-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz LamerGyuri #53398 üzenetére
Az nem lehet, hogy a CLIO II, pl (csak hasraütésszerűen írok egy kódot) SB0R szinte ugyanaz és ezért nincs ott a THALIA? Tehát csak annyi eltérés van, hogy thalia lépcsős hátú...
Csak azért kérdezem/írom, mert most néztem és a dialogys programban sincs bent a szerkezet THALIA név alatt.Mert kovácséknál is egyben szerepel a két típus.
SZERK:
De itt van az LB0P is.
[ Szerkesztve ]
-
bobace
őstag
válasz Smith Ügynök #53401 üzenetére
Köszi szépen!
Nem az a szabadság, hogy azt teheted, amit akarsz, hanem, hogy nem kell megtenned, amit nem akarsz.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz rob210 #53407 üzenetére
Nyilván amire ott szükség van az az alkatrész gyári kódszáma, aztán gugli keresőbe bemásol és lehet kutakodni a legjobb (helyettesítők) áráért.
Lengyeleknél, én a kettöstömegűt, teljes kuplungszettel ideszállítva eredeti Renault alkatrészben, mindössze 193000.- Aki ismeri, tudja, hogy Laguna III-ba ez már szinte "filléres" árnak számít.[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz rob210 #53407 üzenetére
Sőt, az előbb belobotlottam egy ruszki (ukrajnai) autós alkatrész boltba, ahol 25 ezer valamennyi rubel, átszámolva a gyári Renault kettöstömegű 115 ezer forint.
Komolyan, milyen elbaxott országban élünk. A lengyel oldalon 143 ezer volt. A kuplungszett meg másik 40 ezer körül.Itthon az a szar majd 300 rongy 6 ezer híján. Mármint ez a
123005633R] gyári alkatrész, ha egyáltalán lehet kapni. Mert LUK meg SACHS amiket inkább árulgatnak pl Kovácsék is....aranyárban természetesen.Szóval 115 ezer, egyszerűen vicc ezért a gyári Renault alkatrészért. Oké, egyelőre nincs szükségem rá, de valószínűleg megfogom rendelni a szettet, ha oda kerül majd a egyszer, hogy csere érett lesz, akkor csak cserélni kelljen.
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz PowerBuldog #53413 üzenetére
-
LilProphet90
senior tag
Sziasztok! Haverom 2003-as Megane-jával történt egy érdekes dolog a napokban, és nem nagyon tudott rá a szerelő se mit mondani.
Csütörtökön meló után beakarta indítani, és az égvilágon semmi jelet nem adott, még a műszerfal világítás sem ment. Megpróbáltuk bebikázni, és csak annyit sikerült elérni, hogy világítson a műszerfal, tehát gyakorlatilag az akksi nullán volt. Elvontattuk villamossági szerelőhöz, napokig állt nála, tesztelgetett mindent (régebben önindítóval volt probléma, eleinte valami zárlatra gyanakodtunk), és nem talált semmit, csak annyit tudott tenni, hogy feltöltötte az akksit, és most megy, de ki tudja meddig. Az akkumulátor Bosch, tavaly lett cserélve.
Találkozott valaki hasonlóval? Vagy tényleg az akkumulátor adta volna be ilyen gyorsan az unalmast? Kicsit most van benne tartás, hogy mikor fordulhat elő ilyesmi újra. Köszi bármilyen tanácsot.
[ Szerkesztve ]
Zenei alapok, remixek: http://www.reverbnation.com/lilprophetmusic
-
eTrade
tag
válasz LilProphet90 #53416 üzenetére
Kikéne zárni először a generátort, ha megfelelő a töltése, akkor szerintem akksi csere.
-
rob210
Topikgazda
válasz Smith Ügynök #53418 üzenetére
Utoljára itt vettem, de ahogy nézem most nincs.
De nyugodtan veheted a berut is az is tök oké.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz LilProphet90 #53416 üzenetére
Szia, egyetlen kérdés, mi lett csinálva az önindítóval, azt lehet tudni?
Szokták relézni, akkor az ilyen jellegű hibák kiküszöbölhetők.
Nekem ez elfolyó áramnak tűnik, azaz vagy rajtahagyott valamilyen fogyasztót és akkor user hiba, vagy ha újra előfordul, akkor valoban letestel valami és fogyaszt.
Sajnos elporladó kábelkorbács szigeteléssel, már nem egyszer találkoztam, ami csak cserével megoldható.
De ezer apró oka lehet.
Rá kell tenni műszerre és nyugalmi fogyasztást mérni.
Ha az oké, akkor mér egy jelentős lépéssel előrébb vagytok.Renault power
-
FeniX-
aktív tag
Sziasztok,
köszönöm még egyszer a tippeket-segítséget, végül jó lett a twingo.
Az AC fel lett újítva, új motor lett rakva bele.Egy gyors kérdés még, hogy a gyári rádió csatlakozója mennyire kompatibilis egy mezei "bárhol" vásárolható mai rádióéval? ( egyáltalán nem vagyok benne a témában, de miután levettem az akksisarut, kódot kér a rádió, és mivel az még kazettás, gondoltam, egy laza mozdulattal, bal vállam fölött mehet a kukába, és esetleg szerzek bele valamit, ami a mai adathordozókról is tud olvasni )
Üdv,
sziasztok! -
Josi
aktív tag
-
meroly
veterán
Srácok,
párom kicsit elhanyagolta a kocsitját, így átveszem a dolgot
Segítsetek lszi, a kötelező dolgok (vezérműszíj, bordásszíj, stb) mik kellenek ilyenkor?
Clio 1.5 dci 2004
kösziImpossible is nothing
-
meroly
veterán
válasz diablo1984 #53427 üzenetére
Ezeket szedtem össze unix oldalán van ilyen gyűjtő rendszeres karbantartáshoz:
üzemanyagszűrő: 8625,- vagy 14458 (kocsitól függ érzékelős-e vagy sem)
olajszűrő: 1380,-
gyertya: 4430 x 4 = 17720,-
vezérműszíj készlet: 47211,-
hosszbordásszíj: 4966,-olaj netről 7000,-
Árakat ne nézzétek, csak asszonynak írtam össze.
Hosszbordásszíjból elég a szíj vagy kell készlet (görgők stb)?
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
Köszi srácok, hosszbordásszíjból is készletet nézünk
150ekm van benne és sose volt cserélve szerintem, úgyhogy illő lesz.Impossible is nothing
-
Shamat
aktív tag
Laguna II hangszóró méreteket tudja valaki? Az elsők elvileg 13 centisek, de a mélységüket nem találom sehol a neten.
DEAD LIKE ME
-
LilProphet90
senior tag
válasz rob210 #53420 üzenetére
és eTrade: Köszönöm a tippeket.
Nem tudom pontosan hogy csinálta meg az önindítót, de ez már másfél éve, azóta nem produkált hibát. Aki jelenleg használja semmilyen fogyasztót nem üzemeltet rajta, még töltőt sem, egy erősítő van a csomagtartóban rákötve, de az gyújtás nélkül nem kap áramot, és nem szívná le az sem ennyire (régebben egy Peugeot-on hagytam 5-6 órán keresztül egy elég nagy teljesítményű hűtőtáskát véletlenül, az sem volt képes teljesen leszívni, egy lejtő után lazán elindult.).
Mindenesetre köszönöm a válaszokat, ha ismételten előjön a probléma, akkor keresek egy másik szakszervizt, illetve megpróbáljuk lemérni a nyugalmi fogyasztást.
[ Szerkesztve ]
Zenei alapok, remixek: http://www.reverbnation.com/lilprophetmusic
-
PowerBuldog
veterán
tudtok autobontót ahol lehet kapni széles választékban renault alkatrészt?
franciaautobonto.hu
bontoplaza.hu
nem nyert, pont ami kéne nincs nálukEladó motyók: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/powerbuldog/index.html
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz PowerBuldog #53438 üzenetére
Őket próbáltad már?
-
gergo5991
őstag
Valaki meg tudná mondani 2010es megane 3masban miért ilyen a muszerrfal? kép1, googlen ilyen muszerfallal még 2010es 3mas meganet nem találtam, az összesen digitális a sebességmérő. most nem tudom jól-e neveztem meg de a képet megnézve tudni fogjátok miről beszélek
kép2
lehetséges a kocsiba beépíteni egy jobban kezelhető rádiót? a kijelzője elég fura az nincs a képen, az kb középen van fent ugy mint itt kép3[ Szerkesztve ]
-
FeniX-
aktív tag
Szia, egyelőre otthagyom, ahol van.
Az autó kijelzője? .. ez olyat is tud? ( nem viccelek, én ilyen "fapad jóska" vagyok )
kormányvezérlő sem nélkülözhetetlen.
Nekem még az elektronyos ablak is sok volt, jobban szeretem a kurblisat, az télen nem tud beállni félúton.
( egy leharcolt 17 éves autónál már ez is szempont )
Mindenesetre, köszönöm, ezt az ISO csatlakozót megnézem. -
valaki_xy
tag
Sziasztok!
A 2000-es évjáratú Cliom ablakai elég durván párásodnak. Eltüntetni fűtéssel nem lehet, csak rosszabb lesz tőle, klímával viszont tökéletesen le lehet tisztítani. Korábban beázott a kocsi egy eltömődött vízelvezető miatt. Valószínűleg van köze a dologhoz. Merre keressem a vizet? Mit kell kitisztítani?
Előre is köszönöm a segítséget!
-
orosziem81
tag
Sziasztok,
Segítséget szeretnék kérni a következő problémában:
Még nyár közepén beszereltem egy DRL-t a kocsiba. Eztán aktíváltam az alkonykapcsolót.
Mivel sötétben alig-alig mentünk egészen mostanáig, így fel sem tűnt, hogy ugyan a tompított Xenon lámpák bekapcsolnak sötétben, de az automata fényszórómagasság állító nem szintezi őket.Mi lehet a gond? Esetleg az utólag beszerelt nappali menetfény valamit bezavar a kábelezésnek/jeleknek és elqrta a magasságállító motor vezérlését?
Biztosíték jó, a magasságállító motor működik (ezt onnan tudom, hogy ha refit kapcsolok, a xenont hozzá emeli).
Please Help!
-
feco6512
tag
válasz valaki_xy #53447 üzenetére
Szia mikor nekem a clion ilyen gondom volt a fütő radiátorom volt egy kis repedés és attól párásodott!nem lesz e szélvédö belülröl fátyolos érdekes?ezt a fagyálló okozza bár annyira még nem folyatott hogy a kiegyenlitő tartályból hiányzott volna.kicseréltem azóta a fütés is elég.Sajnos nem kis munka!!😩😩😩
-
válasz orosziem81 #53444 üzenetére
Ez a szintező cucc be tud halni, ami a motorokat vezérli. Esetleg diagnosztikával kideríthető.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
Új hozzászólás Aktív témák
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- 1000 kilométert mehetnek az EV-k az új CATL-akkuval
- Projektor topic
- Politika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen NAS-t vegyek?
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Autós topik
- További aktív témák...