Hirdetés
-
GAMEPOD
A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Laris2
senior tag
Nem sok szó esett itt a fórumon a Radiophobia 3 modról. Egy űj Stalker élmény, magyarítással is
-
' Tzs ,
senior tag
válasz
izsooistvan1 #17237 üzenetére
Jaa már látom...oké köszi!
-
' Tzs ,
senior tag
válasz
izsooistvan1 #17235 üzenetére
Jöhet. Amúgy ez mivel tud többet mint az eredeti?
-
izsooistvan1
lelkes újonc
[link] a mod
S.T.A.L.K.E.R. Lost Alpha Enhanced Edition közel 90% magyarosítás,akit érdekel annak szívesen elküldöm. -
' Tzs ,
senior tag
válasz
izsooistvan1 #17230 üzenetére
Szia!
Ez a poszt több szempontból is érdekes számomra! Egyrészt szemeztem már ezzel a moddal, szal jöhet a magyarítás!
Másrészt az jobban érdekelne, hogyan csináltad a gépi magyarítást, mert agyaltaltam rajta, hogy én is nekiállok 1-2 COP modot lefordítani így!
Laris: emlékszel a pontos névre? Ha igen írd meg, rákeresek a 12TB-on... -
izsooistvan1
lelkes újonc
Sziasztok! nem tudom mennyire ismeritek egy nagyon tartalmas mod
STALKER OP 2.2
https://op-2.fandom.com/wiki/Installation_and_links
elkészítettem egy gépi fordítást hozzá ha valakit érdekel -
Laris2
senior tag
Sziasztok, a 17161-es témáról lenne szó. valahová eltüntettem a Soc OGSAR "vanília" magyarításomat. Ha valaki lementette, megköszönném ha elküldené.
-
shield
Topikgazda
válasz
AsakuraDave #17227 üzenetére
ZRP csak hiba javítás, nem változtat semmit.
-
AsakuraDave
őstag
Üdv,
Kis nosztalgiát tolok mert az első stalker idején még kölyök voltam, alig értettem az angolt és a STALKER2 100+ órája után még stalker lore-ra vágyok
Feltettem a játékhoz a ZRP1.07 modot, bár nem tudom mennyire kell ez neki, de elvileg van benne pár bugfix, csak az alap mod megy semmi extra nincs "bekapcsolva".
Ami most fura, hogy eléggé tele van a pálya artifactokkal, pedig még csak Garbage és Agroprom területen vagyok, NPC-nek el is kell adjak artifactokat mert tornyosulnak a táskámba, nah most nem tudom, hogy ez a mod miatt van-e vagy régen ennyire nem láttam át a játékot :Đ
Ami nagyon rossz a játékba azok a mellék küldik, Sidorovich kb 3 küldit is adott Garbage-ba, de most ahogy haladok a sztorival Agro undergound el kezdtek failed-ek lenni mert hiába öltem meg/szereztem meg, lejárt a küldi "ideje"... és ugyebár semmi fast travel nincs a játékba. Ahogy néztem ezekre lenne mod, de így hogy egy valag artifact van és NPC-k megveszik, gyűlik a pénz így is... -
Sensut
őstag
válasz
shield #17225 üzenetére
Menj el na, itt nincs semmi extra. Ez csak egy felső-közepes gép manapság.
A Zóna így fest a második részben. Azért hagyom itt ezt a képet, mert ennek a mintájára volt felépítve az első széria is. Ami hiányzik az a Jupiter üzem és Limansk - az előzőt nem találtam sehol, bár a terület létezik - Limanskról pedig jelzik, hogy már megközelíthetetlen. Mivel a történet szerint eltelt jó pár év az előző események óta, a helyszínek nagyrésze még jobban degradálódott, de nagyjából mind fellelhető.
-
-
Sensut
őstag
Boldog Új Évet, egy jobbat, ha lehet.
Plazmacucci: lassan fel kell készülni a Stalker 2-re, mert ez lesz a jövő Stalkerje. Én befejeztem a fő történetet az egyik szálon, de még van három alternatív befejezés, viszont a játék ereje nem (csak) a történetben rejlik (ami qrva hosszú és bonyolult amúgy), hanem maga a Zóna az, ami viszi a pálmát. Hatalmas terület van felépítve, szinte minden korábbi helyszín megtalálható benne az előző három játékból, megfejelve még legalább egy ugyanannyi új helyszínnel, és mindez egyetlen térképen, amit úgy járhatsz végig, hogy egyetlen pályaváltásra/töltésre sincs szükség. Minden ikonikus helyszín ott van, ahol lennie kell és a fő történet még csak le se fedi az egész Zónát, meglátszik, hogy a játék már eleve fel van készítve az elkövetkezendő DLCkre és modokra. Mindazt, ami ide fel van építve elég csak felfedezni, máris megérte a befektetést. A korábbi helyszínek ugyanúgy megvannak a helyükön, csak jól kibővítve és általában más úton járhatók be vagy fedezhetők fel. A régi szereplők is sorra megjelennek - a legjobb élményem az volt, amikor megjelent előttem Strelok is. Sajnos a CNPP még nincs játékban, egyelőre csak látványosság, de itt van, fel van építve, csak meg kell tölteni tartalommal. A játék most már egész jól játszható (1.1.3 GOG), még vannak benne hibák, de a grafikai akadásokat és összeomlásokat sikerült kiküszöbölni és ígéreteik szerint, az ünnepek után, hatalmas erővel állnak neki a további munkálatoknak. Ugyanakkor ígértek fejlesztéseket az előző szériához is, de azt nem tudni hogy mit tartalmaz majd, talán csak korszerűsítik őket egy kicsit.
-
Boldogat.
Most, hogy a két ünnep között befejeztem a SoC és a CoP vanilla verziókat, hiányérzetem támadt. Nem tudom hogyan tovább. Stalker 2 nem megy a gépen, ürességet érzek
-
shield
Topikgazda
Boldog Új Évet Stalkerek!
-
shield
Topikgazda
válasz
SpazzMaticus #17216 üzenetére
Pedig ott van az Összefoglaló alján.
-
Sensut
őstag
A Csapos egy kicsit más, mintha...
-
Sensut
őstag
A jó öreg Sido semmit se változott
-
-
shield
Topikgazda
válasz
Plazmacucci #17210 üzenetére
Shadow of Chernobyl és az Összefoglaló alján található ZRP 1.09_XR2 + magyarítás.
Az egyéb mappába raktam pár jó dolgot is. Hiba nélkül játszottam végig. Nem változtat a játékon semmit. -
Sensut
őstag
válasz
Rony949 #17209 üzenetére
Az A-Life sosem lesz már a régi, szerintem, és épp az Unreal engine hiányosságai miatt, hacsak valami csoda nem történik. Több open world játék is használja ezt a motort, de igazi open world hatást sosem tudtak összehozni ezzel a motorral, lásd pld., az amúgy nagyon fasza Outer World játékot, amiben szintén későn jelennek meg a távoli élőlények, minek folytán egy idő után fölöslegessé is vált a mesterlövész puskát fejlesztgetni. Nem beszélve a grafikai korlátokról, mitől sokszor csőjátékba fullad a nyílt világ. Remélem én is, hogy lesz erre fix, mert kár lenne, hogy ezen múljon a játék sorsa.
-
Melyik a legjobb mod újrajátszani a régi részeket? Olyanra gondolok mint pl a Stalker Complete, ami nem nagyon nyúl bele, bugokat javít, meg apró qol fícsöröket cempész bele. A Complete is vagy 8 éves.
Szerk: baszki kettővel följebb linkelték
-
Rony949
őstag
válasz
Sensut #17205 üzenetére
Nagyjából ugyanígy vagyok vele én is. Az old school feeling teljesen megvan, de sajnos vannak apróságok, amiket eléggé elcsesztek. Az elemlámpa pl. használhatatlan (értsd: nem világít eléggé), éjjellátó pedig NINCS...egyáltalán.
De a legnagyobb probléma jelenleg, hogy az A-Life teljesen broken. Jelenleg nem működik valami bug miatt. Emiatt szinte teljesen kihaltnak érződik a Zóna. NPC-ket gyakorlatilag csak 100 méteres körzetedben spawnolja le a játék, de sokszor közvetlen melléd is le tud spawnolni egy csapat bandita pl.
Szóval barangoló, A-ból B-be menő stalkerekre itt ne számíts.
Remélem ezt fixálják, mert az A-Life volt a STALKER játékok lelke, vagy legalább is a lelkének egy része.
De hogy valami pozitívat is mondjak, az atmoszféra eszméletlen jó. Az időjárások és viharok nagyon hangulatosak.
-
M@trixfan
addikt
válasz
Sensut #17205 üzenetére
Ez a legfontosabb, hogy a feeling megvan! Nekem még nincs gépem hozzá, de biztosan fogok vele játszani, a Zóna az Zóna.
Nekem is félelmem volt nehogy ilyen “lenyalt kinézete” legyen az UE miatt, de én a Tarkov után bíztam benne titkon. Az ugyebár Unity és nem rajzfilmes vagy gyerekes a látvány. Azt jobban bírtam volna ha valahogy általánosabb módon használják az UE5-öt és nem egy módosított verziót visznek, ha jól emlékszem az 5.1-ből. Nagyon korán álltak UE-re és az újabb engine verziók hoznak magukkal optimalizációkat amit pusztán frissítéssel be lehet emelni. Viszont a sját verzió miatt me, tudom mennyire lesz majd frissíthető a motor. Pl. növényzet is lehetne Nanite és a Lumen is sokat fejlődött azóta.
-
izsoooistvan
csendes tag
https://www.moddb.com/mods/stalker-complete-2009
-
izsoooistvan
csendes tag
sziasztok! nem rég megjelent a stalker complete mod egy ujjab verziója az alap magyarítás szerintetek működik rajta?
-
Sensut
őstag
Na, hogy tetszik a STALKER 2? Tudom, hogy van külön topikja a játéknak, de ott inkább a technikai dolgokat osszák, egyelőre. Én tettem pár kört az elején és, ha nem is estem nagyon seggre tőle, egyelőre, a játék mégis ott van a régiek szintjén, szerintem. Vagyis, ennyi idő után jó látni végre valami új kiadást a Zónáról, mert ugye a régieket kibeleztük már a végletekig
A játék szép, bár nem vagyok/voltam soha híve az Unreal engine-nek, de itt szépen működik, és még jobb lesz pár hónap múlva, amikor sikerül véglegesen rendbe tenni a játékot, úgy mint szokás manapság: megjelenik, aztán majd egy halom peccs után rendbe is jön az alkotás. A harcot dícsérik többen is, nekem ugyanaz, mint az élőző szériában, aztán ott vannak a szokásos műtárgyak is, minden kolbász meg konzerv is majdnem a régi... már találkoztam egy vérszívóval is... szóval minden ott van, ahol lennie kell, mintha csak a grafikai motor vátozott volna meg az előző három játékhoz képest. Viszont a területek sokkal nagyobbak, és a részletek is jóval felülmúlják az elődöket, úgyhogy meglátszik az a jó pár év különbség a SOC-hoz képest. Többet nem tudok egyelőre mondani, talán csak annyit még, hogy érdemes bele fektetni, mert jó móka lesz ez. A technikáról még annyit, hogy nálam egy AMD Ryzen7 3700 X - Geforce RTX 4060TI - 32 MB RAM konfigon Epic szinten (a maximum) ketyeg 60-70 Fps körül, szóval nem a világ vége.
Jó játékot! -
shield
Topikgazda
Most néztem meg egy 1 hónappal ezelőtti videójukat, ha esetleg valakit érdekel. Elég sokat van benne a mostani háborúról. [link]
Orosz hang nem lesz benne, ukrán és angol. Kíváncsi vagyok milyen feliratok lesznek. -
Rony949
őstag
Már csak 2 hét, emberek. Hogy bírjátok?
-
izsoooistvan
csendes tag
-
' Tzs ,
senior tag
Hátha érdekel valakit ez a kis gyűjtemény a Magyar Stalker csoportból:
"Ha valakit érdekel az összes stalker mod. Ami számít. Akkor itt van minden is. Ajánlanám a " Secret Trails 2 OGSR" [link] -
izsoooistvan
csendes tag
Sziasztok! le töltöttem ezt a modot https://www.moddb.com/games/stalker-oblivion-lost/downloads/oblivion-lost-remake-25-eng
illetve laris magyarítását de uj játék inditásakor crashel...valamilyen megoldás van erre? köszönöm -
' Tzs ,
senior tag
OGSE kérdés srácok: szerezd meg a térkép 4.-ik részét a Borongóson. A fűrészmalom területén belül van egy fogoly, az ő cuccát kell megtalálni (Flea). Az ő holmija a malom dél-keleti sarkában egy bokorban van, amiben egy jegyzet van. Hol van ez a bokor?
-
Laris2
senior tag
válasz
izsoooistvan #17194 üzenetére
Kb 300 W-ot zabál a játék a műszer szerint. A vaníliának elég a 120 W. (230 V-nál )
-
izsoooistvan
csendes tag
hát látom, meg eszi a laptopot rendesen pedig nincs rossz i7 proci rtx 4070 16giga ram..monjduk az fura hogy lowon is meg maxon is ugyanannyi memórát "eszik"
-
Laris2
senior tag
válasz
izsoooistvan #17192 üzenetére
Ezek az OGSR motoros játékok nagy étvágyúak. (a textúra, és az NPC-k intelligenciája lehúzzák még a tartalékot is)
-
Laris2
senior tag
válasz
izsoooistvan #17190 üzenetére
Szerintem, csak a magyarítás javítást szedted le, nézd meg a localization,ltx fájlt, írd át ilyenre.
[string_table]
language = rus
font_prefix = _cent ;_west -
izsoooistvan
csendes tag
nem tudom nem látom hogy elküldte amit írtam,nos úgy csináltam ahogy írtad de fura magyaris meg nemis...egyes betü orosz maradt
-
Laris2
senior tag
válasz
izsoooistvan #17187 üzenetére
[link] itt
[link] Kicsomagolt gamedata.db_base_configs fájl. Ezt kell bemásolni a gamedata mappába, amit te létrehozol a főkönyvtárban, majd rá a magyarítást, és kész. Ha ez megvan, a launchert indítod, ez automatice konfigurálja a játékot, és kiírja a "play"-t megnyomod, és elindul a játék. Utána kiteszel egy indító ikont a bin/engine .exe-vel.
Ha gond van, jelezd a részleteket. -
izsoooistvan
csendes tag
Sziasztok! NS OGSR hol tudom letölteni ? köszi
-
Laris2
senior tag
Hát ha már itt tartunk, itt a 2024 márciusi NS OGSR magyarítása [link]
Sok újítást vezettek be, a legdrasztikusabb az ellenséggel való közelharc.
Sok helyen egyszerűsítettek a játékmeneten, a megszerzett teleportokkal bárhová mehetünk, ahol már jártunk. A Strelok teleportjával a Kat raktárakba bárhonnan végtelenül mehetünk. Új szálak kerültek a játékba, pl egy otthont alakíthatunk ki asszonyt hozhatunk a házhoz. - Bázis kiépítésben segédkezhetünk, - Belebújhatunk Hunor bőrébe, és szarvasokat ejthetünk, de nem ölhetjük meg. Bevállalhatunk egy Zóna múzeum létrehozását is. ehhez 12-14- különleges mutánst kell elejtenünk. és megjelölnünk (ezek automatikusan történnek) Megismerhetjük őket a méretükről, színükről, és sokkal vadabbak is a normál mutánsoknál. Szerintem erre a játékra rá lehet mondani hogy stabil minőségi munka. -
Laris2
senior tag
válasz
speki1982 #17183 üzenetére
[link] Fotós magyarítás
A fentieket szerint telepítsd
[link] A mod a rar, és torrent verziót is töltsd le külön meghajtóra.
Hibák: A kommentek szerint, szinte mindenki más hibát észlelt a játékban. Nekem,
1, Vásárláskor a pénzem, a vásárlási értékkel folyamatosan nől
2, a kristály átalakítási mezőket nem jelzi. (bár ha odahúzod az egeret, igen)
3,Némelyik zombi hulla kifosztásakor, kidob
4, A hátizsákot tárolásra nem lehet használni, eltűnik.
5, Nem tudtam elindítani az egyik játékszálat, bár egyszer jelezte.
6, A denevérgyűjtés, bonyolultabb. (Fel kell menni egy magas helyre, átállítva az actort. nagyot ugorva kell eldobni a gránátot, úgy esetleg szerencsés leszel)
7, Nálam az exó. nem felvehető, ha felvezsem az irányító bőrét kidob.
8, Nem olvastam ezta hibát, de nekem a pripiati utat, és a holtak égbeküldését keveri.
Kb ennyi. Jó hír, hogy idén májustól foglalkoznak a hibákkal a modderek.
Egyébként végigjátszható
Sok sikert a játékhoz. -
Laris2
senior tag
válasz
Laris2 #17179 üzenetére
Nos, ez a rar-os verzió működik, de hiba van benne, mert egyáltalán nem jelenik meg benne Kalmays professzor, és az elején amikor a lépcsőházban felvesszük a cetlit, elteleportálódunk Strelok rejtekhelyére, és beszélünk Semetszkyvel. Mivel a laborok gázosítva vannak, így megfertőződünk, és gyógyszer nélkül nem jutunk messzire.
Viszont. a torrentes, azonos méretű és dátumú fájljait felülírtam a rar-os verzióval, és működik. Igaz, egy kis cselt is alkalmaztam, vagyis elindítottam a játékot magyarítással, a helység, és nevek miatt, a cetli előtt átváltottam oroszra, Semetsky után mentettem, visszaraktam a magyarítást, és a mentést betöltve folytattam a játékot, és nincs mérgezés. (miért?)
Mindjárt kezdéskor egy új feladatsorral indít a játék, és Semetsky is ad egy feladatot, ami még az ST-2-ben szerepelt. Érdekes ez. Időnként találkozni lehet egy lángoló kapitánnyal, és megkérdezi, van -e sok feladatom, ill. sokat kell-e rohangálnom. Majd eltűnik, és keletkezik ott egy teleport. Több ilyen is lesz, gondolom így is könnyít a játékon a modder.
Már a vége felé járok, túl vagyok a pentagramos feladatokon, vannak kisebb bosszantó hibák, de vannak pozitív dolgok is.
Ha valakit érdekel, adom a letöltő linket, és a magyarítást is. -
Laris2
senior tag
Egy hasznos dolog, tárgyak keresése esetén.
Az actor.ltx fájlban megkeressük a pickup_info_radius részt. és átírjuk kb = 15 ;3 értékre. Így kb 15 méteren belülről jelzi az ott fekvő tárgyat. -
Laris2
senior tag
[link] fotograph_selfmade. rar
-
Laris2
senior tag
válasz
shield #17178 üzenetére
Letöltöttem a fotograph_selfmade. rar-t, és működik.( Ez felújított OGSR mod). Az elején találkoztam egy újítással is, amint felvesszük a lépcső alján a cetlit, elterepoltálódunk az erőmű egy félreeső helyére, amit eddig csak videón láttunk, és találkozunk Semetskyvel. Beszélünk vele, de orosz még az egész. Jelenleg az NS 2024-es OGSR modot fordítom, és teszteljük is. Nem terveztem több fordítást, de ezt tuti lefordítom, főleg hogy nagyrészét csak át kell integrálni.
-
Laris2
senior tag
válasz
pandras83 #17176 üzenetére
Csak videót láttam, és kommenteket olvastam róla. Ez Béta verzió, akadnak benne bugok.
Orosz nyelvű, fejlesztett OGSR felülettel. Tettek bele új küldetéseket, fegyvereket, és egyszerűsítettek is rajta valamit valamit. Érdemes megvárni a javított kiadást, (ha lesz)
Állítólag játszható, Lenne egy kérdésem, a torrent, letöltéskor generálhat hibát a fájlokban? -
Laris2
senior tag
Timstrike, a kis termoszok helyére Pripyatban, emlékszel. A hely szerintem ugyanaz, mint a 2016-osban.
-
Laris2
senior tag
válasz
Timstrike #17171 üzenetére
Köszi, jól jön a leírás is
De azért megjegyzem, hogy épp elég lenne a játék nehézségeivel, szépségeivel foglalkozni, az adja a játék élményt, nem ez az utálatos keresgélés. Megoldás lenne a részletesebb leírás, vagy láthatóbb helyekre dugdosás.
(Lehet, hogy a modderek ilyen feladatokkal adják ki magukból a játék elkészítése folyamatán keletkezett sok hiba megoldása miatt felgyülemlett feszültségüket)
-
Laris2
senior tag
Valaki emlékszik még, az NS 2016-ban Hol található az Agronomban Lukash láda dinamitja.
Timstrike, aszem. te végigjátszottad, esetleg ha emlékszel még rá? -
Laris2
senior tag
Sziasztok, az NS 2023 OGSR-ról némi infó. Tavaly elkezdtem fordítani, majd ez év elején kiadtak egy újabb verziót, és azzal folytattam az addigi munkámat is átírva. Pár hónap múlva jött az újabb verzió. (nem egy javítás, hanem komplett mod) Most ezt írogatom át, és tesztelem. Sok fájlt érint ez a módosítás, ugyanis beletettek két (egy) új szálat a Családi tűzhely néven, és ezt egészítgetik ki. Ez arról szól, hogy Strelok megkapja a Clear sky bázis emeletét, és rendezze be saját lakásának, valamint Feerbie kinézte magának Borov bázisát amit el kell foglalni, és berendezni. Na én beleúntam ebbe az átírogatásba, és ezt az alábbi verziót fejezem be.
[link] A mod. Ehhez készül a fordításom.
Ha lesz újabb módosítás, azzal nem fog menni a magyarításom.(akinek kedve van hozzá, élhet a lehetőséggel)
-
Laris2
senior tag
Ezt a PDA-t lehet nagyobbra venni? Az egészségi állapot romlásával, a PDA is egyre elmosódottabb lesz. Ez az NS OGSR mod. -
Laris2
senior tag
válasz
shield #17165 üzenetére
Lehet a hibákat okozó angol szöveg miatt, Nekem hiba nélkül ment oroszul, és magyarul is. A sztorin nem változtattak, csak a grafikán, hangeffekteken. (széles beállítási lehetőségek) az animáción, és az NPC-k szerepén. (Sokkal inteligensebbek, és jól harcolnak Kruglov is) valamint új fegyverek eszközök kerültek a játékba. Szerintem érdemes kipróbálni, elég jól sikerült a modnak éreztetetni a zóna hangulatát.
-
Laris2
senior tag
Játszott már valaki ezzel a Shadow_of_Chernobyl_Update_1.03- as verzióval?
-
Laris2
senior tag
válasz
' Tzs , #17162 üzenetére
Szerintem elértetted a dolgokat, a SoC x64 mod és a fordítás van linkelve
Alatta a pár hete elkészült STALKER CLEAR SKY LAST FALLOUT OVERHAUL-ról egy kis előzetes. Ez is egy az egyben vanília, de tényleg csak sorban
A CoP-ra nem készült 64-es változat, bár én apszolute nem vagyok CoP rajongó. (nincs benne erőmű, "zóna" A munkáról, ne hidd, már van rutinom benne, pár óra fordítás, majd átnyálazom a lényegre figyelve és kész. Nekem ez csak hobbiszerűség. -
' Tzs ,
senior tag
válasz
Laris2 #17160 üzenetére
Látom hogy iszonyatos munka és rengeteg ráfordított óra van ebben a munkában. Részemről külön köszönöm ezt a maximális odafigyelést és a fentieket a Közösség nevében is!
Akkor ez most már a végleges verzió?
Észrevétel: Ogo_Trepach része gugli trenszlétörös ugye? Nem minden érthető számomra, az eredeti bejegyzés megvan esetleg? Pld.: "nem adnak jutalmat értük, csak a fehérrépa nő"Ez a SoC x64 is érdekel majd, ha megtudsz több infót, nagy érdeklődéssel várom azt is
-
Laris2
senior tag
Sziasztok, láttam a neten. hogy a stalker vaníliát felújították 64. bitesre. Gyakorlatilag a sztorin semmit sem változtattak, viszont a grafikát, és a játékot a 2023-as elvárható minőséghez igazították A játék stabilra sikeredett.
[link] SoC mod
[link] Hozzá a magyarítás, megy angolul is, de pár dolgot elhibáztak. (pár fegyvernél kidob, valamint néhány szövegnél, és feladatleírásnál karakterláncok jelennek meg)
Előzetesként, a Clear sky-ről pár apróság.
Kordon, Újonc falu
Sidor pincéjeMintha a Metró piacán lennénk
Ha elfelejtsük mit is akartunk az adott helyen.
Végül, ha az erőműben lenullázzuk Strelok védelmét, jön a kitörés, és Zatonon ébredünk
De erről később. -
Laris2
senior tag
[link] Stalker Doppelganger magyarítás. Van hozzá végigjátszási leírás is, ami megkönnyíti a játék kissé bonyolult játszhatóságát. (csak gyakorlott stalkereseknek ajánlott)
-
lacika93
csendes tag
Hali. Mikor egy halott npc-től rejtekhely infót kapok, az nem jelenik meg a képernyőn rögtön az infó róla, hogy pontosan melyik rejtekhely is. Pl: füstös titkos készlete.
Igazából ez azért lenne fontos számomra, mert jelenleg azon vagyok, hogy mindegyiket begyűjtsem. Fontos: Oblivion lost 2010 móddal játszom. Köszi, ha tudtok segíteni, hol lehet ezt beállítani, mert emlékszem, hogy anno ezt kiírta rögtön a holttest atkutatasakor. -
' Tzs ,
senior tag
STALKER - ANOMALY
Egy kis infó egyenesen a fordítóktól:
"A fordító csoportban 8-an vagyunk jelenleg, eddig mindenki hozzá járult a maga módján az Anomaly magyarítás projekthez, és megteszi a tőle telhetőt. Az eddigi időkben általánosan 2 aktív fordító dolgozik, egy változó, kinek hogyan van ideje, ezt senkinek nem szabjuk meg és nem is szeretnénk, hiszen mindenki önszántából segít, amiért végtelenül hálásak vagyunk, szerintem beszélhetekj a Magyar Stalker közösség nevében is. A fájlok fordítása jelenleg cirka a felénél tart, ezután következnek majd az ellenőrzések, nyelvhelyesség, stb; azután pedig reméljük, hogy mihamarabb közzé tehetjük minél több portálon, hogy a játékosok használhassák. Abszolút nyitottak vagyunk az új, segíteni vágyók csatlakozására, személy szerint más fordításokkal foglalkozó csoportokkal való kapcsolatfelvételt szeretnék kezdeményezni a közreműködés reményében."
-
speki1982
tag
-
' Tzs ,
senior tag
válasz
Laris2 #17153 üzenetére
Na ez jól hangzik!
Erdőbe (melyik map az?) Mindkét Zóna bejárható lesz? Egyszer poénból betöltöttem a Holt Zónából egy mapot, de nem találtam ki onnan
Fake küldetésekor az X5 laborról van szó ugye? "Mellék küldetés Szaharovtól, ez átnyúlik a második részbe," mármint az Istok-ba?
Várom, hogy újra belekezdjek... -
Laris2
senior tag
válasz
' Tzs , #17152 üzenetére
Már beleírtam értelmezve, És lassan a végére is érek, és aszem elkaptam a fonalat, mert Scar ficsuszt mutat mindenkinek, amikor előkapja a fegyverét. Erre emlékszem, egy régebbi sikeres végigjátszásból. És a végigjátszás elvisz az erdőbe, a kapott feladatok, és megszerzett PDA-k doksik az irányadók. Egyébként sem mehetünk idő előtt egyes fontos pályákra, nem enged a játék, csak ha teljesítjük a megelőző feladatokat. Gyakorlatilag három fő feladat van a játékban. 1., A 6 zsoldos doksi megszerzése. 2., A három jómadár életre keltése, ezek egyszerűek. 3., Fakenek megszerezni az összes átjárót. Itt le kell mennünk az 5-ös laborba, és a metrónál jobbra közel lesz egy kis felső szint, létrán kell felmenni lesz ott egy doksi, és egy tündér műtárgy. Valamint a kezdő pályán mielőtt a monolith vezérlőbe teleportálnánk, oda vissza kell jutni, az ásatás felső szintjéről, és az egyik csille alagút megadja az összes átjárót. Ezután Fake, majd a bárban azigazi Strelok vár ránk. Mellék küldetés Szaharovtól, ez átnyúlik a második részbe, kell neki egy doksi az x6-ból, az x18- ból és az x8- ból 5 vagy 6, de jelez a játék ha megvannak. 8db irányító agy, és három rettegés szem, ezeket a szarkofágban lehet megszerezni az agyakat Zulu adja. Nagyvonalakban kb ennyi.
-
Laris2
senior tag
A Doppelganger végigjátszáshoz, ennek a [link]-nek a tartalma sokat segíthet, na meg ha elkészül a magyarítás is.
-
Timstrike
tag
válasz
speki1982 #17144 üzenetére
Lehet, mert nem írtad át az fsgame ltx-ben a game_data$ = false| true| -t. True-ra kell legyen átírva mindkettő.
Miután feltelepítetted a módot indítsd el úgy oroszul,hogy lásd ha működik.
Majd kilépsz felteszed a magyarítást és kell hogy működjön.
Az _appdata_ -ból töröld az user ltx-et ha már volt betöltve a játék mielőtt felteszed a magyarítást és ne próbálj egyelőre semmit sem átírni a gamedata mappában.
Remélem sikerül elindítani -
Laris2
senior tag
[link] NS 2023 magyarítás
-
speki1982
tag
válasz
Laris2 #17143 üzenetére
A Timstrike által fentebb linkelt orosz NS 2016 OGSR nekem el sem indult, az első pályabetöltésnél ledobta a láncot, a magyarítással meg pláne. Letöltöttem egy másik csupasz orosz NS OGSR-t modot, az oroszul elindul, magyarul nyekk...
Akkor most előbb telepíteni kell a hatosra peccselt eredeti SoC-t, utána a mod, azután meg a magyarítás? Kicsit elvesztem most ebben. -
Laris2
senior tag
válasz
speki1982 #17142 üzenetére
Még a 2024-es verzióhoz nincs végigjátszás, de eltérés annyi lehet, hogy ebben kibővítettek pár mellékküldetést, az animáció kikapcsolható lett, még szebb grafika, meg ilyesmi. Közben megtaláltam a 2023-as verzióhoz is a magyarításomat, de a mod már nem elérhető hozzá. (bár az sem teljes, abban az időben nagyon sok melóm volt)
Aszem a 2016-hoz kell egy eredeti 6-ra peccselt SoC. -
Laris2
senior tag
válasz
speki1982 #17140 üzenetére
Még nem teljes, mivel nem játszottam végig, de elvileg játszható. Viszont a 2016-os verzió az végleges. Én még az elején tartok a Doppelnek, nem is gondoltam, hogy mit akar az O-tudat azokkal a műtárgyakkal, az-az belerakták az összes tudásukat, és elképzelésüket az új zónáról ezekbe a gömbökbe, amikkel újra akarják formálni a zónát és benne legyenek a zóna legendás alakjai is. Ezt Zarka és az idő őrei ellenzik, persze más módszerekkel. Nekem így érdekesebb, ha nagyjából tudom, miről is van szó.
Sajnos a végigjátszás nem követhető, mert a random jövő feladatok meghatározzák a pályákon való mozgásunkat. -
Laris2
senior tag
speki, az x5 labor merre van. ill. hol a bejárata.
-
Laris2
senior tag
-
speki1982
tag
Laris, légy szíves nézd már meg a mentésemet, megjelenik-e neked a doki a Mocsarakban? A Kordonon vagyok, onnan át lehet menni a mocsárba a közeli átjárón.
A végigjátszásban a mocsarakba lépéskor jön egy üzemet Streloktol talán, nekem az nem jelent meg. Az utsó O-Tudatos doksit nem vettem még fel a mocsaras pályán.
-
speki1982
tag
válasz
Laris2 #17131 üzenetére
Okés, én mondom az infókat. A Holt Kordonon a Szovjetuníós fiúkból 12 van elrejtozve a Holt Szeméttelepen es a Holt Kordonon, plusz a fonokuk, Strikh vagy kicsoda a barlang mellett az ATP-n. Nala van a doksi, ami kell majd a Kalauznak.
Eleg harom sracot megtalalni es elkiserni a barlangig, a banderasok kesobb ugyis az osszeset megolik. A fonokuket is at kell kiserni, ha ok mar a barlangban vannak, utana adja a jatek a Kalauz helyet.
A geptemetobe muszaj elmenni? Ott van az a sok Doki, amit nem ertek... -
Laris2
senior tag
válasz
speki1982 #17130 üzenetére
A szöveges végigjátszás, amit írtam, az gyakorlatilag az akkor még meglévő végigjátszási sorrend lefordítása magyarra. Köszi, ezt is átírom. A játékot nekünk az is nehezíti, mert nem értjük amit segítségképpen szóban oroszul kap a játékos.
Most te vagy az úttörő. Minden hasznos infó jól jön, a fordításhoz.
-
speki1982
tag
válasz
speki1982 #17129 üzenetére
Közben visszaolvastam, előbb fel kell támasztani a három idiótát, utána kell menni a dokihoz a templomba? Mert ha így van, a feltámasztás hibázik, egyáltalán nem voltam még az Elfelejtett Erdőben és a labirintusban.
A szoveges vegigjatszasban a vegen irtad a feltamasztast, ezt megelozte a templomos dolog... egy linearis vegigjatszasra szukseg lenne... mik a sarokpontok, mit mi utan kell csinalni, mert ez igy egy...
-
speki1982
tag
válasz
Laris2 #17128 üzenetére
Örülök, hogy meglett. Nekem meg ugyanaz van, ami eddig az összes végigjátszásnál. Nem jelenik meg a Doki a templomnál... Megvannak a doksik, voltam a Holt-Kordonon, eltűnt ott a Kalauz, megadta az átjárót a Mocsarakba, de ott semmi. Se harang, se zombik, semmi. Még nem voltam az elfeledett erdőbe, a három hulla még nincs a labirintusba.
Elképesztő ez a játék
-
Laris2
senior tag
válasz
speki1982 #17127 üzenetére
Megoldódott, volt egy mentésem, amikor Szemjonovékat megmentettem, jött a videó, én meg ahelyett hogy elkísértem volna, lementem a gravitációs barlangba a műtárgyért, és újból jött a videó, amikor kiértem, még beszéltem Szemjonovval is, nem kellett volna sőt elmentem a Berill5-ért is. így már Yantarban nem volt szó Szaharovról. (sokat akartam
)
-
speki1982
tag
válasz
Laris2 #17126 üzenetére
Erről beszéltem, ez a játék nekem már meghaladja a türelmemet sokszor...
Sesának el kell tűnnie még Agropromban, Szemjonov nem baj, ha bemegy az odúba, a lényeg, hogy a pályaátlépésnél meg kell várni, míg eltűnik, utána lehet neked is átlépni. Addig ne ments, mert a barom elkezd szaladgálni....meg visszajönni, és azt a szöveget kezdi mondani, amit már a bunkerbe kéne.
Amikor kiirtottátok a sznorkokat, akkor utána kell megindulnia Yantarnak, a lényeg, hogy itt ne ments bele a játékba, mert meghülyül a szkript. Tudom, én is jártam így.
-
Laris2
senior tag
válasz
speki1982 #17125 üzenetére
Mindent így csináltam, ekkor jött az a piszkos("DE") Szemjonovot elkísértem a yantari átjáróhoz, ő elkezdett átmenni az átjárón szó nélkül. Nem tűnt ám el, hanem csak ott állt. Egy idő után meguntam, és visszatöltöttem, Ekkor visszajött, és valamit mondott, talán megköszönte a segítséget, és átment Yantarra. Még itt Agronomban felvettem az agy feladatot, és utána mentem. Beszéltem vele megköszönte, adott egy pszi sisakot, és bontással átmentem Jupiterre, ahol Szaharovnak kellene lenni. Visszamentem, rádobtam az orosz szöveget, de Szaharov sehol
Valami nálam nagyon bezavarhatott, mert még a sznork odúba is bement, és csak többsz9ri visszamentéssel tudtam kicsalogatni onnan. Még Sesa is ott maradt a lyuknál. Ez még sosem fordult ellő a legalább négyszeri végigjátszásom során.
-
speki1982
tag
válasz
Laris2 #17124 üzenetére
Az érdekes, ha Szemjonovot átkíséred az Agropromon Jantarra (meg kell várni, míg az átjárónál eltűnik és reng eget a föld!), akkor mennie kell a szkriptnek
A yantari bontással beugrottal Szemjonov melle a bunkerba, majd az ott lévő teleporttal mentél át Jupiterre? Szemjonovval beszélni kell, mielőtt átmennèl Jupiterre, ő mondja asszem, hogy ott van Szaharov.Pedig ott kellene lennie a profnak a Jupiteren, ha mindent jol csinaltal. Ha nincs ott, akkor ott a szokasos Rebornos elakadasok egyike lehet. Vagy nem beszeltel valakivel.
En amikor Szemjonovval talalkoztam Yantaron, beszeltem vele es rogton mentem Jupitere.
-
Laris2
senior tag
-
speki1982
tag
válasz
Laris2 #17122 üzenetére
Szívesen. A Holt Kordonon nem akar sikerülni a Szovjetuniós fiúk kísérése, kettőt a barlangba kísérek, a többit meg hiába találom meg, vagy nem akarnak beszélni velem, vagy félúton leülnek a s*ggükre. Nem volt ez ennyire bonyolult, úgy emlékszem a korábbi végigjátszásra.
-
speki1982
tag
válasz
Laris2 #17119 üzenetére
- Luke-é a holtteste mellett lent a katakombákban, az agronomi kijáratnál. Ott fel kell ugrani balra a kicsi dombra, végig párhuzamosan a tüzes alagúttal, ahol végigjöttél, majd ahol eltűnik a gravitáció, ott még egy ugrás felfelé és ott egy zsákjáratban (az Erdész mondta valahol, akkor vagy jó helyen jó, ha eltűnik a gravitáció és felemelkedsz).
- Ghosté a yantari laborba, a holtteste mellett bal oldalt a kis medenceszerű mélyedésbe.
- Fangé a sötétvölgyi x-18-ban egy ventillátorban asszem, bontással lehet odajutni, ami a lépcső alatt van
- a tündéré az x5 ciszternájában, az alagútból jutsz el oda, a pályaátmenettől rögtön balra és jobb oldalt az egyik járatban fel kell menni egy kis létrán és ott van egy dokuval. A tudós holtteste közelében (jelöli a térkép) -
' Tzs ,
senior tag
speki1982: köszönöm!
Srácok!
Írom megint: kérlek küldjétek el nekem a munkáitokat (magyarítás+modok) és feltöltöm a TzsWeb-re!Nem vagyok itt mindig, nem feltétlenül veszem észre a linkeket, de nálam biztosan meglesznek még jó ideig (amig az oldal üzemel biztosan)! Emailt PM-ben adok (ki akartam ide írni, de nem jeleníti meg rendesen)!
Kérdés: mit gondoltok egy Magyar Stralker Discord szerverről? Már van ilyen tudom, de az kihalt... Ja és ha már itt tartunk, van még egy hírem! Aki annak idején fennvolt az UHSF fórumon, az hamarosan viszont láthatja!
Több éves keresgélés után Dezowave Group segítségével megszereztem Hispantól a fórum fájljait, tehát van esély a legendás Stalker fórum visszaállítására...
-
Laris2
senior tag
speki, ha a Doppelgangerhez van végigjátszásod, dobj egy linket.
-
Laris2
senior tag
válasz
speki1982 #17113 üzenetére
Már nincs a képben hogyan lehet odajutni, de arra emlékszem, ez egy kettős labor rendszer, amit legbelül egy metró alagút egy metróval köt össze. Aszem jobbra a másik résznél a ciszternában, jó belül megtalálod. De ez nem egyszerű az anomáliák, sugárzás és a zombik miatt. Arra már emlékszem, lehetett-e könnyíteni a játékot az ilyen esetek miatt.
Tzs, szerintem az Istok egyszerűbb, mert ebben egy kikerülhetetlen szisztéma szerint megy a játék. Gyakorlatilag különböző klánoktól kell kérni feladatokat, (kb28-at) Eközben felszerelkezel, megoldasz itt-ott pár kapott feladatot. Erre kinyílik a ferdefenyőn a teleport. innentől már lineáris a játék.Ráadásul sebezhetetlenebbé tettem a karakterünket, szinte halhatatlan. Azért az óriási túlerő, meg a bénáskodás legyűrhet.
-
-
' Tzs ,
senior tag
válasz
Laris2 #17111 üzenetére
Ezt örömmel hallom! Nagyon jó, ha tudsz egy kicsit könnyíteni/érthetőbbé tenni a modot illetve a játékmenetet. A mentés körüli parát be tudod írni? (Hogy ne mentsenek fél percig a köv. mapra érkezéskor?) Mert én ezt 2 hét múlva már nem fogom tudni...és ráadásul én is olyan vagyok hogy ha átérek egyből save... várok persze, egyenlőre az RtCW-vel foglalkozom de a Stalker modok jönnek utána, legalábbis a Reborn nagyon jó lenne. Meg kéne írni róla ajánlót a TzsWeb-re. Az Istokban kb max 20 percem van, de ahogy olvasom még körülményesebb mint a Reborn?
-
' Tzs ,
senior tag
Rég írtam ide, de most már reagálnom kell dolgokra
Speki, Laris igen. Ahogy olvaslak titeket, nálam tuti, hogy elszaródott az egész játék, ezért sem jutottam át a második részre...A mentési problémáról olvasva eléggé elment a kedvem az újrakezdéstől, de azért egyszer neki fogok még futni, ha befejeztem az RtCW-s fejlesztéseimet. Igen valahol találtam a 25. rész utáni folytatásról is videókat (javaslom a yandex.com használatát). Pontosan az első rész végégi jutottam el, de elég kacifántos úton. A BTR-es feladatnak én gyalog vágtam neki, mert ha jól emlékszem akkor itt is előjött az idegesítő műsor mint más modokban hogy először amikor beszállsz WASD és a W-re hátrafelé indul el a jármű. Mentés, visszatöltés akkor megjavul...de inkább nem. Nekem rohadtul tetszik ez az egész katyvasz amit Reborn-nak hívnak, de ez: "zsufolva programozott esemenyekkel, rengeteg targgyal, parhuzamos palyakkal, kovethetetlen tortenettel, zagyva utalasokkal, feltuno majd eltuno karakterekkel" eléggé idegesítő jelenség. A bontás hibát nem is hittem volna...és volt 2-3 map ahol az Autoscanner semmit nem reagált, már tudom akkor, hogy miért. Akárhogyis, nekem addig hangulatos egy mod amíg a játékélmény rovására nem megy ez a fajta agyfasz a követhehetlen sztorival, bugokkal (bár azokat még elnézem ha nem járok úgy mint a másik kedvencemmel amit itt egyedül csak SaGa tudott végigvinni a Változás ideje 3) a pályabetöltés crash-elésével stb. ezek már nagyon el tudják venni a kedvemet, hiába imádom a STALKERT és a modokat. Amúgy én hiába néztem nagyrészt a végigjátszást a jutúbon, volt hogy a csávó tök nem arra ment, nem azt csinálta, tárgyakat talált amik nálam nem is voltak ott stb. csak belezavarodtam az egészbe. Most, hogy a végleges magyarítás meglett (köszi!) így egy esélyt adok még neki.
-
Laris2
senior tag
válasz
speki1982 #17108 üzenetére
Lehet, és kell is őket használni, de célszerű pályaátlépés előtt menteni. Ha új pályára érkezel, és nem jönnek az infók a pályáról, és az ott megoldandó feladatról, az gyanús lehet. Nekem zavaró volt, hogy némelyik pályán sok átjáró van, és ha elkezdünk csavarogni, igencsak jól eltévedhetünk, és belezavarodhatunk az egész játékba és teljesen elveszítjük a szálakat.
-
speki1982
tag
válasz
Laris2 #17107 üzenetére
Szoval a bontasok is bekavarhatnak, ezt nem gondoltam volna. Mondjuk en mar felfedezett palyak kozott hasznaltam, de jo tudni ezt is. Cserebe meg szep kerulo koroket lehet leirni a palyakon feladatonkent, mert ha az a bontas nem tuti, akkor csak a futkosas van egy-egy feladat leadasahoz.
De akkor miert adja ezeket, ha nem lehet oket biztonsaggal hasznalni? -
Laris2
senior tag
válasz
speki1982 #17106 üzenetére
De végigjátszható. Amit írsz az teljesen korrekt, és sajnos igaz is. Én annyit teszek hozzá, hogy sok esetben nem töltődnek be a szkriptek, ha a játékmenetnek megfelelően először lépünk egy adott pályára, és nem a megfelelő átlépőt, vagy idő előtt használjuk a bontást, mint teleportot. Ilyen esetben valószínűleg nem jelenik meg az Autoszkenner információ, és a prioritás feladat. (na ekkor lehet káoszra számítani) De akkor is ez lehet, ha kihagyunk egy megelőző feladatot, vagy beszélgetést. Egy példa, jelenleg az Istokból. A játék elején Strelok többek között jelezte, hogy kikkel beszéljünk a bárban. Nekem Jupiteren az alállomáson a Pilótával kellett volna találkoznom, nem volt ott. Visszamentés, beszéltem a bárban Arnievel, és a csapossal, ők elmondták merre lehet a Pilóta, és így már megoldódott a helyzet.Tudom, nem egyszerű kikövetkeztetni mi a fontos ebben a rendkívül összetett bonyolult cselekmény sorozatban. Ráadásul követni akarjuk a végigjátszást, ami teljesen lehetetlen. (ezt három végigjátszásból tudom) Pl én ebben a Bolond Istokot úgy is sikerült végigjátszanom, hogy kihagytam az Agronom pincéiben, és Sötétvölgyben azt a horror csatát, ill nem foglalkoztam Szakállal sem. Egy ötlet, ha valami nem működik úgy ahogy, arra a részre az eredeti orosz scripts fájlt használd. (lehet hiba a fordításban is)
-
speki1982
tag
válasz
Laris2 #17105 üzenetére
Nem ìrja ki a lövés billentyűjét, egy sz.r az egész küldi. Megprobalok gyalog elmenni a laborig.
Mas: az Istok peldajan rajottem valamire, ami a Dopp-ot is jellemzi. Ez a mentesek fontossaga. Azt mar regen tudjuk, hogy palya atlepes utan kb. fel percig nem szabad ramenteni a jatekallasra a targyak es a szkriptek betoltese miatt, ha ramentunk, akkor jo esellyel elcseszodik valami majd a mentesunkben.
Asszem az Istokban ezt a ramentest halallal jutalmazza a jatek, egyszeruen meghalsz, ha a palyabetoltes utan mentesz egyet, megmentve (ha-ha) teged a hibas mentesektol (aminek lehetosege amugy is megvan a jatek mas reszein)
Ez a szeria erzekeny az akciok kozbeni mentesekre is, pl. ha kisersz egy fontos karaktert valahova, vagy megtamadsz egy bazist, elfoglalsz egy teruletet a segitokkel, harcolsz egy eleve szkriptekkel megirt helyzetben, csataban, vagyis aktiv, cselekvo helyzetben vagy.
Ezt ebben a jatekban el kellene felejteni, a keszitoknek ezt szerintem ezt egy Golden Ball-os, csakis tuz melletti vagy fix mentesi hellyel kellett volna kikuszobolni. Annyi a valtozo, a varatlan huzas, a szkriptelt esemeny a Rebornban, hogy az amugy is labilis jatek erzekennye valik minden ilyen korulmenyre.Az elso vegigjatszasomnal nagyon sokszor futottam ebbe bele, a rossz mentesek miatt nem indultak el a fontos esemenyek szkriptjei, nem toltodtek be markerek, dokumentumok, szemelyek, targyak, parbeszedek, eszre sem vetted es gatya lett a jatek, mert pl. a fo tortenet nem megy tovabb. Megall es kesz. A jatek mukodokepes marad, de nem lehet vegigvinni, megakad es csak uj jatekkal lehet ismet vegigjatszani... mar ha engedi.
Ilyenkor olyan furcsasagot produkal a jatek, hogy a karakterek elkezdenek ossze vissza futkosni, leternek az szamukra kijelolt utrol, megallnak, visszafutnak, fegyvertelenul rimankodnak, hogy ne lojjuk le oket... Ekkor mar tuti, hogy valami gikszer van.
Nekem most pl Lukash ugyan beszelt a Fang utani nyomrol az ATP-n, de nem adott markerjelzest a dobozra, amiben a PDA-ja van,. Hiaba vegigjatszas, hiaba tudom es megyek a dobozhoz, vszem ki belole a PDA-t, nem adja meg a kovetkezo nyomot, nem jon uzenet a pripjatyi kovetkezo nyomrol. Igy nincs meg Fang hullaja sem, a feltamasztas is kaputt, meg a jatek is.
A szabadsagos bazis elfoglalasa utan "orult meg" Luki, ahelyett, hogy bement volna a parancsnoki epuletbe a zombik kinyirasa es a pszi sugarzas lekapcsolasa utan, egy szal kessel elkezdett futkarozni a palyan, elment magatol a toronyig, ott lelotte Szultant, majd visszament a bazisra. Egyszerre ket szkript zavarodott meg, mert ennek a cameo-s tortenetnek kesobb kellett volna elindulnia.
Laris, irtad, hogy minden uj jatek inditasakor uj es uj helyzetben lehet a fohos, mert ez egy random jatek, az valtozo helyzeteket pedig a valtozo Zona okozza. Szerintem meg ez egyszeruen fejlesztoi hiba: aszerint valtozik a jatekmenet, hogy mennyi a rossz mentesed es azok mennyire erintik a jatek esemenyszalait. Ez a jatek tele van zsufolva programozott esemenyekkel, rengeteg targgyal, parhuzamos palyakkal, kovethetetlen tortenettel, zagyva utalasokkal, feltuno majd eltuno karakterekkel, ami nagyon sebezhetove teszi. Kevesebb kellett volna mindenbol, es akkor talan... de ezt nem ertettek meg a keszitok, eleg csak a harmadik reszre, az Istokra gondolni... az meg rosszabb ilyen tekintetben, mint ez.
-
speki1982
tag
A Doppelgangerhez videós végigjátszás csak a 24-es részig van, amikor a fószer kijön az x-18-ból, utána nincs több. Nem tud valaki esetleg linket a többihez?
Új hozzászólás Aktív témák
- Bestbuy játékok
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- ZIDOO médialejátszók
- Okos Otthon / Smart Home
- t72killer: Fürdőkád kontra elektromosság: XXI.század
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- PlayStation 5
- Huawei Watch GT 2 - épp ideje!
- Allegro vélemények - tapasztalatok
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- További aktív témák...
- Új Apple MacBook Pro 14 M4 Pro 2024 - SpaceBlack (3év garancia)
- Macbook Air M2 15,3 512GB SSD Ezüst
- Xbox Series X, dobozában, kitisztítva+újrapasztázva, 6 hó teljeskörű gar., Bp-i üzletből eladó!
- Apple Gyorstöltők / 20W ADAPTER / Type-C / Lightning kábelek
- NZXT Riser Cable PCIe 4.0 x16 20cm fekete (Kishibás) INGYEN FOXPOST
- BESZÁMÍTÁS! ARCTIC Liquid Freezer II 420 vízhűtés garanciával hibátlan működéssel
- Konzol felvásárlás!! Playstation 5, Playstation 5 Pro
- GYÁRI TÖLTŐK DELL LENOVO HP FUJITSU TOSHIBA Macbook---------- Budapest,/MPL/Foxpost
- Honor Pad X8 64GB, Wi-Fi, 1 Év Garanciával
- Csere-Beszámítás! Gari:2027.04.02 Playstation 5 Slim Digital edition + Ajándék Venom töltő állomás!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest