-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tom5
addikt
válasz diablo1984 #52200 üzenetére
Ebben bizok én is. Ha kuplung csere akkor milyent? Abban full nem vagyok otthon....Árban ez mennyire fáj, munkadíjjal együtt? Most van amugy 210K km a kocsiban és még nem volt cserélve benne.
-
Tom5
addikt
válasz diablo1984 #52202 üzenetére
Sachs gátlóim vannak, azokkal megvagyok elégedve. Ennek fényében járok majd el. Köszönöm a tanácsokat!
-
BLUE TORNADO
senior tag
Ha a sebváltóm sebességben van, akkor nagyon lötyög a váltó rudazat. Ez normális dolog, vagy valami elkopott?
Az egész világon az alkoholizmust betegségként kezelik. Egyedül nálunk kérdezik meg: - Miért nem iszol? Beteg vagy?
-
rob210
Topikgazda
válasz BLUE TORNADO #52206 üzenetére
Van egy rugó a csuklónál ha el van törve akkor tud kotyogni.
Ha nem a rugós kivitel, mert több féle van akkor a persely van kikopva.Renault power
-
SPeti1984
senior tag
Az alábbi gyertyák közül melyiket ajánlanátok Megane II 1.4 98le 2003-ba (K4J730 motorkód):
-Bosch FR7DC+ ( 0242 235 666) 607 Ft/db
-Eyquem RFN58LZ 743 Ft/db
-NGK BKR6EZ 819 Ft/db -
meroly
veterán
Vezetéstechnika tréning Groupama pálya Hungaroring, tegnap.
Már sokadszorra vagyok, de sajáttal először:Rántópad 1 hátsó defekt szimulátor jeges úton nyári gumival.
Rántópad 2 - ez ugyanaz, csak nem sikerült megfognom.Mindenkinek ajánlom, akinek lehetősége van próbálja ki.
Impossible is nothing
-
rob210
Topikgazda
válasz SPeti1984 #52211 üzenetére
Mert szállítás közben is deformálódhat.
Hideg meleg hatás akármi történhet velee.
0.9 re kell álljtani akkor nincs vele baj.
De ha bízol gyárban, mejd elmondjuk miért dadog a motor
Ettől persze még az esetek 90%ban jó a gyári gyertyahézag, na de ha a 10 %ba esel komoly fejtörést tud okozni mi lehet baj.
Egy egy mozdulat leellenőrizni, nem érdemes kispórolni.Renault power
-
meroly
veterán
Kikértem a Renault-tól az előzményeket:
2013-ban 11ekm-nél cseréltek olajat,
2015-ben 12ekm-nél az alábbiakat: vezérműszíj, vízpumpa, szíjkészlet, hűtőfolyadék.Most 22ekm van benne.
Van teendőm?Impossible is nothing
-
TaliGa
aktív tag
Sziasztok!
Ennél a CD rádiónál (fene tudja, h updatelistes vagy CAN buszos) hogyan lehet legkönnyebben/legolcsóbban USB-t vagy legalább bluetooth-t varázsolni, ha FM transzmitter nem játszik?
"So say we all"
-
feco6512
tag
Mégegyszer szeretném megköszönni Robnak a vezérlés cserét és a szakszerű és segítőkész hozzállását!!!😉😉😉😉😉és végre elköltöztek a baglyog is!!!!😃😃
[ Szerkesztve ]
-
eTrade
tag
válasz TaliGa #52216 üzenetére
Szia,
Többen is azt írták, hogy az FM transmitter nem igazán minőségi megoldás, ezt én is tanusítom, max hangoskönyv halgatásához használható, zenéhez nem igazán.
Viszont az új (használt) autóhoz kaptam Parott Bluetooth kihangosítót (MKi9100), meglepően tiszta és jó a hangzása, szerintem ez több szempontból jobb megoldás.
Igaz nem a legolcsóbb, de szerintem nagyon jó alternatíva... és ugye telefonálgatni is tudsz ha menetközben valaki felhív.
[ Szerkesztve ]
-
TaliGa
aktív tag
válasz eTrade #52220 üzenetére
Igen, én sem szeretnék transzmittert, viszont a Parrot most nagyon drága, bár egyszer kell csak megvenni.
Átalakítóban gondolkodtam, amivel egy nem gyári (USB-s, BT-s) fejegységet is be tudnék kötni, hogy a kormányvezérlő és a fed. komp. kijelzője is megmaradjon, de a típust (mármint az átalakítóét) nem tudtam belőni. És van az a cucc, amit a cd-tár csatira lehet belőni (külső USB+AUX), na abból sem tudom pontosan melyik típus lenne jó nekem, ha arra indulnék."So say we all"
-
#hpq
aktív tag
Sziasztok!
Napokban vásároltam egy 2006-os Renault Clio III 1.5 dci-t. Mivel számomra még teljesen idegen ez a típus így lenne pár apróság amivel ti biztosan találkoztatok és tudtok segíteni a megoldásában. Egyik annyi lenne, hogy észre vettem, hogy a tankajtót nem zárja le a centrálzár, itt elvileg a tankajtó zár motor mehetett tönkre? Esetleg mennyire körülményes ennek a cserélése vagy létezik olyan megoldás, hogy zárható tanksapka stb?
Másik kérdésem pedig az lenne, hogy szerelő akna alatt láttam, hogy a motoron van egy kis olajfolyás (abszolút nem vészes) és észre vettem, hogy elég hígnak tűnik a jelenleg benne lévő olaj amit tervezek is kicserélni (Elf 5w30-at néztem ki) nyugodtan javítsatok ki ha ez esetleg nem az igazi vagy van jobb. Ami még feltűnt az olaj beöntőnél a sapka elég laza és onnan folyhatott végig a "jelek szerint".
A fenti két dolognál mire érdemes oda figyelni?
Elnézést ha szakmailag nem tudtam, jobban leírni és előre is köszönöm a segítségeteket.// -
-
rob210
Topikgazda
Elf 5w30 jó választás.
Az a híg olaj nem biztos, hogy híg, max, neked szokatlan, az 5w30 as olaj már hidegen is elég folyós.
Az olajbetöltő nyílásnál a kupakot nézd meg, hogy van-e rajta peremezés, emlékeim szerint ott van egy O gyűrű, ami tömít, lehet, hogy az nekeed nincs meg. (nem minden típusnál van, a kupak kiképzéséből kiderül)Zárható tanksapka van, de ki kéne mérni a kábeleket, hogy megy e benne delej, vagy csak az tört-e el.
Nem biztos, hogy a motor rossz, gyakoribb hiba a kábel törés/szakadás.
.Renault power
-
forceberg
veterán
válasz rob210 #52226 üzenetére
Nana, ez nem ilyen egyszerű!
Az, hogy 5W30, még kevés...
Az 5W30 Evolution 900 SXR-rel nem lehet helyettesíteni az 5W40-es párját.
Egy ilyen lépés kedvezőtlen lehet a hajtókarcsapágyakra.
Nincs is RN0710-es vagy RN0720-as jóváhagyása.
5W30-ból a régebbi dCi-kbe csak a Full-Tech-et tenném, de inkább maradjon az Evolution 900SXR 5W40.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
gergo5991
őstag
valaki valami tipp, miért van az, hogy bekapcsolt klímánál 2010es renault megane ha 1esből indul el, lefullad. Elég jelentősen le is esik a fordulat ha a klíma bekapcsolódik.
-
SPeti1984
senior tag
Ezek az alkatrészek szerintetek minőségileg megfelelnek egy 2. autónak használt Megane 2 1.4 98le-höz?
ELF Evolution 900 SXR 5W-40 5L 7220 Ft
Champion COF100136S olajszűrő 831 Ft
Febi 45890 olajleeresztő csavar 323 Ft
Eyquem RFN 58 LZ gyertya 4db 2972 Ft
UFI 30.147.00/I légszűrő 1053 Ft
Starline SF KF9458C aktív szenes pollenszűrő 1109 Ft -
senior tag
válasz meroly #52210 üzenetére
Én ezt eljátszottam egy olyan Clioval mint a tied, és egy Clio4-l is
ég és föld a különbség... a régivel csak akkor tudtam megfogni, ha tudtam, hogy merre fog rántani a pad, mert no ESP... az újjal, meg simán megfogtam, és megfogja bárki...
Most voltunk céges, autópálya tempós vezetéstechnikai tréningen, mert safety week volt a cégnél....
Állat volt, ha tudjátok próbáljátok ki.... [link]A legnagyobb gond az volt, hogy alig gyorsult fel 130-ra a 75 lovas 1,5 dci 500m-n...
ilyen is volt szlalom 100-100 kmh -l kéz és lábsúllyal...
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
meroly
veterán
válasz vallas #52233 üzenetére
Két éve én is ESP-s kocsival voltam, de úgy is próbáltuk hogy bekapcsolva meg kikapcsolva, van hogy ment úgy is, de nem mindig.
Nagyon jók ezek a tréningek, mert éles helyzetet szimulál meg az emberben dolgozik az adrenalin annak ellenére hogy tudja, baja nem lehet.
Viszont az alulkormányzást, túlkormányzást egy télies időszakban körforgalomban simán átélni és az ember nem esik pánikba már.Mielőtt mentem direkt gyári értéket fújtam a gumikba, elöl 2,3 hátul 2,1, de a tréner mondta hogy az nem egyedüli vezetésre van, elöl legyen 2,1 hátul meg simán 1,9 és akkor a segge nem csúszik meg annyira.
[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
Joker88
őstag
üdv.
adott egy 2003-as Clio II , a gond aaz,hogy rádió ha bekapcsolom egy "ERROR" feliratot dob ki, ergo nem tudom beütni azt a radió kódot,vagy hogyhíjják..
hogy lehet ilyenkor újra működőképessé tenni a rádiót ? ( a kód rendelkezésre áll a kézikönyvben..)
In loving memory of Garrett Lockhart
-
mickeyleus
újonc
Sziasztok
2005-ös 1,1 benzines Twingo tulaj vagyok.Olyan problémám van hogy nem találom az üzemanyagszürőt a kocsin.Hátul kellene lennie a tartálynál de nincs ,elölsem találom......Esetleg valami ötlet?Lehet betették a tartály meg a kaszni közé?vagy esetleg valami más extrém helyre?Köszi elöre is minden választ.
-
rob210
Topikgazda
válasz mickeyleus #52243 üzenetére
Szia.
Ott van az a motortérben, csak nem leled, igen rendesen el van dugva.
Illetve olyannal már találkoztam, akinek kikötötték, hogy miért azt nem tudom, de a szűrő csatlakozói megvoltak, csak a szűrő helyett egy kis közdarab volt bent.Renault power
-
a8l
aktív tag
válasz Shamat #52096 üzenetére
Szia
Neked megoldódott ez a néha nem indulás probléma?
Kb 2 hete cseréltem ki a felső holtpont jeladót eddig indult mindig, ma megint nem indult, amikor reggel a boltba akartam elmenni vele. Kénytelen voltam A8-al menni.
Az érintkezőt írják még, nálam az tök szépen néz ki, de azért beszerzek egy kontakt sparyt és megfújkálom.
Annyit vettem észre hogy nagyon melegben ha kint van hagyva az utcán akkor nem indul. Este amikor hűvösebb van akkor pöcc röff. Múltkor pár alkalommal ez volt. -
Joker88
őstag
válasz zsola400 #52241 üzenetére
már életre tudtuk kelteni egy ilyen Android-alkalmazás segítségével, a matrica alapján adott egy kódot,ami már működik..
DE !tudtok segíteni a rádió behangolásában ? mit kell,melyik gombbal állítani,hogy magyar adókat találjon ?
Mert az előző német tulaj hangolt be adókat 5,6 db-ot, de azok ilyen "Bayern Radio, Radio+ " meg ilyenek..In loving memory of Garrett Lockhart
-
Joker88
őstag
-
SPeti1984
senior tag
Ha az automata világítás (hiába nyomom az auto gombot nem is csippanik) és a fényre sötétedő belső tükör nem működik akkor általában ott mi lehet a probléma, mi miatt nem működik?
-
DonThomasino
veterán
Gömbtámasz és szilent csere után kell futómű beállítás?
" I'm going to make him an offer he can't refuse."