-
GAMEPOD.hu
Itt mellőzzétek az offot, arra ott van a másik topic: OFF topic
Az előzmények:
World of Tanks - MMO - Archívum I.
World of Tanks - MMO - Archívum II.
-
MODERÁTOR
(rögzített hozzászólás)
Figyelem!
Rengeteg scam/phising próbálkozás van a játékban! Privát üzenetek formájában küldenek üzenetet, miszerint feltöltöttek rólad egy replay-t valahova. Ezekbe jellemzően be kell lépni a WoT accounttal, de a probléma az, hogy nem az igazi Wargaming oldalon léptet be, így gyakorlaitag ellopja a WoT accountodat. Akárki küld neked privát üzenetet egy website-tal kapcsolatban, soha ne nyisd meg az oldalt!
Ezeket a próbálkozásokat lehet jelenteni itt: https://eu.wargaming.net/support/hu/products/wot/help/29691/29692/29706/ (ezt a linket is ellenőrizd)
[ Szerkesztve ]
Pénztárca bemutatók: https://www.youtube.com/playlist?list=PLYQxd5Rbby46cPtVVMQodEGZuxZm7csIo
Új hozzászólás Aktív témák
-
Valentin90
tag
Hullámzó sajnos kissé az SP teljesítménye. Én vagy 250 csatát mentem vele, nem bántam meg, hogy megvettem, mert nagyon jó kredtifarmoló tank, de teljes mértékben elvesztette azt az egyediségét, ami másfél évvel ezelőtt volt neki. Régebben az SP páncélja jóval vastagabb volt, most ott tartunk, hogy a T9es tankok ott ütik át ahol akarják és a T8as tankok is meg tudják rendesen szivatni szegényt...
Egyébként az SP egyike azon kevés tankoknak amiket nem nagyon szabad beforgatni (vagy legalábbis nagyon minimálisan) -
-
-
Diarmand
senior tag
Hat fele három. Fogjál már egy dobókockát és dobj vele negyvenszer, majd írd le ide nekem, hogy hányszor volt meg vele a hármas dobás, majd azt is, hogy mennyi lett a negyven dobás átlaga.
Ez nem csak neked szól, hanem az összes acsarkodó játékosnak, akik itt a topicban rendszeresen felhozzák, hogy biztosan elfelejtettek játszani egyik napról a másikra. Most tessék megint elolvasni a fenti két mondatot és elgondolkodni rajta.
Nálad maradva, tisztában vagy vele, mennyi a mostani átlagos győzelmi arányod? Elárulom, de markolj a karfába, 49,22%, de kerekítsünk felfelé mer' péntek van, 50%. Ötven százalék. Most bemásolok valamit tőled, figyelj:Hát én nem tudom, de az meglepő, hogy egyik nap 75% a WR a másik nap 30%. Egyik nap tudok játszani a másik nap nem? Ha meg a WG rendesen keveri a köröket, akkor nem 50% körül kellene lennie állandóan?
Jéé mégis rendesen keveri a köröket a WG? HOLY FUCK ez hogy lehet?
Mellesleg mondom neked és másoknak is, hogy mi lenne akkor ha egyszer, csak egyetlenegyszer abbahagynátok ezt a kurva játékot akkor, amikor nektek is feltűnik, hogy nem megy aznap? Ha jól megy (60%+), nyomjad neki. De ha nem (~30%), akkor a fasznak kell erőltetni, alt+f4 és annyi. Kényszerítenek? Mindig elkap a szánakozás azok iránt, akik bőszen írogatják, hogy jajj tizenöt meccsből hármat nyertem. Mer' hülye vagy barátom azért. Ha megvan a három bukó zsinórban azzal amit húznál, szorzóznál vagy akármi, lépj ki és csinálj mást. Bírjuk már abbahagyni, mert ez beteges.
-
Drenadar
veterán
basszus HIMPI! ott mutatja maga a játék hogy melyik verziónál hány százalékos és hány skilled lesz!
csak a szemedet nem bassza ki, mi?
OTT írja, hogy jelenleg 79% os a második skill és abból lesz csak 73%.
amúgy nem igaz amit az előző kolléga írt, mert ha alacsony szintü lenne a második skilled mondjuk 40% akkor azt írná a játék, hogy még az első skill sem lesz 100% !!! ez baromság, hogy csak az utsó skilled lesz kevesebb mert a játék nem a skilleket, hanem az XP-t nézni...
[ Szerkesztve ]
-
S.Copperpot
tag
Neked is, meg amúgy mindenkinek ajánlom a figyelmébe, hogy az, hogy te mit látsz a kliensen nem feltétlenül van köszönőviszonyban a szerveren zajló számításokkal. A kliens megjelenít valamit, ami szerinte a legvalószínűbb esemény lesz, aztán, amikor jön a szervertől az adat, hogy ez van, akkor pedig eldobja a saját adatait, és a szerverét használja tovább... ez jó esetben másodpercenként úgy száz-kétszázszor történik meg jó esetben (50ms ping), ha viszont gebasz van a hálózati kapcsolattal (és inkább a válaszidő - azaz ping - számít, mint a sávszél), azt hálózati késleltetés ingadozásnak hívjuk (network lag), és szívunk tőle, mint a torkos boci. Ezért, ha úgy érzed, valami nem stimmel, nézd vissz a meccseidet, az már a szervertől érkező "hivatalos" adatokat tartalmazza visszajátszáskor - tanulságos lesz.
Aztán, véletlengenerátor. Ha valódi véletlengenerátor lenne a játékban, már rég abbahagytuk volna a játékot, vagy kihullot volna a hajunk, mert taktikailag teljesen kiszámíthatatlan lenne. A WoT igenis kiszámítható játék: kb. mint a póker. Rengeteget számít a játék hátterének az ismerete. Vannak akik ezt tehetséggel tudják pótolni (vagy megfejelni), de a legtöbbünk erősen ki van szolgáltatva a lapjárásnak és a saját jellemzőinek: játéktudásának, aktuális szellemi és lelki állapotának. És persze a szerencsének. Viszont ebben némileg eltér a pókertől, vagy a kockadobálástól. Itt középértékre fektetett normál eloszlás mentén generálják a véletlenszámokat, azaz - nagy mintán - viszonylag nagyon sokszor lesz pl. a megadott pen vagy sebzés közelében a dobott érték, sokszor lesz viszonylag kicsi az eltérés, ritkábban nagyobb, és nagyon ritkán lesz a két szélsőérték felé.
Itt is az javaslom - mint minden hasonló feltevés vagy gyanú esetén -, hogy nézd vissza a replayt! Ha akarsz, használhats freecam modot (visszajátszáshoz legális), modulszínező skint, kockázd ki, hogy mi történt. Én korábban kerestem a magyarázatokat, és mindig volt magyarázat, hogy miért történtek úgy a dolgok, ahogy.
Valaki felvetette korábban, hogy a spotting véletlenszerű: nos, tudtommal nem az (de ha tudsz linket, ne kímélj), hanem egyszerű látótáv vs láthatóság összehasonlítás... a tankok egymáshoz képesti távolságtól függő időnként: minél közelebb van egy tank, annál gyakrabban ellenőrzi a játékmotor a láthatóságot (és - gondolom - a max látótáv - 446m felett meg egyáltalán nem). Itt is van némi csavar: egyrészt azt nem tudom, hogy vajon ha valaki meglát egy tankot, akkor a többiek, akikhez a rádiós továbbítja az ellenséges pozíciót, azok mekkora késleltetéssel látják meg végül az enemyt; másrészt, a láthatóság ellenőrzése nem a tankok teljes térfogatára (vagy 2d metszetének teljes felületére) történik meg, hanem egyfajta "forró pontok" vannak a tankokon, amik közötti vonalakat húzogat a rendszer, és állapítja meg, hogy teljesen blokkolt a látóirányom felől, vagy rálátok a tankra. Ezeket a pontokat amúgy emlékeim szerint meg lehet nézni a Wikin, a Battle Mechanics szekcióban. Ja, persze bugos ez a szemét is, elsősorban abból adódóan, hogy a light (meg néhány med, td, és 1-2 heavy) nagyon gyorsan tud közlekedni, erősen álcázva, és ki-be csúsznak a folyton változó spothatáron, mielőtt újból megtörténne az ellenőrzés. Jó internetkapcsolatot és sok gyakorlást igényel, de kitapasztalható, rendkívül gyilkos taktika.@dfsz34: Nekem az az elméletem, hogy amikor belépsz a szerverre (avagy időnként), kapsz egy random seed-et, mint játékos; plusz minden csata kap valamilyen seedet (csapatonként vagy egyet közösen?), és az a két paraméter befolyásolja a randomgenerátor működését. Az értelme ennek az lehetne, hogy a statikus eloszlásfüggvényt dinamikusan, időben is eloszlassák. Az eredménye meg valami olyasmi, hogy mind a játékos által tapasztalt szórás időben is kinyúlik. Mivel annyira nem értek hozzá, innen mutogatnom kéne, hogy mire gondolok, de nincs elég smiley, úgyhogy remélem érthető voltam valamennyire. Pl. ha pár meccs után kibaszásszagot érzek a levegőben, szervert váltok, kilépek 5 perce, belépek szakaszba, kilépek szakaszból... mindent megpróbálok, hogy újrageneráltassam magamnak a seedet. Mégegyszer: ez elmélet, bizonyíték sincs, sem ígéret!
@fsb1000: Szerintem nem ciklikus, de tendenciózusan hullámzik, lásd fent.
Én 52% felett vagyok. 57-ről csökkentem vissza 55 körülre, és egyszerűen nem emelkedik vissza. De én inkább azt gondolom, hogy ez amiatt lehet, mert:
- a csatáim átlagtier-je lassan eléri a 8-at,
- bejött egy csomó új speckó tank/td, amik a régi motoros "referenciatankokat" ebben-abban túlszárnyalták. Így kategórián és tieren belül is erősebb lett a verseny, és keményebbek az ellenfelek,
- én is változtam: jóval kevesebbet játszok, viszont egyre agresszívebben, egyre inkább a mozgékonyságra építve - viszont a skillem a kevesebb gyakorlás miatt csökken. Sokszor vállalok felesleges kockázatot, mert unom már a játékot - fogok is majd "ünnepi" szünetet tartani, mikor meglesz az FV!
Ezenkívül, ne keverjük az agresszív marketing eszközöket a szervezett manipulációval és csalással. Persze, folyamatosan csavargatják a potmétereket, hogy a nekik kedvező irányba menjenek a dolgok, de ilyen alapvető algoritmusba nem nyúlnak bele, mert nincs értelme: pont a tankok tulajdonságainak csavargatása miatt (Type59 anyone? ) . Az EULA meg ilyen: mindegy, hogy elolvasod-e, vagy nem, ha játszol, tudomásul vetted. Ez van. Ingyen, bár vannak, akik fizetnek érte (velem is előfordult).@vhw: "A WG szakértelme, profizmusa már-már közmondásos." - Ezt köszönöm, itt durván felröhögtem.
Ja, és hogy tudjátok hova tenni a véleményem: [ShinyCopperpot]
[ Szerkesztve ]
We have our own place in the universe, and it is a dark, cruel role we play. We are the revolutionaries, we are the usurpers to the heavenly thrones. We are the enemies of the Gods.
-
arpeen2
senior tag
Köszi a választ, úgy néz ki ez sikerül, még egy kérdés (amit nem találok a settingsben) TAB lenyomáskor a dead tankokat automatikusan alulja sorolja, mert most mindenkit "élőnek" mutat, mikor TAB-ot nyomok igaz pár mp után mintha beadná amit akarok, de ez így nem finom.
-
LK
addikt
Mennyi skill van rajtuk? Mert a jobb legénységet abba a tankba tedd amit sűrűbben szeretnél használni.
Én sajnos este kilenc után játszok leginkább.Mogyesz75: az volt vagy 600%-os rng is nem?
[ Szerkesztve ]
"óóóóó istenem.. boldogok a lelki szegények, mert övék a trollok és fanboyok országa, ámen" by PUG
-
#43783936
törölt tag
Minesot imádom, mert minden tankom ki van gyúrva látótávra, és elég szép spottot össze lehet hozni.
Még ha heavyvel megyeik is a zúzdába, igyelszem a távoli TD-kre koncentrálni.Kb. fél éve a papír borsóm pattintotta JaqlineX aranyos szeretetcsomagját, amit egy FV 215b (183)-al postázott.
Majdnem összecsuriztam magam a röhögéstől. -
-
Djuree
félisten
ugyanúgy szét tudnak lőni délről is a tornyos gépek. valamelyik oldal biztos jobb, de annyival azért nem, hogy ha jó a csapat ne tudná kompenzálni. meg mehetsz te a kisvárosba is, annak is két oldalról, vagy a domb aljában vagy a pálya szélén. én szeretem azt a pályát. bár aki behúzza a dombot és nem balfasz az győz...
[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Dryman
őstag
Alulról indulva jobbra ki a folyópartra..... folyópart meredek oldala jól takar.....utána már a rakodó rámpa, meg a sínen lévő szerelvény is jó fedezék, majd a vasúti kocsik végénél kinéz és felfelé somfordál...nálam az a tuti ha 2-3 med hez egy heavy is becsatlakozik. Volt már egy-két ilyen csatánk, és szerintem ha a folyópart felső része (map jobb felső sarka már megvan, akkor szépen lehet kiszorítani az ellent...feltéve ha a többi tank tudta tartani a saját bázist...sajnos az a középső sugárút eléggé tud halálsor lenni...a bal oldalt egyáltalán nem tudom játszani még....
-
-
Bobyjack
senior tag
Tier II. Ez azért nem volt egy hű de nagy eresztés. Egész nap szívtam nagyobb tierben, gondoltam lemegyek a kicsikhez trollkodni. Itt van a replay: [link]
Egyébként ez a kedvenc pályám, a legtöbb XP-met is itt szedtem össze, már nagyon-nagyon sok verziószámmal ezelőtt, amikor a T34 még tier IX-es volt: [link]
Volt másfél év kihagyásom, most kezdek újra ismerkedni a játékkal, és vannak benne tetszetős újítások. A pályaismeretem megkopott már, de ezeken a réges-régi pályákon azért még tudok aprítani.
-
ddt500hu
veterán
Nyugi egyre jobbak lesznek. A tempó nem nő de az ágyúk egyre hatékonyabbak. Az AT8 tierjében átlőhetetlen szemből (kivétel persze a dudor) a top ágyúja 171 stock pen bőven jó t7-be is, 8-ra meg ott a gold.
Az AT7 gyak. ugyan az csak még jobb az ágyúja. Az AT15-nek nagyon jó a lövegkitéríthetősége, a Tortoise a 120mm-es ágyúval meg olyan jó, hogy visszavettem funnolni. A 183 meg egy másik világ.
Az egyetlen bajuk a lassúságon kívül, hogy tier-5-től tier 9-ik nem nagyon vastagszik a páncél. Ezért szerintem az AT8 a "legOPbb" közülük. Neki is 203mm a páncélja mint az AT2-nek viszont az ágyúja nagyon jó.ui. Nem tudom ti többiek miért mondjátok ezt. Az AT2-nek hatástalan az ágyúja még t5-ben is. Utána mindegyik átlő mindent. Sokkal jobbak a nagyobb tieres angol td-k.
[ Szerkesztve ]
-
Angel1981
veterán
Az biztos, hogy T8-as medként a Pershing sokkal jobb, mint T8-as heavyként a KV-4.
Részemről ennyit tudok mondani.#74004 Diarmand: valóban klassz!
#73995 Lunky88: +1 Sokat vártam attól a tanktól (mondjuk a paramétereibe még noobként szerettem bele), és nagyot csalódtam. Nagyon nagyot.
Még a duplázásokhoz nincs kedvem vele, TALÁN az "ötszörözőket" megcsinálom most...[ Szerkesztve ]
-
-
Warton
őstag
Mindkettőhöz volt szerencsém. KV-4-el könnyebb játszani, mert bolondbiztos. A Pershing sokkal kifinomultabb játékot igényel. ST-1-em nem volt, de nagyon dicsérik. Pattonom van: nem tetszik.
Úgyhogy mindent összevetve a kilencesek alapján is
+1 szavazat a KV4-re.Hamár amcsi közepes tankok, akkor már inkább a T69-es ág.
Kompromisszummentes linux gaming.
-
Tuco Ramirez
őstag
-
jagada
addikt
Nyugi, a mostani első nyertes ötös szorzóval könnyen elit lesz, akkor majd jobban megy, csak rá kell érezni.
Ha heavyval vagy sem mész semmire +2 tierben ezen kár is görcsölni, nekem még a goldot is mindenki pattitja és olyankor sebezni sem tudok senkit, majd a végén kapok 80-100 közötti XP-t.Mazda 3 Sport Takumi Limited Edition
-
jagada
addikt
Szerintem neked az lehet a bajod vele, hogy még nem szoktad meg, mivel teljesen más játéksítuls igényel mint a papír Alecto. Ez nem bokorban ülve kempelésre való, nyugodtan belemászhatsz az ellenség pofájába, a legtöbben úgysem fognak bírni sebezni, csak arra ügyelj, hogy legyen aki védi a segged, nehogy mögéd kerüljenek. Fölösleges bele a gold, max a t7-ek ellen kell de azok meg úgyis szétkapnak 2 lövéssel, mint majom a zsebórát.
[ Szerkesztve ]
Mazda 3 Sport Takumi Limited Edition
-
Djuree
félisten
1db goldot nem lőttem ki az at2-ből, de a többiből sem pedig már a t8-nál járok. ezeknek jó a penjük, jó a rof, kicsi az alfa, de nagyjából mindent átlőnek amivel szembe kerülnek.
bár értékre valóban a legkisebb a pen a t5 td-k közül. érdekes...
[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Stigma.HC
senior tag
Mindkét heavy tökéletesen jó randomra. Mellég még ajánlanám kipróbálásra a BDR és ARL párost.
Különösen az ARL-t a 100-as ágyúval elég vad[ Szerkesztve ]
"Mikor veszítek, nem azt mondom, hogy a te hibád. Csak azt mondom, hogy én téged okollak" Kösz :D -------- WoT: Szecska_Mester
-
Angel1981
veterán
Így van, ezért nem kap könnyített MM-et, T10-be is mehet, mint a Löwe.
Egyébként a T32 erősebb páncélzattal rendelkezik mint a tornyon, mint a testen, és kisebb, vagyis nehezebb eltalálni, mozgékonyabb, és a látótávja is jobb.
Lövegben valóban a T34 a nyerő.[ Szerkesztve ]
-
dfsz34
őstag
Azért mert így lehet valamennyire mozgásra bírni a TD-ket. Főleg a csata vége fel tud idegesítő lenni, amikor mondjuk menne az ember előre a tankkal, de nem lehet megmoccanni sem, mert a bokorban lapító phasz TD mindent meglát.
Sok, túl sok olyan csata van, hogy ez ember megküzd az egyik gócponton az ellenséggel, akár még némi előnyben is vagyunk, igen ám, de el kéne jutni az ellenség bázisához, ahol lapít egy kazal TD a bokrokban.
Ilyenkor ugye az a hülye és a moron, aki előremegy és szinte garantáltan meghal és az okos, bölcs, kiváló játékosok vezette bokorban lapító TD-k meg a hősök.
Nagyon nincs ez a része sem rendben a játéknak. Ha ilyen helyzet kialakul, akkor vannak olyan pályák, ahol nagyon nehéz, de talán nem is lehet feltörni a védelmet, maximum egy nagyon összehangolt támadással, amit elvárni randomban irreális dolog.
Ha phasz TD nem lát az orránál sem tovább, akkor kénytelen lesz valamit csinálni, mert egy könnyű tank vagy med már nagy távolságról felfedezi. Vagy éppen kontra produktív lesz a változtatás és még keményebb kempelés folyik majd a legnagyobb bokrokban.
Mondjuk úgy tudom, a könnyű tankoknak meg marad a mostani látótáv, úgyhogy több értelme lesz spotolni.
Ja, meg gondolkodnak a bokrok további hatás csökkentésén is.
Látszik, hogy a kempelés ellen lépnek fel, mondjuk egyszerű lenne a megoldás, ha nem mozdul el legalább 15m-t 1 percig, akkor felspotolódna automatikusan és/vagy 10-15 másodpercen belül arty csapás a területére (szimulálva mondjuk egy saját tier arty, teljes becélzás mellett, szóval megúszhatná, de nem könnyen )
[ Szerkesztve ]
-
szbalogh
addikt
Tagnap T-34-1-el beálltam egy VK B mögé és amikor felfogott egy lövést kibújtam mögüle lőni. Vagy ha nem figyeltek az ellen mögé mentem egy párhuzamos utcán. Ketten lehoztuk a meccset.
E3-al nem kaptam vissza ezt a szívességet, egyesével belerohantak a lemmingvonatba a végén meg szétszedett a sok kis light. AZ egyikbe 63x-at sebeztem és maradt 3HP-ja. Köszi wg a td nerfet
Jah, elég ritkán látok E3-at pedig nagyon ott van néhány szituációban. 2WT tárazott rám tegnap ... az eredmény 0 hp veszteség Persze ők kapták a repeszt. Meg is lett a SH küldetés (4k felfogott sebzés és 2k kiosztott sebzés).[ Szerkesztve ]
Nick: HE_Storm
Új hozzászólás Aktív témák
- Diablo IV
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Csendességre törekvő mechanikus klaviatúra jött MSI logóval
- GTA V
- Büszke apukák és anyukák topikja
- Autós topik
- Futás, futópályák
- Milyen okostelefont vegyek?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest