-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
csibor
addikt
Megane 1ph2 gyári rádió lecserélésén gondolkodom. Usb, vagy Sd beolvasása lenne fontos. Lehetőleg olcsón, elég ha a gyári minőségét hozza. Ki mit használ?
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #59298 üzenetére
Hát mindegy rámérek majd a porlasztókra is.
Azon már nem múlik semmi, csak azt nem írja hibának cserébe minden mást igen.Renault power
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Egyébként nem először tapasztalom, ha itthon tankolok, ami elég ritka, akkor ilyen hypo szerű szúrós szagot érzek néha én is, ettől függetlenül az autó vadállat és egy slukk annyi füstölés sincs, de amikor beindítom, hát szoktam fintorogni, meg szintén emiatt ilyen maró érzésem is van. De csak akkor érzem, ha mint írtam is beindítom és helyben jár a motor, utána már egyáltalán nem, pedig gyakran le van húzva az ablak mostanában.
Jah, meg az enyémben FAP sincs ugye...még erre sem foghatnám, tehát az itthoni naftával van, vagy lehet valami néha...
A Trabant meg Wartburg-okat meg milyen jó volt szaglászni anno...[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz molnarpeter #59295 üzenetére
Hát kiderül, holnap lesz a napja amikor szétkapom.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #59292 üzenetére
Ha hugyozna, akkor irná az injection fault ot.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
#47205632
törölt tag
Sajnos elment egy váratlan dologra a pénz így nem tudtam az olajakat megvenni, viszont akkor már ha mást nem is tudok tenni hát megnéztem egyáltalán a szintet meg a színét a váltónak, mert a legjobban a diffi enyhe búgása zavar meg néha erősebbet kell nyomni hogy az 1-es meglegyen. A cédula szerint ez egy JB3-as váltó.
Kitekertem a fekete műanyag vackot ami rá volt kicsit tépve, csordogált rögtön az olaj szóval a szint jó és a színe is mélysárga tiszta enyhe sötét árnyalattal, szóval ez egyáltalán nem a 16 éves gyári töltetnek tűnik. Az valahogy így nézne ki. [link]
Persze ebből nem tudjuk meg mikor volt cserélve meg azt se, hogy egyáltalán belevaló olaj van-e benne. Kicsit erős olajszaga volt és híg annyit el tudok mondani róla.[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz molnarpeter #59288 üzenetére
Nem tudom őszinte leszek ezeket a hibakódokat kéne megszűntetni, mert törölni engedi de első beindítás után vissza is jön az összes.
Na mindegy ebből komolyabb bontás lesz.
De ez a savanyú kipufogószag zavar a legjobban nagyon nem jó az égés.Renault power
-
molnarpeter
nagyúr
-
rob210
Topikgazda
Na srácok erre mondjatok valami okosat.
A gép nem indul meg úgy ahogy kéne 131 lovas IIes megane 1.9 dci DPFes3asban ha 3000ig elforgatom olyan koromfelhő jön ki a kipuffogóból, hogy meghalok a látványtól.
Amúgy nem füstöl, de olyan savanyú szaga van és marja a torkomat.
Szerintem valami arány rohadtul nem jó, a hibakkódok is bizonyítják, d enem tudom merre menjek.
Az EGR tisztítva, a MAP szenzor cserélve. A turbónyomás viszont nem épül fel úgy ahogy kéne.
Olajat nem eszi, amúgy jön megy teszi a dolgát.Tanácstalan vagyok.
Renault power
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz rob210 #59283 üzenetére
Robimester egy kérdés...
Számít valamit, hogy az üzemanyag gyorscsati egyenes. (ugye ilyen kellene nekem), vagy derékszögű?
Mert ilyen derékszögű lenne azonnal, de nem tudom, hogy emiatt ugyanúgy szipkázná-e a naftát? Mert, ha egy kicsit is nem úgy jönne, ahogy kell, akkor felejtős és várok tovább, hogy végre megérkezzen az az elcseszett csati. Sajnos a cső nagyon határeset volt szemre ha leoperálom róla a törött csatlakozót, szóval hogyha csak azt teszem rá, akkor vajon leér-e a D2 szűrő kivezetésre... Hát nem voltam biztos benne...
Emiatt inkább visszaszereltem mindent. Hogy ez a xar miatt is, hogy a jobb kerék mögé rakták a szűrőt, emiatt autó felemel, kerék leszed, pajzsot bont a kerékívben, majd vissza minden, remélem széjjel csuklottá magát az évek alatt "megálmodója".
Tudom azt is, hogy ott tud hűlni talán a legjobban, de akkor is...[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz rob210 #59280 üzenetére
Az oké, csak szerintem ez inkább régi autóknál volt így megcsinálva. Azért írtam ezt, mert manapság ez már elég gáz lenne, ha emiatt lekapcsolna a klíma, vagy elfogyna az erő, mert anno a Lincoln-omban [link] 7600!-as ford motor volt, meg bőven nyomaték is (még jó ekkora böhöm motornál) mégis lekapcsolta, ha odaléptem neki. Igazából nem is arra találták ki, hogy sportosan kellene vele menni, de ha odaléptél neki, akkor bizony füstöltek a kerekek.
Ez egy 6 méteres hajó volt...Siklott az úton...és nyelte a benzint, mint állat.
A nagy benzinfaló v8-as dögös hangját semmi nem tudja überelni, egyszerűen csodálatos, ahogyan jár. Sajnos a négyhengeres dízelek a legszarabbak a világon, ha motorhangról van szó, de jó olajokkal és adalékokkal rendesen be lehet fogni a "pofájukat".[ Szerkesztve ]
-
just
aktív tag
Laguna III-nál cserélhető külön csak a termosztát? Kereső dob ki sima termosztátot, meg ami egyben van a házzal. Mekkora meló? Megéri vele szenvedni vagy cseréljem egyben a házzal? Úgy néz ki hogy nyitva maradt.
Two things what i hate. People that can't count...
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz rob210 #59276 üzenetére
Én soha nem éreztem, hogy emiatt a klíma lekapcsolna, de azt sem, hogy a lóerők elfogytak volna.
Bár igaz, az enyém 2.0dCi, de szerintem ez csak régi autóknál volt "fojtva". Talisman-nal sem éreztem, hogy valamelyik eltűnt volna. (egyébként meghirdettem egy sima apróban egy ingyenes újságban, a netet egyelőre kihagytam, mert kíváncsi voltam, hogy mennek manapság ezek a szekerek, és el is adtam, jött egy szerintem falusi pénzes vevő, puff megvette, nem is alkudott, helyette nem francia lett és nem is dízel a befutó).
Szóval, biztos, hogy így kell működnie helyesen? -
#32577792
törölt tag
válasz rob210 #59276 üzenetére
Klíma jó, bár az egész cécó..
A gyárira vettem tárcsát meg ugye vele a csapágyat, azokat tette fel, majd az 1 éves hella le. Azt mondta kész van, mentem érte, elhoztam de csak fűtött. Visszavittem, próbálta, nem volt jó. Nyomás oké volt. Azt mondta töltött rá olajat is. Nem tudta megtalálni a hiba okát, 2 nap múlva elvittem és ott hagytam. Megcsinálta. Ami érdekes, hogy szerinte el volt dugulva az elpárologatónál. Aztán mutatta, hogy amit levett olajat olyan fura, mintha kettő fajta lenne és valószínű ez okozhatta. De hát ő töltötte rá..
Mindegy, most rohadt hideget nyom, mérte a kijövő levegőt, volt az -2,6 is.
Ezt sem értem hogy lehet mínusz -
#32577792
törölt tag
Az mitől lehet, hogy a klíma kompresszor javítása, feltöltése óta néha eléggé lefogja a teljesítmény gyorsításkor? Eddig ezzel nem volt gondom.
L3 1.5dci -
LamerGyuri
senior tag
válasz orosziem81 #59271 üzenetére
Sajnos tisztában voltam vele, hogy nem fog minden érdeklődő pont akkor ráérni. "Sikerességtől" függően lehet évi 2-3 összeröffenés, akár az ország teljesen ellentétes pontjain. Hála isten, vannak még csendes, túristamentes szép környékek.
[ Szerkesztve ]
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
orosziem81
tag
válasz LamerGyuri #59263 üzenetére
Sajnos nekem sem jó. Akkor jövünk haza Balatonról, és fix, hogy az út után/közben nem akarunk máshova már menni.
-
orosziem81
tag
válasz diablo1984 #59245 üzenetére
Hát amikor utoljára csináltattam Vácon egy maszek klímásnál, nála mindegy mennyi a különbség ami pluszba belemegy, a teljes töltés árát kellett fizetni. Gondolom azért is, mert ez a lefejtős, visszatöltős mutatvány hosszú idő.
-
Steven
addikt
én 9 én dolgozom este 8 ig és 10 én érek rá
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
Tosee
őstag
Erre valaki tud nekem hasznosat mondani? Találkoztatok hasonlóval?
A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
rob210
Topikgazda
válasz LamerGyuri #59263 üzenetére
Végre valaki kezébe vette az irányítást
Ha valaki hoz fát, (panelban lakom) akkor nyársunk van sütnivaló meg minden boltban akad.
Szerintem közösség építő egy boszorkányégető máglya mellett összefüstölődniRenault power
-
LamerGyuri
senior tag
válasz polonic #59261 üzenetére
Akkor engedelmetekkel:
Topiktali!
2018. június 9.-e, szombat, rob210 javaslatára ITT, a Kamaraerdőben.
Batyus buli; ki mit hoz, azt eszik-iszik. Na jó, sosem sajnáltam egy kortyot vagy falatot senkitől
Érkezést - széledést itt megbeszéljük; nyilván, ki milyen messziről, gyerekkel vagy unja el magát.
Program: érkezés, egymás méregetése, másik autójánakfikázásaimádása
Opcionális: közös kaja, gyerekek legeltetése (mennyémááinnenjáccani!), szerelés.
Esőnap: szerintem jó idő lesz. Ha nem, majd ott kitalálunk valamitEddig 3 autó akkor. Aki csak "beugrik 10 percre", azt is szívesen látjuk.
[ Szerkesztve ]
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
polonic
félisten
válasz LamerGyuri #59257 üzenetére
A 9 előreláthatólag nekem is jó.
-
rob210
Topikgazda
-
M@rdel
őstag
Még egy kérdés kormányösszekötő gömbfej témában.
Milyen márkák ajánlottak, illetve kerülendők?
Esetleg kedvenc webshop? -
ilyenezalaci
tag
válasz molnarpeter #59255 üzenetére
Buta töltőm sincs, nemhogy okos
-
molnarpeter
nagyúr
válasz ilyenezalaci #59253 üzenetére
Van okos töltőd, illetve egy tartalék izzó és vezeték? Csinálnék 2-3 töltés - merítés ciklust, az kicsit talán gatyába rázza. Amúgy egyetértek az előttem szólóval
-
diablo1984
veterán
válasz ilyenezalaci #59253 üzenetére
Ha nem gáz, hogy egyszer nem indul, akkor várj!
-
ilyenezalaci
tag
Sziasztok. Bemérettem nemrég az akksimat (Fulmen 70ah 760en), 259 en indítót tud. A töltöttség 100% volt, az eredmény 34 %. Várhatok még vele őszig, vagy ne kockáztassak? (Megane III, 1.5 dci 90 le, auto klíma)
-
Robi81
tag
válasz LamerGyuri #59247 üzenetére
Volt ismerős de nem nagyon ismerős ebben a márkában.az elején meg is lepődött,hogy ennek csak egy töltő csatlakozója van.telefonálgatott is,hogy a gépet ijenkor mire kell állitani.lehet lefejtette a gázt utána valamit nyomkodott és a gép ugy vette uj folyamat és teljes töltés volt.munkadijat se számolt csak a gázt mert azzal neki is ell kell számolni a főnöke felé.Na de ez van nagyobb baja soha ne legyen a kocsinak:-)
-
LamerGyuri
senior tag
válasz Robi81 #59246 üzenetére
Székesfehérváron 1 helyen veszik le ingyen a gázt. Az összes többi helyen pénzért mérik azt is; valószínűleg ez számolták fel nálad is.
Eléggé wattafakk, de ez van. Ha nincs haver, ismerős, még a széljárást is felszámolják.[ Szerkesztve ]
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
Robi81
tag
válasz rob210 #59244 üzenetére
Tudom de nekem számlán 650gr szerepel.
Azért gondoltam,hogy hiányzik belőle mert még hűtött de már nem volt az igazi és féltem a kánikulától:-)
Ezt sokallom mert táblázatba én is ilyen adatot találtam.Na ennek utánajárok mi a fene van ilyenkor.amit lefejtett az maradt vagy mi a fene? -
Robi81
tag
Sziasztok
Megane II K4M motorkódu 2003-as digit klimásba mennyi a klima hűtőközeg mennyisége gr?
Ma töltötték csak kicsit sokallom,mert azért hűtött még csak nem volt 100%-os. -
Jaded
őstag
Nem volt még motul benne, de az elf annyira nem jött be (pedig gondoltam azzal jó leszek). Így először az olajtopikban kérdeztem, ott ajánlotta Qru, azért a clean. Nem igazán akarok kísérletezni, nem hiszem, hogy hosszú távon jót tesz, úgyhogy remélem beválik a javaslata.
Renault Megane IV Limited
-
#47205632
törölt tag
válasz molnarpeter #59231 üzenetére
DPF regen miatt miért emelkedik az olajszint?
-
huniross
tag
Sziasztok,
Renault Laguna II Tuner List Cd-s autórádió bal első hangszóró membránja körbeszakadt. Gyárit nem rendelnék, valami helyettesítő hangszórót szeretnék, ami méretileg megfelel és majd befaragnom valahogy. Viszont nem találom a paramétereit sehol sem. Nem tudja valaki véletlenül, hogy hány ohmos, estleg wattos a fent említett hangszóró? Esetleg, ha valahonnan olcsón rendelhető, egy linknek is nagyon örülnék.Köszönöm.
-
gooool
őstag
válasz rob210 #59233 üzenetére
Az szép történet...
Viszont ezt a sort nem tudom így nap végén értelmezni:
"132e volt a vége és tegnap elgurult a parkolóból a kocsi, kb. 410e a kár amit okozott."
Más megcsinálta neki 132-ért majd ezután leparkolta a verdát, azt nem fogta meg a kézifék és rendet rakott a parkolóban?
Nem vicces, de hát ezen már csak nevetni lehet.[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
rob210
Topikgazda
Hát a minap történteket le kell irjam srácok bocs az offért.
Volt nálam egy márkaidegen kocsi.
Kuka a kézifék elporladt a kötélen a rugó.
Kuka az elsőfék hullámos és félrekopott a tárcsa, a betét 2mm-en.
Mondta nincs pénze, de nagyon kéne a kocsi.
A tárcsát már nem volt értelme szabályozni.
Mondtam neki 70e, de csak neki. (Ismerem egy ideje)
Fejemhez vágta, hogy ne belőle akarjak meggazdagodni, nem hitte volna rólam.
Teljes fékrendszer felújításról beszélünk.
Mondtam oké akkor vidd el máshoz, nem tudok segíteni.
132e volt a vége és tegnap elgurult a parkolóból a kocsi, kb. 410e a kár amit okozott.
Csodás világot élünk.
Fogja a fejét és még rám haragszik, hogy amikor visszajött, hogy mégiscsak jó ár amit mondtam elhajtottam, hogy nem tudom megcsinálni nincs rá időm.Renault power
-
Tosee
őstag
Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy a pollenszűrő mellett ez a fehér műanyag milyen szerepet tölt be? Annyit tudok, hogy a takaró műanyag, ebbe kapaszkodik bele, de ezen kívül? Az autómban a képen látható módon helyezkedik el jelenleg, de ahogy nézem ezt már valaki babrálta és rosszul rakta vissza...
kép1
kép2
kép3Más: tegnap lemostam az autót magasnyomású mosóval, és észre vettem, hogy pollenszűrő alatt a szőnyeg kárpiton volt pár vízcsepp, ahogy néztem minimális, csak úgy vettem észre, hogy megcsillant a naptól! A szélvédő előtt lévő külső szellőzőből (innen szívja be a ventilátor a külső levegőt) lemehetett pár csepp víz ide? Hozzáteszem még hazaértem ment a klíma, de annak a vize ott távozott ahol kell, mert láttam az autó alatt a tócsát, és a padlóba rejtett tárolók is szárazak... Az esővíz elvezető pedig ki lett takarítva, szóval az sem lehet eldugulva!
Az autó egyébként egy Megane 2 ph/1 2004 1.4 16V
A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
polonic
félisten
Nem töltöttem túl és nem is akarnám.
Egyébként pont a max jelzésnél van most. 5,65 liter olaj ment bele egyébként. És 5,5-öt ír a feltöltési mennyiséghez.
Csak elméleti szinten kérdeztem meg, hogy mekkora baj az. Meg a nagyon túl töltés mit jelent? Nívópálcán már 1 mm is baj lehet?[ Szerkesztve ]
-
polonic
félisten
Ugye a kevés motorolaj káros hatásait ismerni.
És mi van, ha túl lesz töltve, a nívópálcán max fölött van a szint? -
#47205632
törölt tag
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Sorry az 5w40 clean is jó, összekevertem az 5w30-cas tesójával, szóval az is jó lesz az autódba, ennek ellenére az x-cess-t venném, mert szinte győztes olaj a dízelek közt, bár nem tudom, hogy mi lehet a különbség clean és x-cess között, nyilván az adalék(ok), de az x.cess az egy top olaj, az elf a közelébe nem érhet....
Amúgy meg, ez a legpontosabb, hogy melyik autóba, melyik olaj való...
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Mielőtt berendelnéd a "hülyeséget", mármint a clean-t, helyette X-CESS A TE OLAJAD!
És igen, a kauffer-től rendeld. A Motul-on nincs és nem is lesz zárjegy, úgyhogy ne keresd. A gyárból egyenesen szállítja boltokba a cég! Az olajlerakat vezetője adta anno az infót.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz #47205632 #59215 üzenetére
Teflonszalag az gyönyörű.
Miért nem kened be pipamocsokkal rögtön.
Vastagság [mm]: 2
Belső átmérő [mm]: 16
Külső átmérő [mm]: 22Roppantó gyűrűt vegyél, ne azt a gumis vacakot ami a ketttes meganehoz van kitalálva.
Bárdiban is 60 forintos tétel.A teflonszalaggos sorodért meg virtuális b@szok a kezedre jár. Már bocsánat.
Renault power
-
#47205632
törölt tag
válasz molnarpeter #59213 üzenetére
Reménykedtem benne, hogy itteni tapasztalatok alapján tudja valaki.
Mivel 60 Ft darabja lehet veszek mindegyik méretből, valamelyik csak jó. Ha nem akkor marad a régi rajtameg a teflon szalag.[ Szerkesztve ]
-
Bögre
aktív tag
Sziasztok!
Tudtok javasolni megbizhato, munkajara igenyes szervizt/muhelyt III. vagy X-XVI. kerulet kozeleben? Vezerles csererol, illetve folyadekok cserejerol lenne szo.[ Szerkesztve ]
-
#47205632
törölt tag
Nem tudja valaki az olajleeresztők rézgyűrűinek a méreteit? Mert autótípus alapú keresésnél nem igazán ad ki semmit a legtöbb oldal, csak méretre. Ilyenek vannak, hogy 22x2 24x1.5 stb.
-
-
molnarpeter
nagyúr
-
Jaded
őstag
Sziasztok!
Lassan itt az olajcsere. Az olaj Motul 8100 X-Clean FE 5W40 lesz, az olajszűrő már megvan, meg a leeresztő csavarhoz kell egy kulcs. Olaj még nem tudom honnan lesz, az autós boltnak ahova járni szoktam nincs.
A csavar alá ez az alátét jó lehet? [link]Megane2 2007 1.5dCi 106le
Renault Megane IV Limited
-
Andrew10
aktív tag
Üdv. Segitseget akarok kérni. Kormány átvezető szalag javításával, ki foglalkozik. Tudna valaki egy megbízható szerelőt ajánlani? A gyári nagyon drága.
Új hozzászólás Aktív témák
- Házimozi belépő szinten
- Google Pixel topik
- Milyen processzort vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- One mobilszolgáltatások
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Digitális Állampolgárság Program DÁP
- Melyik tápegységet vegyem?
- Milyen egeret válasszak?
- Gaming notebook topik
- További aktív témák...