-
GAMEPOD.hu
Mobil flottát, de milyet?
Ha szeretnéd a mobil számládat csökkenteni, ismerőseiddel ingyen beszélgetni, akkor neked egy jó mobil flottára van szükséged!
Általában ingyenes regisztráció után vagy e-mailben, telefonon kaphatsz tájékoztatást a flottáról.
Számhordozás előtt végezz adategyeztetést a régi szolgáltatódnál!
Érdekeltségbe tartozó flottát promotálni tilos!
A belépéshez szükséges ajánlások kérése, keresése csak ide kattintva lehetséges!
A mobilflotta topikban törlésre kerülnek az ilyen jellegű hozzászólások.
Készült egy összefoglaló táblázat a népszerűbb flottákról, észrevételekkel a topikgazdát keressétek:
KATTINTS IDE A TÁBLÁZATÉRT! (Utolsó frissítés: 2024.04.18.)
Ebben megtalálhatók az adott flották kapcsolati adatai is.
A routerekkel kapcsolatos kérdéseket ebben a topicban tegyétek fel, mert ott hozzáértők tudnak tanácsot adni! Ennek a topicnak a témájához pedig nem kapcsolódik szorosan.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fifi
őstag
Sziasztok!
Jelenleg cégünk egy KÉK cégcsoport tagja, ahol ~20 céges SIM (havi bruttó ~170eFt) és ~12 dolgozói SIM (ezek forgalmi díjára nincs rálátásom) van használatban. Ezt szeretném leváltani, mert a díjaik már nem olyan kedvezőek.
A szolgáltató a Telekom és a számlát is tőlük kapjuk. Külön kapja a cég és a dolgozók is közvetlenül a telekomtól kapják. A telefonok 98%-a telekom függő, így célszerű lenne ezen szolgáltató valamelyik flottájába átigazolni, de ahogy nézem az összefoglalót és az összehasonlító táblázatot a jobb flották telenorosak
Kicsit sokba lenne a hálózatfüggetlenítés 15.000,-Ft/telefon áron.A pár hozzászólással ezelőtt említett frondeo nem hangzik rosszul, egyetlen dolog, ami bepiszkítja a dolgot, hogy a parkolás/autópálya matrica díja csak univerzális egyenlegből teljesíthető, nem a telefonszámla terhére, ahogy eddig megszoktuk ... és ez a cégnél elég kaotikus lenne, hogy melyik számra mikor mit kell feltölteni ...
a jutalékból viszonyt ~1 éves privát telefonszámlám biztos meglenneA telekomnál tényleg ennyire szegényes a kínálat flotta ügyileg? Esetleg tud valaki ajánlani egy jó telekomos flottát, ami az összefoglalóban nem szerepel?
Előre is köszönöm!
Bye, Fifi
-
Fifi
őstag
Én úgy tudom 8-án éjfélkor van forduló, tehát gondolom utána készül a számla. Mondom úgy, hogy nem vagyok még ennek a flottának a tagja.
Nálam pl. egy telekomos flotta hó utolsó napján zár és rá egy hét mire le tudom tölteni a telekom honlapjáról az elektronikus számlát.
Bye, Fifi
-
Fifi
őstag
válasz cincinatus #26788 üzenetére
Erre van konkrétumod is (mármint a bőven jobb hanghívásos ajánlatokra)?
Csak olyan érdekel, ahol a számlát a szolgáltató küldi közvetlen és nem a flotta készíti!Bye, Fifi
-
Fifi
őstag
válasz cincinatus #26792 üzenetére
Köszönöm!
Ahogy írtad viszont ezek mobilnetben jóval gyengébbek
Még mindig az EQ tűnik a legszimpatikusabbnak (elfogadható percdíj, sok internet), ha eltekintünk a beugrótól.Bye, Fifi
-
Fifi
őstag
válasz MPeter87 #26911 üzenetére
Tudsz olyan flottákat mondani, ahol Te szerződsz közvetlenül a szolgáltatóval, így a szám a saját neveden marad és versenyképes például az Euro Quattro áraival?
Ne legyen hűségidő és a mobil vásárlások (parkolás, autópályamatrica) ne "univerzális egyenlegből" valósuljon meg, hanem a mobil számlában utólag lehessen fizetni.
