Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
cinemazealot
addikt
-
Joshi
titán
válasz cinemazealot #33998 üzenetére
Ja bocs én csak azért írtam DLP-t, mert nem nagyon látok a piacon LCD-és megoldásokat. Meg aztán az ár se mind1, én olyan max 300k-ig tudnék elmenni akár használtat is.
-
cinemazealot
addikt
"...kérnék natív 1920x1080 DLP-és projektor ajánlásokat..."
Ezt írtad az első hozzászólásodban. Miért untattunk volna akkor LCD ajánlásokkal? Mondjuk, furcsa is volt, hogy tapasztalat nélkül is rögtön az egyik legmegosztóbb paramétert kötöd röghöz. De akkor ezek szerint LCD-k is jöhetnek?
[ Szerkesztve ]
-
alphamooncam
őstag
Esetleg lebeszélsz egy időpontot a Lumen Médiánál. Ott volt alkalmam összehasonlítani letakarásos technikával egy-egy LCD-s, és DLP-s projektort.
[ Szerkesztve ]
Retteg a szegénytől a gazdag s a gazdagtól fél a szegény. Fortélyos félelem igazgat minket s nem csalóka remény.
-
Joshi
titán
válasz motoroskanál #33994 üzenetére