Hirdetés
-
GAMEPOD
Dirt Rally 2.0 steames linkje
PH Klubok az összefoglalóra kattintva
Új hozzászólás Aktív témák
-
PuMbA
titán
Szerintem a közvélekedés alapján lesz valami szimulátor
Mind a Dirt Rally-ról, mind a 2.0-áról nagyon sok szimulátor kedvelő mondja, hogy szimulátor és ezért szimulátor. Az RBR-nél is ez volt a helyzet, pedig ott is súlytalanok valamennyire az autók és ezért jött ki hozzá az Next Gen Physics mod, mert ott sem mindenki elégedett a fizikával. Nincs olyan játék aminek a fizikája tökéletes lenne.
-
d4Y.187
tag
ennél jóval egyszerűbb a megoldás. egy részről a cím igyekszik a lehető legszélesebb skálán kiszolgálni a játékosokat. az emberek 90%-a nem szereti kínozni magát azzal, hogy minden kanyart tökéletesen vegyen. ide oda fog csúszkálni, fától falig. legyen hangos, legyen szép, több nem is kell a boldogsághoz. a maradék 10% pedig addig küzd amíg minden kanyar tökéletesen megvan hiba nélkül...
a teljesítményen már nemigen változtatna ha ez is részletesen ki lenne dolgozva, ezeknél a címeknél sem a matek húzza meg a hardvert -
snecy20
nagyúr
Valószínű hogy így lehet amúgy, hogy az már erőforráspazarlás lett volna, nem tudom.
Még egy észrevétel az ütközésdetektálás kapcsán. Pl. ha egy fát elkapok szemből, de nem totál telibe, akkor az autót egyszerűen csak "odébbrakja" egy pár méterrel, lepattanok róla, aztán folytatható a menet ugyanúgy. -
D.Va
őstag
Ha jól tudom (bár nem vagyok fizika programozó), az igazi komoly fizikai szimuláció az utakra, útfelületekre van kihegyezve (max az út mellet még 1 méter) de ha már töltésen mész meg messze az úttól akkor azok a részek már nincsnek úgy leprogramozva, márcsak a gépigény miatt is... Legalábbis én így csinálnám ha én programoznám, hogy "könnyű" legyen a susnyásból visszakerülni az útra.
Tehát szerintem az "úton" (ahol menni kéne...) máshogy viselkedik a fizika mint az út mellett a susnyásban...De ezt Strezi kolegánk tudná megmondani hogy így működik-e...
-
d4Y.187
tag
válasz
- = Zk = - #294 üzenetére
szóval nem csak én keverem őket folyamatosan...
-
atomeec
senior tag
Úgy fest megvan a megoldás a szaggatásra. Mivel senkit nem érint rajtam kívül itt, ezért nem lényeg, de azért megosztom, hátha nem nagyon javítják és szükséges lehet. Köszönet érte a felfedezőnek
Csoda nincs, attól az FPS szeret leesni, de legalább nincs akadás. Eszközkezelőben kell letiltani pár dolgot, alábbiakat tiltottam én:
Így hat nap után végre elkezdhetem rendesen élvezni a játékot
-
fagy53
nagyúr
Utoljára?
Jó lesz az még, nem kell eltemetni...
Most szedem le a 2.0-át, de 4 db rally még fenn marad a gépen és váltakozva játszom is velük, mindegyik másért jó.Az említett anomália a wales-i szakaszon meg azért kiábrándító, mert méterekkel arrébb hasonló szituban nem büntet ennyire! Korábban említettem a Monte-Carlo-i példát, az utcai autóm hasonló tempónál nem repülne át a korláton a szakadékba...
-
snecy20
nagyúr
válasz
#78687232 #288 üzenetére
Pedig sok irreális dolog történik a Dirt4-ben szintúgy, mint a 2.0-ban.
Több méter magas töltésre még tolatva is vissza tudok menni, ha lecsúszok. Ilyen nem létezik. Amúgy nem tudom itt egyeseknek miért olyan nehéz azt megemészteni, hogy köze nincs a 2.0-nak a szimulátorhoz.
Sajnos én minél többet játszom a 2.0-val, annál jobban érzem hogy ezt nem fogom évekig nyomni, mint az elődjét. -
PuMbA
titán
"és kevesebb meglepetést okoz a fizika"
Igaz, de a Dirt Rally 1 is ilyen szempontból elég rossz tud lenni. Tegnapelőtt játszottam vele utoljára és direkt olyan dolgokat csináltam, hogy megnézzem a fizikát. Wales-ben 70-nel lementem az útról, a hátsó kerék elért egy közepes buckát és szaltózott előre egyet az autóm. Egy 1 tonnás autó egy 20 centis buckától 2m-re a levegőbe repül....ez nem szimulátor.
-
d4Y.187
tag
valóban van betanulási idő, de ez leginkább nem azt jelenti hogy az adott játék fizikai körülményei realisztikusak. minden cím egy picit máshogy közelíti meg a témakört, máshol vannak azok a nüanszok amik segítenek a lehető leggyorsabban abszolválni egy szakaszt, vagy pályát, vagy kombót.
részemről 50:50 arányban van tapasztalatom igazi gépekkel és szimulátorokkal, így a legkönnyebben és leggyorsabban ahhoz tudok alkalmazkodni ami a legközelebb áll a valósághoz.
assetto corsa-hoz pölö képtelen vagyok amióta a bétás gumimodellt lecserélték, ugyanígy cars2, raceroom, és a többi 'simcade' is viszonylag sok fejtörést okoz. iracing, rf2, rbr, lfs, sokkal természetesebbnek hat, messze kevesebb munkával jutok el a tetejéig és kevesebb meglepetést okoz a fizika. (bugoktól eltekintve)
lényeg a lényeg - ahogy te is kifejtetted - mindenbe bele kell tenni a sok gyakorló órát, napot, hetet. bárkiből lehet Loeb, aki elég időt és energiát fordít a fejlődésre.
kitartás! -
PuMbA
titán
Mivel van betanulási ideje az emberek többségénél, szemben egy árkád játékhoz, ezért mondom, hogy szerintem nem árkád
Ha árkád lenne, akkor mindenki azonnal Sebastian Loeb szinten kezdené a játékot és sosem csúszna ki, mint például a Colin Mcrae Rally 2, 3, 4 vagy 2005, illetve egyes Dirt részekben. Ezekben a játékokban 15 perc után már úgy tudtam menni, mint egy rali bajnok, minden kanyart tökéletesen teljesítettem és nem volt idő javulásra. Dirt Rally 2.0-ában pedig folyamatosan jobb időket tudok kipréselni még több óra játék után is.
-
PuMbA
titán
válasz
- = Zk = - #282 üzenetére
"csattog jobbra baléra csóri Alfa"
Milyen Alfa?
Én nem látok ilyet a játékban. Igen, a Dirt 4 az egy árkád játék, ez pedig szimulátor féleség, ezért érzed ezt. Az ilyen játékokban bele kell tanulni az irányításba, ami több óra, mire elkezdesz ráérezni, főleg, mert minden autó másként viselkedik és kormány ajánlott.
-
- = Zk = -
félisten
hát, feladom... lestem netről beállítást is... gyakorolgattam de sehogy sem áll ez nekem kézre...csattog jobbra baléra csóri Alfa... WRC sorozatról nem is beszélek...
viszont feltettem brahiból a Dirt 4-et és azzal sokkal élvezhetőbbeket megyek, holott semmit nem csináltam csak next-next-next és versenyzés...
számomra 1 rally játék volt, azóta sem játszottam semmi mással és ez a Colin McRae: Dirt 2 volt.. na azt nagyon élveztem... billel, kontrollerrel egyaránt... lehet visszateszem nosztalgia képpen....
kösz a helpet, nektek meg jó farolgatást
-
Ciccuka
veterán
32-bit rendszeren nem indul
gépigény -
onkelz
aktív tag
Még csak Clubmanbe vagyok, denagyon durvàn szivat
Mondom megyek tartalék kerekek nélkül, könnyebb legyen a verda... ühüm.... egy szikla befigyel és paccs az egész eventnekClubmanbe ti mivel mentetek?...elsö vagy összkerekes, a rwd-k még nagyon kezelhetetlenek nekem....
-
Lendova
őstag
Kiváncsi lennék azok hogy érzik a játék nehézségét, akik nem sim, vagy autós játék fanok.
Nekem erősen úgy tűnik, hogy az AI skálázódása el van rontva karrier módban, túl sokat gyorsul Clubman nehézségen. A kezdeti folyamatos nyerés után 30-40 sec a lemaradásom szakaszonként az elsőtől úgy, hogy a kézi váltás sokkal rosszabul ment az elején és a kocsit is jobban érzem már, mint elötte. -
PuMbA
titán
Szerintem a törés egyáltalán nem rossz Hardcore damage módban (Career-ben ha jól tudom nem lehet beállítani, csak Free Play módokban
). Teljesen karcmentes Mini Cooper-rel addig teljesen tisztán vezetve egyszer 80-nal nekimentem egy autó méretű kősziklának telibe elölről és egyből vége a játéknak. Terminal damage.
-
LeventeV
senior tag
Így jó pár óra játék után én azt tudom mondani, hogy ami a legjobban zavar az Phil Mills stílusa.
Még most sem tudtam megszokni azt, hogy előbb mondja a számokat, és utána az irányt (Six left, five right). Nem egy kanyart néztem be emiatt, főleg a tempósabb szakaszokon, mint Lengyelország. -
snecy20
nagyúr
válasz
Zoolee1976 #268 üzenetére
Jaja, spanyolon nagyon durván jó a tapadás, tényleg már-már Forza Horizon-szerű.
-
Zoolee1976
aktív tag
Sziasztok!
Kipróbáltam a játékot és az első benyomásom hogy H Shifter kézi váltóval (G25) és kuplunggal (Golf Gti,Lancia Fulvia) Új Zélandon iszonyatosan jó a vezetései élmény.Viszont egy modernebb verdával a Spanyol aszfalt eléggé antiszim!Kb a Forza szint,ami lássuk be nem a legjobb.Remélem talán még tudnak ezen az aszfalt fizikán csiszolni. -
onkelz
aktív tag
Azért ez az 5 restart az fàj
-
snecy20
nagyúr
válasz
- = Zk = - #261 üzenetére
Még billentyűzettel is jól játszható a 2.0.
-
mcwolf79
veterán
válasz
- = Zk = - #261 üzenetére
Én nem vagyok HC rally-s , de még én is elég tűrhetően elterelgetem ebben a gépet, úgyhogy ezt nyugodt szívvel tudom ajánlani.
-
- = Zk = -
félisten
szevasztok
melyik Rally-s játék az, ami tökéletesen játszható kontrollerrel?! nincs kedvem előszedni a G25-öt... meg ha már elő is szedem, csakis az ATS/ETS2 miatt..
mivel ebbe a topikba írtam ,így erre tippelnék.. netes videókban többen mondják, hogy játszható.. -
Ciccuka
veterán
-
Met
nagyúr
TM T150-el játszik valaki?
Nekem van egy olyan gondom hogy elfordítom a kormány-t olyan 20-25 fokkal és nem fordul az autó, pl. egyenes szakaszon át akarnék menni az út másik szélére és nem megy csak egyenesen előre a kocsi.
Deadzone 0, linearity 100% -
snecy20
nagyúr
Egyébként egy kicsit érdekesebb szakaszokkal még ezt is elnézném, sajnos az Argentin és az Új-Zélandi pályák borzasztó unalmasak. Ellenben a lengyel és amerikai pályák jók, Ausztrália és Spanyolország meg csak szimplán semmilyen.
Illetve országonként ezúttal is csak néhány valódi különálló pályát kapunk, mert trükközés van a fordított iránnyal, stb... de ez már a Dirt1-nél is így volt.
-
D.Va
őstag
Pannonia Rally-t (VFTS) próbálta valaki? Befejezetlen projekt, épp csak kipróbáltam, de a fizika egész jónak tűnt, de csak pár percet volt időm szórakozni...
-
n3m3r3
tag
Verettem vele anno, pislogtam hidd el én is rendesen. Korszakváltó volt, de hogy nem készült folytatás, ezt fentebb kifejtettem. Profi réteg profil ,aminek a nyereségét látta a konkurencia is, és nem ez lett az út. A Dirt Rally kiemelkedését annak köszönhette hogy túl sok kommersz rally lett a piacon. Túl künnyű, erre nesztek itt van valami. Ez hiánypótló volt , de még várni kell egy újabb sim-re. Most még a többség kiszolgálása a cél a régi név hátán. Pár év(?) és talán a RBR-esek is kapnak utánpótlást valakitől. Ez van
-
n3m3r3
tag
Ma jelenik meg a game. A pre order hozzászólásokból talán sokan negatív konzekvenciát vont le, de meglátjátok hogy mindenki megtalálja benne azt amit várt. Fejlődött minden, és az összhang a lényeg, ami szerintem rendben van. Fétisem az autó hangja minden felett, és ezen is hitelesebben sikerült csiszolni.
Visszajátszásnál libabőrös lettem néha mikor a távolban visszhangzik a kegyetlen durrogás.
Szóval hajrá, előre a leaderboard-on -
#78687232
törölt tag
-
PuMbA
titán
Én holnap kezdek neki rendesen, mert úgy látom stabilizálódott a RaceNet működése és megszűnt a problémák nagy része az kicsit gyenge FFB-n kívül. Még csak nagyon keveset játszottam
Mire végigmegyek a pályákon karrier módban, addigra már jön is Monte Carlo, aztán mehet az Online versenyzés.
Ma még nyomattam az első résszel egy Group A Lancia HF Integrale-val és sok Group B vezetés után olyan, mint egy dodzsem. Tök jól tapad, nehéz vele kicsúszni a pályáról és ahol egy Group B autóval 3-as sebességben mentem, ezzel tudok menni 5-ösben. Felfele is elég lassan megy, de amúgy élvezetes autó
-
snecy20
nagyúr
Nekem az tetszik ahogy a spanyol szakaszokon viselkedik az autó, csak kár hogy baromi könnyű ujjgyakorlat mindegyik. (mármint a szakaszok vonalvezetése)
-
PuMbA
titán
válasz
PR0JECTNR56 #228 üzenetére
Kár, nulláról akartam indítani, de így már vannak autóim a Deluxe miatt meg sok pénzem
Dirt Rally 1 indulást szerettem.
-
D.Va
őstag
Hát... igaz ha már SIM-ként reklámozzák akkor lehetne tényleg full az. De hát ugye ott a sok konzolos gamepad-es gamer... ő miattuk a Dirt soha nem lesz hardcore szimulátor...
Én mindenesetre megvettem már a Deluxe-ot, szim vagy arcade mindegy csak nem lesz tán annyira rossz játék remélem...
de sajna pont nem tudom kipróbálni a játékot mert 1 hete elpukkant a projektor izzóm szal még pár hét mire megjön kínából... Utána nyüstölöm majd a DR 2.0-t -
snecy20
nagyúr
Úgy tudnám amúgy a legjobban megfogalmazni a gondomat, hogy nem érzem a bukás súlyát úgy, mint az első részben. Sőt, semennyire sem érzem a bukás súlyát.
-
Elhiheted hogy annak ami itt van vizes aszfalton annyi köze van a valósághoz mint a Lord of Ring.nek
És igen sokmindenben ültem nem kezdem sorolni...
De ez lényegtelen senki nem várt HC szimet de vissza lépést sem... Van a Sima Dirt sorozat full arkade minek nekik még egy arcade sorozat?
Semmi gond csak nem veszem meg .... -
D.Va
őstag
A szutlyok VFTS-t egy Group B legendához vagy egy modern Rallycross verdához mérten mondtam "szutyoknak", mert ahhoz képest az. De egyébként imádom a VFTS-eket nincs velük semmi bajom. Sőt facebookon bekommenteltem a Codemastersnek hogy egyszer igazán berakhatnák a VFTS-t a játékba...
Egyébként egy hete vettem egy 2105-öst, igaz nem VFTS épül belőle, de durván át lesz alakítva. -
D.Va
őstag
Igen kicsit vicces hogy mindenki jól megmondja a magáét hogy szar a fizika, meg az 1-ben jobb volt, de én is kíváncsi lennék hányan ültek itt esetleg csak szutyok VFTS-ben... nemhogy Group B legendákban 200-al repesztve versenyen...
Ahhoz hogy megmondjuk mi az élethűbb, be kéne huppanni minden egyes igazi verdába ami a játékba van és kipróbálni élőben. Amíg ezt nem tette meg valaki addig csak értelmetlen fecsegés ez az egész "ebben jobb vagy amabban jobb a fizika" dolog.
-
-
-
PuMbA
titán
Egyébként lehet élmény autózni Siófokon murván 300 LE-s Subaru Imprezával vagy Lancer Evo-val és a Hungaroringen aszfalton is, szóval én mindenképp ki fogom próbálni a valóságban is a dolgot, mert érdekel, de szerintem a 2.0 irányítása lesz közelebb a valósághoz. Meglátjuk
-
PuMbA
titán
"Meg szeretném kérdezni, hogy milyen lett a játék fizikája? Szimulátoros mint a első részé?"
Eléggé eltérő vélemények vannak, mivel nem hiszem, hogy valaki ült itt rali autóban, szóval érdemes kipróbálni. Visszakérheted a pénzt a Steam-ről
Valakinek jobban tetszik az 1-nél, valakinek nem. A legfőbb változás, hogy autóknak több súlya van az 1-hez képest, ezért megjósolhatóbb az irányítás, kevesebb a váratlan helyzet, könnyebb a határon autózni és a kanyar előtt kell főként jól bemérni a dolgokat. Míg az elsőnél inkább reagáló az irányítás, többet kell küzdeni a kanyar közben és vége felé.
-
.LnB
titán
Sziasztok,
bocsi, de nem olvastam vissza. Meg szeretném kérdezni, hogy milyen lett a játék fizikája? Szimulátoros mint a első részé? És mennyit változott a rally ralikrossz leszámítva?
Új hozzászólás Aktív témák
- IPhone 15 Pro max 256GB gyári független 2026.11.09. Apple jótállás
- FÓLIÁS! LG UltraFine 32UN88A-W Ergo IPS Monitor! 3840x2160
- FÓLIÁS! LG UltraGear 27GS85Q-B Gamer IPS Monitor! 2560x1440 / 200Hz / 1ms / FreeSync
- Thinkpad T14 Gen4 14" FHD+ IPS i7-1355U 16GB DDR5 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- Spirit of Gamer ELITE K70 Gaming Billentyűzet
- Csúcsteljesítmény? Igen! Kattints és rendeld meg MOST! 0% THM-re is!
- Xiaomi Redmi 9T 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Konzol felvásárlás!! Playstation 5, Playstation 5 Pro
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RTX 5070Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- GYÁRI TÖLTŐK DELL LENOVO HP FUJITSU TOSHIBA Macbook---------- Budapest,/MPL/Foxpost
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest