- Dark Souls sorozat
- The Blood of Dawnwalker - Bemutatkozott a Rebel Wolves készülő vámpíros játéka
- Rövid videón az Until Dawn mozifilm
- Hogwarts Legacy teszt
- EA Sports WRC '23
- Path of Exile 2
- PlayStation 5
- World of Tanks - MMO
- Nintendo Switch 2, vagy amit akartok (találgatós topik most még)
- Cyberpunk 2077
-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
xuldar
addikt
válasz rob210 #60289 üzenetére
Rob mester, 2006-os Megane2/ph2 1,4 szívó benzinbe milyen regeneráló gélt ajánlasz? Lehet, én is kipróbálnám. Olajba vagy benzinbe kell önteni? Még soha nem használtam, nem értek hozzá és nem akarok hülyeséget csinálni. Másfél hét múlva olajcsere lesz. Akár link is jöhet. Köszi
[ Szerkesztve ]
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
alázógyík
addikt
-
Pecc
őstag
-
Norb175
csendes tag
válasz rob210 #60287 üzenetére
Mérve nem lett, csak vizuálisan van megtekintve ... a garázsomban van szétszedve.
ugyebár kézzel, körömmel, gombostű végighúzva nem érezhető rajta
viccet félretéve:
az okoskerék is azért lett cserélve, mert random kattogot indítás után , le-le esett az alapjárat és csak gázadásra ált be .... mióta megvettem 2015-ben azóta ilyen , akkor csak vez.szíj lett cserélve, most viszont már meguntam, mert heti rendszerességgel csinálta a kattogást + én 40e km mentem eddig vele és azt a gyertyát akartam cserélni amivel vettem , e miatt is döntöttem úgy , hogy megbontom és újrapasztázom ... -
#47205632
törölt tag
válasz Norb175 #60284 üzenetére
50-et én egyenesen negyedikbe megyek, ha enyhe emelkedő van rögtön harmadik. Mondjuk ez 1.4, de a lényegen sokat nem változtat. Így is megvan a 7.1-7.4 közötti átlagom. Ezek nem pörgős motorok, de azért hajtani kell.
Nem mindegy az se, hogy mennyire dombos az útszakasz.Én azért méretnék egy olajnyomást is, mert lehet nincs fordulaton elég olajnyomás és azért lett ilyen.
Sajnos az okos ECU, a csoda motortartó bakok, a kiegyensúlyozott motor, a vezérelt fojtószelep miatt az ember nem veszi észre, hogy erőlködik a motor, csendben van. Bezzeg a Lada az szétfulladt.
[ Szerkesztve ]
-
#47205632
törölt tag
válasz Norb175 #60281 üzenetére
Ezzel még röhögve kibírja azt a pár évet. Itt inkább azon van a hangsúly hogy eladásnál ezt rá mered-e valakire sózni lelkileg vagy el tudod-e egyáltalán adni majd így, ha bevallod, hogy ilyen.
Vagy szar olaj, vagy ritkán cserélve. Ez kiesett (nálad, de előző tulaj?). A másik oka a nem megfelelő használat, a túl alacsony fordulaton erőltetés. Anyuka kétezernél elvált, meg ötödikben krúzol 40-nel hegynek stb.
Az a 8 ezer Km nem teszi így tönkre, szar olajjal is kell neki többszöröse, akár tízszerese is.Amit tippelni tudok, hogy eleve így vetted és valami eszement előző gazdája nem ellenőrizte az olajszintet, 1500-on gyilkolta stb. Ezzel az a gond, hogy nem csak a vez.tengely lesz ilyen állapotban ebben az esetben... Annyit meg nem ér meg.
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz Norb175 #60281 üzenetére
akkor hagyd a gyíkba, a vezérműtengely már ha így bekopott, akkor beállítás nem sokat ér, kopni fog tovább, idővel rosszabb is lesz majd, de időben elvégzett olajcserével kihúzható sokáig mire gondot okozhatna. Ha meg csinálnál valamit, akkor a tengelyekkel is kellene valamit kezdeni, de az nem piskóta.
Az a 140 ezer vagy nem annyi, vagy csúnya kínokat élt át az autó, hogy a vezérműtengelyeket így meg tudta koptatni, van még hajtókar csapágy is, ami hajlamos kopni, henger fala, azok is kaphattak.... -
Norb175
csendes tag
válasz diablo1984 #60280 üzenetére
4 éve van nálam , évente cserélem , total quartz 7000 5w40 és ELF Evolution 900 NF 5W40 volt eddig benne.
óra szerint 140e , de mikor 2015 01-ben megvettem nem cseréltem azonnal olajat, csak az év novemberben, addig mentem kb. 8e km-t , lehet az miatt járt pórul ...a kopás mindenen látszik és ez év tavaszától melegen is picit , de csak picit hallhatóan csattog-kopog valamelyik v. mindegyik hidrotőke
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz Norb175 #60279 üzenetére
Mióta van nálad? Milyen olajjal volt használva? km mennyi van benne?Azok a kopások nem lehetnének azokon a tengelyeken, ha mindent időben a megfelelő minőségben megkapott! Ez kopott, nálam a 260 ezret futott csotrogányban nincs közel sem ennyire megkopva!
Bütykök épek a tengelyeken, vagy az is kopik rendesen? Olyan mintha szárazon fordult volna a vezérműtengely páros és az koptatta volna meg, de biztosan elégtelen kenés volt az ok! Ha nem eszi az olajat, akkor én a helyedben hagynám a dolgot....
-
Norb175
csendes tag
Sziasztok !
Aktuálisá vált az Megan II-be az újratömítés, mert gyertya cserénél állt félig ! az olaj 2-3 térben
de ha lúd legyen kövér : ) okoskerék csere is megtörténik ... 1.6 16v , 2004foto mellékelve ...
A lényeg:
mindkét vezérmű tengely túlságosan "berágott"
szükséges e cserélni , hidrotőke, stb. , vagy még kibír 50-60ezer km-t (nekem az 4-5 év, utánna kocsicsere) , jó fogysztás 6.7-6.9L , olajafogyasztást nem tapasztaltam ...thx
[ Szerkesztve ]
-
Pecc
őstag
válasz rob210 #60275 üzenetére
Értem, köszi a választ.
Nem találok egyáltalán belevalót se aprón, kocsi szétszedve, így valoszinüleg 88+posta (delphi) lesz csak az alkatrész + munkadíj+ még valahol ki is szökött a gáz, mert az egyik cső olajos, azt is csináltatni, mert nem lehet kapni csak a rövidebbet azt is drágán. Szép az élet[ Szerkesztve ]
-
baluka6
aktív tag
válasz Coccolino_O #60265 üzenetére
Szia,
Dízelt vagy benzint keresel?
-
rob210
Topikgazda
válasz vASalo #60269 üzenetére
Akkor cseréld ki a levegőállító lapát motorját.
De jobb esetben csak takarítsd ki, mert lehet meg van szorulva.
Le kell bontani mindent oldalt a boxnál, mintha pollenszűrőt cserélnél.
Aztán kivenni a motorokat 2 van és látni fogod mi a gond.
Ha nem jár a motor akkor az, ha szorul a lapát akkor az.Renault power
-
vASalo
tag
Sziasztok,
Megane 2ph2 fűtéssel és klímával kapcsolatban lenne kérdésem. Digit klímás az autó.
A gondom az, hogy kikapcsolt klímánál hiába veszem le a hőmérsékletet minimumra, langyos levegőt fúj az autó. Akkor is, ha már kint kellően hűvös van.
Azt szeretném elérni, hogy a külső levegőt fújja be, ne melegebbet.Köszönöm
-
xuldar
addikt
válasz Coccolino_O #60265 üzenetére
Ha Megane 2-t keresel, lehetőleg a phase 2 darabok közül válogass, a phase 1 sok gyermekbetegségét javították benne. Ezeket 2006-tól gyártották, és az első lámpáról és a hűtőrácsról lehet megkülönböztetni őket. A neten rá tudsz keresni, melyik hogy néz ki.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
salieri.
őstag
válasz Coccolino_O #60265 üzenetére
3-as 1,6-os,benzines megane vegyél szerintem, bár elég kevés van belőle.Nekem 2-es van alapvetően elégedett vagyok vele,költeni kellett rá, de melyik autóra nem kell?
-
nünüke1975
aktív tag
válasz Coccolino_O #60265 üzenetére
Ezt a kört én is megfutottam,aztán vettem egy 3-as megane-t. Amúgy a 2007 utánit mondták nekem amit érdemesebb az a ránc felvarrott lenne.Ott már javítottak egy két dolgon.Viszont a belseje ennek is málik tudtommal csak nem olyan mértékben.
-
Coccolino_O
őstag
Helló!
Renault Megane 2002-2009 között melyik évjáratot érdemes venni? Mennyire megbízhatóak ezek az autók, van-e ismert bajuk, amire kifejezetten oda kell figyelni vásárlás előtt? Köszi.
-
gooool
őstag
válasz Gombinyó #60257 üzenetére
Bizony.
Majd Rob Mester kezelésbe veszi hamarosan, aztán kiderül mennyire van még jó bőrben.
De hogy amit tudok megadok neki már az elején az biztos.
Magyar gép, módosított ECU-val, 190 ló körülre mondta a tulaj, de ennek majd utána járok...
Egyébként az árához mérten korrekt szerkezet, a menetélménnyel eladta magát.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Sziasztok!
Ím az új családtag.
A szemfülesek szerintem kitalálják, hogy miről van szó.Üdv, Balázs
-
dussy
őstag
Sziasztok.
Alany M2 , 2007, 1.6 benzin, digit klíma.
Napközben még működő ventilátor nem indul egyik fokozatban sem. Klíma bekapcsol, hallani és érezni is a menetszél miatt. Utastérben lévő biztosíték rendben van. Köszi a segítséget! -
LamerGyuri
senior tag
válasz ALgore2 #60253 üzenetére
Megvan a csipogó. Este lesz kép. A motorháztető nyitókar mellett a műszerfal alá felfelé nézve, a biztosítéktábla mögött-felett van. Komfortmodul vagy komfortelektronika a hivatalos neve: 8200103749. Abban van benne. Gőzöm sincs, hogy lehet kiszedni onnan
[ Szerkesztve ]
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
-
Bass
addikt
válasz rob210 #60245 üzenetére
Atya gatya,akkor a szelso szellozo kiszedesevel nem ferek hozza? Ilyen hulyen megcsinalni. Leirhatnád köszönöm. Vagy esetleg nincs olyan amit ha pl (lehet kicsit barbar dolognak tunik) de egy korkivagoval kivagnam a racsot es belepattintani a helyere a magasat?
"The gods who light up the sky at the gate of sethu"
-
Nordik
őstag
válasz rob210 #60243 üzenetére
Megrendeltem, remélem valóban kapható. Meglátjuk, ennél többet itthoni körülmények között úgyse tudok tenni. Ha ez se segit marad így, esetleg normális diaggal ranezetek valahol, de nem hinnem, hogy előbbre vinne. Majd úgyis jelez vagy eszreveszem ha panaszkodik valamire.
-
rob210
Topikgazda
-
Bass
addikt
Sziasztok clio2 ph1-nél hogy lehet magas sugarzot beépíteni? A rács nem kiszedhető sajnos . Esetleg a szélső szellőző alól?
"The gods who light up the sky at the gate of sethu"
-
molnarpeter
nagyúr
válasz zsinnyegtet #60229 üzenetére
Start stop van benne, AGM akku van most? Ha nincs, 50-60 Ah is elég lehet, Lesti akkunál van jó áron electric power, AGM tekintetében arukereso.hu aztán pedig feltanítani.
-
CHIPman
nagyúr
válasz zsinnyegtet #60229 üzenetére
Bocs hogy nem a témában válaszolok, de mennyire használható a Clio a 90 lovas motorral? Legszívesebben 100-110 ló körül néznék dízelt, de ugyebár 4es clioból nincsen, csak 90 lovas, csak ezért meg nem akarnám a "régebbit" venni.
hardverapro.hu/tag/chipman - keresek 1TB 2230 SSD-t, eladó 2x16, 2x8GB notebook DDR4
-
Nordik
őstag
válasz rob210 #60234 üzenetére
Nekem K4M760-hoz elvileg ezek a gyárilag ajánlott gyertyák. Érdekes mód 0,95+- 0,05 a hézag. Bár az Eyquem gyertya 0,9re van állítva alapból, szóval elvileg jó. Olvastam máshol is, hogy főleg a 16szelepesek sokkal kenyesebbek ha nem a gyári gyertya van bele teve. Lehet meg kellene próbálnom. Vagy a te általad ajánlott Densot.
