-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz FRENK1988 #8049 üzenetére
A zsigák is csak azért feküdtek 100nál, mert sok fiatal tuning hengerfejet meg dupla karbit és ki tudja még mit tett rá.
Széthajtották őket magyarán.
Akik vigyáztak a kocsira azoknak még most is simán megy a zsigájuk.
Én a favoritomat 20.678 al adtam el. (csak 3 szor átfordult az óra azaz 320678-al )
De el is mondtam a vevőnek sose volt a motorhoz hozzányúlva.Renault power
-
slake87
csendes tag
válasz Füge007 #8043 üzenetére
Köszi a részletes választ! ...nem vagyok teljesen analfabéta, a megane-omon én szoktam cserélni az olajat, de twingon még nem csináltam, ezért szerettem volna ránézni a szerelési utmutatóra, de a válaszod alapján nem fog kelleni
Köszi még egyszer!
Only the CHANGE is everlasting...
-
őstag
válasz FRENK1988 #8041 üzenetére
nekem ilyen lagunám volt (csak 2001.es és nem kombi), az a világ legrosszabb autója, első tulajos volt 110 e ellenőrzött km-el, de minden baja volt
a teljesség igénye nélkül: kódkártya, kormánymű, 6-7 gyújtótrafó, abs jeladó, guminyomás jeladó, (mindez egy év alatt)
most ennyi jut így hirtelen eszembe, de az biztos hogy egyfolytában szervízben volt, havi minimum 1 hetetlehet hogy ezen már javítottak (mégiscsak 5 évvel fiatalabb)
mindenestre leszögezném, hogy egy kalap szar volt a kocsicryptot minden termékemért elfogadom
-
Füge007
senior tag
válasz slake87 #8040 üzenetére
Nem kell ahhoz útmutató.
Kell egy négyzetes dugó kulcs, az való a reanultokhoz, pontos méretet ne kérdezz, ezzel tudod kicsavarni az olajleengedő csavart. Kell egy olajszűrő leszedő, az olajszőrő letekeréséhez, óvatosan tekerd le a ház műanyag nehogy elrepedjen! Majd motorolaj, olajleengedő csavar alá tömítés, fontos minden esetben cserélni kell! Itt valahol linkeltem is hogy néz ki. Olajszűrő, és egy akna amin az egészet végrehajtod. Olajszűrő vásárlásakor ellenőrizd le a dobozban nem csak a papírbetétnek kell benne lennie hanem két gumigyűrűnek is az eggyik a nagyobb a háztömítés, a kisebb az olajbeengedő csatorna tömítése. Van alul egy műanyag búrkolat azt leveszed, pár csavar tartja, üzemmeleg motornál leengeded az olajat, olajszűrő le. Olajszűrőből kiszeded egy kis csavarhúzó segítségével a régi betétet, illetve a 2 db régi gumigyűrűt. Alaposan kitakarítod, én egy hosszabb nyelű csavarhúzót használok, amre tiszta rongyot tekerek, jó alaposan kitakarítod. Majd tiszta olajjal megolajozod vékonyan a tömítéseket, minen vissza a helyére, majd az egész ház óvatosan visszacsavarva kézzel, nem kell meghúzni csak nagyon óvatosan! Olajleresztő csavarnál cserélni a tömítést, vékony olajfilm arra sem árt. Majd visszacsavarni a helyére, óvatosan meghúzni. Beleöntöd az olajat, beindítod a motort, kicsit megjáratod, újra ellenőrzöd az olajszintet, beállítod a helyes értéket. Átnézed az olajszűrőt, olajleeresztő csavart, ha mindenhol jó a tömítés, mehet vissza a haslemez. Enni az egész.
Füge
-
FRENK1988
veterán
megtetszett ez a kocsi. Szerintetek megér e ennyit ennyi km-el (fater szerint sok, szerintem meg állapotot veszünk) magamnak (nincs család) vagy fater venné magának és akkor elköltöznék a MII Limóval
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
-
slake87
csendes tag
Sziasztok!
Először is kellemes ünnepeket!
2001-es 16 szelepes twingo-hoz nincs valakinek véletlen egy szerelési útmutatója? (Olajcsere)...Egyszerűen sehol nem lelek rá...
[ Szerkesztve ]
Only the CHANGE is everlasting...
-
Füge007
senior tag
Látom megy a karácsonyi adok kapok A műszaki nem csak a műszaki állomás érdeke, hanem a tulajdonosé is! Ha van egy rozsdafolt az le van tojva, de fék, kormány , futómű rendben legyen! Mert a kedves tulaj is otthagyhatja a fogát, nembeszélve ha másnak okoz bajt.
Azon a véleményen vagyok, hogy bizonyos dolgokat meg kell csinálni egy autón, vagy nem szabad vele közlekedni. Mivel ez nem játék, ezt fel kell fogni mindenkinek!
Na de most tegyük félre a gondokat bajokat legalább erre a pár napra! Minden topiklátogatónak kívánok:
Áldott Békés Karácsonyt!
Füge
-
aphra2
senior tag
Mivel van némi rálátásom a vizsgatémára , és ezt már valahol itt a fórumon le is írtam , ha komolyan vennék a műszaki vizsgát, akkor a hazai autóállomány 30-40%-át egyből ki kéne vonni a forgalomból.
DE!!! a vizsgáztatók ebből élnek , ha 10 autóból 4-et elküldenek, akkor azokból nincs bevétel , ergo a nem kirívó hibákat átengedik, főleg olyat ami utólag nem bizonyítható, pl repedt szélvédő, légzsákhiba, nem teljesen megfelelő gumi , vagy kipufogó stb.
Óriási árverseny van, mindenki meg szeretne élni, és most az autójavító ipar ugyanolyan mélyrepülésben van mint pl az építőipar, kevés a munka , nincs pénze senkinek a kocsira,
....ez a Magyar valóságProbléma??Hát az meg micsoda?!!
-
rob210
Topikgazda
válasz Laraxior #8034 üzenetére
Nem alkotok véleményt rólad, csak én már félek a tapasztalatok miatt az ilyen mutyiozásoktól.
Remélem ez azért nem baj.
Sajnos az utóbbi időben elvesztettem a bizalmam sok ember felé.
De bizonyítsd be, hogy nincs igazam.
A topikot, meg ha ide tartozó kérdéssel kerested meg eddig mindig segítettünk, miért ne látogatnád?
Nem értelek, tényleg.
Nem azt írtam, hogy mekkora bunkó vagy és kapd be meg ilyeneket, csak azt hogy én nem szeretem az ilyesmit.
Nem kell ennyire felkapni a vizet, úgy is van rajtad kívül még vagy 100.000. ember ebben az országban aki így él.Renault power
-
Laraxior
titán
válasz AMD Power #8033 üzenetére
Mert leírom, azt amit mindenki tud? Ne nevetess már...
" Ha gondod van és nem tudod megoldani pénzzel, oldd meg sok pénzzel..."
Csak halkan jegyzem meg, hogy az első autóm egy 307-es volt ami 1.4, 9xLE Azzal sem volt balesetem, ezzel sem. Nekimentem ennek annak, meghúztam itt-ott, de kutyát nem érdekelte, hiszen ember nem volt a közelben, se autó, és akkor tényleg friss jogosítványom volt, előtte nem ültem autóban egy másodpercet sem.*** Dodge Challenger HEMI V8 ***
-
Laraxior
titán
egyikőtök sem ismer,körülményeket meg méginkább... de a véleményalkotás már megvan... úgyfest ezt a topikot is kerülni fogom
nah ez a tipikus hungarian...*** Dodge Challenger HEMI V8 ***
-
rob210
Topikgazda
Sajnos tudnék mesélni amikor az én vizsgám volt akkor úgy toltak fel egy 1.3 as escortot a padra mert nem indult be ha beindult le is fulladt hatalmas füstfelhők keretei között.
Aztán előbb volt a matrica meg a papír a kezében mint nekem aki normális műszakira ment.Jelentem a központban vizsgáztam, tehát mindent lehet.
Renault power
-
-
-
-
rob210
Topikgazda
válasz Laraxior #8016 üzenetére
Haragudhatsz rám, de szerintem akár mikor kérdeztél eddig megpróbáltam segíteni. Ha majd lesz családod(ha van akkor meg értened kéne), és jön veled szemben is egy olyan kocsi ami csak a haver haverja miatt ment át a műszakin és pont akkor csattan el valami rajta amikor bent ül a családod mögötted akkor megkérdezem jogos -e a nem tetszésem
Így is elég hülye van az úton, legalább műszakilag legyen rendben a kocsi a seggek alatt.
Ezen a véleményemen pedig nem tudsz változtatni, ráadásul azt hiszem nekem van igazam.Renault power
-
Laraxior
titán
válasz Manitou #8017 üzenetére
Kár, hogy már említettem, hogy nem járok vele, csak akkor ha nagyon szükséges, pont ez okból, mert annyira nem bízok az autóban. Mivel most nincsen hirtelen 100k-m rendbevágni a futóművet ezért van ez a megoldás. Jövőre lesz pénzem az lesz az első... engem is zavar, de jelenleg más fontosabb költenivalóm is akadt mint az autó.
*** Dodge Challenger HEMI V8 ***
-
Laraxior
titán
nem mentem vele sehova Egyedül a trafót csináltattam meg így, holnap este viszik el, másnap reggel műszakizik, és jön is haza este. Meg elmentem vele tankolni, ami tőlünk kb. 500m-re van visszafelé vertem két kézifékest hátul a parkolóban és annyi. Nem járok vele sehova. Műszaki után kicserélik a szelepfedél tömítést, olajcsere. Ezt az utat már nem mertem bevállalni vele így
*** Dodge Challenger HEMI V8 ***
-
Laraxior
titán
válasz Manitou #8007 üzenetére
Sámsoni úton ahol lakom a házak mögött elég nagy a parkoló, mozgás sincsen, csaptam pár kört, de aztán rájöttem hogy ekkora tankkal még nagyobb terület kell, ha normális sebességről akarok kézifékezni, és nem csak fél métert csúszni
De kurvajó volt Látszik, hogy egy éve nem volt autóm*** Dodge Challenger HEMI V8 ***
-
just
aktív tag
Házilag mennyire bonyolult az EGR szelep kiszedése és visszaszerelése egy hozzá nem értőnek?
Two things what i hate. People that can't count...
-
Laraxior
titán
végre esett nálunk is annyi hó, hogy lehet kicsit baromkodni
kicsit problémásabb a kézifékezés, mint anno a 307essel Csúszik a másfél tonna kegyetlenül de óriási élmény*** Dodge Challenger HEMI V8 ***
-
rob210
Topikgazda
Renault power
-
mycso
Topikgazda
Szerintem felesleges olvasnia, mert azt írta, hogy gyárilag xenonos, tehát adott a 3 feltétel: automata fényszóró mosó + szint állító + megfelelő jelölésű lámpa. (amiből az utolsó a 2006 utáni megane-oknál koccra megegyezik a sima a xenonossal, kivéve ugye a jelölést)
“The Night is Dark and Full of Terrors”