Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
g0dl
addikt
válasz
polonic #23514 üzenetére
Nálam sem, és ez nekem nagy csalódás. Van pár bosszantó apróság, és vártam volna javítást, okosítást. Egy mobil 4-5 évig kap frissítést.
pl1 gyári navi nem tud sebességkorlátozást
pl2 mivel a vezeték nélküli android autó nem támogatott (2023-as corolla) ezért akkor szoktam rádugni, ha olyan helyre megyek, ahol jobb a mobilos navigálás. Viszont ha vezetékes android autoval használtam, akkor legközelebb csak BT kapcsolat telefonkihangosítóként sem jön létre ha nem dugom rá, kézzel kéne átállítanom csak bt kapcsolatra. szerintem ez buta, és bosszantó.
-
polonic
félisten
Volt már nektek bármifléle SW update az autón? Nekem azóta sem, semmi.
-
-szabi-
addikt
Hi
Ma reggel tolatás közben sípolni kezdett az autó.
Tapostam egy nagyot a fékre, azt hittem nekitolattam valaminek.
Reggeli félálmos nyugodt állapotú pulzusom ugrott egy nagyot.
Nézek a műszerfalra a keréknyomás, 2.1b. Hideg volt.
Délután már mind a négy kerék 2.2b nyomáson volt, viszont riasztást csak a bal elsőre jelezte. -
köpet
aktív tag
Uraim, Kaposváron néztem ki egy neppernél egy Verso-t, átvizsgálásra melyik társaság ajánlott a városban?A Koto?
-
-
No.01
addikt
Szerintem itt valami rossz (belso) kommunikacio van a hatterben. En legalabbis meglepodtem, h meg van regi C-HR. Ha ezt jol csinaltak volna akkor mostanra ezek mar reg nem lennenek keszleten.
Nalunk vannak tultarolt dolgok, de az mas. Vagy mi tartjuk keszleten es idovel tultarolt lesz vagy eleve az ugyfel keri. Igaz a nalunk keszleten levo termekek majdnem fele a tultarolas utan megsemmisitesre kerul itt meg siman eladjak remelhetoleg kisse nyomottabb aron. -
-szabi-
addikt
válasz
XSiGma #23489 üzenetére
#23491 No.01
Én is olvastam a könyvben, ezt a hosszú ideig állandó sebesség kontra bejáratás dolgot.
Viszont 6 nappal a vásárlás után autópályáztam vele 1200km-t.
Lassítás-gyorsítás nem volt opció. Szóval volt konstans sebesség bőven.
Arra figyeltem, hogy ne gyorsítsak intenzíven és ne pörgessem a motort.
Azért az olajcserét 2000km után megcsináltattam annak ellenére, hogy a szerviz felhívta a figyelmem a Toyota ajánlása alapján erre semmi szükség.
Részemről ennyit tettem a bejáratásképp. -
VMatteo
őstag
Sziasztok,
Yaris Cross-ba honnan érdemes venni gumiszőnyeg garniturát?
-
polonic
félisten
-
No.01
addikt
Nem vagyok mernok igy a muszki hatteret nem tudom, de azt igen, h a konstans sebesseg a bejaratsanal, osszekopasnal nem ajanlott sem a versenymotoroknal, sem gokartnal sem sehol.
Az egyetlen kivetel a fix fordulatos gepek pl funyiro, de ott meg ugye az rpm lenyegesen alacsonyabb.A tobbseg ugyis leszarja manapsag ezt a bejaratast akkor meg minek jartatjuk itt a szankat?
[ Szerkesztve ]
-
-
peetie1
aktív tag
válasz
INGJOKE #23493 üzenetére
A könyv így írja ezt a részt:
"Ne vezesse a gépjárművet hosszú
ideig állandó sebességgel."
Na most kinek mi a hosszú idő meg az állandó sebesség? 5 perc már hosszú? Vagy fél óra? Esetleg órákon keresztül? Úgyse tudsz a pályán folyamatosan egy konstans sebességgel haladni, mert valakit úgyis kerülgetni kell, még éjszaka is. Én annyit csináltam , hogy óra szerinti 130al mentem az első 1000km-en a pályán (=123 a gps szerint), most emiatt én nem fogok 100al tökörészni a teherautók között... Ha előzni kellett meg gyorsítottam egy kicsit,de nem padló gázzal. Egyébként a kereskedő is azt mondta, hogy ne küldd azért 170el az első úton, de a józan ész alapján használva nem kell semmi extra bejáratás neki. -
No.01
addikt
válasz
blueye #23490 üzenetére
Jaaa! En is ezen vagyok ledobbenve...
Bar elfekvo avgy at nem vett keszlet meg biztosan van csak gondolom erossen korlatozott, h milyen szin es felszereltseg erheto el.A bejaratas egyszeru: ne padlozd, ne menj konstans sebessegegl (autopalya) es a tempomatot se hasznald az elso ~1500km-en.
Ha nagyon odafigyelo tulaj vagy akkor az elso ~3000km utan egy koztes olajcserevel biztosan tamogatod a motor hosszabb elettartamat
-
XSiGma
aktív tag
Üdvözlet, tegnap vettünk át egy új 1. generációs facelift hibrid CHR-t, a bejáratásról azonban nem esett szó. Van amire figyelni kellene, illetve milyen intervallumig?
-
Cikó
tag
válasz
dragon1993 #23487 üzenetére
Köszi!
-
-
stuka20
senior tag
Hamarosan esedékes lesz az időszakos szervíz/ karbantartás. 2év/ 30ezer km.
Kb. 125ezer forintos karbantartást takar (nem tudom, hogy az express szervíz is benne van e). Az express szervízben van benne a motorolaj és szűrő cseréje, fékfolyadék cseréje, pollenszűrő csere, hűtőfolyadék ellenőrzés, illetve egyéb dolgok vizsgálata.
Ezenfelül érdemes még valamit kérni? A nyári gumit is ekkor cseréltetem. Milyen össz árra számítsak? Még nem volt ilyenem, ezért kérdezem. -
VMatteo
őstag
Wáó! És ennek van vmi díja? Vagy majd a 4 év után lesz?
-
VMatteo
őstag
Sziasztok!
A My Toyotában ugye van ez a távolról hűtés-fűtés lehetőség. Ilyenkor hogy kommunikál egymással a telefon és a kocsi? BT? Vagy vmi más?
Mert olyan távról is működött, ahol a BT kizárt hogy eddig jó lenne -
No.01
addikt
válasz
}{3@Đ$}{0ot #23474 üzenetére
Szerintem latni kell eloben is, de a leiras/kepek alapjan en adom
-
}{3@Đ$}{0ot
addikt
Üdv!
[link] Ezt néztem ki, valaki vélemény?
-
OCTAMD
őstag
Rav4 2021 decembertől Qi töltő,lehet többi Toyota típusnál is így működik
-
VMatteo
őstag
Sziasztok,
A tarnamérai szakit ajánlottátok többen. Aki csináltatott már nála huzatot, a légzsákoknál ki van könnyítve? Jól passzolnak a huzatok?Köszönöm előre is a segítséget! 😊 -
Luissimo
veterán
Tud valaki segiteni?
2023-as RAV4 , sötètszürke vagy grafitszürke vagy hamuszürke metálszin szerepelt, attót függ melyik katalógusban néztem, aztán a forgalmiban simán egyszerűen 08 szürke szerepel.
Most vennék hozzá egy festékjavitó sticket , de kérik a szinkódot.
Nincs valakinek.valami átkódoló táblázata?
-
Köszi srácok.
-
Nem tud esetleg vki küldeni egy "használati útmutatót" (vagy nem tudom hogy hívják) 2015-ös Aurishoz pdf-ben?
-
polonic
félisten
Van már 2025-ös árlista corollához.
Az executive listaára 17 millió FtMég a kedvezményes üfgyélárral is 16 millió. Atyaég.
-
válasz
adrian14 #23454 üzenetére
Hát sajna tartok tőle hogy van ebből korlátos számú gyártó aztán mindenki autó gyártó tőlük veszi. Remélhetőleg idővel helyre rázódik ez is mint az elektromos ablakemelők. Nekem biztosan nem kellene, de gyári első radart csak így kaptam, éljenek a japán csomagok. Feleségem VW-jéből boldogan kihagytam ez az X-et (és szívtam a fogam hogy még egy hátsó kameráért is pluszban kell fizetni...).
-
adrian14
tag
válasz
Tom1939 #23453 üzenetére
Kíváncsi leszek a kínaira, amit rendeltem.... Nem várok tőle sokat, viszont az eladónál voltak eu-s vevőktől jó értékelések. Ha legalább egy évet kibír hiba nélkül, akkor is már sikernek könyvelem el, tekintve hogy az eredeti sem a legjobb minőséget képviseli. Kíváncsi lennék a többi márkára, hogy náluk is ilyen rossz az autónak ezen része vagy sem. Mivel az eggyel régebbi generációs NX-nél is már ismert volt ez a probléma és a Toyota nem kezdett semmit vele...
-
-
válasz
OCTAMD #23450 üzenetére
Ez "sima" vagy elektromos? Sima manuális teleszkóp ennyiért akár jó is lehet (elektromosnál félnék hogy karcsú). Nekem manuális teljesen jó lenne ha megint nyikorogna (bár ha ez gari idő után jön akkor elsőre adok neki wd40-et próba cseresznye alapon...).
[ Szerkesztve ]
-
OCTAMD
őstag
Múltkor volt téma a Rav4 5.gen hátsóajtó teleszkópok,hogy sokszor beszarik.
Az NTY márkának van ilyen ,95000Ft a pár,de hogy ez mennyire megbízható cucc azt nem tudom
-
raveinT
tag
2016-os yaris hybridben az automata távolsági fényszóró ki/be kapcsolásnál mi okozhatja azt, hogy egy automata lekapcsolást követően is lekapcsolva marad? De olyan szinten, hogy ha manuálisan kikapcsolom és újra bekapcsolom, akkor is lekapcsolt állapotban marad. Egyedüli megoldás az volt, hogy lekapcsoltam, kikapcsoltam az automatikát, visszakapcsoltam a távolsági fényt és utána nyomtam be megint az automatika gombot. De ezt a tegnapi kb 1 órás út alatt 2* is eljátszotta, hogy működőtt aztán egyik szembejövő autó után már nem kapcsolt vissza, pedig tök sötét kivilágítatlan úton mentem.
Másik kérdés, szintén ez az autó, néha, főleg nagyobb sebességnél (60 km/h fölött) elkezd villogni az az ütköző jelző sárga kis lámpa és azt írja OFF. De anélkül,hogy bármit is csinálnék, villog ránézésre 2-3 percig, aztán eltűnik egy jó 20 percre hogy aztán megint újra kezdje. Sérülés nincs a kocsin, a hátsó lökhárító lett cserélve kb 1 hónapja, de nem tudom annak lehet-e ehhez közé.
Előre is köszi ha valaki tud valamelyikre tippet adni!
-
honeker
őstag
Lda sávtartot be kapcsolom hol lehet állitani hogy rezegjen a kormány…rezget de valamit elnyomkodtam…1,2 érzékenyseg van
-
Csápájev
őstag
Sziasztok
Esetleg ebben tudnátok segíteni?
Toyota Corolla 2008 belső világításával küzdök 😁 -
-szabi-
addikt
válasz
KTTech #23418 üzenetére
Megtaláltam, de kipróbálni még nem volt alkalmam. Köszi.
Minap kikapcsoltam a útjelzés-asszisztens egyik funkcióját, meguntam a sok hangjelzést.
Érdekes, hogy a kézikönyv szerint kellene lennie egy sebességtúllépés figyelmeztetési szint (2, 5, 10 km/ó) menünek de nekem ilyen nincs. -
ncc1701
veterán
Csak vezeték nélkül töltök évek óta, nálam elsődleges szempont vásárlásnál, h tudja. Annyi a titka, h 7.5W-os töltőről nyomatom, ráér így tölteni lassan, ezért nem melegszik, és a lassú töltés kedvez az akkunak, plusz le van korlátozva 80%-ra, úgyhogy évek után is azt tudja, mint a gyári.
-
g0dl
addikt
Mikor mostanában 0 fokról felment majdnem 10 körülire a jellemző hőmérséklet a városi rövid ( 2-15Km) utakon kb. egy litert javult a corolla fogyasztása
-
polonic
félisten
A galaxy s22 ultra-t, mióta meg van, most 3 éves, vezeték nélkül töltöm, ráadásul a samsung féle gyors módon, 15 W-tal. És nincs semmi baja az akkunak.
Annyi, hogy 20-85 % között töltöttem az esetek 80 %-ban.
A toyota hibrid rendszerei is kibírják a megszámlálhatatlan töltést és merülést. Itt az titka, hogy a rendszer 40-60 % között tartja állandóan a töltést. Ezzel tudsz gazdálkodni, azaz az autó. Amit a kijelzőn is kijelez akkukapacitást az ez a 20 %-nyi kapacitás.[ Szerkesztve ]
-
No.01
addikt
Nem, nem uj. Gari elvileg meg van ra (10 eves koraig elvi szinten) de hiaba volt atnezve azert egy hozzaerto szerviz jobban tudja, h mi az ami elo szokott fordulni, mire erdemes figyelni...
A "helyi" Toyota mindent megoldott eddig, de nekik ez szerintem nagyon tavol esik a komfortzonatol. A Highlandert is leszervizeltek tobbszor, de a normal olaj es szurocsereken kivul azert legalabb igy vasarlas utan szivesen vinnem el legalabb egy reszletesebb atnezesre egy jo szervizbe.B tervnek a monori szerviz van megjelolve, de lehet van mas is ami meg nem jott szembe ezert is erdeklodom (bar tudom itt csak elvetve van Lexus tulaj)
-
No.01
addikt
Kerdeztem korabban, de nem jott valasz. Tudtok nem fuggetlen Lexus szervizt ahol valoban ertenek a dolgokhoz es nem csak a neha beesik 1-2 es az olajcseret meg tudjak oldani?
Mondanam, h legjobb lenne valahol a Balaton kornyeken, de igazabol realista embernek tartom magam igy a BP es aglomeracio is jo lehet.Ha senki semmi akkor esetleg van valamilyen "speci" csoport a kozzosegi mediaban?
-
-szabi-
addikt
Ma vezettem navival. Nem tudom mi történt vele olyan halkan beszél, hogy nem lehet érteni mit mond.
-
No.01
addikt
válasz
ncc1701 #23413 üzenetére
A borkormanyok kopasaba ne menjunk bele mert az egy igazi rabbit hole.
Az, h ki a gyart kis tulzassal nem is szamit (jobban mondva kevesbbe) a felhasznalo itt (is) a kulcs.
Tudok konkretan 2 emberrol is aki mar jopar kormanyt tonkretett. Az egyik az izzadtsagaval a masik a kulonbozo kozmetikumokkal amit lehet az arce es a keze szeret, de a kormany mar sokkal kevesbe.
Eloszor csak olyan mintha fenyesedne utanan viszont jon a sokkal durvabb fazis amikro mar valoban kezd szarul kinezni. Mindezt siman hozzak fixen 1-2 ev ~40e km alatt.[ Szerkesztve ]
-
-
válasz
ncc1701 #23403 üzenetére
Hát ezt a jelenlegi 5. generációs rav4 szövet ülései alapján nem mondanám. Elöl utasoldalon már rendesen megnyúlt a szövet az üléslap oldalán, 2.5 év és 60 ezer kilométer alatt. Soha más autóban nem volt ilyen, nem a feleségem kapta szét kemény munkával... Nem gariztattom mert egyszerűen a szövet gagyi vékony, szerintem majd csináltattok rá valami jobbat. Ebben ahogy nézem a 4. generációs rav4 jobb volt (szövet minősége az ülésen). De mondjuk beülve a corolla szövet minősége is jobb az ülésen.
-
polonic
félisten
válasz
VMatteo #23401 üzenetére
Azt nem tudom, hogy rendelni honnan lehet.
Azért gondold meg. Inkább vigyázz az ülésre, takarítsd rendszeresen.
De ha mindenképpen kell üléshuzat, akkor itt készítenek méretre. Nekünk egy autónkon volt, és ez tényleg nagyon jó volt, nem volt ronda, szinte meg sem lehetett mondani, hogy nem gyári. -
VMatteo
őstag
Köszönöm, akkor majd rendelek bele vmi xiaomi mai-t
Elvileg ma vizsgáztatják a kocsit, holnap megyünk érte.
Méretpontos ülésvédő huzatot honnan érdemes rendelni?Tudom tudom, undorító, sztem sem szép, de az ülést védeni akarom.