Hirdetés
- Jövő év elején jön a most bejelentett Like A Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii
- Rövid teaser trailert kapott a Splinter Cell animációs sorozat
- No More Room In Hell 2 - Jövő hónapban indul a PC-s korai hozzáférés
- Friss előzetest kapott a Devil May Cry anime sorozat
- Premier dátumot kapott a Two Point Museum
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- EAFC 25
- Elden Ring
- Nintendo Switch 2, vagy amit akartok (találgatós topik most még)
- Jövő év elején jön a most bejelentett Like A Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii
- PlayStation 5
- Call of Duty: Warzone
- Wuthering Waves
- Watch Dogs: Legion
- War Thunder - MMO Combat Game
-
GAMEPOD.hu
Dirt Rally 2.0 steames linkje
PH Klubok az összefoglalóra kattintva
Új hozzászólás Aktív témák
-
d4Y.187
tag
Hölgyek-urak! ugye senki sem várt szimulátort egy codemasters-től? a game egész jól néz ki, a hangok kifejezetten jók és kaptunk viszonylag bőséges tartalmat hozzá.... minden másra ott az RBR
kellemes kikapcsolódás lesz a dx9 grafikából és sokol rádió hanggenerálásból kicsit áttelepülni a minimális technikai kihívást jelentő, de annál csinosabb címbe.: 3o 62o 9282 :: wehaveit.hu :.
-
d4Y.187
tag
szerelődik és szerveződik a hardver hogy legyen folyamatos, jó minőségű stream. ha nem szemtelenség ide posztolni a [ linket ] kezdés előtt, akkor ezzel visszatérnék többször is. AI helyett viszont PB/WR grind lesz, de cserébe igyekszem minél interaktívabb lenni és azokkal a szakasz/gép kombókkal menni amit kértek
[ Szerkesztve ]
.: 3o 62o 9282 :: wehaveit.hu :.
-
d4Y.187
tag
válasz Sub-ZeRo #207 üzenetére
nálam nagyon 'törékeny' az RBR, illetve pölö a hivatalos rallysimfans.hu hotlapozáshoz azt hiszem kötelező is a mod saját fájljait használni. mindenesetre az NGP plugin nagyon sokat emelt az élményen, eleget hogy megbékéljek ezzel, meg a többi nyűgjével
.: 3o 62o 9282 :: wehaveit.hu :.
-
d4Y.187
tag
valóban van betanulási idő, de ez leginkább nem azt jelenti hogy az adott játék fizikai körülményei realisztikusak. minden cím egy picit máshogy közelíti meg a témakört, máshol vannak azok a nüanszok amik segítenek a lehető leggyorsabban abszolválni egy szakaszt, vagy pályát, vagy kombót.
részemről 50:50 arányban van tapasztalatom igazi gépekkel és szimulátorokkal, így a legkönnyebben és leggyorsabban ahhoz tudok alkalmazkodni ami a legközelebb áll a valósághoz.
assetto corsa-hoz pölö képtelen vagyok amióta a bétás gumimodellt lecserélték, ugyanígy cars2, raceroom, és a többi 'simcade' is viszonylag sok fejtörést okoz. iracing, rf2, rbr, lfs, sokkal természetesebbnek hat, messze kevesebb munkával jutok el a tetejéig és kevesebb meglepetést okoz a fizika. (bugoktól eltekintve )lényeg a lényeg - ahogy te is kifejtetted - mindenbe bele kell tenni a sok gyakorló órát, napot, hetet. bárkiből lehet Loeb, aki elég időt és energiát fordít a fejlődésre.
kitartás!.: 3o 62o 9282 :: wehaveit.hu :.
-
d4Y.187
tag
válasz - = Zk = - #294 üzenetére
szóval nem csak én keverem őket folyamatosan...
.: 3o 62o 9282 :: wehaveit.hu :.
-
d4Y.187
tag
ennél jóval egyszerűbb a megoldás. egy részről a cím igyekszik a lehető legszélesebb skálán kiszolgálni a játékosokat. az emberek 90%-a nem szereti kínozni magát azzal, hogy minden kanyart tökéletesen vegyen. ide oda fog csúszkálni, fától falig. legyen hangos, legyen szép, több nem is kell a boldogsághoz. a maradék 10% pedig addig küzd amíg minden kanyar tökéletesen megvan hiba nélkül...
a teljesítményen már nemigen változtatna ha ez is részletesen ki lenne dolgozva, ezeknél a címeknél sem a matek húzza meg a hardvert.: 3o 62o 9282 :: wehaveit.hu :.
-
d4Y.187
tag
válasz Zoolee1976 #311 üzenetére
pár hsz-el feljebb a kollega 10 nap alatt ír neked szimulátort (kb)
szerintem dobjuk össze a fizetését, és uccu neki. rf2 sdk le, és találjuk ki hogy legyen.: 3o 62o 9282 :: wehaveit.hu :.
-
d4Y.187
tag
válasz Zoolee1976 #340 üzenetére
legfőbb szempont a kényelmed. 540° elfordulás volna realisztikus, kényelmesen kezelhető ffb mellett, de ha öreg gépekkel szeretsz birkózni, mindkettő mehet az égboltig
érdemes kísérletezni hogy neked mi működik a legjobban. sok különbség van kormány szett és kormány szett között is, én általában kis elfordulással megyek mindenhol, épp csak annyi erővisszacsatolással amivel még megkapom a gumikból a visszajelzést.
ha találtál valamit amivel jól érzed magad, arra kell ráfeküdni és izommemóriává gyúrni[ Szerkesztve ]
.: 3o 62o 9282 :: wehaveit.hu :.
-
d4Y.187
tag
időközben RBR-hez kijött a workerbee féle NGP plugin 6.0 verziója.... ezt most csak szépen csendben ideszemtelenkedtem
.: 3o 62o 9282 :: wehaveit.hu :.
-
d4Y.187
tag
próbálta már valaki a crosskartot, vagy an bloc az rx részt?
[ Szerkesztve ]
.: 3o 62o 9282 :: wehaveit.hu :.
-
d4Y.187
tag
válasz Zoolee1976 #415 üzenetére
'kívánok!
lutri, voltak fizetés után semmit sem, vagy nem működő kulcsot kapó ügyfelek. ügyfélszolgálat is hagy maga után kívánni valót.
mindenesetre ha úgy döntesz hogy megpróbálod és minden rendben megy, kérlek szólj vissza nekünk is!.: 3o 62o 9282 :: wehaveit.hu :.
-
d4Y.187
tag
egy kis ralikrossz után kipróbáltam a ralis részt...bár ne tettem volna. pacenoteokból szándékosan hiányoznak a távolságok? emellett rendszeresen nem azt az infót kapom, ami a pályán vár.
lehet állítani az itinerek részletességén? vagy nincs esetleg szerkesztő, ami felett véletlen elsiklottam?.: 3o 62o 9282 :: wehaveit.hu :.
-
d4Y.187
tag
tipikus ripoffmasters gém, végtelen grafikai hibalistával és értelmetlen rulesetekkel.
.: 3o 62o 9282 :: wehaveit.hu :.
-
d4Y.187
tag
Ha valakit érdekel egy kis onboard:
https://www.youtube.com/watch?v=j74QBUlHcgk
Illetve aki szeretné segíteni a munkám, egy feliratkozással sokat lendít rajta előre
.: 3o 62o 9282 :: wehaveit.hu :.
-
d4Y.187
tag
válasz PR0JECTNR56 #615 üzenetére
procar egész élvezetes, pedig már majdnem bedobtam az egészet porosodni a sarokba.
.: 3o 62o 9282 :: wehaveit.hu :.
-
d4Y.187
tag
azt érdemes megjegyezni, hogy a codemasters még soha nem adott ki olyan címet ami rendesen működött volna pc-n.
nálam a vga sem pörög fel max órajelekig a legtöbb esetben, pedig egy öreg gtx960/4770 kombóról van szó.
valszeg ott lesz a hiba, hogy ezeket inkább konzolra írják, és semennyire sem érdeklik őket a pc játékosok. ellenkező esetben olyan progisokat is felvennének akik nem tombolán nyerték a diplomájukat. ez talán magyarázat arra is hogy nagyon más "fizikát" (urambocsá') számol a játék alacsony és magas framerate-nél.....: 3o 62o 9282 :: wehaveit.hu :.
-
d4Y.187
tag
-
d4Y.187
tag
ezt határozott nemnek veszem
ha kockánként nézzük a megjelenített képet, 100 frame miért ne lenne különböző, mint 20 frame? hatalmas hardcore szimes lehet, aki ilyen vagy ehhez hasonló marhaságokra vetemedik.
ezután pedig mutass egy szimet, ahol a számolt fizika ilyen szintű összhangban van a vizuálisan ábrázolt történésekkel.
amíg nincs i2 plugin, vagy hasonló mennyiségű adat, kérlek ne is fárasszuk egymást ilyenekkel.egyébként nincs azzal gond hogy szereted ezt a játékot, én is szívesen előveszem. szórakozásnak teljesen megfelel. de miért akarod elhitetni velem, hogy ez igazából nem kacsa, mikor hápog?
.: 3o 62o 9282 :: wehaveit.hu :.
-
d4Y.187
tag
annak valóban mindegy. a hasonszőrű hc arcok meg nem fognak hasznot termelni a cégnek... így maga az elvárás sem realisztikus részemről
nincsenek vizuális méréshez fix körülmények. egyrészt ember legyen a talpán aki kétszer 100.0kph-val mikronra pontosan ugyanonnan ugrat, másrészt time attackban is az idő múlásával és a próbálkozások számával együtt némileg változik a pálya minősége.. harmadrészt pedig a replay-ben már kevesebb és fix adat áll rendelkezésre, valós idejű számítások ott már ha jól sejtem nincsenek.
konkrét számok kellenének, az autó tömege, rugók/csillapítás terhelései, mozgási sebességei és potenciálja, lengőkarok-alváz hajlásai, gumik rugózási/csillapítási értékei, vagy legalább ezeknek egy része. ebben az esetben adott szituációtól függetlenül is ki lehetne számolni a legkisebb fps szülte különbségeket is.egyébként érdemes azt is megjegyezni hogy bármilyen szoftverben ahol ennyi változóval kell valós időben számolni, némi előnyben van akinél kisebb az input lag - már ha csak arra gondolunk hogy ami előbb megtörténik, arra előbb reagálunk....csak nem ennyire észrevehetően.
de lényeg a lényeg: a játékosok 99%-ának ez nem fontos, a maradék meg vagy lenyeli a keserű pirulát, vagy marad a hc címeknél.
.: 3o 62o 9282 :: wehaveit.hu :.
-
d4Y.187
tag
ebben az esetben pc-n sem készülhetne el 60-nál több kép másodpercenként, mindegy milyen konfigunk van illetve nem ilyen egyszerű a dolog, többek közt usb vezérlővel, északi híddal, déli híddal, gpu-val is kommunikálunk ugyebár. bizonyos válaszokat meg kell várni, mielőtt újra lefuthat egy adag számítás a procin.
a mai procik meg már nagyon sokkal többre képesek, mint a lapkakészlet többi része. ezért sincs egy játék sem manapság, amivel ennyire meg lehet küldeni a procit és ezért is szab limitet sokszor a inkább gpu áteresztőképessége a framerate-nek..: 3o 62o 9282 :: wehaveit.hu :.
-
d4Y.187
tag
ehhez viszont feltételeznünk kéne hogy a kód tökéletesen van megírva, és itt csúszik meg a dolog.
pölö több shooternél is framerate trükkökkel jumpbugokat vagy hasonló csínyeket lehetett kihasználni a fizikai motorok hiányosságai miatt.
rf2-nél 500hz-n jár a fizikai frissítés órajele. ez mondjuk pontos magyarázatot ad arra hogy miért eszi meg az erősebb gépeket akár több optimalizáló patch után is, holott még most is igengyenge grafikailag. pár ősrégi szimnél is 300hz vagy efölötti rate-ről tudok.
egyébként itt is köszi a cikkeket, érdekes témakörök! ha már így leoffoltuk a topikot, akár ide is bedobhatnád őket.: 3o 62o 9282 :: wehaveit.hu :.
-
d4Y.187
tag
őszintén szólva, teljes ac vonal kapcsán van némi szekunder szégyenérzetem, amiért azt is mint szimulátort reklámozzák. de valahol megértem őket hogy inkább pénzt akarnak keresni, mint egy szűk réteget kiszolgálni gyakorló eszközzel.. valszeg én is ezt tenném kunosék helyében.
.: 3o 62o 9282 :: wehaveit.hu :.
-
d4Y.187
tag
egy hibát "javítanak", jön helyette kettő új. input kiosztások változtatásánál fagy a cucc, illetve a peccs előtt elmentett setupokat részlegesen, vagy egyáltalán nem azokkal az értékekkel tölti vissza amivel mentve voltak.
de egy esetben még peccs utánival is ugyanez a helyzet.[ Szerkesztve ]
.: 3o 62o 9282 :: wehaveit.hu :.
-
d4Y.187
tag
BMW M1 Procar onboardocskám, ha valakit esetleg érdekel
egyébként nagyon tehetségesen néz ki a lejtőkön álló víz.
eszembejut róla egy régi vicc:
"miért nem megy a rendőr vízisíelni?
-mert nem talál lejtős tavat"
...hát úgy néz ki ezek a pumuklik akik kódmestereknek hívják magukat, erre is találtak megoldást.: 3o 62o 9282 :: wehaveit.hu :.
-
d4Y.187
tag
köszönöm a megtekintést, kollega urak!
akit nagyon érdekelnek az autó beállításai, annak ajánlok egy kis üzletet: össze kéne szednem még pár feliratkozást hogy a csati nevét meg tudjam változtatni. ez a későbbiekben sok könnyebbséget jelentene... ha valaki segítene ezt a feladatot megoldani azzal hogy feliratkozik, az küldje el a youtube júzer nevét amivel feliratkozott itt ph-n egy privát üzenetben, és átküldöm neki a pontos beállításokat.
azon is dolgozom hogy legyen egy általános útmutató sorozat feltöltve, ami lefedné az alap vezetéstechnikai trükköket, setup és edzéselméleti alapokat. remélhetőleg sokat fog segíteni a felzárkózásban azoknak akik gyorsulni vágynak
a jövőben lehet róla szó hogy a felvételeknél bekapcsolom a kezeket, de sok esetben még a kormány megjelenítést is ki szoktam kapcsolni. a g29 és a sajátjaim mögött zavaró, főleg ha az igazi és a játékbeli nincs szinkronban.
monte carlo meg úgy an bloc a betonos szakaszok vállalhatatlanul rosszak, star wars racerből elég volt az eredeti svéd szakaszoknak még adok egy esélyt, de rövidesen vissza kell térnem a hc szim vonalra. ezek némi segítséget jelentenek az igazi versenypályákon is... ha minden terv szerint alakul, az év második felében elkezdődik a felkészülés a 2020-as szezonra. sajnos sok volt a kihagyás, kicsit elkoptak az éleim. luxus lenne a szűkös időkeretet dirtrallyra fordítani.: 3o 62o 9282 :: wehaveit.hu :.
-
d4Y.187
tag
Sokan a nemzetközi élmezőnyben is motorháztetős nézetet használnak azok közül akikkel eddig volt szerencsém együtt dolgozni. Leginkább ízlés kérdése, részemről pl többet segít a cockpit nézet, ha van fix referenciám a sebességeket és az elmozdulásokat érezni. Még karton is nagyon sokat látok a gépből a periférián, nemhogy dobozos gépben ülve...furcsa is lenne bármi mást használni a virtuális térben.
Egyébként egészen elviselhető lett a svéd rali, bár még mindig ég és föld rbr ngp-hez képest
.: 3o 62o 9282 :: wehaveit.hu :.
-
d4Y.187
tag
-
-
d4Y.187
tag
a programnyelveket amiken ezek íródtak, a '80-as években fejlesztették. a motorok és az utasításkészletek sem változtak túl sokat, legalábbis azok amiket ténylegesen használunk egy akármilyen játékban. egyedül az átlagember számára elérhető számítási teljesítmény növekedett, aminek pl a szebb grafikai megoldásokat köszönhetjük. 2006-ban kaptunk dx10-et, 2007-ben crysis-t, stb. ezutóbbi, több mint 12 éves címhez képest egy cm játék sem versenyképes grafikailag. vannak akik jó játékot akarnak írni, a többiek csak a profitot akarják a plafonig tolni (pl mint cm, ugyanazt kiadják 5 különböző köntösben, kb ugyanazzal a tartalommal, jópénzé)
kérdés persze, hogy a "mai" motorok mekkora időintervallumot fednek le a te olvasatodban de lévén hogy 2003-ban adtak ki először 64 bites asztali procit, remélem nem az abakusznál húzzuk meg a startvonalat..: 3o 62o 9282 :: wehaveit.hu :.
Új hozzászólás Aktív témák
- Dreame A1 - por helyett a fű is jó
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- EAFC 25
- Elden Ring
- Digitális Állampolgárság Program DÁP
- Nikon DSLR topik
- A GameMax háza egyedi csavarral lovagolja meg a mai trendeket
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Könyvajánló
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen