-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
mycso
Topikgazda
Helló, erről így képek alapján ki mit tudna mondani?
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Sly189
senior tag
válasz rob210 #33697 üzenetére
ADAC tesztek annyira valósak, mint amikor a BMW megadta a fogyasztását a BMW M550xd majdnem 400 lóerős négykerekes dízeljéhez ....
6,4 liter/ 100km -t adtak meg hát na... 3 turbó meg négy kerék biztos annyit eszik...
videó : https://www.youtube.com/watch?v=O4MPCIOE-uw#t=335
Jó lesz az 9-10 lityónak is
-
Coyot
őstag
válasz rob210 #33697 üzenetére
Tudod hogy nem nagyfalusi vagyok. Az meg hogy hülyeségeket csinál valaki előtted nem gumi függvénye, csak egy tényező a sok közül. Sőt a tesztnek sem látom sok értelmét max akkor ha a kereket átrakjuk egymás autójára talán akkor mutatkozik meg a gumik közti különbség, de a fékút még ezután is függ a gumik aktuális állapotától.
Amugy engem is érdekelne egy jó gumiteszt. de ezt azért nem olyan egyszerű összehozni, főleg hogy hiteles is legyen.
Má' nem
-
rob210
Topikgazda
Majd ha egyszer előtted is hülyeséget csinál valaki és megcsúszik a szekér érteni fogod, hogy nincs átlagos körülmény. Egyébként Pesten szívesen és a saját kiváncsiságom miatt is csinálhatnánk egy féktesztet .
Én benne lennék, hogy mire képesek a gummancsok. Ez lenne a real teszt nem az ADAC baromságok.Renault power
-
Josi
senior tag
-
-
Sly189
senior tag
Megosztanám veletek az újonnan szerzett infómat. Kollegám villamos ember, régebben sokat járt dízel autóval dolgozni, járták az országot - környező országokat. Egy öreg kamionos mondta neki, hogy hidegben való indítás előtt érdemes a reflektorokat fel fel kapcsolgatni, mert így "megpezsdül" az akku, ami állt kint a hidegben. ( tudom az izzítás is megpezsdíti, de az izzítás is nagyobb teljesítménnyel indulna
Kipróbálom ha megyek legközelebb hidegbe
-
Coyot
őstag
Előtte valami 4 évszakos szutykot raktak rá, mert olcsó felkiáltással. 20-25k alatt lekopott teljesen és picit nagyobb fékezésnél már dolgozott az ABS. Ehhez képest a barumokkal tökéletes az autó. Kedvesem vezeti nem épp egy racingolós típus, de aki sztrítrécer az nem ilyet tesz fel. Szóval szerintem átlagos körülményekhez tökéletesen megfelelő.
Prémium gumikat elvetettük hamar az egész ótó ért 400k-t nem 100ért fogunk rá egy garnitúra gumit venni az tuti
Má' nem
-
Josi
senior tag
Átlagos körülmények között biztos jól használható, de pl. egy vészfékezésnél nem mindegy, hogy hol tudsz megállni vele. Ezt kell megfizetni a prémium gumiknál.
Nekem megéri azt a pluszt kifizetni inkább a gumikra. Ha csak 1x fordul elő egy ilyen esemény, már behozta az árát.
Ezert vannak Conti gumik a bocimon.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
giigz
veterán
válasz rob210 #33684 üzenetére
Pedig azok nem rossz gumik uram, sok ismerősöm jár olyannal, és megelégedéssel használják. Persze én sem vennék olyat, nem is vettem, de azért azt nem vitatom, hogy bőven használható kategória.
Én viszont veled ellentétben kínai gumit nem tennék (sose/egyelőre) az autómra, tehát Kingstar, Infinity, Sunny, stb. nálam nem játszik.
-
rob210
Topikgazda
válasz Sgt. Chris #33682 üzenetére
Barumot ha fizetnek se raknék a kocsimra.
Mindenki utálja aki hagyta magát rábeszélni.De ez az én véleményem és nem azért írtam le, hogy most mindenki nekem essen, hogy nincs igazam.
Én nekem a golfon volt barum akkor megfogadtam lehet az akár milyen újj gumi a barumtól soha többet semmit nem veszek.Renault power
-
giigz
veterán
válasz Sgt. Chris #33682 üzenetére
Hat annal ne is legyen rosszabb, jobb lesz a tapadasa
-
Sgt. Chris
aktív tag
válasz FRENK1988 #33661 üzenetére
Az én kis batárom is megkapta a használt felniket, meg rá egy szett vadi új Barum Polaris 3-t, remélem beválik, itt is és más helyen is ajánlották, hogy jó vétel a low cost kategóriában. Eddig tetszik, nem érzem hangosabbnak a 15"-os felniken, mint a 17"-os nyári Infinity 050-es :-)....
ASUS ROG Strix B350-F, AMD Ryzen 7 5800x, 2*8GB DDR4 Corsair Vengeance LPX, ASUS RX470 4GB STRIX, Samsung EVO 970 250GB+Adata SP920 128GB SSD, 1TB+2TB WD HDD, FSP Hyper 600W
-
Ck.
addikt
válasz rob210 #33663 üzenetére
24 óra utazás miatt vennél téli gumit a helyemben? Eladásra hozom haza Angliából a kocsit Karacsonykor, végig takarított autópályán, komótos tempóban. Emiatt nem dobnék ki egy téli szettet az ablakon. Most nyári pacsker van rajta, a téli meg otthon.
Szar helyzet. Ígyis qrvasokat bukok az autón, nem hogy még a téli gumik. Buzuki stift árban árulok egy hibátlan A6-ost. Vki? 24 óra alatt el kell mennie.[ Szerkesztve ]
-
toldy
őstag
Stiasztok, gyors kérdés II meganba hol van hátul a szellőző? Szerintem el van dugulva mert állandóan érzem a fülem amikor beülök.
Az élet nem habostorta.
-
Doki16
addikt
Ha már így feljött ez a téligumi téma. Ki milyen gumit ajánl egy Megane 3-ra, 205/55 R16? Én ezt a fajtát néztem ki.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
g.gergo
senior tag
válasz rob210 #33666 üzenetére
Tavaly/korábbi években még nem ezt használtad? Ezért mondtam a havat, latyakot.
(#33668) giigz: Ez igaz, de a reggel kocsival munkába menőket, amikor még lehet csúszós, gyengén fagyott a felület, akkor érheti meglepetés az autósokat. Függetlenül attól, hogy napközben lesz max. 10-15 fok.
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
Ahogy nézem november 10-15 körül jön majd hidegebb idő. Mostanság reggel lehet néha belecsíp a fagyba, de ez még a nyári gummedlinek nem probléma, ha nincs jég vagy hó, ami nem lesz, tehát amíg napközben 10-12 fok lesz, majd reggel is 5 körül, addig nálam marad a nyári. Nov 10-15 után viszont ahogy nézem napközben is 10 alatt lesz, én majd akkor rakom át a téli szettet.
[ Szerkesztve ]
-
FRENK1988
veterán
Urak valaki váltott teli gumira? Mert ma reggelre fagyott.
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
-
rob210
Topikgazda
válasz kisninja #33657 üzenetére
Egy dolgot kizárhatunk ez nem hengerfej megnyugodhatsz az sokkal intenzívebb mozgás és sokkal nagyobb tartományban mozog.
A termosztát hibát sem tartom valószínűnek, én továbbra is a hőfok jeladót tartom a ludasnak.
De akár még a termosztát hibája is lehet.Renault power
-
kisninja
őstag
válasz rob210 #33656 üzenetére
Bocsi nekem ez ugrálás eddig sosem ingázott. Hegynek menet közben is lemegy visszamegy...
Elvileg ez max 10 fok difi. Lehet lomha a termoszát ? Kicsit lejjebb ment régen is nem nem így.
Viszont se buborék se nyomás a vízkörben az olaj nem habos.
A hőmérőgomba ott van a blokban oldalt ? (3 vezetékes ?) Azt megmozgattam, de nem hiszem hogy kontakt hiba lenne.[ Szerkesztve ]
powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
kisninja
őstag
Itt a video hűtővíz ingadozás, water temp: http://youtu.be/yuqLIrzBBaI
powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
giigz
veterán
válasz rob210 #33646 üzenetére
Én idáig csak ilyennel találkoztam. Lehetnek kivételek, pláne a Renault-nál nem lehet az összes autóra kimondani semmit, mert mindig van kivétel, de általánosságban a klíma nélküliekben nincs pollenszűrő, és szintén általánosság, hogy a klímásokban van pollenszűrő. Ha azt írod rá, hogy nem igaz, ez akkor is igaz lesz. Tehát a "csak"-ot javítom "általában"-ra, de a lényeg érthető volt szerintem így is.
-
rob210
Topikgazda
válasz kisgyerek85 #33640 üzenetére
Remélem nem tényleg ugyan úgy csináltad mint a videón, mert a kezét eltörném annak aki a csavarokat fogóval babrálja, hogy utána ha valaki szeretne még cserélni benne szűrőt akkor már ne tudjon.
Ékes példája a Pékek autószerelőkén alkalmazásának.SZATA:
De érdemes mert nem fog annyi dzsúz bemenni az utastérbe.
Ha nem zavar a por meg a sok apró falevél amit beteker a lég befúvás akkor ne tegyél amúgy mindenképpen érdemes.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
SZATA
senior tag
válasz kisgyerek85 #33642 üzenetére
Én az enyémet még nem szedtem szét, csak mikor mondtam a szervizben, hogy cserélni kéne, benézett a srác, és azt mondta, ebben nincs.
Az a baj, hogy most szereztem be oda egy hiányzó patentet, és most nem szedném szét. A klíma nélkülibe nem érdemes szűrőt tetetni? -
giigz
veterán
válasz kisgyerek85 #33642 üzenetére
Mert pollenszurot csak klimasba raktak, az enyemben sincs pollenszuro.
-
laszlo168
senior tag
válasz kisgyerek85 #33642 üzenetére
kilopták a szalonba, majd jó pénzért eladták
-
SZATA
senior tag
válasz kisgyerek85 #33640 üzenetére
Klímás? Az enyém nem, és abban sincs.
Neked van az a videón szereplő fedél ott?
Anno a klímás Tháliánkban se volt, annak még ki kellett vágni a rést és be kellett szerezni még a fedelet is a szűrőn kívül. -
kisgyerek85
senior tag
Köszönöm! A csere megtörtént, vagyis az új behelyezése az üres helyre. Pontosan így csináltam ahogy a videóban látható.
[link]Csak azt nem tudom, hogy amíg volt egy állandó szerelőm pár évig az az ember miért nem tudta magától kicserélni vagy venni bele pollenszűrőt is amikor olajcserére vittem hozzá az autót
-
kisninja
őstag
válasz imyourfriend #33633 üzenetére
Köszönöm az infókat most néztem otthon kicsit habzott de csak a legfelső csövön majd mentem vele kicsit hosszabban akkor már semmi buborék. Letekertem a sapkát semmi nyomás nem volt benne. Hidegen a a vízszint min max között melegen meg maxnál mint ahogy régen. Nagyobb gáznál sem emelkedik meg a hőfok mentem hegynek és ugyan úgy ritmikusan fel le a csináltam videót majd valahova feltöltöm.
powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
Füge007
senior tag
válasz kisgyerek85 #33636 üzenetére
Igen az! Ha veszel bele, oda kell figyelni, hogy beleférjen, némelyik után gyártottat alig lehet belepasszírozni!
Füge
-
rob210
Topikgazda
válasz kisgyerek85 #33636 üzenetére
Nem vagyok clio szakértő de szerintem ott kéne lennie.
Renault power
-
kisgyerek85
senior tag
Sziasztok!
A pirossal karikázott lenne a pollenszűrő helye? Ugyanis vettem szűrőt, mert szerintem ezer éve nem volt cserélve, erre nagy meglepetésemre itt nem találtam régi, elhasználódott szűrőt.
Autó egy Clio II 1,9 dti -
imyourfriend
őstag
válasz kisninja #33631 üzenetére
Ingadozott össze vissza, felment majdhogynem a veszélyes zónáig is egyszer. Onnan jöttünk rá, hogy abból a 4 liter neonzöldes folyadékból amit bele kell tölteni megevett vagy 2,5 litert már de kb ekkor ingadozott ilyen veszélyesen a mutató, előtte még nem. Még szerencse hogy nem nyáron 40 fokban volt, akkor lehet hogy besült volna már a motor kb. Szerintem úgy vehető észre, hogy elkezdesz fűteni akkor ingadozik, vagy ha melegen nyomsz neki egy jókora gázfröccsöt és felugrik normál hőfok fölé a mutató majd elveszed a gázt és nem jön le onnan. Viszont nézd meg amit a kollégák javasolnak, aztán hogy eszi e a folyadékot később is mert ez nem normális ahogy működik.
-
rob210
Topikgazda
válasz kisninja #33631 üzenetére
Egy dologban biztos lehetsz nem a termosztát rossz.
Nézd meg a hőfok jelző kábelezését, mint azt mondtam, ha szerencséd van csak ott zárlatos, vagy húz át valami szigetelési probléma miatt.
A nagyobbik baj a hengerfej, és azt ha az nem fogod látni a vízen és az olajon se, csak akkor ha üzem melegen odalépsz neki és közben a kiegyenlítő tartályt erősen figyeled, ha ott buborékok vannak akkor az azt jelenti beledolgozik valamelyik henger a hűtési körbe.Reméljük mint azt már írtam, hogy csak kábel vagy csatlakozó hiba.
Renault power
-
kisninja
őstag
válasz imyourfriend #33628 üzenetére
Meddig ment neked fel ? Nálam a normál és az alatt ingázik...
Ráadásul ha most kezdte el akkor még az olajamat se basszta össze vagy a vizet. így elég nehéz rájönni, szétszedés nélkül.powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
imyourfriend
őstag
válasz kisninja #33627 üzenetére
Nem vagyok rosszakaró, de gondolnék én is a hengerfejességre. Vadiúj motort bejárattuk, már volt benne 8ezer km egyszer csak jövök hazafele vele aztán elkezd ugrálni a vízhőfök mérője.. mondom ez nem lehet igaz, 50-el nyomom neki, kinyomtam a kuplungot elkezdett felfelé mászni.. aztán 50 körül haladtam, és ugrált fel alá a vízhőfok (azóta kb km-enként ránézek) de rendben van és sajnos hengerfejes volt. De reméljük a legjobbakat.
-
mycso
Topikgazda
válasz FRENK1988 #33615 üzenetére
Én először a fémbigyókkal raktam fel, stabil volt, viszont olyan zaj jött be, mintha le lenne húzva az ablak.
Aztán a fémfüleket eldobáltam és fbs-el ragasztottam fel, most már stabil, bár sajnos zajos így is. Mondjuk nekem már fel sem tűnik, mások szokták megjegyezni, de hát valamit valamiért.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
kisninja
őstag
Szerintetek mi okozza a hűtővíz hőmérséklet ingadozását.... Közép és az alatt lévő csík között ingázik városban és azon kívül is.. Most kezdte el ebben a hűvösebb időben. Nyáron cseréltem termosztátot akkor minden rendben volt légtelenítettem stb fűtés is jó.
Én termoszára gyanakszom de hát vadi új és jó minőségű. Elméletileg a vízpumpám is jó vez cserekor az is cserélve volt.powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
-=Tiger=-
tag
Már 2x bontattam szét kb. 15-20E Ft-ért... / bontás. Először elégett benne egy csatlakozó, hol ment, hol nem, aztán már egyáltalán nem, majd behalt a motor. A szerelő szarul tette össze vagy 3/4 évig jártam égő légzsák lámpával mire meglett a saját Clip, hogy MAGAM tudjam orvosolni a hibát, mert a gyári kiolvasás után is csak rossz ötleteket kaptam. Szal még így is szoptam. A légzsák az addig is meg-megviccelt, így azt hittem most is az a baja. Hát most más volt.
1x megpróbáltam szétszedni, de valamiért a fék pedált nem tudtam kivenni, mert fogta a bowden és nem jöttem rá, hogy... aztán ott volt a merevítő amin össze-vissza mennek a vezetékek. Úgy tudnám még a szerelését elképzelni, hogy kivszem az ülést is és úgy fekszem be, de ebben a mocsok időben kinek van ehhez kedve?!
-
dhgm
tag
(#33602) dhgm: az fm transzmitterek hangminősége kegyetlenül sz@r és instabil is az átvitel (sokminden bele tud zavarni). Az igaz, hogy olcsó meg nincs kábel, de nekem pl. iszonyat vol a hangja.
Nem vagyok nagyigényű, nekem stabilan megy azóta is. Van rajta külön equalizer... Szerintem nem rosszabb minőségű a hangja mint a gyári fejegység cd-je..
Arany megfizethető középút, a legegyszerűbb megoldás.1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
-
dhgm
tag
Hahó!
Alkudj belőle és vedd meg...
ennyiért robogót nem kapsz...
12 évig volt ilyen autóm, mai is bánom, hogy eladtam.
Csak tankolni kell és a kopó alkatrészelet cserélni, hálából kimegy a világból...
Legnagyobb hibája ebben a korban a hátsó torziós rugó törése, toronycsapágy elöl, ez miatt első rugótörés...
Hütő szivárgása,
Másra nem nagyon emlékszem
Többi típushoz képest jó fogyasztás...1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
-
Skizz
addikt
Hahó
Kinéztem egy ilyet. Esetleg motor, évjárat alapján tudnátok mondani egynehány típushibát? Vagy ha van r19 szaki ismerősötök Esztergom közelében, aki tudna segíteni átnézni, meghálálnám.
-
rob210
Topikgazda
-
FRENK1988
veterán
Ma akarom feltenni az oldalablakra a légterelőt. Mivel tisztítsam meg a kis rést ahova kerül a cucc?
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
-
mycso
Topikgazda
válasz -=Tiger=- #33604 üzenetére
Megemelni???
Én simán háttal befeküdtem a lábtérbe (lábam kint) aztán mehet.
Most, amikor másodszor bontottam szét nemrég, mert a keverőmotort akartam megnézni, talán 10perces mutatvány lett volna. Viszont visszarakásnál az az utastér merevítő egyik felső csavarja a múltkor, meg most is megviccelt, azzal tököltem egy csomót. Nem férek hozzá, csak nehezen, egyébként megy hip-hop.
Bár igaz, most az idő nem a legjobb hozzá.
A szerelő viszont nem a legjobb megoldás, nekem olyan számokat mondtak, amikor én is szerelővel akartam csináltatni, hogy csak úgy jött ki a szemem.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-=Tiger=-
tag
Egyszer megpróbáltam pár éve. Bár türelmes ember vagyok, de ehhez már nem volt türelmem.
Az a probléma, hogy ha nincs megemelve az autó akkor nagyon nehezen hozzáférhető, szerelhető.
Anno szétégett valami vezeték, de a motor sem volt már százas. Aztán rá 1-2 évre behalt a motor. Most akkor jöhet a harmadik műtét. Az-az igazság, se erőm se időm az ilyen dolgokhoz mostanában, nemhogy ebben a jó időben.
-
mycso
Topikgazda
(#33599) -=Tiger=-: nem kell a műszerfalat leszedni. Otthon magad is kitudod szedni.
Vezető oldalról a lábnál a borítást leszeded, kiszeded az utastérmerevítőt, majd a gáz+fékpedált. Ezután kifordítható az egész fűtőmotor.(#33600) Sly189: jó, de a tiéd manuál klímás
(#33602) dhgm: az fm transzmitterek hangminősége kegyetlenül sz@r és instabil is az átvitel (sokminden bele tud zavarni). Az igaz, hogy olcsó meg nincs kábel, de nekem pl. iszonyat vol a hangja.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
dhgm
tag
válasz Sly189 #33149 üzenetére
FM transzmitter Kínából miért nem jó erre?
Nem kell kábelekkel bajlódni és szerinte a legolcsóbb...
Nálam szivargyújtóba dugva, lejátszik usb-ről, vagy sd kártyáról.A rádiót beállítod a transzmitteren beállított hullámsávra és megy. Itthon kb 3000 Ft onnan megvolt vagy 600 Ft-ból.
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
Új hozzászólás Aktív témák
- ÚJ Besen BS20 Smart 11-22kW elektromos autó töltők GARANCIÁVAL, számlával, készleten
- Vállalom Xiaomi Okoskamerák szoftveres javíttását
- Secretlab TITAN Evo "Soft Weave"- XL - 5 év garancia Bontatlan, Új, Számlával
- Xiaomi Mi Electric Scooter Pro 2 - ELEKTROMOS ROLLER
- Kukirin G2 Master (max sebesség: 60km/h)