[ Szerkesztve ]
-
ALgore2
tag
Sziasztok!
Clio 2 ph1, miként tudom leszedni az ajtókárpitot? -
Nordik
őstag
válasz rob210 #60232 üzenetére
Látszólag minden jó, mégse találok megoldást. De erős a gyanúm a gyertyara pedig bele való NGK gyertyák kerültek bele, viszont én úgy emlékszem, hogy amik benne voltak gyertyák előzőleg azokkal nem produkált ilyet, igaz hogy erősen csere érettek voltak már. Gyári Renault gyertyák voltak ha jól emlékszem. Feltűnt volna már a vásárláskor is ez vagy utána, de nem produkált ilyet. Volt egy olajcsere meg egy gyertya csere és talán még mergelodtem is, hogy eddig nem volt hidegen torpanas. Adjak ki új gyari gyertyakra pénzt hátha? Utána már nincs tippem.
-
Nordik
őstag
Ma kipróbáltam hideg motornal mennyit mutat beszívott levegőre, teljesen reális volt. Utána mikor mentem vele és be melegedett már 10 fokkal többet mutatott mint a kinti hőmérséklet és nem is ment vissza. Normalis, hogy valamennyivel többet mutat üzem kozben mint a valós?
-
zsinnyegtet
aktív tag
Sziasztok!
Szeretnék segítséget/tanácsot kérni akku ügyben.
Clio, 2013, 1.5 dci, 90 LE, ECO
Nos hát ebbe szeretnék egy új akksit venni.Köszönöm szépen.
Üdv.A rock and roll az nem egy tánc...
-
Black$taR
tag
Csippanórol lemondtam. Használtautó, az előző tulaj sokat "maszekolt". (indokolatlan kábelek szanaszét.) Viszont a kuplungal is baj volt. Felengedve kb 5 pozíciója volt. Akadt mint a fene. Majdnem rendeltem új bowdent. Jó sokat visszaolvasva adtam egy esélyt a dió zsírzás műveletnek. (Eddig sprayvel fujtam).
Nemtom kinek a leírását követve elvégeztem a műveletet. Gyerekek, mintha egy új BruThalia-t kaptam volna. Mint a koleszterin mentes vaj!Nokia 3210; Nokia 5800 XPress Music; OT-990 (2.3.4); Lumia 620; Lumia 640 LTE; Redmi Note 4X; Redmi Note 5 (4/64); Redmi Note 7 (4/64); Redmi Note 8T (4/64)
-
xuldar
addikt
válasz rob210 #60216 üzenetére
Köszi a tippeket. Esetleg van ötlet, mi okozhatja? Akkor jelentkezik, mikor legalább egy napot áll az autó, és teljesen hideg motornál az első egyenletes gyorsításnál ugyanolyan gázpedál állásnál érezhetően megtorpan 1-2mp-re az autó, utána gyorsul tovább. Ezután csak a következő hideg motornál tapasztalható legközelebb.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
rob210
Topikgazda
-
Black$taR
tag
válasz LamerGyuri #60223 üzenetére
Köszönöm, kiindulási pontnak ez is szuper infó.
Nokia 3210; Nokia 5800 XPress Music; OT-990 (2.3.4); Lumia 620; Lumia 640 LTE; Redmi Note 4X; Redmi Note 5 (4/64); Redmi Note 7 (4/64); Redmi Note 8T (4/64)
-
LamerGyuri
senior tag
válasz Black$taR #60222 üzenetére
Kérlek szépen, egyelőre én is a felderítés útján járok, mert épp nincs fent a felső borítás. A "hang" valahol a fényszóró-magasságállító, ablakfűtés kapcsoló mögül jön, valahol ott lehet. Csak nem volt nálam lámpa, meg szép ruhában voltam, még nem tudtam megkeresni."Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
Black$taR
tag
válasz LamerGyuri #60221 üzenetére
Köszi. De nincs meg a csippanó. Hová lett?
Nokia 3210; Nokia 5800 XPress Music; OT-990 (2.3.4); Lumia 620; Lumia 640 LTE; Redmi Note 4X; Redmi Note 5 (4/64); Redmi Note 7 (4/64); Redmi Note 8T (4/64)
-
Black$taR
tag
Sziasztok!
Nem csipog a világítás figyelmeztető.
kiszeretném venni az óracsoportot (elvileg rajta van a csipogó)
Mit kell megbontanom hozzá?
(2001; 1.4 16v Thalia)Nokia 3210; Nokia 5800 XPress Music; OT-990 (2.3.4); Lumia 620; Lumia 640 LTE; Redmi Note 4X; Redmi Note 5 (4/64); Redmi Note 7 (4/64); Redmi Note 8T (4/64)
-
Nordik
őstag
Test pontokat merre keressem? Gondoltam karbantartás céljából megtisztitom őket. Valahol az akksi környékén?
-
xuldar
addikt
Rob mester, jól emlékszem, hogy a reggeli hidegindítás utáni gázadásnál történő kis megtorpanásra a fojtószelep tisztítását javasoltátok? Illetve melyik online olajáruház megbízható mostanában? Motul 8100-at szeretnék venni. Köszi!
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xantomas
őstag
válasz molnarpeter #60212 üzenetére
Hidegen max alatt. Indulás előtt csekkoltam. Fedkomp szerint level ok.
Vezető ülés alatti légzsák vezeték csatlakozójának kontakthibája milyen hibát dob, ha csak pillanatnyi?
Tavaly egyszer jelzett, akkor a kijelzőre is hibát dobott, megpucoltam, azóta tünetmentes. Mire clipre raktam, már nem volt hibakód, törölte magának."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
Hazafele Montenegrobol csippant egyet a kocsi egy felmart Útkezdésre ráhajtáskor. Ugyan az a csippanás, mint amikor kevés az üzemanyag, csak rövidebben. Fel nem villant semmi, Clip semmi tárolt hibát nem talál.
Keresgéljek, vagy tojjam le?"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Nordik
őstag
válasz rob210 #60206 üzenetére
Hát folyt ki belőle azért. De szerintem nem tiszta olaj volt, inkább ilyen vizes felhígult olaj. Meghat fektisztito is folyt bele a tomiteseknel rendesen megnyomtam. Egyébként érdekes mód nem füstöl az autó vagy ilyesmi. Fedelzetin 6 osztás van abból lement 1 csík 10ezer után, szóval minimális. Ez is 5w30as olajjal. Nem gondolom, hogy eszi. De talán az 5w40es olajjal jobb lenne a helyzet. Gondoltam rá szetszedem újra, de ennyi várossal úgyis hamar tele lesz újra. Inkább megkene hajtani gondolom.
[ Szerkesztve ]
-
Nordik
őstag
válasz diablo1984 #60204 üzenetére
Sajnos atmosni nem tudtam, fektisztitoval meg ronggyal kitöröltem amennyire tudtam. Ez egyébként egy-egy hosszabb pörgősebb út során kitisztul azért?
-
diablo1984
veterán
válasz Nordik #60203 üzenetére
Hát ja, mondjuk, víz kerül az olajba a páralwcsapódás miatt ès az is párolog, az olaj is bárologhat, kis mèrtèkben termèszetes jelensèg! Azèrt remèlem kitakarítottad a szívósort, nem moslèkosan raktad vissza?
Ha nagy a kartergáz ès a nyomás is az olajtèrben akkor is be tudja nyomni a szívósorhoz az olajat. -
Nordik
őstag
válasz diablo1984 #60200 üzenetére
És mi okozza ha sok ez az olajpara? A sok városi beinditom-leallitom?
-
polonic
félisten
Nincs gombbal behajtás sajnos. Csak elektromos tükör beállítás.
Kézzel hajtom be mindig. Szóval kell bele motor is. Mennyire drága ez vagy problémás megcsinálni? Meg a vezetékezés is Mennyire problémás?
Új hozzászólás Aktív témák
- VILEDA Cleaner VR 302 porzsák nélküli robotporszívó
- SZINTE ÚJ, GARIS, 2024 SENCORE S70 400W EROLLER
- Xiaomi Mi Electric Scooter Pro 2 - ELEKTROMOS ROLLER
- ÚJ Besen BS20 Smart 11-22kW elektromos autó töltők GARANCIÁVAL, számlával, készleten
- Secretlab TITAN Evo "Soft Weave"- XL - 5 év garancia Bontatlan, Új, Számlával