- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Radeon RX 9060 XT: Ezt aztán jól meghúzták
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Forrmell.enn
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Milyen TV-t vegyek?
- SSD kibeszélő
-
PROHARDVER!
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
blueye
veterán
válasz
Dare2Live #24445 üzenetére
"Meg amúgy se padlózok hogy 5000+rpm legyen." - ezzel az a gond hogy nem igazán tudod elkerülni, pl. az M7 az előző 2 hónapban folyamatosan lezárásból be-ki volt és a végén ki kell gyorsítani, különben elmegy melletted az egész sor ami az elöl haladó teherautó mögé szorult be
-
válasz
blueye #24444 üzenetére
Ja amit figyelek ott kb általános ahogy ParmaBoy is írja (és én is kiváncsi vagyok majd az új Rav4 beszámolóra
).
Dare2Live: én még 140 lovas automata allgripes scrossból ültem át rav4 hybridbe. Ahhoz képest a 2.5-es hybrid is éppen elmegy. Turbó azért más erőt ad. Kiváncsi leszek vw turbós rendes hybridjére (1.5 tsi alapon, 200+ paci, 350+ nm nyomaték), mert eddig az 500h lexus volt az álom mint turbó+hybrid, de az egy "picit" drágább.
-
Nikaré
őstag
Jöhet a beszámoló amikor meglesz az új széria!
-
ParmaBoy
tag
válasz
Tom1939 #24442 üzenetére
En tuti fogok rendelni ceges szinten, jovore jar le 3 rav4 is, es elegedettek a hasznaloik, rav4 helyett rav4 legyen a jelige.
Szoval lesz hozzajuk szerencsem, egyet bejaratas cimszoval el fogok hozni egy hetre tuti, kivancsi vagyok, h mit mutat majd, beszamolok.De valoban divat lett a teljesitmeny csokkentes markatol fuggetlenul. 20d bmw 163-ra 190-rol, kia 1.5tgdi 160-rol 140-re, suzka 1.4t 129-rol 110-re, ami hirtelen beugrik
-
Dare2Live
félisten
válasz
Tom1939 #24442 üzenetére
"lehet hogy kevesebb paci de több nyomaték"
Mindenhol ez megy. 5000ig kb uaz a nm/le görbe. Aztán ahogy kúszik 6000felé szépen lassan érezhető lesz a kevesebb LE.
Kérdés persze, hogy az új hybrid rendszer, alacsonyabb CV.... ezt tudja e kompenzálni.
+ha raktak bele ~60-100kg hangszigetelést akár érződhet is.Mondjuk nekem ugye az 1.8 is elég mindenre is szóval ha Rav4et vennék nem számít. Meg amúgy se padlózok hogy 5000+rpm legyen.
-
válasz
blueye #24439 üzenetére
Értem én, de emisszió okán megvághatták volna az összeset is hogy az átlag jobb legyen. Mondjuk abban egyetértenék hogy az 1.5-nek és az 1.8-nak ez jobban fájna.
Én ezekkel a gyengüléssel és azzal hogy lehangszigeteltem már a jelenlegit kb elvesztettem az érdeklődésem egyenlőre az új Rav4 iránt.
-
tycon
tag
válasz
honeker #24436 üzenetére
Igen az teljesen ésszerű, kár hogy már visszaraktam az órát. Rá fogom tenni a helyzetjelző madzagra. Mert az ott van ahova az elektronikát tettem. az akksinál.
Van egy ilyen a bontóban. Hogy lehet ebből Navit csinálni?
https://bontoplaza.hu/toyota-avensis-t25-multifunkcios-kijelzo-alkatreszek/229291
Össze van törve a tároló rekesz fedele nálam. A racongon meg baromi drágán, 30 ezer egy rekesz.
https://racingbazar.hu/adatlap/alkatresz/belter-alkatreszei-tarolo-rekesz/toyota-avensis-t250-tarolo-rekesz-29346933 -
Dare2Live
félisten
Elég gyorsan kint is van az új Corolla Cross árlista. [link]
Érdemi ugrást nem látok régihez képest... persze ettől még bazi drága.Azt sajnálom, hogy 1.8ból nem lesz exe. Az 1.8 tényleg örökélet+1nap, csak szivócső befecskendezéses... a 2.0ról azért ezt fixen nem tudjuk. Mondjuk ahogy nézem a 18éves yarisom kiszolgál még egy ideig.
btw cseréltünk olajat haverom 25éves yarisán is. Néztem alulról gyak csak felületi rozsda. Elképesztő.
-
tycon
tag
Korábban kérdeztem az Avensisben hol lehet átmenni a homlokfalon vezetékkel. Ne tudta senki. aki tudta, megtartotta magának az infót.
Kiderítettem, az óre kiszedéssel, hogy egy nagy kábelkorbács átvezető van az óracsoport mögött a falon. És van rá csinálva pót átvezetési hely, egy 6-8 mm-es zsák a gumin. Az átszúrható és ott lehet átvezetni vízmentesen. Ki kell szúrni a zsákot, vagy felvágni a végét. Megcsináltam. Bent van a csipogója az első radarnak. Már csak egy +ot kell találnom, ami csak gyujtáskor pozitív. -
stuka20
senior tag
válasz
Jazzos #24429 üzenetére
Igen a kormányzár volt, csak én amatőr vagyok és nem jutnak alap dolgok az eszembe. Szerencsére nem kellett potyára kijönniük, az autómentős srác adott tippet, hogy forgassam meg kormányt, hogy utána jó e és azzal meg is oldódótt...
Pedig még a kormányt is megfogtam, meg a féket is benyomtam.. xD
De inkább kérdezek. még ha illene tudni vagy alap dolog lenne. Így legalább gyűlik a tapasztalat.
Köszönöm egyébként a segítségeteket! (honeker, Jazzos, pécsimunkás)
Legközelebb előbb megkérdezem keresztapámat vagy utesóm barátját, vagy aki gyakrabban foglalkozik autókkal. Mert tervben volt, előbb az assistance-ot sikerült felhívni az ijedség és siettség miatt.
-
stuka20
senior tag
válasz
honeker #24426 üzenetére
Azt nem tudom, de attól még kellene tudnom leforgatni indításig a kulcsot. Toyota assistance-t hívtam. Küldenek mentést. Csak 1 óráig tart mire kijönnek, nekem még holnap meló, hajnali 4-kor xD és még haza kéne érni. Eh, szívás.
Belsőt ápoltam műanyag ápolóval, csak nem ment a lyukba, de az okozna ilyet? -
Sajnos Újpesten ahol szoktam tetőboxot bérelni elszálltak az árak, azaz átálltak arra, hogy hosszabb idő de drágábban. Így új helyen kellett bérelnem. (Zuglóbox)
Toyota Auris TS 2015 az autó és ezt választottam. Thule csomagtartó szett süllyesztett tetőkorlátos autóra. Ez jó hozzá ugye? -
válasz
blueye #24421 üzenetére
Jó neked. Nekem a valami szól a kocsiban sem sokat segít ha alapban nagy a szélzaj, csak növeli a hangterhelést. Engem mondjuk főleg pályán zavar. Azért az vicces hogy egy gyári "alap" tcross egy szinten van egy hangszigetelt rav4-el ebben...Toyota ezt egy kicsit túlságosan "elengedte" hogy vegyék a népek a Lexust is.
Bár ez most változni tűnik, Aygo faceliftben is több hangszigetelést raknak magasabb felszereltségnél, Corolla Cross is jobban lesz hangszigetelve. Remélem ezzel felzárkóznak az átlaghoz, mert egy csomó másban szerettem a toyotát. -
stuka20
senior tag
Hali!
E10-et és E5-öt lehet keverni? E10 van most az autóban, félig a tank, de van kuponom e5-re. Van valami jelentősége?
-
válasz
baro32 #24412 üzenetére
Csak olyan szerelőhöz menj akit ismersz, főleg gari alatt, én megszívtam ilyennel hogy csak fékre kell ránézni jó lesz a közeli is, nem sikerült nekik. Toyota márkaszerviz főleg a Monori nem is drága. És a hybrid rendszer messze nem egyszerű. Együttérzésem, nagyon remélem hogy valami banális lesz és megoldják gyorsan.
-
baro32
aktív tag
válasz
Tom1939 #24411 üzenetére
Köszönöm az ötletet ma már nem idegesítem magam vele majd holnap megnézem azt is.
Itt helyben ránézetek valamelyik szerelőnél csak hát így hétvégén meg ünnep nap nem dolgoznakcsak a beazonosítás végett utána bejelentkezem a márka szervízbe mindenképp mivel garanciás 3évig.
-
válasz
baro32 #24409 üzenetére
Nincs valami sunyi drótdarabod a keréken belül? Nekem feleségem jazzével volt ilyen amikor csili vili új korában kihajtottam volna a szalonból (ott az udvaron szedte fel). Ha nem nyilván szerviz, de ha jól emlékszem 1.8-as hybrided van az kb a legkiforrottabb moci ami létezik (nem mintha a 2.0 egy rakás csavar lenne, de az újabb). Kérlek majd számolj be, csodálkoznék ha motor dolog lenne (de ugye soha semmi nem biztos). Én Monoriakhoz járok szervizbe remélem gyorsan megoldják.
-
Dare2Live
félisten
"kerékjárati ív nyilván, de ami meglep, hogy a jobb oszlop belső éle a szélvédő felőli oldalon is 3 helyen."
Tudsz róla lőni fotót? Barátomnál feljött a téma végignéznénk a kasztnit, neuralgikus pontokat végignézve ha kell passziváljuk, üregek kapnak dinitrol 1000et....
neten is utána kéne menni...
-
baro32
aktív tag
Na agyam eldobom
Ma reggel állok ki a Corolla Cross-al a garázsból gurulok le a kapuig és valami ütemes zaj jön a hajtástól.
Kattogó de nem fémes talán sebességre növekszik az ütemes kattogás talán?
639Km-nél ilyen jelenség úgy hogy előtte való nap semmi ilyen szokatlan nem volt.
Nem ráz a kormány jó a kerék még a gumit is végig néztem mert mondták hogy kavics beszorulhatott és az is adhat hangot de nem volt a futófelülettel semmi.
Megy rendesen nem érzek üzemzavart se lámpa nem jelez semmire hogy baj lenne.
Kicsavargattam a kormányt is előre hátra gurulgattam hogy a féltengelyt is kizárjam.
Mentem egy pár kört vele a faluban és nem akart alább hagyni az ütemes hang na felhívtam a kereskedőt ahonnan vettem a kocsit mondta hogy az assistance szolgáltatást hívjam és majd ők beviszik a legközelebbi márka szervízbe ami az én esetemben MONOR.
Még nem hívtam őket úgyis ünnep van de bosszús vagyok rendesen
Mentem vele vagy 40Km-t 80-90 tempóval akkor nem hallottam ezt a rendelleneséget és az út végére már szinte alig néha-néha egy nagyon kicsit hallottam azért aszt a hangot de már ha valaki nem hallotta volna hogy milyen volt elsőnek a hang már meg sem hallaná.
Most még majd másnap is megnézem hátha csak hidegen csinálja? de akkor is ez egy 13M + os minőségi állítólag csak ne hogy csalódás érjen. -
gorgo
őstag
válasz
-FreaK- #24406 üzenetére
Akkor villog, ha nem stabil a jel, v megszűnt. Pl ha lemerül vagy ha már alacsony feszültséget ad le az akku és hidegben már kevés. Nálam pont ez a szitu, érdekes hogy már egy éve bejelzett, de bagóztam rá, egész télen úgy használtam, hogy nem ment, majd olyan 12-14 fok fölött visszatért belé az élet. Ki kéne cserélni de nem sok kedvem van a temuról rendelni, viszont több, mint megvenni a gyárit...
-
adrian14
tag
válasz
-FreaK- #24401 üzenetére
AI válasza:
1.Parkolj le, és kapcsold ki a motort
– Győződj meg róla, hogy a kerekek hideg állapotban vannak, és a motor kapcsoló “LOCK” pozícióban van (okoskulcsos modellen “OFF”)
2.Állítsd be a gumiabroncsok megfelelő nyomását
– Töltsd fel mind a négy kerekedet a gyártó által előírt hideg nyomásra.
3.Kapcsold a gyújtást “ON” pozícióba
– Ne indítsd be a motort, csak a gyújtás legyen ON (okoskulcsos modelleken "IGNITION ON")
4.Keresd meg a TPMS reset gombot
– Ez a kormány alatt (általában jobbra) vagy a kesztyűtartó közelében található
5.Tartsd lenyomva a reset gombot
– Nyomd és tartsd lenyomva addig, amíg a TPMS lámpa háromszor lassan fel nem villan
6.Várj néhány percet
– Hagyd, hogy a rendszer kalibrálja magát. A gyújtás maradhat ON, majd a reset után kapcsold vissza OFF pozícióba
7.Ellenőrzés vezetéssel/állásban
– Ha a lámpa nem tűnik el, mindig ellenőrizd a nyomást, és szükség esetén ismételd meg a folyamatot. Vezetés kb. 20 percen keresztül segíti a rendszer inicializációját -
tycon
tag
Avensis T25 2.2 d-4d 130kW van hátul írva, 2006. Mennyi váltóolaj kell bele? Olyan 2.2 litert látok, ha igaz. 75W-90? Vagy 80? 300 ezer km. Miitudomén mikor cseréltek.
-
-FreaK-
veterán
Találtam itt még egy videót, de nagyon nem egyértelműen mondja el, hogy mikor mit csinál: [link]
Próbálkoztam vele, még nem sikerült. Jó lenne tudni a pontos műveleti sorrendet.Ha már itt vagyok, tudtok linkelni kézikönyvet ehhez a Rav4-hez (2017 hybrid), illetve a 2es Priushoz?
-
No.01
addikt
Kizart! ha nem menubol kell akkor kell, h legyen egy gomb. (nalunk a regebbi Toyotaknal volt a kesztyutartoban es egyszer meg a kormany alatt ha jol remlik. Manualba benne kell, h legyen)
BlackmMmDog:
Magyar kell, h legyen? -
-FreaK-
veterán
Sziasztok!
Fater 2017-es Rav4-ében, gumicsere után ég a guminyomás hiba visszajelző. Szervizben azt mondták neki korábban, hogy csak ők tudják kiütni a hiba jelzést. Nem akartam elhinni, mert nekem az Octavia-ban simán menüben lehet, de átnéztem az ő menüjét és nem találok ilyen opciót. Tényleg így van?
-
BlackmMmDog
aktív tag
Van egy 2003-as Corolla kombim , kézikönyvet szeretnék beszerezni hozzá. Van ötletek hol tudom elérni?
-
-szabi-
addikt
válasz
ncc1701 #24392 üzenetére
A klasszikus wd40 ami oldja a kötéseket valóban nem de van annyi fajta más termékük is, hogy biztos van kenőanyag ami megfelel.
-
jozsi252
veterán
Sziasztok
Szerintetek egy sima kenés, zsírozás, wd40-el való fújás megoldja azt a gondot hogy néha amikor lenyomom a fékpedált akkor a pedál felől halk nyikorgó hang jön. Nem lenyomáskor hanem amikor felengedem a pedált. Lehet hogy ott valamilyen tengelyre vagy rugóra kellene rakni valami kenőanyagot?
Egy 2017-es Yarisról van szó.
Köszönöm! -
adrian14
tag
sziasztok,
Ha beindítom a nagy kánikulában a kocsit (EV modban) és benyomom a klímát, majd pár percre bemegyek a lakásba, akkor hallom hogy nagyon forog a motortérben a venti. Ez normális jelenség?
Csak azért kérdezem, mert a 20+ éves kocsinknál is így működött anno, de a 3-as Priusnál vagy olyan halk volt a venti, hogy nem vettem észre vagy be sem indult.
Egyébként a hűtéssel nem tapasztaltam semmi problémát. -
Krisszer
aktív tag
válasz
ncc1701 #24381 üzenetére
elvileg itt új ínytraktorokról van szó, inkább az lett volna a kérdés lényege, hogy lehúzni akartak-e, de ez így megnyugtató, köszi! akkor megéri megtartani és nyugodtam tervezhetem kimaxolni a hifit
de azért kihúzhatta volna már 300k-ig, hogy ne nekem kelljen vele szarozni -
válasz
kacsaesokos #24380 üzenetére
Nekem 90k szervizre mondtak valami csúnyább árat (350 ezer) Monoron de abban váltóolajtól gyertyáig minden volt (következő 75-s még szelidebb valami 80 ezer, mondjuk nálak az 72-nál lesz, és az évekkel sincs összhangban, 15k nekem hamarabb megvan mint az 1 év).
-
ncc1701
veterán
válasz
Krisszer #24378 üzenetére
Minden dízel ennyi, ahol lehet felújíttatni az injektorokat. És ezzel még az olcsón megúszható kategóriában vagy, mert van olyan injektor, ahol újat kell venni, mert nem újítható fel.
Szóval, ennek az árnak inkább örülj. Nem történt tragédia, ezeket a költségeket bele kell kalkulálni az autó fenntartásába. -
kacsaesokos
tag
Szerviz árak:
RAV4 Hybrid (XA50) 120ezres szervíz + váltóolaj + hybrid check » 194k CarNet M5 gyáli úton -
Krisszer
aktív tag
sziasztok,
1AD motoros Avensis, már nem igazán boldog tulaja vagyok. mint kiderült, sanszosan injektorproblémás. A helyi szaki szerint, ha mind a 4 gatya, kell magasnyomásút is csesztetni, ez pedig 5-700kft+munkadíj között mozog. ez nekem, mint teljesen laikus, kicsit magasnak hangzik, mennyire reális? -
tycon
tag
Avensisbe a csomagtartó alá befér a rendes gumi is? Mert én nem szeretek virslizni. Úgyhogy én is keresek rendes acélfelnit pótkerékhez, használtat. Ha befér.
-
Ha jól gondolom ezek a felnik jók a kocsimra. (2015 FL Toyota Auris TS hybrid)
Osztókör mérete: 5x114,3
Középfurat mérte: 60,1
ET 39 (ebben nem vagyok biztos, hogy csak a 45, vagy a 39 is jó?)
R16
Elméletben egy Aurison voltak. -
válasz
KTTech #24373 üzenetére
Ezzel a motorral és valamennyivel jobb hangszigeteléssel ez az aygo már sokkal vonzóbb lett szememben. Városi autónak nyilván eddig is jó volt, de pl. ha Bécsbe kell valamiért mennem egyedül simán lehet hogy ezzel mennék és nem Rav4-el, mert a szűk belvárosi parkolóházak is elérhetővé válnának (és az út sem fárasztana annyira el motorerő és hangszigetelés hiányában).
-
gorgo
őstag
Sztem is hanyatlik, amúgy valszeg túl vannak terhelve és nem bírják kapacitással. A vállalási határidők eléggé hosszúk. Oda hordom 5. éve és gondolkodom alternatív szervízeken. Pl. van egy Bosch szervíz a Budaörs külső telepén (Gyár utca) egyszer oda vittem, mivel nem akartam kivárni a Mayert, lehet visszamegyek hozzájuk.
Ami eléggé aggaszt, hogy 10 éves a verda de rozsdásodik több helyen: kerékjárati ív nyilván, de ami meglep, hogy a jobb oszlop belső éle a szélvédő felőli oldalon is 3 helyen.. Még egy év aztán ki tudja még hol...
-
Senhi
aktív tag
válasz
Dare2Live #24364 üzenetére
Budakeszi Mayer is hanyatlik. 1.8 verson cvt-t olajcserét 3. nekifutásra sem sikerült összehozni. Először megígérték, hogy az éves olajcsere mellett megcsinálják, elvittük a kocsit, majd mondják, hogy arra időpontot kellett volna foglalni pluszba, de nem lett, így az most kimarad. 2. alkalommal előtte felhívtak, hogy nem lettek megrendelve az alkatrészek szóval sztornó. Utána pár hónappal később próbálkoztunk újra, akkor csak simán csak le akartak beszélni, hogy nem kell.
Budaörsi Reálszisztéma elsőre megugrotta ezen lehetetlen feladatot... -
Dare2Live
félisten
válasz
Tom1939 #24365 üzenetére
A pláne az, hogy úgy mentem oda, hogy kérek 4db gyertyát és meg is vettem volna. Nem volt nekik raktáron csak hozni tudtak volna és mert sürgős volt, nem tudtam volna megvárni megkérdeztem melyik kell bele és erre mondta, hogy nem mondja meg.
Mindezt úgy, hogy tavaly náluk vettünk egy CHR GRt.
Ehez képest másik márkakereskedésben segítőkészek...A 116le hybrid + hybrid elektromos "rásegítésssel" ok de az 1.0 az nem hybrid 72le és nem turbos. Lehet raktak rá turbot de annak semmi értelme amikor aki több le/nmet akar annak ott a Hybrid. Vagy elírták vagy.... nemsokára kiderül.
-
válasz
Dare2Live #24364 üzenetére
Teljesen egyetértek, ez a nem mondjuk meg ha nem nálunk nagyon nem szimpatikus, szerintem ez alapján én is kihagyom őket.
Gyorsulás, hybrid aygo: Ha jól tudom a yaris is tudja a 0-100-at 9.7 alatt a 116 lovas hybriddel, szerintem hasonló lesz ez is (turbó többet "ad" de igazán csak nagyobb sebességnél lép el nagyon tapasztalataim alapján).
Kisebb fogyi hybrid aygo: ez nekem is furcsa, egy magyarázat lehet hogy ez a 116 lovas tényleg 5. generációs (de adatok nagyon hasonlítanak a 4.-re), majd meglátjuk.
De ha még hangszigetelés is van benne valamennyi akkor ez nagyon nagy ugrás előre az aygonak. Gondolom cserébe kb yaris árban lesz.
-
Dare2Live
félisten
-
Dare2Live
félisten
válasz
Tom1939 #24353 üzenetére
" 1.0 cvt 15 másodperces 0-100-a helyett 10 alattit tud"
Lehet elírták. 0-100 10alatt hoz 100le kellene meg turbos nyomaték/nyomatékgörbe.
Az Aygo 1.5 Co2je viszont érdekes. Legalább 2-3dlel kevesebbet jósol mint yarisnál. Mondjuk Aygo az tényleg nagyon kicsi 2 személyes kocsi de akkor is 2-3dl jelentős. -
válasz
Mersant_le #24361 üzenetére
Majd ha elindul a következő szezon és megyek majd Kisvárdára, vagy Zalaegerszegre letesztelem mennyit megy el egy tankkal konkrétan.
-
válasz
Tom1939 #24352 üzenetére
1,5 hónapig hirdettem, volt összesen 3 érdeklődő, mindhárman megnézték személyesen is az autót, ebből vitte el az utolsó. Nem tudtak belekötni, de ez már olyan összeg, ahol erősen elgondolkodnak, hogy egy fiatalabb Toyota vagy ez.
11,5-ért indítottam, 10,5-re vittem le időközben, de még ebből is engedtem (lassan esedékes az éves szerviz, bérelnem kellett neki garázsbeállót, stb.).Most vettem rá 2 hónapja új nyárigumit (Michelin Primacy 5), így volt nekem havonta 161.167 forint az üzemanyagköltséget nem számolva (ebben benne van a casco és minden egyéb).
-
válasz
blueye #24356 üzenetére
Érdi emelkedő az 1.3-as jazzt is megcsócsálta... Szívó benzin határai
Toyotának meg tényleg a hybrid motor a fő előnye, rav4 hybrid is elkésztően fogyaszt főleg ha nincs hideg. Simán vannak budapesti útjaim 4-el kezdődő fogyasztással (jelentős forgalommal). Kiváncsi leszek aygo hybrid mennyit eszik (gondolom 3-assal fog kezdődni mint a yarisnál is).
-
Ma reggel meglepődve láttom hogy a facelift során hybrid motort (1.5, 116 lovas) is tettek az aygo-ba. Azért meglepi mert erről kb semmi hír nem szívárgott ki (vagy valahogy engem elkerült). 1.0 cvt 15 másodperces 0-100-a helyett 10 alattit tud, kiváncsi leszek az árára (tippem hogy kb azonos lesz a yaris hybriddel).
-
válasz
xEon1337 #24350 üzenetére
Anyagi részletek nélkül mennyire volt egyszerű az eladás (milyen gyorsan ment el, és mennyire fájt a 9 hónap értékvesztésben)? Ha egyszer képes lesz a lexus nem sokkal szűkebb autót gyártani mint a toyota megfelelő akkor engem is érdekelni fog egy, csak a toyotánál jelentősebb értékvesztéstől tartok.
-
ncc1701
veterán
válasz
ddsteel #24349 üzenetére
Köszi szépen. A tükrözőt azt vágom, átlátszó UV védő fóliát meg nem szúrják ki sztem. Mikor insignián cseréltem első lámpattesteket (hella cuccokat kapott), az egyik első dolgom volt UV, és kavics ellen fólia rá. Elvileg ezt sem szabad, de még senki nem szúrta ki.
Vicc, de a regisztrációs matrica is az előző rendszámra szól.A saját ott van a gyári könyvében már vagy 4 éve.
-
9 hónap és ~12.500 kilométer megtétele után pénteken eladtam a Lexus UX-et, mivel kaptam céges kocsit. Szép volt, jó volt és az ülés komfortját leszámítva nem tudok belekötni. Bakancslistás autó volt a megjelenése óta és örülök, hogy egy szinte fullos (F Sport Top) példányt tudtam birtokolni.
Mostantól egy 2023-as HEV Kia Sorentot fogok használni, itt már önmagában az üléspozíció miatt is kényelmes és a csomagtartó méretére sem lehet panaszom.De közel sem olyan finom a technika, mint a Lexus esetében, a beltér minőségéről nem is beszélve..
-
ddsteel
aktív tag
-
Imy
veterán
válasz
pècsimunkás #24343 üzenetére
57e volt 2024-ben a Corolla TS B oszloptól hátrafelé műbizonylattal.
-
ddsteel
aktív tag
Igen, én kb 5 helyet néztem korábban is és most is, és ez volt a legolcsóbb. Meg ezekkel már volt jó tapasztalatom. Most a Corollára februárban csináltattam ennyiért. Adnak természetesen műbizonylatot (a forgalmiban kell tartani). tesznek kis azonosító matricákat minden fólia alá (ez kötelező asszem) és 7 év garit adnak buborékosodásra, leválásra stb. Ez a videójuk, hogy csinálják.
-
herrká
senior tag
Sziasztok! Lexus UX tulajok vagy hozzáértők válaszát szeretném. Tegnap néztünk egy 2020-as 250h-t. A fényszórója az a vetitolencses kivitel, nem a három háromszög ledet tartalmazó. Mennyire jó a világítása ennek az "alap" LED-nek? Pl xenonhoz hasonlítva. Illetve a tompított és fényszóró funkciót is ez az egy egység látja el, vagy annak van külön egység? Sajnos abban a keskeny csík lampaban nem tudtam megállapítani ránézésre. Köszönöm
-
KTTech
veterán
válasz
honeker #24328 üzenetére
Pl. a Yaris Crossban soha nem indul el a közvetlen befecskendezés. Amik tudják ezt (jellemzően a nagyobb teljesitményű, 4 hengeres 4-5. Generációs hibridek és benzinesek - már ahol kaphatóak ilyenek), a terheléstől teszik függővé mikor vált a két befecskendezés közt a rendszer.
-
HdRew
őstag
Sziasztok!
P2-re tudtok ajánlani helyet, ahol a hátsó ablakokat tudnám fóliáztatni?
Köszi szépen.
-
tycon
tag
Avensisnél (T25) hol lehet egy első radar hangszórót/csipogó vezetéket átjuttatni a műszerfalra, az utastérbe? És melyik biztire tegyem? A csipogón van Off-Low-High, azért akarom belülre rakni, hogy ha nem szokom meg kikapcsolom.
-
honeker
őstag
Atkinson-ciklus Motor van a toyotákban tudja valaki hogy a szivotorokban medig fecskendez és mikor indul el a közvetlen befecskendezés
-
stuka20
senior tag
Itt Győrben is rengeteg a corolla, taxisoknak is - corolla cross, camry, touring sports. De az osztráoknál szinte minden második taxis toyotát használ, volt olyan hely, ahol állt vagy 20 taxi és mind toyota volt. Városi használatban ez a legmegbízhatóbb.
A suvok meg jók ezekre a szar magyar utakra. A yarisom nem szereti az úthibákat és átadja az érzést nekem is.. Győrben meg ritka szar az út mindenhol.Várom én is a vw full hibrid verzióját, ha jó lesz, akkor lehet váltok arra. Rav4 és yaris is hangos 90+ tempónál. Normál hangon beszélgetve hátul már előre kell szólnom, hogy erre fordítsd a fejed, mert nem hallani...borzalmas...
Viszont a yarisban szerintem jók a hangszórók, jó a basszus is, városban. -
stuka20
senior tag
-
ParmaBoy
tag
Senkinek nem valaszolva, de mindenkinek: a hsd atka, h nemzetkozi piac, usa reszen is kaphato, igy az ottani torvenyek vannak betartva itthon is: 2 gallonnak (8liter) lennie kell a tankban, amikor 0km (mile) a hatotav...
Igy szamoljatok a hatotavval. -
VMatteo
őstag
Sziasztok,
YC-nak mekkora a tankja?
-
-
válasz
peetie1 #24295 üzenetére
A Vitarám evett 8,5 liter mikor Budaörs és a Zalaegerszegi m7 lehajtó között kellett mennem és késésben voltam 150 tempomat + rágyorsítás, hogy ne szoruljak be.
Ezért is lett lecserélve + az ikrek cuccai már nem fértek el a vitara csomagtartójában.
Jó lenne egy olyan hybrid toyota aminek van legalább 650 literes csomagtartója. -
válasz
xEon1337 #24294 üzenetére
Én nem vagyok vájt fülű és mivel a Vitara volt az előző kocsim, annál jobb a hangrendszer az ugyan annyi idős Aurisban. Online rádió1-et vagy podcastot hallgatok, nekem teljesen megfelelő.
Az ő előző kocsija octavia kombi (disel) volt az is automata, de neki ez jobban bejön. Annyit mondott, hogy annak nagyobb volt jóval a csomagtartója. Ő is elmúlt 42 szóval volt pár kocsija és vezetett már több, mint 1m km-t, szóval tudja hogy milyen kocsik vannak céges körben.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Autós topik
- Nintendo Switch
- Honor 400 - és mégis mozog a kép
- Kempingezés és sátrazás
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Radeon RX 9060 XT: Ezt aztán jól meghúzták
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Parkside szerszám kibeszélő
- Forrmell.enn
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
- Új, csomagolássérült Catler KM 8020 konyhai robotgép - 2 év bolti garival! -
- Balatoni álom - saját kép - 40x60 - akrilüveg fotó, keret nélkül, éltartóval
- BOSCH Tronic Heat 3500 ERP elektromos kazán 230V, 6 kW
- Philips Hue Play HDMI Sync Box (4K) eladó
- Eladó használt XIAOMI Vacuum MOP Pro robotporszívó!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 12400F 16/32/64GB RAM RTX 4060 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Xiaomi Redmi Note 10 Pro 128GB Kártyafüggetlen, 1Év Garanciával
- Thinkpad P16s notebookot vennék
- Lenovo ThinkCentre M720s SFF / M920T tower -Számla, garancia, WIN11
- BESZÁMÍTÁS! ASUS A520M R5 5600X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB Rampage SHIVA Enermax 650W
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged