Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Mobil flottát, de milyet?
Ha szeretnéd a mobil számládat csökkenteni, ismerőseiddel ingyen beszélgetni, akkor neked egy jó mobil flottára van szükséged!
Általában ingyenes regisztráció után vagy e-mailben, telefonon kaphatsz tájékoztatást a flottáról.
Számhordozás előtt végezz adategyeztetést a régi szolgáltatódnál!
Érdekeltségbe tartozó flottát promotálni tilos!
A belépéshez szükséges ajánlások kérése, keresése csak ide kattintva lehetséges!
A mobilflotta topikban törlésre kerülnek az ilyen jellegű hozzászólások.
Készült egy összefoglaló táblázat a népszerűbb flottákról, észrevételekkel a topikgazdát keressétek:
KATTINTS IDE A TÁBLÁZATÉRT! (Utolsó frissítés: 2024.06.05.)
Ebben megtalálhatók az adott flották kapcsolati adatai is.
A routerekkel kapcsolatos kérdéseket ebben a topicban tegyétek fel, mert ott hozzáértők tudnak tanácsot adni! Ennek a topicnak a témájához pedig nem kapcsolódik szorosan.
Új hozzászólás Aktív témák
-
vegyszer
addikt
válasz gingerbalm #62190 üzenetére
Mégis ki számláz ma még másodperc alapon?
OK, OK. Igény az lenne rá.
De a korlátlan csomagok korban, nem biztos, hogy sokakat megmozgat."Újságírás az, amit a hatalom nem akar nyomtatásban látni. Minden más csak propaganda." George Orwell
-
DrBubo77
Topikgazda
válasz gingerbalm #58144 üzenetére
Nekem még nem jött semmi. Se a KÜF-től, se a Yetteltől.
ÉN VAGYOK a feltámadás és az élet. (János 11:25)
-
SztiviVander
őstag
válasz gingerbalm #56599 üzenetére
"hanem minden megkezdett GB után akarták felszámolni"
vagyis inkább ezt olvastad a független-objektív-igazmondó-mindentisjobbantudó portálokon érdekes lett volna az a matek már 2014-ben is, azóta meg a fizetésed nem lenne elég heti pár netflix filmre. de az ilyen apróságok akkor se zavartak senkit. a szolgáltatók lehúzós árazásai ellen egyszerűen azért nem volt soha hasonló tüntetés mert ők nem indulnak választásokon 4 évente. -
csacsi67
addikt
válasz gingerbalm #55557 üzenetére
Bocs elirtam
-
gjmail
csendes tag
válasz gingerbalm #54822 üzenetére
Köszönöm az infót,
az "apróbetűs" kimaradt! -
MODERÁTOR
-
z67
őstag
válasz gingerbalm #53975 üzenetére
-
z67
őstag
válasz gingerbalm #53969 üzenetére
Fura, felmondtam, egyet még várok. Nagyon régi kártya volt, leadnom nem kellett. Előre vagy utólag fizetünk?
-
zombei
aktív tag
válasz gingerbalm #53838 üzenetére
21:40 körül jött meg nekem is. Ők már drágítottak, digi majd csak következő hónapban fog.
-
nagyúr
válasz gingerbalm #53573 üzenetére
A legokosabb felhívni őket és megkérdezni.
-
aktív tag
válasz gingerbalm #53307 üzenetére
Én is
-
Bobby81
tag
válasz gingerbalm #53303 üzenetére
Ki lehet az alternatíva?
-
zeon.hu
nagyúr
válasz gingerbalm #53303 üzenetére
Naná, hogy emelnek, olyan nincs, hogy ne a végfogyasztóra hárítsanak egy plusz költséget!
Egyébként én még mindig elégedett vagyok az iqpro-val.#?*@&!
-
manoarc
senior tag
válasz gingerbalm #52923 üzenetére
lehet rosszul gondolom de nem azert hívják korlátlannak mert amikor elfogy akkor nem lekapcsolják hanem csak lassítanak?
{。^◕‿◕^。}
-
20ár
tag
válasz gingerbalm #52791 üzenetére
Másfél hónapra megyek. Szeretném, hogy a saját számomon elérnének, ezért van erre szükségem. Ügyfelek, leendő ügyfelek kereshetnek. Legalább vissza tudja őket hívni. Veszek adatkártyát természetesen, sőt, eSIM-et is tudok (Airalo app), de nagyon fontos, hogy tudjam, ha hívtak.
-
kano
nagyúr
válasz gingerbalm #52651 üzenetére
T9 Sávszélesség lenne az....
Mi nem érthető ezen? Ha van sávszélesség, rendben van a dalszerző is.[ Szerkesztve ]
„Háborúban elszántság, vereségben dac, győzelemben nagylelkűség, békében jóindulat.” Winston Churchill "Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!" "The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." Stephen Hawking
-
Vale_46
csendes tag
válasz gingerbalm #51003 üzenetére
Igen, egy Anita nevű hölggyel leveleztem ma ezzel kapcsolatban. Szó szerint ezt írta:
"hiába viszi át a telekomba, ha visszamegy az engedéllyel a yettelbe látni fogják a rendszerben, hogy yetteles volt és nem tud csatlakozni"
Majd miután megkérdeztem, hogy mi van ha a szám alapból 30-as, arra ez jött:
"nem, a jelenlegi szolgáltató a lényeg" - ez nekem kicsit ellentmondás, mert dominós átvitel esetén a jelenlegi az telekom lesz.
Azért érdekelt a téma, mert ha nem lehet váltani akkor nem dobnám el a már nem igényelhető Multi Blue-t. -
AtHoS
nagyúr
válasz gingerbalm #50890 üzenetére
Jó ötlet, le is beszéltem barátommal. Nála 5-6-án van fordulónap, utána összeülünk és ha úgy van (sajnos valószínű úgy lesz, mert ez már a harmadik ilyen számlázás és a felé irányuló hívásaim simán a Yettel-esek között jelentkezett) bemegyünk együtt Yettel üzletbe, utána pedig kocsmázunk egyet vagy a sikeres vagy a sikertelen ügyintézés "örömére"
wolf88
Most hogy írod tűnt csak fel, hogy a múltkoriban szintén Yettel-től Tmobile Domino-ba hordozás során nem kellett fizetni semmit a Tmobile üzletben (Te 1000 Ft-ot írtál), viszont egyenleg nem is volt a kártyán, úgy lett rátöltve talán 1800 Ft....
Ami viszont érdekes, hogy a Yetteltől Tmobile-hoz hordozás gond nélkül lezajlott, míg visszafelé a hordozás kis kerülőúttal ment csak végbe. Születési helynél Yettelnél nem karcolták be a város mögé a kerületet, míg Tmobile-nál a SZIG-en lévőt betűről betűre beütötték, így kellett egy kört futni mindkét szolgáltatónál mi nem stimmel. Mondjuk nem is értem, hogy miért nem tudják egyértelműsíteni a két szolgáltató között melyik adatban van eltérés, mert azt a Yettelnél nem tudták megmondani és úgy kellett kisakkozni, hogy talán a város mögötti kerület jelzés lehet esetleg a probléma oka 21. század...De ami még ismételt ügyintézést igényelt, hogy a Yettelhez hordozás megtörténtét követően nem volt elérhető a hívószám. Ügyfélszolgálat ebben nem tudott érdemben lépni, "adatfrissítés"-es munkatársat kellett megkeresni, aki csak 9 után dolgozik és elmondása szerint automatizmus végzi a számhordozásokat, aminél valamiért nem került befrissítésre a hívószám ??? automatizmus -> valami nem sikerül -> GONDOLOM ÉN: hibajelentés illetékes helyre -> ott meg valószínűleg szarnak nagy ívben a hibajelentésekre "9kor amúgy is kajaidő van" -> telefonálgasson akinek gondja van -> ez is "tipikus" mentalitás, addig nem foglalkozunk semmivel, amíg nincs reklamálás. De a lényeg, hogy a kézi adatfrissítést követően hihetetlen, de "2 perc múlva" már élt a hordozott hívószám
[ Szerkesztve ]
read-only mode on the forum
-
martonl
senior tag
válasz gingerbalm #50658 üzenetére
Köszi. Fura, hogy így számláznak, én a flottás számlámat simán 27% ÁFA tartalommal kapom, pedig abban is van net és egyéb havidíj is. A részleteset nézve van egy Vállalati Hipernet Start 5% ÁFA tartalommal, de az később negatív előjellel is szerepel. A többi tétel meg 27% ÁFA tartalommal van így a végösszeg is.
[ Szerkesztve ]
-
RoyalAirForc
aktív tag
válasz gingerbalm #50492 üzenetére
Tegnap aktiválták. Neten se mutatja a perceket, meg a flotta díj sem annyi, mint aminek kellene lenni.
-
gps76
őstag
válasz gingerbalm #50093 üzenetére
Nekem is ugyanígy kellett, át feltöltősbe, utána másnap Üzletibe. 3000-el fel kellett tölteni a feltöltőset, de jóváírják majd a számlán. Viszont próbálkoztam a 20000 készülékkedvezménnyel, de sehogyse sikerült.
-
ggabor02
aktív tag
válasz gingerbalm #50075 üzenetére
Ugyanígy volt nekem is a mai napon. Telefonáltam, visszahívtak. Kérték, hogy írjak emailt. Jött rá a válasz, kitöltöttem, egy órán belül itt volt a két engedély.
Holnap megpróbálom az ügyintézést. -
4Grider
nagyúr
válasz gingerbalm #50035 üzenetére
Miért lényeges, hogy dolgozói-e? A lényeg ott van, hogy te vagy a számlafizető ÉS az előfizető is. Ebben az esetben akkor lécelsz le, amikor akarsz (persze ha nem vállaltál készülékre vagy előfizetésre hűséget).
-
MODERÁTOR
válasz gingerbalm #49826 üzenetére
Pár éve volt itt köddé vált flottára példa sajnos…
Egyetlen atombomba képes elrontani az egész napodat!
-
MODERÁTOR
válasz gingerbalm #45457 üzenetére
Modem/Router újraindítás megvolt.
A kártya kivétel már problémásabb, mert idős szüleim ezzel már nehezen boldogulnak.20 éve a Prohardveren
-
4Grider
nagyúr
válasz gingerbalm #45222 üzenetére
Ilyesmit nem szokott a Telenor jóváírni, maximum kedvezményt lehet belőlük kicsiholni. A flottacég pedig senki sarát nem viszi el (nem keres rajta annyit, hogy ezt meg tudja tenni).
-
Kenderice
senior tag
válasz gingerbalm #45222 üzenetére
Ki kell fizetni.
-
gabor9991
őstag
válasz gingerbalm #43860 üzenetére
Jó az ajánlott is, szükség esetén annál is ki lehet deríteni ki és mikor vette át.
-
Dracula72
senior tag
válasz gingerbalm #42932 üzenetére
Egyik oldalon elvett, másikon adott.
tologatni tudják, mert engedni nem akart gondolom a telenyomor.( ͡° ͜ʖ ͡°) Debrecen Telefon Adás-Vétel: https://www.facebook.com/groups/1953581434945040/
-
Zeki
nagyúr
válasz gingerbalm #42941 üzenetére
Ott a pont!
-
kano
nagyúr
válasz gingerbalm #42932 üzenetére
Azt már régen írták, hogy nem lesz. Egyébként akiknek nem tetszik, nem kötelező belépni.
[ Szerkesztve ]
„Háborúban elszántság, vereségben dac, győzelemben nagylelkűség, békében jóindulat.” Winston Churchill "Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!" "The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." Stephen Hawking
-
zsoltix
tag
válasz gingerbalm #42910 üzenetére
Igen, eleg osszecsapott is.
Weboldalak, webshopok készítése: https://creativeclicks.hu
-
Black&White
addikt
válasz gingerbalm #42848 üzenetére
Nem, egy tegnapi postban jelent meg az új infó
-
Black&White
addikt
válasz gingerbalm #42836 üzenetére
Pedig már van új infó, miszerint megegyeztek a Telenorral és jövő héten kint lesznek a részletek is.
-
Dracula72
senior tag
válasz gingerbalm #42836 üzenetére
Köszönöm a választ!
Az új tarifákról szerintem még az EQ is lemondott
és mi is a sok ígérgetés csak rontott a galaxison[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Debrecen Telefon Adás-Vétel: https://www.facebook.com/groups/1953581434945040/
-
gábor-ka
tag
válasz gingerbalm #42836 üzenetére
mi történik, ha az új tarifákról telefonon kérdezik őket?
-
szabifotos
senior tag
válasz gingerbalm #42674 üzenetére
Ha beválik valszeg USB modemben használnám. Utolsó kérdésem: Ezekhez vajon igénybe vehető társkártya, hogy otthon is legyen netem, és telóba is esetleg?
-
mexel
veterán
válasz gingerbalm #42499 üzenetére
Még nem késő, még péntek van, azt a másfél órát még megvárom
-
#65537792
törölt tag
válasz gingerbalm #42499 üzenetére
Jah ez nekem valahogy kimaradt. Kösz!
Én most a digi-t várom, hogy azzal mi lesz. Utána jöhet valami flotta ha az elhasal.
Most honvédségi flottánál vagyok. Ott 7GB 3200Ft. Nem valami jó, szóval váltani kell.
[ Szerkesztve ]
-
Siriusb
veterán
válasz gingerbalm #42495 üzenetére
Pénteken így indítani egy hozzászólást erősen félrevezető!
Én is MADcat cipőjében jártam, ugyanarra gondoltam először. Hmm, remélem nyomtam össze a lábát a cipőben.
-
#65537792
törölt tag
válasz gingerbalm #42495 üzenetére
Milyen bejelentés?
(#42498) gingerbalm
Nem. Vagy a Digi mobil netre gondolsz?
[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
válasz gingerbalm #42491 üzenetére
Basszus. Azt hittem már EQ bejelentés volt... Bahhhh...
Egyetlen atombomba képes elrontani az egész napodat!
-
nyisziati
veterán
válasz gingerbalm #42491 üzenetére
Bocs, de ezt valahogy nem tudom sikersztoriként értékelni...
-
Vangelis
félisten
válasz gingerbalm #42491 üzenetére
Kamatok, ?
Fogyasszátok szeretettel: //BruTÁÁLiSSS// https://www.alza.hu/alzaplus-referral?referralCode=rknv73rbVdAf
-
gingerbalm
aktív tag
válasz gingerbalm #40850 üzenetére
Gyerekek, IQpro-történelmi pillanat! A tavaly szeptember vége óta húzódó 7250 Ft-os túlfizetésem ügye pozitívan zárult, a hónapokon át tartó, több körös e-mail, teló, viber érdeklődés (a.k.a. kedves, de tényleg kedves nyaggatás) után a héten visszakaptam a cégtől az összeget a bankszámlámra.
[ Szerkesztve ]
-
benisti
csendes tag
válasz gingerbalm #41578 üzenetére
KB. 2 hete tiltva van a sim kártya, 4gb adatkártya tavaly december óta használtam. 1 hét után írtam nekik emailt, hogy állítsák helyre a szolgáltatást, leírva hogy mikor volt az előleg befizetve, márciusban küldtek 2 havi díjbekérőt, amit át is utaltam nekik aznap. Természetesen a beígért 2.havi díjelengedés sem teljesül ami az első utaláskor van megjegyeztem. Erre eltelik plusz 1 hét lassan, semmi válasz... írtam még egy emailt hogy várom a kérdéseimre a válaszokat. Leírtam hogy nem feltétlen kell náluk maradnom ha ennyire ügyfélbarátok ha 1 hét alatt sem tudnak válaszolni. Felhivtam a figyelmüket hogy kicsit nézzenek körül, hogy milyen általános vélemény alakult ki róluk...
S erre már egyből tudnak válaszolni, hogy részükről ennyi volt küldjem vissza a kártyát, de arra nem tudnak válaszolni hogy mégis miért nincs 2 hete internetem.
Ahogy látom valószínűleg már az email címem is tiltva van, mert a délutáni válasz emailemre már az automatikus emailjük sem jött meg no comment
Van élet iq-n kívűl is...[ Szerkesztve ]
-
RoSSo3
senior tag
válasz gingerbalm #41097 üzenetére
Na bumm, akkor azért a kb. 600 forintért havonta meg főleg nem éri meg ez a macera.
-
laskr99
addikt
válasz gingerbalm #41097 üzenetére
Szóval ha én átállíttatnám most, úgy hogy "17 októberében szerződtem, nekem is 3882 lenne?
-
mapege
csendes tag
válasz gingerbalm #41097 üzenetére
Hat mondjuk így is olcsóbb mint akármilyen szolgáltató
-
kory24
őstag
válasz gingerbalm #41031 üzenetére
Tud róla hívni. Iqpro-nál az adatkártya nem a szó szoros értelmében adatkártya, csak akként használandó, de hívás fogadás /indításra is használható
Tapasztalatból írok, nem csak elméleti...
-
Peter.70
addikt
válasz gingerbalm #40850 üzenetére
Na, félév után mondják majd biztos, hogy nem tudják utalni, menjél be személyesen
-
gingerbalm
aktív tag
válasz gingerbalm #40789 üzenetére
a 7250 Ft Iqpro-túlfizetésem rendezésének legújabb ígérete (fejezete, kötete, akármi): jóváírni nem tudják már (fél éven át nem sikerült, ennyi idő alatt jobb helyeken egy ház felépül nulláról, ez meg pár kattintás lett volna), és vissza fogják utalni a bankszámlámra...
-
tajtitibi
újonc
válasz gingerbalm #40820 üzenetére
Egyszer beszéltem egy hölggyel, rögtön az ajánlatkérés után.
Azóta senki.
Csak mail, és Facebook elérhetőséget találtam. -
tajtitibi
újonc
válasz gingerbalm #40818 üzenetére
Ezért is fordultam hozzátok.
Csak több tapasztalatotok van mint nekem.
Ráadásul új számot kértem, hogy ne legyen olyan bonyolult az ügyintézés.
Pedig olvasgattam itt-ott utánuk,de igazából semmi negatívumot nem találtam a tarifaexpert-ről.
Ezért is mertem belevágni. -
tajtitibi
újonc
válasz gingerbalm #40816 üzenetére
Igen.
Belépési díj, amiről utólag meg is küldték a számlát. -
tomazin
veterán
válasz gingerbalm #40789 üzenetére
Ezekre a cegekre nem vonatkozik amugy az eht? Ertem en, h resaleelnek, de ugyanugy hirkozlesi szolgaltatast.
Vagy rosszul gondolom ezt is, mint ahogy a huseget? -
mexel
veterán
válasz gingerbalm #40777 üzenetére
Köszönöm! Nem sürgős, az új tarifák érdekelnek majd engem is, írok is nekik. Már látom visszaolvasva hogy volt valami kavalkád, régen még tényleg valami Centurio vagy milyen cég neve volt a mytelenor adataimban. Mindegy, nem foglalkozom vele, majd lesz biztos valami.
A lényeg hogy működnek[ Szerkesztve ]
-
csacsi67
addikt
válasz gingerbalm #40741 üzenetére
Következö huzásuk már az lesz hogy 90 körzetszámu számot kell hivni hogy tudj velük kapcsolatot létesiteni.Velem is eljátszották ,hogy 5x küldték a felszolitást mind 5x elküldtem a biznylatot 6 amikor jött ,hogy nincs befizetve a januári számla. Irtam nekik egy pár sort amiben leirtam a munkamorált valamint ,hogy én szégyelném magam ha igy viselkednek az ügyfelekkel. Idéztem nekik a ph-t is ,hogy 5 oldalbol 80 % IQ nem törödömségéről szól. Az elsö 5 emailra nem kaptam választ .Amikor megirtam a 6 akkor másnap jött a mail ,hogy le van könyvelve valmint köszönik a tanácsaimat.
[ Szerkesztve ]
-
Taktoj
aktív tag
válasz gingerbalm #40401 üzenetére
Erről nem tudtam. 5ropi már azért sok, valami 100 gigás csomagot már maga a telenor is ajánl, az meg hellyel közzel mindig elég. S akkor már vesződés sincs.
A kisebb csomagok is változtak, bár mostanság nem tervezem ujabbak használatba vételét.
Az élet olyan, mint egy doboz bonbon. Sosem tudhatod, mit veszel ki belőle.
-
Degeczi
nagyúr
válasz gingerbalm #40383 üzenetére
Az első tételt (egy havi díj + a futár) decemberben befizettem amikor az első 4GB ráaktiválásakor gyanútlanul azt hittem, h most már rendben működik, de a most január elején küldött díjbekérőt már persze nem, annyira madár már nem leszek, így is a semmiért fizettem eddig
(ráadásul egy decemberben elért ügyintéző elmondása ellenére a januári díjbekérő nincs csökkentve a hiba miatt: "exunlim" tétel szerepel rajta 29 napra, ami nyilván "unlimited" akarna lenni) -
Tmax_X
újonc
válasz gingerbalm #40278 üzenetére
2k18.12.30 óta.
-
Tmax_X
újonc
válasz gingerbalm #40274 üzenetére
Ajánlásom van már
-
joey04
titán
válasz gingerbalm #40234 üzenetére
Úgy írod, mintha 1x ezer forintra emelték volna...
[ Szerkesztve ]
-
zombei
aktív tag
válasz gingerbalm #40240 üzenetére
Azért erről csak küldtek volna valamit a számlával együtt.
-
mb702
tag
válasz gingerbalm #40234 üzenetére
A kérdés már csak az (ezek szerint), hogy csak az új belépőknek lesz ennyi, vagy mindenkinek?
A korlátlan netes megosztó kártyák megszűnése úgy látszik, hamar lecsapódik . . .[ Szerkesztve ]
-
zzola
titán
-
djfrankie
csendes tag
válasz gingerbalm #38802 üzenetére
Mennyi volt a beugró? /Ha már a weboldalukon azt írták, hogy nincs /
-
szabacsik
őstag
válasz gingerbalm #38742 üzenetére
Nem bírom már ha hülyének néznek. Főleg, hogy becsületesen intézem a dolgok rám eső részét. 2 napja nem túlzok 23szor hívtam őket sikertelenül. Illetve egyszer elutasította a hívást ami fél sikernek könyvelhető. Mindegy. Ma rövid napom van. Addig hívom a számot amíg le nem merül a telójuk egyszer csak megunják... De már én érzem magam kellemetlenül komolyan, hogy erőszakos vagyok..
0620-5515050-es számon próbálkoztál te is?[ Szerkesztve ]
/\____/\
-
gingerbalm
aktív tag
válasz gingerbalm #38609 üzenetére
Fejlemény: "megoldódni látszék az problémám..."
Kedd délután sikerült beszélni az iqpróval, azt mondták, fizessem be a számlát, de majd jóvá fogják írni. És meglepő gyorsasággal, már ma (!!!) kaptam egy jóváíró, -7250 Ft-ról szóló számlát. Szóval kezdek megnyugodni, félig-meddig rendeződött a dolog. Most 7250 Ft túlfizetésben vagyok, és az az ígéret, hogy majd a következő havi számlákban fokozatosan "eltűnik" az összeg.
-
gingerbalm
aktív tag
válasz gingerbalm #38606 üzenetére
írtam nekik "szerelmes levelet", levezettem a helyzetet a kezdetektől, hogy mi és hogyan van fizetve, egy automata visszaigazolás jött, hogy megkapták, a semminél több, legalább ennek is nyoma van...
[ Szerkesztve ]
-
gingerbalm
aktív tag
válasz gingerbalm #38547 üzenetére
Fejlemény nincs, az ígért e-mail sehol, 14 óráig vártam, azóta meg hiába hívom őket... Hétfőn talán szünnaposak? Vagy ez már az átverőshow része? Lapítanak, mint ... a fűben. Ebből ma már nem lesz semmi, de hogy mikor...
[ Szerkesztve ]
-
KamuMazsola
őstag
válasz gingerbalm #38587 üzenetére
Arra próbáltam reagálni, hogy nem csak átutalással lehet fizetni az IQpro flottától igénybevett szolgáltatásért. Igen a számlát csekkel együtt a telenor küldi. De te ezt pontosan tudod.
(#38589) edk- Csak sejtem (vagyis mintha jó régen ezt olvastam volna), hogy a korlátos only mobilnet csomagokat ( 4 GB , 7 GB 1x GB, stb) a telenor számlázza, a korlátlan netes csomagokat továbbra is az iqpro.
[ Szerkesztve ]
Üdv.: KamuMazsola
-
csacsi67
addikt
válasz gingerbalm #38547 üzenetére
Egyetértek veled Gondolom orvosolják a problémát. Nekem mint irtam azota semmi gondom nem volt velük.
-
csacsi67
addikt
válasz gingerbalm #38545 üzenetére
Amikor indult IQ nekem is volt hasonlo estem , én is csekken fizettem mindig idöbe befizetve.Telefonálni szerettem volna nem tudtam.na mondom itt valami hiba van hivtam az IQ ,hogy mi a gond meg a Telenort valami számla tartozásra hivatkoztak. Ok mondom én hagyom a fenébe nem érdekel én befizettem mindent ha nem kapcsolják vissza fágylat rá. Van másik elöfizum.Képzeld 3 nap mulva ujra mnet a kártya még a vissza kapcsolási dijat se kérték.
Azóta semmi gond nem volt velük ... .Minden tökéletesen müködik.
Nekem pont ilyen esetre van két külön flottánál elöfizum .
[ Szerkesztve ]
-
IldiH
tag
válasz gingerbalm #38543 üzenetére
Szerintem meg neked kellett volna felszólítást kapnod a telenortól, ha ők számláznak neked és oda fizeted be.
De nyilván a flotta is hibázott, ha nem adminisztrálta a jóváírást. Ebből csak addig nincs gond, amig a befizetés is náluk van. Azt látom, hogy soha nincs lepapírozva az ilyesmi (számlában levezetve), csak szóban/levélben megbeszélve. Így előfordulhat, hogy átkerülés esetén meg követelik rajtad. -
IldiH
tag
válasz gingerbalm #38536 üzenetére
Ezek szerint te a Telenortól kapod a számlát, hogy postai? Ebben az esetben más a szitu, a szolgáltatók mindig ahhoz ragaszkodnak, hogy fizesd be, reklamálj és majd visszakapod (jóváírják). Olyanról még nem hallottam, hogy megoldás születne náluk egy reklamációra fizetési határidő letelte előtt, csak ha már fizettél
Én a flottás díjbekérős eljárásra mondtam ezt, ott ők szabják meg, hogy mikor/hogy fizesd, stb -
gingerbalm
aktív tag
válasz gingerbalm #38537 üzenetére
Fejlemény 2.0: Telenor-tudor topikgazda Viktor6010 tanácsára futottam egy kört az ügyfélszolgálatnál. Sajnos konkrétan nem tudtak segíteni, a rendelkezésemre álló adatokkal a küszöbig se jutottam. Csak általános infókat kaptam. Viszont annyit mondott az ügyfélszolgálatos, hogy rögtön kikapcsolás nincs, ez nem augusztusi, hanem jóval korábbi dolog, itt valami minimum 45 napon túli, valami év eleji tartozásról lehet szó, amiről a flottának kapnia kellett felszólítást, satöbbi, ami felém szintén szépen elmaradt. Most ha belegondolok, hogy az ikuprónál a második vagy harmadik teljes havi összegben írják jóvá, amit kártyaátvételkor ki kell fizetni, és nekem az február-márciusra esett, akkor tippre ezt a jóváírást szuperül nem csinálták meg, és amiatt szívhatok, pedig akkor direkt beszéltem is velük telefonon és közölték, hogy igen, jól számolom, pont az a számla az, amit nem kell befizetni. Remekség.
[ Szerkesztve ]
-
gingerbalm
aktív tag
válasz gingerbalm #38536 üzenetére
Ja és ami még fura, hogy kiderítettem a Telenor topikban, hogy a hozzáférés korlátozásáról kapnom kellett volna SMS-t. Nem kaptam. Az utolsó SMS csak azt közölte, hogy elfogyott az adatkeret 80%-a, aztán tudtam, hogy lecsökken majd a sebesség, és a lecsökkent tempóval elvoltam az újabb ciklusig. Tehát nem is értesültem az egészről most hétfőig...
-
KamuMazsola
őstag
válasz gingerbalm #38533 üzenetére
Plusz ha azért csinálták ezt a hozzáférés korlátozást, mert az igazoltan aug. 2-án befizetett előző havidíj nem érkezett meg hozzájuk aug. 10-ig, tehát 8 teljes napig kóválygott a rendszerben, akkor most szept. 8-án, hétvégén indított befizetés hogy a pitlibe érkezne be szept. 10-ig? Az a cél, hogy most direkt késedelembe hajszolnak, és netán újra hozzáférés korlátozást csinálnak, aminek a díját szintén állnom kéne? Es akkor már 14 rugót akarnak majd legombolni tőlem önhibámon kívül?
Erre reagáltam. Amúgy ha postai csekkes befizetés, akkor a feladás dátuma számít, nem pedig a beérkezésé. Ha valóban te nem hibáztál, nem hagytad az utolsó napokra a befizetést, ezesetben elnézésedet kérem a "kioktatásért" ! Amúgy a mostani bejegyzésedben is írod, hogy 3-án kaptad a számlát, akkor miért vártad meg a 8.-át szombatot, ami köztudottan nem banki munkanap? Igen számlát kapok, a számlazárás után max egy héttel itt van a befizetendő csekkel együtt két sim, két 4GB-os net előfizetésről. És mert én sem vagyok hibátlan, én is volt, hogy elkevertem a csekket és csak a határidő után egy nappal adtam fel, de nem volt belőle gondom. Talán látták, hogy ez egyedi eset volt és nem foglalkoztak vele, de lehet hogy fel sem tünt nekik.Üdv.: KamuMazsola
-
gingerbalm
aktív tag
válasz gingerbalm #38533 üzenetére
Fejlemény: beszéltem előbb a flottakezelővel, a hibajegyzékre még nincs érdemi reakció. (Fantasztikus, pedig az ominózus 72 óra bőven letelt.) A kérdésemre, hogy hogyan tudnám mégis befizetni a rendes havidíjat, azt mondta, hogy hétfőn intézkedik. Valami azt súgja, hogy ezt a hacacárét fogalmam sincs, hogy kinek a hülyeségéből, de többszörösen megszívom...
[ Szerkesztve ]
-
RoSSo3
senior tag
válasz gingerbalm #37797 üzenetére
Eddig ment minden emailen - jobban is szeretek így kommunikálni, mert marad nyoma - ami sokszor nem hátrány...
Lényeg, hogy emailben kellene kapnom értesítőt? A szerződésben az van, de mégsem érkezik.
-
MODERÁTOR
-
rfszabi
tag
válasz gingerbalm #37478 üzenetére
Így van, Telenor alkalmazásban látszik.
-
gabor9991
őstag
válasz gingerbalm #37478 üzenetére
Telenor alkalmazásában látszik
Ebből biztos nem lehet kiszámolni, mennyi sim van a flottában. -
kmisi99
addikt
válasz gingerbalm #37439 üzenetére
Nagyon kevés telefonálás és legalább ~5-7GB net kellene. Az IQ nak ezért tetszett a hang alapú kártyája 80 perc lebeszélhetőséggel +7GB nettel.
-
rfszabi
tag
válasz gingerbalm #37316 üzenetére
Annyi kimaradt, hogy 170 GB a havi forgalmam eddig, tehát 170 elfogyasztott giga után mértem ezt.
-
papi77
addikt
válasz gingerbalm #37316 üzenetére
Piliscsabán az utóbbi 2 hónapban lassult 10-20 Mb közé a letöltés!
A feltöltés 5-6 MbAz első: NOKIA 1611
-
Bferibörs
addikt
válasz gingerbalm #37207 üzenetére
Persze, meg a HD is.
Pixel 8 Pro,Galaxy S23 ultra, Blackview Tab 18, Lenovo P2 dual
-
danee992
tag
válasz gingerbalm #36662 üzenetére
nem az a baj, hanem az hogy a díjbekérőn szereplő összeget befizettem és még mindig nem kaptam emailt, hogy megkapták a pénzt, sőt még mindig ketyeg a befizetési határidő.
edit: "Utalás után kaptam egy díjbekérő emailt." ---> Utalás után megkaptam ugyan azt a díjbekérőt emailben mint amit a SIM mellé postáztak és befizettem
(#36661) xviktorx köszi
[ Szerkesztve ]
Értékelést ne felejtsük már el. Köszönöm!
-
4Grider
nagyúr
válasz gingerbalm #36569 üzenetére
Nekem az első domino kártya bő 30 nap alatt érkezett meg. A második már két hét alatt itt volt...
-
Taktoj
aktív tag
válasz gingerbalm #36231 üzenetére
Np. Érdemes utánaszamolni, lehet le kene valtani az alfát, a korlátlanról nem lehet visszafelé váltani,na meg ha nem figyelsz 800ft konnyen bekaphatsz.
Az élet olyan, mint egy doboz bonbon. Sosem tudhatod, mit veszel ki belőle.
-
Taktoj
aktív tag
válasz gingerbalm #36229 üzenetére
Ma kaptam a mailt... Tobbit meg kell kerdezni. Eszembe jutoot a topik beírtam tőlem egyenlőre ennyi.
Az élet olyan, mint egy doboz bonbon. Sosem tudhatod, mit veszel ki belőle.
-
Enkidux
csendes tag
válasz gingerbalm #36174 üzenetére
Sziasztok!
Tudja valaki, hogy az Iqpro Kft.-nek van weboldala, ahol lehet informállódni? Az ÁFSZ-ükről tud valaki valamit? Elérhető valahol?
Köszönöm!
-
Oldman2
veterán
válasz gingerbalm #35622 üzenetére
Tudom, hogy "kell", de az, hogy egy Fórumon itt kér és kap valaki ajánlást, annak milyen gyakorlati értelme van.
Ha én kérnék, gondolom én is kapnék. De ennek mi alapja lenne, ami miatt ez szükséges?
-
r3dsnake
nagyúr
válasz gingerbalm #35250 üzenetére
Akkor semmivel se jobb, mint a hellodata, cserébe tök körülményes. De akkor az első postban található táblázatban miért van percdíj ugyanúgy az adatkártya alatt is?
[ Szerkesztve ]
-
PBA
aktív tag
válasz gingerbalm #35023 üzenetére
Nekem is pikkpakk ment a FB csoportos jóváhagyás (EQ).
-
edk-
őstag
válasz gingerbalm #34971 üzenetére
Két SIM használatakor (családtag, barát...) pedig az EQ.
"Try SCE to Aux." ˁ˚ᴥ˚ˀ eladó dolgok: https://l2g.hu/edkelado
-
Peflow
csendes újonc
válasz gingerbalm #34816 üzenetére
Persze persze, olvastam én is az általad kiemelt részeket, kételkedtem is a hír igazságtartalmában, csak azért elindult a pletyka valamiért, na majd az idő megadja választ
-
nmolnar
csendes tag
válasz gingerbalm #34729 üzenetére
Szia!
EQ-nál ugyanez bruttó 3.486 Ft, csak annyi a különbség, hogy 200 perc után bruttó 9,5 Ft/perc másodperc alapon.
Úgyhogy azért annyira nem jók ezek a kondíciók.
Norbi
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
1. Érdekeltségbe tartozó flottát promotálni tilos!
2. Ajánlásokat kérni a Mobil flotta-ajánló keresés belépéshez topikban lehet! Ebben a topikban törlésre kerülnek az ilyen jellegű hozzászólások.
3. Készülék árlisták közlése TILOS! Azok azonnali törlésre kerülnek!
4. Amennyiben valamelyik flotta akciójáról tudomásod van, keresd meg a Topikgazdát, hogy bekerüljön az összefoglaló Újdonságok, akciók rovatába!
5. Kérdés előtt olvassátok el az összefoglalót!
6. Ha új flottát ajánlanál, keresd meg a Topikgazdát, hogy bekerüljön az összefoglalóba!
7. Ha az összefoglaló táblázattal kapcsolatban van észrevételed, azzal szintén a Topikgazdát keresd meg!
8. A routerekkel kapcsolatos kérdéseket ebben a topicban tegyétek fel, mert ott hozzáértők tudnak tanácsot adni!
- Jó, jó, mechanikus billentyűzetet... de milyet?
- CPU léghűtés kibeszélő
- Ukrajnai háború
- Napelem
- CNC topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Xbox Series X|S
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Ventilátorok nélkül érkezik a Lian Li legújabb vízhűtése
- További aktív témák...
- AKCIÓ!!! GAMER PC: RYZEN 9 5900X + RTX 3060 12GB GDDR6! GARANCIA/SZÁMLA!!!
- BONTATLAN Új Iphone 16 PRO 128Gb - 1TB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- BONTATLAN Új iPhone 16 PRO MAX 256-512GGB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- Tamron SP 70-200mm f/2.8 Di VC USD G2 objektív ( Nikon )
- Azta! Yoga Slim 7 Prémium Ultrabook 14,5" -40% AMD Ryzen 5 7640S 16/512 RADEON 760M 2GB 2,9K OLED
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest