Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
makoss
veterán
Ez a táblázat mindegyik projektorra igaz?
Külföldről nem rendelek semmit, csak itthoni boltból! Vagy újat, vagy semmit! "A kötözködés a bunkóság melegágya!"
-
makoss
veterán
Szerintem egyik sem hordozható kategória...
(#35386) tl-x: A mai nap kerestem egy vászon nélküli felületet glettelt fal kinézetében, találtam itthon egy inkább 80"-os felületet meg egy 100"-os glettelt falfelületet, nem tudom a szinárnyalatát pontosan, ha sikerül megtaláljam a festékmintát, asszem maradt még 1 liternyi valahol asszem rá van írva, de az egyik halvány sárga, a másik világos kék, de a nagyon halványabból, mindkettő kicsivel sötétebb a fehértől.
De mint tesztelés miatt lenne jó, amúgy egyik sem jó állandóra, egyik sem a szobámban van.[ Szerkesztve ]
Külföldről nem rendelek semmit, csak itthoni boltból! Vagy újat, vagy semmit! "A kötözködés a bunkóság melegágya!"
-
Beni2360
félisten