Új hozzászólás Aktív témák

  • stevelawyer

    csendes tag

    Srácok!
    Úgy gondolom, hogy nem kell rögtön begyulladni ha van egy kis fennakadás az EQ-ba való belépésben. Semmi közöm hozzájuk, de nekem is van tőlük kártyáim.
    Itt azért nem arról van szó, hogy bemegyünk a Telekomhoz, húzunk sorszámot a megrendeléshez, és rögtön hívnak,( a többi várjon) majd 10 perc múlva megvan az előfizetés horror áron, 2 éves rablánccal majd nagy mosollyal kijövünk. Voltam bent én is többször az irodájukban és láttam, hogy megfeszülnek. Sőt, Péter a telefonon csüng egész nap és dolgozik. Igen, nekem is volt gikszer a kártyával, de később azonnal kicseréltük, igen a kedvezménybeállítás sem úgy volt az elején mint ahogy kell, de a Telenor orvosolta, sőt visszamenőlegesen is igen korrekten. Mivel nagyon jó ár/érték arányban van amit árulnak, nem akadok fel és manapság ki az, aki nincs túlterhelve. Voltak bajok, igen. Megoldódtak, meg. Volt stressz, nem. Nem egy falat kenyér, nem az élet múlik rajta ha nem azonnal de "mán". Lehetnek akadások, várni lehet.
    Érdemes velük szerződni, mindent megoldanak. Készségesek, együttműködőek. mi is legyünk azok.

Új hozzászólás Aktív témák