Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gyuri27
félisten
válasz
Murder3 #6898 üzenetére
Ki tudom, mert van rá már lap.
Viszont a deep one-hoz nem kellett semmilyen lapot buffolni, hogy kilehessen ütni. + még nerfelték is. Remélem a fönix és a nasty is erre a sorsra jut. Akkor majd meglátjuk, sok tehetséges mire viszi.
Linked firével kapcsolatban biztos igazad van. Én egy mapon használtam/használom.
-
Murder3
addikt
válasz
Gyuri27 #6897 üzenetére
nem az a lényeg hanem h nerf előtti liked firével kb mindne mapot ki lehetett végezni, sokkal könyeben mint bármi mással.
ezt a videót csak egy példának mondtam.
áhhh...Szóval a deep gyenge ennyie rővel a shade sem erős az h te nem tudod kivédeni az nem azt jelenti h erős...LOL
-
Murder3
addikt
válasz
phanzetomox #6893 üzenetére
Igen de emiatt lett nerfelve?
pont azért mert nagyon megkönnyítette a mapokat.YouTubon van egy vidi ahol a siege of hope-ba egy hit-ből kinyírja a főbosst linked firével.
-
Murder3
addikt
válasz
BlackTiger #6889 üzenetére
Tapasztalat
ez kb már a játék kijövetele után pár hónappal kderült és szinte minden wheelt használó tudta.
Szóval aki már legalább 2 vagy1 hónapja játszik akarata tudta nélkül is rájöhetett erre -
Gyuri27
félisten
Ejjj. Shadowosok nagyrésze egy nem lenne sehol ha t3-n nem müködne a nasty.
-
BlackTiger
tag
Oks, köszi a wheeles dolgot. És egyébként ti ezt honnan tudjátok pontosan? Mert mondjuk a játékon belül akárhány wheel van mindig csak 20%-ot ír ki. És ez valami bug amit direkt hagytak úgy, hogy kinyílás előtt még a többit is lehet aktiválni?
-
Juliano
tag
köszönöm..kezdem érteni....de mindegy hogy ezt az épületet hova épitem ugye?
-
Murder3
addikt
válasz
Juliano #6883 üzenetére
3-as uppon 220% több pont jön vissza a hullákból.
a leginkább a furnance of flashel van értelme használni meg phoenixel.
(UA-hoz felesleges)
pl meghal egy egység aminek 1000 életpontja van ha csak ez az egy lap hullája van a phoenix hatókörébe nem éled újra de mivel használod az embalemrt így 220%-al több hulla lesz az 1000-ből így újra éled. -
phanzetomox
őstag
-
OnSeT
őstag
válasz
BlackTiger #6878 üzenetére
igen megnő a hatása, pontos értékek itt.
-
válasz
BlackTiger #6878 üzenetére
Igen, hatásosabb. Stackelődik.
-
BlackTiger
tag
Az miért jó, hogy ha valaki le rak több wheelt ugyanabból a színből? Például, hogy lerakunk 4db wheel of gifts-et és aztán mindegyiket csak az attackre állítjuk. Rendszeresen látom, hogy egy csomóan ezt csinálják, de nem tom pontosan mire jó... Sokkal hatásosabb vagy mi?
-
OnSeT
őstag
válasz
Gyuri27 #6876 üzenetére
Látom magad esetében pure firében gondolkozol az esetemben meg kevert paklival.
pár hsz-el korábban az volt a problémád hogy pure natureben gondolkozom a te oldaladon.
de ha egyszer ismerem az általad használt kombinációt ( T1 nature, T2 frost, T3 nature) , én meg pure firet használok, akkor miért ne írjam arra?
de ok, akkor tekintsünk el a Lyrish -től amit írtam korábban, hiszen azt úgy sincs a paklidban.
Mauler, Buri, spear attól még ott van olcsó lapnak pure nature esetén is.
és mint írtad használod is őket...stalker szintén 70 power, de hol vannak az általad említett 50-60 poweres lapok?
Hát papa te is hivhatsz a fire után más orbot. Enforcert nem tudod használni, meg a dancert (viszont azt stalkerrel letudod váltani mindkettöt). T3-n egyedül a juggert nem fogod majd használni, de helyette ott a soul.
végülis csak a kulcs lapok esnek ki + még a wildfire meg a pyromaniac.
ez most olyan kijelentés volt a részedről mintha én azt mondanám:
te is hívhatsz a nature helyett más orbot T1-en.
pvp orbok: T1 fire, T2 fire, T3 fire
-
Gyuri27
félisten
Mauler a shade miatt van bent (firénél dancerre jó, stalker megeszi reggelire). Előtte nem használtam. A maulert egyébként simán megesz egy enfocer. Lyrish nincs bent, mert a shade spamek miatt maulert kelett berakni.
Buri épületekre jó, unitok ellen nem használom, enforcer simán megeszi (vagy stalker, amit utánna a pálya másik végéről használhatsz is).
A spear az komoly lap. Ebben egyet értünk.Látom magad esetében pure firében gondolkozol az esetemben meg kevert paklival. Hát papa te is hivhatsz a fire után más orbot. Enforcert nem tudod használni, meg a dancert (viszont azt stalkerrel letudod váltani mindkettöt). T3-n egyedül a juggert nem fogod majd használni, de helyette ott a soul.
Simid: hurrikán, esnaring, oink, coldsnap a warrior satterja miatt.
Az arány ami nem mindegy. Gyanitom a fire-frost és a nature-shadow megjelenésével még kevesebben fognak t1-n naturét hívni.
Egyszer már kérdeztem, de legyen megint.
Pvp-ben ki milyen orbokat húz?
Kérem a totyiklakókat írják meg és összesitem.
Kezdem én: T1 nature, T2 frost, T3 nature.
-
Simid
senior tag
Ezen kár tovább vitáznotok. Ha megnézzük, hogy a pvp játékosok közül ki milyen színeket használ akkor natureből minden féle kombinációt találhatunk. Ha csak a top10 vagy top20at nézzük akkor is van ott minden, pure nature, fire-nature, nature-frost. Vajon ezek a játékosok csak azért használják a naturet mert azzal nehezebb a játék és így kihívás? Vagy azért van tele minden nature vagy stonekin játékos deckje kb 4-5 CC lappal mert teljesen használhatatlan és tönkretették de nincs más amit berakhatnának helyett? Erősen kétlem...
(cinizmus-ON: Gyuri neked, hány CC spelled is van deckkedben? Gondolom egy sem mert előzőleg azt írtad, hogy mind tönkretették és mehet a kukába...)Persze ugyan ez nagyjából igaz a fire-re is. Minden színkombinációban jól használható és a nature-rel szemben t1en is gyors és szórakoztató játékot kínál (bár amit sokan elfelejtenek, hogy nehezebb is vele játszani mint a többivel). A különbség szerintem csak annyi, hogy a pure fire kicsit gyenge a lost souls óta. Amíg a shadow vagy a nature olyan lapokat kapott az új edition-nel amik kulcs lapok lettek, addig a fire a fireswornön kívül (ami pont a fire deck ellen jó...) olyan common lapokat amik még a legelvetemültebbek pvp deckjébe se fér be.
Mondjuk én azért okkal védem most a pure firet mert az utóbbi időkben csak frost-fire deckkel játszottam és ez alatt egyszer sem(!) vert meg pure fire. Még akkor sem ha egyébként jóval magasabb rangú és ami ennél fontosabb valószínűleg jobb játékos is volt. A shieldelt drake ellen egyszerűen nem tudnak mit kezdeni. -
OnSeT
őstag
válasz
Gyuri27 #6872 üzenetére
ismét a kifogások, ha 60 powerel számolsz úgy se drága, az ensnaring meg nem csak 1 egységet fog meg.
Burrower, Ghostspears, Mauler, 70-ért, Lyrish Knight 60ért, és le is van fedve S- XL ellen az egész mezőny, mivel mindegyik méret ellen, rendelkezel sebzésbónusszal.
firebe mi az ami olcsóbb ezeknél? enforcer, jah igen az csak 60. de azért nézd már meg a statokat is.
egyébként írhatod azokat a lapokat.
sundi t2-n???? LOL, ugye ezt csak viccnek szántad? sebzés bónusz nincs, 800as hp, árban annyi mint egy deep one, de az sebzés és hp terén is 2xese a sundinak. + még Les egység ellen bónusza is van
-
KHiNg
csendes tag
De msot hiaba csinalnak ijen map-készito versenyeket ha nem teszik be..legalább a top3mapot betehetnék és ha lootrendszerbe be se irják de legalább Xpt adnának rá
..ezt azé nem gondolhatják komolyan az EAsek h van °kb 20map és ako évekig mindenki azt fogja tolni me már minden mapot letoltam minden nehézségen és kezdem unniigy....ekkor hibát nem kovethetnek el h nem csinálnak uj mapokat és a játékosokat a sorozatos jovo uj kártyákkal akarják a játékban tartani.....pff ez LOL ..és ami engem a legjobban felbasz h nemigaz h nincs egy kuva designerjuk aki tervez uj lapokat ..me ki nem álhatom az ijen RESKINeket....gemeye,soulhunter,lost ship..és a tobbii..és a tobbi...
-
Gyuri27
félisten
A stone jó dolog. De nem jó mindenre. Ha meg figyeltél előtte kifejtettem, hogy breedingre se idő se power nincs általában.
A shard s-s ezért knockolható, ráadásul a chargéval rendelkező egységek leütik. Használni kell mellé az esnaringet. Így egyből 110 power leütni egy 50-60 poweres fire egységet.
A fönixet + embalmer ellen a nature se tud mit csinálni. Vagy agressorral operálsz ami drága. Vagy singer, de abból is kettő kell + lekell hozni. Ez sem kevés power.
Ha t2-n nincs is l-s egység a sundi használható t2-n is.Mondj pár jól használható olcsó lapot. Én meg mondom annak az ellenfelét shadowba vagy firébe olcsóbban.
-
OnSeT
őstag
válasz
Gyuri27 #6864 üzenetére
az a helyzet hogy nekem nincs arra 3k bfp-m hogy a használhatóbb verziót használjam a discenhantból....
LOL te is hozod a kifogásokat mindenre.
parasyte swarm knockolható, és? ott az oink 45 power, rádobod pl az ellen 150 poweres aggressorára aztán mehet az irányítás átvétele.
nature/frost nál ott van a Stone Shards t2-n 60 powerért, breeding mellett mennyi talán 40 power egy lehívás.. a drága ez a vonal elmélet itt megbukik....
fire t2-n csak m-es egységek vannak, a shard m-es sebzésű elég jó hp-val, innentől nincs miről beszélni...
fire-ben ált. gyik kezdés van utána a rushnál Sunstriders az eseteg 90%-ban, persze wreckler olcsó, meg m-es, de nagyon lassú, bár a képessége jó.
egyébként én még olyan fire ellent nem láttam akinek nem lett volna bent a Sunstriders a paklijában,
Fire gyíkot, vagy wreckert, lol, ezekkel csak az a baj hogy légi egységet nem támad és a falra se tud felmászni. és egyiknek sincs S-es egység ellen bónusza, szal hamar halnak.és a hurrican pont ilyenkor hasznos mikor fent vannak az egységek a falon.
pure naturebaól t2-n hiányzik a légvédelem, ok.
pure firebe t2-n hiányzik a védelem az ua, phoenix+ embalmer és a lost shade ellen, mivel nincs egy használható L sebzésű lap t2-n mint ahogy L méretű se, amivel a többi szín rendelkezik.
(#6868) Gyuri27 nem kell rögtön 120 poweres egységet lehivni, van nálatok is jópár olcsó lap, a deep meg, amennyivel drágább , annyival nagyobb a sebzése és az életereje.
-
-
Gyuri27
félisten
Dehogynem. De ha elvesznek adjanak is. Megbékéltek a cc-l a népek. Rendben.
A cc nerfért cserébe pedig nem kaptunk semmit.
Azt is aláirom a folyamatos cc unalmas. De ennyire unalmas, hogy az 5-ik támadó spellt kapom az arcomba (és nem tudok ellene védekezni). Valamint a nature t2-n is drága. Persze lehet jönni azzal, hogy erős. De vegyünk egy deep one-t. 120 power. Ennyiből az ellen minimum 2 egységet hiv. Ráadásul az első már rég bontja a kutat, vagy orbot mire lehivja a másodikat és én a deepet. -
Murder3
addikt
Twisted Legends páyla kipróbálható:
itt -
Simid
senior tag
válasz
Gyuri27 #6864 üzenetére
Nerf előtti állapotot szerintem már biztosan nem állítják vissza. A legtöbben megbékéltek vele, hiszen a nerf ellenére továbbra is nagyon népszerű a nature szín. Ok, nem T1ként de második orbnak már annál inkább.
Hogy miért kellett a CC nerf? Itt van néhány egyszerű példa:
- A és B játékosnak van 300powere A lehív ebből egységeket, mondjuk egy Aggressort és két burrowert. B erre lehív egy deep onet és mikor A odaér neki még van 180powerja amiből CCzi az ellenfele összes egységét és szépen elkezdi egyenként ölni őket, power előnybe van így folyamatosan tudja CCzni A egységeit. Persze közben A-nak gyűlik a power, de B-nak is és innentől A nem tud mit csinálni, lesz ott pár egysége (sajnos egyre kevesebb), ami CCzve van és feleslegesen állnak ott.
- A rájön, hogy basszus ő is nature-frost deckkel van CCje épp elég, így legközelebb ő is csak egy egységet hív és megpróbálja azt CCvel támogatni. Itt ugye elég világos hogy mi fog történni. Ahelyett, hogy pvpznének egymást CCzgetik folyamatosan és közben néznek ki a fejükből. Az egyik persze lehet, hogy megunja és inkább egységet hív CC helyett, de mivel mindkettőjüknek van épp elég spelljük, így pontosan az előző eset alakul ki. Aki megunta az hátrányba kerül.
-Az első eset megismételhető támadásnál is és ha az ellenfélnek nincs CCje akkor nem tud semmit sem csinálni például egy folyamatosan CC-vel támogatott burrower rush ellen. Ha meg van neki akkor lásd második eset...
Itt persze lehet azzal jönni, hogy ez nem ilyen egyszerű, mert "blablablabla", de velem pvpben mindegyik eset megtörtént, sokszor. Akár velem csinálták akár én csináltam (igen volt ilyen is) utáltam. Megölte a játékot és méltatlan volt ahhoz. Néha olvasgatok fórumokat, sokat nézek replayeket, de ahogy látom a legtöbben meg vannak elégedve a jelenlegi "CC helyzettel" (de legalább is elfogadják azt).
Azt aláírom, hogy a nature T1et jó lenne gyökeresen átalakítani, de a CCvel szerintem semmi gond, bár azt már tudom, hogy ezt te sosem fogod így látni. -
Gyuri27
félisten
Nem kell naturéba dd. Állitsák vissza a cc nerf előtti állapotot. Ha nem akkor viszont legyen normális támadó spell.
Drága a discenhant? LOL ne kifogás. A normális pvp lapok mind drágák.
A parasyte swarm elmélet ott bukik, hogy knockolható. A sky is knockolja. Meg ha pure naurét játszom nincs mivel védkezni t2 repülő egységek ellen.
Rengeteg heal-t lejebb kitárgyaltam. Ami a pvp részét érinte nem elég jó oda vagy egyáltalán nem használható.
Pvp-ben nincs idő breedingel szórakozni. Arrol nem is beszélek ha 2 orbot kell védeni nem húzhatok 2-t belőle.
Motk pvp-ben t1-n nem igen játszik. Szintén nincs idő és power rá. Lásd Murdernek írt hsz-m. A void visszanyeréshez pure paklit kell használnom. Ott meg mint mondtam semmi nincs t2 madarak ellen."s egységet elég gyakran hívnak t1-en, fire és shadow vonalon biztosan. mivel az M-es egységek drágábbak" na ez te is tudod nem igaz.
Shadow ált chargerrel kezd utánna nox. Ha forsekent hiv meg tolja rá a frenzyt.
Fire gyíkot, vagy wreckert tol. Max egy nyilast a gyík mellé.Simid: "Nature sajátossága, hogy drágábbak az egységek.
Így jártunk, pech..." na majd ezt is megmagyarázza valaki miért jó ez a naturénak. -
Gyuri27
félisten
válasz
Murder3 #6860 üzenetére
Nem ez a lényeg. Hanem az, hogy ha vesszük haldur nevű mapot. Egy nature power hátrányba kerül egy firével vagy shadowwal szemben. A második kut mire megépül a naturénál 50+-70+ power a hátrány. Aki nem hiszi azzal szivesen lejátszom és feltölthetjük ide. Ezen a ponton nem érdekes, hogy erősebbek az egységek és van heal.
Frostal meg kb egál a dolog. Mert ugyan a frost lassú de olcsóbb is. -
OnSeT
őstag
válasz
Gyuri27 #6857 üzenetére
A firébe minek cc? hol írtam én olyat hogy kell bele?
a natureba minek dd?
natureba van rengeteg heal, sok cc, juggert még a nerf után is megfogja, hiába a disenchant.
nature aff hatna de, az meg nagyon drága.van mind controlra képes egységetek ami ugye még egy t3as lapot is vált.
egyszerre 2 célpontot lövő távolsági egység t1en spell blokkoló lapok, void visszaáramlást gyorsító lap, olcsóbb leivást lehetővé tevő,jah és ott van még az enli is
A creeping tud jól jönni, bár a discenhant olcsóbb.
ez hogy jött ki? mind2 80 power, igaz dis. csak 3as upon mert előtte 90.
szal a disenchartot egyáltalán nem éri meg használni , hiába t2es csak a juggerrre éri meg rádobni, mivel csak 1 egységre hat. jobban járok ha a 80 powerből inkább hivok mégegy egységet majd 5-10 mp múlva használhatom a lecc-zett egységem is feltéve hogy addig nem ölik meg.
és ált az első cc oink szokott lenni ami ugye csak 45 power a 3as upon nézett 80al szemben.
s egységet elég gyakran hívnak t1-en, fire és shadow vonalon biztosan. mivel az M-es egységek drágábbak.
-
Gyuri27
félisten
Kicsit belebonyolódtunk a ravage és a revenge nevezetű lapokba.
Mindenki helyettesitse be a megfelelőre.Murder3: mióta tönkre tették a cc-t nem kérdés, hogy mit választanék a naturénak ha lehetne.
Nem nagyon hívnak a profik. Meg ha hívnak is akkor is más egység mellé. Így nem sokat ér. Az ua ellen viszont tökéletes ezt meg kell mondani.Sirva könyörgöm, hagyjuk ezt az erős egységek drágábbak dumát. A pvp nem így müködik. Elmagyaráztam, de leírom megint.
Én lehivok egy amazont. Te egy noxot. Az amazon egy az egyben leüti a noxot. Viszont te hamar lehivod a másodikat így te nyertél. Ugynez a helyzet firével szemben is és frostal szemben is. Olvass vissza mit ír Badle nature t1-ről (pvp-re vetitve). -
Murder3
addikt
válasz
Gyuri27 #6857 üzenetére
de az már regeneráció lenne nem hiába ilyen a surge.
hurrikán is nagyon hasznos, csak te is szinte mindnet pvp-be nézel. am abba is jó én pl szoktam s egységeket hívni.
cc-mellé nem is szabad eruption féle lapokat kiadni.
vagy te abba beleegyeznél h no cc a anturéba de kapnátok dd spelleket?Revege az nem sebző spell akkor.
meg ott van a parasite az viszont pvp-ben is használható.Gyuri:
Nature sajátosság h erős egységek drágábbak.Ezen miért akadsz fel ennyiszer?
Akkor ennyi erővel ott a heal jó h annyi mint 1 amazon, de a fire,frostnak,shadownak nincs ilyen spellje.
nem előny ez a többi frakcióval szembe? -
Gyuri27
félisten
A revege ettől még nem támadó spell. Mert ha hátat forditassz és nem támadod az egységeim nem sebez.
A firébe minek cc? Azért ne legyünk telhetettlenek. Van nálatok támadó spell. Jó tornyok. Nem csak well és orb mellett tudtok teljes élettel lehivni egységet. Van long range egységetek. Ráadásul a fire egységek nem mondható drágáknak. Tényleg mi a nagy túrós kell még a firébe?
Az meg, hogy nálunk van támadólap ami használhatatlan meg szánalmas. Erre jó, hogy el lehessen mondani, hogy van.
Hurrikán only smal unit. Pvp-ben kihiv s-s egységet? Senki. Ergó fölösleges.
Az esnaring jó dolog (de ettől még nem döglik meg az egység).
Az oink rendben van, bár a nerf óta egy halom bug.
A creeping tud jól jönni, bár a discenhant olcsóbb. Így csak tömegre érdemes használni.A ravege elég komoly lap. Nem jobb a surgénál. Más. Pvp-re és pve-re is tökéletes.
Így kéne müködnie a surgénak. Ha használom gyógyit amennyit gyógyit a maradék meg 10-15 mp-ig gyógyit ha kell.Murder3: nem gondoltad végig. Egy amazon 80 power. A surge is annyi. Nézz körül fire, shadow, frost mit hiv 150 powerrért. Firébe belefér egy gyík és 2 nyilas. Amazonnak kakukk. Frostnál 3 guardian. Amazon megint halott. Shadownál két nox + spec lövés. Amazon megint halott.
-
Murder3
addikt
válasz
Gyuri27 #6854 üzenetére
Fathom lord az nem jó?
Azt mondtátok a legjobb xl counter és sak 1 deep powerébe kerül.Nem 400 hp-ra kell rányomni várj míg lejjeb megy és akkor nem érzed pocséklásnak.
Akkor ennyi erővel diescahnt mellet mennyi pwoert lehet pazarolni?
rápakolsz 200 powernyi buffot az meg 80 powerért leszedi róla az összeset,pazarlás.
Megtudod akadályozni?nem,számíthatsz rá előre?Persze.Akkor nem dobod rá a buffoakat.De akkor meg lehet gyenge lesz és visszaverik.Ennyi erővel ezer egy dolog pazarlásként jön ki.
Akkor ez a revege kb az mint a life weaving csak többet reducol és csak ellenségre?
-
OnSeT
őstag
válasz
Gyuri27 #6850 üzenetére
a kérdés az volt hogy van-e támadó spell natureba
és van nem is egy. a használhatóságuk már más kérdés. de azt írtam korábban is hogy gyengébbek mint fire vonalon.revenge sebzése? attól függ mik támadnak
firebe milyen cc, vagy cc-nek mondható lap van? gyk semmi. még drága és gyenge lap sincs nekünk, nektek meg van 4.
az eruptionos példád olyan mint ha én most azt mondanám hogy akkor a ravage gyógyíthatna annyit mint a surge...
(#6849) Murder3 [link]
-
Gyuri27
félisten
válasz
Murder3 #6853 üzenetére
Szerinted? Ez mérvadó? Te szenvedsz vele? Gondolkodj kicsit. Ha 400 Hp-t akarok gyógyitani ugyanúgy 80 powerbe kerül. Ergó 40 power-t pocsékoltam.
Sámán pve lap. Oda nagyon jó, többet nem is tud. Pvp-be felesleges.
Nincs egy értelmes t3-s monsta naturéra (még mielőtt elkezdi valaki a deep és az aby nem pvp-re való). Banditra kinyomták a soult nem lehet vele mit kezdeni. -
Murder3
addikt
válasz
Gyuri27 #6852 üzenetére
Sztem a surge nem gyenge.
Meg a nautréba a shámán alap szal azok meg végig gyógyítanak.
a surge meg amikor mindenképp kell használható és nincs cooldonw rajta.
a ray of light az trükkös lap mert az tipikusan akkorra jó, ha pl sok egységgek megyünk támadni(pl én t1-es shadwo sereggel, te meg natfrost akármi mind1)
és amikor oylan harcra kerül a sor h szanaszét sebezné az embert a sok enemy meg midnen rányomod a ray of ligh-ot és ez életben tartja a angy részét a sereged nekem a csata végére vagy elhúzza, szóval az yieln szituációkra jó mikor tudod h gyors ütembe szenvednek az egységeid sérülést.
akkora a surge ténleg semmi mert gyorsan leviszi a felhealet pontot az ellenség. -
Gyuri27
félisten
válasz
Murder3 #6851 üzenetére
Értem. De akkor meg oda jukadunk ki, hogy a surge miért ilyen? Mert ha naturénak az a lelke akkor miért kasuki?
Meg akkor kár volt szarrá nerfelni a cc-t. Mert így se támadó spell. Se egy értelmes totony egyik tierre sem. Meg a heal is gyatra. A surge pvp-ben nem igen jó. Pve-ben is csak akkor ha több egységet kell gyógyitani. Különben power pocsékolás. A ray of megint gyenge mindenre. Marad a regrowht ami jó, meg az equi. Még jó, hogy a naturénak állitólag a gyógyitás és a cc az erőssége. -
Murder3
addikt
válasz
Gyuri27 #6850 üzenetére
Már bocsi, de nem épp erről beszélek már hsz-ek óta?
Hogy a fire az Direct Damage spellekkel rendelkezik, vagyis közvetlen sebzés mindenre.
pl ha te pont az eruptiont említed.
az egy 10 méteres körben épületre, egységre fixet sebez.összehasonlítva az evenonnal az csak 1 egységet sebez egy ideig, vagy a nasty suprise-al ami csak egy saját egység feláldozása következtébe történik és annak is az életpontjaiak 33% alakul át sebzésnek.
Nem hiába nincs a firének,shadownak cc-je vagy épület védő lapjai
és enm hiába nicns a frostnak,naturénak dd spellje. -
Gyuri27
félisten
Aha tényleg. A thunder még pve-ben sem állja meg a helyét.
A revenge mennyit sebez? Mert szerintem semennyit. Így nem támadó spell.
Az envenom ugyanaz mint a thunder. Használhatatlan. Drága is, keveset is sebez, azt is lassan. Hasonlisd össze az euruptionnal.
A noxius laza t4-s cucc 290 powerért és lazán kisétál belőle.
Szóval ezeket ne vegyük a támadó spell kategóriába mert mindegyik vicc.De kérdezem máshogy. Tudsz olyan támadó nature spellt amit érdemes használni?
-
Murder3
addikt
Thundert ki is felejtette
(revenge az mi is? sosem láttam még használni bárkit is)Ok de ugye az 1 fire 1 splash(most én szimpla szinekről beszélek, ne keverjük a spalshel)
most én azt is egy sima pure pakliba nézem.ez a lényeg, tehát ezért nem kell naturéba,frostba dd spell.
És ezért van csak a firéba teljes jogú dd spell.Épp ezért erőltetem annyira ezt az undead témát.
Még több hullából táplálkozó képességet,lapot,varázslatot akarok a pure shadowba.
És nem CC-t, de azt hiszem előbb-utóbb az is lesz a shadwonak, de ha ez bekövetkezik én otthagyom ezt a játékot. -
Murder3
addikt
Hát hogy t4
mert pl firedancer t2-őn hívhatsz a rifle cultistokat meg pvp-ben nem igen van esélyed használni, habár fun lenne arra játszani csak odáig nem jutna el az ember(pedig ha azokat unholy heroval kombóztatnád tuti nyerné mert egész bázisodat lebontaná)
Hát a sima sebző spellek pl evenon,noxius cloud.Vagy a nasty, corpses exploison.
De ezek vagy csak 1 célpontra hatnak(evenon) vagy csak egységekre(noxius)
vagy kell hozzá bizonyos szituáció:pl hullák a CE-hez,saját egységen robbantod és annak az életpontja számít(nasty) de ezeknek a spelleknek isc ak 33%.ig sebeznek, így szinte sosem fix a spell hatása.Ezzel szembe a dd spellek(Direct Damage) azoknak fix sebzésük van, csak le kell dobnod mind területre is sebez.
a firének csak ilyen van és a 2 kivétel a shadowos soulshatter és a frostos maelstrom ami még ráadás cc-t is tartalmaz de az t4 szal az most pvp-re nem számít.A soulshatter és lava field összehasonlítás addig eggyezik h a soulshatter is dd spell.
Bár uge abba benne van a shadowos sajátosságok(saját egységet is sebez,itt is köze van a halálhoz)
Lehet vele trükközni h ha meghalna utánna egységek akkor még sebez, ez megint shadow specialitás, a lava field viszont mindig fixet sebez.És t2 bár itt msot ebbe az orbok száma nem számít.a lényeg a fire tele van dd spellekkel, így mellé bármi cc vagy ilyesmi op lenne.
ahogy a frostba és a naturéba meg dd spell a sok cc meg védő cucc mellé.
a shadowba meg épp ezért vannak ilyen jellegű spellek.
se cc se ilyen védekező lapok nincsennek és a támadó varázslatoknak is benne van a korlátozás.meg kell hozzá áldozat,áldozatok, vagy feláldozni egységet a további sebzés érdekébe stb.
Ezért mondom h teljes jogú dd spellje csak a firének van és ugye ott a firedancer az nem csak long range hanem extra siege is.
Meg ugye csak a firébe van charge az egységeknek,rage is csak ott van, szóval csupa olyan dolog ami még többet sebez még brutálisabb.meg a revage is ugye ahhoz van kötve h sebezzék a lapot és erre kapja a visszatöltődést. -
Murder3
addikt
Én nem modntam h t2-re kell azt mondtam h nem mind1 h t2-őn vagy t3-on hívsz le egy long ranget(a vigilre gondolok)
pl a shadow long range-jét nem is használhatod pvp-ben
akkor fire dancer a make shift mellé vagy 2 firedancer csak elbánik velük és nem is kell neked többlet powert költeni rájuk, hiszen ha elsőt visszavered a többi UA spam felesleges lesz a shadowos részéről.
hiába akkor sem teljesen long range csak épület mellet.Tudom h eggyes pvp mapokon well mellől ki tud szedni welleket, sőt
Frostba és naturéba asszem csak 1 van nem?
Naturéba az evenom ami sebző,meg a posion claud t4-en
illetve a frostba a maelstorm ami dd +van cc hatása de az t4.
shadowba meg szimpla sebző spellek.
Egyedül a fire rendelkezik dd-vel ami azért más min egy evenom vagy nasty suprise. -
OnSeT
őstag
válasz
Murder3 #6841 üzenetére
Makeshift tower épület, annak idő kell míg felépül, ráadásul pvp pakliba nem fér be,
van sok annál használhatóbb lap amit nélkülöznöm kell így is.frost mage???? azt hogy hívjak le pure firebe?
eddig azért érveltél hogy maradjanak meg a színek egyedi tulajdonságai, most meg azzal jössz hogy shadowba csak t4en van long range és jó lenne neked is t2re...
ráadásul a vigil sem teljesen long range csak épület mellet.
20 power egy ice barrier és mehet a LR.
egyébként a másik 3 színben is van támadó spell, igaz nem olyan pusztitó erejűek mint firebe ( shadowot leszámítva, mivel az kombókkal jóval erősebb) de vannak.
-
-
Murder3
addikt
Itt az a baj h sztem ti nem nagyon értitek ezeket a kompromisszumokat.
vagyis.
Tehát a fire azé nem kap cc-t emrt ott van tele DD spellekkel és a többi színnek épp ezért nincs dd spellje.
a shadownak van még sebző spellje és t3-on van csak dd-je.
Naturéba vagy frostba meg épp ezért nem értem miért kéne dd spell vagy támadó spell?
a sok cc miatt nincs meg a frostnak is ez az ok csak ott a védő spellek vannak többségbe.shadownak is van long range képességű lapja 4 orbon.
és sztem abba te is egyetértesz h nem midn1 h t3-on vagy t2 van valahol long range.
ráadásul a vigil sem teljesen long range csak épület mellet.Makeshift tower+ mellé még 1 kockos lap simán sztem elég.
frost mage magába elég ellene.
-
hajsza
aktív tag
válasz
kenesei1982 #6839 üzenetére
A kezdőpozíciódhoz közel van egy Amii herkenytyű, az az. Mind a két játékosnál van egy-egy. A legegyszerűbb megoldás, ha kiválasztod és egy új csoporthoz hozzáadod, ezáltal bármikor könnyen át tudod kapcsolni.
-
-
Djuree
félisten
lesz még vagy 2000-2500 eladó bfp pontom, eladom a még maradék lapjaimat. kinek mennyit érnek meg a bfp-k?
-
hajsza
aktív tag
válasz
kenesei1982 #6836 üzenetére
Ha nem kapcsolja át egyikőtök sem a kaput, akkor egy idő után elromlik és mind a két oldal kinyílik. A kaput egyébként ha azonnal átkapcsoljátok, amint újra aktiválni lehet a kapcsolót, akkor egyetlen egység sem jön ki a fenti középső részről. Ezt a "trükköt" expert fokozaton nagyon érdemes haszálni, nagyon megkönnyíti a pálya teljesítését.
-
toltam ma egy advanced sunbridge pályát. van az a 2 kapu ami felváltva van nyitva asszem 3 percenként. Egyszer csak eltűnt a számláló, mind2 kapu kinyílt, és csak öszönlöttek ki rajta, folyamatosan. Pedig a pálya elején voltunk csak.
Mitől lehetett ez? -
Rankerz
senior tag
válasz
phanzetomox #6833 üzenetére
Semmit nem tudok, az "okosok" szerint szeptember-októberben jön az új edition és akkor fogják ezeket a mapokat is addolni a történet végett. Hivatalos információ nincsen.
hamarosan viszont jönni kell patchnek mert elég régóta megy a watchlist,bízzunk a legjobbakban.
-
OnSeT
őstag
válasz
Murder3 #6831 üzenetére
akkor a long range mégsem a fire kiváltsága...
az hogy nem érdekel téged a lost még ott van nekik is egy ilyen egység. vagy az zavar téged hogy shadownak nincs ilyen?és mennyi wildfire kell egy well kiszedéséhez? 1 tuti nem elég, akkor meg inkább egységeket hívok le, azzal olcsóbb a bontás.
én nem akarok cc-t pure firebe , ezt írtam is korábban, de az a shadowba se kell szvsz.
az ua-val az a baj hogy fire nem tudja védeni, nature fele áron megállítja oinkal, de nekem nincs semmi ellene, támadó spellel csak akkor érné meg ha egy lava field leszedné őket.
egyébként egyik korábbi hszedbe írtál egy jó ötletet, egy olyan spell kéne firebe ami knock-olja a sereget , amíg le nem jár az idézésük ideje, de sérülést nem okoz , vagy csak minimálisat, így normál egységek ellen nem lenne op. de ki lehetne védeni az ua-t anélkül hogy azt nerfelnék.
és melyik knockos egységre gondolsz ami kivédi az ua-t?
most azt mondod hogy pl. egy dancer elég a 4 skeleton ellen?(#6832) Rankerz ez jónak néz ki.
mikor lehet kipróbálni őket ingame?
-
Murder3
addikt
firének van long range shadownak van UA egyszerű.
lost engem nem érdekel hamarosan úgyis kap majd a stonekin is long ranget.Lost dancer az nem long range
vigil meg megint elég szivatás mert kb védheteln mortar tower 2 de leglaább 3 orbon van.
wildfirenek sincs counterje ha wellre dobják, nem tudom miért különbözne az ua-tól.
attól még long range az azért nem midn1 de ugye megint itt azt nem értem jól látszik h más felépítésűek akkor miért is baj ez?
a firének mert ugye sírnak mert nincs cc-jük és ez meg azt nem tudják védeni....
1 lappal meglehetne oldani a ua countert.de a knock backes egységek még így is elbánnak az ua-val. -
Melyik lapnak a rövidítése az UA?
-
Gyuri27
félisten
Egyszer? Mikor nerfertél? Azóta szar!!!
Pvp-ben meg nagyon nem mindegy, hogy bugol-e vagy nem.A cc nerf akkor igazságos? Miért?
Pl egy az 5-ik fönix is ugyanannyit sebez mint az első 4. Ha felválva kapok wildfirét és lavafildet ugyanannyit sebeznek. Akkor a cc ideje miért csökken ha többet használok? Ráadásul hiába használok különbözö cc-t oink, coldsnap, ensnaring az elsőtöl csökken a hatás. Pedig ugye a nature lelke a cc. Szóval mikor kisirták a cc nerfet ezt is változtatni kellett. Mert én is unom az 5-ik fönixet, meg a 3-ik lava, wild, euruption kombót.Maradjunk annyiban, hogy nem adod be, hogy a cc nerf jó és igazságos. A mortal nerfjét észre se lehet venni. A lost shade-n se. Bezzeg a roots kuka, a razor kuka. Soralhatnám.
-
OnSeT
őstag
válasz
Murder3 #6823 üzenetére
azért vedd már számitásba azt is hogy minden long range fire egységet nerfeltek már.
( mortar, dancer),.....1 long-rang unit=egy ua-val ezt fejtsd már ki nekem bővebben pls.
1 dancer-t 2 ütésel kiszed bármi, egy ua-ra meg 2-3 lava field se elég.
korábban irtad hogy long range egysége csak a firenek van.
nah és a lost lapokkal dancer, vigil mi van?utobbi még repül is, de azzal természetesen nincs semmi bajod.
-
Simid
senior tag
válasz
Murder3 #6823 üzenetére
De basszus az egyiknek van counterje a másiknak nincs, ilyen egyszerű. Jöhetsz itt a sajátosságokkal de az marhára nem sajátosság, hogy neked van valamid ami ellen nincs ellenszer a többieknek meg nincs ilyen.
Ahogy látom magyarázhatom ezt naphosszat akkor sem érted, képtelen vagy elfogulatlanul gondolkodni, úgy hogy én a magam részéről befejeztem... -
Murder3
addikt
firének meg van sebzős spellje épp itt a sajátossága a szineknek pl.
de msot őszintén ennyi erővel 1 long-rang unit=egy ua-val.és itt rohadtul nem az számít h ezt ilyen könnyen be lehet szedni.
azt nem tudom h miért nem érted meg ezeket a sajátosságokat.nature helel és van cc-je...
vajon miért nincs cc-je a firének?
miért nincs sebző spellje a naturénak?(dd spellje)
miért nincs olcsóbb egysége a naturénak?
miért nincs magas sebzésű lapja a shadwonak?
miért van UA és CE lapja?
Miért csak a fire van t1-en l egységgel?
Miért csak a naturénak van enli?
Miért csak a shadwonak van xl t2-őn? -
Simid
senior tag
válasz
phanzetomox #6820 üzenetére
Na ezt most magamra vettem
Valóban a pure shadow deckkel én is nyomkodtam az embalmert meg az UA. Pont ezért tudom, hogy milyen szemét taktikák ezek (én legalább elismerem...). Nekem Murderrel sem az a bajom, hogy használja ezeket, hiszen ezt kínálja a játék. Az a bajom, hogy nem képes objektíven gondolkodni és belátni, hogy készítőknek ezeken változtatni kellene ha valami balanszra törekednek.
(És nem, nálam a balansz nem azt jelenti, hogy eltűnnek a színek sajátosságai!) -
Simid
senior tag
válasz
Murder3 #6818 üzenetére
De meséld már el hogy egy lava field, hogy ér fel egy UA-val!! A firedancert shadowval pillanatok alatt meg lehet ölni, nether warp, shadow mage, crawler mind jó ellene, ugyan ez igaz firestalker ellen is.
Az UA-val a shadow megkapta a játék egyetlen spelljét (legalább is én nem tudok most másikat mondani) amihez nem kell hogy egység legyen a közelben, hogy mire föl van ez így azt nem tudom (gondolom neked van valami nyakatekert magyarázatod erre, hogy a shadow hullákkal manipulál és így neki lehet...). Egyszerűen annyit kellene tenni, hogy ne lehessen a pálya másik végéről nyomkodni hanem kelljen földi egység a közelbe és kész. Marhára nem ugyan az ám, hogy egy fire játékos támogatásként használja a lava fieldet (ha megfelelő a szitu!), mint ha te a pálya másik feléről nyomkodod a spellt.
Mostanában összeraktam egy pure shadow decket és játszogattam vele kicsit. Szerintem igen is nerfelni kellene, főleg az embalmert és az UA-t. A lost souls-szal egyszerűen túl erős lett. Olyan lapokat kapott amik marha jók PVPben (amúgy PVEre is kapott, Necroblaster pl), Knight of Chaos, Satanael, Evocator's Woe mind nagyszerű pvp lapok. A többi pure szín hol kapott akár egy olyan lapot ami beférne egy értelmes PVP deckbe? Egy kicsit gondolkodj már el ezen...Gyuri: Én csak annyit mondtam, hogy bár való igaz, hogy T1en a nature gyenge kicsit de a CC nerffel szerintem az égvilágon semmi gond nincs és biztosan nem emiatt lett rossz a T1. Az Oink most tényleg néha vacakol de ez bug, nem ez lenne a normál működése, remélhetőleg egyszer majd javítják.
-
phanzetomox
őstag
eléggé vicces olvasni a hsz-eket, mindenki olyan dolog ellen érvel amit gyakran saját maga is elkövet
-
Gyuri27
félisten
Nem hiszem, hogy keverem. A cc el lett bakva, miközben a sebző spellek válozatlanok maradtak.
Láthatod a nature t1 pvp konfortá tételében meg senki nem foglalkozik."a nature spellek amit csak úgy kbre oda dobsz a pályára "ugyis elég nagy a range" alapon" a nerf előtt ilyen volt az oink. Nerf óta ada kell figyelni mert bugol!!!
-
Murder3
addikt
2 wildfire keresztbe a wellekre+ egy scythe fiends az elég jól leszedi, de itt nem errőkl beszélek.
Lava field vagy firedancer,staleker felér egy ua-val pl.
ennyi erővel csak a firének vannak long range egysége.
ott vannak a legerősebb sebző lapok nem értem mi a panasz.de emiatt nem sírni kéne hanem a észbe kapni és a phenomict szépen lebeszélni erről az idióta balansz stratégiáról amit a sok pvp user erőltet rá.
pl a firének is van annyi előnye a többi szín ellen mitom amennyi hátránya az ua ellen pl.
vagy naturénak is ott az előnye és hátrání egyben, shadownak is,frostnak is bár ott inkább csak előnyinkább 1 olyan lap kéne neki ami ideiglenes megoldás t kínál ha enm is hatékoyn power költséggel, de uyge a firébe sem drágák az egységek szóval.
-
Simid
senior tag
Ti rendszeresen előszeditek azokat a témákat amiket már 100szor átrágtunk itt a fórumon is.
Gyuri: Szerintem nem szabad összekeverni a CC működését azzal, hogy a nature T1en lassú és drága és ezért kevésbé hatékony. A kettőnek semmi köze egymáshoz. A nature így is egy népszerű szín még akkor is ha T1en ez a legritkább. Az más kérdés, hogy T1et át kellene kicsit alakítani, hogy "PVP barátabb" legyen. A CC és a sebző spellek összehasonlítását egyáltalán nem értem (soha nem is értettem...). A lava fielden és a wildfireön is van timer, nem lehet folyamatosan nyomkodni. Azt meg már sokszor megtárgyaltuk, hogy az eruption csak akkor éri meg spamelni, ha az ellenfél nagy hibát követ el (a leggyakoribb a két drake egymás mellett, de ez nem is annyira spamelés csak kéttő eruption gyors egymásutánban), egyébként igencsak buta dolog lenne.
Murder: A wildfire ellen neked nincs ellenszer? Egyszerűen kiállsz belőle és kész, az épületekre alig sebez. Az sem mindegy, hogy a wildfire pure lap, ami ugye azt jelenti, hogy nincs mellé CC meg heal. A pure firenek ez az egyetlen spellje amivel úgy ahogy tud védekezni. Amúgy azt tudni is kell használni, ha félre nyomsz akkor 80 power kárba vész, nem olyan mint a UA vagy a nature spellek amit csak úgy kbre oda dobsz a pályára "ugyis elég nagy a range" alapon.
Azért ne keverjük már össze, hogy a shadownak vannak sajátosságai és azt, hogy vannak bunkó taktikái (nem is egy...) amik bizonyos színek számára kivédhetetlenek. Azért szerintem azt "sajátosságnak" nevezni, hogy félpercenként nyomsz egy 100 powere spellt és ezzel tuti beszedsz egy bázist elég nagy pofátlanság. Te mégis mit csinálnál ha egy másik színnek lenne ilyen taktikája a pure shadow ellen. Nem kell mondanod, tudjuk nagyon jól... -
Murder3
addikt
válasz
Gyuri27 #6813 üzenetére
Ezek a kompromisszumok jó h benne vannak csak épp a sajátosságok vannak eléggé elnyomva....
pl iylenkor sose értettem h a pure fire-s sír az UA miatt emr tő nem tudja kivédeni ezért hát nerfeljék(de pl a frost anture hatékoyn cc-zéssel kivédi)
megint egy sajátosság amit nem tudom miért enm lehet elfogadni.
ott a wildfire azts em lehet sehoyg sem védeni, meg a lava field eruption stb.
szal nekik is megvan az ami amásik frakciónak meg megint oylan mint nekik az UA.A baj a játéksok felfogásával van és h a phenomic bólogató jános módjára minden szar ok miatt lenerfelik a játékot....
-
pachito
őstag
válasz
Gyuri27 #6813 üzenetére
"Hogyvan az, hogy minnél többet használom a cc-t annál kevésbe hat. A fire támadó spellek meg a 10-ik után is ugyanannyit sebeznek?" Tudom, hogy tök más műfaj, de WoW-ban is a folyamatos cc-nek egyre csökkenő hatása van.
De a sebző spellek ott is ugyanannyit sebeznek akármennyi idő után.
-
Gyuri27
félisten
Semmit nem ártott az a nerf. Ráadásul ha 5-t hivsz egymás után ugyanazt tudja.
A cc nerf viszont gajra tette az egészet. Mert második cc után már nincs értelme a többinek.
Szóval itt van a kutya elesve. Mindenki azt mondta milyen unalmas a cc. Én meg azt mondom a folytonos wildfire, eutuption, lavafield is unalmas. Hogyvan az, hogy minnél többet használom a cc-t annál kevésbe hat. A fire támadó spellek meg a 10-ik után is ugyanannyit sebeznek?Murder3: a gyógyitás t1-n el van tolva. T1-n kellene úgy muködnie mint t2-n. Azaz folyamotosan gyógyit mig pl azt az 1000 egység el nem fogy. Egy 80 poweres pvp közben halál felesleges gyógyitást dobni. Hiszen az ellen ennyi powerért 1,5 egységet lehiv.
-
Murder3
addikt
válasz
phanzetomox #6809 üzenetére
Nem lesz és nem is várható.
Majd a bf 2-be vagy egy új retail boyos kiegbe amit kötelező lesz megvenni.
Miért?Mert ez a teljes motor átírását jelentené nem pedig egy sima kis patch oszt ott van.Másik:
szinek egyénisége meg eggyre rosszabb lesz a degenerált balanszfelfogás miatt.
Ugyanis mindenki azért sír emrt az ellen yoalt használ ami neki nicsn ezért nem fair a pvp.
azt a bizonyos testrészt.
Egy igen jó ötletből csinálnak egy átlag pvp orientált játékot a sok tíz éve starcraftozó kocka miatt....egyéniség...
tehát a nature drágasága is beletaartozik ebbe, ahogy a frost lassúsága, a shaow oclsósága,fire nagysebzése, a nature hela áradata és amgas életpontú egységei, a frost idegesító jégvédelme, a fire monumnetális brutaltással szivató direct lapjai, és ahogy itt a shadow hullákból táplálkozó szivató lapjai(UA) és a nagyon kockázatos cumói(altar of nihil pl)Több heal cuccot a naturénak, nem kell olcsó egység,töb cc-t nekik, több forrestkint nekik.
több védekező lapot a frostnak, több védekező felfogású lapot több, hóbombázó artifactot, több human lyrt és több hóágyút
több buff lapot a firének,brutális nagysebzésű lapokat,méginkább a támadásra koncentráló lapokat alacsonyabb hp-t
Több hullából táplálkozó élőholtat a shadownak,több ua és ce lapot a shadownak, több erősítő és szivató lapot.és még folytathatnám de msot ide nem férne el
Mortar tower 1 baja van...
Kapjon egy buffot több életet vissza a knockbakel.esetleg nagyobb sebzést
csak minimum legyen 100 power és tegyék át t2-re...én nem vagyok elfogult csak kicsit zavaró ez.
Én meg azt mondom h a frakciókat ne eggymáshoz balanszollják, hanem mindne frakció kapjon egy alternatív védekezési módot e sajátosságok ellen.
(elvetemült példa: pl a UA vs Pure fire a fire kaphatna egy giant knockback lapot ami 30m körben knockolja az m és s egységeket+kapnak 10 secre egy lassítást...de ez csak egy durva példa volt...)pl az yoaln eseteket mint a shadow worm nerfje meg egyenesen töröljék.
egy t3 pure lapot ne már azért kelljen gyengíteni mert egy másik frakció lapja ami még nem is pure letudja hívnni...
De ez nem feltétlen az enli támadására irányult(tény h nem fair lap de ok legyen nat sajátosság)
Meg pl ne már azért legyen gyengítve egy lap mert a többi frakciónak így nehéz leütni...meg stb.
töröljék már ezt a hozzáállást faxom elkúrják a játékot.....
a sok starcraft meg hasonló mániás ember húzzon starcraft 2-őzni
sok unkreatív pvp mániás ******, ***** ki van már velük mért kell egy jó játékot ******* miattukkk
teljesen kihoz ez a sodromból....
BOCSÁNAT KICSIT KIJÖTTEM A SODROMBÓLNa majd én csinálok olyan mapot h csak na(csak egyszer szánjam már rá magam)
Én nem olyan védd meg mge jönnek a hullámok tipusút képzeltem el.
többoldalú kötelező eggyütműködés stb... -
Murder3
addikt
válasz
Gyuri27 #6808 üzenetére
Miért nem?
Szted madj kihagyják ezekt a lehetőségeket?
Akkor a Soulhunter miért jött ki?
gondoltam előre h a mine miatt mekkora köcsögség ez, de ezt a razorshardsal is meglépik majd.
Jön majd a lost dragon,lost horror meg minden copycat kijön amit látunk a mapokon.
hidd el ez tuti. -
phanzetomox
őstag
válasz
Gyuri27 #6808 üzenetére
tudom én is azt várom. jó lenne pár új pve map ( bár az eddigieket mind untam, sok még standardon sincs meg ) Én igazából a 3v3 4v4 pvp modot várom nagyon ,ami ugyse lesz, de nagyon jó lenne ha lenne. Hisz akkor meglehetne csinálni a klánrendszert is ami nagyon feldobná a játékot. + egy csomó új map is kéne hozzá, ami miatt még izgalmasabb lenne a sok játékos mód. Illetve nagyobb teret nyernének a színek közti különbségek, mivel hülyeség lenne olyan 4 fős csapatot csinálni amiknek a deckjeiben nincs meg mind a 4 színből legalább pár fontosabb lap (gondolok itt a heal/pajzs/épület javítás/komolyabb támadó spellek/shadow buffok/ aoc stb )
de ez szép álom, talán majd a bf2-ben csinálnak ilyen modot
-
-
phanzetomox
őstag
én várom az új kiadást attól függetlenül hogy mennyi gond lesz vele... mert már kezdem unni a játékot
-
Murder3
addikt
válasz
Gyuri27 #6805 üzenetére
hidd el jönni fog a twilight-be és a lostba is lap.
Gondolj csak a lost horror,vagy lost dragonra azok miért is nem jöttek?ja majd most jönnek.
Akkor a Twilight abdominating vagy hulk is jön majd,valószinű a stonekin emgkapja a Razorshard-ot.
Amivel majd lesz lon range t2-re a nat/frostnak is.....
szal lesz majd itt megint probléma megint... -
Új hozzászólás Aktív témák
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Nemzetbiztonsági aggályok merültek fel a TP-Link kapcsán
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Nők, nőügyek (18+)
- Ukrajnai háború
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen autót vegyek?
- Linksys WRT54G/GL/GS router
- Androidos tablet topic
- További aktív témák...
- ÁÁÁ NE NÉZD MEG! A szórakozás, és a multitasking csúcsa, Lenovo Yoga 9i //3 OLED Modell Ajánló//
- UF Lenovo Yoga 9i x360 Érintős Hajtogatós Laptop Tab 14" -60% i7-1360P 16/1TB Iris Xe 2,8K OLED 90Hz
- Xbox Series X 1TB - 2 kontroller + 3 játék szabadon választható
- RYZEN 7 5700X / 32GB RAM / 1TB SSD / RX 6700 XT 12GB / 750W Gold Full Modular - AMD GAMER PC
- Intel i3-9100 - 24GB RAM - Samsung 980 500GB - be quite! Pure Base 500 + 1000W Táp - MSi Z390-A PRO
- iKing.Hu - Apple Macbook 14 M1 Pro - 2021 - Használt, újszerű
- Beszámítás! Apple Mac mini 2023 M2 8GB 256GB SSD számítógép garanciával, hibátlan működéssel
- Lenovo Legion Pro 7 16IRX9H INTEL I9-14900HX RTX 4080 bolti ára 1.35 mill ft
- Fém, összecsukható és kihúzható fotó állvány eladó
- Azonnali készpénzes INTEL CPU AMD VGA számítógép felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest