Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gingerbalm

    aktív tag

    válasz gingerbalm #38537 üzenetére

    Fejlemény 2.0: Telenor-tudor topikgazda Viktor6010 tanácsára futottam egy kört az ügyfélszolgálatnál. Sajnos konkrétan nem tudtak segíteni, a rendelkezésemre álló adatokkal a küszöbig se jutottam. Csak általános infókat kaptam. Viszont annyit mondott az ügyfélszolgálatos, hogy rögtön kikapcsolás nincs, ez nem augusztusi, hanem jóval korábbi dolog, itt valami minimum 45 napon túli, valami év eleji tartozásról lehet szó, amiről a flottának kapnia kellett felszólítást, satöbbi, ami felém szintén szépen elmaradt. Most ha belegondolok, hogy az ikuprónál a második vagy harmadik teljes havi összegben írják jóvá, amit kártyaátvételkor ki kell fizetni, és nekem az február-márciusra esett, akkor tippre ezt a jóváírást szuperül nem csinálták meg, és amiatt szívhatok, pedig akkor direkt beszéltem is velük telefonon és közölték, hogy igen, jól számolom, pont az a számla az, amit nem kell befizetni. Remekség. :W

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés