Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz Bogyi007 #16974 üzenetére
Köszi a tanácsot
Éppenséggel van tartalék itthon
Nekem van:
- 1 gyári és 1 utángyártott fekete PS3 kontroller
- 1 piros, 1 fekete, 1 camo V2-es és 1 V1-es fehér PS4 kontoller
- 1 fekete Xbox Series kontroller
- 1 Steam kontroller
- 1 PS2 kontroller
- 1 PS1 kontroller
A fiamnak:
- 2 gyári PS5 kontroller
- 1 PS Portal
A lányomnak:
- 1 fehér V2 PS4 kontrollerhttps://tinyurl.com/rasoapro
-
opr
nagyúr
válasz Bogyi007 #13769 üzenetére
Na, akkor otthon is megy ez, helyes. Amúgy tudom, hogy teljesen esélytelen, de nagyon érdekes lenne egy ilyen kimutatás, országokra lebontva, hogy hogy mennek el a konzolok, mekkora része havi pénz és mekkora része egy összeg az eladásoknak.
Mert így most csak tippelni lehet személyes tapasztalatok alapján, de az... fogalmazzunk finoman: nem statisztikailag releváns adathalmaz.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
hombre[EU]
veterán
válasz Bogyi007 #13683 üzenetére
eladták és...??? a minōségérōl beszéltem. látom mit játszanak az emberek ( Activision claims Modern Warfare 3 is seeing record engagement levels for the trilogy ). gémerek imádják az igénytelen copy-paste sz*rokat
[ Szerkesztve ]
Life, Uh, Finds A Way
-
Wesder
félisten
válasz Bogyi007 #12883 üzenetére
A Rare 2009-óta az MS-è.
T10 már az első Motorsportnál MS stúdió volt.
Coalition saját alapított MS stúdió.
Moon Studios 2ndparty volt.Ryse mèg a Tombraider elött jött.
A Quantum Break-et megadom, az jogos.
Akkor nem is feltètlen a TR miatt nincsenek 3rdparty exek, simán lehet a QB bukott akkorát hogy azt mondta az akkori vezetès hogy akkor ebből többet nem kèrnek.
Ez ugye mèg a GamePass elötti Xbox idők voltak.
[ Szerkesztve ]
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
negyven2
veterán
válasz Bogyi007 #10615 üzenetére