Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz Szoke1982 #54569 üzenetére
Mint írtam én használok 9300-at és a 4K felbontást egész jól kezeli, a BT2020-as színek meggyőzőek, de OLED szintű HDR-t ne várj tőle, hisz ez egy projektor. Ha jól tudom olyan 26-28ms az input lagje, ami teljesen vállalható én toltam vele próbaképpen R6S-t, de figyel arra, hogy az image processing mode-ot állítsad át fine-ról fast-re, az a "game" mód. Az 5300-as a 9300-al együtt jött ki az még a 7300 alatt van, ami belépő kategória. Azzal a 9400-es projival mi a gond? Anno 9100-ről váltottam 9300-ra ott is hatalmas volt az ugrás minőségben, pláne 5300-ról 9400-re milyen lesz neked, ha azt veszed!
[ Szerkesztve ]
~ B & B & L & N | Suomi Finland Perkele ~
-
Vhiktor
veterán
válasz Szoke1982 #54562 üzenetére
Egyértelműen sokkal jobb vétel a 7400 +50.000 ft-ért.