Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz Drughi #53499 üzenetére
Az utángyártottnál nagyon figyelj, higy szabványos legyen!
Nagyon sok nem kapja meg az E számot, de még is forgalmazzák.
Műszakin meg nem megy át és a rendőr is megbüntethet.
Egyébként van olyan angeleyes ami nagyon jól mutat és világít is, valamint szabályos is, de én ebből a kategóriából, még csak a gyári többszöröséért találtam.
25e volt a legolcsóbb amit be is lehet szerelni.
Míg a gyári 11e ért már van.Renault power
-
mycso
Topikgazda
Urak, asszem már volt ilyen probléma másnál is. Fhp jeladó?
Megane 1.6 benzin `2000, reggel indul, ha rövidebb távot megy, leállítás után egyből indul. Viszont hosszabb út után, ha megmelegszik leállítás után nem indul vissza, csak nagyon sokadjára.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
Próbáld ki amikor nem indul, hogy a gyújtást ráadod párszor, de nem indítod be mondjuk 3 szor ha 4.ikre indul akkor AC ha akkor sem.
Úgy nyisd ki a tanksapkát.
Egyébb esetben FHP, bár az a forditottja szokott lenni, azaz melegen indul, de hidegen nem.Még a gyertyákra is érdemes lehet ránézni
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rsf
senior tag
Nekem a szarakodást a FHP jeladó a Clióba hidegen és melegen is csinálta random. De inkább melegen. Reggelente első indításkor sosem. De olyan volt, hogy meló után elmentem a boltba 1km aztán ott meg már nem indult csak harmadszorra.
A takarítás sem segített aztán vettem bele egy utángyártottat 7eFt-ért és azóta is jó.
Üdv.[ Szerkesztve ]
“Az a baj a világgal, hogy a buták mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.“
-
Smith Ügynök
tag
Üdv újra!
Az alapjárati gonddal sikerült szerelőhöz eljutnom, fojtószelepet tisztított, sokkal jobb a helyzet, egyelőre ennyi.
Na ma viszont megint új dolgot vettem észre:
Hidegen indítva enyhe fehéres füst jön a kipufogóból, pár percig járattam, addig megmaradt a füst. Meleg motoron nem vettem ezt észre, de hogy meddig jön a füst nem tudom. Azt vettem még észre, hogy kb. 5 hónap, 7000km alatt egy ujjnyi fogyott a hűtővízből. Aggódjak szerintetek, vagy ez még belefér?Köszi
-
diablo1984
veterán
válasz Smith Ügynök #53515 üzenetére
Majd télen kiderül!
-
Criminal017
őstag
Sziasztok,
beállnék én is a sorba, nálunk is van valami gebasz. Nem nagy, de kicsit idegesítő.
Renault Scénic II, 1.5 dCi, 2007-esEgyesből, "hirtelen" gyorsításkor vagy kisebb szögű kanyar (kicsi körforgalom) bevételekor csipog kettőt a kocsi és a műszerfalon braking/parking faultot ír. Nem tudom melyiket sajnos, mert amilyen hirtelen kiírja, olyan gyorsan el is tűnik.
Mi lehet ez? Valami kontakt hiba? A fedcomp eltárolja a hibát, attól függetlenül, hogy eltűnt? Mert akkor elmennénk kiolvastatni, az lenne a legegyszerűbb.
Köszi előre is.
-
just
aktív tag
válasz Criminal017 #53517 üzenetére
Fékolaj szintre nézzetek rá, amikor megmozdul a tartályban a folyadék akkor jelezhet a szenzor.
[ Szerkesztve ]
Two things what i hate. People that can't count...
-
rob210
Topikgazda
válasz nünüke1975 #53514 üzenetére
Az inkább ac.
Lassacskán nekem is cserélni kell majd.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz Smith Ügynök #53515 üzenetére
Ameddig az olajbetöltő kupakja nem habos, vagy nem heti szinten fogy el a tartályból a víz addig ne idegeskedj.
Utána viszont már kár idegeskedni, akkor szerelő kellRenault power
-
eTrade
tag
válasz Wiz Khalifa #53486 üzenetére
Olvass vissza, hisz olyanok vagyunk mint a nyitott könyv.
Inkább te mesélj valamit. -
Drughi
addikt
Ma beadtam a derekamat és megrendeltem végre a lámpát
Vaciláltam, hogy ez vagy valamilyen utángyártott legyen, de ennyit "vadság" kell
Kap még hozzá 2 NBU izzót a távolsági, meg 2 Cool Blue-t a helyzetjelző és kész is. -
Xantomas
őstag
A nyár elején én is beléptem a Meganosok klubjába egy 2006-os CC-vel.
1.9 dci, mert perverz vagyok, 131 lovas FAP-os, mert ezt még lehet is tetézni. 178ezer Km van benne, szóval jóindulattal még nincs élete felénél. Sajnos egy 2.0-s dci-t elvittek előlem.Nagyjából semmi komoly gond nincs az autóval, látszik rajta, hogy használva volt, viszont így utólag az is, hogy az utóbbi időben csak használva volt, költeni nem igazán, és azért adták el, mert nem is akartak rá költeni. (Ezt mondjuk nem ezzel indokolta, de ilyen az, ha az ember naív, és hisz egy bírónak)
Előtte egy ismerős használta sok éven át, és az akkori szerelőjét is ismerjük, az jókat mondott a kocsiról, de azt mondta, hogy a kopó részeket azért érdemes lenne cserélni, alkudjak az árából.
Nem tudtam alkudni, elvitte volna valaki más (vagy bedobta a legolcsóbb nepper trükköt), azóta ezt bánom. Pl minden tárcsa a gyári határérték alá volt kopva 1-1,5 mm-rel, nem is tudom, hogy ment át pár héttel a vásárlás előtt a forgalmi vizsgán, ráadásul olyan vállasak is voltak, hogy nem tudom hogyan cseréltek benne betétet, de azok elöl újak voltak.Túl vagyok:
- Egy szett hátsó féktárcsa-kerékcsapágy, és fékbetét cserén,
- egy 4 felnit érintő görgőzésen, mert mindegyik fel volt ütve a belső oldalon
- négy nyári gumi cseréje, mert kopottak voltak, és bár úgy vettem, hogy ez még kibír két nyarat, mikor levették görgőzéshez, akkor mind a négy tele volt dugózva, és a szelepeknél is eresztettek
- pollen, és légszűrő csere
- EGR szelepet megnéztem, csak nagyon-nagyon minimális korom lerakódás van benne
- szíjak, görgők szépek kopás, lógás, nyoma sem látszódik. 160E kmm-nél volt szíjcsere.
- tükör mozgató kar működése sztohasztikus volt, kipucoltam, most tökéletes
- betettem a motortér esőtálcájának a gyári alátámasztását, mert nekem is meg volt rogyva, és nagynyomású mosóval mosva a kocsit, az ablak aljáról beleverődött a motortérbe némi víz. (ekkor pár órát nem volt hajlandó bekapcsolni a belső levegő ventilátora, ugyanakkor semmi hibát sem olvastam ki)
- csináltam a rádióra AUX bemenetet, de tervben van egy androidos fejegység, de csak a zene, meg a navi miatt kicsit túllövésnek érzem.
- kicseréltem a tompított izzóit az erre kitalált nyíláson keresztül. Annyira nem volt nehéz mint amilyennek leírták. Lehet elmegyek nőgyógyásznak.
- a hátsó lámpák testelése mindkét oldalnál kendácsolva volt. Ezeket megoldottam rendesen, hogy újrakrimpeltem a csatlakozókat, meg kicseréltem az izzókat benne.
- minden lefolyót kipucoltam, köztük a klíma kondenz kifolyót is. Ez tele volt fekete iszappal, a pollenszűrő előtti, és mögötti rész pedig falevél reszelékkel, a kondenzvíz meg szépen áztatta a kárpit szivacsát. Szerencsére a nyári melegben ez kiszáradt, de segített benne, hogy majdnem 5 l vizet porszívóztam ki belőle.Ami hátra van:
- olajat, olajszűrőt a jövő héten cserélek, felkészítem a télre
- első tárcsák, betétetek, kerékcsapágy cseréje, mert kanyarban, és 40-50 között hallom, hogy néha van hangja. A fene sem tudja, hogy mennyit használták felütött felnikkel.
- fékolaj csere
- szíjak, görgők cseréje lassan érik, majd tavasszal, vagy 200e km környékén, mert jobb megelőzni a bajt.
- külső kilincsek mikrokapcsolóit cserélni, mert nem zárják a kocsit, csak távirányítóról, vagy csomagtartóról tudom a központi zárat zárni.Az előző tulajtól azon a karbantartások egy részét megkapta, amik inkább csak törődést, de pénzt nem igényelnek, pl bőr belsőt rendszeresen ápolózta babapopsi törlőkendővel, meg bőrápolóval, a gumi kédereket folyamatosan glicerinezte, dörzsölődő felületeket szilikon-zsírozta, belteret rendszeresen takarította, ergo szakadt kéderem nincs, beázás nyoma sem látszódik, a nagy viharokat is túlélte, tető szenzorok teszik a dolgukat, de azért látszik rajta, hogy 1-2 vezeték volt már javítva.
Egyelőre, lekopogom, semmi baj nincs vele. Teszi a dolgát, 6l az eddigi teljesen vegyes fogyasztásom, városban csak nagyon ritkán használom, és csakis akkor, ha minimum 20-25km-t megyek vele leállítás nélkül. Városban, rövid távokra marad a bringa, meg a BKV, de így is csak 52km-h a benne levő átlag sebesség.
Megjártuk vele azóta Ljubljánát, Triesztet, a nyáron jó-párszor Bp-Balaton, havonta 1-2x oda-vissza 350km autópályán, szigorúan betartva minden korlátozást.Két személlyel isteni, néggyel már, nem annyira, tényleg csak szükség esetén. Az isofix üléshelyeket kipróbálni még nem tudtam, egy ideig nem is szeretném.
Eddig csöpögő esőben csak egyszer próbáltam tető nélkül, de határozottan élmény, ha közben még süt a nap is, és látod a szivárványt, szóval a legigazibb kabriós giccset éltem át amit csak lehetett. 50 fölött tényleg nem esik be semmi.Akinek ilyen motorja van, az mit tud a FAP regenerációs ciklusáról. Mikor, hogyan kapcsolja be a motor vezérlése? Állítólag akkor ha érzékeli, hogy konstans pályatempóval megy az ember, és kicsit több naftát adagol, hogy növelje a kifupufogógáz hőmérsékletét, de nekem ez urban legendnek tűnik.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Nordik
őstag
Honnan tudok beszerezni csomagtér ajtó gumi átvezető csövet? El van szakadva sajnos. Megane 2 2004 lépcsőshátú.
-
<Mateus>
tag
Sziasztok,
egy kis segítséget szeretnék kérni, van egy Renault Megane III coupe 1.4TCE autóm és néha fura hangot ad ki a motor. Pontosabban csak leállításkor és akkor se mindig adja ki ezt a hangot.
Megpróbáltam rögzíteni leállításkor, nagyjából sikerült is.
A hangot feltöltöttem Ide , 23-25 másodperc között lehet hallani egy ilyen éles csikorgó hangot. annyit tudni kell még hogy pénteken lesz cserélve a hosszbordás szíj.
Esetleg tudnátok tippet adni hogy mi okozza ezt a hangot?
Köszönöm -
rob210
Topikgazda
-
FeniX-
senior tag
Sziasztok, lenne egy nagyon laikus kérdésem: a twingóban gyárilag olyan a hátsó ablaktörlő, hogy bármilyen pozícióban kikapcsolva visszatér az alaphelyzetébe, igaz? :-)
-
bagyulus
tag
Szép napot szeretném meg kérdezni, 1.4Thalia ( 8 szelepes, benzin,motorkód K7JA700 ) szelephézagot (2001) Köszönöm
[ Szerkesztve ]
-
Louies
aktív tag
Valaki letudta már tölteni? Can Clip for Renault V169 Software.
''Okos ember leírja, ha érdekeset hall, a buta nem, mert azt hiszi, meg tudja jegyezni.''
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest