Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
sssent
senior tag
válasz Stauffenberg #2567 üzenetére
Nekem ezek közül a sport-nak nevezett darab van. A hátrésze nagyon hasonló kialakítású, mint a deuter aircomfort cuccai (a kisebb, bringás változat úgy rémlik, hogy nem ilyen). Szerintem kényelmes, és elég jól szellőzik. A deuter-hez képest a deréknál itt teljes szélességben végigfutó "3D-s" szivacs szokott kicsit izzasztani, de a nem feszített hálós hátú zsákokhoz képest azért még így is ég és föld a különbség. Van benne esőhuzat. Belefér egy 2l-es ivótasak (nem része) és emellé mini lábpumpa, pótbelső, szerszámkészlet, kis kötszer, 0.5l víz, és néha egy melegítőfelső, plusz az oldalzsebekbe egy kis kaja, meg ez-az.
Ami nem tetszik:
- aldis, tehát sajnos csak néha lehet kapni
- elég hitvány anyagból van, egy szezon után már kopik, az ivótasakot szorongató belső zsebről teljesen lefoszlott a gumi szája, látszik, hogy az egész közel sem fog annyit bírni, mint a 30l-es deuter-em (ami viszont akciósan is többszöröse volt ennek)
- az ivótasak kivezetése szerintem használhatatlan, mert nem felül, hanem oldalt van, és a cső hülyén áll, ha ennyire kanyarognia kell. Én inkább egyszerűen kidugom felfelé, oldalt a zsák nagy száján, a tatyó teteje igazodik ennyit. -
nagyúr
Ja, olyasmi, de ezen a minőségi szinten már az is jó, ha többé-kevésbé mozog a villa, nemhogy még csillapítson is, meg állítható is legyen és lezárható is legyen.
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
SOAD19
addikt
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz fi:zi'k #2595 üzenetére
Sokféle lockout rendszer van forgalomban, természetesen olyan is van, amit említesz, de a linkelt villa HLO-val van szerelve, az egy nagyon egyszerű kis tekerentyű csupán, és max a kompressziót tudod vele növelni.
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Jarod1
veterán
Sziasztok, Valami fali bicikli akasztót tud valaki ajánlani?
-
nagyúr
A '+' jelenti a nagyobb mértékű előfeszítést, tehát keményebb lesz a villa.
A fokozatmentes állítás tkp annyit csinál, hogy egyre jobban lezárja a kis lyukat a nyomórudon levő tányéron, ahol az olaj átfolyik. Minél kisebb a lyuk, amin átfolyhat, annál lassabban teszi ezt, ennek következményeivel együtt (nagyobb kompresszió, lassabb csillapítás pl.), míg teljesen elzárva nem folyik át, a villa a maga faragatlan módján lockolódik. Sok értelme nincs szerintem.Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Djuree
félisten
tudnátok nekem ajánlani egy jó km órát? nem kell nekem semmi különleges, tudja az alapfunkciókat, de azokat jól. egyszerű legyen kezelni.
5000ft körül...[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
SOAD19
addikt
Valaki felvilágosítana, teleszkópok terén. Van bal oldalt, gondolom a keménységet állító kapcsoló +/- jellel ellátva. + irányba tekerve keményebb, vagy pont fordítva? 65 kilóm miatt puhábbra kellene állítanom, de túl nagy változást nem vettem észre, hiába tekertem mindkét irányba, igaz csak bicaj mellett állva próbáltam tesztelni.
A Lockoutnál a fokozatmentes állíthatóság lehetősége miért is jó? Ez lenne a teleszkópom amúgy, vagyis ehhez hasonló: [link]Bocs, a hülye kérdésekért.
Köszi!
[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
válasz lsebestyen #2580 üzenetére
Grat! Én is kint voltam, de csak a túrá indultam. Jó volt, bár a felvezetés hiányzott. Voltak ugyan rendőrök a forgalmasabb és fontosabb kereszteződésekben, de némelyik főúton kaptunk pár dudálást az autósoktól. A vége is érdekes volt, mert egy kilométeres kocsisor torlódott fel Gyömrőn és ezt valahogy meg kellett előznünk. Megúsztuk élve az egészet, jó idő volt, jó levegő, én élveztem.
A szervezés nekem egy picit amatőrnek tűnt, elég sok technikai malőr becsúszott. Az eredményt összesítő laptop ellopása csúnya dolog volt, bárki is tette (remélhetőleg elkapják őket).
Itt a track.
Harrrr!!!!
-
M_o_g_y_i
őstag
Wheeler Buddy 2 vázra épített "hétköznapi" bicaj Alivio fék-váltókarokkal, hátul outi sor+váltó, elöl Spyral ISIS-es kéttányéros hajtóművel, jó minőségű (Meridáról levett IKE feliratú, Alivio-Deore szintű) V-fékkel, Alex Adventurer felnikkel, Schwalbe Black Jack gumikkal, stb.-stb. most mennyit érhet?
