Hirdetés
- Akciófigyelő - Epic Store ajándékozás 6. nap: Dredge
- 2024 - Békés, boldog karácsonyt kívánunk minden olvasónknak!
- Akciófigyelő - Epic Store ajándékozás Dark and Darker: Legendary Status
- Jövőre érkezik az új Agatha Christie: Death on the Nile játék
- Alig két nap múlva konzolokra is befut a Star Trek Legends
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- EAFC 25
- EA Sports WRC '23
- Nintendo Switch 2, vagy amit akartok (találgatós topik most még)
- Steam topic
- Need for Speed: World Online
- 2024 - Békés, boldog karácsonyt kívánunk minden olvasónknak!
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- Android játékok topikja
- Xbox Series X|S
-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
brazso
tag
Van egy kis problémám a munkába-járós bicajommal, mégpedig időnként leereszt a hátsó kerekem. A külsőt megvizsgálva, belül, nagyjából ahol a futófelület és oldalfal "találkozik", sérült a gumifal.
Olyan mintha egy durva smirglivel végigmentem volna a piros nyíllal jelölt pontban, miközben forgatom a kereket Először a belsőn vettem észre, hogy teljes körben, egy vonal mentén apró pöttyökkel van "megszórva" a gumi. Ha jobban felfújom a belsőt, nekifeszül annyira a belső a külsőnek, hogy a külsőn belül lévő érdes/sérült felület gyakorlatilag kilyukasztja a belsőt. Nyilván mindkettőt cserélnem kell, de mi okozhatta ezt a furcsa sérülést a külsőn? A külső csak az egyik oldalán megy végig a "sérülés", a másik oldal tejesen rendben van. A külsőt kívülről megvizsgálva, nincs semmi nyoma az egésznek. Feltételezem, járdasziget nem okozna egy egész kör mentén sérülést, lapos gumis használat pedig a másik oldalt is érintette volna. Gyári hibás a külsőm? (Egy 2-3 éves olcsó darabról van szó, kívülről még nagyon jó állapotban van.) Valakinek volt már hasonló esete?
[ Szerkesztve ]
Unus pro omnibus, omnes pro uno
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Stauffenberg #22398 üzenetére
Szerintem ez azért így picit sántít. Én úgy gondolom, ha valaki tényleg le akar szokni egy káros szenvedélyről, az rengeteg segítséget kaphat ma is Magyarországon. A hatásosságukról nem tudok nyilatkozni, mert nekem soha nem volt rá szükségem, de tudom, hogy sok lehetőség van. Ami inkább a gond, hogy szerintem sokan nem is akarják abbahagyni. Azokon meg nehéz segíteni. Faterom is ilyen sajnos, szóval tudom milyen ez.
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz Runner_fxr #22396 üzenetére
Szerintem a probléma az, hogy Magyarországnak nincs egy normális stratégiája a szenvedélybetegek kezelésére. Én büntetés helyett a leszokásban, gyógyulásban való segítségnyújtás pártján állok (a drogfogyasztás visszaszorításának terén is). Egy 50 éve dohányzó embernek nehéz letennie a bagót, ez már épp úgy megkövült szokás nála, mint a lélegzés.
Sajnos mi visszafele megyünk a középkor irányába és a szenvedélybetegeknek nem nyújt igazi segítséget az egészségügy, egy csoportjával nem foglalkozik (alkoholisták, bagósok), míg egy másikat boszorkányként üldöz (tiltott drogokat fogyasztók). Te is azt hangoztatod, hogy valamilyen módon büntetni kéne azt aki kezelés mellett is bagózik. Szerintem meg inkább segíteni kellene neki, hogy megszűnjön az addikció (biológiai és mentális értelemben is, mert sokszor van, hogy a nikotin függőség már rég elmúlt, mikor mégis visszaszoknak).
Vannak görcsös beidegződések a magyar egészségügyben és törvényalkotásban amik már eddig is bizonyítottan nem működtek, ezt rendszerint azzal akarják működésre bírni, hogy szigorítanak itt-ott, ahelyett, hogy másképpen próbálják meg.
De mindegy, ez már off és túl messzire vezető téma itt.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Runner_fxr #22396 üzenetére
Arról nem is beszélve, hogy sisak nélkül mi történhet, estem már olyat, hogy tehetetlenül csapódott a fejem a földbe, full face sisakban, a sisak álla letörött, nekem egy két fogam gyökere bánta, mert eltört ahogy összecsapódott az állam, nem volt kellemes, de kibírtam, de ha nincs sisak, akkor szerintem már nem vagyok itt. Illetve városban egyszer eltörtem a kulcscsontom, a virsli fitnesszel, akkor is egyébként elrepedt a sisakom oldalt a halántékomnál, azt otthon vettem észre.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Stauffenberg #22393 üzenetére
Persze, hogy nem kényelmetlen, de az igaz, hogy a csodás hajkölteményeket, amiket manapság "férfiak" is előszeretettel hordanak, biztos lelapítja. És ez ugye igen fontos, egy férfinek a belőtt, ratyi séró mindennél fontosabb kell, hogy legyen!
Én nem azt mondom, hogy legyen Amerikai típusú egészségügy, azt én sem tartom igazságosnak, amire gondoltam az az, hogy aki például bizonyítottan tüdőbeteg vagy szívbeteg és mellette dohányzik, az fizessen többet. Nekem erről az a véleményem, hogy ha van pénz bagóra, napi szinten akkor legyen másra is, vagy akkor azt hagyja abba és már is a felszabadult összeget az egészségére fordíthatja.
Valóban DH-t is űztem, bár most nincs Dh gépem, csak All mountain, de az igaz, hogy mindig is vonzott az extrém szakág és mai napig elég csapatósan kerékpározom az erdőben, de mindig védőfelszerelésben. Egyébként meg semmivel se veszélyesebb ez mint védőfelszerelés nélkül, fék nélkül a közúton közlekedni. Szerintem ott több veszély fenyeget, estem én már nagyokat, komoly bajom soha nem lett, az ember esni is megtanul az erdőbe. De ha fék nélkül elütsz valakit, vagy belecsapódsz egy autóba, azt nem nagyon lehet kivédeni.
[ Szerkesztve ]
-
Because
őstag
válasz Runner_fxr #22392 üzenetére
ezt már számításba vették nem hiába terheli akkora adó a dohány, szeszes ital és egyéb egészségkárosító fogyasztási cikkeket....
-
szentkuti11
addikt
válasz Stauffenberg #22393 üzenetére
Egyelőre még odáig sem jutottunk el, hogy kötelező legyen a bukósisak.
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz Runner_fxr #22392 üzenetére
Az autósokat is egy százassal verik meg ha nem kötik be magukat. A bukósisak semmivel nem kényelmetlenebb, maximum ha rossz méretet és formát választ az ember.
"Nem hajlandó abbahagyni a káros szenvedélyeit, akkor fizessen plusz pénzt az egészségügynek"
Ezzel viszont nem értek egyet. Ez egy amerikai típusú egészségügyhöz vezetne, ahol a gyógyulási esélyeidet nem csak részben, hanem teljesen az határozza meg, hogy mennyit tudsz a kezelésekre költeni. Sokan nem tudják megfizetni a kezeléseket és a keselyű bankok szeretettel hiteleznek nekik, zálogosítva a házat, autót.
Ha jól emlékszem te DH-zol, te sem örülnél ha csak azért kellene többet fizetned (a TB-n felül), mert extrém sport közben szerezted a sérülést (védőfelszerelés ide vagy oda).
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Stauffenberg #22386 üzenetére
Ha rajtam múlna, az ilyen embereket nagyon megbüntetném. Például, ha valaki azért szenved fej sérülést kerékpárral mert nem volt rajta bukó, azt plusz költségekkel terhelném, amikor jön a kórházba ellátásért, ugyan ez vonatkozik a fék nélkül közlekedőkre. Én a rendőrök helyébe az ilyet nagyon komolyan szankcionálnám, mondjuk egy 100 ezres csekkel elküldeném haza gyalog, a bringáját meg akkor kapná vissza, ha befizeti a 100 ezret.
Ezt ahhoz tudom hasonlítani, mint amikor a bagósok, meg alkoholisták járnak kezelésekre. Nem hajlandó abbahagyni a káros szenvedélyeit, akkor fizessen plusz pénzt az egészségügynek, mivel ő is fölöslegesen csinál plusz melót az egészségügynek. Különben nem kezelném.
[ Szerkesztve ]
-
razzorr
őstag
Pl.itt Debrecenben (is) annyi idióta biciklis van,hogy helyettük is szégyellem magam. De még mindig több elmebeteg autós van sajnos,akiknek a kresz és a gépjármű kezelésének az elsajátítása csak szorgalmi feladat volt anno. Ez a város valami hihetetlen és kiváltságos módon totál idióta.
-
sssent
senior tag
válasz ---Lasali--- #22387 üzenetére
Ha úgy adja ki, ráírattathatja majd a sírkövére, hogy az autós volt szabálytalanabb. Félreértés ne essék, én nem kívánok ilyet senkinek - akkor csöndben maradtam volna, hadd guruljanak a vesedonorok.
(#22388) Stauffenberg:
3-10-100km-re tényleg tök felesleges a sisak. Mindig az utolsó 3-5cm-en lehet haszna. -
Stauffenberg
nagyúr
válasz ---Lasali--- #22387 üzenetére
Én még erre a 3 km-re is húzok bukósisakot míg bejövök a munkahelyemre. Egyik másik bringás kollégám sem szokott. Kérdezték már, hogy ha ők 10 km-t tekernek és nekik nem kell, akkor nekem arra a 3 km-re miért kell...
Hát azért, mert például az imént leírt eset, mikor belerohantam egy másik bringásba és összefejeltünk, az is ezen a szakaszon volt. Szerintem akit lefejeltem, az is örült neki, hogy a bukósisakommal és nem a koponyámmal adtam a hülye fejének.
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Stauffenberg #22386 üzenetére
Én aki országútisok közt nevelkedett, ilyenektől csak az asztalba tudom verni a fejem..
Nálunk aki nem hozott sisakot, az haza lett küldve mindenki előtt megalázva hogy nem jöhet edzésre, mert ilyen nagy az arca, vagy ilyen trehány felelőtlen.Mondjuk ha nem edzeni megyek, vagy valami túrára, versenyre, akkor engem is sokszor lehet látni sisak nélkül, de akkor óvatosan gurulgatok csak A-ból B-be. Harcolva a möfi szabályok ellen.
Igen! A közlekedés nem úgy működik hogy magunkra vigyázunk, hanem egymásra. Ha más hülye, neked kell okosnak lenni, annak érdekében hogy a balesetet kivédjük.
Ezeket egyébként megtanítják a kresz órákon, ha valaki bejár rájuk.. meg nem facebookozik a pad alatt.
Autósnak nevezni engem nem ér, vagy utalni se rá, mert nem emlékszem mikor vezettem kocsit.[ Szerkesztve ]
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz ---Lasali--- #22384 üzenetére
Kicsit nedvesebb aszfalton úgy csúszik a blokkolt hátsó kerék, hogy öröm nézni. Tavaly az egyik haveromnak naugyéztem, mert elkezdett építeni egy fixit. Menet közben rájött, hogy a mókuskerék nem az ő műfaja és inkább SS-t szeretne, de féket továbbra sem akar, így kontrás SS-t csinált.
Én megmondtam neki, hogy ezt a műfajt hagyja meg a falujáró trekking bringáknak, amivel a nyugdíjasok járnak ki a szőlősbe. De nem, ő nem akart féket. Még azon a nyáron úgy összetörte magát, mert nem tudott megállni egy elé (szabálytalanul) kikanyarodó autó miatt, hogy a következő bringáról már nem spórolta ki, pedáns gyerek lévén most már elöl és hátul is van.
Mondjuk a bukósisak viseléshez kell még esni egy nagyot, mert arra még nem sikerült rávenni. Mert hát szétmegy a haja amit olyan gondosan belőtt otthon, na meg egy fixi-SS-flaszterbetyár közösségben ki is nevetnék... Menő bringás olyat nem hord.
(#22385) maummamut: "Ütöttek el párszor, mindig az autós volt a hibás..."
Tök mindegy ki volt a hibás, nem azért vannak a biztonsági eszközök egy járművön, hogy Tőled védjék a többieket, hanem olykor Téged védjen a többiektől. Az autóban sem csak akkor nyílik a légzsák mikor Te okozol balesetet és az autóban sem azért van ABS, hogy csak akkor fogjon meg amikor Te okoznál vele balesetet, hanem olyankor is, mikor te vagy a vétlen.
Sosem értettem egyébként a másokra mutogató érvelést. Tavaly lefejeltem egy másik bringást, olyan erővel csapódtam belé... ő volt a barom, mert körülnézés nélkül bejött elém. Örültem, hogy volt bukósisakom, mert ma lehet, hogy pelenkázni kéne és babakaját ennék.
[ Szerkesztve ]
-
#48525824
törölt tag
válasz sssent #22383 üzenetére
Ütöttek el párszor, mindig az autós volt a hibás, jegyzőkönyvem van róla. 5 hónapja történt baleset kárát még mindig nem tudtam lerendezni a biztosítóval, úgyhogy szopok miatta, de ez van...
Tüzi: az agyalágyult *** autósok meg megtanulhatnák végre, hogy a mackósajt akkor is vonatkozik rájuk, ha kerékpáros közlekedik a védett úton, a gyalog- és kerékpárúton nem vagyok köteles haladni, ha ott olyan viszonyok vannak ami a haladásomat akadályozza, a Szabadság hídon ne próbáljanak felkergetni a járdára, mert ugye tudjuk, hogy szabálytalan, az indexkapcsoló abban a fostaligában nem dísznek van, mobilozni meg már nem annyira menő, határ úton a csávó rendszeresen filmet néz a tabon amit a kezében fog a kormány mögött...
Én sem vertem meg a fószert aki miután elütött lelépett és nagynehezzen sikerült beszorítani egy utcába majd megkérdezni mégis mit képzelt, de autós kollégáitok folyamatosan erőszakoskodtok, néha szoktam drukkolni az indexelni képtelen majmoknál, hogy kapja telibe hátulról a nyerges, de sajna mindig egy hajszálon múlott csak.
Lasali: Amúgy skid stoppal nagyon kicsire tudom fogni a féktávomat, érdekes mód én meg tudok állni a zebra előtt, fék nélkül, az autós kollégáitok viszont szinte sosem... SPD-vel nincs semmilyen holtpont, sokkal hatékonyabban meg lehet állni, mint strappel pl.
[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
agyamputált XDDDDD
Egyébként igazad vanEleve szerintem első fék nélkül megállni normális fékúton, fizikai lehetetlenség. Szóval ha még hátsó féket nem is tesz fel, legalább elől legyen..
Skiddeléssel meg nem lehet megállni, mert csúszó kerék nem fékez. Lábbal értelmezhető módon meg lassítani a hátsó kereket tapadás vesztés nélkül, az komoly feladat. Ha még spd -t is használsz, akkor is ott van a nehezen kezelhető holtpont. függőleges hajtókar állásnál.Egyik bringa szerelő haverom mesélte, hogy egy néni bement hozzá, hogy pofozza ki a biciklijét, de csak a legszükségesebbeket. Mondta neki hogy az első fék nem jó, meg kell csinálni. Erre az ügyfél azt mondta, azt nem kell, ő csak kontrával fékez mindig. Nem lehetett meg győzni.
1 hét múlva vittek hozzá egy biciklit szétment első kerékkel, meg elgörbült alkatrészekkel, hogy valaki fék nélkül belement izomból a bicikli út végén. Találós kérdés, teljes véletlenül a városból ki mehetett neki? Mert pár nappal később azt a biciklit is vitték vissza első kerék cserére.[ Szerkesztve ]
-
sssent
senior tag
válasz jackbacsi87 #22380 üzenetére
Ha tudomásukra jut, akkor szerintem nem. A felelősségbiztosítások gondatlan károkozást fedeznek. Vitatható, hogy a fék nélküli használat gondatlanság-e, de ha egy bíró úgy gondolja, hogy egy fék nélküli fixivel nem lehet rendesen lassítani (amire jó esély van, szerintem kevés bíró fixizik fék nélkül), akkor elképzelhetőnek tartom, hogy ráhúzzák a szándékosságot azzal, hogy belenyugodott szabálysértése várható (értsd: előbb vagy utóbb biztosan lesz olyan szituáció, hogy nem fog tudni megállni) következményeibe.
A fenti "nem lehet vele rendesen megállni" dolog egyébként nem csak a féknélküliségre vonatkozik, ugyanis a kapcsolódó KÖHÉM rendelet újabban száraz és nedves időben hatásos fékszerkezet meglétét követeli.
-
veterán
válasz fpeter07 #22351 üzenetére
csak a motoros meg tud állni, ha mondjuk kikanyarodik elé egy autós... vagy a gaz, szemét, lopakodó tehervonat undercover jön a sínen... vagy ezer másik közlekedési szituáció...
az, hogy fék nélküli agyamputált fasz, lakott területen nem tud megállni a lejtőn lefele, mert kurvamenőaféknélküibicajom, én meg kivasalom, az legfőképp az én gondom... mert valszeg jól megbaszkodnak a yardon, másrészt életem végéig cipelhetem a halálát a vállamon.A Harry Potter film egy Die Hard koppintás. A főhős éjnek évadján egy toronyban rohangál össze-vissza, és próbálja elkerülni Alan Rickmant.
-
sssent
senior tag
válasz #48525824 #22365 üzenetére
A felelősségbiztosítás jó dolog, viszont korántsem jelent teljes fedezetet a hibákra/hülyeségre. Ha volt már dolgod ilyen kárrendezéssel, akkor tudod, hogy:
1. A biztosítók mindent avult értéken számolnak, így a károsult vagy "okosba" csináltatja, vagy szinte biztos, hogy rá kell fizetnie.
2. Az ügyintézéshez, javításhoz idő kell, nem is kevés, amit senki nem fog megtéríteni.
3. Ha megsérülsz, akkor kötelező rendőrt hívni - helyszínelés, rendőri eljárás ld. 2. pont. Ha az illetőnek épp dolga lenne valahol, akkor azt bizony máris b****.Ami neked csak egy letört tükör, amit úgyis fizet a biztosító, az valakinek több elb*** óra az életéből, esetleg egy üvöltő főnök, egy üvöltő gyerek az óvodában, egy kihagyott fontos találkozó, vagy ki tudja még mi.
-
madmike
őstag
Jön valaki a hétvégi Test the best-re?
"Az igaz, hogy a kemény munka még senkit sem ölt meg, de minek kockáztasson az ember?" - Ronald Reagan
-
nauro
aktív tag
Most találtam app store-ban, valakinek megvan esetleg? Érdekelne mennyi jó pálya van benne
[link] -
ígyvanferi
addikt
válasz Tomi_Sci #22346 üzenetére
Aha, köszönöm az infókat.
Gyorsan szétnéztem ilyen szemmel is pár használt bringás oldalon, lehet valami ilyesmit (vagy pont ezt) beszerzek először, aztán ha bejön a dolog pár kisebb túra után, akkor keresek valami komolyabbat, esetleg ezen cserélek alkatrészeket. Ez pl. épp nem tűnik rossznak, főleg ha enged valamennyit az árból.[ Szerkesztve ]
-
hNp88
aktív tag
-
gergo5991
őstag
én eddig ilyeneket találtam egy első keresése, ami árba is bele férne:
Cannondale Quick CX 2 2012
Cannondale Quick CX 3 2014
Cannondale Quick CX Speed 3 2012-merev villás
használt, jóval túllépi a keretet, de itt már látni, hogy felvan szerelve csomgtartó is, gondolom áteest egy kisebb túrára alklmas átalakításonpróbálok leárazott / akciós termékből választani jobban járnék vele gondolom, használt bicónál meg lehet alkudozni, de egy uj cangán mégis csak biztonságosabban érezné magát az ember, ha elmegy a világvégére túrázni
Szerintetek melyik?
[ Szerkesztve ]
-
imyourfriend
őstag
válasz #48525824 #22362 üzenetére
Értem Én, csak a gond azzal van hogy ugyanazok a szabályok vonatkoznak ránk. Az addig oké hogy úgy érzed ura vagy a helyzetnek és a gépednek is, de a szabály ettől még szabály marad. Miért nem szabad főúton kerékpározni amikor ura vagyok a helyzetnek és tudok a padkán menni? Azért mert a szabály tiltja, az már kit érdekel hogy biztonságosan közlekedik ott az ember. Ugyanez van a fékkel is. Miért kell a fék? Nem azért kell a fék hogy dísznek ott legyen, hanem hogy megtudj állni vele bármilyen körülmények között. Én is leszedhetném olykor, mert minek a plusz súly meg valamikor nem is használom. De mivel a szabályzat azt írja elő hogy kell a fék a kerékpárra így rajta van.
Az egy más kérdés hogy magadra milyen veszéllyel vagy, de az egy elég komoly kérdés hogy a veled együtt forgalomban közlekedőkre milyen veszély leselkedik amikor fék nélkül közlekedsz,na ez a nem mind1.
[ Szerkesztve ]
-
#48525824
törölt tag
válasz imyourfriend #22358 üzenetére
Esett mar le a lancom, meg tudok allni akar letekeredo lanckerekkel is, no problem. Jo dolog a fek, erdekes mod a full felszerelt nyolcanhatprizma, ezermillio lumenes fejlampas huszarok okoznak majdnem balesetet, amikor egymas melle sorakoznak fel lampanal a bringauton, mert egymas moge nem meno, na meg billegnek ossze-vissza. Hiaba van fekuk, ezerszer balesetveszelyesebbek, mint en. Ez nem menozes, tudok vele kozlekedni, amugy meg multkor mikor outival mentem elutott egy autos es megallas nelkul tovabbhajtott, pedig vedett uton mentem. De azert kocsogfixisek... )
Mondjuk fixivel csak uttesten megyek, ugyhogy valszeg nem sok mindenkivel fogok osszetalalkozni, max. ha autoval kozlekedik.
-
imyourfriend
őstag
Nem jobb egyáltalán, csak a tudat miatt.. ha már egyszer van fék a kerékpáromon akkor a másikén is legyen és ne farolgasson nekem itt jobbra meg balra hogy megtudjon állni.
Mondjuk személy szerint elkoboznám az ilyennek a járművét és addig nem adnám vissza míg nem hoz rá 2 értelmes féket, másodjára meg vissza se adnám a bringát.
-
XmoD
senior tag
válasz -=RelakS=- #22354 üzenetére
Erre a kontrara gondoltam:
Két familiárisan hiperpigmentált tandem kerékpárral megy fel a domboldalra. Mikor felérnek, felsóhajt az egyik:
- Istenem! Majdnem meghaltam az erõlködésben, hogy végre felérjünk.
- Én pedig elfáradtam a sok kontrázásban, nehogy visszacsússzunk.[ Szerkesztve ]
-
hNp88
aktív tag
válasz imyourfriend #22358 üzenetére
ha fékkel mennek beléd úgy jobb?
Beatam Mortem Expectans. "kötél&diófa - business solutions"
-
imyourfriend
őstag
válasz #48525824 #22343 üzenetére
Ha egy elpattant lánc miatt ütköznék egy fixissel, és netán nincs fék a bringáján az jobb ha kereket old mielőtt komolyabb bántódása nem esik. Nem vagyok egy erőtől duzzadó ember, de inkább ne próbálja meg senki sem ezt a manővert.
(#22348) ludsimon: De ezeken az embereken meglátni, hogy edzettek. Akikkel én bringáztam azok lehettek volna akár vasárnapi bringások is az alakról meg az öltözetről gondolva. De mégsem voltak azok, mert recsegett ropogott a gép de tartották a lépést.
[ Szerkesztve ]
-
zsolt19900
őstag
válasz -=RelakS=- #22354 üzenetére
szerintem a csáp csáp csáp csáp csáp csip csip csip csip ZSÁMÓÓÓÓÓÓÓÓÓra gondolt
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
lsebestyen
addikt
válasz -=RelakS=- #22354 üzenetére
-
Solad
addikt
válasz -=RelakS=- #22345 üzenetére
De az nem annyira menő
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
-
-
veterán
válasz -=RelakS=- #22345 üzenetére
Az összes fék nélküli bicajost úgy basznám nyakon, hogy a szeme kiesne a helyéről...
Volt nap, hogy majdnem kettőn sikerült átmennem tavaly nyáron pár óra különbséggel...
Nagyon örülnék ha meló közben az egyikük mozgási energiája törött koponyává, és lukas-bevérzett tüdővé alakulna a szélvédőn... idióták mind.A Harry Potter film egy Die Hard koppintás. A főhős éjnek évadján egy toronyban rohangál össze-vissza, és próbálja elkerülni Alan Rickmant.
-
Tomi_Sci
őstag
válasz ígyvanferi #22342 üzenetére
Rövidebb felsőcső, kisebb fejcsőszög, nagyobb tengelytáv, hosszabb fejcső. Magasabban van a kormány és nem kell annyira előre hajolni. Hosszú távon kényelmesebb mint egy outi.
A vízszintes felsőcső nem ennek a függvénye, az a hagyományos geometriájú bringák jellemzője, ma már jórészt mindenki "sloping" felsőcsövet használ, magyarul lejt a nyereg felé. Így hosszabb nyeregcső szakasz van szabadon, jobb a rezgéscsillapítás (minimálisan), és kisebb az átlépési magasság. Sokaknak volt kellemetlen, hogy a testméretüknek megfelelő nagyságú váz egy piros lámpánál kellemetlen részeket nyomott, ezért lejjebb vitték.
Régi outiból is lehet átalakítani, ha találsz sárvédő/csomagtartó szemest. A geometriában lévő eltérést pedig stucnival/kormánnyal is tudod kompenzálni, ha a derekad igényli. Értelemszerűen tárcsafék/féktüskék hiányában valami nagyon harapós patkóféket kell szerezned, mert sok csomaggal nehezen állsz meg outi fékkel.Hirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/tomi_sci/index.html
-
-
borix
őstag
válasz gergo5991 #22330 üzenetére
Szemezgetek én is a cyclocross bringákkal a Merida bringái elég masszívnak tűnnek de az új széria mind tárcsaféket kapott nekem meg csomagtartó miatt a v fékes változat kellene igaz a tárcsafékesre is föl lehet rakni de szerintem nem az igazi.
(nem kell nekem csomagtartós) Biztos van jó állásod a bank kártyádnak meg sem kottyan,minek cipelnél sátrat hálózsákot stb.
Ez hogy tetszik?
Giant TCX 2 -
#48525824
törölt tag
Három hét outi után végre megint össze van rakva a fixi, furcsa lesz megint megszokni, hogy nincs fék.
-
ígyvanferi
addikt
válasz Tomi_Sci #22341 üzenetére
Szép darab ez is, az fix.
Mitől lesz sokkal kényelmesebb a váz geometriája? Készülnek direkt ilyen stílusban vázak? Amit linkeltél, annak ugye nem vízszintes a felsőcsöve, de nekem csak ennyi szúr szemet. Inkább olyan trekkinges érzésem van ránézésre. Viszont sok olyan képet látok, amin egy szépen felújított (esetleg retróvá tett) versenybringa van, felszerelve minden jóval. Vagy akkor azokat csak a szükség szülte, ahogy írod, mert még épp csak most kezd elterjedni ez a felhasználási forma? -
Tomi_Sci
őstag
válasz ígyvanferi #22340 üzenetére
Azért a sok régi bringa a képeken, mert a népszerűsége nincs éppen a csúcson, a trekkingek eléggé kiszorították a piacról.
Lényegében egy (jóval) kényelmesebb geometriával készülő országúti, amin vannak sárvédő és csomagtartó szemek, illetve ballonosabb, szélesebb külső is elfér a vázban. Outi alkatrészcsaláddal szerelik őket, sokszor előre felszerelt világítással.Szerk: Főleg a tengerentúlon népszerű, kicsit már át is alakult a jelentése. Sokan inkább "fehérgalléros" nagyvárosi ingázásra használják, gyakran féloldalas hátsó táskával, akár singlespeed is.
[ Szerkesztve ]
Hirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/tomi_sci/index.html
-
ígyvanferi
addikt
válasz Tomi_Sci #22329 üzenetére
Ezt a randonneur kifejezést most látom, hallom először. Nagyjából annyit tesz kerékpár típust tekintve, hogy valami hagyományos, régebbi (?) versenybicikli felszerelve sárvédővel, táskatartóval nem csak hátul, hanem esetenként elől is, világítás, kész is vagyunk? Vagy nem ilyen egyszerű? Csak végigfutottam gyorsan pár képet, meg magát a randonneuring kifejezést csekkoltam. Elég stílusos gépek, meglepően nagyon tetszenek a mindenféle felszerelés ellenére. Lehet ilyen irányba kéne nekem is nézelődni, úgyis nyaggatnak a biciklis túrázással cimboráim egy ideje. A mostani nem alkalmas erre.
-
_seth_
veterán
Hála az égnek rövid lenne a nyaka így megúsztam
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Tomi_Sci
őstag
válasz Cathfaern #22335 üzenetére
Nem tudok megbarátkozni velük, az elfoglalt pozíció alkalmatlan a haladásra, csak gagyi "teleszkóppal" lehet kapni, komolyabb merev villát úgy kell hozzájuk vadászni, és kő nehezek. Hatvan évesen majd biztos inkább egy trekkinget választanék, de addig is egy ilyet elfogadnék. Illetve inkább ezt, de Ultegrával túrázni már pofa kell Kapna egy jó kis első csomagtartót meg rendes lámpákat, Magyarországra 35-ös gumikat.
Hirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/tomi_sci/index.html
-
deicide
veterán
válasz lsebestyen #22331 üzenetére
Leszoktam én is róla, elég kemény volt a Sukoró-Balaton kör-Sukoró táv 13.5 órája a dög hátizsákkal . Mondjuk azon a 300km-en a hátizsákon kívül a 26"-os MTB 1.75"-ös gumikkal és a villából 100km után kikönyöklő rugó sem segített a komfortérzeten.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
dqdb
nagyúr
válasz gergo5991 #22330 üzenetére
többnapos túrára elég lenne egy háti táska
Erről előtte kérdezd meg a hátadat istekertem már 5 kilóval a hátamon 7 órán át
Tudod, milyen kevés dolog fér bele 5 kilóba? Egy 25 literes hátizsák és a defektszereléshez szükséges dolgok együtt kitesznek ebből másfél kilót, és akkor még semmi ruha és kaja nincsen nálad._seth_: az a teleszkóp azt a feladatot, hogy illik egy fehér-piros bringához tökéletesen ellátja Többet ne várj tőle, és akkor biztosan nem leszel csalódott, mert az ebben a kategóriában szokásos nulla visszaút-csillapítás mellett nem a mozgásával fog elkápráztatni.
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
gergo5991
őstag
válasz Tomi_Sci #22329 üzenetére
többnapos túrára elég lenne egy háti táska, nem kell nekem csomagtartós meg mittudom én miféle bicikli, olyan 700-800 euróba gondolkodok, szóval olyan kell, amivel rövid idő alatt sokat tudok megtenni, nem ez a nagyanyám bolti tempó stílus
20-25km/h tempót tudom tartani egy 17 kilós dirt bicajjal, gondolom egy vékony kereküvel, jobb váz geometriával meg könnyebb bicajjal jóval 25 felett tudnék lenni[ Szerkesztve ]
-
Tomi_Sci
őstag
válasz gergo5991 #22328 üzenetére
Ha nagyrészt aszfalt, akkor egy sárvédő és csomagtartószemes cyclocross, vagy egy randonneur cyclo gumival.
Az előbbi drága, az utóbbi nagyon drága. Szóval a földi halandók nagy részének maradnak a "németnyugdíjas" geometriájú f*s teleszkópos trekkingek.Hirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/tomi_sci/index.html
-
gergo5991
őstag
Több napos túrákra milyen bicikli ajánlott? lenne terepen menés de inkább aszfalt ( szerintem ), nézegettem itt a cyklocross bicajokat, de 1 se olyan szimpatikus
A lényeg hogy jól guruljon tekerni azt bírok, és kitaposott erdőút ne okozzon gondot neki[ Szerkesztve ]
-
imyourfriend
őstag
válasz lsebestyen #22324 üzenetére
Keríts egy sublert és mérd meg vele.
-
D.Orion
veterán
válasz lsebestyen #22324 üzenetére
Bocsi
-
lsebestyen
addikt
Napi fárasztó kérdésem: hogyan tudom legegyszerűbben megnézni, h milyen átmérőjű nyeregcső kell a bringába? Ahogy csináltam: szabócenti, körbetekertem a nyeregcsőt, aztán elosztottam pi-vel, így kijött h 28,6mm-es de annak nem örülnék, mert elég ritka méret ahogy néztem...Viszont ha a vázcsövet mérem le az meg inkább 27,2-es...
-
gergo5991
őstag
válasz Tothgera30 #22320 üzenetére
milyen cangát vettél?
én is venni akarok, de előtte el kell adni a régit, legyen zsé[ Szerkesztve ]
-
gergo5991
őstag
Halad a biciki eladás, ma 2 en is irtak, 1iknél a méret a gond, 2. csak a vázat akarja
-
-
nagyúr
válasz venember83 #22306 üzenetére
Én speciel a tolószékre gondoltam, a repülőnél én sem értem.
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
zoli03
őstag
Lemértem magam Competitivecyclist-en, a felsőcső (effektív) hosszra 61-62 cm írt. Eddig 19"-os bicikliket nézegettem magamnak. De nézegettem a gyártók geometriaadatit, ekkora felsőcsőve inkább a 20-21"-os vázaknak van. Kinéztem ezt a Genesist, a tulajdonos 54 cm-t mért nyeregvázcsőhossznak, szemre is inkább 21"-osnak néz ki, mint 19"-osnak. Érdemes lenne megnézni élőben?
-
Cathfaern
nagyúr
válasz fpeter07 #22310 üzenetére
Ha csak a szél lenne, akkor még munkába biciklivel jönnék (sportolni tény, hogy akkor se indulnék el). Mert azért a 100km/h az csak széllökés, nem folyamatos. Illetve azt talajtól 10m magasságban mérik. Talajszintben ennél jóval kevesebbet érzel, mivel a város (házak, fák, stb.) jelentősen lefogja.
-
#48525824
törölt tag
Ha valakit érdekel van pár eladó 23-as drótos conti ss+ gumma occsóér' :-)
-
_seth_
veterán
Délután le is mérem
Mennyire használható darab? Nekem egy régebbi 2008-as sr van, az sem rossz de már v fék helyett tárcsa van és hülyén néz ki a fék helye + a fehér egyébként is jobban menne a piros-fehér bringához mint a mostani + talán még komolyabb is egy kicsivelIntel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
belaazallat
addikt
Ha valaki otthon unná a görgőzést: [link]
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
Tomi_Sci
őstag
válasz razzorr #22305 üzenetére
Kazettás hátsóaggyal lemehetnél 42/11-re (3 -> 3,82), de nem a legjobb ötlet folyamatosan a legkisebb lánckereket nyüstölni, 48/11 (4,36) már biztos elég lenne. Csak az áttételért ne vegyél outit, rengeteg kompromisszummal jár. Egy fitness bringával megkapod ugyanazokat az áttételeket, és még a derekad sem törik ketté. Ha ugyanazzal az energiabefektetéssel szeretnél gyorsabban menni, akkor kell az outi
Hirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/tomi_sci/index.html
-
razzorr
őstag
válasz deicide #22301 üzenetére
42/14em van. Hát meg kell valljam, sokszor nyomok kemény tempókat és 21.fokozatban úgy repül a lábam, hogy majdnem leszaladok a bringáról. Pláne mióta lecseréltem a bütyköst, azzal is kiakasztottam a gépet és tartósan meg kényelmetlen úgy tekerni mint egy propeller
Lehet vennem kellene egy outit. De kezdetnek maradok inkább a lánctányér cserénél. -
nagyúr
válasz lefkosia #22302 üzenetére
Ezen kialakítás célja a komfort növelése lehet max, mivel minimális rugóutakkal elképzelhető csak a kivitelezés, de akkor már egyszerűbb, könnyebb, olcsóbb egy ballonosabb gumi. Hajtáshatékonyság szempontjából az is érdekes lehet, hogy változik a kerék alakja ide-oda. Mondjuk a jelzett, további felhasználási területeken simán lehet létjogousltsága.
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Zoli133
addikt
válasz lefkosia #22302 üzenetére
Nem rossz ötlet de elterjedésére nem sok esélyt látok, mert konzumer piacra drága lesz első körben azért mer tnem hiszem hogy olcsó, a másik indok, hogy felsőbb kategóriákban meg pont a kerék tömege az egyik elgkritikusabb dolog így itt megint megbukik. De majd meglátjuk.
"It's a fez. I wear a fez now. Fezzes are cool."
-
lefkosia
őstag
The Truth Is Out There
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- DIVA Kerámia hajkefe új 6hó jótállással!
- DJI AVATA 2 Fly More Combo drón - 3 akku, Care Refresh, FPV Controller, ND Filter szett
- Roventa hajformázó új 6hó jótállással!
- DJI Mavic 2 Pro Fly More Combo FMC drón - 1" Hasselblad kamerával (2 akkuval)
- Babyliss AirStyle meleglevegős hajformázó szett új6hó jótállás!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest