Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
dahaka1
csendes tag
Sziasztok!
Ezekről az obikról mi a véleményetek?
Kezdő vagyok, ez lenne az első komolyabb gépem,
fele-fele arányban fotózásra, videózásra használnám. -
törölt tag
A pánt szerintem a kisebb gond, mert ezeknél tudod a hosszát változtatni, és még le is vághatod, ha nagyon lifeg a vége, de a gép alján az a bumszli szerintem nem lenne praktikus, mert úgy nem tudod akkor már letenni a gépet normálisan egy asztalra, mindig valahogy elbillen.
Még egy olyat is el tudok képzelni, hogy egy ilyenről levágod azt az alsó rögzítőt, fogsz egy felcsavarható markolatot, és az alá beszorítod a pánt végét. Bár nem tudom mennyire állna úgy el a markolat a váztól, de az lényegében hasonló megoldás lehetne, mint a DSLR méretű verzióknál ez az egész aljára ráülő rögzítő.
-
törölt tag
Igen, az alisok nekem sem tetszettek annyira, de amit te linkeltél 40 dollárért, az is ilyen batárnak tűnt, amit DSLR-hez terveztek. Mondjuk attól függ persze milyen vázhoz, de egy T10/20, vagy E1/2 az nem olyan hatalmas és nem is nehéz, ha nem teszel rá túl nagy kályhacsövet, akkor egy ilyen kisebb pánt is megtartja simán. Vagy akár az, amit a kolléga linkelt most az előbb.
Arra kell nagyon figyelni, hogy milyen a rögzítése és felépítése, mert nekem volt olyan régebben, ami a váz felőli részen az önmagára visszahajtott pánt egy lapos csavarral volt rögzítve, ami jól nézett ki, de a hordás közben szépen kilazult, és egyszer majdnem eldobtam a gépet, amikor kiesett a csavar.
-
KuZo
tag
Használ valamelyikőtök ilyesmit?
Itthon van valami jó lelőhely, ahol esetleg többféle van? Ingerem van, hogy kipróbáljak egyet a nyakpántolás helyett..
Köszi! -
Clemi
veterán
válasz Milán13 #19034 üzenetére
Van bőven lelőhely és mondhatni mindenki másképp csinálja
Ez is egy jó tipphalmaz, aztán ez se rossz, bár nagyon más típus és ebben is vannak jó tippek ajánlások.