Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz ncc1701 #21768 üzenetére
Nem tudom pontosan milyen került bele, Toyota Pink ennyi van csak a számlán.
No.01
A mennyiséggel nem vagyok tisztában hogy pontosan mennyi kell bele, árral nem voltam tisztában. Ez volt az első hűtőfolyadék csere az autón, gondoltam hogy nem úszom meg 10-20 000ft-ból. Mindezt leszámítva nagyon normális szervizről van szó, idáig is ide hordtam mióta meg van a kocsi, továbbra is ide fogom. Szerencsére egy darabig nem kell hűtővizet cserélni.
Ja és enyém nem hibrid hanem 1.5 VVTI-E 82kW-os.Csabroncka
Nem találtam még szerelőt akire rábíznám úgyhogy hiába tudnám megrendelni akár olcsóbban is, sokra nem mennék vele. Még ha egy olajcserét meg is csinálnék, de egy fékolajcserére már nem vállalkoznék az tuti.iPhone 13 Pro Max
-
veterán
válasz pècsimunkás #21570 üzenetére
Nem tudom meg kell néznem milyen színű. Szerintem ott nem állnak neki méregetni hanem a szervizkönyv szerint amikor eljön az ideje akkor cserélik a fékfolyadékot. 22 000 környékét megyek 1 évben én kb.
Nem szoktam beleszólni igazából. Olaj olajszűrő légszűrő pollenszűrő minden 15 000km-nél van, illetve 30 000km-enként van a fékfolyadék csere.iPhone 13 Pro Max
-
veterán
Sziasztok
Viszem a 2017-es Yarisom a 150 000-es szervizre, ebben elvileg olaj, olajszűrő, légszűrő, pollenszűrő, fékolaj, hűtővíz csere van.
Szerintetek a plusz hűtővíz csere mennyire nyomja meg az árat ahhoz képest mint amennyibe a 30 000 kilométerenkénti nagy szerviz kerül? Mondjuk 80-90 helyett 110-120? Márkaszervizbe fogom vinni.
Köszönöm!iPhone 13 Pro Max
-
veterán
Sziasztok
Újra Yaris.. most hogy végre tegnap megoldottam az akku gondot, ma munkából hazafele újabb problémával találkoztam.
50-60 környéki tempóban ha mondjuk 4. sebességben vagyok és hirtelen gázt adok akkor búgó hang jön a motor felől, ha lassan gyorsítok akkor semmi.
Felemeltem a kocsit és megnéztem mind a 4 kerékcsapágyat, egyik sem lóg, egyik sem ad hangot amikor a kereket körbeforgatom.
Egyszerűen nem értem mi okozhatja?
Lehetséges szerintetek hogy egy súly leesett a felniről és újra kell centírozni?
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
Tudom persze. Nekem elég horror 7 év után megélni hogy a kocsi nem indul. Megszoktam hogy mindig minden rendben van amikor elfordítom a kulcsot.
Amúgy a gumik is most jutottak el oda hogy cserélni kell. Azok is kibírtak 7 évet. Profilmélység még van rendesen, csak ki van keményedve így cserélem mindenképp. Plusz csak 7 éves..
Kibírtak 70-80 000 km-t ami szintén jónak mondható.iPhone 13 Pro Max
-
veterán
válasz honeker #20853 üzenetére
ncc1701
Annyit tanácsolt hogy legalább a negatívat vegyem le töltéshez. Ritkán van használva hogy csepptöltőn van?Fél9 előtt ide is ért a szervizes és hozott egy Banner bikázót, azzal be is indult a kocsi egyből. Azt tanácsolta hogy legalább 1 órát járjon hogy legyen elég töltöttség a kövi indításhoz. Úgyhogy holnap reggel irány az Auchan vagy Tesco, veszek valahol egy akkut mert hétfőn meg meló, akkor kell a kocsi tutira.
Gödöllő Csömör Nagytarcsa Kerepes Kistarcsa vonalon esetleg tudtok olyan akku üzletet ami vasárnap is nyitva van? Nem tudom hogy a nagy multiknál mekkora választék van, azért biztonságképpen elkezdek keresgélni olyan üzlet után ami esetleg nyitva van vasárnap is. Bár kicsi esélyt látok rá.iPhone 13 Pro Max
-
veterán
Sziasztok
Van egy 2017-es Yarisom ami 145 000km után most hagyott először cserben. Kiálltam a garázsból hogy belülről kapjon egy ápolást a reggeli takarítás után, indítanám be hogy állok vissza vele és alig tudja forgatni a motort. Leállítottam, megint próbálkoztam de ugyanúgy nem indult be.
Az akku még a gyári, egy Varta van benne. Rámértem és 12.33V van benne. Elvileg mennyinek kellene benne lennie? Gondolom hogy ez nagyon kevés.
Toyota Assistance-nál bejelentettem mert márkaszervizbe hordom a kocsit így van rá mindig +12 hó Assistance.
Ha nem jönnének ki elég hamar akkor az akkut felrakom én töltőre. A kérdésem az lenne hogyha lecsatlakoztatom a sarukat majd elindítom a töltést, majd amikor feltöltött visszamennek a saruk akkor az autó nem fog elfelejteni mindent, fogom tudni indítani minden gond nélkül a kocsit?
Még nem jártam így ezért mondom mielőtt bármit tennék megkérdezem. Egy régebbi Mondeonk van annál nincs ilyen gond mert volt hogy tölteni kell, de itt nem merek lépni.Köszönöm!
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
Sziasztok
Egy 2017-es Yarisom van 2NR-FKE a motorkódja. Első szélvédőmosóval kapcsolatosan lenne egy kérdésem. Ritka egy elbaszott megoldással rendelkezik, mégpedig ugye a karon van rajta a fúvóka ami párhuzamosan néz a lapáttal. Maga az elgondolás nem rossz hogy a lapát elé tolja a folyadékot, de amikor mondjuk állok a kocsival vagy kis sebességgel megyek és úgy akarok ablakot törölni akkor a mellettem levőt spriccelem le.
Plusz már az eleje óta meg van hogyha mondjuk 0 fok alá megy a levegő hőmérséklete akkor elég kicsi nyomással jön ki a folyadék a fúvókából, úgyhogy a szélvédő távolabbi részére nem jut elég folyadék, ott csak a koszt keni a lapát.
Próbáltam sokféle folyadékot mindegyikkel ez van.
Én vagyok csak ilyen hogy egy szar szériát kifogtam, vagy másnál is jelentkezik ez? Nálam már az elején is jelentkezett. Amikor felmegy a hőfok mondjuk 5-10 fok környékére onnantól hibátlan minden. Iszonyat módon utálom ezt benne..iPhone 13 Pro Max
-
veterán
Sziasztok
Lenne egy hatalmas gondom amiben segítséget szeretnék kérni. Ma megyünk egy 1 hetes külföldi nyaralásra és a kocsim a céges örzött zárt kamerás parkolóban hagyom. A pótkulcsot azért rábíztam valakire hogyha el kellene állni valami okból kifolyólag a kocsival akkor meg lehessen oldani. Ez mind szép és jó is volt addig amíg a kulcsot el nem hagyta.
Most már nyaralás előtt nem fogok ezzel foglalkozni de ha visszajövök akkor mindenképp meg kell oldanom ha addig nem lesz meg.
Mi a menete a pótkulcs másolásának? A autóba rögzítve van hogy csak xy kulcs indíthatja el az autót, ezt lehet valahogy programozni? Teljes körű Casco is van a kocsin, be kell jelentenem a biztosítónál hogy 1 kulcs van csak, vagy azt hogyha nem lesz meg akkor másolva lett egy kulcs?
Soha nem kerültem ilyen helyzetbe ezért tanácstalan vagyok teljesen.
Ha esetleg szervizbe elviszem a kocsit akkor ott ki tudják szedni hogy a pótkulccsal lehessen indítani a kocsit? 2017-es Yaris-ról lenne szó.Köszönöm!
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
Voltam ma egy szerviznél ott 140k-s ajánlatot kaptam a következőkre. Sajnos a tárcsákat is cserélni kell azt mondták.
ATE tárcsák, ATE betét, hátsó fékdobok tisztítása, munkadíj. Toyota 4+ azt írja az első tárcsa plusz betét cseréjére hogy 80k+ kicsivel. Viszont az valószínű false adat mert a 90 000-es szerviznél vagy 30k-val többet fizettem mint amit a Toyota oldala ír a 4+ akciónál.OCTAMD
Ezt nem tudtam, köszönöm hogy leírtad.iPhone 13 Pro Max
-
veterán
Sziasztok
Van egy 2017-es Yarisom amivel kapcsolatban szeretnék egy kis segítséget kérni. Pár hónapja volt a 90 000-es szerviz de ott nem szóltak hogy az első fékbetéteket cserélni kellene. Viszont utána felkerültek a nyári gumik és ott szólt a szerelő hogy szerinte már vékonyak a betétek és lassan cserélni kell őket.
Most 99 000km lesz benne hamarosan és nem tudom hogy mit csináljak. Augusztusban lesz egy majd 2 hetes nyaralás és nem szeretném ha pont közben kopna el teljesen.
Toyota 4+ akcióban 30-35k körül van az oldal szerint a márkaszervizben történő csere díja az első betéteknek. Mivel ilyen sokat kibírt a gyári ezért jobban járnék ha elvinném márkaszervizbe hogy ugyanúgy gyári kerüljön bele?
Vagy pedig kerülhet bele bármi, úgyis a vezetési stílus határozza meg hogy mennyire kopik a betét, nem pedig a betét minősége? Vagy ez amolyan is is?
Írtam a Pátkai autónak ezzel kapcsolatban de sajnos eléggé be vannak táblázva, viszont róluk tudom hogy jók és megbízhatóak, így oda vinném.
Vagy marad a márkaszerviz?Szerintetek mi lenne a legjobb megoldás? Biztos van még nagyon jó sok megbízható szerviz, de ilyen téren nincs sajnos nagy ismeretségem.
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
Sziasztok
Ma voltam a szervizben a 2017-es Yarisommal (1.5 111LE 2NR-FKE). A Toyota oldalán a 4+ programnál 100 100ft-ot ír a szervizelésre az oldal. Amiben az olaj + olajszűrő + pollenszűrő + fékfolyadék + gyertya csere + munkadíj van benne. Nálam pluszban lett még egy levegőszűrő csere is ami 7111ft a számla szerint. Tehát elvileg a 4+ program miatt 107 211ft-ot kellett volna fizetnem.
De 129 132ft-ot fizettem. Kérdeztem hogy miért, és mondták hogy ennyi minden együtt. Más is járt már így hogy a Toyota oldalán kiírt 4+ ár kamu?iPhone 13 Pro Max
-
veterán
1.5 111LE sima 6 sebességes kézi váltós. A szervizkönyv nincs nálam de van rá esély hogy egyáltalán nem is ír a váltóolajra csere periódust? Mondjuk 100-150k kilométerenként?
A Toyotának a 4+ akciója miatt ennyi, amúgy 132k lenne ha mondjuk nem lenne 4 éves a kocsi. Az már sok lenne azért..iPhone 13 Pro Max
-
veterán
válasz Gombinyó #13838 üzenetére
Az elejétől fogva ugyanabba a szervizbe hordtam a kocsit. Igen tudom hogy sokat számít egy jól visszakövethető múlt. De mondom azért rákérdek hogy mit gondoltok erről az árról. Amúgy tudom hogy mondhatni ez a egyik leghúzósabb szerviz, mármint a 90 000-es. A köztes szervizek 4+ akcióban egyáltalán nem húzósak szerintem. Ez most combosabb lesz.
rob210
0w-20 került bele eleje óta, úgyhogy mindenképp az menne bele most is. Köszönöm hogy összeszedted az infókat!iPhone 13 Pro Max
-
veterán
Sziasztok
Most fogom vinni a 2017-es Yarisom (2NR-FKE) a 90 000-es szervizre. Toyota 4+ akcióban 110 000ft lesz kb a szerviz ami a következőket tartalmazza.
Olaj+olajszűrő+légszűrő+pollenszűrő+fékolajcsere+gyújtógyertyák cseréje+munkadíj. Az lenne a kérdésem hogyha mondjuk nem márkaszervizbe vinném akkor mennyit lehetne ezen az áron spórolni?iPhone 13 Pro Max
-
veterán
válasz molnarpeter #12152 üzenetére
ugyanazokkal a nyomásértékekkel lett mérve a kocsi a fékpadon mind2 esetben. Tudom hogy mennyi a minimum.
A kérdésem arra irányult hogy normális-e ugyanolyan körülmények között ilyen nagy eltérés 2 mérőpad között?
Mert amíg az első esetben 55%-nál lassan érdemes elgondolkozni a cserén, addig a 70% környéki értéknél gondolkozni se kell még a cserén.iPhone 13 Pro Max
-
veterán
Még egy kis szösszenet a lengéscsillapítóimmal kapcsolatban.
Augusztus elején voltam 75 000-es szervizen és ott kiderült hogy a hátsók cserések lesznek, a bal első 80%-os a jobb első pedig 55%-os volt ha jól rémlik.
Mivel drága lett volna ott ezért én rendeltem külön Monroe helyett Sachs-ot és belerakattam egy szerelővel.
Na most azért lehet olvasni olyat hogy zsír új lengéscsillapító és rossz volt, ezért nem hagyott nyugodni a gondolat és elmentem egy független szervizbe hogy fékpadon mérjék meg hogy mi a helyzet az újakkal.
Szerencsére minden rendben van velük, egyik 82%-os másik 83%-os.
Viszont ami miatt írok az most jön. Ott az elsőre 69% illetve 73%-ot írt ki nekik a gép, közben pedig a márkaszerviz 80% illetve 55%-ot mondott.Most komolyan 2 fékpad között ilyen nagy eltérések lehetnek? Kicsit hihetetlen is volt számomra hogy egy lassan 4 éves kocsinál 80%-os lenne a bal első ami szinte egy újnak felel meg. Illetve hogy ilyen nagy eltérés lenne a 2 első között hogy 80% meg 55%-osak.
A 69% meg 73% már kicsit közelebb áll a valósághoz szerintem.iPhone 13 Pro Max
-
veterán
Volt régen egy olyan oldal ahol megadtam a kocsim adatait és kiírta pl azt hogy pontosan milyen minősítésű olaj kell bele. Nem a toyodiy volt, azt tudom hogy cikkszámok miatt az verhetetlen kb, de volt egy másik oldal.
Igazából amolyan szervizeléses dolog érdekelne mint meghúzási nyomatékok és hasonlók.iPhone 13 Pro Max
-
veterán
Megjött hétfőn a 2 lengéscsillapító, ma be is került a kocsiba (2017 Yaris). Nem gondoltam volna hogy ennyire egyszerű lesz! Nagyjából olyan 35-40 perc a 2 hátsó cseréje mindennel együtt. Találtam ismerős által egy jó szakembert aki otthon mellékállásként csinálja a szerelést.
Csápos emelővel felemelte a kocsit, krokodil emelővel még ráemelt hogy a lengéscsillapító alsó rögzítő csavarját ki bírja szedni mert a rugó miatt feszült nagyon. Alsó csavar ki, felül csomagtartóba anyák le, porvédő újra felrak, anyák plusz alsó csavar helyére, és ennyi. Még a kerekeket sem kellett leszedni.Nem hittem hogy ennyire egyszerű lesz a csere. De végre túl vagyok rajta, úgyhogy minden fasza a kocsin most már, megnyugodtam én is. Novemberbe lejár a műszaki szóval október már vinni akarom, valószínű hogy a most 30%-os lengéscsillapító addigra 20 körül lenne csak, plusz így nagyobb esélyem volt a rugótörésre is amit nem akartam kockáztatni.
Biztos írtam már nem emlékszem, de a Sachs mellett döntöttem. 17500ft volt darabja az alkatreszek.hu-nál.[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
válasz kw3v865 #12032 üzenetére
Találkoztam olyan BMW-vel aminek a gyári olajszűrője MANN FIlter. Szóval nem feltétlen szükséges abból is "gyárit" venned, mert attól hogy a dobozán az áll hogy Toyota, nem biztos hogy ők is gyártották.
Pollenszűrőből érdemes aktív szenest venni mert akár a szagokat is ki tudja szűrni. Persze idővel az is elhasználódik, veszít a hatékonyságából de ha más nem akkor 1 próbát érdemes tenni vele. Nem 5x annyiba kerül.iPhone 13 Pro Max
-
veterán
válasz kw3v865 #12028 üzenetére
Szervizbe 0W-20-at kérek a sajátomba nem 5W-30-at úgyhogy maradj mindenképp ennél a viszkozitásnál. Ha esetleg saját magam szervizelném akkor szintén a Toyota "saját" márkás olaját raknám bele.
https://filterabc.hu/TOYOTA-FUEL-ECONOMY-EXTRA-0W20-1L
De ami ennél is fontosabb nézd meg a könyvbe a gyártói jóváhagyásokat hogy milyen specifikációjú olaj kell bele. De nyilván a Toyota sajátja tuti hogy jó bele.
MANN-Filter szűrőivel pedig tuti nem fogsz mellé.iPhone 13 Pro Max
-
veterán
Néztem az oldalukat de sajnos az én kocsimra nem dobott ki találatot. Bár ettől függetlenül nyilván biztos van Koni ehhez is.
Néztem amúgy hogy szerintem még én is ki tudnám cserélni, semmi extra nincs benne! Alul egy kicsit megemelem a kocsit hogy a csillapítót ami fogja csavar ne feszüljön be, kitekerem a csavart, felül kipattintom a csomitartóba a kis takarót, majd ott is kitekerem a csavart. Nyilván leírni könnyebb mint megcsinálni, de nem tűnik olyan ördögi dolognak hogy mondjuk órák kelljenek a cseréjéhez és szét kelljen bombázni mindent hozzá.
Ugyanolyat semmiképp sem akartam ami benne van, mert ki tudja az meg tényleg mennyit menne el, de Sachs-ot jobbnak mondják szinte mindenhol, plusz kb ez mindegyik boltban elérhető.[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
Az nem is hangzik soknak egy Koni-ért cserébe. Én most nem szeretnék ennyit rászánni a projektre. Közben találtam szerelőt, úgyhogy meg is rendeltem 2db Sachs-ot hátra, 17 500ft/db áron. Így végre pontot tehetek az ügy végére. Nem szeretem ha valami nem okés a kocsival! Bár lehet hogy még így is több ezer km-t el tudnék menni, mert nem csöpög az olaj belőle hanem megfolyás van az egyik csillapítón, de jobb a békesség.
Bár sokáig húzni nem akartam volna amúgy sem mert a jobbos nem ereszt, de az szarabb állapotban van.
Leellenőriztem vagy 4-5 helyen és mindegyik oldal ugyanazt a cikkszámú Sachs-ot dobja ki, szóval tuti jó lesz. Sajnos Kayaba-t nem találtam hátra, pedig azt vettem volna. Viszont előre van, úgyhogy ha egyszer cserés lesz akkor oda az kerül bele.iPhone 13 Pro Max
-
veterán
Cikkszám alapján enyém is Monroe, és ugyanaz is kerülne bele. De felejtős részemről, főleg hogy a csillapítók ára 3x annyi ott mintha én veszem. 12k ha én veszem, 38k náluk /db. Ráadásul ki tudja hogyha belekerül akkor mennyit fog kibírni.
Kárászy-nál csináltattad?iPhone 13 Pro Max
-
veterán
válasz KubanitoS #12007 üzenetére
Az újabb autókba legalább is a GR-be 0W-16 olaj megy, de úgy tudom hogy a többi újba is. Mindenképp ragaszkodj az ajánlott olajhoz, pár ezer ft különbség van csak aközött meg az egyel gyengébb viszkozitású olaj között.
Nekem a legutóbbi szerviz ami pár napja volt és 75 000km-t jelent 57 000ft-ra jött ki. Olaj,olajszűrő,légszűrő,pollenszűrő,munkadíj,kis biszbaszok. Ez a kisebb szerviz. Ami minden harmincezernél van az a nagyobb, ott fékfolyadékot is cserélnek.Szóval nagyjából hasonló összegre számíts majd karbantartásnál. Bár lehet valamennyi eltérés márkaszervizek között, de gondolom nem olyan nagy a különbség.
Alapból 3év teljes körű garancia jár a kocsira, illetve 5 év a hibrid rendszer elemeire. Ha Toyota Easy vagy milyen programban veszed a kocsit tőlük akkor jár +2év extracare garancia ingyen.Nekem az első nagyobb csalódásom most volt. Kiderült hogy a hátsó lengéscsillapítók állapota kuka. Egyik ereszt másik 30%-os. Ott 100k-s ajánlatot adtak a cserére, és ugyanaz a szar kerülne vissza. Extracare garim nekem is van, de ez csak a teljes körűbe van benne. Nyilván a külső beszállító hibája hogy ilyen szar került bele, de ez attól függetlenül nem vigasztal. Az autó amúgy hibátlan, nagyon szeretem.
Én a Yaris Cross verziót várom, arra szeretném lecserélni a sajátomat. Úgyhogy a 90k km-es szervizt nagy valószínűséggel már nem én fogom végeztetni a kocsin.[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
Nekem is benne van a kocsimban ez a funkció. Ezen már én is gondolkoztam hogy egyszer kipróbálnám hogy tényleg megáll-e a kocsi, bár miért ne(?). Szóval én pár hete azon agyaltam hogy kartonlapból egy "falat" csinálok és annak mennék neki úgymond. De még nem vettem rá magam.
Fontos olyan időpontot találni amikor senki nem lát mert tuti hülyének néznének.[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
válasz rbalint88 #11895 üzenetére
Elég szomorú hogy csak ennyit bírnak. Közben én ki is néztem hogy melyik lenne a legjobb.
SACHS Lengéscsillapító hátsótengely, gáznyomásos, Kétcsöves, Teleszkópos lengéscsillapító, alul szem, felül csavarorsó
Elvileg ez tökéletes a kocsimhoz, több oldalon is ellenőriztem. Monroe-ból van 2 fajta is, azok olcsóbbak.iPhone 13 Pro Max
-
veterán
válasz Gombinyó #11892 üzenetére
&dj79
Novemberbe jár le a tavaly kötött 1 éves extracare garancia, szóval már csak az van rá. A következő kötelező karbantartás viszont már bőven át fog esni a jövő évre amikor ugye már gari se lesz rá.
Írtam a Toyota-nak egy levelet, meglátom mit válaszolnak. Érdekes hogy a sima gariba benne van a lengéscsillapító, az extracare kiterjesztett gariba meg nincs benne. Ezt se nagyon értem.
Ezeken a jó szar Magyar utakon nem tudom mennyire számít kirívó esetnek egye új autónál hogy 75 000-nél ereszt a lengéscsillapító, illetve a másik ilyen szar állapotban van?
Viszont pozitívum hogy a gyári fékbetétek még mindig 40%-os állapotban vannak így 75 000km után is. Pedig nagyrészt városban illetve lakott területen kívül használom a kocsit.iPhone 13 Pro Max
-
veterán
Egy kis segítséget, vagyis inkább tanácsot szeretnék kérni. Elvittem a 2017-es Yarisom a 75 000-es szervizre. Eleje óta ugyanabba a márkaszervizbe hordom, meg vagyok velük elégedve, igazából a kötelező karbantartáson kívül összvissz egy jobb hátsó kerékcsapágy csere volt ami gariba volt intézve.
Viszont a mostani szerviznél kiderült hogy a hátsó lengéscsillapítók nagyon problémásak. A bal hátsó 52%-os és ereszt, a jobb hátsó 30%-os és nem ereszt. A legjobb állapotban a bal első van az 80%-os a jobb első az kevesebb valamennyivel.
Szóval a hátsók cserések lesznek. És akkor itt jön az a rész amihez tanácsot kérnék.
Kaptam árajánlatot és 77 000 lenne a 2 hátsó lengéscsillapító plusz a munkadíj. Szóval durván 100k lenne mindennel együtt.
Megnéztem Autodocon és ugyanez a lengéscsillapító 24 000 lenne (a 2 összesen). Nem vagyok saját pénzemnek az ellensége de ez elég durva eltérés azért.
Rendeljem meg a 2 lengéscsillapítót és keressek olyan megbízható szerelőt aki vitt alkatrészt épít be, vagy keressek szerelőt és kérjek árajánlatot hogy ő mennyiért szerezné be valamint építené be?
Ez az első saját kocsim, illetve nem garis alkatrész cserém. Ti mit javasoltok? Sok helyen tudom hogy nem építenek be hozott alkatrészt, viszont 100k-t kicsit sokallok csillapító cserére.Köszi!
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
válasz Ragadozó #10084 üzenetére
Köszi, a kép alapján akkor már tudom hogy a 2. számsor maga a cikkszám. 5. karakter után egy kötőjellel elválasztva.
Akárhogy keresem itthon nem akadok rá beszerzési forrásra. Vagy úgymond "gyári" alkatrészeket normál boltok itthon nem árulnak hanem a Toyota csak a szervizek részére biztosítja?
Így max Amazon Ebay stb helyekről lehetne ezeket beszerezni?nuke7
A hozzászólásod annyira hiányzott mint egy falat kenyér.iPhone 13 Pro Max
-
veterán
Szerintetek valahogy ki tudom deríteni hogy milyen dolgok kerültek bele a kocsimba a szervizelés alatt? A számlán minden alkatrésznél szerepel egy 7 jegyű szám, majd utána szóköz és egy 10 karakterből álló szám/betű kombináció.
pl. pollenszűrőnél 8421310 87139YZZ16[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
- Kint szerintem az emberek nagyon nagy része még nem is látott manuális váltót. Nem csoda hogy a gyártók kint az automatát tolják csak.
- Persze tisztába vagyok vele. Ezt kapta meg a C-HR is illetve 5 éve az Auris is. 8NR-FTS a kódneve ha jól rémlik.
- A kettő számomra együtt jár. Nyilván a vezetési élmény nem lesz annyira jó egy 3 hengeres motorral mint egy 4 hengeressel. De erre tart a világ, el kell fogadnunk sajnos. Hengerek számát illetve lökettérfogatot nem lehet semmivel pótolni szerintem.
- Lehet hogy divatköpködés, de nekem is van az ismeretségi körömben aki megszívta ezzel, bár szerencsére garis időszak alatt. De mi van ha túlmegy a garin és nincs rá visszahívás? Attól hogy a tervezők elbasztak valamit, miért a végfelhasználó nyúljon mélyen a zsebébe?
Egy egy szarul megtervezett alkatrész miatt átugrik a vezérlés, aztán a tulaj leszívja magát annyit kell kiadni mire a károkat helyrehozzák.iPhone 13 Pro Max
-
veterán
Nem hiába tolja a Toyota ennyire a hibridet, az emberek szeretik a CVT váltót meg a kis fogyasztást. Lexusokból is rengeteg hibridet eladnak. Jó hogy inkább még a szívónak adnak teret, mint a kis köbcentis turbós motoroknak. Bár van akinek az is bejön. Egy Superb-hez mondjuk már illik a 2.0 TSI motor, de egy Focus-hoz 1.0 motor áhhhh...
Egy NX300h-ba is kell az a 2.5-ös benzinmotor, plusz a 2 elektromos motor a rendes hajtáshoz hogy vigye a dög nagy kasztnit. Sokszor esett már szó a downsizing-ról, van jó pár gyártó akik erre esküsznek, de azért pár FB csoportba ahol bent vagyok ott lehet néha elkapni olyat hogy motor gond miatt vissza kellett 5-10 000km után vinni ezeket a kis köbcentis turbós motorokat.
Nyilván egy Corollánál annyit nem számít hogy 1.8 vagy 2.0 hibrid, de tartok tőle hogy előbb utóbb ők is rámennek a kisebb (1.0) turbós motorokra a hibriden kívül.
Nem tudom hogy a C-HR-nél mennyire népszerű az 1.2 116LE turbós motor, de abból amennyit látok az utakon a nagy része hibrid. Szóval ott is inkább azt veszik, az meg hogy 1.8 vagy 2.0 motorral mér pénztárca függő.sky11
Én szerintem egy Corolla méretű autóhoz minimum egy 1.5-ös turbós motor illene, olyan 140-150LE környékével, és 230-270Nm-es nyomatékkal. Azzal úgy nagyon kényelmesen lehetne vezetni. Valami oka csak van hogy a 1.6 szívót kapta meg a hibrid erőforrás mellett. De látod hogy a HB meg megkapta a 1.2 turbós motort, ahogy a TS verzió is. Szóval a Sedan nagyon kilóg a sorból. De ha erre van kereslet.
Mindenesetre még mindig tartom azt hogy egy 1.5-ös turbós motorral még faszább lenne a Corolla. A Camry pedig megkapta ami jár neki. Ahhoz a kocsihoz 5*-os választás volt a Toyota részéről a 2.5-ös 218LE-s motor. A RAV 4 Plug-In-ról meg szintén nem lehet negatívot mondani, lehet hülyén hangzik de oda lehet már sok is az a motor. 6.2 a 0-100km/h elég durva érték ilyen nagy dög autótól. Szóval tudnak ők ha akarnak jó motort választani az autóhoz.iPhone 13 Pro Max
-
veterán
válasz Gergőke88 #9522 üzenetére
A hibrid Corolla azért takarékosnak mondható, mert 5l környékével el lehet vele járni. Persze függ a vezetési stílustól, de 5L hozható simán.
No.01
Igen nem egy extrás még Corollából az a szint, viszont mellett egy mondhatni normális családi autó, aminek azért van raktere. Touring Sport verzióról meg ne is beszéljünk, azt meg lehet rendesen tölteni cuccokkal.Csapágy cserén túl vagyok szerencsére minden rendben ment, egy óra alatt végeztek vele. Végre újra csöndesen lehet vele autózni.
Volt a szalonba a Corollából mindhárom verzió, bele is ültem újra de nehezen tudnék dönteni a Sedan illetve Touring Sport között. Elől a Sedan jobban tetszik, hátul viszont a TS jön be jobban.
Viszont nekem már az eleje óta fogva érdekes hogy a Sedan verzióból miért nincs 2.0 hibrid? A HB a kisebb kasztnival megkapta a 2.0 hibrid erőforrást amivel 7.9 alatt van százon, ami szerintem egy teljesen jó érték, nincs szégyellnivalója annak az erőforrásnak. Ezért fura hogy a nagyobb Sedan miért nem kapta meg.iPhone 13 Pro Max
-
veterán
Igazából az érzés érdekelne hogy milyen a hibrid CVT-t használni, meg ezt a Multidrive váltót. Fordulatszám tekintetében van-e különbség, hang tekintetében, gyorsulás tekintetében. Engem sem izgatna ez hogy megjön a hangja padló gáznál, ezen nem tudom miért akadnak fenn az újságírók.
Sajátomat is csak akkor szoktam padlózni amikor mondjuk gyorsabban kell egy előzést befejezni, de amikor hosszú a belátható út akkor nem kell.
Nyilván egy hibridet én is elfogadnék az újból, de az ára az kicsit sok. Főleg úgy hogy egy felextrázott hibrid meg egy Corolla Sedan között nincs olyan nagy különbség. Nem milliókról beszélünk, hanem pár százezer ft-ról.Viszont amiről nem nagyon esett szó az a Yaris Cross. Azt kell hogy mondjam nekem bejön! Jól áll neki az emelt hasmagasság. Hátul kifejezetten jól meg van csinálva a kialakítás, meg a lámpák meg minden, elől kicsit szokni kell, de elfogadnám.
Az a baj az enyémmel hogy nagyon lent van eleje. Iszonyat vigyázni kell amikor parkolásnál fel kell hajtani padkára. De ezt mondta a szerelő is mikor nézték a kocsim és fel volt emelve, hogy az első lökös alján lévő koptató nagyon szép állapotban van, mert általában azt le szokták tépni ha olyan helyre kell felhajtani. Ennél a Cross-nál nincs ilyen gond.
Élőbe nagyon kíváncsi lennék rá hogy milyen.iPhone 13 Pro Max
-
veterán
Nekem 2017-es van (111LE), és én 5.3 környékével járok a melóhelyemre ami fele város (Pest) fele lakott területen kívül van. Szóval a fogyival nekem nincs gondom, bár a hibrid miatt biztos le tudnám ezt tornázni minimum 1literrel.
De ha cserélnék is, akkor azért mert tetszik az új. Viszont egy kicsit felnyomták az árat az előző generációhoz képest. Városba persze kényelmesebb lenne a CVT.Amúgy a 125LE verzió rendelhető CVT váltóval. De az nem inkább a Multidrive S névre hallgat? Ami nem teljesen CVT, hanem olyan mint egy hidrodinamikus váltó meg egy CVT keresztezése?
Kíváncsi lennék rá hogy milyen egy CVT-vel összehasonlítva. Úgyis megyek ma a szervizbe, végre azt a nyomorult kerékcsapágyam kicserélik, aztán megkérdezem.iPhone 13 Pro Max
-
veterán
Ha nem lenne másik autó a családba akkor azért 1 hét kiesés nem kellemes. Durva hogy eddig várakoztatják az embert, kicsit többre számítottam.
Csabroncka
Pedig ilyet alapból meg kellene tudni venni készletről a nagyobb márkakereskedésekbe. Az egy dolog hogy kerékcsapágyat nem tartanak készleten, de hogy egy nyamvadt sárvédő gumit se?Közbe van új Yaris teszt Göbivel. Nagyon jó lett az autó, de a Hibrid nagyon kétséges hogy megéri-e a felárat. 1.5 125LE-s 6 sebeséges manuálist elfogadnám.
Speedzone teszt: Toyota Yaris 1.5 Dynamic Force Hybrid (2020): Nem nyúltak melléiPhone 13 Pro Max
-
veterán
válasz diablo1984 #9389 üzenetére
Tönkre is ment. Jobb hátsó kerékcsapágy lett végül a ludas. Viszont kezd kicsit felbaszni a dolog, mert hétfőn voltam a márkaszervizbe, úgy volt hogy csütörtökön megjön és be is szerelik, helyette legjobb esetbe is jövő hét hétfőn mehetek.
Márkaszervizeknél ilyen lassan halad amíg megjön az adott alkatrész hozzájuk? Toyotától kicsit többet vártam volna.
Nyilván nem UNIX gyorsaságot várok hogy reggeli rendelésnél délutánra megjön, de hogy 1 hét??iPhone 13 Pro Max
-
veterán
válasz diablo1984 #9389 üzenetére
Most annyival vagyok előrébb hogy felemeltem itthon a kocsit külön külön mind a 4 emelési pontnál, és a kerekeket 2 oldalán megfogtam és próbáltam mozgatni, illetve felül alul is megfogtam és próbáltam úgy is mozgatni de egy szemernyi kotyogás vagy egyéb hallható dolog nincs. A csapágyak szerintem rendben vannak.
Ha esetleg valami miatt, mondjuk egy apróbb kátyú miatt elállítódott a futómű, bár nem hinném hogy ez történt, akkor csak ez a 2 lehetőség marad szerintem.
- futómű nincs jól beállítva, bár nem tudom hogy ad-e olyan hangot amit leírtam
- a gumi x idő után elkezd hangkoskodniiPhone 13 Pro Max
-
veterán
válasz diablo1984 #9387 üzenetére
54 000km-nél azért csak nem megy tönkre. Illetve kanyarodáskor elvileg jobban kellene hallani a terhelt oldalt, de nem lehet hallani ilyesmit. De lehet egyik nap elmegyek a gumiszervizbe ahol szoktam cseréltetni, aztán szólok hogy nézzék meg hogy a kerekekkel minden rendben van-e illetve ha már fel van emelve, akkor le tudják ellenőrizni a csapágyakat.
De lehet hogy holnap hazajövök melóból aztán mind a 4 emelési ponton felemelem a kocsit, és a kerekeket egyesével leellenőrzöm hogy nincs-e valami gebasz velük.Ha jó a futómű, kerekek egyensúlyba vannak, jó a csapágy, akkor be kell látni hogy ilyen a gumi.
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
válasz Csabroncka #9385 üzenetére
Külön van téli nyári szettem felnivel gumival nyomásmérő szenzorral, szóval nincs a gumi leszedve a felniről. Viszont ennek ellenére is van mindig centírozva a kerék.
Igen sajnos én is erre gondolok, pedig nem szar gumi van rajta (szerintem) Bridgestone EP25. Egyszerűen nem tudom még mit nézhetnék meg. Kerékcsapágynál lehetne jobban hallani mondjuk kanyarba, de itt ez nem áll fent. Hanem egyenes úton is ugyanúgy lehet.
Illetve bebaszna hogyha 54 000km-nél lenne valami gyíkja a csapágynak.
A tárcsa illetve fékbetétek még természetesen gyáriak, nem kellett hozzájuk nyúlni.iPhone 13 Pro Max
-
veterán
Sziasztok
Van egy 2017-es Yaris lassan 54 000km-el. És mostanában a kerekek felől búgást lehet hallani. 2 féle lehetőség szokott lenni.
- 90-110 környékén lehet hallani szinte folyamatosan
- ha megyek mondjuk 50-60-al és elengedem a gázt mert mondjuk lámpa jön és a motorfék lassít, akkor is lehet hallani.
Kanyarba terhelésváltásnál nem lehet jobban hallani, ugyanolyan. A keréknyomások rendben vannak, 45 000-es szerviz alatt nem találtak hibát, futómű ellenőrzés 30 000km-nél volt, és szintén nem volt semmi hiba. Azóta nem találtam meg nagyobb kátyút.A téli nyári szett cseréjénél mindig van centírozás.
Na most a kérdésem az lenne hogy szerintetek mi lehet a gond? Érdemes lenne elvinnem egy centírozás ellenőrzésére hátha valamelyik súly leesett? Amúgy a kormány nem ráz, nincs semmi érzékelhető hiba.Köszi!
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
Elvileg ha 1x megnyomod a start gombot akkor a műszerfalon a visszajelző lámpák elkezdenek világítani nem? Ezt az állapotot kellene elérni hogy ez megtörténjen.
Ha 3x nyomod meg akkor szettet váltasz, ha hosszú ideig nyomod hogy 3x felvillanjon a visszajelző lámpa akkor új ref értéket állítasz be.[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
-
veterán
-
veterán
Nem kell csak azért Toyotához menned. Keresel jobb gumist, és előtte telefonon rákérdezel hogy tudnak-e TPMS-t programozni.
Én mondjuk azért mentem Toyota-hoz mert a TPMS-t is ott vettem, aztán egyúttal felprogramoztattam. Akkor 1 szett TPMS szenzor 33 vagy 35 000 lehetett ami nagyon jó áron volt! Sikerült egy akciós időszakot kifognom rá.iPhone 13 Pro Max
-
veterán
Kíváncsi vagyok hogy kint mennyibe kerül a 30 000-es szerviz, esetleg ha megtudod akkor megtennéd hogy leírod? Itthon ahol én voltam 40k volt a kicsi (15 000) meg 52 000 a nagy (30 000) szerviz. A kicsibe ugye olaj olajszűrő légszűrő pollenszűrő pár száz ft-os dolgok az olajcseréhez illetve munkadíj. A 30 000-esnél ugyanez csak fékolajcsere volt még pluszba. 5W-30-assal ahogy számoltam pár ezrest spóroltam volna csak meg, szóval totál nem éri meg azt kérni.
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
Annyira ez nem egyszerű. Nagyon sok márkaszerviz 5W-30-at tölt bele, mert arra is lehetőséget ad a szervizkönyv. A szervizek meg jobban szeretik használni mivel olcsóbb is.
Ha viszed kötelező szervizre mindenképp jelezzed a munkafelvevőnek hogy te 0W-20-at szeretnél bele. Én is szóltam a 15 000-es meg 30 000-es szerviznél is. Nem mondom hogy nincs olyan ahol nem 0W-20-at raknak bele, de mivel új autóról volt szó nagyon sokat jártam utána a témának, és vannak olyan márkaszervizek ahol 5W-30-at erőltetik.Legalábbis Magyarországon ez a helyzet, UK-ba nem tudom.
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
Jól döntöttél nagyon! Nekem 2017-es van 1.5 111LE-s motorral, napi munkába járásra használom ami 80-90km-t jelent nagyjából, de nem nagyon tudok belekötni semmibe. Elég sok kis autót nézegettem, de ez minden tekintetben megfelelt számomra.
Arra nagyon figyelj oda hogy szigorúan 0W-20-as olajat kapjon, gondolom a HSD-be is az az ajánlott.[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
Sziasztok
Megjött a javítófesték az autómhoz mert a motorházon már van pár kavicsnyom és marhára zavar hogy kis pöttyökbe itt ott nincs festék.
Ilyen javítófestéket vásároltam a szalonba. Elvileg az egyik az alapozó másik pedig a lakk. A kérdésem az lenne hogy valaki használt-e ilyet már, és ha igen akkor mennyire vált be neki ez a fajta javítás?Illetve a használatiba a következő rész van. Nyilván meg van az oka de a 6. illetve 7. lépésbe miért kell bevizezni azt a fejet illetve rányomni az alapozóra vizesen?
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
válasz psycroptic #6183 üzenetére
Köszi! Igazából arra értettem hogy esetemben átléptem a 15 000km-t, hogy az nem probléma-e. De akkor ezek szerint 1000-1500km környéke belefér simán, nekem csak max pár százzal lenne több.
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
Sziasztok
Toyotánàl a kötelező szervízt mennyire veszik szigorúan? 15000-es szervízre 14000km-nél került sor, a következő a 30000-es szervíz lesz, ha mondjuk 29400-nál viszem az nagy gond? Vagy +-pár szàz km nem számít?
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
Sziasztok
Törölhet szarul az ablaktörlő lapát azért mert hideg van? Mert a lapát vége felé olyan mintha csak elkenné a koszt, vagyis nem csak mintha, hanem tényleg elkeni. Vagy szélvédőmosót lenne érdemes cserélni? Yaris van, aminek 1 fúvókája van és a lapátra nyomja rà a folyadékot.
Ha pl. állok a kocsival akkor aránylag jól töröl, de menet közbe szar. Viszont ha a fúvókán állítok hogy a folyadékot nyomja jobban a lapát végére, akkor menet közben lehet jó lesz, de álló helyzetben vagy lassab sebességnél meg szerintem a mellettem álló kocsit mosnám.
Hogy a francba lehet ezt jól beállítani szerintetek?iPhone 13 Pro Max
-
veterán
-
veterán
válasz psycroptic #4800 üzenetére
De jó hogy ezt nem írja a használati, csak hogy hosszan nyomjam. Köszönöm kipróbálom!
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
Sziasztok
A téli nyári kerék csere alkalmával a tpms-t hogy kell átállítani a másik szett szenzorra? Yaris-ról lenne szó, szalonba felprogramozták a 4 új nyári szetthez való szenzort már egy jó hónapja. De most hogy felrakattam a nyári gumit, nem jó. Világít a tpms visszajelzője. A használati szerint hosszan nyomtam a set gombot hogy beállítsam a másik szett szenzort, de baszik 3-at villogni lassan.
Van tippetek mi lehet a gond? Esetleg valaki találkozott ilyen hibàval?
Használatiba más kombinàciót nem találtam az átállításra.[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
válasz Evil Snowman #4599 üzenetére
Tapasztaltam én is...
Amikor állok a kocsival nem is permetezek, mert a kocsi közelében lévőket televágom. Ha a fúvókán állítok a szélvédő közepe fele, akkor jó (álló helyzetben), viszont ha megyek a kocsival akkor a menetszél miatt a szélvédő széle felé már nem jut nafta, akkor meg csak a koszt keni el.
Úgy löttem be hogy álló helyzetben spricceljen a szélvédő szélére is rendesen, aztán menet közben így annyi még jut oda hogy letörölje rendesen. Viszont a hátránya hogy álló helyzetben nem használom.[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
Mennyi esély van arra hogy azért nyomja az első szélvédőmosó a folyadékot fele akkora nyomással kb. mert elég hideg van, és besűrűsödik a mosófolyadék, és nehezebben bírja átnyomni így a fúvókán? Erről a fajta mosószerkezetről lenne szó -> KATT.
Eddig hibátlan volt, bejött ez a nagy hideg aztán azóta elég szar. Pedig próbáltam -40 meg -20-assal is, és mindkettő különböző márka volt. Valaki már találkozott ezzel a jelenséggel tőletek?iPhone 13 Pro Max
-
veterán
-
veterán
-
veterán
Új Yaris-nál ha már ilyen elbaszott fúvóka van a szélvédőmosónak hogy okádja a folyadékot magából, igazán rakhattak volna 5 literes tartályt a mosótartálynak.
Vagy engem zavar csak?iPhone 13 Pro Max
-
veterán
A szervizkönyvbe elvileg az van hogy az első szervizt 15 000km-nél kell megejteni. Van elvileg új autónál bármi olyan dolog amit érdemes lehet kicserélni az első szerviz intervallum előtt? Itt pl. arra értem hogy olajcserére érdemes-e elvinni 5000km környékén, mivel új autóról van szó, vagy teljesen felesleges pénzkidobás?
iPhone 13 Pro Max
-
-
veterán
válasz Evil Snowman #4306 üzenetére
Köszönöm mindkettőtök segítségét! Az enyém a következő 2 lehet. A felnin vagy bárhol van jelölés amin rajta van az ET méret, vagy a felni szélessége, amiből meg tudom állapítani hogy melyik lehet az enyém?
175/65R15 5Jx15 ET39 4x100 M12 x 1.5 54.1
175/65R15 5.5Jx15 ET45 4x100 M12 x 1.5 54.1Tegnap nézegettem a felniket, de az istenért se találtam olyan webshopot amelyik az általam linkelt felnihez hasonlítana . Egy csomó boltot megnéztem, de egyikbe sem találtam olyat ami a fent linkelthez hasonlítana. A felnik nagy részébe a "küllők" egyenesek valamennyire, és nincsenek benne ilyen nagy törések mint ami nekem kellene, legalábbis abba a 4-5 webshopba amit néztem.
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
Nem tudjátok véletlenül hogy Yaris-hoz való széria felnit hogy tudnék beszerezni 16" helyett 15"os méretben? Erről lenne szó: katt
Egyelőre csak nézelődök hogy mire számítsak majd árak terén felni vásárlásakor, és ez a gyári nagyon jól néz ki. Esetleg nem tudjátok ki lehet a beszállítója a Toyota-nak, melyik felnigyártó cég?Illetve az lenne a kérdésem még hogy van-e olyan oldal ahova beütöm a kocsi adatit és kiírja a felni méretét. Használatiba nincs benne a pontos méret.
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
válasz Satan_Claus #4284 üzenetére
Annyiból vagyok szerencsésebb helyzetben hogy enyémbe van nappali menetfény szóval nappal max akkor használom amikor kell úgymond (rossz látási viszonyok között), így pedig még jobban ki tudom tolni az izzó élettartamát.
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
Ha minden igaz akkor az emelt fényerejűek még érzékenyebbek a fesz ingadozásra. A Yaris-ba én is lasert raktam, kíváncsi vagyok meddig bírja. Amúgy nagyon meg vagyok vele elégedve.
Épp ismerős kérte hogy csináljak már egy képet hogy mit tud ez a laser Osram izzó, lőttem is egy képet menet közben. Sry de bemozdult a kezem, a minősége egy rakás sz@r, de azért ki lehet venni hogy a távolsági mit világít. Jó mondjuk nyilván az is számít hogy új autó, nincs bemattulva az búra, meg a foncsorozás is új, de attól függetlenül nagyon jó.iPhone 13 Pro Max
-
veterán
Kicseréltem a gyári izzókat Osram Night Breaker Laser izzókra, mi az a fehér cucc ami a gyári izzókra illetve a foglalatba bele volt kenve? Esetleg jobb kontakt lesz tőle?
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
-
veterán
válasz pècsimunkás #4192 üzenetére
Most értem haza melóból, megnéztem neked. Olyan 2400 környékén forog a motor, az nem tudom jónak számít-e??
(#4193) rob210
Ah értem, akkor itt ezért nem kellett hozzányúlni, mert igazából nem változott semmi.
(#4191) diablo1984
Mondjuk erre nem is gondoltam, ezt viszont már csak a technikusok tudják hogy csak akkor kommunikál-e a szenzor a számítógéppel amikor gyújtásra van rakva, vagy folyamatosan.
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
válasz diablo1984 #4186 üzenetére
Maradt minden, a nyomásra még nem néztem rá. Abból gondoltam hogy ugye csere közbe nyilván a nyomás lemegy 0-ra, és ilyenkor a szenzor nem jegyzi meg ezt a értéket? Szóval ezt ő nem úgy értékeli hogy leeresztett a gumi teljesen, és jelzést kellene küldeni erről?
Vagy hogy fel lett fújva így már nem küldi a jelet?sky11
Nagyon szeretem, kivéve ezt a fránya elektromos gázpedált, nehéz megszokni sok év bowdenes után. ott ugye lineárisan nőtt a fordulat ahogy nyomtam le, itt meg ugye marha érzékeny a pedál. 1-2 alkalommal mikor sietve kellett elindulni pörögtek a kerekek.
De amúgy hibátlan mindene, nagyon halk a motor, kényelmesek az ülések, és még lehetne sorolni.iPhone 13 Pro Max
-
veterán
Felkerültek a téligumik az új Yarisra, a felni szett maradt a tpms-el együtt. Fura módon első indításnál nem jelzett a tpms visszajelzője, pedig ugye le lett cserélve a gumi. Ilyenkor nem kellene világítania, majd egy resetet nyomni hogy referencia értékként megjegyezze az új nyomásértéket?
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
válasz pècsimunkás #4164 üzenetére
Azt elfelejtettem hozzátenni hogy csak alapjáraton van ez hogyha csak egy nagyon kicsit nyomom le a pedált akkor nem reagál, ha jobban akkor persze egyből, illetve menet közbe a gázreakció tökéletes nálam is, jó érzékeny a pedál.
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
válasz pècsimunkás #4160 üzenetére
Nem foglalkoztam már a dologgal, szerintem csak úgy lehet ha törlöm az egészet és újra csak azokat állítom be amik nekem kellenek.
A gáz neked is olyan hogyha egy nagyon kicsit nyomom csak le akkor semmi reakció nincs? Ha jobban nyomom le kicsivel, akkor már egyből pörög. Elsőre ezt kell megszoknom.iPhone 13 Pro Max
-
veterán
válasz pècsimunkás #4158 üzenetére
Köszi!
Még egy kérdés.. hogy a fenébe tudok állomásokat törölni az audió rendszerből? Mert be van programozva egy rakás rádió, de a nagy része felesleges. Vagy csak úgy tudom ha minden adatot törlök, és akkor saját kezűleg programozok be pár darabot? Nem akadtam rá a használatiba erre a törlésre hogyan lehetséges, de hátha ti tudjátok.
Első benyomás azt leszámítva hogy lefulladtam vele életembe először kb. egy kocsival, minden jó. A Mondeo-nál megszoktam hogyha egy picit is hozzáérek a gázpedálhoz akkor egyből pörög, illetve az alapjárati fordulat is magasabb annál, szóval sikerült összehozni a lefulladást. Szokni kell nah.. ez van.
Amúgy nagyon halk, a kormánya nagyon jó neki hogy mindent lehet róla vezérelni, fogyasztás szintén jó, váltóval is nagyon finoman lehet váltani, egyszóval hibátlan a gép. Csinálok róla képet aztán felrakom.iPhone 13 Pro Max
-
veterán
-
veterán
válasz pècsimunkás #4137 üzenetére
Hát nekem nem jött össze, sajnos nem tudtam belealkudni az árba. Mindegy ezen nem akadok fent, örülök hogy majd fél millát engedtek a kocsi árából. Holnap reggel megyek átvenni, kíváncsi vagyok hogy megy egy ilyen.
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
válasz pècsimunkás #4131 üzenetére
Új autónál az elején nem fogy(hat) az olaj kicsit? Az az igazság hogy gumiszőnyeget rendelni szerettem volna valahonnan, mert gondolom a szalonba drága. Sokat szoktak kérni érte amúgy?
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
Úgy néz ki hogy péntek szombat végre meglesz a Yaris. A kérdésem az lenne hogy a szalonba érdemes valamit venni? Gondolok én 1-1 liter vagy adag olajra illetve hűtővíz folyadékra?
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
Elvileg héten át fogom tudni venni új Yarisom, az lenne a kérdésem hogy a kötelező szervizekre fontos abba a szalonba vinnem ahol a kocsit vettem, vagy lehet bármelyik márkaszervizbe vinni? Nyilván fontos lenne hogy a gari megmaradjon, ezért mindenképp olyan helyre akarom hogy ezzel kapcsolatban ne legyen kifogás egy esetleges garanciális ügyintézés miatt.
Vagy úgy működik hogyha bármi hiba van a kocsival esetleg, akkor bármelyik márkaszervizbe be fogom tudni vinni, és akkor az első 3 év alatt díjmentesen javítják az adott hibákat?
Illetve annyi lenne még hogy nem tudja valaki esetleg hogy olajcsere milyen sűrűn szükséges? Kerestem a használatiba de egyszerűen nem akadtam rá erre az adatra. 2017-es verzió 1.5 VVT-iE 111LE verzió lenne.
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
válasz pècsimunkás #4041 üzenetére
Köszönöm
Elviekben 8-10 munkanap amíg elintéznek mindent, utána már át is tudom venni, majd beszámolok róla hogy milyen (fogyasztás, menetdinamika stb). Legalább ezzel nem kell paráznom hogy meg tudok-e egymás után előzni 2 autót mint a 69 lovassal. Ahol hosszú egyenes van ott nyilván a kicsi mocival nem gond annyira, de ahol nincs hosszú szakasz ott örökkévalóság lenne elmenni néhány autó mellett..
Ehhez az Active City-hez meg amik járnak extrák bőven elegendőek nekem. Amúgy fehér színű lesz. Elől nagyon jól mutat hogy középen lent fekete színű, jó az összhang így nagyon. Még max kékben tudtam volna elképzelni, másban nem. Sötét színűt semmiképp sem akartam volna.
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
Köszi!
Először ugye 69LE változatot szerettem volna a kis fogyasztás miatt, de attól tartottam a legjobban hogy több személlyel klímával meg fog halni csóri. Bár nagyrészt egyedül használnám, de amikor épp nem akkor biztos vertem volna a fejem a falba hogy miért nem az erősebbet vettem. Előzésről meg ne is beszéljünk..
Illetve pl. utazótempónál, legyen az 90-110 környéke, attól függően hol megyek, ugye a kis ezres 3 hengeres 5 sebességes jóval többet forog mint az 1.5-ös 6 sebességes. így szerintem ebből a szempontból a kisebb motor ekkora sebességnél már többet fogyasztana mint a nagyobb több sebességi fokozattal rendelkező.
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
válasz pècsimunkás #4034 üzenetére
Kaptam egy jó ajánlatot az egyik szalontól az új 1.5 VVT-iE 111LE 5 ajtós Active City felszereltségű Yaris-ra. Előleget át is utaltam nekik. Most végre nagy kő esett le szívemről hogy végre meg van minden. 485 000 ft kedvezményt kapok a listaárból, ami az eddigi legjobb így nem is gondolkodtam rajta hogy elfogadjam-e vagy se. A többi cég legjobb esetben is csak olyan 300 környéki kedvezményt adott, volt aki még kevesebbet.
Most már csak valami normális nem túl drága helyet kellene keresni a Casco tekintetében. Kötelező az olyan 24-26 környékére jön ki, annyira nem vészes egyáltalán. Casco-tól már jobban tartok azért..
Jó persze nem mondom hogy nem jön jól a tolatókamera, biztos fogom én is használni ha már benne lesz, viszont ködlámpa az kell azért, mert a mostani Xenonos Mondeo valahogy nincs nagy barátságba a köddel, úgyhogy sokat segít amikor bekapcsolom a ködlámpát azon is.
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
Köszi a segítségeteket!
Végül most ott tartok hogy elvetettem az 1.0 motort, inkább próbálok hozzá rakni még pénzt valahogy, aztán 1.5 VVT-iE 111LE motorral veszem. A tavalyi 1.33-as motorhoz képest 10%-al erősebb, illetve 12%-al kevesebbet fogyaszt. Bárhol kezdtem el olvasgatni erről az 1.5 111LE motorról, mindenhol csak jókat olvastam róla.
Active City felszereltséggel lenne jó mert Active-nak elég jó a felszereltsége már, itt pl. a középső nagy kijelzőt értem a műszerfalon, sokkal jobban néz ki ez az érintőképernyő mint a sima Live felszereltséghez való ami jár. City (+100k) opció meg kell a ködlámpa miatt. Tolatókamera nem izgatna, de a ködlámpa igen.(#4031) molnarpeter
3.8-ért hol van hibrid újonnan? Többről indul az.
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
Sziasztok
Mostanában nagyon sokat agyaltam hogy milyen kocsi legyen, és végül úgy néz ki hogy a Yaris mellett teszem le a voksom. Amit kinéztem az egy új 2017-es 1,0 VVT-i motoros 69LE gép lenne, Active felszereltséggel.
Napi szintű munkába járásra használnám (80km). Ugyebár fontos hogy a fogyasztása jó legyen nagyon, ennek ugye jó. A távnak kicsivel több mint a felét városban teszem meg, amit meg nem oda bőven elég a 90-100-as tempó. Szóval nincs szükségem nagyobb motoros gépre, meg igazából eléggé meg is dobja már az árat. Ez így lesz jó ahogy van.A kérdésem az lenne hogy van a topicba olyan akinek ilyen autója van? Itt ugye jó lenne ha olyan jelentkezne akinek 1,0-ás gépe van. Tapasztalatokat szeretnék kérni a fogyasztás miatt hogy valójában hogy alakul a gyári adathoz képest.
Köszönöm!
Van esetleg olyan aki Toyota szalonban dolgozik, lenne még néhány kérdésem.
iPhone 13 Pro Max
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest