-
GAMEPOD.hu
Mobil flottát, de milyet?
Ha szeretnéd a mobil számládat csökkenteni, ismerőseiddel ingyen beszélgetni, akkor neked egy jó mobil flottára van szükséged!
Általában ingyenes regisztráció után vagy e-mailben, telefonon kaphatsz tájékoztatást a flottáról.
Számhordozás előtt végezz adategyeztetést a régi szolgáltatódnál!
Érdekeltségbe tartozó flottát promotálni tilos!
A belépéshez szükséges ajánlások kérése, keresése csak ide kattintva lehetséges!
A mobilflotta topikban törlésre kerülnek az ilyen jellegű hozzászólások.
Készült egy összefoglaló táblázat a népszerűbb flottákról, észrevételekkel a topikgazdát keressétek:
KATTINTS IDE A TÁBLÁZATÉRT! (Utolsó frissítés: 2024.04.18.)
Ebben megtalálhatók az adott flották kapcsolati adatai is.
A routerekkel kapcsolatos kérdéseket ebben a topicban tegyétek fel, mert ott hozzáértők tudnak tanácsot adni! Ennek a topicnak a témájához pedig nem kapcsolódik szorosan.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nerazim
őstag
Sziasztok!
Segítségetek szeretném kérni. Új flottába való belépésen gondolkozunk. Jómagam és plusz 4 fő. Most Telenor DPI -t használunk, a legkisebb csomaggal. De nem vagyunk vele megelégedve, mert a net hamar elfogy, utána netezni nem lehet (régebben még ha el is fogyott azért le lehetett lenni vele, ma már egy oldalt se tölt be így) a viber megszakad, nem kapom meg az üzeneteket ilyenkor.- Szolgáltató: nem ragaszkodom egyikhez sem
- Kinek a nevén lesz a szám: Egy ember nevén lesz a számla
- Hűség: Hajlandó vagyok aláírni 1 vagy 2 év hűséget
- Kaució / Belépési díj / Tagdíj: Nem szeretném egyiket sem.
- Mire használnád elsősorban: Mindkettő fontos lenne,de a mobilnet fontosabb
- Mennyit szánsz rá: Havi 3-4000 Ft-nál többet nem szeretnék rá szánni ha nem muszáj, mert most sem lépjük túl ezt a keretet.
- Készülék: Most nem szeretnénk venni vagyis csak 1 ember szeretne a többi megtartaná a sajátját.
- Számhordozás lehetséges-e: Szeretnénk megtartani a régi számot.
- Flottaengedély beszerzése: ezt nem tudom...Be my computer.. Baby I'm a user!!
-
kano
nagyúr
válasz Atomgeszi #30730 üzenetére
Nekem az aktiválástól számlázták az adatmegosztót is. Kb. 3 hét volt míg aktiválták.
„Háborúban elszántság, vereségben dac, győzelemben nagylelkűség, békében jóindulat.” Winston Churchill "Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!" "The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." Stephen Hawking
-
Andrewstarr
aktív tag
-
HUTCHDB
nagyúr
Üdv!
A frondeo flottát nézegetem a lányomnak, mivel elég nagy számlái vannak alap csomagoknál.
Fontos a nagy net és a korlátlan beszélgetés.
Ezt a 8e forintot kifizetné.
Van ebben a flottában valami buktató?" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
John_Deere
tag
Sziasztok!
Kérdés, bár lehet nem új, csak Én nem tudok róla.
Az alfa-11 féle mobilnetflottánál a korlátlan mobilnet az csak papíron az vagy a gyakorlatban is?
Még tavaly kötöttem, feszt kapom az SMS-t, hogy keret elfogyott, stb., de már lassítanak is, legalábbis a letöltés 4g mellett kb. 30 K/s-el jön.
Kb. 80-100 Giga fogyasztásról beszélünk havonta, javarészt YouTube, netezés. -
cikcakk
csendes tag
válasz John_Deere #30760 üzenetére
Van ott igazi korlátlan csomag is, nemcsak ez a lassítós!
[ Szerkesztve ]
-
cikcakk
csendes tag
válasz John_Deere #30762 üzenetére
Akkor sürgősen reklamálj a flottakezelőnél!
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz cincinatus #30759 üzenetére
Igen, ezek a dolgok tisztak voltak, de nem tudom, hogy milyen regota mukodik ez a flotta, volt-e mar valakinek gondja veluk, egyeb "csavarra", vagy "aprobetus" dologra kell-e szamitani?
" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
#15490560
törölt tag
IqPronál hűségidős az adatkártya? Mennyire egyszerű lemondani?
-
stevelawyer
csendes tag
Srácok!
Úgy gondolom, hogy nem kell rögtön begyulladni ha van egy kis fennakadás az EQ-ba való belépésben. Semmi közöm hozzájuk, de nekem is van tőlük kártyáim.
Itt azért nem arról van szó, hogy bemegyünk a Telekomhoz, húzunk sorszámot a megrendeléshez, és rögtön hívnak,( a többi várjon) majd 10 perc múlva megvan az előfizetés horror áron, 2 éves rablánccal majd nagy mosollyal kijövünk. Voltam bent én is többször az irodájukban és láttam, hogy megfeszülnek. Sőt, Péter a telefonon csüng egész nap és dolgozik. Igen, nekem is volt gikszer a kártyával, de később azonnal kicseréltük, igen a kedvezménybeállítás sem úgy volt az elején mint ahogy kell, de a Telenor orvosolta, sőt visszamenőlegesen is igen korrekten. Mivel nagyon jó ár/érték arányban van amit árulnak, nem akadok fel és manapság ki az, aki nincs túlterhelve. Voltak bajok, igen. Megoldódtak, meg. Volt stressz, nem. Nem egy falat kenyér, nem az élet múlik rajta ha nem azonnal de "mán". Lehetnek akadások, várni lehet.
Érdemes velük szerződni, mindent megoldanak. Készségesek, együttműködőek. mi is legyünk azok. -
MODERÁTOR
válasz stevelawyer #30769 üzenetére
ennyi... én is végigkínlódtam, de már egy kalap pénzt spóroltam vele
Egyetlen atombomba képes elrontani az egész napodat!
-
Fifi
őstag
válasz stevelawyer #30769 üzenetére
Innen is megerősítve. EQ-nak piros pontok.
Nagyon készségesek és türelmesek. Voltak gondjaink, de megoldották. Igaz egyes ügyekben a nyakukra kellett járni (telefon, e-mail, SMS), de mára minden szép és jó, élvezzük a flotta előnyeit.
Sajnos céges vonalon el kellett búcsúznunk egymástól, de ez nem az ő hibájuk, hanem a Telenoré.Amin lehetne esetleg javítani náluk: tudjuk, hogy túlterheltek, de épp ezért ne ígérjenek tündérhangon olyat, amit nem tudnak teljesíteni idő hiányában.
Volt olyan, amit 2 perc alatt megoldottak, de volt olyan is, hogy heteken keresztül zaklattam őket. Ez esetben jobban örültem volna, ha azt mondják, hogy 3 napon belül elhárítjuk a gondot, elvégezzük a beállítást, a "rögtön utánanézek és visszahívlak" helyett és hetekig nem történt semmi az ügyben. Ez esetben nem zaklattam volna őket naponta többször és több idejük lett volna másokra, amíg velem telefonáltak.Bár az is igaz, hogy ennek a 3 napon belül megoldjuk dolognak, meg nem lett volna túl ügyfélcentrikus felhangja és azért ettem volna a kefét, hogy miért nem intézik rögtön.
Nehéz dió ez. Az út rögös, de ha már minden beállítás, szolgáltatás stimmel, onnantól kezdve már csak a számlát kell fizetni, melyen az alacsony díj megszépíti a flottába lépés kálváriáit.
Ezúton is köszönöm Péternek és Tímeának a segítségét!
-
Andrewstarr
aktív tag
válasz stevelawyer #30769 üzenetére
Jól megfogalmaztad, egyetértek veled és Fifivel, úgy, hogy én sem vagyok EQ "ügynök" csak egy türelmes, elégedett mezei ügyfél.
-
Fifi
őstag
válasz stevelawyer #30773 üzenetére
"Azt pl. kifejthetnéd bővebben, hogy mit takar a Telenor hibája cég esetében. Csak hogy céges előfizetőként nehogy más is szopóágra kerüljön.
[..]
Ha publikus, - nagy vonalakban csak - engem is érdekelne, hogy mi volt a szakítás története."
A dolgozók, ismerősök, mint magánszemélyek esetében már elégedett EQ userek vagyunk.
A céges előfizetésnél, a telenor számlázása okoz gondot:
1.) Azon telenoros flották esetében, ahol a telenor számláz közvetlenül a telenor által a számla úgy kerül kiállításra, hogy a flotta a vevő és a mi cégünk csak a számlafizető. Beszéltem telenoros ügyfélmenedzserrel, ügyfélszolgálattal, bolti dolgozóval, mind ugyanazt mondta, hogy ez esetben a cégünket nem tudják vevőként feltüntetni a számlán.
Ilyenkor a számla nem számolható el költségként és a számla ÁFA tartalmának levonására sem jogosult a cégünk, hisz nem ő van megjelölve vevőként.A megoldás az lehetne, hogy a flotta továbbszámlázza a számlát, ez plusz munka, költség, amit valakinek meg kellene oldania és valakinek állnia kellene a révészt.
Jelenlegi telekomos flottánknál a számlán sehol nem szerepel a flotta neve a mi cégünk van vevőként megjelölve, így semmi gond az elszámolhatósággal és az ÁFA-val.
2.) A telenor a mobil vásárlásokat a számlán nem részletezi (milyen rendszámhoz, milyen okból történt a vásárlás), ezekről külön kellene minden hónapban részletezőt kérni. Egyetlen számlához sikerült ilyen részletezőt kérni, 4 ügyintézőn keresztülverekedve magam és ez a részletező sem volt jó. Nem volt kedvem a részletező részletezőjét kérni, főleg havonta ...
A telekomnál a számlán minden kérés nélkül fel van tüntetve a rendszám és a vásárlás fajtája (parkolás, autópálya matrica, lottó stb.) Ez azért fontos, mert ha céges autóra vettek parkolójegyet, akkor az költség a cég számára és elszámolható. Ha a dolgozó privát autóval parkolt a céges telefonjával, azt a cég nem számolhatja el költségként és kiszámlázza a dolgozónak, akinek meg kell térítenie.
Mivel előtte telekomos flottában voltuk, bennünk fel sem merült, hogy a telenornál másképp működnek a dolgok.
Az már csak hab a tortán, hogy a telekom portálja - ami közel sem tökéletes és sok sebből vérzik - gyorsabban működik a mytelenoros felületnél és több adminisztrációs lehetőséggel szolgál, informatívabb, használhatóbb.
Szerencsére a márciusban kötött szerződést az EQ rugalmasságával hamar meg tudtuk szüntetni, nem akadályozták a kilépésünket és a számok visszahordozását a telekomhoz.
-
4Grider
nagyúr
A 2. pontban egyetértek, az alap számlán nem szerepel rendszám, csak a telefonszám, parkolás időpontja, összege és a szolgáltatást nemzeti beszállító neve. Ez egy kukacos revizornak simán feltűnhet, és ilyenkor rendszám hiányában simán hozhat határozatot.
Az első pontban viszont egyáltalán nem, mert a kiállított számlán külön van vevő és külön van számlafizető. Ilyenkor az áfa tv. szerint egyértelmű, hogy a szolgáltatás igénybe vevője jogosult a számlán szereplő tételeket a könyvelésében feltüntetni, az pedig ebben az esetben egyértelműen a számlafizető. -
Fifi
őstag
válasz 4Grider #30776 üzenetére
Abban igazad van, hogy költségként el lehetne számolni, hisz bizonyítható, hogy a cég életében merült fel a költség, de körülményes és a könyvvizsgálónk (volt NAV-os) ebbe sem ment bele.
Az ÁFA pedig 100%, hogy nem vonható le, arra csak a vevő jogosult és a számlafizető nem!
[Itt egy állásfoglalás.]Bár nem mai, de a törvény azóta sem változott e tekintetben.
-
cincinatus
tag
válasz HUTCHDB #30765 üzenetére
Közel két éves a flotta és mostmár elég nagy ha jól tudom (ezért is kérnek belépési díjat). Kezdetben volt egy félreértés a behordozott számok kapcsán, de azóta tudtommal nincs gebasz. A GYIK-ben minden le van írva és tartják is hozzá magukat. Gond nélkül be és kiléptem a flottába. Egy jó barátom még bent van és nincs neki gondja. Az ügyfélszolgálatuk pedig kiváló és gyors.
-
4Grider
nagyúr
Ebben a válaszban az áfa tv. a lényeg, a tao-ra hivatkozás vicces.
Az Áfa tv. 127. § (1) bekezdés a) pontja szerint az Áfa tv. 120. § a) szerinti termékbeszerzés, szolgáltatás-igénybevétel, illetve az Áfa tv. 127. § (1) bekezdés d) pontja szerint előlegfizetés esetén az adólevonási jog gyakorlásának tárgyi feltétele – feltéve, hogy adó áthárítására jogalapot teremtő ügyletről van szó – az adóalany nevére szóló, az ügylet teljesítését, illetve az előleg megfizetését tanúsító számla.
Mitől szól a számla az adóalany nevére?
A számlán szerepel a termék beszerzője, vagy szolgáltatás igénybevevője és az őt azonosító adatok:
neve és címe, adószáma.
Az Áfa tv. 169. §-a és 172. §-a szól a számla kötelező adattartalmáról.
Eszerint nincs olyan kötelezően feltüntetendő adat, hogy "vevő", a lényeg, hogy a termék/szolgáltatás igénybevevőjének neve/címe/adószáma feltüntetésre kerüljön.
A fent vázolt esetben nem a flottakezelő, hanem a számlafizető a számlán szereplő szolgáltatások igénybevevője, így a könyvelésében is ő jogosult azt feltüntetni. Azért nem írtam azt, hogy az áfa levonási jog is az ő oldalán merül fel, mert mindannyian tudjuk, hogy a telefonszolgáltatás áfa-jának levonása egyedi szabály alá esik, ami viszont nem érinti a számla kötelező adattartalmát. -
btomi9
aktív tag
Sziasztok!
Tegnap voltam bent az EQ irodában a korlátlan adatkártya + megosztó ügyében szerződést kötni. Tényleg ketten voltak, nagyon készségesek, segítőkészek. Hónapok óta olvasgatom a fórumot, így még nem látom elérkezettnek az időt, hogy reklamáljak az aktiválás miatt 1 nap után Egyébként odaadták mindkét SIM kártyát.
Inkább a mytelenor regisztrációval kapcsolatban érdeklődnék. Adott ugye egy email cím, amit megadtam nekik, ez szerepel a szerződésemen is, mellette egy jelszó. Ezt próbáltam belépésre használni a mytelenorban, nem sikerült. Hová szólhat vajon ez a jelszó, vagy mi ez? (elektronikus számlázást kértem, az első oldalon a bekeretezett résznél van)
Lakosságiként, vagy üzleti ügyfélként regisztráljak, ill. ahogy látom, nem elég az ICC szám, viszont hívószám nem szerepelt sehol (adatkártya ide, vagy oda, úgy tudom, valami hívószáma csak van). Így, hogy még nem aktiváltak, hiába teszem bele egy telefonba, indítanék egy nemfogadott hívást, nem fog menni. Honnan tudhatom meg a hívószámot?
[moderálva]
[ Módosította: radi8tor ]
-
djfantom
tag
válasz HUTCHDB #30758 üzenetére
Szevasz.Szerintem akkor jobban járna egy iqpro korlátlan nettel aminél nincs hűség sem belêpésidíj.havi 4362 ft mellé meg egy voip beszélgetês.Én is ezt használom.2,5ft perc díj.2csomag van. 500ft feltőltés 200perc 30napalatt kell lebeszélni.a másik 2200ft 1000perc 30 napalatt kell lebeszélni.ha nem beszéli le bukja a perceket.viszont ha rátölt az ember összeadódnak a napok és percdíjak.
-
gábor-ka
tag
Sziasztok!
Tervezünk egy Telekomos Domino kártyát áttenni valamiféle flottába, ahol megoldható a korlátlan adatforgalom.
Először az "olcsó mobil flották" oldalt néztem, ami állítólag az EuroQuattro céghez tartozik.
Utána megtaláltam az IQprot is, amivel összesen annyi kivetnivalóm volt, hogy nem adnak adatmegosztó kártyát a főkártya mellé.Melyik lenne szerintetek érdemesebb?
Mi a véleményetek az "olcsó mobil flották"-ról?
Ügyintézési időkről mit tudtok?előre is köszönöm!
-
robag93
tag
Óriási várakozást követően ma végre aktiválták az EQ-nál az adatkártyám, a megosztót pedig elvileg holnap délután fogják. A gond csak az, hogy nincs net rajta, valamit elszurhattak? Másik, hogy valamiért csak 3G-re tudok felcsatlakozni, és mióta betettem az adatkártyát a normális kártyámmal is csak 3G. Ötlet?
-
robag93
tag
válasz 4Grider #30788 üzenetére
Pontosan, kiírja a 3G-t (4G-re manuálisan sem akar csatlakozni), de net nincs, tehát pl. hívni, hívást fogadni tudok rajta.. A másik EQ kártyám rendesen működik, net is megy rajta a 4 gigás telefonálgatós verzió, bár mióta beraktam az adatkártyát az is max 3G-re megy fel, de alapból 2G a dual sim miatt, csak hát az adatkártya nem akarja az igazságot. Próbáltam úgy is, hogy csak az adatkártya van bent, úgy sem ment a net, tehát nem a dual sim megoldással van baj.
-
gábor-ka
tag
válasz 4Grider #30786 üzenetére
Bonyolult a dolog, gyakorlatilag ez maradt az utolsó logikus választás.
Az adatkártya miatt lenne ez egy értelmes döntés, mert így az én számom, és az illetékes száma sem változna, de lenne mindkettőnknek korlátlan net, és hozzám kerülne a megosztó.
De ez IQpronál ezek szerint nem esélyes.Amúgy nem szempont hogy az én nevemen legyen, annyira azért nem fontos
-
4Grider
nagyúr
válasz robag93 #30791 üzenetére
Mert alapból androidos készülékbe nem adatkártyát teszünk, hanem beszéd célút, amin online az apn (a mai telefonok alapból ezt is állítják be maguknak automatikusan). Adatkártyát elméletileg modemben és routerben használunk (ott meg a net apn lesz az automatikusan beállított).
Nem lehet, hogy a telefonod nem ismeri a B20-at? -
MPeter87
őstag
válasz gábor-ka #30785 üzenetére
Nem hozzajuk tartozik ,csak valoszinuleg az o szolgaltatasaikat IS kozvetitik.
(#30796) robag93
Probaltad mar kikapcsolni, kivenni a karytat, visszarakni es ugy is ugyanez a helyzet? Apn rendben?
(#30793) gábor-ka
Iqpronal nincs adatmegoszto. (latom ezt irtad te is korabban)
[ Szerkesztve ]
-
Nerazim
őstag
Sziasztok! Lehet, hogy bugyuta lesz a kérdésem (sőt biztos de olvasgatva a topikban az iqpro-val kapcsolatban nem egyértelmű, hogy az "adatcsomag" -ot ha megrendelem, akkor azzal még nem tudok beszélni? Mi kell hozzá még vagy együtt kell kérni a "hanghívásos" és a kettő együtt használható ha telefonálni is akarok meg netezni is?
[ Szerkesztve ]
Be my computer.. Baby I'm a user!!
Új hozzászólás Aktív témák
1. Érdekeltségbe tartozó flottát promotálni tilos!
2. Ajánlásokat kérni a Mobil flotta-ajánló keresés belépéshez topikban lehet! Ebben a topikban törlésre kerülnek az ilyen jellegű hozzászólások.
3. Készülék árlisták közlése TILOS! Azok azonnali törlésre kerülnek!
4. Amennyiben valamelyik flotta akciójáról tudomásod van, keresd meg a Topikgazdát, hogy bekerüljön az összefoglaló Újdonságok, akciók rovatába!
5. Kérdés előtt olvassátok el az összefoglalót!
6. Ha új flottát ajánlanál, keresd meg a Topikgazdát, hogy bekerüljön az összefoglalóba!
7. Ha az összefoglaló táblázattal kapcsolatban van észrevételed, azzal szintén a Topikgazdát keresd meg!
8. A routerekkel kapcsolatos kérdéseket ebben a topicban tegyétek fel, mert ott hozzáértők tudnak tanácsot adni!
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Ukrajnai háború
- Külpolitika
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen légkondit a lakásba?
- Rezsicsökkentés, spórolás (fűtés, szigetelés, stb.)
- LEGO klub
- Milyen routert?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- További aktív témák...