Hirdetés
- PlayStation 5
- Call of Duty: Black Ops 6
- Akciófigyelő: PlayStation "Januári" leárazások
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Limitált ideig ingyen játszható a Diablo IV
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Elindult a Test Drive Unlimited Solar Crown második szezonja
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- World of Tanks - MMO
- Star Citizen
Új hozzászólás Aktív témák
-
titán
[linhttps://www.youtube.com/watch?v=A25tp3kg0pE&feature=emb_titlek]
Jogsit bevonni végleg, aki ennyire nem tudja mi történik körülötte.
-
mephi666
nagyúr
nem tudom, mit gondolhatott: "na, végre kitakarodik ez a k*csög kamionos a külsőbe és megelőzhetem... izé"
hozzám majdnem benézett az ajtón egy másik autó pár órája: dupla körforgalom, ő a belsőben, én meg a külsőben... (előre kitáblázva: belső sávból 2+3-as kijárat érhető el, külsőből pedig 1+2) indulunk egyszerre, ez meg jön át a sávomba és lefékez mielőtt belém jönne
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
mezis
félisten
[link]
Tipikus esete annak, ha nem látok ki az előttem menőtől, akkor nem követési távolságot, hanem FÉKTÁVOLSÁGOT kellene tartani.mezis
-
brd
nagyúr
Van ennek egy olyan vetülete, ami nincsen benne a szabályokban, de normális embernek nem is kell mondani, (a többi meg úgysem érti): a szabályoktól függetlenül nem baszunk ki ok nélkül a másikkal, itt ez hiányt szenvedett, ez is baj. Semmi értelme nem volt a belső sávba húzódni, mégis megtették úgy, hogy ott érkezett valaki.
The only real valuable thing is intuition.
-
MasterMark
titán
Nem a konkrét helyzettel van bajom, hanem a sofőrök hozzáállásával. A megjegyzésből azonnal lejön, hogy azt se tudja mi történt, és nem is érti hogy miért történt.
Ez az amit nagyon utálok.szerk.: Ja meg plusz még hazudik is azonnal, hogy úgy ferdítse a valóságot, hogy neki legyen igaza.
Ez azért dühít fel nagyon, mert többször találkoztam már ilyennel az utakon másoktól is. Valahogy ez a logikai szint megy ezeknél akik nem tudnak vezetni, hogy de hát indexeltem.
[ Szerkesztve ]
Switch Tax
-
titán
válasz MasterMark #54281 üzenetére
Azért ehhez hozzátartozik, hogy a bmw elég nagy tempóval érkezett a többi járműhöz képest, kicsi a valószínűsége, hogy szabályosan közlekedett volna. Ezen kívül az elsőbbséggel rendelkező járművet is kényszeríthetjük lassításra és irányváltoztatásra. Volt ott probléma mindkét oldalon.
[ Szerkesztve ]
-
dh66e
veterán
válasz MasterMark #54281 üzenetére
Nem értem miért blamálják magukat újra hogy feltették újra ezt a videót.
-
MasterMark
titán
Egyébként függetlenül attól, hogy az autó önvezető vagy sem, nekem az emberke hozzáállása nem tetszik.
Mi az hogy pedig indexelt??? Ez olyan érvelés mint amikor valaki azt mondja, hogy de hát ő ment egyenesen. Látszik, hogy fingja nincs az egész közlekedésről...
Megnéznék egyébként ebből egy vágatlan, minden kameráról képet adó felvételt. Mert nagyon urasan levágták azt a részt ahol egyértelműen látszana, hogy ők hibáztak. (Vagyis az önvezető autó, de ezt most engedjük el, mert ők okézták le.)
Egyedül a belső kamerán lehet látni, hogy már rég ott van mögöttük a BMW. Szerintem azon a felvételen nem vették észre, azért nem lett kivágva...
bónusz: Ha olyan jó lenne az önvezető rendszerük, akkor ezt nem csinálta volna meg, még úgy sem, hogy humán beavatkozással engedélyezték. Egyszerűen látnia kellett, hogy ott jön valami nagy sebességgel, ki kellett volna írja, hogy nem lehetséges a sávváltás és kész.
Switch Tax
-
Krogoth
senior tag
válasz MasterMark #54281 üzenetére
Ó édes f@szom és ezek a nagy szakértők...
-
őstag
válasz MasterMark #54281 üzenetére
Áhhhh, az ilyenek akkor sem nyúlnának bele, ha egy beton pillér irányába tartana az autó...
Hagyd, majd kikerüli... Így írták a software-t Ja várjál, mégsem ?! Akko....."The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
mephi666
nagyúr
ma nagykörúton mentem nálunk a külsőben, előttem tanuló, én kényelmes követésire (ami követésinek oké, de ha 1 autó bevág közénk és rálép a fékre, akkor már szűk) ...jött is egy amarok a belsőben (ami balra kanyarodó), majd záróvonalon keresztül indexelt és húzta át, majd lépett a fékre léphettem én is, úgy hogy meg is csúszott kicsit a gumi, de szerencsére épp nem mentem bele... (ilyenkor azért jó, hogy van kamera... majd holnap felhozom a kocsiban és megnézem, mennyire volt szűk a manőver... ott hirtelen annak éreztem... természetesen mögöttem lett volna vagy 50méter üres szakasz, de biztos nagyon ciki beállni egy majdnem 30éves kocsi mögé egy akkora döggel)
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
mezis
félisten
válasz MasterMark #54281 üzenetére
Ezek az önvezető autók nekem a 80-as évek AMT programját juttatják eszembe. Lakáshiány (meg sok minden más hiány) volt és voltak akik az Automatizált Műszaki Tervezés ígéretével pumpolták az államkaszát. Akkor, amikor a jóval előrébb lévők csupán CAD-ról beszéltek (Számítógéppel segített tervezés).
Mi van akkor ezzel az AMT-vel?[ Szerkesztve ]
mezis
-
NoLF
veterán
válasz MasterMark #54281 üzenetére
atyavilág, ha olyan ember lennék, el se tudom képzelni, meddig ütném az ilyen semmit nem érő embereket...
hogy röhög szerencsétlen, aztán ha kiszednék az autóból, összefosná magát, behugyozna, és anyukáját szeretné látni egyből.
tehát az indexelés feljogosít a sávváltásra. értem.
a szabályokról fogalma nincs, és hogy kilométereken át a belsőben megy, az is rendben van.
hát akkor két büdös nagy saller, meg a szájába hugyozás is rendben lenne
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
MasterMark
titán
[youtube] Azért az mókás, hogy olyanok tanítanak vezetni egy autót, akik nem tudnak vezetni.
"pedig indexeltünk" lol és?
"távol volt még amikor elkezdtük" nem volt távol, a belső kamera képén már ott látszik közel, mielőtt elkezdik a manővert...
[ Szerkesztve ]
Switch Tax
-
Reggie0
félisten
Az sosem baj, hiszen a jelenben elunk. A trabantos sem keri ki maganak, ha azt mondjuk a trabantra, hogy trabant. Persze, meg lehet magyarazni, hogy jaj de jo, hogy olcso, ha mar szar, de attol meg szar. Ez olyan, mint amikor a csoro megmagyarazza maganak, hogy azert vesz 1 literes suzukit, mert o mennyire kornyezetbarat. Es nem az a baj, hogy valakinek nincs penze, ez teljesen hetkoznapi, sot ez a gyakoribb. Csak nem kell moge meseket kitalalni, mert attol lesz ciki.
[ Szerkesztve ]
-
NoLF
veterán
természetesen léteznek panelpatkányok, akik nem panelben élnek. a saját definícióm szerint a fentebbiek jellemzőek rájuk, de nem kizáró ok a lepukkant kertesház sem itt az emberről van szó, nem arról, hol lakik - de én így neveztem el, mert az ismeretségi körömből szinte 100% panelben él.
ezzel se nem degradálom a panelben élőket, sem a patkányokat nem hozom egy szintre az efféle emberekkel - mint mondtam, ez az én kitalációm, én definícióm. a kifejezés a köznépi nyelvben kétlem, hogy létezik.
ha már így elkezdtem kivesézni, rákerestem. van ilyen nickel aktív PH! felhasználó, valamint ilyen című dal is létezik. mindig tanul az ember
[ Szerkesztve ]
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
NoLF
veterán
szerény világlátásom szerint a megkeseredett, besavanyodott, havi szinten cigire és piára több tízezreket költő, lepukkant panelban lakó, internet előtt ülő igénytelen, többnyire képzetlen és munkanélküli, saját maga előrehaladtáért semmit nem tévő, mindenben a kiskaput kereső, más kárának örvendő, irigy rohadalomhalmaz, akinek fogalma sincs, hogy 2-3 évnyi cigi és pia árából megvehető autót eldobó honfitársán nevet kajánul
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
NoLF
veterán
válasz Reggie0 #54272 üzenetére
az a baj, hogy technikailag nem őskövület autókhoz szokták őket hasonlítani, miközben a mustang tulajok kvázi 95%-a nagyon jól tudja, mit vesz, és rohadtul leszarja az összehasonlításokat.
kis százalékuk meg gyökér kordában tartani a lovakat/hozzá nem értő balfasz, a sok panelpatkány meg teli pofával kárörvend, ha egyszer-egyszer eldobják.én csodásakat szoktam vele kanyarogni mikor néha megkaparintom (mondjuk '19es GT van hozzám közel, nem ez a széria) és tökéletesen tudom pár pályanap után, hogy hol vannak a határok - a büdös életben nem rúgnám el neki poros/nedves úton, vagy hideg gumival, TÉLIGUMIVAL, etc.
pár hasonló teljesítményű, komolyabb autót is kergettem már, azok általában sokkal drágábbak, sokkal-sokkal többet tudnak, de nem is arra valók, mint a póniverda
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
titán
válasz philoxenia #54269 üzenetére
Szerintem kár lenne most ezen durcizni. Néha kap az ember olyan reakciókat, ami nem feltétlen van a kedvére, a fórum ilyen tudod jól.
-
őstag
válasz Reggie0 #54270 üzenetére
Jó ez, csak becsülni kell a lovakat és tudni kell vezetni hátsó kerék meghajtásost, aztán utána jampizni Ha jól látom ez az amerikai model, de lehet tévedek... Most jobban megfigyelve, mintha a gumik sem lennének a toppon, de lehet csak úgy tűnik.
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
Reggie0
félisten
válasz Csabex #54265 üzenetére
Fos mustang, ezek ilyenek.
#54268 csabex2007: Az egy dolog, hogy a kamerat tudjak egy ilyen stabilizatorral kezelni, mert ott nem kell precizen celozni a kereszttel, de megnezem, hogy egy ilyen szabalyozason kereszult megis hogyan tudna rairanyitani a megfelelo autora a sugarat.
[ Szerkesztve ]
-
philoxenia
MODERÁTOR
Kár volt írnom, úgy látszik itt még mindig egymás fel... megy, ki is veszem a hozzászóltamból...
Menczer érvelési stílusához nekem is jogom van...
-
őstag
válasz philoxenia #54266 üzenetére
Szerintem megoldották volna... Lehet a helyigénye miatt sem kivitelezhető, mert ez az összeg egy ilyen milliárdos beruházásnál aprópénz
szerk.
Én is elengedtem itt, tényleg a csűrés-csavarás megy most már ahogyan Lauda is írja felettem...[ Szerkesztve ]
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
titán
válasz philoxenia #54263 üzenetére
Szerintem viszont a végtelenségig csűröd-csavarod a szavakat és hozod a legkülönbözőbb "érveket", szándékosan úgy vágva a felvételből a legértelmetlenebb képeket, hogy a mondandódat támogasd. Elkövettem megint azt a hibát, hogy belementem ebbe a körforgásba.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz philoxenia #54258 üzenetére
Azért ugrál össze - vissza, mert követik és kénytelenek tartani azt a sebességet, vagyis a megközelítő sebességet amivel a szabálytanakodó halad. Na már most ennél a sebességnél meg útviszonyoknál nincs az a műszer amely stabilan tud egy pontra fókuszálni... Vagyis van, de az csak videófelvétel készítése közben használható és az sem ezen a területen. Amikor haladó autóból mérnek, akkor is a megengedettnél, vagy attól kevesebb sebességgel haladnak pont emiatt.
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
philoxenia
MODERÁTOR
Nem érted amit írok, látom. Nem én döntöm el, hogy problémás az érték. Nekem a véleményem az, hogy problémás az érték. Dönteni erről a Rendőrség, majd, ha azt a döntést nem fogadják el, a Bíróság fog.
Hatásköröm nekem max annyi van, hogy itt a Fórumon egy hozzászólásról eldönthetem, hogy problémás-e. Ha annak tekintem törlöm. De kétségek felmerülése esetén, még erről sem egyedül fogok dönteni....Menczer érvelési stílusához nekem is jogom van...
-
titán
válasz philoxenia #54261 üzenetére
Nekem a pontos számértékkel van problémám....
Te eldöntötted, hogy problémás az érték
Tehát azt írtam, amit te. Részemről ezt zártam. -
philoxenia
MODERÁTOR
hogy nem tekintem bizonyítottnak azt a sebességet.
Ezt írtam. Nem azt, hogy: Te eldöntötted, hogy problémás az érték és punktum.
Amit te írsz az tényközlés. Nem közöltem tényeket..... Amúgy sok helyen írták már, hogy a sebességértéknek és a rendszámnak ugyanazon a képen kell szerepelnie. Nekem nem tűnik olvashatónak a rendszám . Persze, lehet, hogy a hiba az én készülékemben van.
[ Szerkesztve ]
Menczer érvelési stílusához nekem is jogom van...
-
Reggie0
félisten
válasz philoxenia #54258 üzenetére
Szoftveresen szurik. Ezek a regi VHT Fama III sebessegmerok felujitva, amiben Kustom Signals Prolaser III sebessegmero van, melleepitve a felvevo, stb. egyseggel. Ezek a rendorseg raktaraiban porosodtak, mert a rogzitorendszer nem felelt meg a jogszabalyi valtozasoknak, amikor lecsereltek az egeszet az SCS szeriara(ekkor volt mszp->fidesz valtas, masik haverceget vettek meg). Aztan egy ido utan eszbekaptak, hogy a porosodo cuccokkal meg kellene kezdeni valamit, es hat ennek volt uzembe allithato, de jo minosegu sebessegmero egysege. Szoval szoftvermodositasokat es hardver modositast(GPS) igenyeltek, hogy menet kozbeni meresre uzembe tudjak allitani. Ezek soran kuzdottek sokaig azzal, hogy fals pozitiv meres ne legyen, es tobbek kozott emiatt tartjak meg a teljes videofelvetelt is, hogy bizonyithato maradjon. Valahol van is egy interju errol mi mindent csinaltak, hogy alkalmassa valjanak menetkozbeni meresre.
A lezer azert ugral, mert az anyosules hattamlajara van rogzitve, es ennyire rezeg minden az autoban.
[ Szerkesztve ]
-
titán
válasz philoxenia #54258 üzenetére
Szerintem mindegy mit írunk. Te eldöntötted, hogy problémás az érték és punktum. Nyilván lehet problémás, vagy akár pontos is. Én nem látok problémát a felvételen (a szabálysértő sebességét illetően).
-
philoxenia
MODERÁTOR
Miért ugrál összevissza a lézer és hogyan szűri ki azt a mozgást, amit a mérőkészülék mozgása jelent? [link]
Kétségtelenül sokkal gyorsabban ment a megengedettnél, sőt igen veszélyes előzéseket csinált. A büntetés nyilván jogos. Nekem a pontos számértékkel van problémám....
Menczer érvelési stílusához nekem is jogom van...
-
titán
válasz philoxenia #54255 üzenetére
Előtte mért a lézer [kép] , csak szándékosan azt a képet vágtad ki, ahol már nincs a sugár az autón. Hogy ez neked miért jó azt csak te tudhatod.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz philoxenia #54255 üzenetére
A karika mellett jobbra levo auto. A mert eredmenyt egy ideig kitartja a kepen, igy ha mar nincs rajta az auton a cel(aka nincs ertekelheto eredmeny), az elozo eredmeny meg egy ideig lathato marad. A videon egyertelmuen latszik, hogy arrol az autorol huzta le balra a celt, es azt merte elotte.
[ Szerkesztve ]
-
philoxenia
MODERÁTOR
Menczer érvelési stílusához nekem is jogom van...
-
Reggie0
félisten
válasz philoxenia #54250 üzenetére
Ebbol a szogbol es ilyen nagyitasnal igencsak korulmenyes helyesen szamolni az oszlopokat.
-
titán
válasz philoxenia #54252 üzenetére
Oké. Akkor ott szabvány szerint milyen messze vannak egymástól?
Alapból 50 méterre vannak, itt viszont láthatóan be van sürítve, szóval az életben meg nem mondod mi a távolságuk.
Bocs én ebbe lefáradtam. Üdv.
[ Szerkesztve ]
-
titán
válasz philoxenia #54250 üzenetére
Felesleges szerintem számolgatni, mivel nem tudod milyen messze vannak ott egymástól.
Most már nem is távolodás, hanem oszlopok száma. Mi lesz a következő?
[ Szerkesztve ]
-
titán
válasz philoxenia #54248 üzenetére
Nem a 244 a csúcs.
Nem tudlak követni.
szerk: Na akkor én is ideszerkesztem.
Azt is nézem, hogy mekkora távolságot tesz meg a rendőrautó az idő alatt és mennyit távolodik tőle a mért kocsi. Maradjunk annyiban, hogy nem tekintem bizonyítottnak azt a sebességet.
Eddig másodpercről és lassulásról írtál. Most már távolodásról. Egyébként teljesen mindegy, hogy a jármű távolodik-e vagy közeledik a mérőautóhoz.
[ Szerkesztve ]
-
philoxenia
MODERÁTOR
-
titán
válasz philoxenia #54246 üzenetére
A 244-es és a 153-as mérés között 7 másodperc telik el.
[ Szerkesztve ]
-
philoxenia
MODERÁTOR
Nekem itt valami nem kerek. Bő másodperc alatt 250-ről 150-re csökken a sebessége?
Menczer érvelési stílusához nekem is jogom van...
-
tyielow
aktív tag
[link] legutóbbi válogatásom.
A következő rendhagyó videóban előzékeny jófejségeket fogok összevágniYouTube: toty1ka
-
brd
nagyúr
Riasztó, mennyi idiótával osztozunk a közlekedésben. Egyébként ennyit ér az abszolút gyorshajtás büntetése. Jó lenne már más eszközt bevetni, ha valóban a balesetek megelőzése a cél.
The only real valuable thing is intuition.
-
titán
válasz kw3v865 #54240 üzenetére
Eleve az is bukó, hogy állítása szerint 90km/h-val közlekedett, mikor kint van két sebességkorlátozás tábla is. Tökéletesen sikerült, más nem sérült meg. Így járt. Aki ennyi figyelmeztetés/előjelzés ellenére ezt csinálja, attól végleg el kellene venni a jogsit szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
kw3v865
senior tag
A saját kamerája buktatta le az idiótát: https://youtu.be/zlmVNtgabYo
Bőven volt az 100 km/h is, amikor elszállt a körforgalomban (a GPS által mutatot sebességérték kicsit késik, mivel csak 1 Hz-es), közvetlenül előtte pedig 150-nél is gyorsabban hajtott. -
mephi666
nagyúr
még 20+ éve valamelyik oktatóról mesélték, hogy megcsinálta a következőt: kitette a tanulót bal1ből és a kecskemét-félegyháza távot levezette anyósülésből... balkormányos kocsival őt is megnézték páran
...sőt buszsofőrről is volt ilyen sztori: állt a busz, nem volt rajta a sofőr, bérletesek szálltak fel... majd jött egy tag napszemüvegben indulási időre, bottal, felporoszkált a buszra, mint egy vak... leült a vezetőülésbe és elindult az utasokkal ...ő volt a sofőr, csak épp vicces napja volt
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
NoLF
veterán
engem is igazoltattak anno Bristolban az otthoni autómban, az emberke miután észrevette, hogy senki nincs a vezetőoldalon, inkább a tetőablakon keresztül beszélgetett velem (alacsony sportautóban ültem, nyitott tetőablakkal), minthogy megkerülte volna a gépet
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
szebe
addikt
válasz mephi666 #54230 üzenetére
A tolatós mcdrive-ot mondjuk nem próbáltam.
Ellenben volt, hogy siettem, tesóm fuvarozott, és valahol a bp-i dugó közepén kiszálltam a balegyből (ezesetben anyós ugye), teátrálisan bebsztam magam mögött az ajtót, és elsétáltam. Tesóm később dőlt a nevetéstől, amikor mesélte, látni kellett volna a mögöttünk álló arcát, főleg amikor el is indult a kocsi
Meg volt amolyan Valami Amerikás rendőri ellenőrzés is[ Szerkesztve ]
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
mephi666
nagyúr
simán: tükörből jól belátod, hogy szabad-e az út, előre nézve meg abszolút nincs holttér ...vin diesel simán megcsinálná
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
-
őstag
Elhiszem és az igazság az, hogy a statisztikák sem arról harsognak, hogy rendkívül magas lenne a jobbkormány miatt okozott balesetek száma, de ennek ellenére veszélyesnek tartom az előzést vele, és a mezis által írtakkal is egyetértek.
Mindenesetre nem lennék egy jobbkormányos sofőr helyében a gyorséttermi Drive-thru meg a parkolóházaknál működő beléptető automatáknál"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
mezis
félisten
Azért egy előzés, amikor a kicsi kihúzódás mellett még balra tartott fejjel próbál az ember csak arról informálódni, hogy húzódhat-e még beljebb mert még mindig nem látni semmit.
Mindezt a jobb ülésről.
Persze ha ott ül a bal elsőn az anyós, aki még szirénázni is tud, az más eset....mezis
-
NoLF
veterán
válasz Csabex #54219 üzenetére
nem veszem kötekedésnek, egész egyszerűen minimális rutinnal az összes felsorolt félelmed leküzdhető. követései távolság, sebesség megfelelő felmérése, nem előzés, stb stb...
ha annyira veszélyes lenne, mint gondolod, akkor szimplán nem engedélyeznék sehol. millió balkormányos van odakint, és elég sok jobbkormányos van itthon és más európai országban is.
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
őstag
válasz MasterMark #54223 üzenetére
Bizony Példaértékű esküszöm... A legszebb az, hogy senki sem integet, vagy pattan ki az autóból jampiskodni. A gyalogosokat figyeltem egy ideig, hát nem semmi
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
mephi666
nagyúr
válasz MasterMark #54223 üzenetére
Nem lámpát meg táblát kell figyelni, hanem egymást így is lehet ezt
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
őstag
válasz MasterMark #54221 üzenetére
Azonnal ez villant be Mit nekem macisajt, rendőr, lámpa, vagy egyéb nyavalya ami elveszi a figyelmem Vagy akár ez is...
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
Nem kötekedés gyanánt, ne érts félre, de szerintem életveszély a balkormányos a jobbos utakon az előzés miatt legfőképp. Ha egyedül utazol, akkor gyakorlatilag életveszély az előzés, mert hiába húzódsz picit jobbra, hogy kiláthass, azt nem minden esetben veszed észre, ha van egy sziget, vagy pl. egy mellék útról valaki a főútra kanyarodik, na azt sem láthatod a kamiontól... Lehet tévedek, ne kövezzetek meg, mert totál laikusként írom, életemben nem vezettem balos autót, viszont ezzel ellentétben kamiont igen, de azt is ipari park telepen ahol hajnal volt és egy lélek sem járt, illetve egyik sofőr kívül, a másik pedig a fülkében mellettem, tehát túl voltam biztosítva Marha jó volt azt a pár métert is megtenni vele, nagyon jó feelingje van, de hosszútávon azért fárasztó szerintem, meg ha nincs másodpilóta, akkor a monotónia kinyír.
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
szebe
addikt
válasz Reggie0 #54216 üzenetére
Itthon mindenhol(?) van macisajtja a behajtónak, anélkül gondolom jobbkezes lenne (illetve nem tudom, van-e arra szabály itthon, hogy csak úgy építünk körforgalmat, hogy a behajtónak kitesszük az elsőbbségadás kötelezőt).
[ Szerkesztve ]
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
NoLF
veterán
válasz mephi666 #54211 üzenetére
én vezettem kint sokat balkormányossal és jobbossal is, mint ahogy itthon is sokat mentem jobbkormányossal - gyorsan átáll az ember agya, ahogy fentebb is mondták.
első alkalommal saját balkormányos autóval mentem egy seggel egy Bp-Bristol távot, ott a kompról lemászva kb két perc alatt átállt a gondolkodásmód, és nem volt probléma elmászni Bristolig - annak ellenére, hogy akkor már ugye kb 20 órája úton voltam.
egész egyszerűen addig, amíg nem vagy a helyzet közepén és csak gondolkodsz rajta, addig furcsa és talán félsz is tőle, de amint odakerülsz, minden egyértelmű.
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
szebe
addikt
válasz mephi666 #54211 üzenetére
Mivel sok körforgalom van, ezért pl ott kellett jobban figyelni, hogy jobbra kell nézni, jön-e valaki, nem pedig balra. Hamar megszokható.
Kocsiban pedig a váltó kezelésére kellett figyelni, hogy a "magam felé lefele" az nem a kettes, hanem a hátramenet, azt nem kéne erőltetni
Szintén hamar megszokható. Vezettem itthon is (honosított) jobbos autót, ha hozzászoksz, simán ülsz át egyikből a másikba. Úgyis szinte csak autópálya+városban vezetek, így nem volt zavaró. Ha egyedül vagyok, nincs mcdrive, meg a parkolóházak macerásak, de bármikor beülnék a mai napig egybe."ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
titán
válasz mephi666 #54211 üzenetére
Én szinte azonnal átszoktam a baloldali közlekedésre. Ebben a közúti jelzések is támogatnak majd. Mikor egy hetet kalézoltam angliában és visszahajóztam franciaországba, ott viszont volt hogy elgondolkodtam, melyik irányba is induljak a körforgalomban. Ez még az első kilométereken volt egy ipari parkban. Nyilván alap esetben itt is segítenek a jelzések, de a lényeg, hogy úgy átállt az agyam a baloldalra, hogy utána a jobboldalira kellett visszaszokni.
[ Szerkesztve ]
-
mephi666
nagyúr
válasz cappa72 #54207 üzenetére
azt hittem ez a jelenet a franciáknál van ...ide illene a mondás
2év múlva 40 leszek: addig egy kocsicsere is tervben, asszony repülni nem akar, én buszozni, a cél pedig anglia lenne... kitaláltuk, hogy csinálunk egy kb 2 hetes túrát napi kb 400km vezetésekkel, bejárva nyugat európa egy részét... (ausztria, németország, svájc, franciaország, esetleg belgium/hollandia) az angol résztől kicsit azért tartok, mert el nem tudom képzelni, hogy tudom átkattintani az agyam arra, hogy "most akkor innentől minden fordítva" ...nagyvárosok sűrejébe nem tervezünk kocsival menni, de azért liverpoolig jó lenne eljutni nagyobb utakon ...majd megyek szerintem, mint a birka: követve a többit, de akkor is furcsa előre belegondolni
akik vezettetek már angliában (vagy más fordított országban), hogy vettétek elsőre, hogy minden fordítva van?
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
mephi666
nagyúr
válasz Reggie0 #54204 üzenetére
Sógorom rómát mondta, hogy ott se nagyon léteznek forgalmi sávok: megy mindenki arra, amerre tud, robogósok ezerszámra... de viszonylag toleránsak egymással
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Reggie0
félisten
Hat, menjel be Milanoba, ott gyakorlatilag dudaval kozlekedik mindenki. A mentonek ha megy a szirenaja, akkor fixen be van kapcsolva a duda is
Mondjuk az olasz vezetesi kultura azert nem annyira kulonbozik a magyartol, legalabbis szintben nem, csak mas heppjeik vannak.
[ Szerkesztve ]
-
NoLF
veterán
válasz Reggie0 #54202 üzenetére
én az elmúlt hétben levezettem egy kb 1000 km-t Szardínia déli részén (felét leginkább Cagliari belvárosában és környékén), előtte való héten egy másik ezrest észak-olaszban (Friuli-Venezia, Veneto, Emila-Romagna tartományokban, leginkább pályán és főutakon) az itt és ott tapasztaltak alapján mindig megmosolygom az otthoni állapotokat, és hogy mennyire ki tudunk akadni pár dolgon, itt meg teljesen természetes a szabályok teljes terjedelmében való telibeszarása, a tökéletesen ésszerűtlen manőverek tömkelege, az irányjelzés nem létezése, a sávok felfestésének észre sem vétele, stb stb - mégis anyázás alig van, dudálást ritkán hallani, balesetet pedig egyet sem láttam.
kezdem felvenni a ritmust
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
mephi666
nagyúr
válasz mephi666 #53437 üzenetére
alig fél órája ugyanez a hely, csak a másik irányból érkeztem... (tisztán látható, ha valaki ott át akar kelni) ahonnan múltkor a merci jött, most egy szürke g astra... elindultam, mert szemből már megállt egy autó és balról messze volt az astra... szemem sarkából szerencsére figyeltem, majd megint ugranom kellett, ő meg a mercihez képest fékezett és végiggumizta a zebrát... centiken múlott, hogy nem talált el ugattam neki, míg tovább nem indult és az elsőbbséget megadó autós is kalimpált neki rendesen... valami 60-70 körüli kalapos tata vezette... (ma a belvárosban 70éves tata csapott el valakit zebrán, oda mentő is érkezett)
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- BONTATLAN Új Iphone 16 PRO 128Gb - 1TB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- BONTATLAN Új iPhone 16 PRO MAX 256-512GGB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- Tamron SP 70-200mm f/2.8 Di VC USD G2 objektív ( Nikon )
- Azta! Yoga Slim 7 Prémium Ultrabook 14,5" -40% AMD Ryzen 5 7640S 16/512 RADEON 760M 2GB 2,9K OLED
- Sigma 35mm f/1.4 DG HSM Art objetkív + táska ( Nikon )
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest