-
GAMEPOD.hu
Dirt Rally 2.0 steames linkje
PH Klubok az összefoglalóra kattintva
Új hozzászólás Aktív témák
-
PR0JECTNR56
addikt
A jelenleg ismert hivatalos autólista:
Rally
Historic Rally H1 (FWD) (3/3):
- Citroen DS 21
- Lancia Fulvia
- Mini CooperHistoric Rally H2 (FWD) (2/2):
- Peugeot 205 GTI
- Volkswagen Mk.2 Golf GTIHistoric Rally H2 (RWD) (4/4):
- Fiat 131 Abarth
- Ford Mk.2 Escort
- Opel Kadett C GT/E
- Renault Alpine A110Historic Rally H3 (RWD) (6/6):
- BMW E30 M3
- Datsun 240Z
- Ford Sierra RS Cosworth
- Lancia Stratos
- Opel Ascona 400
- Renault 5 TurboHistoric Rally Group B (4WD) (5/5):
- Audi Sport quattro E2
- Ford RS200
- Lancia Delta S4
- MG Metro 6R4
- Peugeot 205 T16 Evo 2Modern Rally Group A (4/4):
- Ford Escort RS Cosworth
- Lancia Delta Integrale
- Subaru Impreza WRX STi
- Mitsubishi Lancer Evolution VIModern Rally GT (4/4):
- Aston Martin V8 Vantage GT4
- Chevrolet Camaro GTR.4
- Ford Mustang GT4
- Porsche (997) 911 RGT (előrendelői bónusz)Modern Rally R2 (3/3):
- Ford Fiesta R2
- Opel Adam R2
- Peugeot 208 R2Modern Rally NR4/R4 (2/2):
- Mitsubishi Lancer Evolution X
- Subaru WRX STI NR4Modern Rally R5 (6/6):
- Citroen C3 R5
- Ford Fiesta R5
- Mitsubishi Space Star R5
- Peugeot 208 T16 R5
- Skoda Fabia R5
- Volkswagen Polo GTI R5Rallycross
Supercars (7/7):
- Audi S1 4x4 T16
- Ford Mk. 7 Fiesta 4x4 T16
- Ford Mk. 8 Fiesta 4x4 T16
- Peugeot 208 4x4 T16
- Renault Megane RS RX 4x4 T16
- Subaru WRX STI
- Volkswagen Polo R 4x4 T16RX Lites (1/1):
- OMSE RX Lite
Super 1600 (3/3):
- Opel Corsa S1600
- Renault Clio S1600
- Volkswagen Polo S1600Crosskarts (1/1):
- Speedcar Xtrem
Confirmed Rally Cars (Base Game): 38 (+1 for pre-order)
Confirmed Rallycross Cars(Base Game): 12
Total Confirmed Car (Base Game): 50 (51 with pre-order)Megjelenés utáni autók/osztályok
Historic Rally Group B (RWD) (1/?):
- Opel Manta 400
Group B Rallycross (?/?)
A listáról nekem értelemszerűen a Lancia 037 hiányzik (szinte 100%, hogy DLC tartalomként jön majd), valamint a Group S is tetszett volna.
-
PR0JECTNR56
addikt
Szerintem a varázsa tényleg abban rejlik, hogy a klasszikus rallyra koncentrál a szó igazi értelmében és Dark Souls-szerű keménykezűséggel bünteti a pillanatnyi koncentráció csökkenést is, ennek megfelelően bőven tartogat kihívásokat.
Meg szerintem nem vagyok azzal egyedül, ha azt mondom, hogy pl. a Lancia 037-el még az egyszerűbb szakaszok jelentős részét is nem kevés gyakorlás után tudtam csak tisztességesen végigvinni, kicsit a Colin Mcrae Rally 1-re emlékeztetett ilyen szempontból, amit még gyerekként játszottam egy Dexxa kormánnyal.
-
PR0JECTNR56
addikt
Holnap mikortól lesz magyarországi idő szerint játszható a Deluxe?
-
PR0JECTNR56
addikt
PuMbA & DanielK: Köszi mindkettőtöknek.
-
PR0JECTNR56
addikt
válasz PR0JECTNR56 #72 üzenetére
A Deluxe verzió egyébként hajnali 1 körül megnyitotta kapuit, azóta mentem néhány szakaszon a számomra nagybetűs rally autóval (Lancia Stratos), mesés lett.
Igazából talán ez az a játék, aminek a DiRT Rally első részét eredetileg elképzelték, nagyon rendben van.
-
PR0JECTNR56
addikt
válasz guftabi96 #74 üzenetére
Aszfalt - Sokkal jobb mint volt, több visszajelzést kapsz az autótól, hogy éppen mi történik, de senki se számítson egy rF2 vagy Assetto Corsa jellegű élményre.
Úgy általában a fizika nagyon jól sikerült, az általam próbált autóknak hihető (!) karaktere van és pillanatokon belül lebüntetik azokat a pilótákat, akik copy-paste stílusban óhajtanak operálni a cockpitban (ezt egyébként Lancia Stratos, Aston Martin V8 Vantage R-GT, Porsche (997) 911 R-GT tudom egyelőre mondani - mindhárom hátsókerekes, kíváncsi voltam mennyire tudják őket egyedivé tenni - nagyon amúgy, a többivel még nem mentem).
A játékot egyébként szerintem most sokkal kevésbé tapasztalt játékosok is elkezdhetik, sokkal jobban beállítható benne az AI, ezáltal a tanulás lépcsőzetes lesz, egyre jobb időkkel.
A szimulátorosokat nem érintő információ, de billentyűzetre is meglepően alkalmas lett a játék, a beállításokkal könnyen simcade jellegűre is faragható, miközben a szórakoztató értéket és a kihívást is nagyon jól szállítja.A jelenleg elérhető helyszíneket is jónak mondanám, személy szerint az egyetlen aszfalt pálya Spanyolország lóg ki nálam egy kicsit, helyette biztosan Olaszország/Szicília vagy Japán került volna be, ha rajtam múlt volna. Lengyelország, USA, Új-Zéland nagyon szuper.
Autófelhozatal remek, a modellek között viszont biztosra veszem, hogy van olyan, amit szinte egy az egyben húztak át a DiRT első felvonásából és kicsit csinosítottak rajta. A modern WRC rajongóinak mondjuk van némi okuk a szomorkodásra, mert a WRC sorozatnál vannak sajnos a jogok és ők jellemzően a kevésbé színvonalas játékot készítik az adott év DiRT megjelenésével szemben.
A képi világ nekem tetszik, láthatóan szintet léptek a részletekben, féklámpák által finoman átfutó fény a fékezéskor keletkező por és füstfüggönyben, lehulló levelek és a felkavart törmelék az őszi tájon, amint beszűrödik a fény, nagyon szépen felépülő koszolódás az autó egyes elemein stb.
Hangokban kiváló, remélem később esetleg egy női navigátor is bekerül, néhány csapat autóinál, ahol hölgy navigátor van ez tovább növelné számomra az élményt, bár ha ez esetleg nem valósulna meg, nem a világ vége.
Rallycross-ról majd mesél valaki más, az nem különösebben érdekel.
Jövőbeli frissítések egy részéről már tudni mi lesz, én még titokban reménykedem egy kis Pikes Peak-ben is, mert ha valahol, hát ebben a játékban nagyon érdemes lenne átélni.
[ Szerkesztve ]
-
PR0JECTNR56
addikt
Az új trailer, valamint az érkező DLC tartalmak megjelenési időpontjai:
[ Szerkesztve ]
-
PR0JECTNR56
addikt
válasz #78687232 #392 üzenetére
Igen jó eséllyel az előző rész vizuálisan felújított szakaszai fognak DLC formájában érkezni, ami jó is, meg nem is.
(#393) wollnerd: Ha érkeznek is, akkor Season 2-ben várhatóak majd, de arról biztosat majd csak később tudunk mondani.
(#395) GalaHU: Egyetértek, Wales kellemes hely volt, valamint Finnország jöhetne tényleg, az előző részben is remek mulatság volt.
-
PR0JECTNR56
addikt
Vannak: Lancia Stratos HF, Alpine A110 Berlinette, Audi Sport Quattro S1 E2, Lancia Delta S4, Aston Martin Vantage R-GT egyelőre.
Stratos hírhedten ilyen, nagyon finom gázpedál kontroll kell hozzá, valamint tipikusan olyan autó, ahol az főleg elején az óvatos vezetés abszolút kifizetődik.
A napi / heti szakaszok pedig nagyszerűen fizetnek, viszonylag egyszerűen teljesíthetőek és akkor is kellő mennyiségű játékon belüli pénz szerezhető belőle, ha nem te vagy Walter Röhrl.
-
PR0JECTNR56
addikt
A mai napon a Deluxe verzió tulajdonosai részére elérhetővé váltak a következő gépsárkányok:
- BMW M1 Procar Rally (Gr.B RWD)
- Opel Manta 400 (Gr.B RWD) -
PR0JECTNR56
addikt
[ Szerkesztve ]
-
PR0JECTNR56
addikt
-
PR0JECTNR56
addikt
válasz Skeleton01 #1054 üzenetére
Lancia 037 nekem is egy személyes kedvencem, roppantó szórakoztató lesz a mostani szakaszokon hajtani vele, ugyanakkor egy finn helyszínben szintén reménykedem, az az ország kiváló Group B terep, tele pazar szakaszokkal.
-
PR0JECTNR56
addikt
válasz Skeleton01 #1081 üzenetére
Lancia Delta S4 - Martini (San Remo)
Lancia Stratos HF - Alitalia (Monte Carlo)Rothmans Manta is felbukkant már valahol, de nem tudom pontosan hol láttam. Személy szerint nekem minden rendelkezésre állna classic skinek készítéséhez, de az ehhez tartozó játékon belüli rendszer nagyon nem szimpatikus, úgyhogy maradok az Assetto Corsa-hoz történő tartalomgyártásnál.
-
PR0JECTNR56
addikt
Időközben elérhetővé váltak a következő járművek:
- Lancia 037 Evo 2
- Porsche 911 SC RS -
PR0JECTNR56
addikt
válasz Sidorovich #1211 üzenetére
Kontroller és billentyűzet esetében is sokkal jobban paraméterezhető a 2.0, mint az előző rész, mindkét eszközre beállítható elég könnyedén úgy, hogy szórakoztató legyen.
-
PR0JECTNR56
addikt
A szakaszok végén található szövegek katasztrofálisak, de én személy szerint Phil Mills-t sem kedvelem mint navigátor karaktert.
Néha aránytalanul nyugodt, más esetekben a 80-as évek akciófilmjeinek egysoros idézeteit mintázó zordsággal, szó szerint odabassza az egyes kanyarokra vonatkozó információkat.Grafikáról: Egyes autómodellek még a folyamatosan frissített fény és árnyékhatások ellenére is öregnek hatnak, ez nyilván nem véletlen, a pssg fájlokat kicsomagolva kb. látható, hogy a modellen feszülő wireframe ugyanazokat a 3D alapokat feltételezi mint a Dirt 4 és Dirt Rally 1 esetében.Valamint apróság, de az új pályáknál rendre kevesebb napszak és időjárás opció közül lehet választani, alulmúlva ezzel az első részt.
A gyári skinek pocsék minőségűek. Kis felbontás, hiányos tartalom és nincs egy könnyen használható skin rendszer sem integrálva, annak ellenére, hogy az alapok gyakorlatilag az előző 2 résszel tökéletesen megegyeznek.
Annak ellenére mondom ezt, hogy nagyon szórakoztató a 2. rész és vannak dolgok amikben szépen fejlődött, de aki nem kedveli, joggal érezheti azt, hogy a Dirt Rally 1.5-el játszik valójában.
-
PR0JECTNR56
addikt
Az esetleges S3/Finnország reményében az egyik kedvenc Dirt Rally skinemet átportoltam a 2.0-ba.
Letöltés: [link]
Közepesen ocsmány előnézetek:
-
PR0JECTNR56
addikt
Kicsit későbbre volt terve véve, de Skeleton01 fórumtárs is jelezte igényét, úgyhogy előrébb vettem.
1986-os Monte Carlo győztes autó skinje, az eredeti, Dirt Rally-hoz készített verzióért meerkat80-at illeti hatalmas köszönet, aki sajnos már nem készít további skineket, de szerencsére portolhatóak a 2.0-ba a tartalmak.Gyakorlagilag a legjobb minőségű Martini festés, ezért aki ilyet keres ezt ajánlom, valamint a korábban linkelt 1000 tó rally-s verziót.
Letöltés: [link]
[ Szerkesztve ]
-
PR0JECTNR56
addikt
válasz LeventeV #1500 üzenetére
Így is van, eredeti link a a következő szövegre kattintva érhető el.
Season 3 (Augusztus 27.) tartalmai:
– Week 1: SUBARU Impreza (2001), Ford Focus RS Rally (2001)
– Week 3: Argolis Greece, Special Livery Pack
– Week 5: Peugeot 306 Maxi, Seat Ibiza Kit Car
– Week 7: Yas Marina Circuit, Abu Dhabi, Special Livery Pack
– Week 9: Peugeot 206 Rally, Volkswagen Golf Kitcar
– Week 11: Jämsä Finland, Special Livery PackSeason 4 (November 19.) tartalmai:
– Week 1: Killarney International Raceway, South Africa
– Week 3: Lydden Hill, UK, Special Livery Pack
– Week 5: Renault Clio R.S. RX, Renault Megane R.S. RX, Ford Fiesta Rallycross (MK8), Special Livery Pack
– Week 9: Peugeot 208 WRX, Ford Fiesta Rallycross (STARD)
– Week 11: Ford Fiesta RXS Evo 5, Audi S1 EKS RX quattro, Seat Ibiza RX, Special Livery PackSzámomra egyértelműen a S3 lesz az érdekes, az is a görög és finn helyszínek miatt, az S4 mivel RX tartalmat kínál kizárólag számomra irreleváns.
-
PR0JECTNR56
addikt
Nekem a Stratos HF, 037 Evo valamint a Delta S4 trió a mentorom több Dirt játékra visszamenőleg és meglepő módon a kedvenc autóim is.
-
PR0JECTNR56
addikt
Az éberséget mindenképpen megtanítják, valamint azt is, hogy hibamentesen vezetni sokszor sokkal kifizetődőbb, mint villámgyorsan.
Valamint hamar megfosztanak bárkit attól az illúziótól, hogy nagyon pro ralli versenyző éppen, ami elsőre szomorúnak tűnhet, de később hálás érte az ember.
Végül pedig kb. a legszexibb ralliautók gyakorlatilag a sport történetében, de ezt nem hinném, hogy mondanom kell.
-
PR0JECTNR56
addikt
válasz nagyroham1 #2238 üzenetére
Az Nvidia Quadro kártyái alapvetően munkára valóak, rendszerint valamelyik játékra is alkalmas Geforce modellen alapulnak, de merőben más céllal készítve. A te modelled egy 10 éves kártya, amely szimplán elégtelen a játék futtatásához.
A videókártyához hasonlóan, a processzor is igencsak vérszegény, ismételten egy 10 éves i5-ről van szó, bár ez még minimum grafika mellé elég lehet szódával.
A 8GB memória a felsorolt összeállítás legkevésbé problematikus része, de a jelenlegi játékok nagy része azért jelentősen élvezhetőbb egy 16GB-os memóriakittel. -
PR0JECTNR56
addikt
válasz nagyroham1 #2243 üzenetére
Ennyire, 10 év az IT iparban egy örökkévalóságnyi idő.
Ha esetleg új gépre is beruháznál a játék miatt, akkor ezt a topikot ajánlom.
Elmondod mekkora felbontáson játszanál, mire kellene még a gép és a lehető legjobb ár/érték arányú variációkat leírják a fórumtársak. -
PR0JECTNR56
addikt
Angolból kevésbé pro olvasóknak összeszedtem a cikk lényegi elemeit:
- Rövid köszönőlevél a Codemasters csapatától az eddigi támogatásért és a játékosok bizalmáért
- Hivatalosan megerősítették, hogy több Season nem érkezik a Dirt Rally 2.0-hoz, azonban kisebb frissítésekre és meglepetésekre még lehet számítani a jövőben.
- A játék fejlesztői csapata a jövőre fókuszál, azonban a napi/heti/havi kihívások és a club események továbbra is pörögni fognak és esport események is érkeznek még a játék kapcsán.
- A szokásos platformokon (hivatalos fórum, rajongói Discord, Reddit, YouTube, Twitter) továbbra is él a játék terméktámogatása.
- Rövidesen egy új bejelentésre számíthatunk a Dirt univerzumból egy másik fejlesztői gárda jóvoltából.
- Ami a Dirt Rally jövőjét illeti most egy darabig eltűnnek a színről, azonban már nagy tervek vannak készülőben, szeretnék a rally világát a következő szintre emelni (vélhetőleg utalás egy jövőben megjelenő Dirt Rally 3-ra, gondolom a 2.0 hozta az elvárt bevételi számokat és zöld utat kapott a folytatás) .[ Szerkesztve ]
-
PR0JECTNR56
addikt
válasz snecy20 #2591 üzenetére
Nem lett tökéletes, szerintem úgy általánosságban a rally játékok továbbra is éves szintű lemaradásban vannak tartalom és funkciók tekintetében más címekhez képest, de ennek ellenére is a DR 2.0 egy jól sikerült alkotás lett.
F1-el nem vagyok képben, nem érdekel a formula autózás, de ez nem hangzik jól.
-
PR0JECTNR56
addikt
válasz PR0JECTNR56 #2590 üzenetére
Volt közben egy gyors Twitter megosztás az új Dirt univerzumos játékról, elég arcade gyanús megoldásnak tűnik ezzel a fantasztikus színes-szagos logóval:
-
PR0JECTNR56
addikt
Tekintve a Forza Horizon 4 üzleti sikerét, szerintem a Dirt új részének megjelenésében biztosan ez lesz az út (gondolok itt első sorban a vizuális megoldásokra és a játék általános hangulatára), játékmechanika szempontjából (a már említett FH4-en kívül), a széria elődjei közül a Dirt 3/4 és a Showdown lehetnek a kulcsszavak.
Én a magam részéről ezt a megjelenést biztosan kihagyom, mert egy kifejezetetten rally fókuszú, önmagát komolyan vevő címre mindig kapható vagyok, azonban az ízléstelen hitványkodásra nem.
[ Szerkesztve ]
-
PR0JECTNR56
addikt
Simán lehet. A Dirt Rally 2.0 rendkívül felhasználóbarát a billentyűzeten játszó emberekkel szemben, a konfigurálhatóság és az elődhöz viszonyított jobb általános járműfizika tekintetében.
Értelemszerűen a traction/stability control valamelyike kelleni fog, de manuális váltás mellett is megvalósítható mondjuk a nehezebben kontrollálható járművek elég hatékony vezetése (pl. Lancia trió, Stratos HF/037 Evo 2/Delta S4).
-
PR0JECTNR56
addikt
-
PR0JECTNR56
addikt
válasz mert_csokis #2714 üzenetére
Csak a legnagyobb slágerek:
- véletlenszerű villanások két pályaszekció között egy szakaszon belül (az engine fény-árnyék kezelése nem az igazi)
- replay módban inkonzisztens módon eltűnő/feltűnő árnyékok/particle effectek (backfire is ide tartozik)
- élsimítások bármelyikének hiányos kezelése
- koszolódás szintezése az egyes autókon elég gyenge (ezutóbbi mondjuk javítható lenne, de Lancia 037 Evo 2 a tipikus példa rá)Szóval az EGO motor már nagyon megérett egy cserére, mert kb. ezzel a címmel érte el a fejleszhetősége abszolút határait, de reméljük a következő Rally epizódnál már nem csak a motor, hanem az autók 3D modelljeinek a cseréjét is megfontolják.
-
PR0JECTNR56
addikt
Némi információ a jövőre nézve:
A Codemasters sikeresen megszerezte a hivatalos FIA WRC licenszet.
Ez még jó hír lehet a következő Dirt Rally cím szempontjából, reméljük sikerül a megállapodásból a lehető legtöbbet kihozni.
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Robogó, kismotor
- YouTube
- Anime filmek és sorozatok
- OLED TV topic
- Total Commander
- Google Pixel 6/7/8 topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- További aktív témák...