- The Witcher - Jön az 5. évad, ezzel együtt pedig elkaszálták a sorozatot
- Harold Halibut teszt
- Xbox Series X|S
- No Rest for the Wicked
- Alkoholista nevelde
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- EA Sports WRC '23
- Dying Light 2
- Star Trek Online -=MMORPG=-
-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
ESP
senior tag
-
keroatis
tag
1.5dci -nél a csúcsok felújitása nekem első alkalommal tank átmosással központi magasnyomású elosztó vagy mi a neve + magasnyomású csövek ultrahangos tisztitása, elvitték háztól a kocsit, haza is hozták került számlával fél év garival 265k.
Második alkalomal pestre küldtem felújittatni 35k. újitották darabját a csúcsoknak, benne volt az ultrahangos tisztitás is, mert postáztam is a magsanyomású cuccokat a porlasztokkal együtt, levettem a tankot kimostam .
Kapott új szűröt + gázolaj csöveket.
Ez a mutatvány 180k. -ba fájt 2 hét után meg is adták magukat a porlasztok.Harmadik alkalomal nem újittatam fel vettem a használtauto.hu -ról 4db bontot gyári porlasztót 67 lovas táliáét "nekem 82 lovas megane berline 2 van" régieket kikukáztam bontot gyárit bele és azóta jó ez 46k.-ba fájt utábvétel, se tank nem lett kimosva se szűrő semmi nem lett cserélve, csak kicserélve a 4db csúcs, a rönyonál felprogramozták a kocsit a porlasztókhoz + 8k.
Ha kiszámolom hogy 6.7L eszik a kocsi 100km -en, inkább deficites a diesel röno mint a benzines, inkább egyen 10liter benyát mint ocska porlasztókat keljen horrorisztikus áron cserélni.....
[ Szerkesztve ]
-
biker
nagyúr
digitklíma: ma reggel venti megáll mehet ki a műszerfal hétvégén/hétfőn, f@ck
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
FerNandor
őstag
itt írta Mycso az elözö oldalon, hogy nem kell szétszedni a müszerfalat a ventihez, a pedálok felöl ki lehet szedni.
Ventit akarod kiszedni, nem?
------
(#16024) keroatis
Hát az, első szériás gyári selejt!hát az elég fura. ilyen nem hiszem, hogy van..
[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
keroatis
tag
válasz FerNandor #16025 üzenetére
Ne haragudj de ha egy kocsival ennyi gond van az biztos nem véletlen mert a kötelező szervizeket meg adom neki, a motorja jó de az üzemanyag ellátó rendszer egy kicsit megelőzte a gázolaj minőséget.
Most itt én leÍrtam a nyügjeimet vele de forumok foglalkoznak ezekkel a problémákkal, de aki most vett dci rönot majd megtudja, és majd irogathat ide, azt majd jön valaki aki lehet nem is ért hozzá, csak odair hogy nem biztos hogy a kocsival van gond 9 éve vagyok renault tulaj van tapasztalatom velük.
Csak annyi hogy egy 5 M. kocsit hogy a pic....-ba tudtak ilyen hulladék módon összerakni.Elötte egy benyás 1.6 rönyom volt soha nem volt gondom vele.
Aki segitett az utastéri fütőventilátorom javitásának segitségében, annak köszönöm.
További jó forumozást. mindekinek.
[ Szerkesztve ]
-
FerNandor
őstag
válasz keroatis #16027 üzenetére
hát én nem tudom, de ha írtad, hogy kompletten ki lett cserélve meg felújítva, megtisztítva az egész rendszer, akkor nem hiszem, hogy gyári selejt másodszorra is, meg utána megint.
nem értek hozzá, de olyan, mintha nem lett volna kiküszöbölve az eredeti probléma, ami az elsö meghibásodáshoz vezetett, így a többi utána következö új dolgok, felújítás, tisztítás, szinte fölösleges volt.
lehet, hogy pl a magasnyomású a szar, és küldi a fémreszeléket, az meg elöbb-utóbb meghozza a bajt. szerelöm mesélt ilyet, hogy megcsinálták valakinek a rendszert valahol, kicserélték csak a porlasztókat. utána ment az autópályán ausztria felé, es jött a fémreszelék, valami történt és szépen az ezervalahányszáz Bar lyukat ütött a motorban.. vagy valami ilyesmi, nem értek hozzá, azért nem is tudom normálisan elmondani.mindenesetre ez nem normális/selejt dolog szerintem, hogy ennyiszer tönkremegy a rendszer, még akkor sem, ha "kényes" a Delphi rendszer..
nem lehet, hogy céges autó volt?
Biker szívott sokat a Scenicjével, de az meg úgy emlékszem taxinak volt használva elötte..[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
keroatis
tag
válasz FerNandor #16028 üzenetére
Előzményben csak annyit tudok hogy egy időssebb foszeré volt kecskeméten és ő cserélte be egy új mondeoba, hogy most céges volt vagy nem azt nem tudom.
Magasnyomású szivattyút is az első alkalommal bevizsgálták és minden oké volt vele, az első csucs hiba 102e. km -nél volt a második,153e. km-nél a harmadik pedig 154e. km-nél, most hibátlan és 172e. km van benne, jelenleg várom a jó időt hogy az utastéri fütő ventit szétt tudjam burittani mert áll mint az iszap.A kártya is vacakol mert kicseréltem az elemet benne, de kocsi szerin akkor is le van merülve, tettem bele másikat azzal is ez a gond.
-
HeavyToys
senior tag
Üdvözletem mindenkinek!
Segítségeteket szeretném kérni az alábbi kérdésekben:
(B)1. kérdésem: (/B)
Megane II 1.5 Dci (2007-es, 106 lovas K9K732-es motorkód), mostanában azt játssza, hogy nem akar bemelegedni rendesen. Ugye középen lenne ideális esetben a hőmérséklet jelző, de most az alatta lévő csík és a középső állás között ingadozik, inkább az előbbi felé. Ha nagyon meghajtom (padlós gyorsítások 3-4 sebességfokozaton keresztül 4 ezerig) felmegy középállásba de mikor visszaveszem a tempót, akkor egyből visszaesik az előbb említett helyzetre.
Fűtés van, szóval nem csont hideg a víz, de úgy emlékszem tavaly télen is jobban bemelegedett. Gondolom a termosztáttal lehetnek gondok, hogy nem zár le rendesen. Esetleg valami vélemény róla? Szerelőmnek bemondtam a tüneteket, ő is erre gyanakszik, de mivel messzebb lakik, ezért kérném ki a ti véleményeteket is.
Ha általatok vélten is termosztát cserés lesz, akkor abban mi lenne a bevált márka? Mert ahonnan én szerzem az alkatrészeket, a Vernet termosztátok nagyon jó árban vannak. Vagy érdemes ebből Valeo-t vagy Gates-t venni? A nyitási hőmérséklet alapján is van árkülönbözet. Ebből melyik lenne a jobb ami 83-4 fokon nyit, vagy ami 89 fokon?
2. kérdésem:
Illetve a klímámmal lenne probléma, vagyis a levegő keringtetéssel. Szintén ezen esetén a ventilátor légszállítása már nem hozza az új korában tapasztalt értékeket. Jön a levegő, de nem úgy mint kéne. A ventilátor tökéletesen működik, reagál a fordulat szám állításra, szóval itt nem lehet gond véleményem szerint. Továbbá a befúlyás helyének változtatásával (automata klíma), hallom és érezhetően is állítja a lamellákat, szóval én úgy gondolnám itt sem lehet akkora probléma (bár csak találgatok). Korábban volt olyan, hogy a ventilátor felől picit ciripelő hangot véltem felfedezni, olyat mint amikor egy falevél éppen hozzáér.
Kérdezném tőletek, hogy lehetséges, hogy el van tömődve a levegő járat? Most cseréltem pollenszűrőt és a szerelőm is mondta, hogy érezhető "feszülés" vagy a pollenszűrőnél, amikor félig kiveszi, onnan is jön a levegő. Ő azt mondta , hogy le kell bontania a műszerfalat, hogy kitisztítsa az egészet. Megbízok benne, rendes srác, de az általa mondott 25 ezres díjat (természetesen, ha nem kell semmit sem cserélni), kicsit sokallom. Bár azt is tudom hogy egy egész napos munka.
A szűrők egy esettől eltekintve tökéletesen lettek cserélve, akkor a szűrő kicsúszott a helyéről, valami anyaghibás lehetett, mert eltört a széle és csak később vettem észre, volt felette 1-2 cm-es szabad hely. Aztán egyből cseréltem (egyébként Mann Filter volt, szóval nem értem... )
A kérdésem az lenne, hogy van rá öltetetek, hogy hogyan lehetne megoldani ezt esetleg házilag? Mit érdemes megnézni? Az általa mondott ár reális egy ilyen esetben?
Köszönöm a segítségeteket előre is!
Üdv!
[ Szerkesztve ]
-
válasz HeavyToys #16030 üzenetére
Olyan, mintha a saját irományomat olvasnám.
1, tuti, hogy termosztát, vagy egy hónapja volt pontosan ugyan ez a problémám, ugyanezekkel a tünetekkel.
Azt meg nem mondom, hogy milyet vettem bele, ami volt éppen a fridcar-ban, azóta tökéletes, szépen beáll középre a mutató.
2, ilyenem is volt, illetve pont tegnap írtam róla az egyik kollégának.
A tünet nálam is ilyen volt --> cicergő hang, illetve nálam néha egyáltlán nem jött levegő, majd meg is állt a ventilátor
Nálam egy szigetelés darab szabadult el valahonnan, és beleállt a ventilátorba.
NE VIDD SZERELŐHÖZ!!! mert lehúznak.
Nem kell a műszerfalat kibontani. [link], pár KÉP(#16023) biker: szerintem Scenic2-nél sem kell a műszerfalat kiszedni, gyanítom ugyan ez a módszer, mint nálam. (scenic1-nél mondjuk pont az anyósülés felől kell kibontani, de ott sem kell a műszerfalat kiszedni)
Egyébként érdekes, hogy annó énis megkérdeztem először pár szerelőt, és mindenki a műszerfalat akarta kiszedni.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Ghandi
aktív tag
Úgy látom hogy a fűtés jellegzetes hiba a meganoknál.Én is ezzel szenvedek egy M2 1.4 benzinessel.Nehezen melegszik,sokára jön a fűtés és mintha nem lenne elég az ablakra nyomott levegő mennyisége.Állandóan párás marad a szélvédő,persze azért lehet látni,de ha a szembejövő autó lámpájánál látni a párát rendesen.
Az is igaz hogy az M2-nél elég érdekes az ablakra irányuló légjáratok.Középen egy közepes,a szélein pedig csak két kicsi nyíláson jön a levegő és azok is elég közel vannak a középső légjárathoz,nekem ezek nagyon kevésnek tünnek,megszoktam hogy egy hosszú nyilás van az egész műszerfal tetején.
Olvasgattam neten Renault fűtés problémákról és főleg Megannál elég sok ilyet találtam.Nagon soknál a fűtő radiátor miatt van az egész ami állitólag a kis vízjáratai miatt hamar elöregszik, csak a csere segítet nekik amik igen drága és hosszadalmas meló.Műszerfalat ki kell szedni hozzá és maga a radiátor sem 1-2 ezer forint,mert ugye ilyen esetben ki tenne bele bontottat?
Azt hiszem első körben nekem is termosztátot kellene cserélnem,az nem lehet olyan nagy meló és pénzben sem olyan sok.Persze előtte jól átjáratnám hűtő tisztító adalékkal,aztán termosztát csere,majd uj hűtőfolyadékot a motornak.
Valaki cserélt már termosztátot M2 1.4 16szelepes motornál? Valami érdekesség,furcsaság,vagy simán megy az egész?Elmélet és gyakorlat közt nincs különbség elméletben
-
válasz Ghandi #16033 üzenetére
Nekem elég szépen/gyorsan leszedi a párát, viszont ahogy írod először az ablak közepéről, a széléről picit később. (klímát kapcsolva, meg pár másodperc alatt)
Mondjuk a fűtőradiátornak nem sok köze van a páramentesítéshez, meg a levegőmennyiséghez.
Egyébként ha a vízhőfokod neked sem áll be középre és nehezen melegszik, akkor termosztát, nem radiátor.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
_NCT
őstag
No, este asszonyoztam, hamár Bálint nap van Városban is rohangáltam, egyszerűen nem sikerült a kattogó hangot előidézni...Pedig hallottam, 1000%, ennyire nem vagyok hülye. Igaz este már azt álmodtam, h a váltóm beszart és cserélni kellett...Lehet túl sokat aggódok az autómon
giigz: szeressé!!!! Ma ünnep van
[ Szerkesztve ]
-
biker
nagyúr
-
just
aktív tag
-
_NCT
őstag
válasz rob210 #16040 üzenetére
Elolvastam, voltam is állapotfelmérésen, körbejártam mindent. Kaptam itt az ívet rendesen anno, nem km-t hanem állapotot veszünk. Márkaszervizes autó, 2008-tól vezetett szervizkönyv és számlák, márkaszervizes csaj autója volt. Most erre mit mondjak? Ezt vihettem volna az atya úristenhez is, az se mondta volna meg, hogy minden hétre fog jutni valami hiba....
Belenyúltam...De ahogy Megane klub-on is látom, nem csak én. Koan pl már sztem az autó vételárát ráköltötte, neki is volt már minden szar a kocsijával.... Meg jó pár ember onnan...Mind1 majd ma megyek autószerelőhöz és megmondja mi a baja....Lehet h csak beragadt, bár már erősen kezdem elveszíteni a franciák iránt a bizalmam.... Tényleg 2 hónap alatt többet volt szervizben mint nálam...Fél évet mentem egy olyan autó után, aminek leinformálható az előélete, viszonylag jó állapotban volt, nem volt körbetörve....Aztán tessék, ittvan.... Mert ha csak a kinyomó és a vezérlés lett volna, meg sem szólalnék...Na mind1... Majd megcsináltatom és meglátjuk, mi jön még....
Vésznyitó van valahol azon a szaron?
[ Szerkesztve ]
-
Ghandi
aktív tag
Tavaly nyáron nézettem meg a klimát mert nem működött,akkor csak tölteni kelett gázt bele meg kitisztították a rendszert.Ahogy bejött az első hidegebb idő akkor probáltam is légkondival lenyomatni a párát,de nem indult be,mármint nem hűti le a levegőt.Nagyokosok mondták hogy van olyan autó ami minuszokban nem inditja be a klimát,nem tudom igaz e vagy már megint elment a gáz belőle?
Elmélet és gyakorlat közt nincs különbség elméletben
-
tresh
addikt
már már erősen kezdem elveszíteni a franciák iránt a bizalmam.... Tényleg 2 hónap alatt többet volt szervizben mint nálam
Nézőpont kérdése ez a történet..ugyanis használt autóval mindig lesznek előjövő gondok viszont a mértéke nem mind1..illetve tökéletes autót úgy se fogsz belőle csinálni mert egy olyan nem létezik már akkor sem mikor kigurult a gyárból és kettő nincs is értelme.. most az hogy a kötelező szerviz dolgok után egy két kapcsoló megadja magát beragad a zár stb az nudli...ha a motorikus/mechanikus része rendbe a kocsinak már pedig nálad ha jól tudom ott nincs baj a többi kis apró sz@rság még ha bosszantó néha szép lassan ráérősen ki lehet javítani...és az összegek se eget verőek..a megbízhatósága úgy se 2 hónap alatt fog kiderülni hanem mondjuk ha már egy éve nálad van karban tartod megadod neki azt az olajat amit kér,szűrőt stb hidd el nem fog az útszélén hagyni szervizfelirattal a műszerfalon...nálunk egy kombi m2 1.6 16v -van mint írtam 250k km-rel annál is vannak kisebb hibák de elhanyagolható az viszont nem hogy magyar utakat rója lassan 8éve és még 1szer se állt meg senki alatt pedig nem egy láb tapossa...ráadásul nem egyszer vitt ki majd hozott vissza németbe kb 2000-3000km-et ment ilyenkor csak inni kért és ment nem is rosszul Szerintem jó kocsiba ülsz és megfogja hálálni azt hogy törődsz vele karban tartod de ahogy írták nem kell keresni a hibákat mert akkor sose lesz vége a körnek...használni kell és élvezni ha valami olyan hibája lesz az autónak azt vagy jelezni fogja vagy te fogod hallani
(#16042) Ghandi: automata klíma nem kapcsol mínuszokba
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
Igazad van, csak az nem mind1, hogy milyen sűrűn. NEm midn1, hogy félévente 1-2 kapcsoló + apróság, vagy minden héten folyamatosan... Ezért írtam azt, amit idéztél és ezért érzem ezt....
Amúgy hangja alapján szerelők is azt mondták, h szépen ketyeg, attól nem is félek. Csak tényleg rohadtul bosszantó, h 2 hónap alatt mindig volt valami. Nem tudom ez a zár kérdés mennyibe fog fájni, de azt hiszem bontóból fogom megoldani a dolgokat. Vagy nem tudom, hogy megéri-e újat venni.
Vésznyitót nem tudjátok hol van??
[ Szerkesztve ]
-
-
tresh
addikt
Figyelj ha előtte a másik tulajt ezek a dolgok nem érdekelték csak használta akkor igen elő fog jönni sok kis apróság én azt mondom ezen ne aggódj szép lassan rendbe teszed fontossági sorrendbe és örömed lesz benne
Záras dolog lehet egy kis wd-40 megoldja a gondot ha már kivan nyitva
Belül van vésznyitó a csomagtartó záron... <<ezt írják
-
AMD Power
titán
Olcsó és formás limuzin kellene? Itt az új arcú Renault Fluence
Ez számomra a tökéletes álom autó. Ezzel a belsővel és a elnyűhetetlen egyszerű 1.6 16v mocival. És ez a belső......
-
rob210
Topikgazda
Azt hiszem az M2-höz már van javított hátsó zár.
Azt érdemesebb megvenni mint egy bontottat, de ez csak az én véleményem.Egyébként meg örülj neki, hogy előjönnek ezek az idegesítő de nem a működést befolyásoló hibák.
Túl leszel rajtuk és utána évekig örülni fogsz a kényelmes francia tütünekRenault power
-
rob210
Topikgazda
Most linkelték a VW topikban.
Már megint egy okos Totalcar cikkIlyen nincs.
Kézifék sebességváltó gyújtás levesz, etc.etc.
A szörnyű csak az, hogy egy ilyen kacsát képesek megjelentetni.Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Keresek! Motorkerékpár
- Renpho talpmasszírozó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Ledvance LED Flat 1200lm/2700K/IP20/20W/380 mm átmérőjű mennyezeti LED lámpa -1 db 5000 / 3 db 13000
- Meross MSS425F okos elosztó, 4 alja + 4 USB, Homekit kompatibilis
- Aqara MCCGQ11LM nyitásérzékelő (HUB szükséges hozzá) + vízmentes 3D nyomtatott tok
- Meross MSS210 intelligens aljzat Homekit kompatibilis 4 darab
- Meross MSS315MA-EU intelligens aljzat energiamérő funkcióval (Matter / Homekit) 4 darab