-
GAMEPOD.hu
Az eBay használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
randras
veterán
Helló!
Egy eladótól kedvezményt kértem nagyobb mennyiségű rendeléshez, erre eBay-en kívüli, PayPal-os fizetéses külső megegyezést ajánlott!
Hong Kong-i szerintem nem jön meg annyi idő alatt a cucc, hogy 14 napon belül legyek a pénzvisszatérítés miatt, ha nem jön meg a cucc. szóval szerintem rizikós, szerintetek?
Ja, még annyi, hogy nem keveset kereshetnék a dolgon, de ugyebár arra hibatkozik, hogy az ebay tőlük is vont pénzt. Ahogy nézem PayPal-on, dispute 45 napig van, ha lefektetem vele szemben tényként, hogy 45 napon belül nem érkezik meg, dispute-olok, és benne van, érhet átverés? Igazából Hong Kongból is megjönnek a cuccok 45 napon belül, szóval ebbe bele kell mennie.
[ Szerkesztve ]
-
randras
veterán
Helló!
Úgy néz ki, egyre többet járok majd ide.
Szóval, szükségem lenne valami ilyesmire, lehetőleg olcsóbban. Ez egy mobil rack SATA-s notebook vinyóhoz, USB 3 porttal. Namármost a gondom, az istennek sem találok még ehhez hasonló cuccot sem ebay-en, akárhogy keresem. Próbáltam a mobile rack, sata, 2.5, notebook, usb keresőszavak random konbinációjával, de nem igazán találtam semmit.
Egyre többször van, hogy nem találok valami, pedig biztos vagyok benne, hogy van fent ilyen.
Most a másik, hogy HTC HD 7-hez kellene hangerő szabályzó gomb, és egy, azaz 1 darabot találtam, az is refurbished. WTF?
Tudtok segíteni?
-
randras
veterán
Rendeltem egy Zippo gyújtót Szingapúrból, egy gyűjtőtől, lassan másfél hónapja... épp most vágtam be neki a negatívot, mert nem válaszolt a kérdéseimre, despute és resolution center sincsen már... szerintetek létezik, hogy fennakadt a vámon? Szoktak ilyet vámolni?
-
randras
veterán
Csak ő tudja visszavonni/lehetőséget adni, hogy módosítsd, ha jól tudom, de ha pozitívot adtál, és nem fog megjönni, és ezt esetleg ő is tudja, akkor nyilván nem fogja. Írj neki!
tomtrial: Írj neki, persze.
bahni1990: Mi volt megadva garanciális feltételnek? 15 ezres tételnél nem fog vissza utalni csak úgy, szépen vissza kell juttatni hozzá, és majd akkor ha jófej, visszautal, de szerintem küld egy másikat, ami ugyan olyan lesz. Case nem kell, mert hibás, de nem károsított meg, a boltban is ha hibás cuccot veszel, a garanciát érvényesíted, nem feljelented őket. Ezek a mobilok ilyenek...
[ Szerkesztve ]
-
randras
veterán
válasz bahni1990 #19079 üzenetére
Ja, és ha lezavartad a feladást, légyszi jelezz már vissza, hogy milyen súly mellett mennyibe került feladni Hong Kong-ba!
Az aktuális díjszabás szerint nem lesz olcsó, közel a termék árával lesz azonos az összeg, de azért érdekelne a vége!
-
randras
veterán
-
randras
veterán
válasz Peethy #19099 üzenetére
scenevintageuk pl., persze, csak ha 2789 pozitív elég.
-
randras
veterán
Ú basszus, van az a Zippo, amit pár napja írtam, hogy 45 napon túl vagyunk, és nem jött meg. Olyan szöveget vágott le nekem az eladó épp az imént, hogy eszméletlen. Bevágtam neki a negatívot, mert nem válaszolt, és nem jött meg a csomag.
Most jött a válasz, hogy még belelógott a kínai újévbe, és azért késik, és meghalt egy közeli rokona, és távol volt, és hogy neki nagyon fontos a feedback, és stb., szinte már komolyan elhiszem, hogy meg fog érkezni.
Eddig egyszer hagytam negatívot, és most neki ezt, úgy néz ki mindkettőt megbántam. Mindig legyetek is kicsit türelmesebbek nálam...
-
randras
veterán
válasz Winner_hun #19115 üzenetére
Nem rossz..azt hittem az ezresemmel menő vagyok.Kereskedsz is?
-
randras
veterán
válasz Winner_hun #19117 üzenetére
És ez mind saját célra?
-
randras
veterán
válasz Winner_hun #19131 üzenetére
Azt gondolod, hogy én ezt csinálom? Vagy a másik hasonló hardveraprós hirdetésre gondolsz, ahova szintén leírtad ugyanezt ugyanilyen stílusban?
-
randras
veterán
válasz Winner_hun #19133 üzenetére
Kerestem vele, pont annyit, amennyit az emberek ráraktak maguktól. Ha nem írom ki, alapból fizetős "szolgáltatásnak" veszik, és nem is jelentkeznek, vagy jelentkeznek, én meg mondom nekik, hogy igen, ingyen van, de utalj előre, akkor pedig lehúzásnak veszik, szintén annyi.
A megbízhatóság mércéje a rang, és a piros, én nem vagyok se félisten, és túl sok pirosam sincs, ettől még szívesen csinálom, és ingyen.
Rád nézve gondolom konkurencia vagyok, ezért az ellenszenv, pedig nem kéne így lennie.
[ Szerkesztve ]
-
randras
veterán
válasz Winner_hun #19136 üzenetére
Nem küldöm vissza, és eszembe sem jutott még, elvégre a segítség miatt adták. Ezek szerint mégsem csinálom ingyen? Érdekes..
Így vagy úgy, no offense, ezek szerint elférünk egymás mellet.
-
randras
veterán
válasz bahni1990 #19237 üzenetére
Bocs, hogy nem válaszoltam a privátodra, sokakkal beszélek, elkeveredett. Az ioffer szar, azok az órák rossz minőségű kamuk. Órából egyszer kell megvenni a drágát, aztán kiszolgál akár egy életre is, ez ilyen. Ne vegyél onnan, mert Hong Kong-ba egy fél kilós csomag feladása 15k, szóval még ezt a fajta garanciát sem fogod tudni érvényesíteni, ha úgy van.
-
randras
veterán
Kaptam egy " MC015 Important Message from eBay Loss Prevention " tárgyú levelet az eBay-től, amiben egyik adásvételemmel kapcsolatban figyelmeztetnek, indítsak mielőbb Item not received case-t, hogy visszakaphassam a pénzem, de arra nem térnek ki, hogy miért.
Most akkor csaló áldozata lettem, vagy mi?
-
randras
veterán
válasz Winner_hun #19291 üzenetére
Nahát remek lenne, egyrészt nem az én pénzem, másrészt több, mint egy havi fizetésem.
Megindítom akkor a case-t...
-
randras
veterán
válasz Winner_hun #19373 üzenetére
Hmm... érdekes, nekem eddig nem volt ilyen.
Asszem akkor refund-ot fogok kérni.
-
randras
veterán
válasz Winner_hun #19375 üzenetére
Hát igaz, de ajándéknak rendelte egyik fórumtársunk, szóval ez így nem lesz jó... bíztam abban, hogy két hónapra előre tervezve ide fog érni időben, dehát ezek szerint nem.
-
randras
veterán
válasz Silent77 #19401 üzenetére
"Kedves barátom!
Köszönöm a megértésedet, remélem nem haragszol meg, ha nyitok egy "case"-t eBay-en keresztül, mert ezen az úton szeretnénk visszaadni a pénzed.
Köszönjük megértésedet!
Minden jót!"Mondd, hogy már elindítottad a dispute-ot, tehát nem szükséges "case"-t indítania!
"Hello!
Thanks for your answer, but it is not neccessary to open a case, because I've already opened a dispute case via PayPal!
Sorry for the inconveniences!
Have a nice day!"[ Szerkesztve ]
-
randras
veterán
válasz Silent77 #19403 üzenetére
Na erre nem tudom a választ! Úgy gondolom, PayPal-on keresztül nehéz beazonosítaniuk, hogy kitől, és melyik rendelésre is jött dispute kérelem, és hogy jogos-e vagy nem visszaadni, míg eBay case-en keresztül már látszik PayPal-on keresztül is a refund, és ott egyértelműen látszanak a feladási idők, címek, rendelésszám, stb.
Print screen-eld le!
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az eBay szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Xbox Series X|S
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Háztartási gépek
- Gumi és felni topik
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- További aktív témák...
- AKCIÓ Új Dobozos Macbook Pro dokkoló új ára 70.000 forint
- ThinkPad Hybrid USB -C USB -A Dock 40AF Új ára 80.000 Forint Ingyen szállítás
- Xiaomi Redmi Note 9s 128/6 GB 34.9E !!!
- Új Hp Pavilion 15-eh Fémházas Szuper Laptop 15,6" -30% AMD Ryzen 7 5700U 8Mag 16/1TB FHD MATT
- ATI RADEON RX 480 -8 gb DDR5 256 bit videokártya