Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Khaosz55
addikt
Én úgy vagyok vele, hogy a mozizás sava borsát a vászon és projektor adja. Ennek ellenére én is most vettem 65"-os TV-t mert a régi nem volt már elég okos. Azért is vettem TV-t, hogy azon tudjam nézni a sorozatokat, a Gopro videóimat, YT. A projektort meg kizárólag a nagyfilmezéshez használom, feleslegesen nem nyaggatom. Elégedett vagyok a TV-vel is, de nekem a projektortól mozi a mozi. PL volt korábban 55" plazmám és melette egy W2000-es benq, mégis a benQ-t használtam filmezéshez, hiában volt a plazma képe mérföldekkel jobb.
Persze jó lenne tudni mekkora képet vetítesz. -
Vhiktor
veterán
Hát még az is nagy különbség, de Neked kell érezned.