Hirdetés
-
GAMEPOD
Mobil flottát, de milyet?
Ha szeretnéd a mobil számládat csökkenteni, ismerőseiddel ingyen beszélgetni, akkor neked egy jó mobil flottára van szükséged!
Általában ingyenes regisztráció után vagy e-mailben, telefonon kaphatsz tájékoztatást a flottáról.
Számhordozás előtt végezz adategyeztetést a régi szolgáltatódnál!
Érdekeltségbe tartozó flottát promotálni tilos!
A belépéshez szükséges ajánlások kérése, keresése csak ide kattintva lehetséges!
A mobilflotta topikban törlésre kerülnek az ilyen jellegű hozzászólások.
Készült egy összefoglaló táblázat a népszerűbb flottákról, észrevételekkel a topikgazdát keressétek:KATTINTS IDE A TÁBLÁZATÉRT! (Utolsó frissítés: 2025.02.19.)
Ebben megtalálhatók az adott flották kapcsolati adatai is.A routerekkel kapcsolatos kérdéseket ebben a topicban tegyétek fel, mert ott hozzáértők tudnak tanácsot adni! Ennek a topicnak a témájához pedig nem kapcsolódik szorosan.
Új hozzászólás Aktív témák
-
TomPack
őstag
válasz
ggabor02 #65043 üzenetére
Most valamiért nem működik az online adategyeztetés (valószínűleg az átálláshoz lehet köze), így bementem egy One-üzletbe, ahol bruttó 5 másodperc volt az egész, csak a személyimet kérték el, a SIM-kártyám nem is volt ott a helyszínen.
Szóval ez is egy opció, ha nem tud SMS-t fogadni az eszköz! -
4Grider
nagyúr
válasz
ggabor02 #64715 üzenetére
Nálam betenné a kaput, ha foglaltság esetén nem jönne értesítés, hiszen másképpen nem értesülnék róla, hogy hívás közben kerestek. Nyilván különbözőek vagyunk, így van, ahol nem gond a hívásvárakoztatás/tartás használata, mert utóbbi használata esetén tényleg nem lehet rá szükség. Azt próbáltad már, hogy kikapcsolod a szolgáltatást (ellenőrzöd, hogy lekerül a hívásátirányítások közül, majd csinálsz egy hívásátirányítást csak nem elérhető esetére a +36209400424 számra?
Amúgy én most leszedtem az átirányítást foglaltság esetén erről a számról és nem látom, hogy rá lenne újból irányítva... -
martongunar
junior tag
válasz
ggabor02 #64715 üzenetére
Ezzel ennyit tudtam tenni (a Voda topikban meg is írtam), hogy foglaltság esetére a T SMS központ számára irányítottam át a hívásokat. Nekem ezt a számot hívva azonnal bontja a vonalat, de más jelezte, hogy neki a "hívott szám nem kapcsolható" üzenetet mondja be. Viszont legalább nem jön SMS.
-
-
Baltazár123
őstag
válasz
ggabor02 #61059 üzenetére
Valamilyen szinten maguk alatt is vágják a fát ezzel. Hiszen innentől egy értelmes felhasználó csak akkor köt hűséget, ha azzal alacsonyabb árak is járnak. Máskülönben minek?
A készülékeket meg lehet, hogy részletre adják, de jól kiszámolva, pont annyival drágábban, amennyibe a részletfizetés kamata kerülne. Magyarul jókora felárral. A részlet miatt mégis vonzó lehet az embereknek. Ezt az élethelyzetet, amikor valakinek egy telefont is részletre kell vennie én sajnos vagy nem sajnos nem tudom átérezni, mert nekem mindig van fél-1 milló gyorsan felszabadítható diszkont kincstárjegyben vagy egyéb befektetési formában és abból szoktam a kicsit komolyabb egyszeri kiadásokat, ajándékokat egyebeket intézni és majd visszapótolom.A vezetékes vodánál már előjött az én esetemben, egy drágább!!!, igen drágább csomagba akartak berántani 1 éves hűséggel ráadásul. Feltettem a keresztkérdést az infla követő árazásról és miután hebegett habogott, elköszöntünk. Semmi értelme hűséget hosszabítani, csak akkor, ha kedvezőbb díjakat adnak mellé.
-
devast
addikt
-
zoli62
addikt
válasz
ggabor02 #60246 üzenetére
Pontosan, emlékszem a 8 mp-es kampányra. Ezután mondta fel a “kedves” Telenor egyoldalúan a szerződésemet, mert azt mertem kritikaként írni a közösségi oldalunkra, hogy merre tovább Telenor? Amikor legközelebb egy kiemelt vállalati flottában ismét Telenoros lettem, egy dedikált kapcsolattartó ak sikerült elérni hogy megszüntessék a letiltási át a Telenor közösségi oldaláról. Később, amikor dolgozói csomag szerződést akartam kötni flottaengedéllyel, akkor az több napig tartott, mert tiltva volt a szerződéskötés velem a Telenor részéről. Én egyébként úgy látom, szerintem nem vagyok egyedül ezzel a véleményemmel, hogy a Yettel zuhanása akkor kezdődött a magyar mobilpiacon, amikor Telenor lett.
-
Cyberbeni
addikt
-
-
ggabor02
aktív tag
válasz
ggabor02 #54705 üzenetére
Nehogy már sikerüljön elsőre valami a Yettelnél.
Ugyanaz történt, mint 11 éve. Visszahordozott a szám, volt már korábban a Yettelnél. Már a Yettelnél van, az ő bemondásuk hallható. Lekérdezve a Yettel a szolgáltató.
"a hívott számon előfizető, illetve szolgáltatás nem kapcsolható"
Most indulhatok ismét keresni valami kompetensebb viszonteladót, aki hajlandó lesz jobban beleásni magát. 11 évvel ezelőtt hat napig ment a szenvedés.VoWifi pedig egyelőre nincs a KÜF díjcsomagom mellé. Tehát valóban kamu gyanús ez a KÜF-VoWifi történet. Ezt is megkérdezem, mert arra szükségem lenne.
Nagyon vicces, hogy ebben az országben tényleg nem lesz egy normális szolgáltató, amelyik pedig az szeretett volna lenni, azt kicsinálták.
Azi-re a pont, hogy a Xiaomi 13-nak is van rendesen baja, azt is viszem vissza a 14 napos elállásban.
-
ggabor02
aktív tag
válasz
ggabor02 #54455 üzenetére
Megvolt a Yeti teszt, vásároltam egy 1490 Ft-os feltöltős csomagot.
Hétvégén beaktiváltam, gyakorlatilag ugyanaz volt, mint korábban. Térerő a béka segge alatt (-114 dBm). Sebesség 10 mérésből 10 esetben 10 Mbps alatt. A Volte viszont szépen szól, rendben működik.
Nem volt időm kivenni/visszacserélni a kártyát, tegnapelőtt délután elindulok gyalogosan, kilépek a ház elé, éppen telefonálni szeretnék. Nézem a kijelzőt:5G, full térerő. Nyomok egy tesztet: közel 500+ Mbps.
A lakásban is 200-300 között, így tegnap reggel leadtam az igényt a KÜF online felületén, egy óra múlva jött a flottaigazolás, majd 72 órán belül hívnak a Yetitől.
Lesz egy BUMM, valamint mellé egy adatmegosztó kártya. Ezen kívül vásárolok telefont is. Szolgáltatótól telefont utoljára a kilencvenes évek végén vásároltam. -
-
gingerbalm
aktív tag
válasz
ggabor02 #50088 üzenetére
Én pont ezt a kálváriát jártam végig. Azt mondták, át kell menni feltöltősbe az előző flottából, aztán másnap, 24 óra elteltével lehet menni a KÜF-be, másik telenor boltban, mint ahol a kártyásba kiléptem. A bolti ügyintéző maga mondta, hogy 10 perc lett volna flottából flottába tenni, így meg másfél órába telt.
Viszont el van intézve, és nekem ez a fő, azt a délutánt erre szántam, legalább nem hiába.
-
kano
nagyúr
-
4Grider
nagyúr
válasz
ggabor02 #50088 üzenetére
Egy-egy flotta esetén rengeteg paraméter kézzel van beállítva a flottában lévő díjcsomagok mögött. Ezek között több (tucat) egyedi paraméter is lehet. A váltás közöttük az egyedi paraméterek miatt nincs automatizálva. Tehát kézimunkás a két flottás csomag közötti váltás, ez rövidíthető le észszerű időre, ha közbeiktatnak egy olyan publikus csomagot, ami mögött nincsenek egyedi paraméterek.
-
Siriusb
veterán
válasz
ggabor02 #50080 üzenetére
Érdekes, nálam közvetlenül feltöltötték a Telenor rendszerébe (Kedvező Üzleti flotta, csak hogy ne vesszen el ez az információ), pár nap múlva hívott a Telenor, szóban szerződéskötés, futárra a SIM-mel megint várni kellett 2-3 napot, és ehhez képest egy hétre adták a számhordozási ablakot. Kicsit lassú volt, de minden zökkenőmentesen ment.
Új hozzászólás Aktív témák
1. Érdekeltségbe tartozó flottát promotálni tilos!
2. Ajánlásokat kérni a Mobil flotta-ajánló keresés belépéshez topikban lehet! Ebben a topikban törlésre kerülnek az ilyen jellegű hozzászólások.
3. Készülék árlisták közlése TILOS! Azok azonnali törlésre kerülnek!
4. Amennyiben valamelyik flotta akciójáról tudomásod van, keresd meg a Topikgazdát, hogy bekerüljön az összefoglaló Újdonságok, akciók rovatába!
5. Kérdés előtt olvassátok el az összefoglalót!
6. Ha új flottát ajánlanál, keresd meg a Topikgazdát, hogy bekerüljön az összefoglalóba!
7. Ha az összefoglaló táblázattal kapcsolatban van észrevételed, azzal szintén a Topikgazdát keresd meg!
8. A routerekkel kapcsolatos kérdéseket ebben a topicban tegyétek fel, mert ott hozzáértők tudnak tanácsot adni!
- Hardverbálák rakodása nélkül nincs hétvége
- Micro Four Thirds
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- OLED monitor topic
- Sorozatok
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- iPhone 16e - ellenvetésem lenne
- Google Pixel 9a - a lapos munka
- PlayStation 5
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy Z Fold 6 512GB Ezüst Független
- ÚJ Asus TUF Gaming FX707 - 17.3"FHD IPS 144Hz - i7-13620H - 16GB - 1TB - RTX 4060 8GB- 2 év garancia
- MSI MAG B650 Tomahawk WIFI Alaplap
- MSI PRO B760-P DDR4 II Alaplap
- ÚJ AKKSI! W11 Dell XPS 15 9560 (I5-7300HQ, GTX 1050 4GB, 16GB RAM, 256GB M.2) - Teszt BESZÁMÍTÁS!!
- REFURBISHED és ÚJ - Lenovo ThinkPad Ultra Docking Station (40AJ) dokkoló
- Apple TV eladó
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 12400F 16/32/64GB RAM RTX 4060 Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- 13-14" Új és használt laptopok , üzletitől a gamerig , kedvező áron. Garanciával !
- SEAGATE ST6000NM0034 6TB 7.2k SAS HDD, nettó 15747Ft + ÁFA, 1 év garancia
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest