Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
BOBAKILL
őstag
válasz Brett001 #10894 üzenetére
A lopakodás nem illene Geralthoz. Olvastam az összes könyvet, de nem az a lopakodós fajta. Totál nem illene Geralt személyiségéhez a lopakodás.
Betolja a főzetet, rákészül a harcra és már elő is veszi a kardot. Amúgy sem nehéz a játék, bár a legnehezebb fokozatot már tényleg nehéznek mondanám. Ott van kihívás harc terén.
Dark Souls-ban nyomom a nyilazást én is de az illik oda, a Skyrim meg teljesen más móka. Oda is illik a nyilazgatás. Ide nem.
Minden tökéletes ebben a játékban, a fejlesztők törekedtek arra hogy visszaadják az igazi Geralt személyiségét, ahogy Sapkowski megírta. Sikerült is. -
-
S1M0N
senior tag
válasz Brett001 #10837 üzenetére
Van ott egy víz alatti barlang, de rákeresve az erőd nevére, itt van egy másik módszer is. Bár a hely teljes felfedezéséhez amúgy is a víz alá kell menni. Na, megelőztek, ráadásul ugyan azt a videót linkeltük...
[ Szerkesztve ]
-
Wlac
Ármester
válasz Brett001 #10744 üzenetére
Ahogyan a többiek is írták, jó a taktika, de én például mindig szenvedősnek éreztem az Yrdent, így nem is nagyon használtam DM-en. Amire figyelj, hogy még magasabb szinten is könnyen leszednek a lidércek, ha nem dodge-olsz el előlük. Teleportálás/manifesztálódás után, ha jól emlékszem, hármat ütnek, amíg azok a csapások le nem mennek, addig felesleges támadnod, mert úgyis te húzod a rövidebbet. Csak akkor ess nekik, ha biztos vagy benne, hogy beviszed a találatot sebződés nélkül. Ugyanez a taktika igaz a vízbefúltaknál és a nekkereknél is. Apróbb lépésekben hátrálj tőlük, amíg nem tiszta a terep, aztán üss, majd ismét hátrálj. Lassú taktika, de hosszú távon ez a nyerő.
“A száz év az emberi hülyeség monumentumainak eróziója szempontjából csak egy röpke pillanat.” - mazur
-
FireKeeper
nagyúr
válasz Brett001 #10748 üzenetére
nem lehet, hanem tuti biztos ez a lidércek általános jellemzője (kivétel az alap lidércek, amik asszem sebződnek, csak yrden-en belül jóval többet).
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 VI || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
atainprison
senior tag
válasz Brett001 #10744 üzenetére
Az a jó harci taktika ellenük, amit leírtál. Yrden (vagy Holdpor bomba, de én mindig a Yrdent használom) és ha benne áll lehet csépelni. Nekem olyan még sosem volt, hogy benne állt és nem lehetett ütni (DM fokozaton tolom, és simán kifekszenek). Kísértetolajat használok pluszba az extra sebzésért.
-
micafighter
nagyúr
válasz Brett001 #10637 üzenetére
Igen az elején elég lassan jön a pénz. Sok sok patchel ezelőtt volt olyan árus akinél teljes áron el lehetett adnia dolgokat, de azokat már kivették. Nekem árakat befolyásoló mod nélkül az első végigjátszásomban a witcher megbizásokból jött a pénz, mert a pénzjutalmon felül szereztél mindegyikben értékes tárgyakat is, igy küldetésenként 600-700 gold is összejött. Plusz mindent lootoltam amit nem vettek észre, igy a végén volt sok runám és drágakőporom amik egész sokat értek. Viszont most az új végigjátszásomban ezzel a moddal játszok: trademan. Beállithatod az árak arányát tetszőlegesen.
Amúgy fegyvert meg páncélt nem érdemes venni boltostól, tudsz majd sokkal jobbakat csinálni/találni.
