-
GAMEPOD.hu
Dirt Rally 2.0 steames linkje
PH Klubok az összefoglalóra kattintva
Új hozzászólás Aktív témák
-
GalaHU
őstag
Anno annyira fű alatt jött a Dirtally-hogy csak a reggeli tea szürcsölésekor vettem észre melóban az egyik játékoldal hírfolyamában hogy aznap megjelent.
Rögtön megbetegedtem, és spuriztam haza! Ezt az idén szeretném elkerülni!
[ Szerkesztve ]
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
GalaHU
őstag
válasz PR0JECTNR56 #16 üzenetére
Ezzel a modern GT-vel kár volt fáradni, helyette lehetne egy Easter-pakk tavasszal, Lada VFTS-el, 130-as Skodával, Trabival...
A Lajta komorabb oldalán zabálnák, de másokat is érdekelne tuti. A Legends-en mindig megy az őrjöngés amikor berobbanak az orosz vasak!
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
GalaHU
őstag
válasz #78687232 #21 üzenetére
Én is nagyon seggel álltam hozzá, de pár segítséggel, kontrollerrel, szigorúan árkád-nak felfogva el lehet játszogatni vele amikor nem férsz hozzá a cockpithez Dirt-özni... Majdnem 1000G-re kipörgettem, szégyen!
Switch-re pont jó lesz a gyereknek "kapudrognak".
[ Szerkesztve ]
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
GalaHU
őstag
Remek, vezetési modell tekintetében éppen ezt vártam!
Azt viszont jó lett volna tudni, hogy Jimmy ezt az időt egy full alap masinával érte el, vagy már tunningolt valamennyit?
Mert 44 mp-et kapni 9 percen azért elég sok, és olyan hatalmas hibákat azért nem látni benne... Ha program ufóidőket megy azonos autókkal az frusztráló lesz, de ha a fejlesztésekkel a közelében lehet menni akkor okés!
Azt mondjuk már csak a végtelen szőrszálhasohgató énem mondja, hogy ez a Datsun, meg a Stratos sose ment egy kategóriában, de úgy tűnik itt mindenki H3 és kész... Jó lenne ha a futamokon lenne egy abszolút, meg egy valódi korhű kategória eredmény, de egy már csak a torta tetején lévő habon álló cseresznye lenne
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
GalaHU
őstag
Na keserítsetek el, milyen lett?
Sajna nem jött össze mára a szabi, csak holnap kezdhetem nyúzni, de legalább már lejött Steam-en...
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
GalaHU
őstag
Nekem iszonyúan bejön, sokkal jobban irányítható mint az elődje. Nem könnyű, de nagyon koncentrálva mindegyik autót be lehet vinni a célba! Még az M3 és a Hókotró is vezethető.
Az mondjuk gáz, hogy 4k 60fps-t el lehet felejteni 1080ti/8700k kombóval Ultrán. High-ban okés, de ezen még csiszolhatnának...
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
-
-
GalaHU
őstag
Hát most majdnem belevágtam a baltát a TV-be!
Clubman-ban küzdök Fiat 131-el a bajnokságért, vezetek vagy 12 ponttal, amikor az 5. futamon a sziklák között késik a navigátorom és negyedik teliből már nem tudok lelassítani egy Jobb1 Hidas előtt.
Annak rendje és módja szerint le is esek a patakba, Terminal damage. Feljön egy "Would you like to recover" felirat és Yes-re feladja a versenyt! Mi a retkes valagért nem az újraindítást adja?????
Ennek örömére a második helyezett full pontot kap, én meg a nagy büdös nullát, így gyorsan vezet is közel 50 ponttal, úgyhogy bajnokság vége..
Létesítsen egészen nyugodtan belsőséges nemi kapcsolatot a rovott múltú nőági felmenőjével az aki ezt a pontrendszert kitalálta! 30 pont a max, de 27 jár a második helyért, ergó egy nullás versennyel agyő bajnokság...
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
GalaHU
őstag
Kicsit lenyugodva a kérdéssel lehet a gond, nincs egyértelműen megfogalmazva. Ha a "No"-ra nyomtam volna, valószínűleg máshova dobott volna a menüben...
Ezzel együtt a pontrendszer nagyon sz@r, minden FIA vagy OB pontozás szerint még bőven versenyben lennék...
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
GalaHU
őstag
válasz Zoolee1976 #343 üzenetére
Én az előző részt és a mostanit is 720 fokos beállítással játszom, javarészt régi vasakkal megyek, oda pont jó. Az 540 csak a WRC/R5 vonalon lehet talán szükséges...
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
GalaHU
őstag
válasz PR0JECTNR56 #391 üzenetére
A fene, már rákészültem a Sweet Lamb-ra....
No majd a következő csomagban!
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
GalaHU
őstag
-
GalaHU
őstag
Azt hiszem itt hagytam abba a karriert, majd ha kiballaszozzák akkor folytatom...
A harmadik nehézségi szinten tolom ahogyan a csövön kifér, az időm fél mp-re van a saját rekordomtól ami a világranglista szerint az adott pálya-kategória kombóban 4. helyhez elég (ha a Dirt Player-eket kivesszük akik valószínűleg a fejlesztés során kerültek bele akkor második) erre kapok az elsőtől 15mp-et egy rövid pályán, de még hárman elém is férnek. Az első idő konkrétan jobb mint a WR...
Azért az ufóságnak is megvan a határa...
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
GalaHU
őstag
válasz SH4D0W2011 #475 üzenetére
Az FFB PC-n eltűnt...
Van már valami tipp a beállításhoz?
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
GalaHU
őstag
válasz SH4D0W2011 #489 üzenetére
Én PC-n tolom, és nekem automatikusan megjelent a garázsban...
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
GalaHU
őstag
Azért az elég gáz, hogy egy 8700k+2080ti kombóval nem megy 4k/60fps-el ha mindent felhúzok ( és miért ne tenném, benne van mint opció, ők is tesztelték valamin) mikor meg az 1.0 simán vitte egy 1080ti-vel és annyival meg nem szebb! Ha meg éjszaka van a gyors, az rögtön ledob 15-20 fpst...
Most g-sync 3440/100fps-el próbálkozok (közel azonos erőforrásigény, de a 10-20-as droppok nem teszik játszhatatlanná) így jobb sokkal, de ráférne egy komoly tapasz...
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
GalaHU
őstag
Még finomhangolgatok, aminek van csak visszajátszás opciója azt azon hagyom, meg elég nekem kevesebb szurkoló is, ez nem a Rallye Legend...
Apropó: az 1.0-hoz volt dedikált nVidia frissítés ha jól emlékszem. Ehhez nem készül? (Vagy rohadtul lemaradtam)
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
GalaHU
őstag
Most tudtam csak kipróbálni az új szakaszokat, de a jég és jégtócsák zseniálisak!!!
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
GalaHU
őstag
Nagyon nagy különbségek vannak kategórián belül, érdemes freeplayben végigpróbálni őket. Ott látod hogy mivel futják a TOP időket.
A-csoportban például a Lancia Delta mindent visz, ha megfeszülsz se kapod el egy Subaruval vagy EVO6-al... (sajnos a kedvenc 131-esem se lett ütőképes, de akkor is hű vagyok hozzá...) Van olyan pálya ahol világranglista 5. vagyok Lanciával, Micuval csak Top 50
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
GalaHU
őstag
Hova tűntek az FWD H2-es autók? Sem a challengekből nem érem el őket, de még a boltban sem kaphatóak...
Rip Pug205?
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
GalaHU
őstag
Meg az sem árt ha oda-vissza ismered a pályákat, mert itinerből nem lehet gyorsan menni...
Nem elég hogy késik, de számos kanyar 1-2 fokozattal eltér a bemondottól, és a kombinációkat képtelen helyesen visszaadni. Ha lehet még rosszabb, mint az első rész ebből a szempontból.
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
GalaHU
őstag
válasz SityiSXT #737 üzenetére
Tudom, hogy ilyen módszerrel diktál Mills bácsi, de nekem az a bajom hogy nem konzekvens. Kvázi ugyanolyan erősségű kanyar néha 3-as, néha 4-es, teljesen bizonytalan. Néha a szűkül az 2-3 egységgel szűkebbet jelent a végére, néha meg egy kis törést, amit szinte ugyanazzal a sebességgel végignyomhatsz.
Arról már nem is beszélve hogy a "Caution!" jelzést is rosszul használja, egy elnyújtot 5-ös/6-os kanyarból jövő 1-s elé közvetlenül már hiába teszi oda, kizárt dolog hogy le tudj lassulni, pláne laza murván vagy vizes aszfalton. Az egész kombináció elé kéne a figyelmeztetés, hogy legyen értelme.
Mondjuk ha már itt tartunk akkor feleslegesen részletes az erősségek megadása, bőven elég lenne az itthon Ferjáncz által meghonosított 6 fokozatú francia-skála, ez a valóságban is működőképes. A hagyományos analóg órán a 6-os szám felől közeledsz, az 1-es az óramutató 1-es szám felé vezető útja, így a 3-as a derékszög, a 6-os meg a visszafordító, és kész. A balos kanyarok meg ennek a tükörképei... Mindig tisztán hallod, és tök jól lehet vele modellezni az ívváltozásokat, pl J23, és elbírja a kiegészítő infókat ha kell.
A kanyarok sebességfokozatra történő felírása egyébként is nagy rutint igényel, már a pályabejáráson tudnod kell hogy a versenyautóval milyen tempóban fogsz odaérni, és az autód és a saját képességeivel tisztába lenni, hogy mennyivel fog átférni. Arról már nem is beszélve, hogy esőben rögtön borul a matek, állíthatod át magad fejben, hogy kvázi mást csinálsz, mint amit lediktáltál. Nem lehetetlen, de nagy rutint igényel, a "statikus" adatokkal azért egyszerűbb dolgozni.
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
GalaHU
őstag
Fanatec handbrake-et...
De nyilván jó egy e-bay-es utángyártott cucc is a feelinghez, nekem is volt egy orosz srác által kreált, és bevált. Mondjuk így csak PC-n használhatod, de gondolom ez nem lenne probléma.
A teljesség miatt azért hozzáteszem, hogy a Dirtally-k pont kihasználják az analóg kézifék előnyét, ügyesen kezelve van különbség a picit behúzott állásnál épp csak lassított hátsó kerék, és a full-hátrahúzott állásban blokkoló kerekek között...
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
Új hozzászólás Aktív témák
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen videókártyát?
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- OTP Bank topic
- Prezentálta óriásmemóriáját a Micron
- Autós topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Politika
- Feltámad a Hellgate sorozat
- További aktív témák...
- ELADÓ - Conti R10 országúti kerékpár (Vázméret: 57 cm / 175 - 183cm testmagasságig)
- Új Netgear N300 wireless router (WNR2000) - ingyen szállítva !
- Billentyűzetcserés MacBook Pro 15inch, 2017
- ASUS PRIME X670-P-CSM AM5 alaplap 2027.02.24-ig garanciával eladó!
- Cisco 3802I-E AC Wave 2 Access Point + Mounting bracket