Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Márklár
tag
válasz Lagolit #39043 üzenetére
Jelenleg 160cm széles fix vászonra vetítek, ekkor a vetítő hátulja 22cm-re van a faltól.
Kb 3,5-4,5m között, attól függ hol ülünk.
Ez nappali, így az egyik oldala tiszta üveg.
Tartalomtól függően sötétítek, - sport, vetélkedő- ezeknél nem, filmnél igen, redőnnyel.Márklár
-
Márklár
tag
válasz Pista0001 #38014 üzenetére
Szia!
Én TV helyett vettem, ezért ledest választottam. Legkisebb fényerőn használom 72" fix vászonnal. Most is be van kapcsolva, egyáltalán nincs besötétítve és nézhető, M4 sport, kézilabda megy.Szivárvány gyakorlatilag nulla, de ha a vetítőből kijövő fénybe nézel oldalról akkor látszik. HD anyaggal szerintem nagyon jó képe van. SD is élvezhető. Gyárilag elég jól be van állítva, gondolok itt a színekre, pl: bőrszín.
Márklár
-
-
Márklár
tag
Szia!
Nekem ilyen vetítőm van, így mondom a tutit, nem kell találgatni.