GYAKORLATILAG új, pár éve lett összerakva, de csak 2-3x ha lett használva.[ Szerkesztve ]
4db szép állapotú 4x100 6.5x15 ET35 acélfelni eladó!!! - Olyan nincs, hogy valami nem sörnyitó!
-
Teasüti
nagyúr
Őőő az normális, hogy emberek a Lockout karral "állítanak csillapítást"?
Én csak kapcsolóként használom az enyémet, kattanással jelzi is, mikor váltok.
Soha nem jutott még eszembe két állás között próbálkozni vele.Normális felhasználásban nem külön kezelőszerv van a csillapítás állításra?
Mert értem én, hogy félig zárom le, akkor mi történik, de nem hiszem, h ez egészséges.
Ellenben a külön erre a célra való mechanikának, ha van ilyen rajta. -
fi:zi'k
nagyúr
válasz lsebestyen #2580 üzenetére
A rövidtávú versenyek mindig nagyobb intenzitáson mennek.
Grat a szép eredményhez!96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
-
Zebu
addikt
válasz lsebestyen #2580 üzenetére
Derék! Szép munka! Én fosok kicsit a bolyozástól
-
lsebestyen
addikt
Tegnap túl estem első versenyemen, igaz csak egy húszas volt (Tour de Gyömrő), de szerintem pont ezért brutálisabb volt mint egy hosszabb távú verseny, mindenki helyezkedett egyfolytában, agyban is egészen leterhelő volt számomra, ennyi mindenre figyelni. Voltak hatalmas bukások, a legnagyobb amihez mentő is kellett -ha jól hallottam- az a fordítós pályának volt köszönhető, sajnos végig kellett néznem, TV-n keresztül nem tűnik annyira vészesnek egy ilyen...
Végül 173 indulóból 10. lettem, saját korcsoportomban 2., de többet ilyen rövid távú országúti versenyen nem hinném h részt veszek, gondoltam ez kezdésnek jó lehet Viszont a végső sprint nagyon izgi volt -
xylevi
tag
en is valami normalis taskat vadaszok korrekt aron, irtam is ide nehany oldallal elobb, de meg mindig nem talaltam megfelelot...nincs szukseg bele folyadektartalyra...az enyemben is lenne egy U lakat, valami innivalo, esetleg egy felso...a lenyeg, hogy ne izzadjam szet a hatam...en is 5-6 ezret kepzeltem el elso korben erre a celra, de ha jol olvasom, akkor ennyiert eselytelen...raszannek egy 10est is ha talalnek valami normalisat, 20at azt mar nagyon soknak tartom erte...valami hasznaltat 10 koruli aron ebayen vagy aliexpressen vagy valahol nem lehet levadaszni?
-
Jofi81
őstag
Valakinek nincsen véletlenül elfekvőben egy SPD adaptere, amitől csekély összegért megválna? A munkahelyre járkáláshoz nem szeretnék mindig SPD cipőt felvenni, sima cipőben meg kevésbé kényelmes és biztonságos a pedálom.
-
nagyúr
Én a felnire ragasztottam ipari prizmafóliából csíkokat. Eddig nem kötött bele rendőr, pedig találkoztam velük többször a városban; igaz, hozzáteszem, konkrét ellenőrzésen még nem estem át.
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Zebu
addikt
Na gondoltam rádobok egy prizmát az első kerékre, hogy nehogy megbüntessen a törvény nevében az illetékes, de sajnos nem sikerült, mert az Aksium kerékben lapos küllők vannak és nem megy rá. Ehh bukta
Tudtok valamit ajánlani?
-
Xantomas
őstag
válasz Robo sapiens #2570 üzenetére
Az újabb slx jobb. A Shadow rendszer messze jobb váltáskomfortot, láncfeszítést ad.
"valamelyik görgőhöz nincsen rajta csapágy, vagy valami műanyag akármin fut csak"
Ezt hívják csúszócsapágynak. A lánckerék felőli oldalon jobb is ez a fajta csapágyazás, mert enged oldal irányú mozgást is, ami kell a lánc átdobásához."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
TayRol
nagyúr
Halihó!
Ajánlanátok nekem olcsó, de jó, alapfunkciós wireless km-órát?
Márka mindegy, és teljesen hobbi szintre kell csak.Köszi,
TayRol -
Robo sapiens
tag
Szerintetek melyik a jobb váltó? Egy régebbi Shimano Deore XT (nagyjából olyan, mint ezen a képen), vagy egy 1-2 éves Shimano SLX (mint ezen a képen)? Az SLX-ről az egyik helyen azt olvastam, hogy valamelyik görgőhöz nincsen rajta csapágy, vagy valami műanyag akármin fut csak, míg máshol azt írják, hogy gyakorlatilag egy XT leszámítva a súlyt.
-
eszgé100
őstag
sziasztok,
most lőttem a hétvégén egy Specialized Hardrockot az ebay-en, de a fékekkel és a teleszkóppal (SR Suntour XCM) nem igazán vagyok megelégedve.
egy ránézésre 60kg-s csajszitól hoztam el, gondolom ezért van nagyon lágyra állítva teleszkóp és ez nem épp a legideálisabb az én 100kg-nak. mivel általában városban használom a bringát ezért csak annyira kellene keménynek lennie, hogy a padkán fel-le ugratáskor ne betonkemény legyen alattam, ezt gondolom be lehet lőni?
a másik a fékek, szerintem ezzel átb.sztak. nem tűnik megbontottnak, de mégis valahogy nem illik ehhez a bringához egy ilyen gyenge konstrukció. fékezéskor az egész teleszkóp beremegett, de nem tudtam eldönteni, hogy ez azért van, mert nincs rendesen beállítva, vagy mert túl nehéz vagyok? mivel ígyis-úgyis viszem a bikeshopba holnap, hogy mindent nézzenek át rajta és állítsák be nekem, ezért nem nagyon foglalkoztam vele, mikor kipróbáltam, de ha kell, akkor inkább kicseréltetem ezeket is, ezen már nem múlik a boldogságom.
összehasonlítási alap csak a korábbi 2012-es Trek 3500-as van (amit sikeresen elloptak két hete), nem volt rajta semmi extra, de minden tökéletesen működött, és azon valamilyen Shimano fékek voltak, azokkal maximálisan meg voltam elégedve, de a pontos típusára nem emlékszem, és a gyártó oldalán is Tektro van feltűntetve, ha esetleg valaki ismeri, hogy melyik lehetett az, kérem, hogy ossza meg velem
előre is köszönöm
"-Meddig tart a játék? -Amíg mindenkinek ki nem verik a fogát..."
-
=HG=
addikt
-
Stauffenberg
nagyúr
Szerintem ez nem akadály, mert egy 1500 Ft-os táskát nem szégyellek szétvarrni. Meg akár egész ízlésesen is meg tudnám csináltatni a párommal, ő színház díszletes, bármit rávarr bármire csak tű és cérna kérdése.
Megtömni nem akarom. U-lakat lenne a legnehezebb benne, de az csak amikor munkába megyek (3 km).
----------
Apropó: Ha az U-lakat átkerül táskába, akkor tudok feltenni kulacstartót. Vagyis csak tudnék, ha lenne neki kialakítva furat vagy bármi egyéb. Szerencsére nincs, de nem akarom szétfúrni a vázat. Tudtok ajánlani valamilyen rögzítő bilincses megoldást?
-
Zebu
addikt
válasz TESCO-Zsömle #2563 üzenetére
CSak azért, mert próbáltam már úgy ragasztani, hogy volt benne kis levegő és levált, nem maradt rajta...
-
dqdb
nagyúr
válasz Stauffenberg #2559 üzenetére
Akkor végső soron az a lényeg, hogy ennyiért nem kapok olyat amit szeretnék.
Igen, ez.Így szerintem maradok ennél a piszok olcsó Dechatlonos táskánál. Veszek egy olcsó sima műanyag esőkabátot és odaadom a díszletes barátnőmnek, hogy alakítsa át úgy, hogy rá tudjam tenni a táskára ha esetleg elered az eső.
Esővédő huzatnak tökéletes megoldás.Ez a táska rá fog olvadni a hátadra pillanatok alatt még üresen is. Ha rá tudsz applikálni a hátrészre két függőleges csíkot valami keményebb habszivacsból távtartó gyanánt, azzal már sokat nyerhetsz, mert így a hátadra jut némi menetszél is. Ha nem tömöd meg a táskát, akkor nem probléma a mellkaspánt hiánya, szóval ne tömd meg
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
fi:zi'k
nagyúr
válasz Stauffenberg #2559 üzenetére
Én vagy 2 éve kb 500 Ft-ért vettem ilyen vízhatlan táskahuzatot. Nem tudom most mennyiért dobálhatják.
96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
-
Stauffenberg
nagyúr
Akkor végső soron az a lényeg, hogy ennyiért nem kapok olyat amit szeretnék.
Így szerintem maradok ennél a piszok olcsó Dechatlonos táskánál. Veszek egy olcsó sima műanyag esőkabátot és odaadom a díszletes barátnőmnek, hogy alakítsa át úgy, hogy rá tudjam tenni a táskára ha esetleg elered az eső.
A hát kialakítás az meg olyan amilyen. Addig megteszi amíg nem veszek egy normálisat.
-
hoffman_
nagyúr
válasz venember83 #2555 üzenetére
nagyon jó hangulata van
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
Zoli133
addikt
Köszönöm mindenkinek a segítséget, holnap megpróbálom befoltozni.
(#2554) pengemetal: Szoktam arra járni autóval és nem a legszélesebb utak egyike eléggé zavaró ott biciklist kerülgetni, nincs sok hely rá. Sajnos ez nagyon sok útra igaz, hogy kevés a hely. (Kerékpárosként és autósként is megállapítva)
Egyéb: Mai defekt előtti kerékpározás közben láttam több családot is kerékpárral ez jó meg midnen, de komolyna mondom, kiselőadást fogok tartani, hogyan közlekedjönk kerékpárral címen, a behajtani tilos táblát nem ismerik, elfoglalják az egész utat, úgy kell kerülgetni őket. Bár a rovogós akivel tegnap találkoztam mindenen túl tesz: Jön velem szembe, kettőnk között fekvőrendőr, bal oldalán áll autó. Ő úgy döntött átjön a szembesávbe kikerülni a buckát tehát az én oldalamra (ahol egyébként én is elakartam menni a fekvőrendőr melett) Ha nem vészfékezek akkor felkenődök a cuccára és még ő mutogatott nekem.....
[ Szerkesztve ]
"It's a fez. I wear a fez now. Fezzes are cool."
-
venember83
nagyúr
-
pengemetal
aktív tag
Tegnap tekertem egyet és a budai alsórakparton is mentem, autó nem volt, mert még le volt zárva. Gondoltam ez ma is így lesz, de nem, már megnyitották és voltak autósok. Viszont többen dudáltak, mutogattak...nem lehet lent menni? Táblát nem nagyon láttam (nem is figyeltem), ok hogy fent van a bicikli út, de az most tele van turistával, max. 10 km/h. Hétköznap tuti nem mennék ott, de nem nagyon értettem az autós felháborodást, ráadásul 30-as tempó fölött mentem és a forgalom is gyér volt.
"Nem a berúgás a cél, de útba esik"
-
dqdb
nagyúr
válasz Stauffenberg #2550 üzenetére
Bár most azon vagyok, hogy lehet inkább feltennék egy kulacstartót és az U-lakatot tenném a hátizsákba, mert az csak akkor van velem mikor melóba megyek és az nem nagy táv.
Kicsi U-lakatot használok (15×7 cm), munkába a nagy hátizsák palacktartó zsebében utazik. Ha kimondottan bringázni megyek és egyedül, akkor a kis hátizsák belsejében.A laptopot ne úgy képzeld el, hogy egy nagy súlyos dög, hanem MacBook Air 13", annak nem kell sok hely
Egy bringás hátizsák általában keskeny és hosszú, hogy minél kevésbé akadályozza a hát szabad szellőzését. Egy laptop ellenben széles, akármennyire kicsi is. Én egy 14"-es laptopot cipelek a 25 literes hátizsákban (a tiédhez képest körülbelül +1 cm mindegyik dimenzióban a mérete), és míg szélességben éppen jó. addig bármikor bepakolok több napra való bevásárlást a laptop+tartozékai+bringás kellékek mellé. Vagyis hiába lenne nekem elég térfogatra elvileg 8-9 liter is, ezt a méretarányok miatt 25 literes formában kapom csak meg úgy, hogy a laptop beleférjen.Egy 10"-es iPaddel már nincsen ilyen probléma, az már belefér valószínűleg egy 10-12 literes bringás hátizsákba is.
Szóval ami inkább lényeg lenne, hogy esőben ne ázzon be és a hátrész úgy legyen kialakítva, hogy a lehető legkevésbé izzadjon bele a hátam. Ilyesmi akad 5-6 ezer körül?
Szerintem nem. Ennyiért maximum könnyedebb túrázásra alkalmas modellt találsz, amihez nem jár vízálló borítás, és a hátrésze is csak gyalogos közlekedés esetén működik, bringán nagyon nem. Rétegtermék, speciális anyagok és ebből következően magas ár ...[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
Stauffenberg
nagyúr
A camelback nekem nem fontos, nekem az is jó ha csak bele tudom rakni a kulacsom. Bár most azon vagyok, hogy lehet inkább feltennék egy kulacstartót és az U-lakatot tenném a hátizsákba, mert az csak akkor van velem mikor melóba megyek és az nem nagy táv.
A laptopot ne úgy képzeld el, hogy egy nagy súlyos dög, hanem MacBook Air 13", annak nem kell sok hely, meg az ritkán van nálam, szóval lehet ezt a funkciót kihúznám, arra jó a mostani táskám. Inkább táblagép szokott nálam lenni, aminek a hely igénye majdnem nulla.
Szóval ami inkább lényeg lenne, hogy esőben ne ázzon be és a hátrész úgy legyen kialakítva, hogy a lehető legkevésbé izzadjon bele a hátam. Ilyesmi akad 5-6 ezer körül?
-
Zebu
addikt
válasz Zoli133 #2545 üzenetére
1 foltoyás belefér, 2 már necces. Most dobtam ki egy belsőmet amin 2 folt volt. Az már bután nézett ki rajta hülye formája lett teljesen a guminak. Bár szerintem még elment volna vele... Nem kockáztattam.
Mondjuk a Decathlonban baromi olcsók a belsők. 2db talán 800 HUF. nem tudom már pontosan....
[ Szerkesztve ]
-
fpeter07
veterán
válasz Zoli133 #2545 üzenetére
A legtöbb ember általában inkább befoltozza a belsőjét. Sokkal olcsóbb megoldás és hátránya nem igazán van. Érdemes megtanulni ezt a művelet, mert talán a leggyakoribb technikai probléma. Persze ezt is el lehet rontani de egy idő után könnyedén fog menni. 500 ft környékén szokott lenni ilyen javítókészlet mindennel együtt.
-
Teasüti
nagyúr
válasz superecneB #2503 üzenetére
Én még nem találkoztam ilyennel, hogy a teflonos bovdenről leszakadozik a borítás, de elfogadom, hogy akkor ez van.
Rozsdamentes köszörült akkor a következő a sorban, jah.
Igazából nem hiszem, hogy eget verő különbségek lennének minőségben, elvégre a funkció betöltéséhez azért bele kell rakni a megfelelő anyagokat az alkatrészekbe.
Ez a sorrend lehet akár egyéni preferencia kérdése is.
Én szerelővel beszélgettem, ő cserélte az én gépemen a Jagwire házat BBB-re (akiben amúgy teljes mértékben megbízom, fél Pécs nála maszekol).
Nem is azért, mert a Jagwire szar lenne, "csak a BBB jobban bevált".Amúgy elég nehéz átverni a köszörült bovdennel, mert viszonylag könnyű megállapítani.
A köszörültnek az a lényege, hogy a sodrony külső szálait forgácsolják, hogy a sodrony egésze kör keresztmetszetű legyen. A nem köszörült meg ugye nem sima felületű. Ezt még ránézésre is meg lehet mondani, ha jól megnézed.Amire én még figyelnék, azok a bovdenvégek.
Ezeken se spórolj, mert könnyen elcseszheted a vacak kupakokkal az amúgy jó bovdenezést.
Én most ezeket akarom kipróbálni a városi gépen, ígéretesnek tűnik az extra védelem.
A sport gépre meg nem cicóznék, felraknám a legdrágábbat.[ Szerkesztve ]
-
Zebu
addikt
válasz Robo sapiens #2544 üzenetére
Nem tudom Nekem is csak azt mondták, hogy rövidebb AMúgy úgy mérd a belső lábhosszt, hogy ygy könyv a combközé, összeszorítva és nyomd addig, mintha azt éreznéd, hogy a nyereg nyom. Mondjuk én vízmértékkel csináltam.
Szerencsés dolog olyan nadrágot felvenni hozzá, amit bringázás közben használsz.
-
Zoli133
addikt
NOs az 1 hónap alatt majd 300 kilómétert tettem a rockrider 5.2be. Abszolút kezdőként (3 éve nem ültem nyeregben) szerintem nem rossz. ' órákat szoktam tekerni 20km-ről a hónap alatt sikerült 24km-re feltornázni a távot.
Időközben az pár első dolog közt megvolt ma az első defektem is. Sikeresen a lomtalanítás környékén egy tű állt a külsőbe, esélye sem volt a belsőnek. Persze felkészületlen kezdőként se pót-belső, se folt, szerencsére ismerősöm 2 sarokra lakik, nála hagytam most éjszakázni a járművet.
A kérdés, hogy megéri foltozni vagy inkább új belsőt vegyek? Esetleg van ajánlott folt/belső?
"It's a fez. I wear a fez now. Fezzes are cool."
-
-Faceless-
őstag
Sziasztok mivel ez egy viszonylag nézettebb fórum ezért ide írnék. 4 éve vettem egy Magellan Polarist (2009-eset) a V fékes Deore változatban.
link
Az itt láthatóval szinte mindenben megegyezik, csak hidraulikus tárcsa helyett, az akkori 2009-es deore V fék.
Egyetlen egyszer estem vele, de én fogtam fel az ütést
Egyedül a teleszkóp oldalán van egy kisebb karc, csak a festést húztam le egy kb 2 cm-es darabon.
Minden papírjával, 2 szett gumival a gyári amin meg se látszik, hogy volt használva... , és egy pár CST cross traveller (ez sincs szétkopva elég keveset használtam).Így együtt az egészért szerintetek milyen árat kaphatnék?
Folyamatosan karban volt tartva, és kb. 2-3000 km lehet benne maximum. -
Tomi_Sci
őstag
-
hoffman_
nagyúr
én egy ilyenre pályázom régóta, kisker áron 14k, de valamiért nem tudtunk rendelni belőle januárban, azóta meg nem kérdeztem. ha meglesz, akkor megírom mindenképp, hogy jó cucc-e. nekem való kisebb fél napos tekerésekhez pont elég lenne, egy kis pia, pár szendó, 3 szerszám, telefon, csókolom.
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
Tomi_Sci
őstag
Egyik haverom volt tegnap Balatonman Iron távon, és bukott a bringás körben. Kb. ötvennel ment, kátyú, és már csúszott. A sisak kettétört, és elég durva bőrhiány lett a combján, meg horzsolások mindenhol. De azért végignyomta Lényeg a lényeg sisak nélkül az ajtón nem szabad kilépni. Miután láttam az ominózus fejvédőt, rájöttem, hogy nekem is kell egy komolyabb.
Hirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/tomi_sci/index.html
-
Gyufaaa
veterán
válasz Stauffenberg #2532 üzenetére
Anno volt egy kis "szócsatánk" a kerékpáros nadrággal kapcsolatban, vagy is kell e alá alsó naci vagy sem. Kinek mi steril stb... Hát bevallom kipróbáltam a dolgot. Első balaton kerülőn végig mentem alsóval, másodikon már nem volt alatta. A különbség és komfort érzet megdöbbentő. Egy kicsit óckodtam tőle, de ezek után hülye leszek még egyszer felvenni alá alsót, az tuti!
Jorus: Beszéltünk múltkor az ülésről. Sikerült lecserélnem egy olcsó kis ülsére. Nem akartam elkapkodni, hogy mindjárt egy drágább darabot veszek, ezért egyenlőre a méret volt a szempont és bevált. 143mm nekem is tökéletesen kényelmes, mondhatom ezt egy hosszabb túra után. A gyárinak a 155mm szélessége keményen kikezdett. Ez perfekt. Nézelődök majd valami komolyabb után.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Dakine Nomad-dal megyek, ha hosszabb az etap, 3 literes ivószatyorral. Ha rövidet megyek, akkor Deuter Nordic II két fél lityis kulaccsal.
Gyufaaa #2537: ugye? - ez az alsógatyára ment persze.
[ Szerkesztve ]
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Doki16
addikt
Ezt láttam elég drága. Viszont tegnap voltam a decathlonba és egy darab táskát találtam aminek 2 Literes a tartálya és 7500 Ft volt. Azt is sokallottam ezért nem is vettem meg. De ezek szerint nem igazán van alternatíva.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
dqdb
nagyúr
válasz Stauffenberg #2532 üzenetére
5k körül van-e valami értelmes + kihajtható belőle egy vízhatlan huzat
Ha gyárilag nincsen felszerelve ilyennel egy hátizsák, akkor csak a huzat szokott ennyibe kerülni.Deuter, Vaude ajánlott márkák, de 20e alatt nem fogsz olyat találni, amibe egy laptop is belefér, a hátrész kialakítása bringázáshoz megfelelő, támogat ivótartályt, és jár hozzá vízhatlan huzat. Úgy nézem, a magas euróárfolyam szépen felküldte az amúgy sem alacsony árakat a tavalyi-tavalyelőtti évhez viszonyítva.
Doki16:
ha jó áron, akkora Decathlon saját márkása lehet a nyerő. Jó ár visszavonva, ez is elszállt az égbe.[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
Doki16
addikt
válasz Stauffenberg #2532 üzenetére
Nekem csak a víztasak lenne a lényeg. A pár szerszám amit vinnék elfér a nyeregtáskába is.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Stauffenberg
nagyúr
Amúgy engem is érdekelne egy közepes űrméretű hátizsák, szóval ide is jöhetnek az ajánlások. Nem kell nagynak lennie, ital, váltás ruha, egy-két szerszám beleférjen. Nem tudom, hogy 5k körül van-e valami értelmes, de ezek nem jelentenének hátrányt:
- Ne izzadjon annyira a hátam (tudom, hogy fog, de amennyire lehet szellős legyen)
- Nem árt ha vízhatlan, vagy kihajtható belőle egy vízhatlan huzat, mert olykor laptop, táblagép is lenne benne -
-
Doki16
addikt
Ti milyen italtartós hátitáskákat szoktatok használni? Kellene valami értelmes táska jó áron.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Zebu
addikt
válasz Robo sapiens #2509 üzenetére
Akkor L a te méreted! 83? Akkor neked is kicsit rövid a lábad.
-
dReFiX
senior tag
sziasztok, tavaly sikerült megörökölnöm egy ilyen 28" kerékpárt, eléggé ráfűztem azóta a dologra. De már megérett a felújításra. Jól látom, hogy itt valami nem stimmel ? Illetve váltóból és felnikből láncból és külső gumiköpenybőlmit ajánlanátok egyenlőre csak hobbi célra (országúti )? Kicsit szeretnék tájékozódni, hogy a szervizben ne húzzanak le, ha magamtól nem tudom megjavítani.
[ Szerkesztve ]
-
lacos001
senior tag
Hi
Akadt egy nem használatos bringánk,ha esetleg valakinek szüksége van ilyenre,akkor ide beteszem a hirdetést...
Bocs érte... -
rétisün
veterán
nos, idegesítő kattogás megoldva (a baloldali pedál volt, most már csak szét kéne szedni, gondolom valamelyik csapágy cserére szorul) úgyhogy most már csak el kéne indulni tekerni egy kicsit.....
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
lorcsi
veterán
válasz Robo sapiens #2507 üzenetére
az első lényegesen jobb, de még ezt sem mondanám tuti vételnek
a másodiknál meg:
Magas színvonalú Shimano hajtás váltással
elég konkrétakaz az sr sontur teló sem egy nagy durranás..bár még nekem is az van, de...
Teljes city felszereltség
na bazz...2 éve 15k-ért vett osztrákból behozott bicajomon is ez vanaz meg kit érdekel mennyi volt 100 éve újonnan..
eladó: vadi új soundcore motion+
-
belaazallat
addikt
válasz Cathfaern #2518 üzenetére
"Mondjuk az megint külön sztori, hogy ha így halad az utak állapotának romlása, akkor lassan montival jobb átlagot lehet menni aszfalton, mint outival..."
Vagy előveszed a trekkingedet újra!
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
Cathfaern
nagyúr
válasz raczger #2517 üzenetére
Engem az outiban az vonz, hogy az ember bármikor csak felpattan rá és saját erőnléttől függően hatalmas távokat lehet megtenni vele rövid idő alatt Persze montival is lehet aszfalton tekerni, de az nem ugyanaz azért... plusz terepezést erősen befolyásolja a környék adottságai, országutihoz meg az majdnem mindegy. Ha meg már utazni kell valahova (autóval / vonattal / stb.) akkor az már nem ugyanaz, mint ha az ember meló után fogja magát és elugrik tekerni egyet
Mondjuk az megint külön sztori, hogy ha így halad az utak állapotának romlása, akkor lassan montival jobb átlagot lehet menni aszfalton, mint outival... -
raczger
őstag
nyálcsorgatás
Jövő héten egy kis hóban bringázás?
Néhány helyen módosítottak a pályán, magasabb részeken még mindig van hó. Remélem idén jobb idő lesz, nem úgy mint tavaly, hogy 5-10 fok és esőwww.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
fpeter07
veterán
válasz belaazallat #2500 üzenetére
Inkább egy tandemet.
-
belaazallat
addikt
válasz Cathfaern #2512 üzenetére
Megoldható, legfeljebb a vontató kötél másik végére Ő kerül, nem szki! Ha mégis jobb erőben lenne, mint ahogy mondaná.
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
M_o_g_y_i
őstag
Kecskemét környékén keresek egy szép állapotú NŐI cruiser bicajt, ha valakinek bármilyen infója van, kérem ne tartsa magában!
Köszönöm!4db szép állapotú 4x100 6.5x15 ET35 acélfelni eladó!!! - Olyan nincs, hogy valami nem sörnyitó!
-
Zebu
addikt
válasz Robo sapiens #2507 üzenetére
Nekem elsőre annyi szúrt szemet, hogy 2 külön méret az egyik kisebb a másik nagyobb... az egyik kb L-es lehet, a másikhoz azt írták, hogy XL. Ez azért nagyon nem mindegy.
Milyen magas vagy?
-
Robo sapiens
tag
Sziasztok!
Szerintetek melyik éri meg jobban?
KTM High Line - 125 000 Forint
Előny:
- Valószínűleg jobb felszereltség (a másik bringát áruló bolttal még nem tudtam beszélni).
Hátrány:
- Nem tudom kipróbálni, mert messze van a bolt. Emiatt a garancia érvényesítése is körülményesebb.
- Hidraulikus fék (szeretnék egyszerűen karbantarthatót venni).
- Drágább.
- Gondolom régebbi alkatrészek, de ez nem tudom, hogy előny-e vagy hátrány.KTM Life Twenty Seven - 108 000 Forint
Előny:
- Meg tudom nézni a boltban. A garancia érvényesítés egyszerűbb.
- Ha minden igaz, akkor bowdenes a fék.
- Olcsóbb.
Hátrány:
- Valószínűleg rosszabb felszereltségű.Egy egyszerűen karbantartható, hosszú távon szolgáló bringát szeretnék venni, amivel kezdetben csak kisebb, majd később hosszabakat túrákat szeretnék megtenni. Emiatt egy könnyen karbantartható, merev villás, bowdenes V fékes, legalább deore felszereltségű kerékpárt kerestem, amire később első csomagtartó is rakható. Mondjuk egy régi Giant Expedition vagy Koga Miyata trekking kerékpárt.
Sajnos nem találtam ilyet (vagy nem a közelben), és a nyár itt van, nem akarok tovább várni.
Köszönöm!
-
Xantomas
őstag
válasz superecneB #2503 üzenetére
A Jagwire gyárt, a BBB csak gyártat, és forgalmaz, kb mint a Bike+, és a BTS. Kínai, és egyéb OEM gyártók termékeit árulja, vagy náluk gyártat saját tervek alapján, saját márkanévvel.
A BBB bowdenházak, ha jól tudok, akkor Saccon gyártmányúak.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz superecneB #2497 üzenetére
Akkor legyen egy másik vélemény is a témában:
Bowden:
Rozsdamentes, köszörült. Teljesen mindegy a gyártó, minőségben nem tudnak egymástól különbözni. Max abban, hogy a boltban verik át az embert, és köszörült bowden helyett nem köszörültet adnak.
A teflonos borítású bowdeneket felejtsd el! Egy idő után felgyűrődik rajta a teflon, és megszorul a bowdenházban, amit ki sem tudsz belőle mosni.Bowdenház:
Ha mechanikus tárcsafékhez kell, ráadásul végig a teljes hosszban házban fut, akkor a legjobb, a teflonos belsejű, szilikonzsíros változat. Ebből mindegy a gyártő, általában Aligator, és Jagwire van a boltokban (ha van nekik, és nem tagadják le, viszont, ha azt mondják, hogy hosszanti szálas bowdenház csak váltóhoz van, akkor oda ne menj vissza, ott lesznek még problémák a jövőben). A szettben kapható készletekben a fékbowdenház is általában hosszanti szálas.
Mechanikus tárcsánál nagyon sokat számít fékerőben, és adagolhatóságban is a hosszanti szálas ház.Ha v-fékhez kell, akkor a gyártó mindegy. A kritérium csak annyi, hogy teflonos bélésű, és szilikon zsírozott legyen. Ide felesleges a hosszanti szál, lehet a hagyományos spirálozott is. Shimano, Jagwire, Aligator majdnem ugyan azt a minőséget gyártja ebben a kategóriában. BBB nem játszik, nekik nincs zsírozott bowdenházuk. Úgyis van annyi nyúlása a V-féknek, hogy a bowdenház spirálozásának tömörülését alig érzed.
A zsír kell bele. Egyrészt, mert megóvja a bowdent a beázástól, nem kezd oxidálódni, másrészt, a teflonnak is kell a kenés, nem igaz, hogy nem. Idővel lehet pótolni a kenőanyagot, a bowdenház végére való 1-1 csepp sűrűbb láncolajjal, de ez nem gyakori, csak ha érzed, hogy picit szorul. Ilyenkor úgyis a bowdenház végein jelenik meg oxid réteg, mert a bowdenház végzáró alatt elcsúszik a műanyag borítás. Ha igényes akarsz lenni, akkor olyan végzárókat veszel, amikben van tömítés, de felesleges. Olcsóbb időnként újrahúzni a bowdent, mint plusz pénzt ölni a zárókba.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Zebu
addikt
Közben azt csinálja a váltó, hogy a legkisebb fogaskeréken ér bele ay első láncterelőbe, sőt mintha még néha feljebb is ugrana, szóval inkább feszes a bovden. Hajtom még 100-200km-t és meglátjuk mi lesz belőle Akkor úgyis hozzá kell nyúlni, addig meg nem nagyon használom ezeket az áttteket.
-
superecneB
őstag
válasz Teasüti #2498 üzenetére
Télen nyáron bicajozom. A lehető legjobb bowdenezéssel szeretném megoldani ezt a problémát.
Alligator márkával kapcsolatban nem igazán van tapasztalatom, egy féktárcsám van tőlük. Semmi extra, működik.Én azt hittem, a jagwire komolyabb cég mint a BBB... ma is tanult valamit az ember...
-
rétisün
veterán
válasz belaazallat #2500 üzenetére
igen, légy szíves
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest