Új hozzászólás Aktív témák
-
Közlemény: tilos hókotrót előzni itthon
Fakenews.
Kizárólag ebben az esetben tilos őket megelőzni:
42. §
(5) * Olyan úttesten, amelyen az azonos irányú forgalom számára két vagy több forgalmi sáv van kijelölve, az azonos irányban valamennyi forgalmi sávban - egymás mellett haladó - hó eltakarítást végző és figyelmeztető jelzést használó járműveket tilos megelőzni. Az ilyen gépjárművek mögött a követési távolságot fokozott óvatossággal kell megválasztani.
-
Újabb agyhalott: Élő adásban gázolták el a riportert, de folytatta a közvetítést - videó
Az sem keltette fel a figyelmét, hogy a kamera fényében áll egy ember?
-
Szada85
aktív tag
Persze lehetne figyelmetlenség is, de öszintén, nem tünt fel hösünknek, hogy a vasúti átkelönél a lámpa elött áll 1 autó, mögötte egy kerékpáros?
Ha pedig valóban elvakít a nap - ahogy a kerékpáros feltételezi - akkor meg föleg nem nagygázzal nekiindulok, hanem óvatosan. Szerintem.Hösünket ez persze már nem hozza vissza, de ilyen alapon akkor ha egy zebra elött áll a postásautó, és papát elvakítja a nap, akkor ugyanilyen rutinnal átgázol mindenkin, aki épp a zebrán tartózkodik?
-
mephi666
nagyúr
Azért egy vasúti átkelőt (még ha csak andráskeresztes is) a várakozó járművek között észrevenni nem kis figyelmetlenség... nekem is van, hogy szemből süt a nap, de ilyenkor nem vakon megyek mindenen át, mint a vakegér... kitakarom a napot, csökkentem a sebességet, felkészülök mindenre
-
A 8-as főút felől érkező BMW vezetője kikerült egy a fénysorompó piros jelzése miatt álló postásautót és a mögötte várakozó kerékpárt, majd ráhajtott a sínekre - írta a 112press.hu.
Ekkor érkezett a nemzetközi forgalmat lebonyolító Mura IC.
Hibátlan. -
Szada85
aktív tag
Nem Bp.-i autósok, csak a közlekedés egy buszsoför szemszögéböl, de a "színvonal" sajnos a megszokott.
[YT-alert] -
mezis
félisten
-
mezis
félisten
[link]
Pár ötlet autó fejlesztő mérnököknek: Készüljünk a jövőre! -
mezis
félisten
[link]
Ki fog venni új autót?
Egekbe fog szökni a használt autók, oldtimerek ára! -
-
mephi666
nagyúr
ma délelőtti sztori: jövünk ki a városból a külsőben, belsőben áll a lámpánál egy kocsi... tiszta az ég, alacsonyan süt a nap pont mögöttünk... a lámpa teljesen úgy nézett ki, mintha pirosan világítana... állunk-állunk, nézem sorban a lámpákat: mondom asszonynak, hogy ezek be sincsenek kapcsolva, csak a nap fényét verik vissza... (jobb oldali lámpa konkrétan úgy nézett ki, mintha a piros+sárga+zöld is be lett volna kapcsolva) belsőben is látom, hogy nézegetik a lámpákat tanácstalanul és várnak... gyűlnek mögöttünk az autók, gondoltam letekerem az ablakot és megkérdezem a mellettünk levőket, hogy mit gondolnak... nő vezetett, férje jobb1ből látja a mozdulatom és tekeri le az ablakot... pár rövid mondatban megbeszéltük, hogy szerintünk sincsenek bekapcsolva, menjünk... közben már jobbról-balról elkezdtek néhányan előzgetni minket, abban maradtunk, hogy mindannyian kapjuk majd a csekket, ha be van kapcsolva a lámpa
...1órával később visszafelé haladva megerősítettük, hogy ki volt kapcsolva a lámpa
-
Igaz nem itthoni, de megrendítő és szomorú sajnos
Állítólag a villogó a baleset után lett bekapcsolva és azt is olvastam valahol, hogy a baleset után kiszállt a rendőr és lábbal ellenőrizte, hogy még él-e a kislány, ill. nem a mentőket hívta először, hanem a kollégáit... Nagyon nehéz erre bármit is mondani, de minimum egy 10 évet adnék a gázolás miatt + még 5 évet emiatt a gyalázatos módszerre az életjelek felkutatása érdekében
A népszerűbb videófeltöltő portálon videó is van feltöltve a helyszínről közvetlen a baleset után, hát kegyetlen...
[ Szerkesztve ]
-
nyikszi
őstag
[ Szerkesztve ]
-
nyikszi
őstag
Nem tudom hol laksz, de nekem már tele a hócipőm a sok idiótával, amelyik a járó autóban beszélget, meg 10 percig kapargatja a jeget stb... Elsőn lakunk és kb. 4 méterre állnak a parkoló autók, persze a legtöbbje háttal nekünk, hogy a kipufogó gázt szívjuk ezerrel
Tök szabálytalanul, de nincs elég parkoló. A '60-as években nem számítottak ennyi autóra.
-
kw3v865
senior tag
válasz
Reggie0 #56863 üzenetére
Így igaz, az a legjobb, ha aránylag gyorsan, de kíméletesen történik a bemelegítés (alapjáraton ez elég sok idő, főleg dízelnél, menet közben sokkal gyorsabban melegszik). Kerülni a magas fordulatszámot és az hirtelen terhelést, ugyanakkor elindulás után az alacsony fordulat se tesz neki jót hidegen. Legjobb, ha 2000-2500 között (dízelnél ennél kicsit alcsonyabb is lehet) van járatva az első 10 percben (amennyiben a gyakorlatban ez kivitelezhető). A kis fordulaton erős terhelés hidegen különösen hátrányos.
-
aprokaroka87
nagyúr
Úgy kell az...
-
Reggie0
félisten
Nem hinnem, hogy ennyire szamitana. En nem jaratom par percnel tovabb, es mar 338ezer van benne, a motornak semmi baja.
A nagyon hosszu bejaratas sem tesz jot a motornak, mert a lassu bemelegedes miatt tobbet kopik, raadasul nem is halad.
Neked nem feltetlen webasto kene, hanem egy egyszeru elektromos futes a vizkorre, amit ra tudsz dugni a konnektorra es felfuti a motort. Ezek nem is olyan dragak, mint a webasto, hatranya, hogy csak ott tudod hasznalni, ahol van aram. Svedeknel ez a leginkabb elterjedt.
Lasd: [link][ Szerkesztve ]
-
KisTücsök
addikt
Ezen a 20 percen most én is megakadtam.
Hagyom 1 percet, amíg elintézem a dolgaimat (cuccok bepakol, zene beállít, stb), aztán uccu neki.
-
NoLF
veterán
-
Dizelnél amúgy elhanyagolható ez a hidegen kopás, szerintem ott nincs is nagyobb kopás hidegen, mint melegen. Benzinesnél persze más a helyzet.
Én ilyen hidegben a reggeli indulás előtt 20 perceket járatom, így meleg autóba ülök. Isuzu motoros DTI corsa. Az sem ritka, hogy hazafelé ha beugrok boltba, bezárom a pótkulccsal és járva hagyom. Lassan a 200 ezret ütjük és most van a motor ereje teljében. Igaz megadom neki amit lehet.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz
Csabex #56852 üzenetére
Sehol sem azt irtam, hogy az okozza, hanem azt, hogy emiatt meg konnyebb eldobni az autot. Azert az nyilvanvalo, hogy nyaron nem csusznak ki 100-nal, tehat annak is van szerepe, hogy nem az idojarasi korulmenyeknek es az auto pillanatnyi kepessegeinek megfeleloen vezette. Egy kopott nyari gumi amugy is eleve hamarabb feluszik, egy par mm vastag vizreteges uton meg az aquaplanning elott mar jelentosen csokken a tapadas.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz
Csabex #56840 üzenetére
Kepzeld en is rendszeresen jarok arra es pl. abba az udvarba is rendszeresen jon 20-40t kamion, ahol az en raktaram is van es csak a soroksari utrol lehet behajtani... Az ut pedig nem attol megy szet, hogy van-e rajta tabla, hanem, hogy milyen jarmuvek jarnak rajta gyakorlatilag.
Csak egy pelda: [link]
[ Szerkesztve ]
-
kw3v865
senior tag
Üzemanyag-pazarlás és az autót is gyilkolod a hidegen alapjáraton "melegítéssel". Tényleg egy ilyesmi takaró a legjobb megoldás, hogy minél hamarabb el lehessen indulni tiszta szélvédővel. Ha lehet, el kell kerülni a kapargatást (vagy indítás előtt jégteleníteni).
[ Szerkesztve ]
-
kenguru99
senior tag
-
dh66e
veterán
válasz
ElektrikusDE #56798 üzenetére
Követsi távolság be nem tartása 50k.
Ez az összeg az ilyeneknek nem tétel.[ Szerkesztve ]
-
válasz
Reggie0 #56837 üzenetére
Te ugye nem vagy Budapesti? Az a szakasz amit mutattam és ahol a baleset is történt az már 12T szakasz, ez nem a másik vége a Soroksárinak és visszakeresve itt van a tábla is. Heti több alkalommal is járok ott és nagyon tisztában vagyok az út minőségével... Szarkazmus látom nem ment át
-
nyikszi
őstag
Én már 5 éve ilyet használok. Régen szenvedtem én is a jégoldóval (nagy hidegben ahogy írja Mephi, szépen bejegesedett), kaparóval. Ezt meg leveszem és csak az oldalsó ablakokról kell lekaparni a jeget. Próbáljátok ki Mephivel együtt, nem nagy tétel. Ma is láttam a Lidlben még ezekből.
-
Reggie0
félisten
válasz
Csabex #56833 üzenetére
"Reggie 56812: Szada85 szépen..."
Es valaszoltam is ra. Eleve az is feltetelezes, hogy elso helyen indult. Kb. semmit sem tudunk nehany hirben lehozott klikkvadasz lozungnak."Reggie 56820: Aláírom, vannak szar..."
Az a szakasz is szar, vegig hosszbordas, mert kijartak a kamionok. Egyszer menj rajta esos idoben es latni fogod, hogy a kerek alatt mar megsullyed, kozepen meg kiemelkedik es ezert vastagabban megall rajta a viz."Reggie 56823: Persze, mert más..."
Jegpancelon az autosok legalabb fele megcsuszna. Egy onosesotol nem feltetlen alakul ki jegpancel, csak megvan ra az esely, hogy kialakul.
Ja amugy ismerosom, 10 eve tervezzuk a balesetet es hogy itt fogom vedeni a forumon, de arra egyikonk se gondol, hogy jon egy tisztanlato es igy lebuktat.[ Szerkesztve ]
-
t72killer
titán
Nem tudom, mi volt az elképzelés
?
"A német rendszámos BMW-t Agárdon próbálta megállítani és ellenőrizni a rendőrség január 12-én este, de a jármű sofőrje nem állt meg, inkább nagy sebességgel megpróbált elmenekülni. A rendőrök utána eredtek, a menekülő pedig több alkalommal is nekiütközött a melléje érő rendőrautónak, megpróbálta leszorítani az útról. Végül Kisfaludon sikerült megállítani és elfogni a 45 éves férfit." [link]
-
válasz
Vismajor01 #56834 üzenetére
Igen, csak az a baj szerintem, hogy azok a tényfeltárások amelyek eljutnak a közvéleményig, na azok már csírájában el vannak fojtva és teljesen más infó jut ki miután a pénz a zsebbe landol, de ez csak az én szerény véleményem. Valamit mondtak ott szemtanúról is, de hirtelen az is eltűnt, lehet azt is lefizették. Igen, a Dózsás M Ricsinél ott már majdnem elfelejtették azt, hogy ő 130 fölött száguldozott, át akarták terelni a gyanút teljesen a halottakra akik valóban hibáztak azzal, hogy elé fordultak.
Szerintem itt az volt a baj, hogy nem volt térfigyelő, vagy egyetlen fedélzeti kamerás autó sem, mert ha lett volna, akkor már nem lett volna mit tenni, akkor lehet még a verseny is kiderült volna, ki tudja... -
Vismajor01
addikt
válasz
Csabex #56833 üzenetére
Az eddigi ilyen gazdagok vs normal embereknel sose mukodott h pénzem van engedjetek el mert a kozvelemeny argus szemekkel figyeli, pl a szlovak milliokos Ratilova vagykia bevonulas napjan se hitte h leultetik sztem. Aki ma megúszhat barmit a penz mellett politikai hatter is kell. De sztem aki konkretan tonkretesz egy csaladod o orban fia is lehetne akkor is bortonbe kerulne mert ez tul van a magyarok ingerkuszoben. Lehet mutyizni meg afat es valasztasokat csalni es kozvetetten csaladokat tonkretenni azt lehet, de kozvetlenul szemelyszerint csinal vmit azt nem szoktak megúszni. Dozsagyorgyos csavonak is volt csomo ugye ami nem haladt sehova, aztan a baleset utan hirtelen mindenhol dontest hoztak. Szlovak milliomosnal is egyertelmuen megvettek a baleset körülményeit vizsgalo emberket aztan biro el is itelte :D
[ Szerkesztve ]
-
válasz
mephi666 #56807 üzenetére
Hát szerintem is valami újgazdag retek 0 tudással egy komoly autóval... Miért a közúton kell tesztelni a járgányt, miért nem vonul el egy Hungaroring-re vagy hasonlóra ha már van pénz ilyen autóra... Tény, hogy össze - vissza írnak, de ez az új story amit kitaláltak sehogyan sem tükrözi a valóságot, mert ha ránézek a roncsokra, azért ez nem éppen egy egyszerű balesetnek tűnik.
Reggie 56812: Szada85 szépen illusztrálta és magyarázta is szerintem ebben a hsz-ben.
Reggie 56820: Aláírom, vannak szar szakaszai a Soroksárinak, de az a része pont nem az, nézd csak.
Vismajor01 56822: Szerintem nem az történt, hanem az, hogy jó mélyen zsebbe nyúltak
Reggie 56823: Persze, mert más autósok talán az időjárás és útviszonyokhoz megfelelően alkalmazkodva közlekedtek, az nem lehet? Egyébként olyan mintha védenéd ezt a retket, netán ismerősöd?
Szada85 56829: Szépen illusztráltad és érvelted, egyetértek veled, grat
-
Szada85
aktív tag
válasz
Vismajor01 #56822 üzenetére
Nyilván nem vagyunk szakértök, csak hangosan gondolkozunk, de a számokkal azért el lehet játszani.
A Google térkép sem hitelesített méröeszköz, de nagyjábóli közelítést adhat.
Ha igazak a hírek, és a lámpától indult mindkét autó, akkor alapból ~27m távolság lehetett közöttük.
Neten lelni képet, a 6,9 mp-es 0-100km/h-s gyorsuláshoz 95,8 méternyi út kell.
Állóból nyirkos/ónos felületen nyárigumival elindulva vajon mekkora sebességre lehetne felgyorsulni 20-25 méteren? Ha a fenti számokat vennénk alapul, akkor olyan ~25-30km/h?
Már csak ha a Kalos lámpánál állásának helyét vesszük alapul, attól is ~35-38m-re állt meg a Kalos roncsa az ütközés után. Ha még el is indult a nö is rögtön zöldre, és megtett pár métert, akkor ennyivel messzebb lökte a Bimmer, közben egy járdaszegélyen is átcsúszva.
Benne van persze, hogy egy közel két tonnás BMW ütközött egy ~950kg-os Kalossal, de akkor is.Ha meg megnézzük a korabeli NCAP ütközéstesztet a 7er 50km/h-s roncsának eleje nincs ennyire összegyürödve úgy, hogy ott "merev, rögzített" akadálynak mennek vele neki, nem egy másik, szintén deformálódó tömbnek, amit még el is lök...
Több sebböl vérzik szerintem ez az "elinduló autó"-s sztori, de ismerjük az otthoni "viszonyokat"...
-
mephi666
nagyúr
A jégoldó nagy mínuszokban tud olyat produkálni, hogy kívülről leolvasztod a szélvédőről a jeget, elindulsz, menetszél hűt a szélvédőn, amire belül láthatóan bejegesedik
nagyon szép... jártam már így, le is álltam azonnal és megvártam, hogy a fűtés belülről leolvassza...
...persze ez 30éves régi kocsinál volt, fele annyi idősnél már simán benyomom -5-10foknál a kívül jeges szélvédőre a klímát és a szélvédőfűtést, bal1től indulva körbejárom a kocsit, lekaparom az ablakokat (oldalsókra nem szokott annyira ráfagyni) és mire odaérek kb 1 tömbben le lehet róla tolni a jeget (aminek 3 perccel korábban csak karcolgatta a tetejét a kaparó)
-
szebe
addikt
válasz
nyikszi #56811 üzenetére
Fagyott szélvédő, gratulálok.
A múltkori ónos esőnél kapott a kaparóm az élettől, tegnap vettem észre, csak csíkozta a jeget, pedig nem volt vastag. Előkaptam egy kevésbé használatos kártyát a tárcámból, tökéletesen működött.
A jégoldót se szeretem a szélvédőre, törlök, és azonnal ráfagy.#56807 mephi666
2 hete még azt írták, hogy
Egyrészt ismerjük a híroldalakat, legyen minél több kattintás. A versenyt is ki tudja honnan szedték, lehet valaki bemondta, de tanúként már nem merte mondani, nem tudjuk.
Másrészt azóta szépen begyakorolhatták az ügyvéddel, hogy mit lehet/kell mondani.
Harmadrészt meg nyomozati szakasz, majd a vádemelésnél kiderülnek még dolgok. -
Reggie0
félisten
Miert lenne keptelenseg? Meg a VEDA is tudhatna, nem kell hozza semmi mas, csak idomeres, sebessegmeres, meg fenykepezes. Ezekbol egyedul csak az idomeres hianyzik, ami egy szoftveres modositast jelent, mert ora van benne csak ossze kell kotni ezeket az adatokat es matekozni egy kicsit.
[ Szerkesztve ]
-
-
BigBear
senior tag
Kíváncsi lennék, mikor fogják végre komolyan venni és büntetni rendesen a követési távolság be nem tartását.
Agyrém, hogyan bírnak egyesek közlekedni. Tegnap óra / 100 mellett egy nem egészen komplett vagy 2m-re a hátam mögé beállva jött mögöttem, de meg nem előzött volna az üres úton. Mocskosul rühellem az ilyet, úgyhogy levettem a lábam szépen a gázról, hadd menjen. Nem ment. Szép óvatosan elkezdtem lassulni, a végén 30 körül még mindig ugyanúgy jött mögöttem. Mondom ilyen nincs. Index, leálltam, na akkor észrevette magát és elment. Komolyan, mit érez az ilyen nem normális? -
Reggie0
félisten
válasz
fatal` #56821 üzenetére
"Nem vízzel teli mélyedésbe hajtott bele, hanem tükörjegen ment, mivel aznap ónos eső volt."
Az onoseso nem jelenti az automatikusan, hogy jegpancel lesz mindenhol ahova leesik. En aznap elektromos rollereztem es megsem csusztam meg sehol, pedig gyakorlatilag slick tomor gumi.
Valamint a tukorjegnek az is ellentmond, hogy mas autosok ugyanott nem estek le az utrol, nem csusztak meg, nem pordultek meg."Senki nem mondott ilyet. Azzal védekezik, hogy elinduláskor nem tudta megfogni az autót. Ha felgyorsulsz 100-ra és megpörögsz, annak semmi köze az elinduláshoz."
Ehhez definialni kene, hogy mit ertunk pontosan az elindulas alatt, mert eleg valoszinu, hogy nem ugyanazt, sot ahany ember annyifele definiciot hallanank. Peldaul az elindulas a gyorsitasi szakasz vegeig tart? Idokorlatja van? Tavolsagkorlatja van? Sebessegkorlatja van?[ Szerkesztve ]
-
Vismajor01
addikt
válasz
fatal` #56821 üzenetére
De ki mondta h 100al ment? Ha jelentosen tullepte a sebesseghatart es ugy okozott halalt okozo balesetet az buncselekmeny.
De nem emeltek vadat ugyh sztem az tortent h zoldre padloval indult el, olyan 50-60ig gyorsult fel es ott dobta el. Ez pedig sajnos vagy nem sajnos nem meriti ki a buncselekmeny fogalmat es bortonbe se fog menni
-
fatal`
titán
válasz
Reggie0 #56820 üzenetére
Nem vízzel teli mélyedésbe hajtott bele, hanem tükörjegen ment, mivel aznap ónos eső volt.
Miert pont 0-rol kene megpordulni?
Senki nem mondott ilyet. Azzal védekezik, hogy elinduláskor nem tudta megfogni az autót. Ha felgyorsulsz 100-ra és megpörögsz, annak semmi köze az elinduláshoz."A hatóság szerint mindkét kocsi a zöldnél indult el, csak a fiatalember autója megcsúszott."
"„A nő a járművével a Soroksári úton a Földváry utca irányából az Illatos út irányába közlekedett a középső forgalmi sávban. Az autó a Hentes utca kereszteződésében a zöld jelzésre elindult, azonban az Illatos út irányából érkező, szintén zöld jelzésre elinduló másik jármű, amelyet a 22 éves B. Márk vezetett, megcsúszott, áttért a menetirány szerinti bal oldalra, ahol összeütközött a nő gépkocsijával.”[ Szerkesztve ]
-
-
fatal`
titán
válasz
Vismajor01 #56818 üzenetére
Induláskor, ha nyomsz egy kövéret és megpörögsz, nem gyorsulsz fel 100-ra.
-
mezis
félisten
válasz
nyikszi #56811 üzenetére
Saját tapasztalat: Régen, a Dacia1310-esemmel befagyott ablakkal készültem a garázsomba beállni. Gondoltam majd a lehúzott ablakon kinézve bekúszom vele.
Feladtam, inkább leolvasztottam a jeget. Nem tudtam megsaccolni sem hogy állok a bejárathoz képest.[ Szerkesztve ]
-
nyikszi
őstag
Na, az is megéri a pénzét
Most tényleg fel akarta segíteni, ahelyett, hogy mentőt hívott volna? Ugye a leírásból kiderül, hogy gerincsérülése lett a nőnek
De legalább ez nem hajtott el. Remélem azért nem lesz maradandó sérülés.
#56810 fatal`
Egyetértek, sokkal erősebb pszichikai vizsgálathoz kötném a jogosítvány megszerzését. -
fatal`
titán
válasz
nyikszi #56808 üzenetére
Jah oks, hsz-t nem néztem, nincs Instagramom. Ettől még nem lesz rendben, de talán nem csukják le.
Így "csak" közúti verszélyeztetés.
"De tényleg soha nem értettem az ilyen f@rgeket. Rohannak, sietnek, aztán megállnak. Akkor most mégse sietős? Bár lehet volt előzménye, amiről nincs felvétel, de akkor se csinálok ilyet bakker."
Ezt a paradoxont én sem értettem soha. És szerintem (bármi is volt az előzmény), aki ilyet csinál az pszichikailag gyenge és nem kéne vezetnie. -
nyikszi
őstag
válasz
mephi666 #56807 üzenetére
Ha tényleg igaz és versenyzett, akkor a kamerák képeit kikérhetik. Kérdés, hogy akarják-e. Lehet valakinek a valakije ez suttyó
Még gyerekként a szülővárosomban ültünk a padon és beszélgettünk, amikor nagy sebességgel egy Lada jött és a kanyarodó utat nem bírta bevenni, így a parkoló autóknak ment, majd megpördült és újra neki csapódott a parkoló autóknak. 5 autót törtek össze a sajátjukon kívül. Kipattant a két srác és uzsgyi, elszaladtak. Mi meg csak pislogtunk. Szóltunk a barátom apjának, maszek TV szerelő, akinek az autója szintén kapott. Jött, egyből telefon stb... intézte a dolgot. Majd ő mondta pár nappal később, hogy semmi nem lesz az ügyből, mert a rendőrkapitány fia volt a sofőr. Biztosító fizetett és kész. Legalább ott nem sérült meg senki, bár a srác elég sántítva rohant el a helyszínről.
-
nyikszi
őstag
válasz
fatal` #56806 üzenetére
"magyarkozut @scrapy8012 kb. 20 métert előregurult, de végül nem hajtott el, rendőrségi eljárás van vele szemben."
Csak előregurult. Első hszben a választa a közút adta. Tudom, sok hsz volt. Remélem megfingatják. De tényleg soha nem értettem az ilyen f@rgeket. Rohannak, sietnek, aztán megállnak. Akkor most mégse sietős? Bár lehet volt előzménye, amiről nincs felvétel, de akkor se csinálok ilyet bakker.
Aki meg nem tartotta be a követésit, az is menjen a fenébe. Tényleg nehéz egy normális követési távolságot betartani?
Ma is futottam bele ilyen gyökér Suzukisba (nekem is az van, de sajnos ettől még vannak gyökér vezetőik), kb. 1 méterre követte az egyik autóst, persze alig haladt előrébb, amikor eszetlenül előzött engem is. Sokáig képben volt, mondtam is a Feleségemnek, hogy ha az előtte lévő nem is hirtelen fékez, hanem csak intenzívebben, akkor is már bele fog menni. Aztán mi elkanyarodtunk. -
mephi666
nagyúr
válasz
Csabex #56805 üzenetére
Valami újgazdag takony lehet...22évesen "valahogy" van pénz arra a gépre... meg azóta már másikra... nem vágom a bmw-ket, de ez ránézésre nem egy 25éves 316i
...2 hete még azt írták, hogy a családanya várt a lámpánál, ez a gyökér meg feltehetőleg versenyzés közben a megengedett sebesség többszörösével szállt bele, mert nem bírt a technikával... azóta valószínű kikupálta a család ügyvédje, hogy "ő csak zöldre indult és véletlen megcsúszott" ...most sem írnak már semmit, hogy "halálos közúti baleset okozásáért" kellene felelnie
ki lehet ez a féreg, vagy kinek a p*cséből pattant ki?
-
válasz
cappa72 #56802 üzenetére
Nagyon szomorú
Remélem fellebbez és újra vizsgálják az egészet. Nem értek az dologhoz de totál laikusként mégis felmerül bennem a kérdés, hogy egy zöldnél való elindulás (az Illatos út irányából érkező, szintén zöld jelzésre elinduló másik jármű, amelyet a 22 éves B. Márk vezetett) hogy a viharba lehet olyan mértékű, hogy elveszítse a jármű felett az uralmát, illetve akkora erővel csapódjon be, hogy a másik autó sofőrje szörnyet haljon...
Hiába... ez a retek is egy újabb M."Ricsi" sajnos -
t72killer
titán
válasz
ElektrikusDE #56798 üzenetére
Az állókba leghátulról belefutó valóban hibázott - ez a "büntetős" egyed közúti veszélyeztetés tételén kívül álló tétel.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Trollok komolyan
- EAFC 25
- Leleplezte az új Radeon generációt az AMD
- PlayStation 5
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Autós topik
- Május 5-én csörög utoljára a Skype
- Pontosan ekkor érkezik a One UI 7
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- További aktív témák...