-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
-
FeniX-
aktív tag
válasz eTrade #52957 üzenetére
Helló, köszönöm az infót, elolvasom!
Elvileg az az 5 volt, amit mértem, az a szintjelző feszültsége volt.
Fogadott a szerelő, aztán meglátjuk, hogy el tudja-e kapni a hibát.
Megírom mi volt a ludas. ( csuriban van a kezem, hogy produkálja a hibát )
Köszönöm még egyszer mindenkinek. -
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Nos, egyelőre "gyáriban" lfszt nem találtam, de semmit.
Kinéztem pár igényes darabot ebay-ről, ami szerintem jól mutatna rajta 5-25 ezerig, plusz szállítás, mert nem Kína, hanem főleg usa-ból jönnének. Csak épp ezen az elcseszett oldalon, nem tudom megadni (beállítani), hogy Laguna III. Mintha ez ott ismeretlen lenne, de csak, mint beállítási lehetőség, mert egyébként millió dolgot lehet az autóhoz venni.Pl te milyenre cserélted?
-
rsf
senior tag
válasz PeterPH #52966 üzenetére
Nincs is.
Üzem közben folyamatosan megy. És ha leáll a motor akkor leáll a szivattyú is, tűzvédelmi okok miatt.
Ezért áll le gyújtás ráadás után is kicsivel, mert nem fordítod tovább a kulcsot.
Üdv.“Az a baj a világgal, hogy a buták mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.“
-
-
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
A tükör váltókapcsolónak kellene világítania, vagy gyárilag kispórolták, tehát ott nincs semmi?
Tegnap estem vettem észre és kicsit furcsállom, hogy szinte minden körülötte lévő kapcsoló, meg úgy minden világít az autóban, mint a karácsonyfa, az meg nem, bár a "joystick" alatt simán megtalálható "vakon" is.
Nem, szerintem válasz szeretnék.[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz diablo1984 #52974 üzenetére
Laguna 3 van szo
-
rsf
senior tag
Nekem sem világít ,amikor vettem a kocsit én is futottam pár kört de másnál sem világított.
Mondjuk ez megane3. A tempomat gombok sem világítanak.
Meg a tükör behajtó kapcsoló sem. De minden más igen.
Amúgy közelről látszódik ha erősen megvilágítod, hogy másabb a festés alatt a gomb.Üdv.
“Az a baj a világgal, hogy a buták mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.“
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Ennek a spurinak elég megoszló véleményei vannak a sztrádát olvasva.
De inkább több a jobb.----------------
(#52982) TayRol
Nah, kíváncsi vagyok.
Egyébként a fenti képre rákattintva és jobban megnézve, a tükör váltókacsolónál túl nagy hézagok vannak a billenéshez, ezért eltudom képzelni, hogy emiatt valóban nem világít. Mondjuk értelme sem sok van, mert a 4 irányú alá nyúlva, ami ugye világít, rögtön megtalálod, de ez csak amolyan laikus okfejtés[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz #32577792 #52959 üzenetére
Erre akartam válaszolni, csak elmaradt.
Szóval, ez már legyen a párom gondja.
Én megvettem neki az autót, mert nő létére ez tetszett neki. Szinte mindent megcsináltattam rajta (összes szűrő, olaj, váltóolaj, hűtővíz, új fékek, tárcsák etc... mindenből a legjobbat), mint kiderült azóta igazából nem is neki való, mert 2015 decemberében kapott egy tuningot (ATC) és így 222 LE-s az autó. Konkrétan, amikor megindul, akkor erőteljes húzás ki tudja meddig, 240-nél csak azért vettem el a lábam, mert még az új gumik akkor nem jöttek meg, meg egyébként sem akartam mindjárt több százezres fényképet róla.
Tegnap mentem vele kb 200 km-ert , ebből város kb 40, majd sima út 20 a többi pálya, de itt nem mentem vele 150 alatt és ahol lehetett, ott durván gyorsítottam, mert elképesztő, ahogy az ülésbe passzíroz, ahogy kisujjból röhögve átlép szinte mindenkin ez a frankó fekete GT. Aztán felkapcsolva hatodikba ritka, amikor 6L felett mutatott az utazósebességben. (140-150 között) Szóval remélem, hogy a tuning valóban minőségi benne és később nem/sem lesz emiatt gond.
A lényeg, hogy így az átlag 5.6 liter lett, ami elképesztően jó adat. Azt sejtettem, hogy valami van vassal, mert már a próbaúton meglepődtem, ahogy meglódult, aztán később, amikor megvettem egy 0-100 gyorsulást is mértünk, ezt le tudta 8 sec alatt, sőt úgy, hogy még az egyik váltást egy picit el is csesztem.Visszatérve, a váltógombnál a bőr egy picit repedezett, ezért azt is le akartam cserélni gyárira, aztán sehol nem találok, végül a párom azt mondta, hogy ez sokkal szebb, ami a képen van, ezért keresek most olyat, vagy valami hasonló elegánsat.
[ Szerkesztve ]
-
PowerBuldog
veterán
Sziasztok!
Megane 1 ph1 -re milyen agymérettel megy fel felni?
Eladó motyók: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/powerbuldog/index.html
-
FRENK1988
veterán
válasz PowerBuldog #52985 üzenetére
60,1mm ha jól tudom, de Rob majd megerősít
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
-
rob210
Topikgazda
válasz PowerBuldog #52985 üzenetére
Az agyméret minden I, esnél ugyan az.
Megerősítve a 60-as.Renault power
-
PowerBuldog
veterán
Köszi.
Igazából még soha nem volt rajta más felni. Ha jól sejtem nagyobb agybérettel kell tehermenteítő kisebb agybérettel meg nem megy rá a felni?Eladó motyók: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/powerbuldog/index.html
-
FRENK1988
veterán
-
rob210
Topikgazda
-
veterán
Sziasztok
Úgy néz ki hogy hozzá tudok jutni ismerős által egy Renault Clio-hoz 2006 -os évjárat, illetve 1.2-es motor. Fogyasztás terén 6l alatt picivel megáll azt mondja. Munkába járáshoz használnám, ami kb. napi 80km-t jelent. Kb. fele város fele lakott területen kívül szóval vegyesnek mondanám a használatot. Így nézve normális vezetés mellett a 6l tartható? Remélem van olyan aki hasonló módon használja a Clioját, és tud esetleg pontos adattal szolgálni hogy neki mi a tapasztalata.
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
#32577792
törölt tag
Nem vagyok mindig friss a topicban, mit vettél neki pontosan?
ATC: én is ott csináltattam, igaz az enyém 1.5dci. Az alap kevés volt az előzésekhez, és a horgon vitt 2 biciklihez. Normál autózáshoz még jó, nem hajtok, de ha előzni kell, (néha tényleg kell) akkor ne számolgatással kezdjemSebváltó gomb: kétszer volt, hogy szemből kapta a napot a parkolóban nyáron, nejem volt a sofőr, hirtelen papírzsepiben fogta. Hiába állítottam rá a hűtést, kellett 15 perc mire fogható volt. Szép és szeretem is egyébként, de tény, hogy védeni kell a közvetlen melegtől.
-
veterán
válasz FRENK1988 #52994 üzenetére
Nem tudom hogy pontosan hol és mennyit használja, de lényeg a lényeg hogy akkor simán tartható vegyes üzembe a 6l alatti érték, ez lenne a fontos nekem.
Most a családi kocsi egy Ford Mondeo 2.0 145LE nekünk. Itt nekem picit azért néha nehéz lesz a lábam, de nyilván az 1.2-es kocsinál már nem így állnék hozzá, nem hajtanám annyira mint a Fordot.iPhone 13 Pro Max
-
Marc3l
újonc
Sziasztok,
Van egy 1.5 dci (48kW) Cliom, 2001-es, 254e km-el. Évente olajcsere (~12.000 km), indulásnál kímélve melegítem be, leállásnál hagyom a turbót kihűlni, tankra figyelek, hogy ne ürüljön nagyon, ahogy tudok vigyázok rá. Az elmúlt 3,5 évben garázsban parkolt, mindig minőségi, nem bontott alkatrészeket veszek hozzá.
Több helyen hallottam, olvastam a hajtókarcsapágy, főtengelycsapágy problémáról. Melyik is az igazán problémás? Honnan tudom, ha csereérett? Elővigyázatosságból érdemes kicseréltetni? Bp-en tudtok ajánlani helyet ahol érdemes megcsináltatni?
A másik a vezérléscserével kapcsolatos. Az 5 év most járt le, de a km megkötés még nem. Szükséges cseréltetni vagy azt a 10e km még meg lehet vele tenni biztonságosan?
Köszönöm!
-
rob210
Topikgazda
válasz Marc3l #52997 üzenetére
Dieselnél én a vezérléssel nem játszanék, az amúgy is jobban terhelt a benzinesnél.
Ezeket a megkötéseket nem véletlen találják ki.
Nem csak az számít mennyit pörgött a szíj, hanem, hogy mennyi hőt, indítást, leállítást, kapott.
Mennyire volt igénybevéve.
A főtengely csapágy problémáról én nem hallottam, a hajtókaréról annál inkább, de az a nagyobb teljesítményűekre volt jellemző.
Ettől még érdemes lehet ennyi kilométernél ránézetni a tiédre is.
Egy olajcserével együtt, egész normális árban megáll a művelet.Renault power
-
eTrade
tag
válasz Marc3l #52997 üzenetére
Szerintem nem éri meg várni a vezérlés cserével, közel sem nyersz/spórolsz annyit, mint amennyit veszíthetsz.
Ahogy a Rob is leírta, a csereintervallum nem légből kapott dolog, megvan a komoly alapja annak, hogy miért kell 5 év után lecserélni... pl. anyagfáradás/öregedés is.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Garancia kérdés, fogyasztóvédelem
- HThomas: Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
- Steam Deck
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Gitáros topic
- További aktív témák...