-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
pubos
tag
Helló.Biztos tudja valaki Laguna 3 váltóba mennyi olaj megy?Felöntő,esetleg nivó merre található rajt?Leeresztő az megvan.
-
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz orosziem81 #53203 üzenetére
Egyrészt, mert ha repedt, akkor már nem igazán tudja ellátni a feladatát, vagyis cserés, másrészt...
Remélem, hogy javul a pici alapjárati "remegés", (ami tulajdonképpen alig érezhető, de mégis van ) majd holnap kiderül javított-e valamit rajta.Ha nem, akkor kicseréltetem az összes bakot.
Ha meg ez az autó ilyen "gyárilag", akkor ennyi, többet nem tudok érte tenni.
De legalább ki vannak cserélve rajta dolgok és egy jó darabig nem kell foglalkozni vele...[ Szerkesztve ]
-
pubos
tag
110Le 6 váltó
-
-
pubos
tag
Köszönöm.most már csak azt kellene kideríteni hol tudom majd beleönteni
-
FeniX-
aktív tag
Bocsánat, hogy ismét összefoglalom, csak hátha valakinek beugrik valami új, amire eddig még nem gondoltunk.
Tehát, ez a twingómnál ( 2000, 1.2, D7F700 mot. kód ) az a hiba, hogy:
Ha a felénél kevesebb benzin van benne, akkor időről időre leáll.
Van, hogy még napokig teljesen jól tudok vele menni, máskor meg az első 200 m után leáll, és utána kb. 2 percenként megismétlődik a hiba, vagy random, de 1 km-en belül akár többször is.2x volt kifejezetten renault szerelőnél ( magán, de megbízható, jó ) és nála nem produkálta a hibát.
Az ECU-t kiolvasva azt a furcsaságot találta, hogy a check engine visszajelző egyáltalán nem működik, sem a műszerfalon, sem a kontrol programjából kivillogva. ( Ugyanez igaz, a légzsák vezérlő részére is: pedig tudjuk, hogy törve volt a jobb eleje )Úgy amúgy minden mást rendben talált.
Egy másik szerelőm ( aki a renault előtti érában volt [hihi] ) azt mondta, hogy az AC mégsem lehet rossz, mert ott nincs olyan, hogy "mennyi benzin" van a tankban, és hogy alulról, vagy felülről szív.Egyelőre itt tartunk, ha bárkinek bármilyen használható ötlete van...
Most egyelőre teletankolgatom, és így használom, így most oké.
( Sorry ha néhol pongyolák a megfogalmazások, próbáltam érthetően leírni )
Köszi, üdv! -
rob210
Topikgazda
válasz FeniX- #53214 üzenetére
Nem lehet, hogy levegős a rendszered?
Mennyit fogyaszt ez a kocsi most?Illetve visszacsapó szelep van a benzin körön, ha nincs érdemes lenne belerakni egyet.
A másik a benzinszag engem ez aggaszt ennek én mielőbb utánna járnék a helyedben, mert ha olyan a hiba, szar végignézni a kocsid mellet, ahogy leég, már ha szerencséd van és mellette állsz.
Nem riogatni akarlak, de pont tavaly volt itt nálunk egy fiat puntó a kerületben ami kiégett.Renault power
-
FeniX-
aktív tag
válasz FeniX- #53214 üzenetére
Bocsi, már nem tudtam szerkeszteni: Ha leállt, utána kb. a 3. indításra beindul, mintha mi sem történt volna.
A leállásnál pedig az a koreográfia, hogy érezni, hogy motorfékkel gurulok, és néha "ránt egyet", és utána megy tovább, máskor pedig kigurulok a szélére, és kulcsra beindul ( 3.-ra ) -
addikt
Sziasztok, olyan problémám lenne egy 2002-es megane 1-el 1.4benzines, hogy van amikor indul van amikor nem, totál random, de tekerni mindig teker, csak beindulni nem akar van hogy 10-re sikerül van hogy elsőre is. Mi lehet a baj?
-
rob210
Topikgazda
válasz FeniX- #53218 üzenetére
Az injektorok elé, hogy megtartsa a nyomást.
Én továbbra is arra gondolok, hogy valahol a nyomás nem épül, fel időben és ezért áll le.
Mivel az injektorok elhasználják a rendszerből (befecskendezés) az üzemanyagot, ezért nem tudod azonnal újraindítani. Fel kell termeljen az AC.
Jó lenne tényleg elvinned, már valakihez, aki lépésről lépésre végigjárja a problémát.
Ilyenkor végig kell menni minden lehetséges hiba okozóján.
Teszteléssel, nem cserélgetéssel, mert az egy vagyon.Renault power
-
meroly
veterán
Ma az összefoglalások napja van
Álljon itt az enyém, hátha beugrik valakinek valami.Röviden tömören a kocsi hidegen csak gázadásra indul el, különben lefullad(na).
Nap más szakában tökéletes, ezt csak reggel csinálja.Tudom rob210, kell gázt adni de ez a gázadási mennyiség már a tűréshatáron kívül van. Ahogy jön a hidegebb reggel egyre jobban érezni ezt. Van egy facebook csoport ott is írtuk páran hogy ez a jelenség van másnál is. Nekem szépen indul (második gyújtásráadásra pöccre mert akkor hallom az ac pumpát is), szépen jár 1100-1200 körül majd szépen csökken ahogy melegszik menet közben és beáll a normál 700-750-es tartományra, mint a nagy könyvben.
Kis benzinszag van ilyenkor hidegen, de ez sem kritikus és főleg akkor érzem ha tolatok és ha le van húzva az ablak.Korábban fojtószelepet tisztítottunk, azt gyári diaggal alapra állítottuk, 4 új beru tarfó 4 bosch gyertyával, mert háromhengerezett, azóta ez a hiba nincs. Ma cseréltetek benzinszűrőt, de kétlem hogy köze lesz hozzá.
Hibát nem jelez, Clip szoftver rejtett hibát sem tárol sehol, látszólag minden tökéletes.
Utána gugliztam ma kicsit, esetleg a lambda szonda lehetne még, de azok értékei hidegen reggel, első és hátsó: 409,92mV, úgy olvastam ez normál.
Más tippem nincs, mindenki azt mondja meg kell szokni, ez ilyen, de azért hátha.
Clio 1.4 16V 2003 (27ekm, megkímélt, garázsos stb stb)
[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
Filtron üzemanyagszűrő helyett Championt hozott a srác.
Jó ez vagy cseréltessem?[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
FeniX-
aktív tag
válasz gixxergabi #53228 üzenetére
Szia, tök random.
Csorogva is kijön, de volt már, hogy visszaváltottam, és elkezdtem "nyomni" és akkoris, tehát erre érzéketlen a probléma.
Igen, a tankszellőztetőt kizártuk, kipróbáltam úgy is, hogy teljesen kinyitott tankkal mentem egy ideig, és akkoris produkálta. -
rob210
Topikgazda
Urak a pofám leszakad.
Jövő évre (periódusra) megint emelkedik a biztosításom, úgy, hogy bonuszban jobb lettem.
tele a tököm a biztosítók rablásával.Renault power
-
Tosee
őstag
válasz rob210 #53232 üzenetére
Ugyan így jártam én is, és valószínűsítem sokan mások is...
Kabaré ami a díjtételeket illeti! Arról már nem is beszélek, hogy ha fizetni kell akkor meg nem akarnak! Addig vagy kedves ügyfél ameddig tolod a lóvét aztán ha gond van meg úgy néznek az emberre mint a véres késre! És akkor még a vadkárokra meg sok egyébre nem is fizet!A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
10 perc sem volt. Két csavar (ami vagy 10 centi hosszú) meglazít, régi (rossz) billenésgátló ki, új be, meghúz 62nm-rel és kész.
És valóban (nem csak placebo) de nem olyan mértékű a remegés, mint volt. Gázadás is simább lett. Mint írtam, a csere előtti alapjárati remegés is elenyésző (volt), de megéri kicserélni, ha már repedt a gumi, mert akkor ezek szerint dísznek van bent a motortérben, főleg, hogy gyerekjáték az egész művelet.Később majd az összes tartót megrendelem hozzá, cserére.
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Jah és a motoroldali része is repedezve volt, nemcsak a látható. Tehát, valószínűleg, ha a külső részén a gumi megadta magát, akkor a belső nem látható része is hasonló állapotban lesznek ezek az alkatrészek, ami egyébként teljesen más irányba szakadt/repedt, mint a látható oldala.
-
xuldar
őstag
Kevered a szezont a fazonnal. A KGFB arra való, hogy ha másnak kárt okozol, helyetted kifizeti a biztosító az okozott kárt. Ezért van a bonus/malus rendszer, ha kárt okozol, többet fizetsz a biztosítónak, hogy fizessen helyetted.
A vadkárra nem fizet, hiszen a vadállatok nem kötnek magukra KGFB-t, hogy a biztosító fizessen helyettük. Ezt a vadásztársaságok sem teszik meg, ha van egyáltalán ilyen lehetőség.Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
rwin5
őstag
üdv!
A régebbi ~2002-es környéki 2.0 16V Clio-ról tud valaki valami bővebb infót adni? jobb futóművel jöttek ki a gyárból, vagy bármi változtatás lett rajtuk az erősebb motor miatt? Mennyire sikerült jól, vagy nagyon kerülendő széria lett? Köszi
-
Tosee
őstag
válasz xuldar #53240 üzenetére
ezzel mind tisztában vagyok, csak az a bosszantó az egészben és ezen volt a hangsúly is, hogy ha okozol kárt ha nem, akkor is többet fizetsz, hiába lett jobb a bonus/malus besorolásod!
A vadkárról meg csak annyit, hogy ennyi erőből a vadász társaságokkal is lehetne ilyen biztosítást köttetni, hogy oda vissza működjön a dolog... (nem akarok erről vitát, ez a személyes véleményem)
A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
eTrade
tag
Sziasztok,
Benzines Mégane 3-as autóban cserélt már valaki üzemanyag szűrőt?
Szintén jobb hátsó ülés/kerék környékén (alvázon) kell keresni mint az 1-esnél?
Üdv
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen alaplapot vegyek?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Piacvezető tandem OLED panellel érkezik az iPad Pro
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Horgász topik
- Dell notebook topic
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Vicces képek
- További aktív témák...