Legyen:
- egy minimál csomag ~bruttó 3eFt-ért: 180-200 perc beszéd, 20 SMS bármely irányba, 1-2GB internet, flottán belül ingyen beszéd, a percdíjak pedig max. bruttó 12,-Ft másodperc alapon
- egy "unlimited csomag": korlátlan beszéd (roaming és belföldi), korlátlan sms és min. 12 GB internet, ehhez kellenének még jó nemzetközi percdíjak is 1. zónába
- a kettő között még lehetne több átmeneti csomagElőre is köszönöm!
Bye, Fifi
-
Fifi
őstag
válasz 4Grider #27002 üzenetére
A jól fizető flottatag hogyan értesül a flotta nem rossz működéséről/, hanyatlásáról?
A szolgáltatótól nem értesül, hisz fizeti a számlát. A flotta biztos nem szól, hogy ne fizess, mert úgyis bedőlünk. Szerintem ő már csak akkor tud a dologról, ha a flotta miatt már az ő szolgáltatásait is korlátozzák, de akkor már késő. Vagy nem jól gondolom? -
Fifi
őstag
válasz bepken #27071 üzenetére
Szia!
Sajnos EuroQuattro nemzetközi hívásban nem a legjobb
Vannak tematikus csomagjaik, de csak az 1. zónára:
Minden másra a publikus díjak vannak csak.
Az sem teljesen tiszta, hogy mi van az 1. zónában.
A facebook csoportban írtaknál nem említik meg, hogy vezetékes vagy mobil:A fent linkelt Telenor oldal meg különbséget tesz, mely szerint a Német vezetékes zóna 1, míg a mobil zóna 2.
Nem értem, hogy miért nem tud EQ egy teljes átfogó árlistát adni és úgy kell összeszedegetni a dolgokat és harapófogóval kihúzni belőlük, hogy teljes legyen a kép.
Nekem az jön le a fentiekből, hogy ezek még nem is másodperc alapúak, bár jó lenne ha tévednék, erre még rákérdezek én is.
Bye, Fifi
[ Szerkesztve ]
-
Fifi
őstag
válasz easoft #27086 üzenetére
"Aktív csomag másodperc alapú
Unlimited az korlátlan ott nincs jelentősége
1. zóna:"Olvasod is amire írsz vagy csípőből tolod?
Nem a roaming hívásokról volt szó!A nemzetközi hívásokból az unlimited csomagokban 1 másodperc sincs ingyen, azaz az alapdíj nem tartalmazza! És még szerintem nem is másodperc alapú a nemzetközi hívás, de erre majd rákérdezek én is.
Bye, Fifi
[ Szerkesztve ]
-
Fifi
őstag
válasz Andrewstarr #27124 üzenetére
Pont ez az. Hiába unlimited EU, ha felhívom Hans handyjét és azt hiszem, hogy trécselhetünk, közben meg a gatyám is elfizetem.
-
Fifi
őstag
válasz Thusor #27127 üzenetére
A faccebook oldalon írtak megtévesztőek szerintem:
"Unlimited csomagok korlátlanul ingyenesen indítanak és fogadnak hívásokat az EU-ban"Ebből azt gondolná az ember, hogy az alábbiakból mindegyik ingyenes az unlimited csomagokban:
- Ausztriából magyarországi számot hívok (ez roaming ingyen van)
- Ausztriából német számot hívok (ez nemzetközi és nincs ingyen)
- Ausztriából ausztria számot hívok (ez EQ-nál nem tudom hogy minek minősül, valaki tudja? Más flottánál ez roaming.)
- Magyarországról ausztriai számot hívok (ez nemzetközi és nincs ingyen)Vagy ezen fentiek mind ingyen van EQ-nál az unlimited csomagban?
Továbbá az kever, be, hogy a kapott tematikus nemzetközi csomagokban a roaming zónákra hivatkozik és nem a nemzetközi hívás zónáira.
Tehát ezen tematikus csomagokat megrendelve nem a nemezetközi 1. zónát, hanem a roaming 1. zónát hívhatja az ügyfél nemzetközi hívásként a csomagban megadott keret mértékéig "ingyen".Szerintem meg van bonyolítva a dolog vagy én értek valamit félre.
Bye, Fifi
[ Szerkesztve ]
-
Fifi
őstag
válasz Thusor #27129 üzenetére
Akkor most leírnád a fenti pontajimra sorba, hogy melyik van ingyen EQ-nál az unlimited csomagokban, ha szépen megkérlek, hogy teljesen egyértelmű legyen? Így végképp tisztán látnám a dolgokat
Illetve arra is tudod a választ, hogy fent hivatkozott tematikus nemzetközi hívás csomagban miért roming 1 zóna van és miért nem nemzetközi 1.? Esetleg ez szimpla kedvezmény az ügyfél javára vagy elírás?
Gondolom ezek a tematikus csomagok az unlimitedek előtt voltak, ezért van benne roaming is, de ez unlimitedekből meg kimaradtak a nemzetközi hívások.
[ Szerkesztve ]
-
Fifi
őstag
Szia!
2009. óta vagyunk náluk. Mindennel elégedett voltam/vagyok. Aki nemzetközi hívásokat is bonyolít (1, 2, 3 zóna) annak szerintem ennél jobb flotta nincs, ugyanis van olyan csomag, amiben ez is korlátlan.
Náluk is úgy működik, mint EQ-nál, hogy a KÉK cégcsoport az előfizető és a számlafizető leszel te. A Telekomtól közvetlenül kapod a számlát és Te intézel mindent a Telekommal. Van olyan ügy, amit csak meghatalmazással csinálhatsz, de egy e-mailben megkéred 2 napra rá nálad a meghatalmazás, mely csak 30 napig jó.
Amiért a váltáson gondolkodom:
1.) Csak cégek lehetnek a tagok, így ha egy dolgozó elmegy, nem maradhat a flottában
2.) A dolgozók által igénybe vehető csomag csak a plublikus csomagokhoz képest jó, más flottáktól nagyon elmarad, sőt már a feltöltőkártyák jobb ajánlatot adnak
3.) A kezdeti belépési díjon túl (amit már nem tudok mennyi volt) minden évben meg kell fizetni a KÉK cégcsoportba belépő cégnek egy ~70eFt-os adminisztrációs díjat (igaz ők nem csak telefonban, hanem sok minden másban adnak kedvező díjakat pl. írószer, üzemanyag, energia, gépjármű vétel/bérlés, utazás, biztosítás stb.), mi pedig csak a telefonszolgáltatás vesszük igénybeMint dolgozó én is a váltásban vagyok érdekelt, de azt azért nem szeretném, hogy a cégünk ezen meg bukjon, mert akkor megütöm a bokám
Bye, Fifi
-
Fifi
őstag
-
Fifi
őstag
Sziasztok!
Ma voltam bent a Telekomnál érdeklődni náluk is, hogy telekomos flottából -> telenoros flottába történő váltásnál őket is meginterjúvoljam, ne csak a két flottát. Elszomorítottak ...
A lépéseket tudtam, hogy úgy megy a számhordozás, hogy
flottából ki -> publikus csomagba be -> új szolgáltatóhoz át publikus csomagba -> flottába belépésViszont azt nem, hogy
1.) a flottából kilépéskor a telekom is felszámít díjat. Ha előfizetői csomagba lépek át, akkor 4.500,-Ft/SIM, ha feltöltőkártyás csomagba, akkor 2.500,-Ft/SIM ... azt el is felejtetem megkérdezni, hogy ezek nettó vagy bruttó árak Tudja valaki?
2.) ha feltöltőkártyás csomagot választunk, akkor ez még SIM cserével is jár (plusz macera)
3.) mivel a cég az előfizető a dolgozók meg a számlafizetők, így nem lehet hordozni, hanem át kell ezt íratni, tehát az előfizető és a számlafizetőnek azonosnak kell lennieHát ez megdobja picit az EQ-ba átlépés költségeit és adminisztrációját
Gondoltam megosztom, hátha van, aki nem tudja ezeket, mint ahogy én sem tudtam.
Bye, Fifi
-
Fifi
őstag
Dezinformáció sorry
Amit a telekom boltban mondott a kezitcsokólom, az nem a flottából kilépés díja lesz, hanem a dolgozó nevéről a cég nevére történő átírás díja (azonos legyen az elő- és számlafizető), hogy el lehessen hordozni a számot.
Itt megtaláltam: bruttó 4.500,-Ft
A helyzeten nem változtat, fizetni kell ...
-
Fifi
őstag
válasz MPeter87 #27516 üzenetére
Azt tegyük hozzá, hogy EQ-nál bruttó 690,-Ft-ért kapsz egy adatmegosztó kártyát is, így ha valakivel összeállsz, akkor havi bruttó 3.295,-Ft-ért (5000x1,18+690)/2 van kettőtöknek korlátlan nettje, valamint az egy egyszeri 5.000,-Ft-os beugrót is meg tudjátok felezni, mert az adatmegosztóra nincs belépési díj.
-
Fifi
őstag
válasz Calogero #27562 üzenetére
Ezek nem jó hírek Én is azt tapasztalom, hogy lassúúú az ügymenet. Gondolom hatalmas ügyféligényt kell kielégíteni.
Én már februárban kezdtem puhatolozni, sok kérdésem volt, amire többször kellett rákérdezni a válasz miatt, de birka türelemmel elmagyarázták a dolgokat, le a kalappal előttük. Sőt lehetetlen időpontban (este 10) is elérhetőek voltak!
A cég és a dolgozók számait hordozom el hozzájuk. Március 08-án véglegesült a dolog és akkor küldtem el a számokat, előfizetőket, SIM méreteket, a kívánt csomagokról a listát, aláírási címpéldányt, ügyvezető iratait, dolgozók igazolványát és lakcím kártyákat, az egyeztetett kondíciókat.Minden nap érdeklődöm. Kedvesek aranyosak, de szerződés még nincs a kezemben.
Igaz az elengedő oldal is "ragaszkodik" és ott is toporog az ügymenet, még nem sikerült a flottából publikus csomagba migrálni, ami a számhordozáshoz elengedhetetlen.Ebből vagy nagyon jó dolog sül ki vagy a fejemet veszik a cégnél.
-
-
-
Fifi
őstag
-
Fifi
őstag
Ez nem igaz. AdatSIM-hez is tartozik telefonszám. Mi most márciusban hordoztunk el egy adatSIM-et is Telekom flotta -> Telenor flotta irányba. Értelme persze nincs, csak "belekeveredett" az elhordozandó hang előfizetések közé. A fogadó flottánál is csak néztek, de utólag már nem akartam megkeverni a dolgot, hogy kiveszem az elhordozandó számok közül.
-
Fifi
őstag
válasz Calogero #29389 üzenetére
Szintén zenész.
A weboldalon regisztráció után már több mindent látni - aktív szolgáltatások, ki nem számlázott tételek: minden hívás, SMS, adatkapcsolat, mint egy hívásrészletezőben -, de a számláimat ott sem.
Lehet azért, mert én papír alapon kértem a számlát csekkes fizetéssel?Azért választottam a csekkes befizetést, mert így több lehetőségem is van a kiegyenlítésre:
- postán feladom
- a rajta lévő QR kód segítségével az iCsekk alkalmazással is befizethetem
- elutalom bankszámlámról
- kifizetem a telenor weboldalán bankkártyávalEzek közül csak az utolsót nem tudom megtenni, mert nem látom a weboldalon a számlát, pedig ez lenne a legjobb, így az iCsekk alkalmazást preferálom a hitelkártyás visszatérítés miatt.
-
Fifi
őstag
Cégünknél elindult az EQ-ból történő kilépés
Idén márciusban hordoztuk el a számokat a Telekom egy flottájából és most megyünk vissza ...Kíváncsi leszek az ügymenetre. Van itt valakinek már a kilépéssel tapasztalata?
-
Fifi
őstag
válasz DrBubo77 #29902 üzenetére
Több dolog is közrejátszott, ami miatt a főnököm így döntött.
Nem részletezném most. Röviden csak annyit, hogy nem csak a flottával, hanem magával a telenorral is vannak gondjaink, mind számlázás, mind szolgáltatás tekintetében.
(#29905) HXY: Erről majd később talán, most időm sincs kifejteni ..
[ Szerkesztve ]
-
Fifi
őstag
"Cégünknél elindult az EQ-ból történő kilépés
Idén márciusban hordoztuk el a számokat a Telekom egy flottájából és most megyünk vissza ...Kíváncsi leszek az ügymenetre. Van itt valakinek már a kilépéssel tapasztalata?"
Akkor a személyes tapasztalat:
2016.06.12. napján jeleztük e-mailben a kilépési szándékot több számra és kértük a cégünk nevére történő átírást. A mai napon az átírás megtörtént, a kért számok már a mi nevünkön vannak.Szerintem ez teljesen korrekt átfutási idő, teljesen elégedett vagyok EQ-val ezen a téren és ezúton is köszönöm Tímeának az ügyintézést!
Sajnos sok embernek sok munkája volt a számhordozásunkban teljesen feleslegesen.
-
Fifi
őstag
válasz Andrewstarr #30192 üzenetére
Nem kell megvárnod a számlazárást, a mytelenor webfelületen a kiszámlázatlan hívásoknál, már most is láthatod, hogy mit számoltak fel érte.
-
Fifi
őstag
válasz mr_kickass #30271 üzenetére
EQ-nál az EU Aktív XS csomag:
- egyszeri belépési díj bruttó 10.000,-Ft
- havi csomagdíj bruttó 3.195,-Ft
- nincs hűségidő
- flottán belül korlátlan beszéd
- korlátlan hívásfogadás belföldön és EU roaming során
- 200 perc lebeszélhetőség belföldön és EU roaming során
- számlázás másodperc alapon
- belföldi percdíj bruttó 9,5Ft a 200 perc lebeszélését követően
- korlátlan SMS belföldön és EU roaming során
- 4GB internet belföldön, illetve EU roaming soránA szám a flotta nevére kerül (azaz ő lesz vevőként feltüntetve a számlán),de Te leszel a számlafizető és a Telenor Neked küldi a számlát postán vagy e-mailben, ahogy kéred.
A nemzetközi hívások díjszabására nincs kedvezmény, az a Telenor ÁSZF-ben megnézhető.
[ Szerkesztve ]
-
Fifi
őstag
válasz stevelawyer #30769 üzenetére
Innen is megerősítve. EQ-nak piros pontok.
Nagyon készségesek és türelmesek. Voltak gondjaink, de megoldották. Igaz egyes ügyekben a nyakukra kellett járni (telefon, e-mail, SMS), de mára minden szép és jó, élvezzük a flotta előnyeit.
Sajnos céges vonalon el kellett búcsúznunk egymástól, de ez nem az ő hibájuk, hanem a Telenoré.Amin lehetne esetleg javítani náluk: tudjuk, hogy túlterheltek, de épp ezért ne ígérjenek tündérhangon olyat, amit nem tudnak teljesíteni idő hiányában.
Volt olyan, amit 2 perc alatt megoldottak, de volt olyan is, hogy heteken keresztül zaklattam őket. Ez esetben jobban örültem volna, ha azt mondják, hogy 3 napon belül elhárítjuk a gondot, elvégezzük a beállítást, a "rögtön utánanézek és visszahívlak" helyett és hetekig nem történt semmi az ügyben. Ez esetben nem zaklattam volna őket naponta többször és több idejük lett volna másokra, amíg velem telefonáltak.Bár az is igaz, hogy ennek a 3 napon belül megoldjuk dolognak, meg nem lett volna túl ügyfélcentrikus felhangja és azért ettem volna a kefét, hogy miért nem intézik rögtön.
Nehéz dió ez. Az út rögös, de ha már minden beállítás, szolgáltatás stimmel, onnantól kezdve már csak a számlát kell fizetni, melyen az alacsony díj megszépíti a flottába lépés kálváriáit.
Ezúton is köszönöm Péternek és Tímeának a segítségét!
-
Fifi
őstag
válasz stevelawyer #30773 üzenetére
"Azt pl. kifejthetnéd bővebben, hogy mit takar a Telenor hibája cég esetében. Csak hogy céges előfizetőként nehogy más is szopóágra kerüljön.
[..]
Ha publikus, - nagy vonalakban csak - engem is érdekelne, hogy mi volt a szakítás története."
A dolgozók, ismerősök, mint magánszemélyek esetében már elégedett EQ userek vagyunk.
A céges előfizetésnél, a telenor számlázása okoz gondot:
1.) Azon telenoros flották esetében, ahol a telenor számláz közvetlenül a telenor által a számla úgy kerül kiállításra, hogy a flotta a vevő és a mi cégünk csak a számlafizető. Beszéltem telenoros ügyfélmenedzserrel, ügyfélszolgálattal, bolti dolgozóval, mind ugyanazt mondta, hogy ez esetben a cégünket nem tudják vevőként feltüntetni a számlán.
Ilyenkor a számla nem számolható el költségként és a számla ÁFA tartalmának levonására sem jogosult a cégünk, hisz nem ő van megjelölve vevőként.A megoldás az lehetne, hogy a flotta továbbszámlázza a számlát, ez plusz munka, költség, amit valakinek meg kellene oldania és valakinek állnia kellene a révészt.
Jelenlegi telekomos flottánknál a számlán sehol nem szerepel a flotta neve a mi cégünk van vevőként megjelölve, így semmi gond az elszámolhatósággal és az ÁFA-val.
2.) A telenor a mobil vásárlásokat a számlán nem részletezi (milyen rendszámhoz, milyen okból történt a vásárlás), ezekről külön kellene minden hónapban részletezőt kérni. Egyetlen számlához sikerült ilyen részletezőt kérni, 4 ügyintézőn keresztülverekedve magam és ez a részletező sem volt jó. Nem volt kedvem a részletező részletezőjét kérni, főleg havonta ...
A telekomnál a számlán minden kérés nélkül fel van tüntetve a rendszám és a vásárlás fajtája (parkolás, autópálya matrica, lottó stb.) Ez azért fontos, mert ha céges autóra vettek parkolójegyet, akkor az költség a cég számára és elszámolható. Ha a dolgozó privát autóval parkolt a céges telefonjával, azt a cég nem számolhatja el költségként és kiszámlázza a dolgozónak, akinek meg kell térítenie.
Mivel előtte telekomos flottában voltuk, bennünk fel sem merült, hogy a telenornál másképp működnek a dolgok.
Az már csak hab a tortán, hogy a telekom portálja - ami közel sem tökéletes és sok sebből vérzik - gyorsabban működik a mytelenoros felületnél és több adminisztrációs lehetőséggel szolgál, informatívabb, használhatóbb.
Szerencsére a márciusban kötött szerződést az EQ rugalmasságával hamar meg tudtuk szüntetni, nem akadályozták a kilépésünket és a számok visszahordozását a telekomhoz.
-
Fifi
őstag
válasz 4Grider #30776 üzenetére
Abban igazad van, hogy költségként el lehetne számolni, hisz bizonyítható, hogy a cég életében merült fel a költség, de körülményes és a könyvvizsgálónk (volt NAV-os) ebbe sem ment bele.
Az ÁFA pedig 100%, hogy nem vonható le, arra csak a vevő jogosult és a számlafizető nem!
[Itt egy állásfoglalás.]Bár nem mai, de a törvény azóta sem változott e tekintetben.
Új hozzászólás Aktív témák
1. Érdekeltségbe tartozó flottát promotálni tilos!
2. Ajánlásokat kérni a Mobil flotta-ajánló keresés belépéshez topikban lehet! Ebben a topikban törlésre kerülnek az ilyen jellegű hozzászólások.
3. Készülék árlisták közlése TILOS! Azok azonnali törlésre kerülnek!
4. Amennyiben valamelyik flotta akciójáról tudomásod van, keresd meg a Topikgazdát, hogy bekerüljön az összefoglaló Újdonságok, akciók rovatába!
5. Kérdés előtt olvassátok el az összefoglalót!
6. Ha új flottát ajánlanál, keresd meg a Topikgazdát, hogy bekerüljön az összefoglalóba!
7. Ha az összefoglaló táblázattal kapcsolatban van észrevételed, azzal szintén a Topikgazdát keresd meg!
8. A routerekkel kapcsolatos kérdéseket ebben a topicban tegyétek fel, mert ott hozzáértők tudnak tanácsot adni!
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Yettel topik
- Melyik tápegységet vegyem?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- PlayStation 4
- Mesterséges Intelligencia topik
- Robotporszívók
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- További aktív témák...