-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz rob210 #53683 üzenetére
Én, meg úgy gondolom, ha az autó "sima járású", akkor nincsenek ezek a kicseszett cicergések sem, persze a "csodálatos minőségű" magyar elbaxott utakon tökmindegy, mert előbb, vagy utóbb minden szarrá megy, amiatt aztán zörögni, ciceregni fog, ami csak tud, amit gyárban kellett volna jobban megcsinálni.
Te szét kapnál egy műszarfalat?
-
meroly
veterán
válasz xuldar #53695 üzenetére
Szerintem itt foglaltam össze legutóbb, azóta a benzinszűrő is cserélve lett és most nincs ilyen gondom. Nem tudni melyik javítás oldotta meg, lehet összességében mind hozzájárult.
Impossible is nothing
-
xuldar
őstag
válasz meroly #53703 üzenetére
Nekem nem fullad le, ha beindítom, megy, és benzinszag sincs. Csak amikor álló helyzetből indulnék, akkor kezd rángatni. Ha már van egy kis lendület, akkor minden ok, csak azt a lendületet felvenni nem könnyű.
rob210: Egyetlen alkalommal csinálta melegen is folyamatosan, amikor tavasszal Pest belvárosában kellett kórincálnom 2 órát. Előtte és azóta is csak hidegen produkálja. Elektromosan nem találtak semmit, pedig a rángatás közben is rá volt dugva a műszer. Hibakód nincs, furcsa értékek sincsenek.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz forceberg #53708 üzenetére
Az a baj, hogy hologrammos matricát hamisítani/gyártani sem olyan egetrengető dolog manapság.
Olajraktár.hu még mindig nem megy, lehet kellene csinálnom egy összes autón lévő (új) olajcserét, hogy nyugodtan aludjak?
A fax ki van, de komolyan ezzel a korrupt genya országgal. Ember, ember farkasa, ahogy nem olyan régen megjegyezték, mindenki átver röhögve bárkit. Főleg itthon. De, mint írtam az olajraktárból rendelt olajok mind matricásak voltak, de hogy a hologram mennyire volt valódi, meg ilyenek, azt a franc sem nézte. Bevágtam az autókat a szerelőhöz és kicseréltettem rajta mindent, ami persze nem csak olajcseréből állt.Egyébként árukeresőn ott tanyáznak még és főleg pozitív értelemben. Illetve csak abban.
-
Norb175
csendes tag
Sziasztok !
kb 1,5 hete közdődött ... történt, hogy a kormányközepem szépen lassan elmászik ; napról-napra ! Már kb 15-20 fokkal jobbra állva tart és még mindig a kocsi egyenesen megy kb. 60-as tempóig !, utánna kezd picit jobbra húzni. Megane II 2004 1.6 16v, elektromos segítéssel.
A garázsomban vettem észre, alapból eddig is volt zúgása a rásegítésnek, ha csak ráadtam a gyújtást, de most meg már hangosan búg-zúg, mint egy rossz rádió ! , mozgatásra elcsendesedig.
Kerék nem ráz, nyomások jók (195 R15 - 2.5 bar) ; a külső-belső összekötők nem lötyögnek-kopognak, tekerésre v. rángatásra sem, porvédő gumik jók.Esetleg összefüggés a nagyon erős zúgással ?
[ Szerkesztve ]
-
Sgt. Chris
aktív tag
Üdv!
SOS kérdés! Kicsit kikancsintva a topcból... Egy ismerősöm elboltolt tőlem, egy fölös téli 205/60-as gumiszettet, egy Opel Astra H-ra rakta fel, aminek elvileg 205/55 a hivatalos mérete R16-ban. Okozhat ez komolyabb gubancot?
ASUS ROG Strix B350-F, AMD Ryzen 5 1600, 2*8GB DDR4 Corsair Vengeance LPX, ASUS RX470 4GB STRIX, Samsung EVO 970 250GB+Adata SP920 128GB SSD, 1TB+2TB WD HDD, FSP Hyper 600W
-
xuldar
őstag
válasz Sgt. Chris #53711 üzenetére
Jobban figyeljen a sebességre, kevesebbet téved pluszban a sebességmutató, meg egy picit kevesebb (pár %) km-t számol az autó a valós futásnál.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Marc3l
újonc
Sziasztok,
Bárdis vevőkódban tud valaki segíteni?
Üdv,
Marcell -
-
pubos
tag
üdv.Laguna3 1.5 dci 5W30 vagy 5W40?
-
kisninja
őstag
Renault elektromos kézifék motorról van valakinek infója ? Csak a dc motor. (Rob nem az én kocsim haver Scenic-jét javítom és sajnos a motor halt el....)
powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
pubos
tag
válasz rob210 #53718 üzenetére
5w 30 van bent.multkor egy szerelővel beszéltem azt mondta minek rakok bele 5w30.10W 40 jó bele.
Na azért azt biztos nem.
Viszont amiért kérdeztem.egy hónapja cseréltem kb.mentem vele olyan 1200-1300km ma ránéztem és kicsit mintha hiányozna belőle.Nem füstöl kéken se hidegen se melegen! szépen megy egyenletesen jár a motor.nem folyik nem látok szivárgást sehol.kartercsövet levettem ott sem látok semmit.akkor hova tűnt?Nem voltam hozzászokva én olajfogyasztáshoz. -
rob210
Topikgazda
Ha pályázok nekem is eltűnik belőle.
Magas fordulaton tartos menet mellett teljesen normális, hogy némi olajat eléget a rendszer.
Amikor nem megyek pályán akkor egy csepp olajat nem eszik meg.
Egyébként az 5W40-el lehet az a minimális is megszűnik, de én nekem belefér ennyi, hogy pályán kicsit eszeget.
Rátölteni így se kell két csere között.Renault power
-
FeniX-
aktív tag
válasz FeniX- #53624 üzenetére
Halihó, ahogy látom, erre végül nem érkezett válasz. ;-)
...A twingohoz próbálok övfeszítőt vadászni, de nagyon sok helyen csak az évjárat van megadva, semmi más. Van valami sorozatszám, vagy bármi egyéb, ami egyértelműen azonosítja, hogy nekem melyik kellhet? ( 2-es twingo, 2000-es )
Volt átfedés az 1-es és a 2-eshez valók között?[ Szerkesztve ]
-
kisninja
őstag
Kérdés előrejáróban, elektromos kézifékkel, hogy a bánatban kell emelkedőnek elindulni ?
powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz speedydb23 #53728 üzenetére
Gyakorlatilag is így működik.
-
Cane
őstag
▫■ Ω Sēctσr - Γhē lαsτ lιηē σf dēfēηsē ▪□
-
pubos
tag
sziasztok.
Lagu3 1.5dci úgy néz ki az aksi haldoklik.
ezeket néztem helyette.
Banner Power Bull 80Ah 700A JobbVARTA F17 Blue Dynamic 8VARTA F18
Silver Dynamic 85Ah 800A Jobb0Ah EN 740A
ezek közül melyik lenne megfelelő?Az utolsó már árban picit húzós lenne.jobban örülnék ha az első kettő közül is jó lenne valamelyik.Az nem tudom hogy start stop -nak van e valami jelentősége.Mintha valahol azt olvastam volna hogy ahhoz más kell.
A másik kérdésem van ez a kézi ac a motortérben,utána átlátszó gázolaj cső meg a légtelenítő.abban volt egy kis légbuborék.Szűrő csere után légtelenítés minden ok.Majd ma néztem megint ott van az a bubi.
Az autó könnyen indul szépen jár.Ha levegős lenne gondolom akkor nehezen indulna.vagy rosszul gondolom? -
meroly
veterán
válasz rob210 #53655 üzenetére
Aszonta a szerelőm a sok karikás szettből egyet tudna beépíteni de ahhoz meg nagyon szét kell szedni. Szerinte ez a szett arra van ha már annyira ki van purcanva a váltó, hogy folyik az olaj konkrétan, ehhez képest az enyém még új.
Úgy néz ki tehát, nekem is kutyacsont lesz a ludas.... ez volt a következő tipp ugye?
Megnézte a bakokat, megmozgatta a kocsit, szerinte okés, a gumi nincs kirepedezve stb, attól még persze lehet elöregedett.
Impossible is nothing
-
valaki_xy
tag
Üdv!
1.4 8V (E7J 634) Clioban olajat kell utánatöltenem. Milyen fajta kell bele?
Előre is köszi!
-
Nordik
őstag
Megane 2 javítási útmutatót keresek. Lehetőleg magyart. Tud valaki segíteni?
-
kisgyerek85
senior tag
válasz rob210 #50966 üzenetére
Igaz nem mostani a téma, de tegnap lett megoldás rá. Remélem nem fog 2hónap múlva ismét hangja lenni a szíjnak.
Számomra most derült ki, hogy mi a különbség a tárcsa és a szabadonfutó között.
Ugyanis hiába, hogy kapott az autó tavaly decemberben egy vadi új generátort, azon csak szíjtárcsa volt. A szabadonfutó meg ilyen plusz csapágyas dolog. Amíg szerelte az autót végig ott voltam és elmagyarázta a működését. Amúgy szinte 100%, hogy a tárcsa ette le a szíjjat, mert a generátoron jó sok gumireszelék volt. Kapott egy új conti hosszbordásat is. Jelenleg olyan csendes az autó, hogy amióta nálam van (10év) azóta nem volt ilyen.
Végül a szerelő rendelt bele kerékcsapágyakat is, elég olcsó volt párba valami 6200ft, márkát nem kérdeztem, de azt mondta, hogy nincs rossz tapasztalata vele, szóval rábíztam ezt a dolgot. -
meroly
veterán
válasz rob210 #53740 üzenetére
Azt mondta ebben a készletben nem volt benne a persely amiről egyformán beszéltünk (a bárdi oldala pedig írta), na mindegy.
Várom a képet.
Egyébként utastérből nézve ha a szoknyát felhúzzuk is látható némi mozgás, ott is van egy gumi gyűrű szerű valami, lehet azt is cserélni kell?Impossible is nothing
-
meroly
veterán
válasz rob210 #53743 üzenetére
Hát ezen ment a vacillálás, mert a bárdis ismerős szerint a párhuzamos csavarozású, szerelőmnek is úgy tűnt, bár nem kértem hogy nézze meg.
A weblap meg a 90fokkal elfordítottad hozza.Esetleg ez szabad szemmel látható vagy szét kell szedni a kocsit hozzá?
Mert akkor megnézem[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
rob210
Topikgazda
válasz meroly #53744 üzenetére
Látható, ha alánézel akkor is, meg ha a tűzfal és a motorblokk között oldalról lenézel akkor is.
De elhiheted nekem, A manuális váltósok alatt ez van, amit te linkeltél, az laguna, scenicé.
Mert még az automata váltós clióé se ilyen azon ez a fajta van de nem így néz ki az se.Renault power
-
meroly
veterán
válasz rob210 #53747 üzenetére
Hát az nem sok.
Tényleg buta kérdés lesz és csak érdeklődés szintjén, elméletben. Ez ugye motortartó, tehát erre nehezedik a motor? Vagy ez csak a kilengést támasztja meg?
Mert ahhoz akkor a motort meg kell emelni hogy egy tartót cseréljünk, vagy nem?Hú ha nagyon láma akkor bocsi
Impossible is nothing
-
rob210
Topikgazda
válasz meroly #53748 üzenetére
Ez tulajdonképpen csak egy billenésgátló.
A terhet a jobbos és balos bak viseli.
Ezért is szar konstrukció, szakad szét mindenkinek 1 max 2 év alatt ha nagyon minőségit vesz akkor is.
Nekem amióta megvan a kocsi 3 szor volt cserélve, mire meguntam és vettem ezt a tömör szilenteset.A cseréhez annyi kell, hogy a kocsi alá tudj menni, vagy alábakolni, vagy akna, csápos emelő.
Én ki szoktam támasztani a blokkot egy fadarabbal, a tűzfal és a folytószelep háza között.
Kiveszem a két csavart kifeszítem a kutyacsontot, beütögetem óvatosan az újat és visszarakom a csavarokat.
Az emelés tovább tart mint a művelet.
A két csavart más nyomatékkal a motor felölit 65Nm el a karosszéria felölit 70Nm kell meghúzni.
Ez nem a gépkönyv hanem a tapasztalat szerinti.[ Szerkesztve ]
Renault power