Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Koczó93
őstag
Melyik a rizikósabb egy használt dlp vagy 3lcd?
-
Koczó93
őstag
Ha nem szeretnék nagy mozit és a sötétítést meg tudom oldani 1600lm elég lehet? Egy epson emp tw680-at néztem mivel ez 16:9 és 720p.
[ Szerkesztve ]
-
Koczó93
őstag
válasz cinemazealot #33134 üzenetére
Igen a használt készülékeknek mindig van buktatója sajnos. Ez sajnos benne van.
Bocsi azt nem írtam hogy ennyi lenne a vetítési távolság. A sötétítést meg tudom oldani. Jelenleg csak úgy tudunk vetíteni ha a kanapét átrakjuk a szoba másik falára és így van egy nagyobb fehér falfelületünk. Ez nem járható út tartósan Ha a kanapé az eredeti helyén van és mondjuk valamikor fölé kerülne a projektor kellene egy vászon mivel a szembe levő fal közepén van egy ajtó.[ Szerkesztve ]
-
Koczó93
őstag
Sziasztok!