Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rocket

    nagyúr

    válasz negyven2 #2400 üzenetére

    PS3 kiegyensulyozatlan volt, az RSX huzta le.
    Jelenleg attol fuggetlenul, hogy meg nem mindent tudni az X1 CPU-jarol, GPU oldalon rezeg a lec az X1-nel, 53mhz-es OC-vel egyutt.

    Az a kerdes mennyit tud kolteni a M$, hogy ne elvezzek a PS4 felhasznaloi azt a jelentos elonyt, ami megvan a GPU oldalan, a valasz meg annyit nem, hogy a vegletekig huzzak az elkerulhetetlent.

    Osszehasonlito video nem szamit, ami a lenyeg az architekturak hasonlosaga, az eddigi konzol generaciokban szereplo hardverekhez kepest mondhatjuk ikrek :) , igy eleg jol belehet loni az aranyokat.
    Az se nagy titok, hogy nem az X1 lesz a multiplatform cimeknel a fejlesztesi platform, tehat az igy elmarado optimalizacio megnagyobb kulonbseget hozhat egyes jatekoknal, mint az a szamokbol kalkulahato.

    X1-rol nem nagyon olvastam meg komolyabb fejlesztotol pozitiv velemenyt, akik valami pozitivumot fogalmaztak meg mind belsos studiok fejlesztoi, az o velemenyuk meg ugy, hogy kozelrol nem ismerik a masik oldali hardvert sajnos nem szamit.

    "Amugy meg az, hogy melyik az erosseb kb. csak a Ver Istvanokat erdekli. Az hogy egyik gyengebb mint a masik az a fejlesztok problemaja oldjak, meg ahogyan eddig is megoldotak."

    M$ legnagyobb gondja, hogy ezt a gyengebb teljesitmenyt, nem a megfelelo arban adjak, es ugye valoban van akit nem erdekel a teljesitmeny, de ezeket az atlagfelhasznalokat az ar erdekli, es az a jelenlegi legnagyobb problema, hogy dragabb a gyengebb konzol, egy "nagy kesleltetesu, 0 gombos eger" miatt.
    Carmack nagyon betalalt ezzel a dumaval, orok klasszikus marad :)

    [ Szerkesztve ]

    "A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés