-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
xuldar
őstag
Megane II ph2 Grandtour 1.4 16V-vel 2 problémám van mostanában. Kb. 100e km van az autóban.
1. Csak teljesen hideg indításnál produkálja, álló helyzetből elindulásnál egyesben berángat a motor, a gázpedál is "üt". Tudom, hogy elektromos a pedál, de olyan érzés, mintha a pedál is rúgna. Ha lendületet vett az autó, már nincs baj, de álló helyzetből elindulni csak lassan lehet. Már enyhe emelkedőn is nehéz lendületet venni így, hát még ha egy teknősnél gyorsabb tempóban kellene kikanyarodni valahonnan. ahogy melegszik a motor, egyre kevésbé csinálja, végül pár perc után megszűnik. A következő reggel ugyanez. Nem elektromos probléma, az üzemanyagellátással nincs gond, nincs semmilyen hibakód. 5 szerelőből eddig egynek volt tippje. Lassú gyorsításnál, amikor az ujjaim lazán hozzáérnek a sebváltóhoz, érzem, hogy aprókat rángat a sebváltókar.
2. Hideg indítás után 1000-1200 között van a fordulatszám, 3 héttel ezelőtt még a normál 800 volt. Most melegen sem esik 900 alá, leginkább 1000 körül van.
Kíváncsi vagyok másnál jelentkezett-e ilyesmi, vagy van-e valakinek tippje, mi okozhatja ezeket. Az autó nemsokára megy a szerelőhöz ezek miatt. Köszi!
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
xuldar
őstag
válasz diablo1984 #53154 üzenetére
Rendesen indul, nem hagy ki egyik henger sem, a gyújtótrafók is rendben vannak. A bendix cserés lesz, mert az első hidegindításnál reszel egy kicsit, de nem hiszem, hogy azzal függ össze a magas alapjárat.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
diablo1984
veterán
válasz xuldar #53155 üzenetére
a magas alapjárat az automata szivató, azért vannak már 10 fok vagy az alatt is este. a másik lehet gyújtótrafó is akár, tesómék sem vették észre, csak hogy erőtlen, mikor itt nálunk produkálta, mondtam nekik, hogy kihagy egy henger, hallik a hangján, nem akarták elhinni, trafócsere segített.....
-
xuldar
őstag
válasz diablo1984 #53156 üzenetére
Üzemmelegen se megy 900 alá az alapjárat, inkább 1000 környékén pörög. A rángatás nem erőtlenség, hanem egyszerűen elkezd rángatni. Ha egy pici lendületet vettem, már nincs gond, megy rendesen. Csak álló helyzetből indulásnál rángat az egész kasztni.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
diablo1984
veterán
válasz xuldar #53157 üzenetére
Nekik is csak elindulni volt nehéz, hideg motornál egy Y megfordulásnál 2x-3x lefulladtak, utána ha már gurult nem volt gond. Én csak azt mondom, amit tapasztaltam, nem tudom, hogy nálad is ez lehet-e, ha nincs hibakód(ennél sem volt), akkor nincs nagyon okosság, pláne így gép mögül!
-
Nordik
őstag
Vélemény? Magáról az autóról illetve a tipusrol motorról? Megnéztem ma szep, jó de kíváncsi vagyok a véleményetekre.
-
diablo1984
veterán
válasz Nordik #53159 üzenetére
Mintha a motorháztető és az első lökös elütne egymástól, nem tudom ez élőben milyen, de mintha ott lenne difi a színben! érdekes, hogy 84ezer alatt a vezetőülés bőrje hogy kifényesedett és ráncos lett, sokszor szállhattak ki belőle..... amúgy szépnek tűnik, de ez csak a külső, műszaki állapota attól még lehet bármilyen.....
-
Nordik
őstag
válasz diablo1984 #53160 üzenetére
Megnézem meg ezeket holnap. Egyébként élőben is szép minden működik másfél órán keresztül próbáltam ki, néztem át. Motorja szépen jar, jól megy, szépen fut stb. Persze nem vagyok autószerelő sajnos. Mire figyeljek meg?
-
forceberg
veterán
válasz Nordik #53161 üzenetére
Nekem is ilyen belsejű van, nagyon jó érzés, amíg a jó tapintás miatt gumírozott felületek nem kezdenek el mállni, ragacsosodni. A behúzón már látszik is. De ezeket szépen fel lehet újítani normális festéssel a xar gumírozás helyett, aztán megint jól néz ki, sőt akár egyedi színeket is lehet fújni, hogy még jobban nézzen ki.
A váltógombról én pl. lekapartam, most szép fekete fényes a teteje. A behúzókat, ablakemelő gombházakat lefújtam. Ilyen anyag még a műszerfal árnyékoló és a középkonzol.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
diablo1984
veterán
válasz Nordik #53161 üzenetére
a kasztnit mérd körbe(kereskedőknek VAN rétegvastagság mérőjük, ha kéred, akkor odaadják, vagyis nekem adták még mindig), futómű(rugók) fék, futómű állapota menet közben(kopog-e, húz-e, rugó ép-e), az összes elektronika, alapjáraton nincs-e kopogó hangja(ha igen, akkor az okoskerék benne kuka) és az általános dolgok, pl: olaj benne milyen színű(benzinesben nem feketedik be, ha öreg, akkor zavarosodik), hogy áll az olajszint(eszi-e, vagy csorgatja-e).
-
Nordik
őstag
válasz diablo1984 #53163 üzenetére
Amiket leirtal azokon belül nem tapasztaltam hibat, olajat megnéztem nem volt habos, kicsit sötétebb volt de nem vészes, inkább látszott hogy már cseres. Hutofolyadek szép tiszta volt, nem volt olajos vagy ilyesmi. Okoskerek szerintem nem volt hallhato. Hátul rugok szépek voltak talán valamikor cserélték is.
Olajszintre meg rá nézek. Egyébként ilyen árban jo? Nem sok erte? Mondjuk ebbe benne van friss műszaki, névre írás a vagyonszerzési illeték kivételével. -
diablo1984
veterán
válasz Nordik #53164 üzenetére
hát ez még megane 2 ph1-es, ergo több elektromos hibára hajlamos, kevésbé kiforrott technológia, akkor ezek szerint külföldi, így az sem lenne meglepő, ha 2x ennyi km lenne akár benne. 1 millió nem kis pénz, de te tudod, hogy a látottak alapján megér-e neked ennyit, ha úgy ítéled, akkor vedd meg!
-
Wyktor
csendes tag
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Sziasztok!
Aki már csinált ilyet, vagy tudja, hogy a legegyszerűbb, kérem nem tartsa vissza magát.
Szóval a Laguna III-ba szinte seggkinyalásig tele van extrákkal, de nem értem, hogy egy manapság filléresnek számító tolatóradar miért nem került bele.A páromnak meg főleg szüksége van rá, amióta a másik autó első jobb lökhárítóját sikerült kicsit meggyalulnia még úgy is, hogy szinte egy nagy képernyős tv mutatja neki, meg csipog meg minden, de még így is. Erről ennyit.
Szóval, vettem egy olcsót az edigibben, ilyen alap Global 5200, ráadásul most még akciós is volt, szóval láttam dicsérik meg nem pénz érte, de...
A laguna lökösét le kell ehhez szedni, vagy meglazítani, illetve hol tudnám a legkönnyebben bevinni az autóba vagy csomagtartóba a szenzorok kábeleit?Előre is köszi ha valakinek van valami infója.
[ Szerkesztve ]
-
Wyktor
csendes tag
válasz rob210 #53168 üzenetére
Azert tippelek a futóműre, mert éreznei a kormányon is, hogy kicsit megrántja az autót. De csak akkor jön elő ha magasabb dologrol hajtok le.Sima napi használatban nem veszem észre, fékezésnél nem húz el, egyenesen fut. Arra is gondoltam, hogy nem lehet e féltengely csukló?
-
meroly
veterán
-
FeniX-
aktív tag
válasz diablo1984 #53174 üzenetére
Tök jó!
Fel is hívnám, ugye a sajátom miatt, de még mindig nem kaptam megerősítést, hogy "csak kiszedem" és slussz, vagy kell ehhez valami spéci "célcercám" ( nagy mestere vagyok a "beletörtem.. / letört / elnyalta.." dolgoknak, azért kérdezem ):-D
renault twingo.
-
rob210
Topikgazda
válasz FeniX- #53176 üzenetére
Akkor kapsz választ.
Kell egy kiszedő eszköz amit én egy vízpumpa fogóval szoktam helyettesíteni.
Csak akkor állj neki ha nincs már sok benzin a kocsiba, vagy ha le tudod fejteni.
Különben az isten se rakja össze.
Szétszerelésnél az úszó kibuktatására kell figyelni, hogy ne akadjon be.
Ennyi.Egy lefolyó csőből egyébként meg lehet hozzá csinálni a kiszedő szerszámot.
Renault power
-
PowerBuldog
veterán
Valaki tud segíteni megmondani, hogy egy felni bemegy-e a megane1-em alá, ha megadok mindent az adott felniről? ET, átmérő, osztás, agy...
Eladó motyók: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/powerbuldog/index.html
-
FRENK1988
veterán
válasz PowerBuldog #53178 üzenetére
A gyári méret az 6Jx15 ET43 4X100-as futárral és 60,1mm-es agymerettel. Ebből eltérni lehet az ET számmal csak kisebb legyen inkább
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
-
meroly
veterán
válasz diablo1984 #53174 üzenetére
Átolvastam már a cikket én is, köszi.
Elsőre nem búg, de utána akárhányszor fordítom a kulcsot megvan a jellegzetes búgó hang.
Megkérdezem a szerelőm mi a túrótól lehet. Amúgy elindul búgás nélkül is, ez az érdekes.Impossible is nothing
-
Cane
őstag
válasz PowerBuldog #53182 üzenetére
Az új felnit "felpróbálva" kormányt ütközésig tekerve, megterhelve lehetséges megnézni beleér-e valamibe. Ugyanis ez esetben 7mm-rel beljebb lesznek a kerekeid. Nem sok de ki tudja...
▫■ Ω Sēctσr - Γhē lαsτ lιηē σf dēfēηsē ▪□
-
FRENK1988
veterán
válasz PowerBuldog #53182 üzenetére
Szerintem nem para. Úgyis a gumi lesz a lényeg hogy milyet kap
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
-
eTrade
tag
Sziasztok!
Sajnos az "új" kocsinál (Mégane 3) meglett az első hiba.
Ma d.u. hazafelé vezetve észrevettem, hogy nincs hüvös a kocsiban annak ellenére hogy 20 fokra állítottam be az automata klímát.
Elsőre azt hittem, hogy ellilant a hűtőközeg, de szerencsére úgy néz ki, hogy a kétzónás klíma levegő terelője, vagy minek nevezik, egyszerűen blokkolja a levegő útját. Odarakva a kezemet, max. fordulaton is allig fúj levegőt... semmit. Gondolom szét kell szedni az egészet és megnézni, hogy mi a helyzet odabent.
Ha valakinek volt hasonló hibája és van rá a tutti "gyógymód", akkor ne tartsa magában. THX!
-
rob210
Topikgazda
válasz eTrade #53186 üzenetére
Iden digi klímánál ez sajnos állandó hiba.
A terelő lapka fogaskereke törik kopik el.
Amotor pedig nem állít onnantól, de a motor is tönkre tud menni. A lényeg az, hogy valóban a légzereléssel van a baj, nem a hűtéssel.
Van is hozzá neten leírás, valahol már összefutottam vele.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz FeniX- #53189 üzenetére
Ez most komoly?
Ezt eddig nem írtad, hogy benzinszag van a kocsiban.
Nézd meg az ülés alatt az AC fedelét.
Az is lehet, hogy a leszorítód van elpattanva.
Mármint ami az ACt szorítja bele a tankba.
Az nálam is el volt törve, renaultnál ez majdhogynem tipushiba.Renault power
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Hello Mindenki!
Ha jól értelmezem a linked és a beidézett diskurzus alapján, szóval a két csavar meglazít, régi ki, és az új billenésgátló be.
Idézet:
- A felső kutyacsont cseréjekor alá kell támasztani/feszíteni a motort vagy nem?
Válasz rá:
-csak akkor kell alá támasztani ha a zselést vagy a váltó tartót cseréled! a billenésgátló nem tartja a motort... de ha alaposan megnézed akkor látni fogod csak sík terepen cseréled..
Mert ma megjött egy rakás cucc és, ha ennyi, akkor én kicserélem.
Mekkora nyomatékkal kell(ene) ezt meghúzni?[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz eTrade #53192 üzenetére
A leírás most nincs meg, de a videón látszik a két állító motor.
Pollenszűrő cserénél találkozhattál már velük.
Valeo feliratosak alattuk van a mechanika amit meghajt a motor.
Azt kell leelenőrizni, hogy mi van kikopva, meg hogy a motor állít-e.Renault power
-
-
rob210
Topikgazda
M9R blokk esetén.
A jobb bak:
engine mounting bolts on the engine
62 Nm
engine mounting bolts on the body
62 Nm
engine tie-bar bolt on the body
115 Nm
engine tie-bar strut bolt on the engine
62 NmA multi tartó :
Szintén jobb oldalt: (ez van a blokkon)
multifunction support bolts
44 N.mMagára az alsó tartóra nem találtam meg az értéket, a meganon 45 NM
Renault power
-
FeniX-
aktív tag
válasz FeniX- #53191 üzenetére
Csináltam egy hevenyészett videócskát az ac-ról.
Megpróbáltam megmozgatni, csavarni, de fixen ott van, nem lötyög, semmi ilyesmi.
A csatlakozók, meg a környéke ha nem is porszáraz, de nem látok rajta friss benya csepegés nyomot.
Beindítva szépen hallatszik, hogy pumpál, nem csöpög. pássz.
[link] -
ΞΔGLΞ
nagyúr
Kösz az infót srácok.
----------------
(#53197) rob210
Tehát, akkor 62Nm.
Neked is köszi, azt még elárulnád, honnan vannak az infók?
-------------
A régi, ami "kinőtte" a szerepét.
és az új, kíváncsi leszek, lesz a valami változás.
Ezt meg csak úgy, épp esni kezdett az eső, ....mikor máskor
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Toyota topik
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Mikrotik routerek
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Büszke apukák és anyukák topikja
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- E-book olvasók
- További aktív témák...