Új hozzászólás Aktív témák

  • Fifi

    őstag

    válasz stevelawyer #30769 üzenetére

    Innen is megerősítve. EQ-nak piros pontok.

    Nagyon készségesek és türelmesek. Voltak gondjaink, de megoldották. Igaz egyes ügyekben a nyakukra kellett járni (telefon, e-mail, SMS), de mára minden szép és jó, élvezzük a flotta előnyeit. :D
    Sajnos céges vonalon el kellett búcsúznunk egymástól, de ez nem az ő hibájuk, hanem a Telenoré. :W

    Amin lehetne esetleg javítani náluk: tudjuk, hogy túlterheltek, de épp ezért ne ígérjenek tündérhangon olyat, amit nem tudnak teljesíteni idő hiányában.
    Volt olyan, amit 2 perc alatt megoldottak, de volt olyan is, hogy heteken keresztül zaklattam őket. Ez esetben jobban örültem volna, ha azt mondják, hogy 3 napon belül elhárítjuk a gondot, elvégezzük a beállítást, a "rögtön utánanézek és visszahívlak" helyett és hetekig nem történt semmi az ügyben. Ez esetben nem zaklattam volna őket naponta többször és több idejük lett volna másokra, amíg velem telefonáltak.

    Bár az is igaz, hogy ennek a 3 napon belül megoldjuk dolognak, meg nem lett volna túl ügyfélcentrikus felhangja és azért ettem volna a kefét, hogy miért nem intézik rögtön. :DDD

    Nehéz dió ez. Az út rögös, de ha már minden beállítás, szolgáltatás stimmel, onnantól kezdve már csak a számlát kell fizetni, melyen az alacsony díj megszépíti a flottába lépés kálváriáit. :B

    Ezúton is köszönöm Péternek és Tímeának a segítségét! :R

Új hozzászólás Aktív témák