-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
Igen a motor teljesítményéhez van optimalizálva.
Még a lengés csillapító sem ugyan olyan.
Erősebb nagyobb a stabrúd és a szilentek.
Erősebbek a rugók, mivel a motor is nehezebb némiképpen.
Egyszóval kinézetre ugyan az, de mások az alkatrészek.
A fékek pedig nagyobbak.Renault power
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz rob210 #53251 üzenetére
A tapasztalat ezt mondja... meg a gyárilag szar AC-k is. Amikor alacsonyabb a szint, nem képes az üzemi nyomást létrehozni. Egy mezei manométer az ac és a befecskendezők közös csöve között igazolni fog.
A szállítási mennyiséget tudja, csak az üzemi nyomást nem. Előbbi a teljesítményt, utóbbi a motor indulását befolyásolja.
[ Szerkesztve ]
-
FeniX-
aktív tag
válasz rob210 #53251 üzenetére
Sziasztok, köszönöm a tippeket, elraktározom ezt is a listába.
Holnap hívom a régi szerelőmet, mondta, hogy ő is megpróbál utánanézni egy-két tippnek-dolognak, és mond valami bíztatót. ( közben mondtam neki ezeket is )Gyors helyzetjelentés a benzinszagról.
Valószínűleg azt a gumírozott fedőlapot nem tettem vissza jól a helyére az ac-nál, most nincs benzinszag az utastérben.
Más kérdés viszont, hogy ha nem lenne ott, akkor ez normális-e, hogy akkor meg van. Tócsát, cseppet, a kocsi alatt nem láttam, és a kocsi körül sincs benzinszag. ( ma mélygarázsban állt ) -
Urak, kis segítséget szeretnék. Keresek olyan gumi vagy szilikon csövet (kb. 6-8 mm átmérővel), aminek igen jó a hőálló képessége, akár 700-800 fok.
Merre keressek ilyet???
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz rob210 #53258 üzenetére
Lehet, hogy itt nincs 700, csak 300-400 körül.
DPF nyomáskülönbség mérőre menő vezetékem adta meg magát.
Gyárilag is valami gumis cucc, de a hőtől betonkemény lesz, majd szétpereg...Aztán ezt kellene pótolni, kiváltani.
Jah, van gyári megoldás az érzékelővel egyben valami 80.000-ért....de inkább vennék egy párszáz forintos csövet.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
Nem látom az elhelyezését, így fejből nem tud lagu III hoz még nem volt ennyire szerencsém.
A kérdés az az, hogy nem megoldás egy réz cső a két végén rezgéscsillapítóval, mert ilyet tudnak neked készíteni szerintem olyan 10e környékén és akkor az örök élet szinte.Renault power
-
tresh
addikt
Festo gyári ilyeneket, vagy ipari hidraulikai csöveket kell nézni. Valahol van nekem otthon fémbevonatos gumi csövem, ha egyszer végre otthon leszek akkor megkeresem és lemérem a méretét és ha jó akkor elküldöm postán. Annyi hogy mivel fém bevonatos igen merev.
[ Szerkesztve ]
-
Shamat
aktív tag
A Lagunámban a jobb első ablak leesett. Visszaküszködtem nagy nehezen, de ki kellett kötnöm, hogy véletlenül nehogy lehúzzam.
Ahogy néztem, az ablakban van két lyuk, amiben valami kerek műanyag volt ezekbe pattant bele az ablakemelő két sínjén egy-egy prücök.
Szóval ez a két kerek műanyag ami az üveg aljában lenne mondhatni szétporladt.
Tudok ilyet szerválni hozzá valahonnan? Unix azt mondja, hogy ilyen nincs nekik...DEAD LIKE ME
-
GrooveHero
addikt
Sziasztok. Múlt hét hétfőn boldog tulaja lettem egy 2008-as 2.0 dci-s FAP-os Laguna 3 Initiale-nak. A kocsi gyönyörű, imádom, és ahogy az lenn szokott nem tökéletes, de mit is várjon az ember egy ennyi idős kocsitól.
Mindjárt írom is, hogy milyen hibái vannak:-tempomat....abszolute nem működik, hiába kapcsolom be, ki, semmi nem történik, a műszerfalon nem villan fel lámpa, hogy aktív lenne. Állítólag a fedéálzeti számítógéppel újra fel kell ismertetni, nem lesz olcsó mulatság.
-központi zár...a bal első utas oldali ajtó (igen, angol kocsiról van szó, lévén, hogy itt lakom) néha nem akar nyílni a kártyával, hiába nyomom a gombot. Ez a néha olyan 70-30%.
-bal oldali visszapillantó tükör....nem akar teljesen befordulni a joystick használatával, de semmi baja nem volt, amikor megvettem. Valószínűleg az ülések memóriája csinálhatja, szerintem megoldhatja a gondot egy akksi saru levétel, elvileg úgy törölhető a 3 memória. Máshogy is kivitlezhető?
Mivel az előző tulaj azt sem tudta megmondani pontosan, hogy mikor volt olaj csere az autón (jelenleg 64000 mérföld körül jár a kocsi, ha minden igaz), azzal sem bajlódtam, hogy megkérdezzem, hogy milyen olajat raktak bele. Mit tudnátok ajánlani? Elf-et esetleg? A Castrol is jó lenne bele? Ha az Elf a gyári olaj, márpedig az, akkor inkább azt választanám.
Végezetül tudnátok segíteni abban, hogy olajszűrő és üzemanyagszűrő közül melyiket válasszam? Méreteket tudtok mondani esetleg? Mert itt Angliában több webshopban is fel van tüntetve vagy 3 különböző méretű.
Hirtelen ennyi lenne, a végére azárt még beszúrok egy képet, hadd gyönyörködjetek
Köszi, ha tudtok segíteni
Words like a weapon, sharp as a knife Fallen from heaven, darkest of nights Long live the rebels hunting for blood I saw the devil, he's one of us
-
TayRol
veterán
válasz GrooveHero #53271 üzenetére
Szép, de basszus, rossz oldalon van benne a kormány!
-
GrooveHero
addikt
válasz TayRol #53272 üzenetére
Jó helyen van ez, ha kicsit utánanézek, akkor rájössz, hogy ez az eredeti, és nem az angolok hülyék, hanem az európaiak változtatták meg.
Words like a weapon, sharp as a knife Fallen from heaven, darkest of nights Long live the rebels hunting for blood I saw the devil, he's one of us
-
TayRol
veterán
válasz GrooveHero #53273 üzenetére
iigen, ezt már sokszor hallottam. de jelenleg nekem rossz oldalon van.
-
rob210
Topikgazda
válasz GrooveHero #53271 üzenetére
purflux vagy filtron szűrő.
Ez már az a fajta amiben csak a membránt cseréled a szűrő háza fix beépítésű.
Olajból a fulltech ELF játszik szerintem kizárólag, de mindenki azt rak a kocsijába amit akarRenault power
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz GrooveHero #53271 üzenetére
Jah, egyszerű a képlet:
Olajból a gyárit ELF 5-40 (5-30) SXR,, minden másból (szűrők) a legjobbat, mert ezek az autók meghálálják, mint az ilyen utánagyártott olcsó szarok, amit kerülni kell.
--------------
Más:
Amiről már írtam... Kíváncsi vagyok mennyibe fog fájni... A nyílak direkt a szenzortól indulnak, de minek bele, ha csesznek rá! cöhh[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz meroly #53265 üzenetére
Simán okozhatta. Nèztètek, hogy milyen állapotban volt? Ha zárt, akkor egy fűrèsszel fel lehet nyársolni, kíváncsi lennèk a belère! Vezèrlèscserèt megállapítani a vezèrlès szètszedèsèvel lehet, a görgőket átforgatva, a szíjat a műanyag burkolat levètele után lehet látni, de az mèg nem garantálja, hogy a görgők is cserèlődtek....
-
TayRol
veterán
jövünk hazafele M0-áson Pécelre, 125 tempomat, egyszer csak egy pukkanás hallatszik, elmegy az erő a kocsiból, kiír 2 féle hibát (check anti-pollution, engine failure hazard). Hátul két gyerek alszik, fáradt mindenki, gázadásra 80 felett nulla gyorsulás.
lassan hazajövünk, nagyjából 30-40-ig a városban fel tudok gyorsulni, de szörnyű a hangja és nulla erő van benne. ráadásul dombon lakunk, 16-tal jöttünk fel egyesben de lassult felfele.
itthon megállok, hallom a csúnya hang a motortól jön, felnyitom, és ezt látom...
lehetséges, hogy amiatt, hogy ez leesett, nulla erő lett a kocsiba? célszerszám kell a visszarakásához, gondolom ez szervíz (ami nem gond, mert a hibákat is kell ütni, sejtésem szerint azok nem tűnnek el ha visszateszik). illetve a kép alapján kicsit sok olaj van benne.
[ Szerkesztve ]
-
-
TayRol
veterán
válasz orosziem81 #53281 üzenetére
Nem volt meghúzva a bilincs, legalábbis nem eléggé - ezt mondta Rob másfél hete mikor nála voltam. Csak mivel celszerszam kell hozzá nem voltam szervizben idő hiánya miatt , nem gondoltam volna hogy szét jön.
-
TayRol
veterán
válasz orosziem81 #53283 üzenetére
Ki fog derülni, úgyis vinnem kell szervizbe a kódok miatt.
-
FeniX-
aktív tag
Halihó, én is bejelentkezem.
Sikerült kiszedni az AC-t. Első ránézésre semmi extra, viszont az a kosár rész nem tud normálisan mozogni a sínben, néha megakad.
Hja, és a benyát az istennek sem tudtam leszívni, csak a pofám ment tele nyállal, de nem indult meg a folyadék. :-)
majd még azzal holnap próbálkozom, az AC-t meg viszem a kocsi bt-hez.
Köszönöm a segítségeket még egyszer. -
meroly
veterán
válasz diablo1984 #53279 üzenetére
Annyira tele volt dzsuváva a szűrő,l hogy súlyra kb 3x olyan nehéz volt mint az új.
Vezérlésről van számlám, hogy a márkaszervíz cserélte, ha gond lesz, panaszt teszek
Amúgy jövőre cseréltetem, a fene idegeskedik ezen évekig. Amúgy is szokták használt autó megvételekor, nem?A váltóbot remegésére hogy hívják azt az izét persely vagy szoknya vagy mi? Az a gumi ami csillapítja.
Impossible is nothing
-
-
TayRol
veterán
Egyénként tud valaki hibakódot olvasni/törölni?
-
rob210
Topikgazda
válasz eTrade #53277 üzenetére
K4M es motornál igen.
A ank alatt van. csak a képek alapján a másik oldalon.
De még megnézem pontosan, egyszer cseréltem ilyen meganon szűrőt, azon bal alul a tank alatt volt az biztos.
Ugyan azzal a bilincses felfogatással, mosolyogtam, is, hogy a bevált dolgokon nem szeret változtatni a renault.
Hiszen a motor is ugyan az, ha hiszed ha nem, csak van rajta minden féle környezetvédelmi finomság, meg egy okoskerék.
Ennyi.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz TayRol #53288 üzenetére
Ezt sajnálattal olvasom, de basszus, hogy én mindig észreveszem az ilyeneket
A csövet vissza tudod rakni a kérdés, az az, hogy mitől dobta le.
Illetve, hogy ennyi olaj normális-e benne.
Ennyire én a dieselesekhez nem értek.
De írd majd meg, hogy mizu lett vele, nagyon érdekel.
Kódot törölni a tiedén én is tudok.
2004 után már bármin.Renault power
-
GrooveHero
addikt
Értem, köszi a választ. Holnap szerintem jövök konkrét méretekkel, hogy melyiket vegyem. 25-én megy szervízbe a drágaszág, addig még meg kellene vennem az alkatrészeket, olaj+szűrők, márciusban MOST (müszaki) akkor meg váltó olaj csere + lehet le kéne cserélni a két hátsó gumit is, mert noname szarok, 2011-es gumik, de eléggé ki vannak repedezve.
Kérdés 1: milyen gumit ajánlanátok? Méret: 224/45 R18Másik: még akkor is megéri a legdrágább cuccokat megvenni, ha 9k mérföld után mennek a kukába? Szóval mondhatni nem mindegy, hogy 50, vagy 100 fontot dobok ki az ablakon.
[ Szerkesztve ]
Words like a weapon, sharp as a knife Fallen from heaven, darkest of nights Long live the rebels hunting for blood I saw the devil, he's one of us
-
rob210
Topikgazda
válasz GrooveHero #53291 üzenetére
A legdrágább cuccokat sosem éri meg megvenni.
A legjobb cuccokat érdemes megvenni.
Itthon is át kell nézni még a webshopokat is, mert van hogy ugyan az az olaj 4-5 ezer forinttal drágább egyik másik üzletben.
Én is mindig megnézem, hol van éppen akció, meg, hogy mit is árulnak.
3 hete vettem szűrő csomagot mert nagyon jó áron volt.
Nincs még rá szükségem, de 3.000.- olcsóbb volt majd tavasszal beszerelem amikor esedékes kenyeret nem kér.Renault power
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz GrooveHero #53291 üzenetére
Ahogy, Rob is írta felettem olyat kell megvenni, ami már bizonyítottan régóta minőséget gyárt. Tehát, nem azt írtam, hogy a legdrágábbat, hanem a legjobbat.
Az egyik legjobb az, amit a gyárban pakolnak bele, bár nem írtad, hogy milyen motor van az autóban, de, pl egy 2.0dci-hez eredeti Renault készletet a legjobb áron itt tudod megrendelni, moto-dynamic.com. És ebben minden benne van, amit ilyenkor cserélni kell.[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Sorry, most látom, hogy írtad, hogy 2.0dci.
-------------------Egyébként többször is voltam már Londonban, de az állam padlón, mikor látom és tapasztalom az utak minőségét még a leg eldugottabb helyeken is.. A[ OFF]
k anyátok redvás csaló bandaa minimum, és hasonló 'szavak", amik ilyenkor járkálnak a fejemben a magyarországi utakra és akik ezért felelősek.A te képeden is látszik, hogy az a betonozás felső kategória, ami itt csak álom marad...
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz meroly #53286 üzenetére
Akkor a szűrő lehetett bőven hibaforrás! Ráfèrt a csere, remèlhetőleg megoldja a gondodat!
TayLor: az a turbó csöve lenne? Vissza lehet tenni, veszel rá max egy sima bilincset ès ráhúzod azzal. Olaj termèszetes dolog benne, ennyi azèrt nem annyira jó dolog....
[ Szerkesztve ]
-
meroly
veterán
válasz diablo1984 #53296 üzenetére
Ég és föld a kocsi, rá se ismerek.
Ami a váltóbot remegését okozhatja az a váltókar-persely?
[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
tresh
addikt
válasz rob210 #53290 üzenetére
Minimális olaj mindig lesz ott a csőbe, annyira nem vészes bár én ránéznék a turbóra is. Illetve ha cső visszakerül kéne élő adatokat nézni hogy minden rendbe van e. Ha mázlija van akkor csak egy korábbi trehány szerelő munkája végett jött le a cső aki célszerszám nélkül rakta vissza a csövet.
-
TayRol
veterán
válasz diablo1984 #53296 üzenetére
Igen, elvileg. Gyorskötözővel visszaraktam, de reggel indulok dolgozni, és hallom hogy fals levegőt szív, illetve 38-39 fölé nem akar gyorsulni. Éppen vissza bírtam még menni a garázsba, most szerelő után kajtatok. Hétvégén megint mentünk volna hatan vidékre, a clio-ba ennyien nem férünk be.
-
eTrade
tag
válasz salieri. #53295 üzenetére
Nagyon jó, most már 3 ember, 3 fajta lehetséges helyet mond.
De neked Mégane 2-esed van, vagy nem? :-)Rob: Én a másik oldalon egy jóval nagyobb műanyag dobozt látok, ami kinézetre aktivszén szűrő-nek (carbon canister) tűnik, amely az egyesben még a motortérben volt.
Diesel esetén találtam olyan videót ahol a jobb első sárvédő alatt van elrejtve az üzemanyag szűrő: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- YouTube
- E-book olvasók
- Horgász topik
- Magyarországra is megérkezik az LG új okosmonitora
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Samsung LCD és LED TV-k
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Stellar Blade
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- További aktív témák...