[ Szerkesztve ]
-
micafighter
nagyúr
válasz Brett001 #10596 üzenetére
Mégegy tipp amugy ha modozol: ha GOG-os verziód van, a GOG Galaxy kliensben kapcsold ki a játék automatikus frissitését. Erre a mod kompatibilitás miatt van szükség. Ha modolsz az új patcheket manuálisan érdemes telepiteni, mert előtte célszerü megnézni hogy a használt modjaid kompatibilisek-e vele. Nexuson az adott modok komment szekciójában hamar kiderül. Modolás szempontjából amugy a GOG kliens az összes többinél fényévekkel jobb (a steamnél is), mert nem csak hogy ki tudod kapcsolni az autmatikus frissitést, hanem van egy rollback funkció, amivel a játék verzióját szabadon változtathatod. Jelenlegi játék verzió azt hiszem 1.22 . Van egy modod ami a játék 1.12 patchel volt csak kompatibilis? No problem, GOG Galaxy kliens, rollback, kiválasztod az 1.12 verziót és a kliens "visszaállitja" neked a játékot az 1.12 patchre. Más kliensek (steam, uplay, origin stb) nem tudnak ilyet
[ Szerkesztve ]
-
FireKeeper
nagyúr
válasz Brett001 #10596 üzenetére
tudtommal csak néhány kereskedő, aki aktív egész nap, a legtöbb ugyanúgy elmegy aludni esténként. valamint én nem igazán láttam játszadozó gyerekeket esténként, de lehet csak nem figyeltem.
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 VI || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
micafighter
nagyúr
válasz Brett001 #10533 üzenetére
Milyen modok vannak fent? Szerintem annyi volt a gond, hogy feltettél két nem kompatibilis modot amit a merger se tudott "kompatibilissé tenni", és miután hibát jelzett, leszedted a módot, de a merget elfelejtetted törölni.
Azt nem írtam eddig, jobb oldalt mutatja a script merger a mergelt scripteket, ha újra akarsz mergelni vagy törölni akarsz egy modot, töröld az adott mergeket, utána töröld a modot/modokat, tedd fel az új modokat ha akarsz, és utána frissítsd a mergert.
A kompatibilitásról pedig minden mód készítő alapnak veszi hogy a script mergert használod, de vannak modok amik így sem kompatibilisek, ezért el kell olvasni a mod leirásokat, meg átfutni a kommenteket, általában mindegyik modnál írják külön, hogy xy moddal kompatibilis, vagy csak általánosságban hogy ez a mod xy fájlt módosít, és ha van egy másik modod ami ezt piszkálja, akkor gond lesz.
Van amúgy jópár mod amikből készült kompatibilis változat , pl nekem van fent egy olyan mod hogy minden küldetést mutasson a térképen, meg van egy olyan, hogy színes okonok legyenek a térképen, a színes ikonos modbol a mod készítője csinált egy külön verziót direkt ami az előbbi moddal kompatibilis.
-
Ðávid
aktív tag
válasz Brett001 #10541 üzenetére
Megnyomod a Tab billentyűt, hogy előhívd a menüt amiben ki tudod választani, hogy az egérgörgő megnyomásával a számszeríjat, valamilyen bombát vagy éppen a zsebeid valamelyikében levő tárgyat tud használni. Ebben aktívvá teszed a fáklyát és utána már előveszi a fáklyát, ha megnyomod az egérgörgőt. Ha sötétben látni akarsz, akkor érdemes megszerezned és fejlesztened a Cat főzetet, amivel fáklya nélkül is látsz a sötétben.
[ Szerkesztve ]
-
sheep
addikt
válasz Brett001 #10533 üzenetére
A modot a legújabb peccshez szedted le? mert mostanában volt vmi peccs ha jól emléxem, és lehet hogy a modot nem frissítették. Akkor pedig hiába mergeled nem segít.
[ Szerkesztve ]
9800X3D, INNO3D GEFORCE RTX 4090 X3 OC , Kingston DDR5 6000 64Gb, Gigabyte B650M Aorus Elite AX, HP Reverb G2
-
addikt
válasz Brett001 #10533 üzenetére
Ha tényleg csak a mod könyvtárba pakoltál, akkor összeakadt két mod, valahogy úgy, hogy a merger sem javította (bár ilyennel még nem találkoztam). De ilyenkor ki is írja, hogy melyik(ek)ben talált hibát, körül tudsz nézni a házuk táján).
Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.
-
addikt
válasz Brett001 #10533 üzenetére
Felülírtál valami meglévő file-t, amit nem kellett volna avagy hozzáadott file-t ott hagytál. Érdemes nézni, milyen file-okat tesz fel a mod és lejegyezni ill. lementeni, amit felül akar írni. Újratelepíteni mindenesetre nem kell a játékot, ha a GoG-ban nyomsz egy Verify-t és persze a plusz file-okat törlöd.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7
-
micafighter
nagyúr
válasz Brett001 #10521 üzenetére
Lesz rengeteg féle acél és ezüst kard is, páncél szintén, a legjobb felszerelést komoly munka lesz megszerezni, elöször is meg kell hozzá szerezni a tervrajzát az adott dolognak, meg kell egy csomó összetevő amit a tervrajzbol tudsz majd, meg találni kell egy mester embert aki el is tudja készíteni, ha ezek megvannak már csak pénz kell hozzá és kész is
[ Szerkesztve ]
-
micafighter
nagyúr
válasz Brett001 #10516 üzenetére
Nekem van controllerem is, sokan arra esküsznek, nálam ott elbukott a dolog hogy szinte lehetetlen a lóval vágtatás közben ugorni controlerrel Amig billentyün ez alap dolog.
Lesznek más fegyverek is, tudsz venni, meg testekből tudsz majd lootolni, de szerintem a leghatékonyabb a két kardos felállás. Ez a játék a Witcher könyvekre alapul, tehát már jól felépitett lore van mögötte, és a lore szerint a witcherek két kardot használtak, kardokkal gyakoroltak, ezzel lettek kiképezve, stb.
Bár annyiban pontatlan a játék, hogy tudtommal (még nem olvastam a könyveket) a könyvekben az ezüst kardot csak a legkomolyabb küzdelmekben használták szörnyek ellen, és a gyengébb szörnyek ellen is a sima acél kardot használják. Ezzel szemben a játékban le van egyszerüsitve a dolog: szörnyek ellen ezüst kard, nem szörnyek ellen meg acél. De van rá mod Meg amugy a játékban az ellenfél életerejének a csikja szine is mutatja hogy milyen kard kell elene, az ezüst szinüek ellen kell az ezüst kard, a piros szinüek ellen meg a sima acél.
-
micafighter
nagyúr
válasz Brett001 #10507 üzenetére
A sricpt merger csak konfliktusokat keres és megpróbálja megoldani, a sorrend meg a következőképpen alakul: a witcher 3 telepitési mappáján belül kell csinálni egy Mods mappát, abba mennek a modok vagy manuálisan, vagy az nmm pakolja oda. Ebben a Mods mappában minden modnak lesz saját mappája, és ezeknek az ABC sorrendje határozza meg gyakorlatilag a modok betöltési sorrendjét. Vagyis ha valamit hátrébb akarsz tenni, egyszerüen a mappa nevét átnevezed, elejére teszel ZZZ vagy valamit. Mutatok példát:
A második képen a modok mappái ABC sorrendben töltödnek be. Ott van pl a modZZZIncreasedLOD, az ehhez hasonló "ZZZ" szerkesztéssel tudod hátrébb sorolni a modok betöltési sorrendjét. Egyébként ez a kettő mod ami nekem ZZZ-vel hátra van sorolva, ezek már igy lettek feltöltve nexusra is, szóval szerkesztenem se kellett
Van amugy load order fájlos megoldás is, de már nem emlékszem pontosan hogy nézett ki, és nem is találtam erről infót neten, de igazából az átnevezés szerintem egyszerübb.
Van amugy egy pár olyan mod amit nem (csak) a mods mappába kell másolni, hanem van, amit a DLC mappába, illetve van olyan ahol még 1-2 fájlt másolni kell, de a nexuson a mod leirásánál ott van minden ami kell
Azt is fontos megnézni hogy maga a mod támogatja-e az nmm-et, van jópár mod a nexuson ami nem támogatja az nmm-et és manuálisan kell feltenni. Becsapós mert úgy emlékszem volt amelyiknél ott volt az NMM-es letöltő gomb is, ugyhogy a lényeg mindig el kell olvasni a mod leirását
A script mergerem amugy igy néz most ki:
Ha talál bármi konfliktust, azt előbb bal oldalon mutatja, aztán amit sikerül mergelni, az átmegy a jobb oldalra. Nekem a bal oldalon is van még egy csomó, azokat nem lehet mergelni sajnos, de igy is megy a játék gond nélkül, nem akadtam még bugba Ha a merge-el valami gond van, akkor azt már ott látod egyébként hogy hibaüzenettel nem fog betölteni a játék, mert játékinduláskor ha új scriptet (modot) érzékel a játék először betölti a scripteket és ellenörzi is azokat, és ha valami nem okés, az ott általában kibukik. Ha jó lett akkor a sriptek betöltése és ellenörzése után automatikusan indul a játék.
Harcrendszerre kitérve: Witcher igen nehéz/furcsa lenne szerintem FP nézetben, mert itt ahogy irták már előttem, harc közben nagyon sokat kell mozognod, ugrálsz, gurulsz, fordulsz, és sokszor 3-4-5-10 ellenféllel harcolsz amik körbevesznek, és köztük kell manőverezni.
[ Szerkesztve ]
-
jonnyjoker01
veterán
-
jonnyjoker01
veterán
válasz Brett001 #10502 üzenetére
FPS nézetben iszonyatosan nehéz lesz, szerintem azt hanyagold, amíg nem vágod még a játékot. Ez nem olyan mint a skyrim, itt közelharcban lesz, hogy egyszerre 5-10, esetenként több szörnnyel kell harcolnod. Távolra csak íjpuskával tudsz lőni, de annak semmi sebzése sincs. Nagyon ritka, hogy egyszerre 1-2 ellenfél ellen harcolsz és a szörnyek nagyon gyorsak tudnak lenni, folyamatosan mozogni kell (ugrálni és gurulgatni ). Sztori szempontjából nekem sokkal jobban tetszett a Witcher 3 sztorija, a színészek is sokkal jobbak, mint skyrimban. Meg kell jegyezni, hogy közel sem egy kaliberű a két játék, annyi a közös, hogy rpg és open world.
Összefoglalva: Witcher 3 sokkal komplexebb történetileg, közelharc-orientált, kiszámíthatatlan sztorival, néha nehéz döntésekkel és rengeteg szörnnyel. Ja és ami nagy különbség, hogy mindent fel tudsz venni amit látsz, nem fog megtelni az inventory egykönnyen. Jelenleg kb ugyanannyi időm van Witcher 3-ban mint Skyrimban, de a sztori kb harmadánál járok még csak, skyrimot meg kivittem már.
Üdv. Johnny
-
micafighter
nagyúr
válasz Brett001 #10502 üzenetére
Én most kezdem az új végigjátszást, ezeket a modokat dobtam fel:
Közte van a legösszetettebb kamera mod is. Esgo még jó lenne de nem tudtam ugy mergelni hogy müködkön. Ja igen. A modolás itt se bonyolult de nexus mod manager/kézi copy-paste mellett script mergert is használni kell, fent van az is nexuson.
[ Szerkesztve ]
-
Ted_Beneky
senior tag
válasz Brett001 #10496 üzenetére
Nekem a W3 irányítása jobban kézreállt, mint a Skyrimé. Nem lesz vele gondod, az elején van tutorial-gyakorlás, annyiszor ismétled, ahányszor akarod. Geraltal sokat bukfencezel majd harc közben minden felé, így tudod legyőzni a túlerőt és kivédeni a támadásokat. Ja, és witcherek sokkal többet csajoznak! :-)
Csillagkaput a Csillag térre!
-
micafighter
nagyúr
válasz Brett001 #10496 üzenetére
A Skyrimmal nem játszottam még igy a kettőt játékmenet szempontjából nem tudom összehasonlitani, de modokkal kapcsolatban azt érdemes tudni hogy a Skyrimhoz érhető el rendszerezett formában a világon a legtöbb mod, ugye Bethesda évekig fejlesztette azt a motort a könnyü modolhatóságot figyelembe véve, rádásul a Morrowind óta épül a mod közössége. Witcher 3-hoz is van jópár mod, de közel sem annyi mint a Skyrimhoz. Ettől függetlenül nagyon jó modok vannak a Witcher 3-hoz is, vannak köztük elég komplex "overhaul" modok is.
-
Šolaire
veterán
válasz Brett001 #10496 üzenetére
Szia készülj fel a Wither 3 még nagyobb élmény lesz mint a Skyrim. Én nem használok modokat hozzá nekem bőven megfelel a játék. A helyedbe az első két részel kezdeném sokat hozzáad a történethez plusz a könyvek. Nem sablon fantasy, naturalista és trágár megtalálsz benne mindent ami a mai világot is jellemzi faji megkülönböztetés, prostitúció,politika. Nincs kimondottan jó és rosz a játékban. Annyira jól sikerült a befejező rész hogy új mércét állítottak fel vele és fityiszt mutattak a nagy kiadóknak. Mondom ezt úgy hogy nekem meg a Kotor volt az első szerepjátékom.
“Praise The Sun” \[T]/
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Megkérnénk minden topiklakót hogy a játék történetéhez kapcsolódó hozzászólásoknál használja a Spoiler kódot!
- Lexus, Toyota topik
- World of Tanks - MMO
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Politika
- Asus blog: az UEFI boot beállítása
- Gaming notebook topik
- Házimozi belépő szinten
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Vác és környéke adok-veszek beszélgetek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest