Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nordik
őstag
Szombathelyen egyébként nem tudtok valami ajánlott szervizt, szerelőt? Aki nem aranyáron dolgozik.
-
Pecc
őstag
válasz Xantomas #53531 üzenetére
Gratula a cc-hez. Sok balesetmentes kilómétert!
Köszönjük minden renault fórumos nevében az összeszedett leírást, biztos vagyok benne, a jövőben a sok alapos szerelés meghozza a gyümölcsét és sokáig üzembiztosan tépsz az esőben nyitott tetővel
Várjuk a képeket az autóról -
Sanyo77
tag
válasz Xantomas #53531 üzenetére
Grat az autóhoz.
A részecskeszűrő regenerálásakor több naftát adagol. Nem is kevéssel megy fel a fogyasztás, onnan szoktam észrevenni, még motorfékkel is 1,4L, ami egyébként 0.. Nekem nincs is más visszajelzés róla.
Ciklus teljesen változó, én nem tudtam még belőni mikor fog, megjósolhatatlan.
Nem kell konstans tempó, ha teljesen bemelegedett a motor, rögtön elkezdi. -
meroly
veterán
Srácok, olaj, olajszűrő és főként az üzemanyagszűrő cserétől azt vártam hogy jobb lesz a fogyasztás.
Na ehhez képest az elmúlt hónapban 0,5-1 literrel nőtt százon.
Igaz hidegebbek is voltak, több volt a város és pályán se kíméltem túlságosan, de meglepett....
[link]Impossible is nothing
-
meroly
veterán
válasz diablo1984 #53565 üzenetére
Mikor megvettem csak városban rövid távokra nekem is 9 liter volt, de akkor még szar gyertyák, szar trafó és olaj meg szűrők csere előtt, valamint eldugult fojtószeleppel.
Hát kíváncsi leszek most majd hogy muzsikál.Impossible is nothing
-
Drughi
addikt
Üdv,
Megane 1-be letörött a kesztyűtartó ajtaja. Ezt szeretném kicserélni egy bontottra, olyanra, amibe ép maga a "zsanér"
Hogy tudonám szétszedni? Kutakodtam, de nem találtam útmutatót.
Tud valaki segíteni?
-
Lacy6
senior tag
Sziasztok!
Laguna 3-hoz érdemes ebay-ről megrendelni a fék szettet?
Konkrétan ez az ATE mennyire számít jó márkának?[ Szerkesztve ]
Én vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!
-
meroly
veterán
Váltókar javító készletből melyik márka a jobb szerintetek?
BIRTH
HANS-PRIES
MAPCO
METALCAUCHOImpossible is nothing
-
Babetta-X
senior tag
Sziasztok! Tök vaktában kérdezek, mert az autó nincs itt csak egy ismerősömnek akarok segíteni. Az autó sokszor csak másodikra indul be, úgy értve, hogy elsőre teker a motor, tök jó, de nem indul be, és utána mégegyszer megpróbálja és már pöfög is. 1.5dci motor, hidegen melegen csinálja, de másodikra mindig elindul. Szerintetek mi lehet a probléma? Semmi más hiba nincs az autóban. Immobiliserre gyanakodott, de a pótkulccsal is pont ugyanazt produkálja.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz Babetta-X #53576 üzenetére
Két dolog lehet az egyik az FHP, de én ezt kétlem.
Én arra gondolok, hogy levegős az üzemanyag rendszer.
Próbáljátok ki, hogy indítás előtt rápumpáltok párat a kézi pumpával, ha így elsőre indul akkor levegősödik a rendszer feltételezhetően a szűrőnél. (ott szokott)Ha nem ez a bibi és rápumpálásra is ezt csinálja akor valóban FHP.
Diag nem írja ki egyik hibát sem, amíg nincs a kűszerfalon hibajelzés.Renault power
-
Babetta-X
senior tag
válasz rob210 #53577 üzenetére
A pumpálás úgy tudom megtörtént, illetve melegen leállítva, újra indítva is ugyanezt csinálja. Ők immora gyanakodtak, én nem igazán. Furcsa, mert ha beindult onnan tök jó, random nem biztos, hogy akarok fhp-t cseréltetni velük, de majd ha átjönnek vele ránézek. Van esetleg valami tuti diagnosztikai módszer az fhp állapotának megítélésére?
-
rob210
Topikgazda
válasz Babetta-X #53578 üzenetére
Ki lehet mérni, de én még mindig inkább a levegősödésre gyanakszom, már csak azért is mert ha melegen is csinálja akkor az szinte kizárja az FHP-t.
Ha az annyira kuka, hogy már melegen is csinálja akkor már nem csinálja, hanem nem indul be.Ettől még lehet, de tapasztalatom alapján erre max. 20% esélyt látok.
Az üzemanyag csövet figyelgessétek, hogy bubis-e.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
forceberg
veterán
válasz rob210 #53579 üzenetére
Fogadás, hogy vezmű tengely jeladó?
Ennek kicsit xarabb a cseréje, egy csavar fogja, de a jobb oldalon meg kell emelni a motort, hogy kiférjen.Babetta: a két indítózás között mennyit vártok? Ha az első sikertelen indítózás után, rögtön újra ráindításra beindul, akkor az vezmű jeladó lesz. Ha többet vártok, akkor nem fog beindulni.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
rsf
senior tag
Nekem amikor a Clion elkezdett szarakodni a vezérmű tengely jeladó akkor ugyanígy kezdte.
Néha nem indult elsőre. Nem is nagyon foglalkoztam vele, aztán már volt hogy másodikra se.
Végül volt hogy csak 6.-ra indult na akkor már megijedtem.
Monjuk volt hibakód sima ELM327-el. De semmi hibalámpa.
Azt kellett cserélnem amit Rob belinkelt.
Persze elötte tisztítottam meg a másikat is hátha... De cserélni kellett..
Üdv.[ Szerkesztve ]
“Az a baj a világgal, hogy a buták mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.“
-
forceberg
veterán
válasz rob210 #53582 üzenetére
Mondjuk akár az övében más szoftver is lehet, kíváncsi vagyok, hogy az újabbakban is van-e ilyen funkció, hogy a rossz szenzort félreteszi egy rövid átmeneti időre, s a szenzor jele nélküll indít rá, majd a kopogásérzékelő alapján eldönti, hogy mikor melyik hengerbe kell spriccelni.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
rsf
senior tag
válasz forceberg #53585 üzenetére
Az a szenzor csak azt jelzi, hogy mikor van bizonyos pozícióban a vezérmű tengely.
Menet közben már a jobb oldali lenti szenzor jele a fontos.
Ez elég biztos mert a fenti csak egy jelet ad egy vezérmű fordulat alatt míg a lenti a főtengely szöghelyzetét folyamatosan látja, mert be van fogazva a kuplungtárcsa.
Lényegében az egy null pont szenzor azért is felső holtpont jeladó a neve..
Ezért is van az, hogy ha beindul akkor megy rendesen semmi teljesítmény csökkenést nem tapasztaltam.
Üdv.“Az a baj a világgal, hogy a buták mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.“
-
forceberg
veterán
A holtpontot a másik, főtengelyen lévő szenzor adja, mert ki van hagyva egy fog.Indításkor a vezmű szenzor alapján tudja az elektronika, hogy az együtt járó hengerek közül melyik melyik ütemnél tart, mivel a vezmű két főtengely fordulat alatt tesz meg egyet.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
rsf
senior tag
válasz forceberg #53587 üzenetére
Az biztos hogy indításnál van szerepe. Aztán utána már nincs.
Én úgy tudom, hogy olyan autóknál ahol nincs csak egy szenzor ott van kihagyva fog.
A kopogás érzékelőnek ehhez nincs köze.“Az a baj a világgal, hogy a buták mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.“
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Ezen a török oldalon érdemes "elszörnyülködni" az árakon!
Komolyan, a magyar elbaszott árakhoz képest, fillérekért árulják az eredeti Renault alkatrészeket.
75ft-tal szorozd a kiírt árakat.
Néhány példa, Renault Laguna III kettöstömegű lendkerék.
75000.-
Ajtóhatároló- kb 3000!
Fékbetét szett eredeti tárcsákkal, csapágyakkal első hátsó 70 ezer körül.
Sajnos nem szállítanak ki, csak országon belül, beszéltem velük tegnap.De baloldalt ott az összes Renault típus.
Egyszerűen nonszensz ez az ország (mármint a magyar)...
Itt meg a zselés motortartó kb 10000.- ft.
Szintén csak országon belül szállítanak a Románok. Egyébként átlagban 30 ezer körül van az ára...[ Szerkesztve ]
-
Nordik
őstag
A múltkor kérdeztem hol kapható átvezető cső a csomagtér ajtóhoz megane 2nel. A helyi renaultba tudtak segíteni 2100-2200Ft körül lesz az ára rendelésre keddre megérkezik.
-
pirosvilamos
tag
Sziasztok!
99-es Twingohoz keresek jobb oldali ajtót.
Várom az ajánlaokatKöszönöm
--pirosvillamos-- Creality Ender 3, C64, Amiga 500+, meg egy vacak laptop netre...
-
molnarpeter
nagyúr
válasz pirosvilamos #53596 üzenetére
Jófogás, autóalkatrész.hu, racing bazár, fb csoportok...
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Az Olajraktárral mi franc történt?
Ezek azóta ki sem nyitottak? Az árukeresőről is lekerültek. De semmi más infót nem olvasni.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest