-
GAMEPOD.hu
Mobil flottát, de milyet?
Ha szeretnéd a mobil számládat csökkenteni, ismerőseiddel ingyen beszélgetni, akkor neked egy jó mobil flottára van szükséged!
Általában ingyenes regisztráció után vagy e-mailben, telefonon kaphatsz tájékoztatást a flottáról.
Számhordozás előtt végezz adategyeztetést a régi szolgáltatódnál!
Érdekeltségbe tartozó flottát promotálni tilos!
A belépéshez szükséges ajánlások kérése, keresése csak ide kattintva lehetséges!
A mobilflotta topikban törlésre kerülnek az ilyen jellegű hozzászólások.
Készült egy összefoglaló táblázat a népszerűbb flottákról, észrevételekkel a topikgazdát keressétek:
KATTINTS IDE A TÁBLÁZATÉRT! (Utolsó frissítés: 2024.04.18.)
Ebben megtalálhatók az adott flották kapcsolati adatai is.
A routerekkel kapcsolatos kérdéseket ebben a topicban tegyétek fel, mert ott hozzáértők tudnak tanácsot adni! Ennek a topicnak a témájához pedig nem kapcsolódik szorosan.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fifi
őstag
válasz stevelawyer #30769 üzenetére
Innen is megerősítve. EQ-nak piros pontok.
Nagyon készségesek és türelmesek. Voltak gondjaink, de megoldották. Igaz egyes ügyekben a nyakukra kellett járni (telefon, e-mail, SMS), de mára minden szép és jó, élvezzük a flotta előnyeit.
Sajnos céges vonalon el kellett búcsúznunk egymástól, de ez nem az ő hibájuk, hanem a Telenoré.Amin lehetne esetleg javítani náluk: tudjuk, hogy túlterheltek, de épp ezért ne ígérjenek tündérhangon olyat, amit nem tudnak teljesíteni idő hiányában.
Volt olyan, amit 2 perc alatt megoldottak, de volt olyan is, hogy heteken keresztül zaklattam őket. Ez esetben jobban örültem volna, ha azt mondják, hogy 3 napon belül elhárítjuk a gondot, elvégezzük a beállítást, a "rögtön utánanézek és visszahívlak" helyett és hetekig nem történt semmi az ügyben. Ez esetben nem zaklattam volna őket naponta többször és több idejük lett volna másokra, amíg velem telefonáltak.Bár az is igaz, hogy ennek a 3 napon belül megoldjuk dolognak, meg nem lett volna túl ügyfélcentrikus felhangja és azért ettem volna a kefét, hogy miért nem intézik rögtön.
Nehéz dió ez. Az út rögös, de ha már minden beállítás, szolgáltatás stimmel, onnantól kezdve már csak a számlát kell fizetni, melyen az alacsony díj megszépíti a flottába lépés kálváriáit.
Ezúton is köszönöm Péternek és Tímeának a segítségét!
Új hozzászólás Aktív témák
1. Érdekeltségbe tartozó flottát promotálni tilos!
2. Ajánlásokat kérni a Mobil flotta-ajánló keresés belépéshez topikban lehet! Ebben a topikban törlésre kerülnek az ilyen jellegű hozzászólások.
3. Készülék árlisták közlése TILOS! Azok azonnali törlésre kerülnek!
4. Amennyiben valamelyik flotta akciójáról tudomásod van, keresd meg a Topikgazdát, hogy bekerüljön az összefoglaló Újdonságok, akciók rovatába!
5. Kérdés előtt olvassátok el az összefoglalót!
6. Ha új flottát ajánlanál, keresd meg a Topikgazdát, hogy bekerüljön az összefoglalóba!
7. Ha az összefoglaló táblázattal kapcsolatban van észrevételed, azzal szintén a Topikgazdát keresd meg!
8. A routerekkel kapcsolatos kérdéseket ebben a topicban tegyétek fel, mert ott hozzáértők tudnak tanácsot adni!
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Házimozi haladó szinten
- Milyen TV-t vegyek?
- Honda topik
- No Voice in the Galaxy
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- További aktív témák...