-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
SZATA
senior tag
Urak, elköszönni jöttem.
Elment a Clio és a Thaliara is van már vevő. Utóbbi valamennyire családban marad, úgyhogy ha van valami, lehet, hogy benézek. Nekem Toyota lett az utód, de a másik helyett sem Renault lesz. Nem csalódtunk a márkában, de a mostani kínálatból nem találtunk nekünk tetszőt.
Köszönöm a sok segítséget, hasznos infót! Sok balesetmentes kilométert!
-
SZATA
senior tag
válasz diablo1984 #43443 üzenetére
Köszi, kaptunk egy jó ajánlatot innen.
-
SZATA
senior tag
A topikból valaki volt a múltban észak pesten (IV. - XIII. ker.) szélvédő cserén és meg volt elégedve. Melyik ez a cég, vagy tudtok ajánlani valami jó helyet ezen a környéken?
Berepedt a Thalia szélvédője a pályán. -
SZATA
senior tag
válasz PowerBuldog #42567 üzenetére
Lehet, hogy más a beszállítója.
-
SZATA
senior tag
válasz diablo1984 #42389 üzenetére
+Tresh
Köszi! Igen eladó, de szóba került, hogy rokon veszi meg. Azért érdeklődök, mert nem akarjuk megszívatni, vagy hogy morgás legyen utána, ha valami gond van vele.
Nem én használom, nem tudom mikor volt cserélve a vezérlés. Hova érdemes vinni csapágy cserére Bp. környéken, ha nem márkaszerviz? Ahol értenek is hozzá, nem csak úgy bevállalják. -
SZATA
senior tag
A 65 LE-s 1.5 dci is érintett a hajtókar csapágy cserével? Most 130 e km van benne. Milyen nagyobb karbantartási tételek várhatóak mostanában? Még a gyári kuplung van alatta.
-
SZATA
senior tag
válasz rob210 #41983 üzenetére
Elfogadták a szmogriadó rendelet módosítását.
-
SZATA
senior tag
válasz diablo1984 #41924 üzenetére
Az enyém már az új, ph2-es, amit 2001. júniusban kezdtek kiadni, úgyhogy biztos az euro 3. Azért természetesen alánézek, ha lesz rá lehetőségem.
-
SZATA
senior tag
válasz diablo1984 #41916 üzenetére
Egyre inkább úgy tűnik. Köszi neked is!
http://autokotua.com/kibocsatas/renault/clio.html
http://www.automoto.it/catalogo/renault/clio/12-16v-cat-3-porte-expression/36541Úgy tűnik intézkednem kell.
[ Szerkesztve ]
-
SZATA
senior tag
válasz diablo1984 #41910 üzenetére
2001. 07.
Volt már olyan, hogy hibás adat volt a forgalmiban, amit ki lehet javíttatni. Inkább az érdekel, hogy milyen besorolású a motor. -
SZATA
senior tag
válasz rob210 #41901 üzenetére
Természetesen nem neked szólt, hanem az előzményre reagáltam rwin5-nek. Valóban nem írtam oda, azt hittem egyértelmű.
Más:
Ez alapján felmerült bennem, hogy az enyém melyik Euro osztályba tartozik. A forgalmi megfelelő rovatában "04" van, ami ez alapján Euro 2. Viszont itt meg Euro 3-at írnak. Melyik az igaz és miért? -
SZATA
senior tag
válasz diablo1984 #41418 üzenetére
Igen, azt. Clio IV-ről van szó. Azt mondjuk nem írtam, hogy újban gondolkodunk.
-
SZATA
senior tag
válasz rob210 #41329 üzenetére
Tudom, hogy a LEDeknél számít a polaritás, de nem hiszem, hogy mindhármat fordítva tettem be. Most már a harmadik is "dereng" menet közben. Akkor sötétül el teljesen ha auto állásból átteszem off-ba. Valószínűleg ellenállás kellene elé, vagy a kapcsoló hibás, és átereszt valamennyi áramot auto állásban, csukott ajtókkal is.
(#41332) diablo1984:
Lehet, ezügyben viszont nem tudok semmit tenni. Az elektronika kezeli a feszt. Azért próbálkoztam meg a LEDesítéssel, mert a Clioban Rob által beszerelt szalagok tökéletesen üzemelnek.Ha már írok: Leszigeteltem neutrális szilikonnal a tető és a C oszlop találkozásánál, ahol el volt repedve az eredeti szigetelés. Fölé húztam az átlátszóval, nem akartam kiszedni a régit. A probléma viszont nem oldódott meg, csak csökkent, továbbra is beázik. Két napig állt az esőben az autó múlt hétvégén. Indulás előtt megnéztem az ülés alatt, nem volt víz. Megérkezés után viszont már igen. A rázkódás és a lejtő, emelkedő miatt folyik oda valahonnan.
Szóba került, hogy egy Clio IV váltaná a Thaliát. Melyik motorral ajánlanátok? A dci-kben van DPF? Ősztől tavaszig sok lenne neki a rövid városi út. A 90-es TCe halott ötlet? Ha más nem, akkor marad a 1.2 16V. Az legalább bevált technika, az én 15 éves Cliomban debütált szinte. Kérdés, hogy azóta az Euro X+1 mennyire fojtotta le az alacsony fordulaton sosem virgonc motort.
-
SZATA
senior tag
válasz rob210 #41318 üzenetére
Én is megtettem már tavasszal. Nőtt a bónusz és azzal ellentétesen a díj is, igaz nem drasztikusan.
Szívok a Thalia belső világításával. Kiégett, tettem bele ideiglenesen a C7W helyett C5W-t, mert az volt itthon. Üzemelt rendesen, de gyenge volt. Rendeltem bele 3 fajta sofita LED-et, a maradék meg jó lesz másba.
Mióta kicseréltem LED-re csak a szívás van. Amikor elalszik magától időzítve, akkor sötétben látszik, hogy egy kicsit derengve pislákol, néha meg nem kapcsol fel, amikor kinyitom az ajtót. Kicseréltem egy másikra, a derengés megmaradt, és még hozzá jött, hogy nem tudom fixre (zárt ajtónál) felkapcsolni. Belepróbáltam a harmadikat. Az most nem pislákol, de nem továbbra sem tudom fixre felkapcsolni.
A csomagtérnél is kicseréltem, ha már van. Az első fajtánál néha nem kapcsol fel. Most beletettem a másodikat.
Mit bénázok el?[ Szerkesztve ]
-
SZATA
senior tag
Nekem 3 hónapos az akku (Láng, 45Ah, 360A), de nem vagyok elégedett vele. Melegen faszén tekeri, de reggel és este lassan.
Voltam egy szervizbe, ahol megmérték az autó töltését és az akksit is. Volt pár műszerük, attól függetlenül nem voltak a toppon. Ők is javasolták, hogy vigyem vissza. Visszavittem, töltötték, pihentették, megmérték, és állítólag teljesen OK. Mérési jegyzőkönyvet is kaptam, de érzésre nem változott.
Kellene egy jó autóvillamosságis, aki megnézné a testpontokat, és hogy mennyi az autó nyugalmi fogyasztása riasztóval, és az önindítót (nem csak hallgatással).[ Szerkesztve ]
-
SZATA
senior tag
válasz rob210 #40480 üzenetére
Nem tudom. A szerelő azt mondta, hogy alu van rajta. Azt még nem kérdeztem tőle, hogy a lemez felmegy, vagy sem.
Leírtam szürke színnel, offba, hogy mi történt előtte. Nem tudom mit csináltak vele, akkor nem voltam ott, csak ma. Ma próbáltak tömítést cserélni a csavarnál, tömíteni máshogy, azután láttuk, hogy el van repedve.[ Szerkesztve ]
-
SZATA
senior tag
Srácok, gebasz van, segítség kellene!
Elrepedt a karterem a csavarnál. Pénteken vittem olajcserére, aznap még mentem vele 20 km-t, szombaton beálltam a garázsba, és ma egy nagy tócsát találtam alatta.
Hol találok alu olajteknőt? (1.2 16V, 2001.07., D4F712) Elvileg ez a száma: 8200088070
Hegeszteni nem lehet, mivel a menetnél van a repedés. Utángyártott nincs, az új 95.000 Ft.
Az egyik bontóban azt mondták, hogy nekik a fenti motorhoz lemez van. Nem tudom az enyém miért alu.
Köszi előre is!
-
-
SZATA
senior tag
válasz V8TommY #40226 üzenetére
Köszi, ez jó lehet, nincs messze. Egy százassal olcsóbb is literje. Előre lehet fizetni kártyával is.
(#40224) diablo1984:
Sorry, nem neked szántam!To all:
Ez jó nekem 1.2 16V motorhoz? "ELF EVOLUTION SXR 5W30"
A viszkozitást a könyv szerint jó, de a pontos típust nem tudom. -
SZATA
senior tag
válasz diablo1984 #40221 üzenetére
Van valami jó beszerzési hely Elf olajra Bp. északi részén? Olyan, ahova el lehet menni érte, nem kell szállítással vacakolni.
Eddig az olajwebshop jónak tűnik. -
SZATA
senior tag
válasz speedydb23 #40134 üzenetére
Ezt az oldalt már megtaláltam, csak nem akartam kizárólag erre támaszkodni, kellett a megerősítés, iránymutatás. Egyébként vicces, hogy én sem olvastam elég alaposan, azt hittem oldalról csinálja.
-
SZATA
senior tag
válasz speedydb23 #40119 üzenetére
A panel oldalánál vagy az aljánál próbálkozzak? Ha kiveszem a rádiót az segít?
-
SZATA
senior tag
Tudja valaki, hogy kell kicserélni Clio II ph2 vészvillogó kapcsolóját? Valahogy sérülés nélkül kellene kiszedni ezt a panelt.
Utolért a típushiba.
[ Szerkesztve ]
-
SZATA
senior tag
-
SZATA
senior tag
Nem tudtok észak-pesten vagy -budán (pl. 2-4., 13. ker.) egy ajánlott autóvillamossági szervizt?
Lecseréltem az akkut, mert meghalt (6 évesen), egy Láng saját márkásra (45Ah, 360EN), de nem tetszik ahogy indít. Semmivel sem jobb, mint a régi a halála előtt 1 nappal.Átnézetném a generátort, a pólusokat (volt egy kis lerakódás, de nem tudtam a cserekor teljesen lepucolni) és a testet, meg hogy milyen az akku töltöttsége (a boltban is állt gondolom, lehet, hogy nem árt rátölteni).
-
SZATA
senior tag
Urak, jól gondolom, hogy az nem normális, ha 2 hónapja cserélt toronycsapággyal és felújított gátlókkal a torony (kasztni) és a felette lévő záró elem (nem tudom a szakszerű nevét) között van 2 cm rés? Mielőtt megcsinálta, nem volt.
Emlékszem, valaki tett fel hasonló képet, de most nem találom, és azt sem, hogy annak mi lett a végeEzen kívül pattan / koppan valami ha tekerem a kormányt az egyik végállás közeléből a másikba.
-
SZATA
senior tag
Én itt vettem.
(#39001) drk88: Eredeti (talán Valeo) lámpám van, csak bontott. Hova tetted az ablakszigetelőt? A rés köré, amin bemegy a kábel, vagy a lámpa széléhez?
(#39021) drk88: Az átlagfogyiból és a hátralévő km-ből nem jön ki?
Más: Mi tud búgni egyenletlen, kicsit szörcsögés-szerű hangon a tűzfal körül, ha ráadom a gyújtást? A ventilátor le van véve 0-ra. Időnként jön csak elő, és akkor is megmarad a hang, mikor jár a motor. Tegnap úgy tűnt, a motortérből jön a hang, de a géptetőt felnyitva nem hallottam semmit. Ma azt hallottam, hogy az utastérben van a hang forrása. (Nincs klímám!)
[ Szerkesztve ]
-
SZATA
senior tag
Megnéztem amit írtál. Nekem is vizes, mikor benyúlok a kárpit mögé, a lámpa rögzítő csavarhoz. A kezemre is csöppent a víz amíg tapogattam odabent. Nem volt fedett helyem ahol leszedjem a lámpát, majd holnap.
Az tudom, hogy nekem bent van az a gumi szigetelő, csak talán nem fekszik fel rendesen. Gumi ablakszigetelőt tettél oda?
Teflonszalag nem lenne jó?[ Szerkesztve ]
-
SZATA
senior tag
-
SZATA
senior tag
válasz Victoryus #38608 üzenetére
Az új Cliora is érvényes ez. Az 1.2 TCE-t most már csak a GT-s, EDC-s fullos verzióban adják. A 3-ashoz még alacsonyabb felszereltséghez is lehetett kérni.
A 0.9-esről jókat írnak, jól megy. Kérdés mennyire tartós.
Eléggé dilemmás, ha valaki benzinesben akar venni ilyen autót.
-
SZATA
senior tag
válasz eTrade #38081 üzenetére
Nekem már nem sikerült vennem spricnit. A két darabos lejárt és amit újra listázott, annál nem adta meg Mo.-ra a postázási díjakat. Írtam neki, azt mondta vegyem meg az egy darabosat két példányban. 1,7 + 1 GBP postázási díjjal. Kedves. Az úgy már jóval több lenne, de ráadásul az is lejárt.
-
SZATA
senior tag
válasz eTrade #37921 üzenetére
Nekem nincs is hangszigetelésem. Viszont lehet, hogy csinálok egy videót a hidegindításról, mert nem tetszik a motorhang (csak hidegen). Hátha tudtok mondani rá valami okosat.
Hogy lehet cserélni a fúvókát? Csak simán kihúzod és betolod az újat, vagy alulról össze kell nyomni egy fogóval a patentet?[ Szerkesztve ]
-
SZATA
senior tag
válasz rob210 #37889 üzenetére
Nem tudom hogy férek hozzá, de biztos bontani kell a kárpitot.
PeterPH: Eddig én is azt hittem, csak egy apró esztétikai hiba, azután jött a meglepi.
Pontosan hol vetted a fúvókát? Most kb. 2000 Fe-ért látom darabját.eTrade: Én is néztem, de csak jóval drágábban találtam. Tudsz egy linket dobni?
-cobra-: Ne legyen igazam, de eddig én is azt hittem.
[ Szerkesztve ]
-
SZATA
senior tag
válasz eTrade #37876 üzenetére
Voltál, van nekik hozzá? Ha még nem, és mész, akkor memegkérdeznéd, hogy van-e nekik olyan, ami Clio II-höz is jó? Köszi!
Egyébként hogy kell ezt kicserélni? Felülről csak húzod, vagy alulról össze kell nyomni valamivel?Megvan mitől párásodik/dott az autó: beázik bal hátul. :/ Olvastam egy beszélgetést a fb-on, hogy mitől lehet, ha valakinek víz van a hátsó ülés alatt. Gondoltam ezt én is megnézem kíváncsiságból, és ez az elhatározás csak erősödött bennem mikor délután (sok eső után napsütés) szauna fogadott az autóban. Megnéztem, és nekem is nedves volt a bal hátsó ülés alatti rész. Állítólag a sárvédő elem teteje, a szárny és a tető összeeresztésénél lévő kiszáradt és berepedt szigetelés miatt van ez. Mivel lehetne ezt javítani?
-
SZATA
senior tag
Olyan Renaultot láttam ma hátulról, amihez még hasonlót sem. Kicsit ilyen kupé formája volt, nem volt típusnév sem rajta, csak a logó. Gőzöm nincs hogy guglizzak rá.
-
SZATA
senior tag
A TC-n is tesztelték, hogy sok a gagyi.
Három hete kerültek vissza a nyári kerekek, úgy, hogy az elsők hátsók meg lettek cserélve az adott oldalon belül, a forgásirányra figyelve. Azóta elég magas a gördülési zaja az autónak, de érdekes módon főként csak hidegen. Tudom, hogy a V minta miatt soha nem volt halk a gumi és nem fiatal, 6 éves múlt. Csak ennyi lehet a hang oka, vagy kezdjem el keresni a hibát a futóműben, pl. kerékcsapágy?
-
SZATA
senior tag
válasz diablo1984 #37506 üzenetére
Én Clioról beszéltem, abban is ezek az alap motorok, ahogy írtam.
-
SZATA
senior tag
válasz diablo1984 #37504 üzenetére
Nem tudom miért ezt a kettőt nyomatják. Az 1.2 16v 75LE az lassan 15 éves motor. Azóta még le lett fojtva és vagy 200 kg-mal nőtt az autók pl. Clio IV súlya.
Nem nagyon van kis, alacsony fogyasztású benzines alternatívája a Renaultnak városi használatra. Az 1.2 TCE meg eszik is, ha nyomod, és valamiért csak magas felszereltséggel adják.
[ Szerkesztve ]
-
SZATA
senior tag
válasz gkawka #37477 üzenetére
Lehet, hogy nekem is a fűtéscsövek miatt jön ilyen lemezes, vagy rezonálós zörgés a kesztyűtartó alól rossz úton? Egy-két hónapja kezdte, azt hittem, valami benne zörög, ezért kipakoltam mindent, de a zörgés maradt. Még nem feküdtem be jobb előre, de tervezem, van ott két csavar is, megnézem azok mit és mennyire tartanak.
-
SZATA
senior tag
A DIY nálam kiesik. Felújításra a Telóstudort néztem. 1 év garancia, kb. 15.000Ft. Majd még kérek ajánlatot máshol is a cserére.
-
SZATA
senior tag
Milyen tapasztalatotok vannak a lengéscsillapító felújítással?
Pénteken elvittem az autót futómű beállításra. Nem volt konkrét panasz, csak gondoltam időnként nem árt. Aztán jött a hidegzuhany, azt mondták előtte még ki kellene cserélni az első gátlókat mert a jobb folyik, és a toronycsapágyakat. :/
Tudtam, hogy nem tökéletes egyik sem, de nem sejtettem, hogy ennyire.
Kicsit kételkedem a szavukban, mert ez egy új hely (AKH), még nem voltam itt, ahova járni szoktam, ott még nem említették, bár bemérésnél 1 éve még nem voltak rosszak az értékek..Kaptam egy 80.000 Ft-os árajánlatot új alkatrészekre + munkadíjra, ami nem esett jól, ezért került képbe a felújítás. A következő meg a fékcsere, mert az első tárcsáknál 0.6 mm van a határértékig.
Jövő hónapban meg vizsga.
Kicsit elbizonytalanodtam az autó sorsát illetően. Van-e értelme most beleboritani egy csomó pénzt, mert a gumik is öregek (a téli 9 éves), akkut is kellene cserélni a tél előtt, viszont jövőre terveztem lecserélni egy fiatalabb klímásra (nem biztos, hogy Renault).Ötlet, tanács? Köszi!
-
SZATA
senior tag
Ha valakit érdekel, van eladó 4 db 14"-os Renault felni 175/65/R14 méretű First Stop nyári gumival. DOT: 0209, profilmélység: kb. 5mm. Kompatibilis: Clio, Thalia, stb.
-
SZATA
senior tag
válasz FrankMonzano #36899 üzenetére
Szerintem igen.
-
-
SZATA
senior tag
válasz FrankMonzano #36786 üzenetére
Akkor neked is az hiba, mint nálam volt, csak egy kicsit más volt a jelenség. Ha azt veszed, olcsón megúsztad, ha meg mégsem az a hiba, kérheted vissza a pénzt. Én, illetve a szerelő erre pár maszek, egy Renault diag, két szenzor csere után, végső megoldásként egy márkaszervízes tippje alapján jött/em rá.
Azért jó az ilyen komplex diag, mert nem kell tippelni, és sorra cserélgetni a nem olcsó alkatrészeket, és én is jókat olvastam a cégről. Azóta szerencsére jó az autó kopp-kopp-kopp.Urak, mitől lehet az, hogy néha ha intenzíven használom a motorféket, majd rálépek az üzemire, kicsit búg a jobb első keréknél valami. Minden nap megyek hegyen völgyön, de csak ritkán, hetente egyszer hallom rövid ideig. Még nem is biztos, hogy pontosan ez idézi elő, de eddig 3-4x lassításnál jött elő.
[ Szerkesztve ]
-
SZATA
senior tag
válasz diablo1984 #36112 üzenetére
Clio2 1.2 16v
-
SZATA
senior tag
44Ah-s aksiból elég a 360A indítóáramút megvenni vagy célszerűbb a 420A-est? Nem tudom mi a gyári előírás, de a keresők a 360-ast is dobják találatnak.
-
SZATA
senior tag
válasz rob210 #36052 üzenetére
Köszi!
Ez lenne az?
A Váci úton több üveges van, nem tudod kicsit pontosítani!?(#36053) cellpeti:
Nemrég volt szó róla. -
SZATA
senior tag
Tudtok olyan helyet Bp-en, ahol vállalható minőségben csinálnak szélvédő cserét? Továbbra is agyalok a szélvédő kéder cseréjén, újraszigetelésén.
-
SZATA
senior tag
válasz rob210 #35914 üzenetére
Na, kicseréltem az csomagtartó telókat. Hallgattam rátok, és kettőt vettem, de el is kelt, mert nem volt elég mikor csak egy volt cserélve. 3.700 Ft volt a pár az Autozube-nél, magyar, Iharos típusú, ennyit megért.
Már csak a ablakmosó motort kell kicseréltetnem, meg a héten felhívok egy autóüvegest, hogy mibe kerül egy szélvédő gumi csere, újraszigetelés, ha egyáltalán vállalnak ilyet. Talán csökkentené az is a párásodást.
-
SZATA
senior tag
Hallottatok már Hi-Flex rendszerű benzinmotorról? A hahun találtam egy 1.2 16V 75LE, sima D4F7 paraméterekkel rendelkező Clio-t. A wiki szerint ez egy olyan kiadás, ami elmegy etanollal és benzinnel is, vagy azok keverékével és van ilyen 1.6-osban is. Elsőre nem hangzik rosszul. Tapasztalatok, vélemények?
Eléggé küzdök a párásodással most télen. Találtam belülről folyás nyomokat a szélvédőn, csak azt nem tudom, hogy ez ok, vagy okozat. Tehát beázik ott, vagy az éjszaka bepárásodó szélvédőn folyik meg a víz. Beázhat fölül a szélvédő?
Jól emlékszem, h valaki itt úgy cserélt csomi teleszkópot, hogy csak az egyik oldalt? Nagyon elvetemült gányolás, vagy elég csak egy?
-
SZATA
senior tag
Miről lehet, hogy nem sprickol hátul az ablakmosóm? Előre megy és hátrafelé is hallani a motorhangot. Eldugult, vagy a motornál ment szét valami?
Van valami jó beszerzési forrás hátsó csomagtartó teleszkóphoz? Eddig ez tűnik a legolcsóbbnak, feltéve ha van nekik.
-
SZATA
senior tag
Helló, BÚÉK mindenkinek!
Van most valami best buy aksi, vagy beszerzési hely? 45Ah-s kellene, ha jól tudom. 5-6 éves ami benne van Exide, de ez a -15 fok nem tetszett neki. Szerencsére simán beindult, de nagyon haloványan tekerte. Esetleg egy töltést megérne előtte, de még mindig nem tudom hogy kell leszedni a pozitív sarut, illetve arról a piros dobozt.
-
SZATA
senior tag
gabx76:
Én 30-ért vettem bele Hellát, azt ugyanúgy lesz@rozták a márkaszervizben, hogy fos olasz.[ Szerkesztve ]
-
SZATA
senior tag
válasz gabx76 #34862 üzenetére
"A vicc az, hogy ez a kis alkatrész kapható különböző márkanevek alatt 5000 és 50000Ft között."
Ismerős szitu, most ősszel játszottam el, annyival bonyolítva, hogy nem fixen volt rossz, hanem időnként dobott hibát. A csere után meg kiderült, valószínűleg nem is azzal volt a baj, mert utána is jött a hiba, hanem a fojtószelep és a tömítések környékén.
-
SZATA
senior tag
válasz WolfLenny #34761 üzenetére
A clio / thalia ajtajainál tényleg eléggé bejön a hang, pl. ha vizes úton mész, mintha nyitva lenne a hátsó ajtó. Gondoltam már én is a kéder cseréjére, de nem tudom egy bontottal jobban járnék e, meg szerintem a fő baj az ajtó kialakításával, a gumi elhelyezésével van.
Ha tudsz ha valami jó beszerzési helyet, szólj!
Most jut eszembe, hogy itt már valami cserélt kédergumit.[ Szerkesztve ]
-
SZATA
senior tag
válasz rob210 #34723 üzenetére
Nem én csináltam, nem voltam ott. Tudod, se tudásom, se merszem, se szerszámom nincs hozzá.
Állítólag visszaállították. Erre a lítiumos zsírra nem emlékszem, hogy mondtad volna. Nem tudom mivel lett bekenve. Hol, mit, és mivel kellett volna bekenni? A fojtószelep tengelyét? Nem tudom mennyire tartozik a dologhoz, de a szívósor tömítések cserélve lettek.
Miért nem kap levegőt? A fojtószelep miatt?Köszi a türelmet!
Új hozzászólás Aktív témák
- Diablo IV
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Mobil flották
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Milyen asztali médialejátszót?
- Filmvilág
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Path of Exile 2
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- További aktív témák...