-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
FeniX-
aktív tag
Ma annyira felbátorodtam, hogy a bicajomat is felraktam oda, és az első jelentkező be is nyögte a tutit.
'lejjebb tudod vinni az árát teso' .
:-D
így, írásjelek és mindenféle mondatvégi jelek nélkül.
Már a kapcsolatfelvétel is a "ez még megvan?" - automata üzenet volt. :-D -
Topikgazda
válasz DigitXT #84602 üzenetére
Két éve volt egy TK-s autóm. Sokáig gondolkodtam, hogy meghirdessem-e mert tudtam, hogy "mivel jár". A hirdetésbe direkt odaírtam szó szerint, hogy "főnökök-tesók kíméljenek". Este fél nyolckor raktam fel. Nem szoktam esküdözni, de tök komolyan mondom, hogy az enter lenyomása után kb két perccel már csörgött a telefon, és kb negyedóránként ismétlődött újabb és újabb embertől. Ha jól emlékszem, akkor valamikor 9 óra tájt le is vettem a hirdetést, kemény másfél óráig bírtam idegekkel.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
FeniX-
aktív tag
válasz sityupityu #84603 üzenetére
Van az a papírvékony szegmens, ahol ezek nincsenek jelen, és talán pont a motoros /nagymotoros témakör az, ami nagyon távol áll tőlük. (komolyan, még 1x sem láttam olyat ezek közül, aki motorozott volna. papucsos robogózás az még megy, de nagyobbra nem ülnek már fel)
:-D mindegy, 'thesó', ez van.
Amúgy nagyon nagy kedvencem a telefonos csaló, hasonló akcentussal. Ismeritek?
Nem linkelem be, de "telefonos csaló" kulcsszavakra frutyúbon az első találat. :-D[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
-
NYPD
aktív tag
Hát ez a motor nem az én barátom, ha világításról van szó... Beraktam a H4-et, de nincs neki elég delej, ha megy az irányjelző, akkor pislákol, ha fékezek akkor is elgyengül a fénye. Este vissza is rakom a hs1-et, jobb a békesség alapon.
-
Topikgazda
-
Tamás9x
őstag
válasz sityupityu #84610 üzenetére
A blokkban benne van a mágneses fejű csavar, illetve egy papírszűrő.
A blokk és hűtő közé gondoltam egy másik szűrőt is esetleg. Ha már felkerül a plusz hűtő.https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Topikgazda
-
RJ45
junior tag
Én úgy jártam a Jog-gal, hogy amikor kiégett a japán izzó elöl, ami jó volt vettem itt egy olyat, aminek jó a tányérja (vittem a kiégettet), de az ívhossz az izzón belül csak közelebb van a tükörhöz és megy szét a fénye oldalra, de előre meg alig látok vele. Semmire nem való vacak. Korom sötétben simán kátyút fogsz vele 60-al.
Én nem foglalkoztam tovább az izzóval, mert olyan nyomvonalon megyek, ahol végig van lámpa az út mellett, így télen is ki van világítva. Refim megy, szóval ha nagy ritkán esetleg látni is kell, akkor benyomom, aztán akinek nem tetszik majd anyázik kicsit -
KTMHobby3
tag
Szia!
Eddig mindenről írtál, de semmi konkrétumot. Ha ezeket megosztanád velünk, talán tudnánk segíteni:
1. Halogén, vagy hagyományos az izzó.
2. 25/25, vagy 35/35W-os az eredeti izzó.
3. A lyuk mérete mekkora, amin át kell férni az izzónak.
4. Az eredeti foglalat H1-es, vagy H4-es, esetleg adapterrel mindkét izzó berakható.
Végül, ha nagyobb teljesítményű izzót teszel be, attól gyengébben fog világítani, ha meg kisebbet, akkor azt kiégeti.
Ledes világításnál erős stabil fényt lehet elérni, mivel az stabilizált egyenárammal megy, a teljesítmény felvétel csupán 6W elöl, 2W hátul, ezért azt bármilyen generátor vidáman teljesíti. -
Tamás9x
őstag
válasz sityupityu #84612 üzenetére
ZT-70 Ami a leírásban szerepel, a blokk 1P62YML-2
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
NYPD
aktív tag
válasz KTMHobby3 #84614 üzenetére
Szia!
Korábbi posztokban benne van, de akkor leírom.Gyárilag 35/35W HS1 izzó van benne, halogén. A lyuk átmérőjét pontosan csak úgy tudnám lemérni, ha szétkapnám az egész fényszórót, olyan a kialakítása, vagy talán tolómérővel, aminek elég hosszúak a szárai, de nagyjából kb. 2.5 cm-nél, vagy egy hagyományos halogén izzó palástjánál lévő kiemelkedésnél nem szélesebb izzó fér csak be. Az első egy sima H4 Osram Night Breaker halogén, a 2. és 3. mindkettő CSP ledes, a negyedik egy projektoros, nem tudom milyen típusú leddel. A második a paláston lévő hűtőbordák miatt nem fért át a lyukon, a szintén. Az első jó, de kevés hozzá a villamos teljesítmény. A harmadik ventilátora pedig a gumiharangtól nem fér el, illetve a palást hátulja úgy van megcsinálva, hogy a lefogató fém akasztó nem fér bele. Jelenleg egy Philips 35/35W HS1 halogén van benne.
Ami még gond, hogy szerintem a ledesek mind DC-t kérnek sajnos. A feketét próbáltam csak úgy natúr bekötve, de vibrált, és el is kezdett picit füstölni.
Amit tudnia kéne egy az egyben vetítési képben amire nekem szükségem lenne, az ez:
De amennyi időt meg pénz már elbtam rá, nem biztos, hogy kísérletezgeznék már vele..[ Szerkesztve ]
-
KTMHobby3
tag
Ha a Philips halogénnal volt gyárilag szerelve, akkor a generátor világító tekercse 40W-os. Előre 35/35W-os halogén való, hátulra 5W-os izzó. Ennél többet hagyományos világítással nem tudsz kihozni ezzel a rendszerrel. A ledes átalakításhoz némi szakértelem és bátorság kell. Kell hozzá egy egyenirányító/feszültségszabályzó, és egy olyan led izzó, amelyik beépíthető a foncsorba. Ha kicsi a lyuk, fel kell köszörülni nagyobbra. A generátor teljesítményét 20W alá kell csökkenteni, mert a 40W-os tekercs túl nagy feszültséget produkál, a kis terhelés miatt (40W helyett csak 8W). Ezekhez az átalakításokhoz kell a bátorság, eltökéltség, de megoldható. Ha én meg tudtam csinálni, miért ne sikerülne Neked is. Végül egy kép az egyenirányító/feszültségszabályzóról, ami 1500 Ft-ba került, ez látja el a motoromban stabil egyenárammal a ledes világítást: [kép]
-
FeniX-
aktív tag
Sziasztok, jönnék még én is kérdésekkel.
Ezzel vajon lehet valami bibi? Nekem olcsónak tűnik.
Link.Valamint az UH burgmanokat (150 köbcentis, 50.000 km-rel) érdemes nézni, vagy azokat már ne..? (Abból is láttam pár jót, hasonló ársávban, 3 kiló környékén)
-
FeniX-
aktív tag
Tudom félig naív és provokatív is a kérdés, de mit szóltok ehhez a 700 ft-os benzinár előrejelzéshez?
-
nyogo83
Topikgazda
válasz FeniX- #84619 üzenetére
Ez elegge leharcolt allapotban van, tobbet nem is nagyon er igy kepek alapjan
Burgibol a nagyon olcsoknal csak az iszonyat regi szethajtott peldanyokat talalod 300k korul meg alatta, amik mar fiatalbb korukban hajlamosak voltak olajfogyasztasra (talan a k6-K7-es szeriaig, 400-asok meg meginkabb erintettek voltak ha jol remlik).
Pl ez tok fasza, szep gyarinak nez ki [link]. Ettol fuggetlenul a korabol adodoan is siman lehet szoporoller. Viszont a linkelt Libertyhez kepest ezerszer szebb allapotu.
[ Szerkesztve ]
-
Zoli bácsi
őstag
válasz FeniX- #84620 üzenetére
Én mikor tankolni kezdtem, 10 ft körül volt a benzin ár, azt hiszem alatta.
Emlékezem rá mikor a taxisok tüntettek (90-91'?), elrettentő volt hogy 50 ft körülre felemelték az üzemanyagot.
Na, szóval folyamatosan megy fel a benzinár, de oda jutottunk, hogy a nagyvárosok belefulladnak az autóforgalomba. Legtöbb családnál több autó is van.
Tök mindegy, ha 700 ft lesz is tankol mindenki.
Én is, ti is.
Én már régóta próbálok spórolni, úgy vettünk házat, hogy mindenki munkahelye 300-400m-re van, meg a boltok, minden, szóval néha hetekig nem indítok el autót. Tényleg figyelembe vettem házvételnél hogy gyalog, biciklivel minden elérhető legyen.
Nem attól félek hogy mennyiért tankolok, hanem attól, hogy a szállítás is drágul, még jobban megy minden ár az egekbe......
Aki családos, több szájat etet, a kaja árakat jobban megérzi mint a tankolást.
És lesz 700 ft a benzin, meg 1000ft is. Hacsak be nem vezetik az eurót. (Jelenleg nem úgy néz ki)
Igazából ha a jövedelmeket az árakhoz igazítanák, nem lenne nagy gond. Én nem panaszkodom, nálunk a családban eü. dolgozók vagyunk, mostanában fontosak lettünk, most is kaptunk emelést, meg az elmúlt időszakban rendszeresen. Mondanám, hogy arra elég ez a sok emelés, hogy szinten tartsák a fizetés értékét, de tudom, más ennyit sem kap.
Ja, hosszú lére eresztettem.....Szóval sopánkodik mindenki, de ugyanúgy tankolunk. -
suste
veterán
válasz Zoli bácsi #84623 üzenetére
Tök egyetértek veled!
Sőt, igazából lehet pont a drága benzin fog segíteni az embereknek, hogy nem kell egyből autóba ülni ha 1-2km-re mész csak. (Főleg nyáron, jó időben.)
Lehet persze szidni mindenkit, de a felhasználókat szolgálja ki az összes ipar. Ha nem vesz mindenki 3 évente új és nagyobb autót, akkor nem is fognak gyártani. Ha képesek vagyunk letenni legalább a városokban a böszme nagy autókat és átülni biciklire, motorra, rollerre, stb, akkor jobb lesz a levegő is. Bármilyen hihetetlen, ilyen egyszerű lenne -
hugi0
őstag
"Bármilyen hihetetlen, ilyen egyszerű lenne "
Igaz, de miert is tenne ? - hogy az elete nehezebb legyen ?
"Mindannyian a kenyelem rabjai vagyunk."-5°C-ban melyik autos fog bringara, rollerre vagy netan motorra ulni ?
Egyik sem.[ Szerkesztve ]
"Az arnyekom gyorsabb a noverem fenyenel."
-
nyogo83
Topikgazda
"-5°C-ban melyik autos fog bringara, rollerre vagy netan motorra ulni ?"
"Egyik sem."Ha csak Budapestet nezem, akkor viszont ulhetne BKV-ra, de neki szerinte kenyelmesebb az auto, meg ha 2x annyi ido is, mint BKV-val.
Ezert mondom sokszor, hogy szerintem nem eleg draga a benzin.Van az a helyzet, amikor sokkal nagyobb szivas BKV-val megoldani a napi munkabajarast, sokan erre hivatkoznak. De az esetek tobbsegeben egyszeruen csak a kenyelem, mar ha annak lehet nevezni.
Az asszony egy nagy cegnel melozik HR-en es csak emiatt jopar olyan peldat latok, hogy ugyanabbol a keruletbol ahol lakunk nem hajlando BKV-vel menni a legkulonbozobb kifogasok miatt a dolgozo. Inkabb elindul 1 oraval korabban, hogy beerjen autoval es legyen parkolohely, mint ahogy az asszony BKV-val aki nyugiban beer.
Arra nem tudok mit mondani, hogy havi minimum 30k benzinkoltseget(plusz amortizaciot) ez meger a 9k-s berlettel szemben, ugy hogy sokszor ho vegen mar hivogatjak a penzugyet, hogy ugye ma lesz fizu, mert tankolni kellene es nem tudja holnap hogy jon be ha nem jon meg ma az utalas.
De van ismerosi korben aki a lakastol 5 perc setara levo vonatallomasra se hajlando setalni, hanem minden reggel autoval megy oda telen/nyaron es sokszor tobb idot kering az allomas korul, hogy hol rakja le, mint amennyi maga az ut.Sok hasonlo esetet tudok, aminel nekem nem ugy tunik, hogy kenyelmesebb az elete, meg ha az ember ugy is erzi. Es itt nem az agglomeraciobol/kulso keruletbol ingazokra gondolok, hanem a XIV-bol X-be vagy XIII-bol II keruletbe maszkalokra gondolok.
Az nekem nem kenyelem, hogy 30p helyett 1 orat ucsorgok/araszolok a dugoban es 20 percet keringek, hogy parkolohelyet talaljak, vagy 6-kor indulok el dolgozni a 7- 7.30 helyett, hogy 8-ra beerjek ugyanarrol a tavrol.Nekem is van autom, de szemely szerint a stroke kerulget a gondolattol is, amikor hetkoznap valami miatt autoval kell valamit elinteznem a varosban.
Kis tulzassal nekem mindegy, mennyibe kerul a benzin, mert ha valami miatt az autoval elindulok, akkor az azert van mert mashogy nem tudom megoldani. -
perge666
veterán
-
Tamás9x
őstag
válasz perge666 #84630 üzenetére
Én is tolnám, de most szét van szedve, az idő megoldja nyugi. Remélem nem siet, és a lehető legkésőbb kell átszokni kocsira. Neked nadrágba vannak a protektorok vagy külső? A térd ízületek nálam már panaszkodnak a hidegre, nem kicsit, nagyon.
Ha jó az idő akkor oylan 30, de ha esik max 5km.[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Topikgazda
válasz nyogo83 #84621 üzenetére
Mi a bajod azzal a Liberty-vel? De most tök komolyan, lehet hogy nem a legszebb, de ennél ezerszer leharcoltabbakat veszel ugyanennyiért. Papíros-rendszámos meg minden. mi van olcsóbban?
Benzinár: Nemrég voltam kinn a németeknél, átszámítva kb 750-ért tankoltam a 95-öst. Igen tudom, jobb a kereset. Csak írom, hogy ott ennyi a benzin.
Én speciel a büdös életben nem ülnék már télen motorra. Régen, a húszas éveimben is már csak brahiból tettem, amikor az idomjaitól megszabadított robogóval mentünk rá, a helyi befagyott tó jegére. És nem csak azért, hogy húsz év múlva is tudjam használni a térdeimet, hanem mert baromi fázós vagyok. 10-12 fok alatt nálam sem kis, sem pedig nagymotor nem jöhet szóba. Itt vidéken nálunk (Esztergom) senki sem cseréli fel az autó kényelmét motorra vagy biciklire. Persze megtehetjük, mert már brutál forgalom van itt is pl a 20 évvel ezelőttihez képest (Esztergom térsége a sok gyár miatt igencsak frekventáltnak mondható), de még mindig nem olyan mint a főváros. Felénk semmi sem indokolja, hogy ebben a hideg trutyis időben akinek van autója az ne abba ülne bele, és inkább kockáztatna egy hajnali töréses balesetet.
Azok ellenére amiket leírtam viszont nem mondanám magamat lustának, mert pl edzésképpen elég sokat biciklizek ebben az időben is, és amikor mozog az ember az ugye nem ugyanaz mint egy motoron. Ha van időm, akkor a városi kilométeres sétáktól sem rémiszt el semmi, eleve egy természetjáró kirándulós ember vagyok.
Tehát én, és velem együtt sok vidéki ember a motorra inkább hobbi és élvezeti eszközként tekint, mivel nincs rákényszerülve, hogy ezeket használja télen. Persze vanak kivételek, de egyáltalán nem ez a jellemző. Ha fővárosi lennék, akkor már más lenne a helyzet. Viszont mivel rühellem a hideget ezért tuti, hogy a tömegközlekedést választanám ahelyett, mint hogy az autóban szívjak órákig, ráadásul pluszköltségeket teremtve ezzel magamnak. Ezeket az embereket nem is értem én sem.
Viszont teljesen igazad van nyogo, tényleg vannak emberek, aki sz@rni sem tudnak elmenni autó nélkül. Itt is vannak ilyenek, akiknek nálunk sem lenne indokolt az autó használat. Jó példát hoztál fel azzal, hogy a parkolóhely kereséssel többet megy a kocsival mint amennyi a tényleges táv lenne a célig. És pont nálunk is a vasútállomásnál van ez a helyzet. Inkább járatja mindennap hidegen az autót ahelyett, mint hogy sétálna pár percet.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
FeniX-
aktív tag
válasz sityupityu #84633 üzenetére
Sokan amúgy cikinek tartják a bringát is. Pl. látják, hogy egy adott helyre bicajjal érkezel, az az ő szemükben a bkv alatt van, ergó kifordíthatod a zsebeidet, mert nincs benne semmi pénz és ennek fényében fognak megítélni. (ez persze nagyon dühítő. pl. engem is több barátom hülyének néz, nem csak hogy ősszel is még motorozom, de bicajozok is, és hát biztosan nem vagyok normális, mert ha jönnek a hidegek, akkor bent kell bambulni a tv-ben a sorozatokat, meg ps-ezni kell, mást nem lehet.... Nonszensz!)
Én meg ugye a köztes állatfaj vagyok, nekem a bkv-s opció = bicaj = 1 óra, mire beérek a munkába. Robogóval/motorral meg 35 perc.
Autóval viszont én sem indulnék el a város fele, mint ahogy már kb. 1 éve nem is voltam arrafele 4 kerekűvel. (de ugye nekem ez itten külváros, 17 km a meló befelé)[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
Topikgazda
válasz sityupityu #84633 üzenetére
A konkret Libertyvel csak az eloitelet/tapasztalat/kinezet alapjan van bajom
Sajnos lattam mar jopar hasonlo olcsositott papiros Libertyt ami szinte mind kontenerszokeveny volt. Marhajo gepek, de amik ennyire olcson kerulnek mar ide, annak reszeltek.
Pont most van nod1-nel is egy ilyen 150-es, kb hasonlo arban vette a tulaja. Km az osszes benne van ami letezik, vezermutengely kikopott, mm-es axialis logasa van emelle, hajtas/kuplung kuka, ahova nyulsz, szinte minden cseres. Nem eri meg lelkiismeretesen rendberakni, meg ugy se ha magadnak szereled.Van egy ket ceg itt Pesten akik konteneres robogokat arulnak, egyik ismeros szerelo dolgozott is naluk egy darabig(az egyik pont Budaorson )
Amelyik papirozhato, arra megy a rendszam, ami nem az donor. Ugy raknak ossze 3-4 robogobol 1-et, hogy egy darab O gyurubol nem raknak ujat bele. Ahogy a donorbol kibontotta a 10 eves olajsaras, dzsuvas karbit, az ugy egyben megy is fel a masikra. A kopott, de meg nem teljesen repedezett szij, illetve a kicsit mar ellapolt gorgo is mehet a hajtasba. Ha csak kicsit gorbult fekkart talal, akkor jo lesz az is.
Libertynel meg az kulonosen szar, hogy volt belole sok peldany ami hangyanyit ter csak egymastol (pl a sima es a leader blokkos, vagy amit 2001-2003 kozott gyartottak), es olyan szepen ossze lehet mixelve vegyesen rakni, hogy utana akkor van szivas amikor alkatreszt keresel hozza es nem erted, hogy a gyari cikkszamos miert nem stimmel a tiedhez.Mindegyiknek a kinezete ezt a fajta altalanos leharcoltsagot mutatta: idomok olyan helyeken es ugy serulve, amit nem is ertesz, mert se borulassal, se nemtorodomseggel nem lehet osszehozni.
Amelyik esetleg jobban nez ki, azt sajat cegnev alatt kiaruljak, a tobbi 50-es/125-osre meg megvannak a hazinepperek akik aruljak.
Ez az a kategoria, aminel addig kell orulni amig megy es nem kell hozzanyulni, de soha ne akard rendberakni, hogy total jo allapotban legyen mindene.Lehet altalanositasnak tunik, de itt Pesten nagyon-nagyon sok ilyen Libertybe futottam bele.
Szerk:
Abban egyetertek, hogy 200-220k korul papiros, rendszamos 125-150-esnel sok esetben csodak nincsenek.[ Szerkesztve ]
-
hugi0
őstag
Szia Uram !
Kanyarkepzes erdekel ?"Az arnyekom gyorsabb a noverem fenyenel."
-
macilaci78
nagyúr
válasz FeniX- #84636 üzenetére
Biciglivel nekem az a gondom, hogy Budapest nem kimondottan barátja a kerékpáros közlekedésnek, bármit is akar bemesélni
a MikulásKarácsony. Úttesten a forgalom miatt veszélyes, gyalogosok mellett felfestve a gyalogosokat kell kerülni, átkelőknél a padkákkal nyűglődni. Az időjárás sem mindig kedvez neki.
Meg izzadós is vagyok és 8 km-ről munkába járás igényelne egy zuhanyt, az irodában meg nincs lehetőség.Robogó élhető, egyénenként változik, hogy az időjárás, évszak mennyire befolyásolja, de azért jó ruházattal, Tucanoval fel lehet készülni komolyabb zuhéra is, átöltözni pedig már van lehetőségem.
Autót én is csak hetente egyszer veszem elő munkába járásra, általában munkából megyek haverokkal lógni és rendszerint éjfél környékén végzünk és egyikük a közelemben lakik, őt is hazaviszem. Ha ez nem lenne, maradna a kocsinak a havi nagy bevásárlás, meg az az évi 6-8 vidéki út.
BKV-val jrok dolgozni, de ha a fene fenét eszik is, akkor sem szívesen veszem elő a kocsit a belvárosba.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
NYPD
aktív tag
Én nyomom neki télen-nyáron a kis kávédarálóval, napi 30 km minimum. Felül 7 réteg, alul 2 plusz térdmelegítő, két zokni, túrabakancs + lábtakaró. Vettem kézvédőket a markolatok elé, nyári kesztyűben se fagy le az ujjam a menetszéltől. Egy plexi mondjuk még jól jönne. Tegnap a délutáni hóvihart mondjuk kibírtam röhögés nélkül.
-
KTMHobby3
tag
Egy szélvédő és egy lábvédő megóvna a menetszéltől. Olyan érzés, mintha a kispadon ülnél a ház előtt. Én tudom, mert olyan motorral jártam. Robogónál adott a lábvédő, de plexivel az igazi. Olaszoknál láttam ilyen robogókat, azoknál a fej fölött is volt egy vízhatlan ponyva, ami inkább az esőtől védett náluk.
-
perge666
veterán
válasz perge666 #84594 üzenetére
Megérkezett a Derbi Hunterre a kipufogó,de a karbinál a felfogatás teljesen keresztben áll,vagyis nem erre a tipusra való.
Pedig a bontós állítja hogy Hunterről szedte le.
Kicsit gyanús volt mikor a kipufogóra rá volt írva hogy DE.VA.28 gondolom Derbi Vamos robogóé lehet. ( ettől függetlenül lehetett volna jó is akár ha a bontós azt mondta hogy erre való )
Azt mondja hogy visszaveszi,de vajon a visszaküldési díjat is kifizeti?
Meg van neki raktáron másik,lefotózza és ha megfelel akkor elküldi.
Na most fotórol hiába tűnik jónak ha az sem erre való lesz. -
Zoli bácsi
őstag
Bár inkább autósokra jellemző, de láttunk már "vasalt" robogós úriembert is így viselkedni....
Belefutottam, elolvastam, tetszik, kb. úgy érzem mint a blog írója: [link] -
FeniX-
aktív tag
válasz Zoli bácsi #84643 üzenetére
Hehe, ez a kerületünkben (17.) , konkrétan tőlünk kb. légvonalban 1,5 km-re történt.
NYPD, neked mid is van? -
macilaci78
nagyúr
válasz KTMHobby3 #84641 üzenetére
Robogónál adott a lábvédő - hát az én termetemmel a BWS-en nem őszinte a mosolyom. A térdem pont direktbe kapja a menetszelet a térdvédő és a kormánymarkolat közti résen. Ehh...
Ugyanígy a plexitől is tartok kicsit, a 196 centimmel vagy nem zavar a kilátásban (=vígan ellátok fölötte), vagy épp szemmagasságban lesz a pereme, ahol a legjobban torzít, zavar.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
FeniX-
aktív tag
válasz Rivaul #84645 üzenetére
Igen, van is egy nagyon tetszetős kicsit frissebb honda sh 150-es náluk, de az már 425ért lenne. Akkor meg túllépem a büdzsét.
Az isten fáját, a végén csak az lesz, hogy ugyanannyiért veszek robogót, mint amennyiért eladtam a sajátomat. Adok a xarnak 1 pofont. Na jó, nem, mert legalább zajlik az élet és változatos a dolog.
Az öregek otthonában a kandalló előtt pipázva elmondhatom az ápolóknak, akik a kacsát cserélik alattam, hogy sok motort kipróbáltam s nem motoros újságíróként. :-) -
KTMHobby3
tag
válasz macilaci78 #84646 üzenetére
Kedves fórumtársam!
Mindig zavarba hozol a méreteiddel. Nekem ezt nehéz elképzelnem. De abban biztos vagyok hogy találnék Neked is rá megoldást. Én azt tartom hogy nincs lehetetlen, csak tehetetlen. Veled biztosan megcsinálnánk, ha Te is akarnád. Én mindenben segítelek, ami tőlem telik. -
Zoli bácsi
őstag
válasz macilaci78 #84646 üzenetére
Én csak 2cm-el vagyok törpébb nálad, de mikor robogót kerestem első körben, sok típus kihullott azért, mert a méreteim miatt nem tudtam egyszerűen használni. Jamaha Gear-t ajánlottak horgászni járni, de csak egyenesen tudtam vele menni, kis kanyarnál már beleért a térdembe a kormány. Liberty kis megszokással használható, de ha télen motoroznék, akkor az idom fölött elérné a menetszél a térdeimet.....Vagyis nyáron is eléri, de nem zavaró.
Szóval átérzem amit írtál, szerintem legtöbb robogót max 180-185cm-es magasságig tervezik.
FeniX- : "a végén csak az lesz, hogy ugyanannyiért veszek robogót, mint amennyiért eladtam a sajátomat. Adok a xarnak 1 pofont.."
Ez járt a fejemben mikor eladtad a mocidat, csak nem akartam írni.....
Az is lehet, hogy többért fogsz venni. De azt tanácsolom, adj érte több pénzt, és vegyél jó állapotút. Buxádba nem látok, de írtad hogy családi házra gyűjtesz....Ehhez tudok szólni, nemrég...basszus, már 10 éve... vettünk mi is, és felújítottuk. Ezt bizton állítom hogy egy ilyen projektben 100e. ft. gyakorlatilag semmi. Szóval ezen ne aggódj, a motorodon nem igazán érdemes ilyen összegeket spórolnod.
Új hozzászólás Aktív témák
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- További aktív témák...
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal