Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
DonRazzino
senior tag
válasz Abby Normal #29649 üzenetére
Én tavaly még 1080-ban forgattam egy klippet mivel a vágóm kérte, hogy 50p legyen az esetleges lassítások miatt. De amióta T3 van, már csakis 4K. Nekem, aki full amatőr vagyok és utólagos grade helyett magam Q menüzöm a családi videókat, sokkal szebben mutat 27-es 2K monitoron és 50-es 2K-s tévén mint a FHD.
-
Abby Normal
csendes tag
válasz DonRazzino #29652 üzenetére
Koszi, pont ilyen infokat probalok osszekapirgalni
-
madgie
titán
válasz DonRazzino #29652 üzenetére
Mit kacagsz?
-
törölt tag
válasz Abby Normal #29649 üzenetére
Felvenni általában a legjobb felbontásban és színmélységben érdemes, kivéve, ha spórolni akarsz a hellyel.
Azaz mondjuk egy fél napos konferenciát archiválás céljából felesleges 4K 10 biten felvenni, de ha kifizettél fél milliót egy thaiföldi hajóútra, akkor nyilván megpróbálsz a lehető legjobb képminőségben rögzíteni.A masterelés már egy külön téma, itt előjön a 4K-fullHD hitvita. Szvsz a 4K mint master formátum értelmetlen, mások meg esküdnek rá, hogy az a tuti. Kár is belemenni, mert csak szétoffolnánk a topikot.
-
sasNAXO
aktív tag
Én azon is csodálkozom, hogy a T2 mennyivel olcsóbb, mint a T30. Azért ez T1 és T20 esetén nem pont így volt. (Persze lehet az kell, hogy végre "normalizálódjon" a T30 ára...újdonság varázsa, meg minden.)
Eladó cuccok: AXP90-X47, Sangoma A108E
-
Royo85
tag
Sziasztok! Érdemes még Fujifilm X-T10-es vázat vásárolni?
Egyenlőre régi manuális obikkal használnám. -
sasNAXO
aktív tag
válasz Royo85 #29658 üzenetére
Az X-T10-en van már pl. piros színű élkiemelés, azzal lehet kényelmesebben manuálozni. Igazából még az annál régebbi X-E1-en is van élkiemelés, de ezen csak fehér és alig látszik.
Szerk.:
És igen, T1-en nagyobb/jobb az EVF, ha az szempont.[ Szerkesztve ]
Eladó cuccok: AXP90-X47, Sangoma A108E
-
Mercutio_
félisten
válasz Royo85 #29661 üzenetére