Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Az eBay használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz matykooo #67213 üzenetére
Az eladóra kérdezz rá, de kínai vonalon a bejegyzések 2-3 napnál tovább is késhetnek. Lekéri a nyomkövetési számot elektronikusan, de 1 hét is lehet mire beér az adott postára és akkor fogod látni, mert pl. a hétfői igényhez tartozó csomagot, csak pénteken viszik el tőle.
-
-
cserix
tag
válasz matykooo #45894 üzenetére
Egyelőre úgy tűnik az óra eredeti. Elemcsere óta működik rendesen. Vagyis nem vagyok elkeseredve vagy ilyesmi. No, de azért no ! Mégis csak valahol megszívatott.
Mivel még kezdő vagyok Ebay-en, ennek megfelelően bátor és vakmerő is.
Rendeltem 2x ennyiért egy ilyet. Itthon sajnos ezt a modellt nem lehetett kapni és mivel szerelem volt az első látásra, így megvettem. Fizettem rendesen vámot meg áfát is (be volt kalkulálva). Ez az óra eredeti, a garipapírja is rendben van. Ebből az esetből gondoltam, hogy a Zeppelinnel sem lesz gáz.
(#45899) Degeczi: Késő. Már fellebbeztem. Max. elutasítanak még egyszer. Gondolom ennél nagyobb bajom nem lehet.
[ Szerkesztve ]
BlackBerry Q10 - Bold 9900 - Passport - KeyOne - realme GT 5G
-
randras
veterán
válasz matykooo #33566 üzenetére
A bőrszíjas Diesel-em szíja nekem is tönkrement egy év alatt, és nekem is 15K körül cserélték, viszont kaptam vele együtt egy teljesen karcmentes üveget, és tokot is. Lényegében a szerkezetet leszámítva minden új most.
Vaterán vásároljon akinek két anyja van...
[ Szerkesztve ]
-
randras
veterán
válasz matykooo #33561 üzenetére
Nekem eleve annyira nonszensz, hogy valaki Breitling hamisítványt akar venni. Akár a legjobb hamisítvány is lehetne, ha olyan kezén látom, aki nem legalább 40 év feletti, nem Armani öltönyt hord, és nem legalább egy Mercedes-sel jár, stb., nevetnék magamban, mert nyilvánvaló lenne...
[ Szerkesztve ]
-
bul07
nagyúr
válasz matykooo #30253 üzenetére
Nézd meg az enyémet RB035002228CN