Hirdetés
- Akciófigyelő - Epic Store ajándékozás 6. nap: Dredge
- 2024 - Békés, boldog karácsonyt kívánunk minden olvasónknak!
- Akciófigyelő - Epic Store ajándékozás Dark and Darker: Legendary Status
- Jövőre érkezik az új Agatha Christie: Death on the Nile játék
- Alig két nap múlva konzolokra is befut a Star Trek Legends
-
GAMEPOD.hu
Üdvözlet minden kedves látogatónak, akit érdekel ez a remek kikapcsolódási forma. Legyen az hobbi vagy sport szintű.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rasnac
aktív tag
válasz musli26 #71399 üzenetére
Ha van bárkinek jó tippje, a hétvégi 8-10fokra ne tartsa magában ;)
Jöhet etetőanyag, csali akár szerelék tippek bármi.
Methodban ha van bevállt jó taktika, etetési tipp, nyugodtan irjátok kinek mi jött be, kezdő vagyok még a szakmában :)"Azért jó tengerparton lakni, mert akkor csak három oldalról van hülyékkel körülvéve az ember."
-
4Grider
nagyúr
válasz KunEmber #71395 üzenetére
A velencei-tavi 14 milliárdos EU-s projekt is sok szép mindenről szólt, aztán közelít vége és már látszik, hogy az egész 90%-ban arra volt jó, hogy a régi beton műtárgyakat megemeljék egy jövőbeli magasabb üzemi vízszinthez, meg hogy megszüntessék a csónakkikötők 80%-át.
A horgászoknak fontosabb részek (Pákozd környékén jó sok parti horgászhely kialakítása) meg valahogy pont kimaradt, meg persze a vendégmólók megszüntetése sem nekünk kedvez. -
KunEmber
senior tag
Megújítják az RSD-t: [link]
Remélem ez nem betonozást, jachtkikötőt, part menti szállodasort és egyéb finomságokat fog jelenteni, mint a Velencei-tavon, vagy a Balatonon.
http://youtu.be/Ti8O5RbsQxg
-
gg72
veterán